[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ok, dan heb ik wel een vraag :)

Prefereren jullie een statische of dynamische crosshair? Ik heb zelf een dynamische crosshair en ik heb hem zo ingesteld zoals hij ook in CS1.6 was. Ik had het laatst even geprobeerd met een statische maar daar ging het niet zo goed mee, terwijl dat volgens de "pro's" beter zou zijn.

Ik vermoed dat het komt doordat ik bij een dynamische crosshair zie wanneer ik scherp kan schieten en bij een statische komt dat echt aan op gevoel.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het static. Al sinds 1.3

Het voelt ook gewoon beter 1 keer je weet wat de spray pattern + recoil is.

Inderdaad zieje je spread en wanneer je zonder spread accuraat kan schieten met dynamisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
iLikeNoobies schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:35:

Prefereren jullie een statische of dynamische crosshair? Ik heb zelf een dynamische crosshair en ik heb hem zo ingesteld zoals hij ook in CS1.6 was. Ik had het laatst even geprobeerd met een statische maar daar ging het niet zo goed mee, terwijl dat volgens de "pro's" beter zou zijn.

Ik vermoed dat het komt doordat ik bij een dynamische crosshair zie wanneer ik scherp kan schieten en bij een statische komt dat echt aan op gevoel.
Gewoon een klein puntje of kleine crosshair waar je nog net de 4 lijnen ziet. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Met een statische classic crosshair kan je als je in beweging bent in theorie sneller precies op het hoofd mikken, stilstaan en afdrukken. Bij een dynamische classic moet je eerst weer wachten tot je crosshair klein genoeg is en dan moet je soms microcorrecties doen als je toch niet helemaal lekker in het midden van het scherm zat.

Je kan ook een crosshair dot hiervoor gebruiken, maar daar zijn de meningen over verdeeld, het blokkeert af en toe toch vervelend je gezichtsveld of is juist weer slecht zichtbaar en je crosshairgap moet dan weer groter zijn.

Een andere truc voor de static crosshair is dat je kan ook je gunmodel kan gebruiken om te zien wanneer je weer perfecte accuracy hebt. Die is nl weer in ruste op hetzelfde moment als een dynamische crosshair.

Al met al is het gewoon een kwestie van voorkeur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Ik heb een Static croshair behalve als ik aan het schieten ben.
Ik zal later wel ff een screenshot posten met hoe die er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Plainside schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:53:
Ik heb een Static croshair behalve als ik aan het schieten ben.
Ik zal later wel ff een screenshot posten met hoe die er uit ziet.
Je hebt het als extra command aan +mouse1 hangen begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:54:
[...]

Je hebt het als extra command aan +mouse1 hangen begrijp ik?
Corsair generator map......

[ Voor 18% gewijzigd door Plainside op 03-11-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25

Ik gebruikte eerst heel lang een dynamische maar die begon af te leiden. Nadat ik wel doordat wat de spread was en wanneer hij klein werd ben ik een kleine simpele rode statische crosshair gaan gebruiken en ik vind het veel fijner.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crosshairgrote ook aanpassen aan je resolutie :)
Ik speel met een iets grotere crosshair omdat ik 1024 * 768. Ratio 4:3 speel. Minder FOV maar ooo zoveel meer precisie ( Oldschool CS playstyle :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:05
Statisch, just cause.

Ben het gewend, al vanaf de vorige games. Het leidt af wanneer het geheel beweegt zeg maar...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46

Gebruik de dynamische crosshair om het gevoel te leren. Leer de wapens, en leer de timing vanuit beweging naar het stoppen en schieten. Weten wanneer je wapen accuraat schiet moet op gevoel, niet op visuele cues zoals een dynamische crosshair of zelfs de gunmodel zoals hierboven wordt gesuggereerd.
Oefen, oefen, oefen. Strafe - Stop - Schiet .

Dat statische crosshairs beter zijn is niet omdat de pro's dat vinden. Het is te onderbouwen met biologie.
Het menselijke brein is *veel sneller* met het verwerken van beweging dan het verwerken van beelden.
Spelers trainen hun reactievermogen en reageren met hun reflexes. Als je om het hoekje kijkt en wacht op tegenspelers dan moet je reageren zodra je beweging waarneemt, je moet niet wachten todat je een arm of hoofd ziet, dan ben je al te laat.
Kijk naar hoe andere spelers spelen, een pro speler zie je soms gleuren door een snee van een pixel breed en maakt meteen een kill als iemand langsloopt. Spelers die reageren op beweging hebben vaak hun crosshair tegen de rand van een muur staan, de wat minder goede spelers hebben hun crosshair vaak een halve of zelfs een hele hoofdbreedte van de muur, ze hebben immers meer tijd nodig om te reageren.

Ok, dus reageren op beweging is sneller dan reageren op wat je ziet. Wat heeft dat nou te maken met je dynamische of statische crosshair?
Alle bewegingen worden snel waargenomen, het oog filtert niet, het filteren gebeurt in de hersenen en werkt veel trager. Als er weinig tot niets gefilterd hoeft te worden, dan kun je zeer snel reageren op wat er wel beweegt.

Stel je voor, je loopt rond, stopt af en toe. Je crosshair springt als een gek iedere keer dat je gaat bewegen of stil gaat staan. Ondertussen staat een tegenspeler op en zijn hoofd komt tevoorschijn achter een kist.

Wat is sneller?
- Het verwerken van de kruis van de crosshair die groter/kleiner wordt plus de vier hoeken van de grotere crosshair die bewegen en het hoofd van de tegenspeler die tevoorschijn komt en vervolgens beslissen om van al deze verschillende bewegingen te reageren op alleen het hoofd.
- Hoofd van tegenspeler zien, en reageren daarop.

Uiteraard is de tweede optie sneller. Het filteren van alle andere beweging waarop je niet wil reageren wordt ervaren als "afleiding".

Het gebeurt allemaal razendsnel, maar het zijn deze kleine dingen die bijelkaar opgeteld ervoor zorgt dat de ene speler sneller reageert dan de andere.

In het kort: Hersenen verwerken beweging razendsnel. Filteren van bewegende dingen kost tijd, dus minimaliseer bewegende delen zodat je reactietijd korter kan zijn. statisch > dynamisch crosshair

edit: Ter aanvulling in het kader van beweging minimaliseren; met de volgende commands zorg je ervoor dat je wapen tijdens het bewegen zo min mogelijk beweegt. De game zal zelf de minimale waarden aanhouden.

cl_viewmodel_shift_right_amt "0"
cl_viewmodel_shift_left_amt "0"
cl_bob_lower_amt "0"
cl_bobamt_lat "0"
cl_bobamt_vert "0"
cl_bobcycle ".98"

[ Voor 7% gewijzigd door Kser op 03-11-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:44
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QraUOrd.png

Ben benieuwd het zijn winsten dusja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/xkq29u.png

We zullen zien, wat zijn de ranks hier eigenlijk? Zit zelf atm beetje stuck in MG2. Iemand nog een leuke map om aan te raden die weinig gespeeld word? Speel veel Inferno/ Nuke atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
rolandos582 schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:03:
[afbeelding]

We zullen zien, wat zijn de ranks hier eigenlijk? Zit zelf atm beetje stuck in MG2. Iemand nog een leuke map om aan te raden die weinig gespeeld word? Speel veel Inferno/ Nuke atm.
Supreme atm weer gedowngrade door hackers, Nuke is zo kak speel die nooit meer.
Vrijwel altijd speel ik standaard comp mappen af en toe een overpass erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Hang al een tijdje op LEM nu. Kom weinig aan echt spelen toe momenteel en voel mezelf ook wat minder worden qua reactietijd. Mede omdat ik niet voluit durf te gaan met mijn wijsvinger nog doordat ik mijn knokkel had gebroken.

Ik speel overigens vrij veel Dust2, Mirage en Inferno. Net als xeoMe ook af en toe Overpass tussendoor :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Klein beetje offtopic:
Laatst een paar items verkocht en nu aardig wat geld op me account. Zijn er hier mensen die met wat korting skins en/of games willen kopen en mij het geld dan overmaken? Heb ik op dit moment iets meer aan.

Schiet me maar aan op steam als je wat wilt hebben.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
teupje schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:15:
Klein beetje offtopic:
Laatst een paar items verkocht en nu aardig wat geld op me account. Zijn er hier mensen die met wat korting skins en/of games willen kopen en mij het geld dan overmaken? Heb ik op dit moment iets meer aan.

Schiet me maar aan op steam als je wat wilt hebben.
Hoeveel % korting? :)

Polen op 1-0 map, nu 3-4 op cache.

[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 03-11-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Nou gewoon als het jullie een paar euro's scheelt is het mooi meegenomen toch? We gaan niet van 50 naar 30 o.i.d ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15rnnv9.png

Prima weer, jammer dat niemand van VP voor polen speelde, maar toch duidelijk verschil in teams.
@ de fanatieke CS spelers onder ons, welke sensitivity spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
rolandos582 schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:02:
[afbeelding]

Prima weer, jammer dat niemand van VP voor polen speelde, maar toch duidelijk verschil in teams.
2.2 sens 400dpi hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
1,57 sens met 1700dpi hier. Ik ben niet de meest fanatieke hier en ik weet zeker dat mijn sens beter kan, maar zeg het toch maar.

En nog tips voor de bets? Hoe slim is het om nu op de underdogs te betten, dus Rusland, Dignitas, Duitsland en/of A5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mythic staat 45 euro op, 100 euro op LDLC, 25 op Frankrijk/oekraine. Die winnen dit normaal gesproken allemaal wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

850 dpi 4.07 jep rare sens maar het werkt voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
400 DPI, 1.97 sens. Ik merk overigens steeds meer tracking problemen met mijn G402, dus ga daar morgen weer over bellen naar Logitech. Denk dat ik mijn geld maar ga terug vragen of een G400(s) eis, ondanks dat ze niet meer worden gemaakt volgens hun. Heb geen last van acceleratie of andere dingen, maar het komt meer en meer voor dat hij gewoon skipt. Erg vervelend dus...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:39
800 DPI, 1.1 hier. Ooit van Friberg afgejat en bevalt best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hele vreemde en verschillende senses hier. Erg interessant wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

1170 DPI, 2 sens. Mijn SS Sensei draait op de standaard FNATIC cArn profile en in CS:GO vond ik een sensitivity van 2 wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
1450 DPI @ 0.7 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21
1100dpi @ 1.0.

Roland wat wil je voor die m4 :) ik zoek nog een mooie aangezien de ddpat van mij heel saai wordt.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Zal vanavond mijn sens en dpi weer moeten aanpassen.
Ik heb als het goed is een nieuwe muis vandaag(Logitech G500s).
Deze heb ik eerder gehad maar zonder die 's' voelt perfect aan dus ook reden van de koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 06:05:
Roland wat wil je voor die m4 :) ik zoek nog een mooie aangezien de ddpat van mij heel saai wordt.
FT? Doe maar een offer.

Ik zie dus veel verschillende DPI/Sense. Wat voor muis hangt daar bij jullie aan? Speel zelf met een G9X met gewichtjes en heb mijn muis nu erg fijn afgesteld. Nu alleen CS:GO nog.

Gisteravond afgesloten met een win op CS:GO, vanochtend wakker geworden met een win op CSGOlounge, izi win voor Mythic met 16-12 en 4-16. Free $16 terwijl je slaapt. (:

http://www.reddit.com/r/c...ic_bo3_04112014_0430_cet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:40
Zit eraan te denken om dit spel eens te gaan spelen. Heb ooit (volgens mij) de eerste CS gespeeld en vond dat erg leuk.

Maar is het de moeite waard om al nieuweling hier aan te beginnen? Is er geen TE groot verschil tussen nieuwe en 'veterans'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik speel met een Logitech g502, echt een hele fijne muis maar de extra knopjes heb je bij CS niet nodig.
CrimpyRex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:30:
Zit eraan te denken om dit spel eens te gaan spelen. Heb ooit (volgens mij) de eerste CS gespeeld en vond dat erg leuk.

Maar is het de moeite waard om al nieuweling hier aan te beginnen? Is er geen TE groot verschil tussen nieuwe en 'veterans'?
Je kan goed beginnen. Gewoon beginnen met kort tegen bots oefenen en ik zou ook wel een tijdje deathmatch en casual spelen en je aim/recoil tegen een muur kort oefenen. Maar bij comp wordt je in teams gezet die even goed zijn dus dat is het probleem niet.
De veterans zijn inderdaad **** goed maar daar kom je dan niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik had tot 5 weken terug nooit CS gespeeld, en ben begonnen met CSGO. Na 53 wins (100 gespeeld?) Kan ik redelijk mee de laatste tijd.

Gewoon lekker beginnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
teupje schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:30:
Nou gewoon als het jullie een paar euro's scheelt is het mooi meegenomen toch? We gaan niet van 50 naar 30 o.i.d ;-)
Ik wil wel een AWP met Stat track, goedkoopste waren rond de 20€ dacht ik, wil je er wel 12€ voor sturen

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Voor mensen die wat ST items FN of MW hebben graag even melden ;)
http://puu.sh/cCJEh/85d8d7ed0a.png
Probeer een collectie van ST items te maken dus alle wapens ST(als dat trouwens mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21
rolandos582 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:20:
[...]

FT? Doe maar een offer.

Ik zie dus veel verschillende DPI/Sense. Wat voor muis hangt daar bij jullie aan? Speel zelf met een G9X met gewichtjes en heb mijn muis nu erg fijn afgesteld. Nu alleen CS:GO nog.
Hehe ... mijn offers gaan het nooit redden voor een field tested (en ik aim op de battle scarred) ... hoogste wat ik heb is ak redline daarnaast een awp boom en die wil ik beide niet kwijt xD. Heb nog wel een awp corti i.c.m. glock water elemental (beide field tested) tho... maarja ze zijn beide relatief goedkoop (7,3€ samen) :(

maar ik speel met cooler master storm sentinel advance.

[ Voor 16% gewijzigd door TheAnthonyNL op 04-11-2014 09:32 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Met m'n nieuwe M65 Corsair speel ik 800 dpi met 3.0 sens. Krijg vandaag mijn oude muis gloednieuw terug uit RMA :D (Performance MX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
rolandos582 schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:02:
[afbeelding]

Speel met een Zowie FK1 @ 400 dpi met 1.8 sens. Het is behoorlijk wat sleepwerk (gelukkig een SS qck+ :+ ), maar eer je er aan gewend ben wil je niet meer terug naar hoge sens. Als ik surf of bhop dan switch ik naar 800 dpi, speelt wat fijner :).

Alhoewel ik denk dat het niet heel veel uitmaakt wat andere gebruiken, je moet je eigen sensitiviteit vinden. Ik ben zelf begonnen door geleidelijk aan mijn sensitivity te verlagen, op deze manier kan je er aan wennen en is de stap van hoge sens > lage sens niet zo uber groot.

Als je hoge sens hebt en je krijgt je crosshair niet lekker op punt waarop je wilt aimen (overaimen) dan is je sensitivity te hoog. Dit merk je meestal het snelst als je in een 1v1 adadadad fight komt :P.

Maar blijf erbij, sensitivity is iets wat je voor je zelf moet uitvinden. Je gaat niet magisch beter spelen als je de settings overneemt van een pro. Wat voor hun werkt, hoeft niet voor jouw prettig te zijn, hierdoor ga je dus alleen maar brakker spelen. :)
teupje schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:30:
Hoeveel euro heb je momenteel in je wallet en inderdaad de vraag wat is je kortingspercentage? (PM eventueel als je geen zin hebt dit hier te bespreken). Meestal is 15-25% normaal, wellicht dat ik wel geïnteresseerd ben maar dat is afhankelijk of ik goedkoper uit ben dan keys halen via paypal. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xant0r op 04-11-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Mijn manier om mijn DPI instellen is eigenlijk heel simpel.
Hoeveel ben ik nodig om rond mijn bureaublad te komen terwijl ik alleen maar het bereik heb van mijn muismat.
1920x1080 scherm 850 DPI(800 werkt ook maar soms dan die extra paar keer slepen).
vervolgens de sens in game is gewoon tweaken met de console ingame.
en voila daar is je dpi en sens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Hoe werkt het trade up contract eigenlijk? Ik klik op een wapen en dan klik ik op 'use with trade up cotract (5/10)' alleen dan verwijst hij mij naar de market en gebeurt er niks. Wat betekend het '(5/10)' ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:39
markdm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:28:
Hoe werkt het trade up contract eigenlijk? Ik klik op een wapen en dan klik ik op 'use with trade up cotract (5/10)' alleen dan verwijst hij mij naar de market en gebeurt er niks. Wat betekend het '(5/10)' ook? :?
Al je wapens komen uit een bepaalde serie. In iedere serie zijn er verschillende "zeldzaamheden". De zeldzaamheid van een wapen wordt uitgedrukt in de kleur. Als je 10 wapens van een bepaalde zeldzaamheid gebruikt in je trade up contract, krijg je daarvoor 1 wapen terug van de zeldzaamheid daarboven.

Gebruik van het trade up contract is een beetje gokken: je hoopt dat je het duurste wapen van de hogere zeldzaamheid krijgt. Over het algemeen verlies je echter geld in het gebruik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Stoffa schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:30:
[...]

Al je wapens komen uit een bepaalde serie. In iedere serie zijn er verschillende "zeldzaamheden". De zeldzaamheid van een wapen wordt uitgedrukt in de kleur. Als je 10 wapens van een bepaalde zeldzaamheid gebruikt in je trade up contract, krijg je daarvoor 1 wapen terug van de zeldzaamheid daarboven.

Gebruik van het trade up contract is een beetje gokken: je hoopt dat je het duurste wapen van de hogere zeldzaamheid krijgt. Over het algemeen verlies je echter geld in het gebruik ervan.
Oke, dankje. Maar hoe gebruik ik hem dan? Het lijkt bij mij niet goed te werken als ik er op klik en wat betekend (5/10)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
markdm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:36:
[...]

Oke, dankje. Maar hoe gebruik ik hem dan? Het lijkt bij mij niet goed te werken als ik er op klik en wat betekend (5/10)?
dat je 5 items hebt van de 10 die benodigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
TheRecklezz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:45:
[...]

dat je 5 items hebt van de 10 die benodigd zijn.
Oke, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wil wellicht mijn G9X vervangen, heb vrij grote handen en ben opzoek naar een muis die voldoet. Iemand tips? Ik heb geen budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
Mijn sensitivity is 1.1 met 1100dpi, denk dat ik binnenkort mijn sens iets lager zet omdat ik steeds meer met een cz/scout/ak/m4 iemands schouder raak inplaats van zijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

600dpi en 2.1 sens.

Is af en toe flink slepen maar mijn aim is er (voor mijn gevoel) beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
rolandos582 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:56:
Wil wellicht mijn G9X vervangen, heb vrij grote handen en ben opzoek naar een muis die voldoet. Iemand tips? Ik heb geen budget
Heb zelf de Mionix Naos 7000 voor thuis en de naos 5000 voor op werk ideaal zeker de ergonomische feel ervan.

Veel mensen spelen echt hoge sens hier en ik kan jullie meteen vertellen als jullie beter willen worden verlaag je sens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:07:
Veel mensen spelen echt hoge sens hier en ik kan jullie meteen vertellen als jullie beter willen worden verlaag je sens :9
Ik weet het. Als ik beter wil worden, road tot globalelite ;), moet ik echt mijn sens eens verlagen. Alleen dankzij mijn game positie moet ik een steelpad Qck mini gebruiken die ook nog eens 90° gedraaid is. En dan moet ik wel wat hogere sens gebruiken, wil ik nog fatsoenlijk rond kunnen draaien zonder mijn muis 3 keer op te pakken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
markdm schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:15:
[...]

Ik weet het. Als ik beter wil worden, road tot globalelite ;), moet ik echt mijn sens eens verlagen. Alleen dankzij mijn game positie moet ik een steelpad Qck mini gebruiken die ook nog eens 90° gedraaid is. En dan moet ik wel wat hogere sens gebruiken, wil ik nog fatsoenlijk rond kunnen draaien zonder mijn muis 3 keer op te pakken :(.
Eerst maar eens uit nova komen hè. Gebruiken mensen hier speciale muismatjes voor hun sensor? Gebruik zelf atm een leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Ik gebruik zo matje van Artscow, zo custom eentje van 1$ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Hogere ranks halen gaat niet alleen om het aimen. Tactiek is vele malen belangrijker. Ken de maps; leer smokes/flashes/nades; werk aan het callen, geef je team de juiste informatie (blijf ook callen wat je zelf dekt zodat je team weet dat de rug is gedekt bijvoorbeeld). Goede communicatie is een heel groot deel van 'skill'. Het kunnen schieten is van het grootste belang bij een clutch; Tactisch positioneren zorgt er vaak voor dat je amper hóéft te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
rolandos582 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:47:
[...]

Eerst maar eens uit nova komen hè. Gebruiken mensen hier speciale muismatjes voor hun sensor? Gebruik zelf atm een leren.
Gebruik zelf een Mionix Sargas 900, hiervoor een QcK alleen de sensor van mijn oude Naos 5000 werkte er niet heel lekker op daarom die aangeschaft.
Met de Naos 7000 kan ik op elke muismat spelen i.v.m. led sensor i.p.v. een laser maar ik vind de Sargas echt super hij is iets van 900mm lang dus gaat over bijna heel me bureau heen en het is iets van microfiber dus lekker glad maar niet zoals een hardpad. Tevens blijft die ook lekker schoon.

Ben opzoek naar een nieuwe muismat ook iets met microfiber of iets in die richting en het liefst groter dan 1meter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Via Aliexpress kun je die mega grote razer muismatten kopen voor 10$ . heb je wel Namaak waarschijnlijk

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Berktoppie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:45:
Via Aliexpress kun je die mega grote razer muismatten kopen voor 10$ . heb je wel Namaak waarschijnlijk
Razer :O vind dat spul echt ruk sowieso namaak helemaal.
Kga straks even goed opzoek wellicht vind ik iets leuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Zelf een Razer Deathadder 2013 met een Steelseries QCK+ muismat en 800 DPI en 1.3 ingame sens

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:47:
[...]

Kga straks even goed opzoek wellicht vind ik iets leuks!
Als je iets leuks vind zeg dan even welke, ik zoek namelijk ook nog een nieuwe maar heb geen zin om me te verdiepen.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Ben zelf een zeer tevreden gebruiker van de Qck+ (icm Zowie FK1). Als je hier muismat mee tekort komt heb je je sensitivity waarschijnlijk negatief staan denk ik zo maar :+.

Heb hier voor een harde muismat gehad, in begin was ik daar heel positief over maar nu ik na lange tijd weer naar een stoffen mat ben gegaan merk ik toch dat het fijner muist, in de zin van je moet wat kracht zetten om muis te bewegen, waar hiervoor (stalen pad) als ik tegen me muis aan zou blazen hij bij wijze van spreken zou bewegen. Het verschil zal niet heel groot zijn hoor, maar ik vind het wel merkbaar.

Qua gevoel denk ik dat ik dan ook accurater ben geworden dan voor heen, omdat de muis geen micro bewegingen maakt die wellicht van invloed kunnen zijn met wat je in-game doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Xant0r op 04-11-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Berktoppie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:51:
[...]

Als je iets leuks vind zeg dan even welke, ik zoek namelijk ook nog een nieuwe maar heb geen zin om me te verdiepen.
Ga ik zeker doen zal wellicht als test wat muismatten kopen om te kijken of het wat is.
De huidige mionix mousepad heeft "Uncoated / semi rigid" dus ik ga naar zoiets opzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:47:
[...]

En dat baseer je op? Razer maakt gewoon prima spul.

'Sowieso namaak helemaal' (lol). Namaak van wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pryth schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:28:
[...]

Op de post waarop hij antwoord. Daarin wil iemand een namaak razer muismat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
pryth schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:28:
[...]

Die dude die ik quote heeft het over namaak Razer spul dat is helemaal erg, ik vind razer niks qua items.

Het lijkt erop dat deze razer mousepad hetzelfde is wat ik nu heb.
http://www.razerzone.com/...r-goliathus-speed-edition

De extended version is wel lekker groot alleen jammer dat de width hiervan kleiner is dan een Large mousepad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Oh, formuleer je zin dan normaal; dan snap ik het ook :p

Anyway, ik heb de Razer Sphex (origineel). Kostte me destijds 15euro, en als deze ooit verslijt (na 3 jaar intensief gebruik nog geen enkel spoor van slijtage), komt er gewoon weer dezelfde voor in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik wil zoiets als een Corepad Deskpad XXXL die is zo'n 900 x 450 mm maar het liefst nog iets langer zo'n 1200mm

http://www.corepad.com/index.php?pagina=artikel&id=162
* 1200 x 600 x 3.0 mm / 47.20 x 23.60 x 0.1 in

Dat is pas large ben alleen bang dat de width te groot is of direct een nieuw bureau erbij :D

[ Voor 47% gewijzigd door xeoMe op 04-11-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:41:
Ik wil zoiets als een Corepad Deskpad XXXL die is zo'n 900 x 450 mm maar het liefst nog iets langer zo'n 1200mm

http://www.corepad.com/index.php?pagina=artikel&id=162
* 1200 x 600 x 3.0 mm / 47.20 x 23.60 x 0.1 in

Dat is pas large ben alleen bang dat de width te groot is of direct een nieuw bureau erbij :D
Dat is pas een mousepad.

of bureaupad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
TehHermit schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:08:
[...]

Dat is pas een mousepad.

of bureaupad :+
Inderdaad, ik ga vanavond eens meten ik kan natuurlijk ook een normale mousepad kopen en de huidige opschuiven zodat heel me bureau is bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik heb een Large Razer Goliathus Speed. De keuze is destijds op deze muismat gevallen omdat de randen gestickt zijn, in tegenstelling tot die van SteelSeries. Daarmee denk ik (of ik weet het wel zeker) dat je een langere levensduur hebt. Verder heb ik (nog) geen Razer producten, al heb ik die wel gehad. Het toetsenbord wat ik van hun heb gehad heb ik na 2 maanden terug gebracht vanwege dubbele aanslagen.

Zit eraan te denken om een Razer DeathAdder te halen ter vervanging van mijn Logitech muis, al ben ik er niet zeker van nog.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

YES heb m'n nieuwe muis G500s speelt godlike in CS:GO nu naar een paar tweaks sens down naar 3.7 dpi 850.
Nog wel weer ff wennen aan de rare texture aan de duim kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik speel met 800 dpi en 6 sens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Plainside schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:36:
YES heb m'n nieuwe muis G500s speelt godlike in CS:GO nu naar een paar tweaks sens down naar 3.7 dpi 850.
Nog wel weer ff wennen aan de rare texture aan de duim kant
Jeetje dat is alsnog hoog ik zou 850dpi behouden aangezien gewenning bureaublad maar ingame mag wel terug naar 2 dan alsnog is het hoog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Vanavond voor het eerst betten, een kleine bet van 1.34 om even te kijken hoe het allemaal werkt.
Heb het maar op Dignitas gezet, tegen beter weten in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:39:
[...]

Jeetje dat is alsnog hoog ik zou 850dpi behouden aangezien gewenning bureaublad maar ingame mag wel terug naar 2 dan alsnog is het hoog :p
personal preffrence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
450 dpi / 1.3 in-game sens / QCK+ Heavy / Steelseries Sensei hieroooo

Maar ik mis m'n oude intelli 3.0 wel, daarmee was m'n aim nog ietsie beter. Maar idd zoals hier al veel gezegd, aim is echt niet het belangrijkste. Vooral voeling met de situatie en hoe je die zal aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
teupje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:12:
Vanavond voor het eerst betten, een kleine bet van 1.34 om even te kijken hoe het allemaal werkt.
Heb het maar op Dignitas gezet, tegen beter weten in ;)
Zeg maar dag dag money teuniboyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Ik blijf ook stug op de underdog betten :) Helaas had Rolandos het de laatste paar bets bij het juiste eind... Maar de odds zijn me nog steeds te slecht voor dat soort matches.. Vanavond valt het in mijn voordeel uit voel ik.. óf de Russen of Dignitas gaan ons verrassen :+ (de underdog mag wel weer eens winnen iig als we naar laatste wedstrijden kijken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tummeke393 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:50:
Ik blijf ook stug op de underdog betten :) Helaas had Rolandos het de laatste paar bets bij het juiste eind... Maar de odds zijn me nog steeds te slecht voor dat soort matches.. Vanavond valt het in mijn voordeel uit voel ik.. óf de Russen of Dignitas gaan ons verrassen :+ (de underdog mag wel weer eens winnen iig als we naar laatste wedstrijden kijken....)
Gaat niet gebeuren, bij beide niet. Betten met $100 op de favoriet levert toch nog genoeg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Tja, zo denken de meesten erover als we de odds zien :) Maar die kleine bets voor de underdog wil ik wel verliezen.. De skins die nodig zijn om iets op te leveren op de vermoedelijke winnaar absoluut niet!

[ Voor 4% gewijzigd door tummeke393 op 04-11-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb al wat geld verdient in mijn steam portemonnee door dit spel, damn ik wist niet dat dit kon en eigenlijk bijna ongelofelijk. Zijn er nog van die spellen waar je geld in de steam portemonnee kunt binnen halen?
Ik bedoel geen gokspellen (want gokken doe ik niet graag), maar tijdens spelen dat je de ontvangen spullen in de markt plaats kunt zetten.

Werkt die ook in cs 1.6 en source?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:08:
Hoi, ik heb al wat geld verdient in mijn steam portemonnee door dit spel, damn ik wist niet dat dit kon en eigenlijk bijna ongelofelijk. Zijn er nog van die spellen waar je geld in de steam portemonnee kunt binnen halen?
Ik bedoel geen gokspellen (want gokken doe ik niet graag), maar tijdens spelen dat je de ontvangen spullen in de markt plaats kunt zetten.

Werkt die ook in cs 1.6 en source?
Check steam market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Speel nu weer even met een oude qck+ en de mionix sargas 900 als deskpad voor me keyboard pols etc zo zacht dat het heerlijk is en de muismat is ook prima.
Besloten en besteld een Steelseries QCK Heavy en dan de mionix als deskpad te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat idee ben ik zelf niet gekomen haha. Ik zie maar 7 spellen staan, klopt het? Dota 2 spreekt mij wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
rolandos582 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:51:
[...]

Gaat niet gebeuren, bij beide niet. Betten met $100 op de favoriet levert toch nog genoeg op.
niet altijd....als je het twee keer achter elkaar verliest :+

Mijn enige regret is nu dat ik zo weinig op dignitas had gedaan. Ik wist dat ze zouden winnen

[ Voor 14% gewijzigd door TehHermit op 04-11-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
TehHermit schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:33:
[...]

Mijn enige regret is nu dat ik zo weinig op dignitas had gedaan. Ik wist dat ze zouden winnen
Ze hebben nog niet gewonnen he. Enkel 1ste map en overpass is een CT map dus ik vind het nog niet beslist hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TehHermit schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:33:
[...]

Het is nog niet overdoen, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Wil iemand met mij spelen? Ben al langs een paar ts channels gegaan maar helaas geen mensen om mee te spelen :( Ik ben HighTim3s op steam (Silver 3)

Ik ben wel een beetje klaar met random competitive met al die gekke russen.

[ Voor 21% gewijzigd door iLikeNoobies op 04-11-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Oef die dos op Device :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10-2024
iLikeNoobies schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:08:
Wil iemand met mij spelen? Ben al langs een paar ts channels gegaan maar helaas geen mensen om mee te spelen :( Ik ben HighTim3s op steam (Silver 3)

Ik ben wel een beetje klaar met random competitive met al die gekke russen.
Join deze groep op steam dan kunnen mensen je inviten

http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

nvm zie net dat je dat al gedaan hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Eekhoornz0r op 04-11-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Add mij ook maar! Ik ben vanaf een uurtje of 11 nog online, zijn er dan mensen die er dan nog een potje willen?

Oh btw: Go Dignitas!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
teupje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:45:
Add mij ook maar! Ik ben vanaf een uurtje of 11 nog online, zijn er dan mensen die er dan nog een potje willen?

Oh btw: Go Dignitas!! ;)
Ga eens fietsen jij, match is cancelled voor nou. Map 1 dignitas, map 2 12-15 (LDLC :)) Map 3 dust 2, word LDLC :D:D

EDIT : BIG NEWS DIGNITAS FORFEITED! Geen andere optie helaas :S ,
LDLC wint dus de match door verschillende DDOS aanvallen. Ik denk in totaal #10 DDOS aanvallen. Ongelofelijk

Rule 15 : If a team forfeits: the bet will be closed and all items will be returned to their owners, regardless of format or score.

[ Voor 29% gewijzigd door rolandos582 op 04-11-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Gelukkig maar :-)

Wat een amateuristische bende eigenlijk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Altijd zelfde verhaal met Dignitas jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Xant0r schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:10:
Altijd zelfde verhaal met Dignitas jammer genoeg :(
Altijd hetzelfde met die nolifers die constant een wedstrijden moet ''ddosen'' bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Echt kansloos vanavond al die drops... Maar gelukkig op Rusland flink verdiend! Maar had dubbel pret kunnen zijn. Ingame gaat ook heerlijk vanavond... Mocht ook wel weer eens, begon de pret aardig te verliezen!

En wat betten we met Nederland - Macedonie? Ik twijfel om All In te gaan op Nederland... De stats lijken toch wel ERG zeker van Nederland en om ook maar iets te winnen moet je wel flink betten op deze....

[ Voor 33% gewijzigd door tummeke393 op 05-11-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Morgen! Macedonia vs Netherlands! All in NL! Chrisjuuuuh

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cDCWt/bc94089dc2.jpg
gewoon omdat het kan.

[ Voor 45% gewijzigd door TehHermit op 05-11-2014 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TehHermit schreef op woensdag 05 november 2014 @ 01:34:
Morgen! Macedonia vs Netherlands! All in NL! Chrisjuuuuh

[afbeelding]
gewoon omdat het kan.
Succes! Ik kijk die van morgen nog even aan.

Op welke resolutie word hier eigenlijk gespeeld? Ik speel gewoon op de standaard 16:9 of 21:9 maar ik zie veel pro gamers toch op andere gekke instellingen spelen zoals 1200 of 1600x.... ipv 1920x1080 of 2560x1400
Pagina: 1 ... 46 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic