[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
CS:GO heeft voor mij maar 1 groot probleem en dat zijn de wapens.
binnen 3 meter, zit me richtpunt op het mannetje en nog steeds doet die geen damage omdat de kogels niet uitkomen waar je verwacht dat ze uit komen. ik had het met ze tijd willen mee zien groeien.
kan je wel zeggen dat het hard to learn game moet zijn, maar er is nog zoveel te doen in CS:GO.
maar het schieten verpest het in mijn ogen. ik had het meer verwacht als in BF3. daar weet je hoe de recoil gaat als je langer met een wapen speelt en kan je het redelijk goed bijhouden. ze moeten het niet als CoD recoil maken, want daar hebben ze nooit van gehoord.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Als je loopt te sprayen raak je inderdaad niets.
CS is nooit geweest zoals CoD/BF, en ik hoop dat dat zo blijft. Idem voor je opmerkingen over TDM en no-AWP servers.

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 17-08-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Weet iemand of het mogelijk is om die Shift+tab toetsen uit te zetten, ik kom nu heel vaak in the heat of the moment in die Steam Community shit uit.

Al gevonden, steam community ingame uitgezet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 17-08-2012 10:19 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucatan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:53
Spam

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:05
knip

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucatan
  • Laatst online: 11-09 15:53
kmip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 21:05
kmip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
kmip
On a side note, CS:GO blijft lekker spelen. Druk ook op de servers. Deatchmatch/quick spawn servers vind ik wat minder.

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 12:39 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:36:
binnen 3 meter, zit me richtpunt op het mannetje en nog steeds doet die geen damage omdat de kogels niet uitkomen waar je verwacht dat ze uit komen. ik had het met ze tijd willen mee zien groeien.
kan je wel zeggen dat het hard to learn game moet zijn, maar er is nog zoveel te doen in CS:GO.
maar het schieten verpest het in mijn ogen. ik had het meer verwacht als in BF3. daar weet je hoe de recoil gaat als je langer met een wapen speelt en kan je het redelijk goed bijhouden. ze moeten het niet als CoD recoil maken, want daar hebben ze nooit van gehoord.
Ik vind de recoil ivm 1.6 anders , daarentegen schoot ik met deagle alleen maar headshots :P . Zelf stilstaand en tegenstanders die stilstaan was het met de m4/ak nog lastiger dan met deagle :(

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
De wapens zijn wel even wennen na CS:S, je meot meer de tijd nemen wapens echt te leren kennen en onder controle te krijgen. Ik vind de scout (sg553) op dit moment het fijnste spelen gevolgd door de AK, handguns zijn voor mij nog echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Pykow schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:36:
Ik ben het totaal niet met je eens. Recoil in Counter Strike werkt ook met patterns die je 'tegen kan gaan'.
Schiet maar eens op de muur, je ziet een duidelijk patroon. Bepaalde wapens zijn gewoon niet meer handig op bijv. long range en dan worden ze zowat nutteloos, misschien dat je daar last van heb?
In Battlefield 3 kan je nogsteeds aardig wegkomen met sprayen, in GO moet je daar echt veel meer mee oppassen (in elke CS).
Je kan dus wel degelijk weten waar je kogels uit gaan komen, alleen moet je een andere manier van schieten aanleren dan bijv. in BF3.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03

Kon je die eerste jump ook doen in Source? weet iemand dat? nooit eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Die zit helemaal links als je EyeFinity draait :|

TF2 heeft hetzelfde probleem en ik heb na meerdere bug meldingen nog steeds geen oplossing gezien ... met CS:GO maar weer proberen...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb nu de beta al een paar dagen gespeeld en moet zeggen dat het toch wel weer genieten is. In de tijd van 1.5 en 1.6 heel veel gespeeld, zelfs op landelijk (Clanbase) niveau, en moet zeggen dat het heerlijk is om het weer te spelen. Voelt vertrouwd aan qua gameplay, maar dan met moderne hedendaagse graphics. Zitten nog wel wat dingen die ze moeten verbeteren, volgens mij merk ik dat sommige wapens ineens behoorlijk populair zijn die ze normaal niet waren, bijvoorbeeld de P90, lijk mij een beetje overpowered. Verder wat grafische foutjes, maar kan aan meerdere dingen liggen uiteraard dan het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Enige tot nu toe waar ik onwijs aan moet wennen is het buy menu. Ik vind het veels te groot/omslachtig.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ja dat is gedaan zodat je met je controller van je console sneller kan kopen, dit was ook al zo bij de xbox1 versie van cs. Achja zodra je de cijfertjes uit je hoofd weet hoef je je er niet meer aan te ergeren natuurlijk.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

frickY schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:38:
Als je loopt te sprayen raak je inderdaad niets.
CS is nooit geweest zoals CoD/BF, en ik hoop dat dat zo blijft. Idem voor je opmerkingen over TDM en no-AWP servers.
Sprayen is puur afhankelijk welk wapen. Een AK gaat het niet mee lukken, maar die PP of UMP kan ik clip leeggooien en aardig wat raken. Zelfde als de Desert tegen de 2x (naamkwijt), Desert moet je 1 shot 1 hit spelen, bij die dual pistol heb je wat marge om te spammen.

Gisteren nog gespeeld met die machinegun (MKnogwat), daar is wel een beetje de tactiek vanaf, de 'lag kills' bestaan nog steeds, je kan met een AWP tussen de kogels door alsnog direct schieten. Iets wat ik in 1.6 niet kan herinneren, daar gebruikte ik hem juist als suppressive wapen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Yonni schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:31:
Enige tot nu toe waar ik onwijs aan moet wennen is het buy menu. Ik vind het veels te groot/omslachtig.
Ik heb al sinds 1.6 buy-knoppen op mijn F2 t/m F9 en del/end/pgdn :)
Dus ik druk (voorbeeld) op F5, F9 en PGDN en ik heb in een halve seconde een AK47, vol setje grenades en vest/helmet :D

Werkt nog steeds prima in GO, behalve dat F2 niet meer bind-baar is omdat die aan het voting-systeem vasthangt. Dus alles eentje opgeschoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Minaaj schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:15:
[video]

Kon je die eerste jump ook doen in Source? weet iemand dat? nooit eerder gezien
Nope, voor zover ik weet enkel met een boost kan je in Source op die kisten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Yonni schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:31:
Je kan nogsteeds met cijfertjes kopen (dingen zijn wel anders, gear op 5 etc.).
Ik vind het buy menu juist erg goed werken met de muis, als je eenmaal weet waar alles zit rag je zo een volle set gear naar binnen met je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdbrug
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik vond Assault altijd een gave map, zou die nog worden aangeboden?

Hebben jullie trouwens geen last van de crosshair die soms moeilijk zichtbaar is bij 'lichte' mappen zoals Dust? Of kun je dit met instellingen oplossen? Ik heb alle kleuren al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

koenvdbrug schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:43:
Ik vond Assault altijd een gave map, zou die nog worden aangeboden?
Vast wel :)
Hebben jullie trouwens geen last van de crosshair die soms moeilijk zichtbaar is bij 'lichte' mappen zoals Dust? Of kun je dit met instellingen oplossen? Ik heb alle kleuren al geprobeerd...
Ik heb er ook last van : Vroeger had ik altijd een rode crosshair en dat werkte perfect !! Maar er is geen manier meer om je eigen kleuren combinatie erin te zetten :'(

Of is er stiekem iets te doen in de console met Rood,Groen,Blauw waardes zoals vroeger bij Quake III mogelijk was ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 10:14
randomice schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:27:
[...]

Ik vind de recoil ivm 1.6 anders , daarentegen schoot ik met deagle alleen maar headshots :P . Zelf stilstaand en tegenstanders die stilstaan was het met de m4/ak nog lastiger dan met deagle :(
Dit ervaar ik dus exact het zelfde....de gekste momenten schiet je HS en bij stilstaande moet ik 3 x schieten....en dit na jaren cs1.6.... 8)7

@nero355, was dit niet cl_crosshaircollor <kleurcode>

[ Voor 5% gewijzigd door tweakict op 17-08-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 20:27
nero355 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:20:

Of is er stiekem iets te doen in de console met Rood,Groen,Blauw waardes zoals vroeger bij Quake III mogelijk was ??
http://www.gamerconfig.eu...-strike-global-offensive/

Hier zie ik dit:
cl_crosshairalpha "200"
cl_crosshaircolor "1" // Set crosshair color as defined in game_options.consoles.txt
cl_crosshaircolor_b "50"
cl_crosshaircolor_g "250"
cl_crosshaircolor_r "50"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairscale "0" // Crosshair scaling factor (deprecated)
cl_crosshairsize "5"
cl_crosshairthickness "0"
cl_crosshairusealpha "1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Je kan de console enablen bij controls afaik (iig ergens in de opties).
Type dan eerst "e" en haal die weg (anders sluit de console gelijk af, vaag probleem wat altijd gebleven is).
Daarna kan je commands invoeren, voer bijv. "cl_cross" in en je krijgt direct een lijstje met alle crosshair opties.

edit:
Voor de mensen die problemen hebben met raakschieten is het misschien handig om deze guides te kijken (op het moment van schrijven zijn er 5 (+ Famas, niet in playlist nu), er komen er steeds meer bij (wat sneller nu de beta beschikbaar is voor meer mensen).
YouTube: CS:GO AK47 Weapon Guide (Counter Strike: Global Offensive)

[ Voor 42% gewijzigd door Rynji op 17-08-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Rynji schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:47:

Type dan eerst "e" en haal die weg (anders sluit de console gelijk af, vaag probleem wat altijd gebleven is).
Is niet een vaag probleem, dat is omdat je tobo op nl staat. Dus het is of trema's gebruiken of cs spelen :P

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Weet iemand of er al cheats zijn (GEEN NAMEN NOEMEN!)

Was wel een beetje een afknapper bij de oude CS1.6 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Damian schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:33:
Weet iemand of er al cheats zijn (GEEN NAMEN NOEMEN!)

Was wel een beetje een afknapper bij de oude CS1.6 enz.
Ja.

http://lmgtfy.com/?q=CS%3AGO+Hacks

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:12
Ja, er zijn al cheats en hacks helaas. En die zullen er in overvloed bij komen. Het is weer VAC3 wat lang niet voldoende is.
Het komt gewoon aan op demo's maken en posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:29:
Is niet een vaag probleem, dat is omdat je tobo op nl staat. Dus het is of trema's gebruiken of cs spelen :P
Verenige Staten <Internationaal> kan ook. Die gebruik ik altijd voor á é ó ú í en zo dus ik ram altijd effe aa en dan backspace snel erna :)
Bounzz schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:32:
http://www.gamerconfig.eu...-strike-global-offensive/

Hier zie ik dit:
cl_crosshairalpha "200"
cl_crosshaircolor "1" // Set crosshair color as defined in game_options.consoles.txt
cl_crosshaircolor_b "50"
cl_crosshaircolor_g "250"
cl_crosshaircolor_r "50"
cl_crosshairdot "0"
cl_crosshairscale "0" // Crosshair scaling factor (deprecated)
cl_crosshairsize "5"
cl_crosshairthickness "0"
cl_crosshairusealpha "1"
Thnx _O_ Helemaal niet naar gezocht verder :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Yonni schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:22:
On a side note, CS:GO blijft lekker spelen. Druk ook op de servers. Deatchmatch/quick spawn servers vind ik wat minder.
Ik zoek inderdaad nog een leuke NL/BE/DE/UK Deathmatch/quick spawn server en ook nog eentje met Arms Race op regular maps.
Iemand een idee? :)
(Krijg 1, 2, 3 niets gevonden in Server browser + Google).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Voor de lol even TDM geprobeerd...de eerste en gelijk de laatste keer want wat is dat slecht zeg!
Daar is CS duidelijk niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

praten om het praten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 18:53
Vind de wapen handling persoonlijk ook niet echt fijn.

Aim op de het hoofd, schiet in bursts, de ene keer heb ik 4 of 5 headshots achter elkaar, om vervolgens een tegenstander niet eens neer te kunnen krijgen. Heb sterk het gevoel dat de factor geluk een grote rol speelt..

Daarom is de AWP wel fijn. Absoluut het beste icm met deagle. Alleen wat je nu krijgt is dat de AWP een beetje standaard wordt waarbij ik steeds vaker in potjes kom waarbij het bijna AWP deagle only is.

En wat betreft TDM, dat is dus het leuke, er zijn nu weer veel servers met oefen maps. Aan de ene kant want houten blokken, en aan de andere kant, en dan gewoon alleen maar over en weer schieten om je aim te oefenen.

Burst, full open, crouch burst, crouch open, straving burst, straving open... noem maar op.

Persoonlijk ga ik altijd voor straving burst. Accu is wel minder, maar de kans om zelf een HS te krijgen of door een AWP neergemaaid te worden ook.

[ Voor 38% gewijzigd door IngamerX op 20-08-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
hmm zit te twijfelen om hem te kopen, speel nu nog 1.6 met onboard:
Integrated ATI Radeon HD4290 GPU
mobo: MSI 890GXM-G65
memory: 12gb
vraag me af of :GO daar op gaat draaien is toch weer wat zwaarder, iemand ervaringen hiermee?

[ Voor 7% gewijzigd door Phyt_ op 20-08-2012 14:57 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:41

Multensor

wtf

Ben bang van niet om eerlijk te zijn.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:13
Ik vind het persoonlijk weer tegenvallen..
Het is op een bepaalde manier weer exact hetzelfde als elke "geflopte" nieuwe versie van CS 1.5/1.6. Nieuw grafisch jasje (Engine opgepoetst) maar gameplay is te erg veranderd.

Dingen die ik persoonlijk erg jammer vind (zelfs als ze onrealistisch zijn)

- Geluid van voetstappen. Ja het klopt dat je niet mensen op 100 meter hoort stampen als olifanten, echter in de oudere varianten was het velen malen duidelijker wanneer je iemand ergens een stap hoorde maken of hoorde rennen. (was vroeger een erg belangrijk aspect)
- Niet meer kunnen hoppen. Ja, ik ben heel blij dat mensen niet meer kunnen 'Russian walken' maar ik vind het echt walgelijk dat ze zo'n belangrijke gameplay feature gewoon helemaal weg hebben gehaald ook al was het in beginsel een bug. Je kan niet meer even heel kort over een kistje peaken, gevolgd door een wallbang etc. Als je bijvoorbeeld tegen een AWM'er staat die je staat af te wachten tot je de hoek om komt. Wat wil je nu doen? Springen? dan ben je dood tegen elke redelijke speler... de hoek omkomen? Ook niet echt een slim idee... erg jammer
- Granaten gooien alsof ze gemaakt zijn van opblaasspeelgoed (voor mijn gevoel :P)
- Moeite om soms enemies goed te kunnen zien (Niet dankzij de camouflage maar doordat sommige hallen/plekken een blur hebben)
- Aim lijkt een random factor te hebben.
- Niet het idee hebben dat je geraakt bent, vervolgens kijk je op je HP bar en zie je dat je nog maar 20 HP hebt. wtf?

Had me cool geleken als ze een soort van feature erin hadden waar je nog een paar extra skins mee kon unlocken o.i.d. (Enkel cosmetische playerskins)

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 20-08-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Multensor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:09:
Ben bang van niet om eerlijk te zijn.
ok dan toch maar de 7970 bestellen, goede reden eh ;) lekker overkill.
Maar ja even wat anders is wallbangen nog wel mogelijk ?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Junia schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:10:
Het is op een bepaalde manier weer exact hetzelfde als elke "geflopte" nieuwe versie van CS 1.5/1.6. Nieuw grafisch jasje (Engine opgepoetst) maar gameplay is te erg veranderd.
Geflopt? Jij noemt Source 'geflopt?' Volgens mij moet je even de stats doornemen.. 8)7 Ook al heb jij een hekel eraan, geflopt kan je het niet noemen.

En de gameplay moet ook veranderen. Fouten van sources hebben ze serieus genomen en zie hier het resultaat. Er zijn altijd mensen die een heel lijstje hebben om dingen mee af te zeiken. Dat is niks nieuws. Het is beta en ze luisteren toch altijd goed naar de community. De gemiddelde gamer heeft alleen geen geduld.

In ieder geval is source nooit geflopt en zie ik GO ook niet zomaar floppen. Ik hoor te veel positieve reacties. Het zal mij verbazen. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Zalaroth op 20-08-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
Zalaroth schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Geflopt? Jij noemt Source geflopt? Volgens mij moet je even de stats doornemen.. 8)7
1.6 ownd cs:s toch wel redelijk hard...nofi.

Als bovenstaande punten verbeterd worden, dan wordt het zeker weer een top game. nu een beetje half zacht idee.

@Phyt_: enkel door dunne wanden/hoeken van muren en houten deuren, voor zo ver ik het heb ervaren.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakict op 20-08-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
[...]

Geflopt? Jij noemt Source geflopt? Volgens mij moet je even de stats doornemen.. 8)7
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Source is nu wel een relatief succesvol spel. Maar op het begin flopte hij redelijk hard, waardoor we jaren een gefragmenteerde community hadden. En dat voor een spel wat qua gameplay toch voor zeker 95% overheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
[...]

Misschien voor hem persoonlijk.
Dat geldt voor mij namelijk ook. Ik vind Source echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Precies, persoonlijk. Het spel is namelijk alles behalve geflopt. Ook al 'klopt er niks van de gameplay'.
Als het zo extreem verkoopt en gespeeld wordt, (zeker na al die tijd) is het niet geflopt. In tegendeel een groot succes voor valve.

[ Voor 9% gewijzigd door Zalaroth op 20-08-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
1.6 staat toch altijd boven source hoor in de steam stats, 1.6 ftw.
ok dus niet extreem wallbangen duidelijk, eerst een graka regelen dan eens aanschaffen, blijf wel meelezen hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Ik was vroeger zwaar van 1.6, ook wel goed skilled. Toen Source uitkwam vond ik het ook maar niks. Jaren niet gespeeld om pas weer ter voorbereiding van GO wat Source te spelen. Mijn skills van vroeger waren behoorlijk snel weer terug en waren ook prima over te zetten naar Source. Het scheelt allemaal echt niet zoveel. Daarnaast heeft Source ook veel toevoegingen die het een completer spel maken.

Sowieso vind ik het allemaal behoorlijk slap gezeik. 1.6 is totaal niet interessant voor sponsors / nieuwe speler (de enkeling nagelaten). Dit opent de deur enorm voor spellen zoals COD. Zeker kijkend naar de toekomst. Iedereen heeft links of rechtsom baat bij 1 grote community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Als we het dan toch over geluid hebben.
Kan mijn A3D kaartje nog herrineren, wat toen verplicht uit moest op elke server omdat het niet realistisch zou zijn.
Vervolgens opgekocht door creative en verder nooit meer geimplementeerd in welke game dan ook.
EAX voor de win :(

Bunnyhop?
Tja, als je het echt goed kon.
En ja die zijn er, dan kan je in een volle kamer binnen hoppen 5headshots geven en ongeschonden de kamer uit hoppen.
Echt realistisch was het niet meer.

Wallbanging vind ik wel weer prima, maar dan in combinatie met A3D en extra geluidjes >:)

[ Voor 35% gewijzigd door Sinned123 op 20-08-2012 16:19 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 08:41

Multensor

wtf

Ik moet zeggen dat ik het allemaal nog wel mee vind vallen emt de verschillen. Tuorlijk is het een andere engine dan die van 1.6, maar toch voelt het aardig gelijk aan. Enige punt waar ik heel erg aan moet wennen is sprayen. Dat werkt niet meer zoals eerst volgens mij.

p.s. Wie met ventrilo client heeft even zin om een 2on2 te doen? :) Voeg me even toe op Steam (zelfde naam)

[ Voor 5% gewijzigd door Multensor op 20-08-2012 16:23 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:13
[...]

Geflopt? Jij noemt Source 'geflopt?' Volgens mij moet je even de stats doornemen.. 8)7 Ook al heb jij een hekel eraan, geflopt kan je het niet noemen.

En de gameplay moet ook veranderen. Fouten van sources hebben ze serieus genomen en zie hier het resultaat. Er zijn altijd mensen die een heel lijstje hebben om dingen mee af te zeiken. Dat is niks nieuws. Het is beta en ze luisteren toch altijd goed naar de community. De gemiddelde gamer heeft alleen geen geduld.

In ieder geval is source nooit geflopt en zie ik GO ook niet zomaar floppen. Ik hoor te veel positieve reacties. Het zal mij verbazen. :)
De punten die ik hiervoor heb genoemd hebben vooral betrekking op de "oude garde" (CS 1.6 spelers). Dit is voornamelijk het publiek dat gewonnen dient te worden. Ik vermoed dat de meeste Source spelers zonder al te veel moeite naar CS:GO kunnen (en gaan) switchen.

Source flopte erg hard toen het net uit kwam. E-sports wilden er ook ver vanaf blijven, grootste gedeelte van de community bleef bij 1.6. Uiteindelijk na flink wat tijd kwamen er bij Source steeds nieuwe spelers bij (Spelers die 1.6 nooit echt gedaan hadden en het dan ook te lelijk vonden in vergelijking tot Source) waardoor de Source community bleef groeien. De 1.6 community stond namelijk stil omdat er teveel nieuwe spellen uit kwam die gewoon simpelweg interessanter waren voor de 'nieuwe' gamers. Tevens zijn veel mensen overgestapt naar consoles en gewoon veel oude 1.6 rotten zijn gestopt omdat het na zoveel jaar wel leuk werd.

Desalniettemin zijn er nog steeds meer 1.6 spelers dan Source link ( Op het moment van schrijven 43.402 actieve 1.6 spelers tegenover 32.477 Source spelers )

Persoonlijk vind ik een spel een 'redelijke flop' als na verloop van zo'n lange tijd het nieuwste spel nog steeds niet het oude spel heeft ingehaald qua gebruikersaantal. (Zoals ik al eerder aan gaf was de verhouding in het eerste jaar nadat Source uit kwam nog veel schever)

Als Valve echt de hele community naar 1 versie wilt krijgen... hoop ik dat er voor de official release van CS:GO nog een flinke update komt :P

Vergeet niet dat de reden waarom CS 1.6 nog steeds zo populair (Wordt meer gespeeld dan CoD en misschien ook BF3? <-- op de PC-markt) is, komt puur door de gameplay.

Lang verhaal -.-

Edit: @Zalaroth En de opmerkingen: "de gameplay moet ook veranderen", "Source is nooit geflopt", "Ze luisteren altijd goed naar de community". Na dit betoog kun je misschien begrijpen dat vanuit mijn optiek, ik deze opmerkingen niet serieus kan nemen.

Dat wat je zegt over positieve reacties klopt wel :) Ik hoor veel meer positieve dingen over CS:GO dan toen Source net uit kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 20-08-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
Junia schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:25:
[...]

Als Valve echt de hele community naar 1 versie wilt krijgen... hoop ik dat er voor de official release van CS:GO nog een flinke update komt :P
Ik hoop het ook, maar dan nog zou het voor nu wel de minste versie van de 3 zijn. Toch jammer dat Valve zo slecht is in 1x een goed afgewerkt product neer te zetten. Zo is de recente grote update van TF2 (mann vs machine) ook een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 08-09 11:33
Rynji schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Ik ben het totaal niet met je eens. Recoil in Counter Strike werkt ook met patterns die je 'tegen kan gaan'.
Schiet maar eens op de muur, je ziet een duidelijk patroon. Bepaalde wapens zijn gewoon niet meer handig op bijv. long range en dan worden ze zowat nutteloos, misschien dat je daar last van heb?
In Battlefield 3 kan je nogsteeds aardig wegkomen met sprayen, in GO moet je daar echt veel meer mee oppassen (in elke CS).
Je kan dus wel degelijk weten waar je kogels uit gaan komen, alleen moet je een andere manier van schieten aanleren dan bijv. in BF3.
De recoil patterns in CS:S waren niet random, in CS:GO zijn ze dat wel. Dat vinden een hoop pro spelers erg vervelend.

Disclaimer heb de laatste beta's niet gespeeld

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
roy-t schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

De recoil patterns in CS:S waren niet random, in CS:GO zijn ze dat wel. Dat vinden een hoop pro spelers erg vervelend.

Disclaimer heb de laatste beta's niet gespeeld
Zover ik weet is dat maar een mythe. Check maar een paar van deze filmpjes:
YouTube: CS:GO Weapon Guides

Sowieso willen veel van de pro's vooral gewoon 1.6 blijven spelen. Vrij weinig lijken daarvan wat te geven om het grote plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

superbassie schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:43:
Voor de lol even TDM geprobeerd...de eerste en gelijk de laatste keer want wat is dat slecht zeg!
Daar is CS duidelijk niet voor gemaakt.
Hmm, ik vind TDM juist één van de betere gamemodes/mods die de game heeft.
Potje FFA DM is niet te doen met random spawnpoints, in TDM kun je nog een klein beetje tactiek toepassen.
Speelt echt prima imo.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Van mij mag er iets minder recoil op de guns, gameplay is lekker.. ik mis wel ads maar ja dat komt omdat ik al een tijdje weer bf3 gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
iNFiNiTY- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:36:
Van mij mag er iets minder recoil op de guns,
NEE. Dit is CS.

Niet casual friendly CoD of BF3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

unfor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

NEE. Dit is CS.

Spray en pray, omdat het cs is mag het geen minder recoil hebben? :+
Causal friendly staat daar buiten.

[ Voor 6% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-08-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
unfor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

NEE. Dit is CS.

Heeft niks met casual friendly te maken, call of duty heeft geen recoil, en battlefield 3 heeft de meest realistische recoil onder de grote fps games die geen sims zijn. Battlefield 3 heeft bijvoorbeeld speciaal Physics waardoor je gun niet gewoon omhoog vliegt als je aan het schieten bent maar daadwerkelijk alle kanten uit gaat.
Wil nog niet zeggen dat het makkelijk is om de recoil te masteren(console daargelaten).

Ja het is typisch cs dat je heel erg goede aim moet hebben maar ik moet persoonlijk wel dat de crosshair wel redelijk off is. Ik heb zeer vaak dat ik een schot los en hij toch niet echt schiet waar ik richt. :X
Voor mij persoonlijk vind ik de bullet spread zeer raar, kogels gaan vaak de raarste kanten uit als je meer dan eentje tegelijk schiet.

[ Voor 7% gewijzigd door bloodlynx op 20-08-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
iNFiNiTY- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:55:
[...]

Spray en pray, omdat het cs is mag het geen minder recoil hebben? :+
Causal friendly staat daar buiten.
Ja. Omdat het CS is mag het niet minder recoil hebben.
CS is skill based, stick to your roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
unfor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:59:
[...]

Nou moet zeggen dat een goede config veel uitmaakt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

unfor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:59:
[...]

Ja maja, UT is dood. :( :9

Ik kan er op zich aardig mee schieten, had alleen gehoopt dat bij sommige guns iets minder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
iNFiNiTY- schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:02:
[...]

Ja maja, UT is dood. :( :9

Ik kan er op zich aardig mee schieten, had alleen gehoopt dat bij sommige guns iets minder was.
En ik hoop dat ze het lekker ouderwets skillbased houden.
Er zijn genoeg games voor mensen die casual games gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
OMG je mag klagen over de gameplay zoveel jullie willen, maar de mentaliteit is wel nog dezelfde als 2001.

Dus ik schiet, geheel per ongeluk, één van mij teamates ad die in mij line of fire kwam te staan. Schiet de kerel mij bij de start van de ronde gewoon af. Ik voelde me weer 15...

Dat en ik heb het gevoel dat er veel cheaters zijn, dat ik bij CS verlies ben ik gewoon, maar soms lijkt het echt of ze je van ver zien afkomen of ze komen kamer binnen met de loop al op jou gericht. :/
Wat het 15 jaar gevoel enkel maar versterkt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik heb soms echt 't gevoel dat ik in een gaybar ben als ik CS speel, al die mooiboy plaatjes..
Kun je dat ook uitzetten? Ik heb niet de behoefte constant "stoere" jongetjes te zien, of zelfs abs..

[ Voor 35% gewijzigd door unfor op 20-08-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
IStealYourGun schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:25:
Dat en ik heb het gevoel dat er veel cheaters zijn, dat ik bij CS verlies ben ik gewoon, maar soms lijkt het echt of ze je van ver zien afkomen of ze komen kamer binnen met de loop al op jou gericht. :/
Dit hoor je vaker. Als spelers zonder veel ervaring / goede skills is dit erg lastig in te schatten. Na mijn ervaring zijn het meestal geen cheaters. Het is puur een combinatie van ervaring, inschattingsvermogen en goed gebruik van geluid.

Oh en voor de mensen die moeite hebben met mensen raken. Probeer het eens op een muur. Probeer vooral het verschil tussen stilstaan en lopend schieten. En leer de recoil patterns (check daarvoor de filmpjes in mijn vorige post).

[ Voor 17% gewijzigd door Renbro op 20-08-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

unfor schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:39:
Ik heb soms echt 't gevoel dat ik in een gaybar ben als ik CS speel, al die mooiboy plaatjes..
Kun je dat ook uitzetten? Ik heb niet de behoefte constant "stoere" jongetjes te zien, of zelfs abs..
_/-\o_

Wat een HELD ben jij!!!

Je wat druk zitten maken om tijdens een schietspel een miniplaatje van mannen te zien :P
Bovendien zijn de meeste plaatjes toch normale avatars zoals hier op tweakers hoor!!!

[ Voor 24% gewijzigd door RMB op 20-08-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RMB schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 22:17:
[...]

_/-\o_

Wat een HELD ben jij!!!

Je wat druk zitten maken om tijdens een schietspel een miniplaatje van mannen te zien :P
Bovendien zijn de meeste plaatjes toch normale avatars zoals hier op tweakers hoor!!!
Ik vind dat gewoon ranzig, van die koters die hun abs of duckface als avatar doen in een game die alleen door kerels gespeeld word. :D :r Op wie proberen zij indruk te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 20-08-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Laatst online: 31-12-2023
Wat vinden jullie van het actieshot na een dead?
Ik heb vanaf 1.2 tot en met 1.6 gespeeld. In die versies kreeg je een filmpje te zien. Ik vond dat een stuk leuker dan dit afgezaagd fotootje... Geef mij het filmpje maar weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Een filmpje? Kreeg je niet gewoon een 3rd person view te zien van je killer?
Bij competitive heb je sowieso geen killshot volgens mij.
edit:
Het is nu de 21e, er was net een kleine update die het Weapon Course geadd heeft.
Leuk ding om te volgen, zeker handig voor de minder accurate mensen om rond te spelen met recoil patterns.
Alhoewel op een lege muur sprayen ook wel duidelijk is.

[ Voor 50% gewijzigd door Rynji op 21-08-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Niekio schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 23:01:
Wat vinden jullie van het actieshot na een dead?
Ik heb vanaf 1.2 tot en met 1.6 gespeeld. In die versies kreeg je een filmpje te zien.
Dan ben je in de war met een ander spel want dat is echt nooit geweest in CS hoor..
En bovendien: CS 1.2 heeft nooit bestaan. Het is van 1.1 naar 1.3 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
IStealYourGun schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:25:
Wat het 15 jaar gevoel enkel maar versterkt.
Als je veel CS gespeeld hebt wéét je wat de logische looproutes van je tegenstanders zijn, en de plekjes waar ze waarschijnlijk zitten in een ruimte. Van alle veelgespeelde maps weet je hoe lang het voor een tegenstander duurt om van plek a naar b te komen. Niet letterlijk op de klok, maar op gevoel. Als ik jou dus op plek A zie of hoor rennen, weet ik waar ik heen moet om je over 20 seconden weer tegen te komen en neer te schieten als je op plek B om de hoek komt. Dan heb je geen wallhack, maar gewoon skill en ervaring.

Als ik een ruimte/kamer inloop, dan doe ik dat nooit "rechtdoor", maar strafend (dus zijwaarts). Dus met inderdaad mijn crosshair gericht op de plek waarvan ik weet dat er vaak/meestal/soms tegenstanders zitten... Als dat dan zo is, en ik schiet direct, ben je dood. Dan heb je geen wallhack, maar gewoon skill en ervaring.

Ik vind de dingen die je noemt dus absoluut niet gek en zulke spelers zijn echt niet meteen cheaters.

Ik werd ten tijde van 1.6 in public servers ook erg vaak een cheater genoemd.. Niet arrogant bedoeld of zo hoor, maar ik was gewoon beter dan het gemiddelde niveau op public servers. En als er dan iets sfeerverpestend is, dan zijn het al die jochies die je meteen uit beginnen te maken voor cheater...

Ga even een paar minuten in spectator-mode en volg de speler die je verdenkt. Vaak zijn het écht geen hacks hoor, maar gewoon skill en ervaring. Moet je doen, misschien leer je er nog wat van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik ben ook van mening dat veel mensen veelst te snel "Cheater!" roepen.
Kom net ook uit een paar rondjes demolition en domineerde best wel ernstig (zal wel tegen lower skill gezeten hebben, want word zelf ook vaak zat afgeslacht :P).
Het duurde niet lang voordat men "Cheater!" etc. begon te roepen; Ik zie dat maar als compliment, maar het is wel jammer dat men zo snel begint te zeuren als het even niet lekker gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Laatst online: 10-09 14:25
bloodlynx schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:59:
[...]

Nou moet zeggen dat een goede config veel uitmaakt. >:)
Misschien ook een idee. Zelf ben ik beetje kleuren blind. Dus kleuren die op elkaar lijken kan ik moeilijk zien. Voorbeeld: Wanneer CT in de schaduw zit moet ik al met mijn ogen knijpen om iets te kunnen zien. Ik probeer dan ook altijd de config zodanig aan te passen dat het een beetje zichtbaar wordt.

Hebben jullie hier nog tips voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
HyperioN schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:02:
[...]
Als ik een ruimte/kamer inloop, dan doe ik dat nooit "rechtdoor", maar strafend (dus zijwaarts). Dus met inderdaad mijn crosshair gericht op de plek waarvan ik weet dat er vaak/meestal/soms tegenstanders zitten... Als dat dan zo is, en ik schiet direct, ben je dood. Dan heb je geen wallhack, maar gewoon skill en ervaring.
Dat versta ik en nogmaals, ik ben het gewoon om te verliezen in CS (en gewoon om te winnen bij andere shooters :+ ) Maar het was meer dan gewoon strafen, gewoon ruimtes binnenkomen en potentiële hoeken niet bekijken maar wel dat één hoekje waar ik zat. En in spectator modus had ik een gelijkaardig gevoel. Had toch het gevoel dat hij iets volgde en en zijn reactievermogen bij een confrontatie was net iets te onnatuurlijk.

Meestal geef ik mensen het voordeel van de twijfel, maar deze keer twijfel ik toch heel erg. Ook omdat ik het al enkele ben tegengekomen op servers. Daarom dat ik even vroeg of er veel cheaters zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te hopen dat de kindermentaliteit van CS 1.6 & CSS blijft in die games...

anyway: ik zoek een team :) zoals altijd begin ik onderaan de ladder op low.(nieuwe game, nieuwe skillcap , nieuwe mappe sort off & nieuwe tactics) (normaal mid skilled :) )
heb een server ter beschikking op dit moment.
Killertjuh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:50:
[...]

Misschien ook een idee. Zelf ben ik beetje kleuren blind. Dus kleuren die op elkaar lijken kan ik moeilijk zien. Voorbeeld: Wanneer CT in de schaduw zit moet ik al met mijn ogen knijpen om iets te kunnen zien. Ik probeer dan ook altijd de config zodanig aan te passen dat het een beetje zichtbaar wordt.

Stuur me vanavond een pm en ik stuur die van mij wel :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
[...]

Je monitor goed afstellen wil wel eens helpen. Kom zo vaak mensen tegen waarbij de contrastwaardes of gamma zo vreemd ingesteld staan, dat alle donkere waardes hetzelfde worden.
Ook kun je de brightness in-game verhogen.. wordt het iets minder mooi van, maar je speelt wel beter ;)
IStealYourGun schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:41:
[...]
Dat versta ik en nogmaals, ik ben het gewoon om te verliezen in CS (en gewoon om te winnen bij andere shooters :+ ) Maar het was meer dan gewoon strafen, gewoon ruimtes binnenkomen en potentiële hoeken niet bekijken maar wel dat één hoekje waar ik zat. En in spectator modus had ik een gelijkaardig gevoel. Had toch het gevoel dat hij iets volgde en en zijn reactievermogen bij een confrontatie was net iets te onnatuurlijk.

Meestal geef ik mensen het voordeel van de twijfel, maar deze keer twijfel ik toch heel erg. Ook omdat ik het al enkele ben tegengekomen op servers. Daarom dat ik even vroeg of er veel cheaters zijn.
Ja oke, duidelijk verhaal :). Ik ben zelf nog geen cheaters tegengekomen gelukkig :)

Wat ook kan: vrienden spelen samen met headsetje op met Ventrilo/Teamspeak. Als er dus eentje dood is, vertelt die mooi aan de ander waar zijn tegenstanders zitten.

En nog mooier: je kan bots overnemen! Als je dus dood bent, en er zijn nog bots in jouw team levend.. Dan klik je even door alle spelers heen in spectatormode, en neem dan snel een bot over. Dan weet je precies waar iedereen zit ;)

[ Voor 26% gewijzigd door HyperioN op 21-08-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43
[...]

Als je een nvidia kaart hebt, naar "adjust desktop color settings" gaan en een beetje spelen met Hue en digital vibrance.

Bij ati kaarten zal je ook wel zoiets hebben.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Laatst online: 10-09 14:25
haarbal schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Als je een nvidia kaart hebt, naar "adjust desktop color settings" gaan en een beetje spelen met Hue en digital vibrance.

Bij ati kaarten zal je ook wel zoiets hebben.
bedankt voor de info. Echter ben ik amd/ati fan boy :D
Ik zal wel kijken of ik ook zoon opties heb voor ati

Gevonden als ik thuis ben zal ik hier is mee gaan spelen. Kijken of het luk. Bij ati heet dat saturation
http://www.tek-9.org/foru...nce_equivalent-15405.html

[ Voor 18% gewijzigd door Killertjuh op 21-08-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
progamers zijn net werknemers..... changemanagement is eng :P

Gisteren voor het eerst 3on3 en 4on4 gedaan, was best leuk weer :D
Dust2 3on3 ging best aardig, na verlies partij een rematch en zelfs gewonnen na wat andere tactieken/wapens gepakt te hebben.
Inferno 4on4 was een ramp, banaan is te krap geworden evenals de rest heb ik het idee, erg tricky, tegenstanders waren ook gewoon beter.
Als CS1.1 / Source veteraan is het toch wel weer een welkome variatie op het run en gun van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:07:
progamers zijn net werknemers..... changemanagement is eng :P

Gisteren voor het eerst 3on3 en 4on4 gedaan, was best leuk weer :D
Dust2 3on3 ging best aardig, na verlies partij een rematch en zelfs gewonnen na wat andere tactieken/wapens gepakt te hebben.
Inferno 4on4 was een ramp, banaan is te krap geworden evenals de rest heb ik het idee, erg tricky, tegenstanders waren ook gewoon beter.
Als CS1.1 / Source veteraan is het toch wel weer een welkome variatie op het run en gun van tegenwoordig.
ik heb het gevoel dat bananen gwn gemaakt is nu voor een all nade gogogo rush :)
Killertjuh schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:42:
[...]

bedankt voor de info. Echter ben ik amd/ati fan boy :D
Ik zal wel kijken of ik ook zoon opties heb voor ati

Gevonden als ik thuis ben zal ik hier is mee gaan spelen. Kijken of het luk. Bij ati heet dat saturation
http://www.tek-9.org/foru...nce_equivalent-15405.html
In before getting banned by ESL en andere leagues... Je kon dit in ET ook en daar werd het hard met de banhammer bestraft ( was toen met rivatuner ). VAC kan je hier niets mee maken maar leagues die screenshots gaan willen gaan dit imho niet toelaten :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de beta, en bij mijn steam staat nu dat de game over 8 uur voledig is te spelen.
Ik had geloof ik het complete pakket gekocht met de oude en de nieuwe beta.
Dus dan over 8 uur komt global offensive in mijn steam lijstje te staan en kan ik hem voledig spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:29:
Ik speel de beta, en bij mijn steam staat nu dat de game over 8 uur voledig is te spelen.
Ik had geloof ik het complete pakket gekocht met de oude en de nieuwe beta.
Dus dan over 8 uur komt global offensive in mijn steam lijstje te staan en kan ik hem voledig spelen??
klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:23:
[...]
ik heb het gevoel dat bananen gwn gemaakt is nu voor een all nade gogogo rush :)
Counterflash, rush dood, want dekking zoeken is er amper bij en de gang is vrij lang.
HE granaten zijn ook nog niet je van het imho, flashes werken prima en de decoy's zijn best humor.

Op de map lijkt het niet krapper, maar voor m'n gevoel zeker wel:
http://www.buzzedgaming.c...1/10/de_inferno_pro21.jpg
http://cyac.jp/files/wiki...5/csgo_map_de_inferno.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 21-08-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:23:
In before getting banned by ESL en andere leagues... Je kon dit in ET ook en daar werd het hard met de banhammer bestraft ( was toen met rivatuner ). VAC kan je hier niets mee maken maar leagues die screenshots gaan willen gaan dit imho niet toelaten :)
En konden ze je nog niets maken als je met de kleuraanpassing van je monitor zelf ging aankloten :P

Goed, de wijzigingen zijn lang niet zo extreem als toen met RivaTuner, maar zeker als je op een TV speelde ipv monitor, had je aardig wat instellingen die je toch wat voordeel konden geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

En konden ze je nog niets maken als je met de kleuraanpassing van je monitor zelf ging aankloten :P

Goed, de wijzigingen zijn lang niet zo extreem als toen met RivaTuner, maar zeker als je op een TV speelde ipv monitor, had je aardig wat instellingen die je toch wat voordeel konden geven.
klopt. We zien nog wel. voor mijn part mag napalm(mss) & decoy erook uitgeruled worden :p
Nog niet echt scrims gespeeld waar ik ze in heb gezien.

Public server van mij btw:
94.242.227.130:27015 (wordt binnen 5 uurtjes geconvert naar de full version )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Full komt vandaag uit toch?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rond 18.00 dacht ik ? de servers worden iets vroeger geupdate... volgens de mail van men provider toch ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik denk rond 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Zou er veel verschil tussen zitten. Tussen beta en full?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
t lijkt mij dat ze geen half product afleveren na een goed speelbare beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Het zit em ook meer in de details lijkt me. Ben wel benieuwd naar de final, weet iemand toevallig of de beta blijft bestaan (netzoals bij cs:s) ?

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Kunnen mensen bevestigen of je counterstrike moet kopen ook al heb je de beta? Ik ging eerst uit van niet maar ik de game probeer te komen krijg ik de volgende melding :
Note: You already own the following items in "Counter-Strike: Global Offensive". You will not receive extra copies of these items when you complete this purchase:
Counter-Strike: Global Offensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
bloodlynx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:36:
Kunnen mensen bevestigen of je counterstrike moet kopen ook al heb je de beta? Ik ging eerst uit van niet maar ik de game probeer te komen krijg ik de volgende melding :
Note: You already own the following items in "Counter-Strike: Global Offensive". You will not receive extra copies of these items when you complete this purchase:
Ik verwacht dat je het spel al pre-purchesed hebt, waardoor je toegang tot de Beta hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakict
inderdaad, met het pre-orderen, kreeg je toegang tot de beta en straks tot de final game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ero-Sensei schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Ik verwacht dat je het spel al pre-purchesed hebt, waardoor je toegang tot de Beta hebt gekregen?
Ik heb alleen de beta dankzij een invite (al een half jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
zucht.. ja natuurlijk moet je hem dan kopen. De reden dat iedereen het hier over de (open) beta heeft is omdat de meeste mensen hebben gepreordered en dus zo aan de beta zijn gekomen.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
bloodlynx schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:36:
Van het Steam forum:

"You can ignore the extra copies warning during checkout, you will only get the one copy for your account that enables access after release."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:39
Net Counter-strike GO gekocht via steam, is het nog de moeite waard om de beta te installen.
uurtje of 3 en dan komt de game uit zag ik zo.

Hoop dat deze game, de tijden uit counter-strike beta's tot 1.5 doen herleven(nick: vannel).
recent nog geprobeerd met bf3 maar dat was na een maand of 2 toch al erg saai.

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
UI:
• Voice notification can now show more players talking.
• Updated the freeze panel to no longer show the heath for your killer in competitive mode.
• Added an option in the menu to disable the game instructor messages.
• Update to the player info panel to no longer show achievement alerts.
• Update to the leaderboard screen to default to "Friends" filter.
• Added the "Total Games Played" leaderboard category.
• Updated the Play With Friends screen:
-- Made the chat window bigger so text is no longer cut off.
-- Adjusted the size of dimming when the focus changes between friends list and lobby list. It used to obscure the friends list and a little of the chat. Now it only obscures the friends list.

Bug Fixes:
• Updated the radio command panel so that the radio panel doesn't end up at the top of the screen during a mode that doesn't have a money panel.
• Set Classic Casual deadtalk to 0 to encourage fair play.
• Fixed the freeze panel dynamic positioning that would allow it to go too high.
• Fixed a missing text string displayed when player is not connected to Steam in leaderboards.
• Fixed a bug where the Mag7 could be bought by Ts via console commands.
• Fixed a bug where adding favorite server was not functional in the Community Server UI.
• Fixed a bug in the Play With Friends lobby where using left and right on keyboard or gamepad made the screen unresponsive.
• Fixed a bug in the Play With Friends lobby where typing in the Chat window would cause player names to flicker in the friends list.
• Fix for voice/chat/radio messages. Better unified the handling of voice and chat messages.
-- Chat messages now correctly use sv_allchat (instead of sv_alltalk), which should be more consistent with other source games.
-- Team-only communications now are not affected by sv_allchat/sv_alltalk, which means that private communications to one's team stay private, regardless of game mode.
-- Team-only communication is also not overridden by sv_full_alltalk, which allows teams to privately communicate strategy during warmup time and intermission.
-- Radio commands are considered team-only, so these should still be usable for tactics during games with sv_alltalk enabled (e.g. casual).
-- Spectators no longer hear team-only communications, except when sv_spec_hear is mode 2 (hear/see comms of the spectated teams).

Audio:
• Increased the audible range of the c4 plant and disarm sounds.
• Fixed audio randomly chirping/screeching on certain levels.

Matchmaking:
• Tuned lobby distance computations when performing matchmaking.
• Exposed a convar ("mm_csgo_community_search_players_min") for community quick match to look for community servers having at least specified number of human players already playing.
Hopelijk doen loweren ze de gunsounds een beetje, zodat je voetstappen toch wat beter hoort als er iets gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 23-08-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hopelijk fixen ze de rebuy nog in de final versie.... Ding koopt regelmatig shit die ik óf 10 rondes terug, óf nog nooit heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
er zijn toch nog wel wat irritante issues op de mac versie van cs go, zo ziet de game er vaak veel te donker uit, terwijl er via windows geen problemen mee zijn, en ook dynamic shadows werken niet op de mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
swoutr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:19:
er zijn toch nog wel wat irritante issues op de mac versie van cs go, zo ziet de game er vaak veel te donker uit, terwijl er via windows geen problemen mee zijn, en ook dynamic shadows werken niet op de mac.
Terecht >:)
Pagina: 1 ... 6 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic