[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.918 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:05:
[...]

Hij bedoelt hoe we die servergroups hebben gedaan, voor het weergeven van je rank.
Haha, en da's geen plugin. Is geen plugin voor ook. :D
wambamNL schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:06:
[...]

Oooh zo.
Ik begreep hem verkeerd haha.
:) <3
Wauw. Kick+ban. <3 :+

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Brogala schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:56:
Wauw. Net voor het eerst tegen een echte spinbotter gespeeld. Was natuurlijk een Duitser, maar ja wat verwacht je dan ook als je een cheater tegen je hebt. We waren aan het winnen, hij gebruikte de hele match al aim hacks maar hij had 4 mensen in z'n team die slecht waren. Toen heeft hij er daar 3 van gekicked en z'n spinbot aangezet.... Wel getied maar zo ongelofelijk triest.

[afbeelding]
Hoe pak je uberhaupt 15 rondes tegen een spinbotter? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 21:42

Hu9o

Schokkend

Wereldkaart schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:15:
[...]

Door hem zelf ook gewoon aan te zetten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldkaart schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:15:
[...]

Ehm, het leek alsof hij 4 noobs aan het boosten wat met aimhacks, maar toen wij aan het winnen waren met 14-5 kickte hij er 3 en boostte hij er nog maar 1. We speelden met een random Pool die ook nog eens communiceerde in het Engels en kon schieten, dus die killde eerst de 3 bots die mid rushte en vervolgens heeft hij volgens mij ook nog de spinbotter met een awp gepakt. Maar deze gozer spinbotte kennelijk 6 dagen geleden ook al volgens z'n profiel comments, maar hij is nog niet geoverwatched :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Hebben jullie de laatste tijd ook dat je vaak op EU East komt, ongeveer de helft van de ongeveer 20 potjes dit weekend was op EU East, natuurlijk kan een server picker, maar normaal gesproken kwam je amper op East, nu is het echt veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
[YouTube: https://youtu.be/Cy7WPzpbjRw]

[ Voor 40% gewijzigd door SmokingSig op 15-11-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Terranova schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:32:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat je vaak op EU East komt, ongeveer de helft van de ongeveer 20 potjes dit weekend was op EU East, natuurlijk kan een server picker, maar normaal gesproken kwam je amper op East, nu is het echt veel.
Ik had van het weekend zelfs dat ik met drie Canadezen in het team zat! :o Ging bijna het hele potje erover dat zij dus melk in zakken hebben haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
Terranova schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:32:
Wees blij, EU west servers zijn ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:07
ErA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:19:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar na gisteravond ben ik er toch echt achter gekomen:

We praten veel te veel als we met elkaar games hebben op Nehox.

Ik werd gisteravond uitgenodigd voor een potje met een GE, SMFC en 2 LEMS (ben zelf LEM). Ik kon niet praten in verband met slapende vriendin, maar dat was geen probleem voor ze.

In game bleek mijn voicecommm ook nog eens kapot te zijn, en heb ik dus de hele tijd zonder comms gespeeld.

Dit zorgde er echter wel voor dat ik fatsoenlijk kon focussen op footsteps, en wat er om me heen gebeurde.

Uiteindelijk een heerlijke pot gespeeld met een aantal goede clutches mede mogelijk gemaakt door de heerlijke rust die er was..

Voice comm heeft wel degelijk toegevoegde waarde. Maar teveel is te veel.

Dit zorgt er ook voor dat ik zeker 2/3 van mijn games soloque omdat ik liever geen communicatie heb in plaats van teveel.

Hoe denken andere op Nehox hierover?
Ik heb liever dat het druk is dan een paar russen en polen die vervelend zijn. Soms is net iedereen ingame en wil even een snel potje doen. Dan krijg je 4 russen en die blijven maar schreeuwen, ook als je kan clutchen.

Als jij gewoon vraagt aan de mensen in TS of ze stil willen zijn doen ze dat wel voor je:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

pietz0r schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:12:
[...]

Wees blij, EU west servers zijn ruk.
Er zijn volgens mij nog altijd issues met servers, en de manier waarop de server gekozen wordt voor een party. Gisteren toevallig weer op een server in amsterdam, maar ik heb soloq ook vaak genoeg nu dat ik uit de queue gegooid word omdat ik niet geaccepteerd heb, en dat is een brakke verbinding naar een server.

volgens mij ontstaan door nieuwe servers, en misschien wel gerelateerd aan de Ziggo problematiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Is je CSGO al weer gefixed Jo0lz, duurde gister zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Terranova schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:13:
Is je CSGO al weer gefixed Jo0lz, duurde gister zo lang :P
Uiteindelijk wel, heb drivers gerestored en alles... Niets hielp. Telkens kon ik na een verify cache 1 keer starten, na afsluiten weer hetzelfde verhaal...

Hij faalde op dx3d9.dll ofzo; dat bestandje stond in de root van de CSGO dir. Die heb ik weggegooid, en toen verify cache, haalde hij dat bestandje niet opnieuw op... En toen was het probleem dus ook voorbij; raar maar waar.

Waar dat bestandje vandaan kwam? Geen idee. Bestond al sinds 2012, dus het was vast niet iets nieuws.
Nadien nog ff alle drivers en alles weer bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:49:
[...]

Uiteindelijk wel, heb drivers gerestored en alles... Niets hielp. Telkens kon ik na een verify cache 1 keer starten, na afsluiten weer hetzelfde verhaal...

Hij faalde op dx3d9.dll ofzo; dat bestandje stond in de root van de CSGO dir. Die heb ik weggegooid, en toen verify cache, haalde hij dat bestandje niet opnieuw op... En toen was het probleem dus ook voorbij; raar maar waar.

Waar dat bestandje vandaan kwam? Geen idee. Bestond al sinds 2012, dus het was vast niet iets nieuws.
Nadien nog ff alle drivers en alles weer bijgewerkt...
Mooi en je hebt nog een loss ontweken ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Terranova schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:56:
[...]

Mooi en je hebt nog een loss ontweken ook :p
Dat zie je verkeerd, omdat ik niet mee kon doen hebben jullie verloren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Ja, EU west is echt kut. Ping is daar soms 100ms en op east of die andere poolse 25ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
r4ptor schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:08:
Ja, EU west is echt kut. Ping is daar soms 100ms en op east of die andere poolse 25ms
Dat is bij mij dus anders. Op West zit ik onder de 20, North is het rond de 40 en op East is het 50+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gister was het MM systeem sowieso raar. Wij speelden met 1 LEM, 3 SMFC en 1 GE. 2 Keer achter elkaar spelen we tegen 5 premade GEs. Dan is het echt lastig spelen :p.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Als je drie high SMFC's en een high global hebt is dat opzich niet verwonderlijk, er van uit gaan dat die 5 globals low waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Wereldkaart schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:34:
Als je drie high SMFC's en een high global hebt is dat opzich niet verwonderlijk, er van uit gaan dat die 5 globals low waren
Het ene potje schoten ze ons naar alle kanten van de map, wat tot grote frustratie aan beide kanten leidde. Pas toen de ranks bekend werden kwam ook van hun kant wat sympathie voor onze twijfels aan de pre-fires :p. Tweede potje kan je gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
na 2 maand weer gespeeld te hebben ben ik maar 1 rank gederankt, naar gn 3. na 5 potjes pre made waar mg 1 en mg 2 spelers inzaten omhoog gerankt naar gnm. mijn aim en het schieten op hoofd hoogte is erg achteruit gegaan, dit kwam vooral naar voren toen ik met 2 dmg speelde tegen een team van mge en mg2.

gelukkig kon ik wel veel mensen afknallen die offguard waren.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:07:
[...]

Dat zie je verkeerd, omdat ik niet mee kon doen hebben jullie verloren. :+
You bastard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie eigenlijk alle termen en belangrijke dingen geleerd?
Ik speel een aantal maanden en ben nu LEM qua rank, maar soms hoor ik dingen als clutchen, blue, xbox en force buy... Dan denk ik: wat is dat eigenlijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:02:
Ik speel een aantal maanden en ben nu LEM qua rank, maar soms hoor ik dingen als clutchen, blue, xbox en force buy... Dan denk ik: wat is dat eigenlijk?
clucth: je bent de laatste over, en dus moet jij al de vijanden uitschakelen

xbox: grote doos op de_dust2 aan dubbledoor op mid (waar je opspringt om naar kort te gaan)

force buy: eigenlijk geen geld hebben om deftige wapens te kopen, maar dan toch het geld opgebruiken (vaak armor pistel en/of smg)

Als LEM zou je dit toch allemaal moeten weten...

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingSig op 16-11-2015 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Simpel. Pro games kijken.
Met mensen spelen in een premade. Op het forum meelezen en gewoon spelen.
Force buy is een logische term.
Gewoon de buy forceren. Ook al kan je niet alles kopen. Gewoon kopen wat je kopen kan.
Xbox is een spot op mappen. Op dust 2 is het de grote doos bij mid doors zegmaar.

Steam: Ryada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
@ Kev0

Map callouts: http://csgobase.net/map-callouts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verder moet je "boostedBrogala" kennen, deze wordt in vrijwel alle matches op Nehox gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

r4ptor schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:08:
EU West is goed man. Vooral de Amsterdam server. Altijd een steady ping van 5.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen met mensen die het wel weten. En als je iets hoort waarvan je het niet weet: vraag het dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:30:
[...]

Spelen met mensen die het wel weten. En als je iets hoort waarvan je het niet weet: vraag het dan gewoon.
Dit is ook een hele goede inderdaad. Meeste mensen willen het best uitleggen als je gewoon zegt dat je het niet weet.

Tenzij je net als mij in je aller eerste match comp een wapen moet droppen en je geen idee hebt hoe dit moet. Dan kan je de flame verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, mijn trouwe ouwe Q9300 (~8 jaar oud) moet toch echt het veld gaan ruimen, ondanks dat ik het feitelijk zonde vind. CSGO loopt inmiddels echt niet altijd lekker meer, de laatste update heeft geen goed gedaan. De Radeon 270X die ik twee jaar geleden heb gekocht is op zich nog prima, vooral omdat CSGO voornamelijk cpu-limited is en ik alles op low heb staan. :P Ik wil alleen niet meer onder de 144fps uit gaan komen, dit is wat m'n flickshots met de AWP nogal vernaggelt.

Wat ik naast wat webbrowsen met 10-15 tabs en CSGO doe:
Visual Studio 2015 (+resharper, postgres lokaal): kleine webprojecten maken
Lightroom 6: foto's verwerken, waarbij Lightroom 6 dermate veel sneller is dat ik mijn Q9300 eigenlijk al acceptabel vind.

Ik twijfel een klein beetje wat ik uit ga geven vs de toegevoegde waarde

Low budget
cpu i3 4170 117
mem 8GB DDR3 41
mobo B85 moederbord ITX 85
kast Coolermaster M130 48
~290e

Mid budget
cpu i5 4460 180
mem 8GB DDR3 41
~355e

Mid+ budget (skylake)
cpu i5 6400 193
mem 8GB DDR4 51
mobo B150 moederbord ITX 99
~391e

Wat is wijsheid en zijn er alternatieven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:16:
Okay, mijn trouwe ouwe Q9300 (~8 jaar oud) moet toch echt het veld gaan ruimen, ondanks dat ik het feitelijk zonde vind. CSGO loopt inmiddels echt niet altijd lekker meer, de laatste update heeft geen goed gedaan. De Radeon 270X die ik twee jaar geleden heb gekocht is op zich nog prima, vooral omdat CSGO voornamelijk cpu-limited is en ik alles op low heb staan. :P Ik wil alleen niet meer onder de 144fps uit gaan komen, dit is wat m'n flickshots met de AWP nogal vernaggelt.

Lightroom 6: foto's verwerken, waarbij Lightroom 6 dermate veel sneller is dat ik mijn Q9300 eigenlijk al acceptabel vind.

Low budget
cpu i3 4170 117
mem 8GB DDR3 41
~290e

Mid budget
cpu i5 4460 180
mem 8GB DDR3 41
~355e

Mid+ budget (skylake)
cpu i5 6400 193
mem 8GB DDR4 51
~391e

Zou met oog op de toekomst sowieso al voor 16gb ram kiezen in plaats van die 8gb. Tevens is 't misschien verstandig om te kijken of je bijvoorbeeld je cpu wil overklokken. Zelf heb ik namelijk bijvoorbeeld het grotere broertje van je huidige cpu (Q9400) en die loopt hier prime95 stabiel op 3.2ghz. Dit gecombineerd met mijn slechts 4gb ram en GTX560 zorgt voor 120/180fps in csgo en tot mijn aller grootste verbazing trok het fallout 4 nog op medium buiten de vault >:) (wel op 1280x800 I must add) Je kan er via zo'n weg nog aardig wat performance uitwringen.

Overigens zou ikzelf voor de 6400 gaan gezien deze minder warmte afgeeft en word gemaakt via een veel nieuwer manier (14nm tov 22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skylake kan je doen, maar bied niet veel voordelen. Upgraden word later toch interessanter met een compleet nieuwe set, dus de 4460 is wss de versie die je het beste kan nemen atm. Daarintegen scheelt het maar 40 euro...

edit:

@hierboven, nee, geen 16gb ram nemen. Waarom zou je?
(het is makkelijk bij te prikken later, word steeds goedkoper en 8Gb is meer dan voldoende voor Csgo etc.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb zelf een aantal jaren aangekloot en low-mid stuff gekocht maar vind persoonlijk dat als je wat meer in top stuff investeerd dat weer terug verdient op de lange termijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Ik wou even een reminder plaatsen van het 2v2 toernooi die wambam organiseert:
wambamNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:07:
Hallo iedereen,

Ik kwam vandaag op het idee om een 2v2 toernooi te organiseren op counterstrike voor de tweakers onder ons. (volledig eigen initiatief dus tot op heden nog geen prijzen)
Ik heb dus vandaag besteed aan mapen uitkiezen etc om het toernooi op te spelen.
Hier zijn de details:

Datum:
21 t/m 22 november 2015.
vanaf 14:00 tot 20:00 (of korter/langer afhankelijk van de potjes/inschrijvingen)

Mappen:
- aim_map
- aim_usp
- aim_tron_deagle
- awp_headshot
- aim_redline

Server settings:
- 128 tick
- no team damage
- Bo5

Regels:
- Teams moeten zich aanmelden via google docs: http://goo.gl/forms/1wAZn8f9po
- Iedereen mag meedoen zolang ze iemand op tweakers kennen.
- Inschrijven mag tot een week voor het toernooi.
- Wees 10 minuten van te voren online ben je niet op tijd komen, jammer maar helaas ligt je duo eruit.
- Is je match voorbij leave zsm de server zodat we met de volgende match kunnen beginnen.
- Word je gepakt op cheaten/scripten/onsportief gedrag word je team zonder pardon gebanned van het toernooi en uitgesloten van de volgende toerny's
- na 3 rondes komt de volgende map
- Winnaar van 3 maps gaan door naar de volgende ronde.

Extra info:
Loser brackets zullen aanwezig zijn.
Er zal een server aanwezig zijn om in te schieten, informatie word via steam op de dag zelf gegeven.

Mocht je vragen hebben vraag ze gerust je kan me op steam toevoegen onder deze link:
http://steamcommunity.com/id/wambamnl/

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:16:
Skylake kan je doen, maar bied niet veel voordelen. Upgraden word later toch interessanter met een compleet nieuwe set, dus de 4460 is wss de versie die je het beste kan nemen atm. Daarintegen scheelt het maar 40 euro...

edit:

(het is makkelijk bij te prikken later, word steeds goedkoper en 8Gb is meer dan voldoende voor Csgo etc.
Precies, zou alle tientjes die je kunt sparen dan in een betere processor stoppen, het allerbelangrijkste onderdeel qua CSGO performance.
Axente schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:03:
Ik heb zelf een aantal jaren aangekloot en low-mid stuff gekocht maar vind persoonlijk dat als je wat meer in top stuff investeerd dat weer terug verdient op de lange termijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Zeker waar, spaar dan nog een of enkele maandjes door en haal een PC van 6-700 euro, dan heb je echt een zoveel beter presterend systeem, anders zit je over 1-2 jaar weer met hetzelfde probleem en heb je allemaal cheap onderdelen waarin je niks meer kunt upgraden.

Miss dat je ivm skylake ergens een cheap haswell processortje in de aanbieding op de kop kunt tikken? Iets in de vorm van een i5 4670(k) oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:16:

edit:

Voor csgo heb je inderdaad voldoende aan 8gb ram, echter wanneer je je systeem nu gaat upgraden zou ik niet een paar tientjes beknibbelen op 't ram. 16gb is wel aangenaam wanneer je nieuwe highend games wil spelen en werkt met veel tabs. Heb voor mijn normale werkzaamheden een Mac air met 8gb ram en merk dat deze toch wel vaker bijna aan zijn limiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
xeroamd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:19:
[...]

Voor csgo heb je inderdaad voldoende aan 8gb ram, echter wanneer je je systeem nu gaat upgraden zou ik niet een paar tientjes beknibbelen op 't ram. 16gb is wel aangenaam wanneer je nieuwe highend games wil spelen en werkt met veel tabs. Heb voor mijn normale werkzaamheden een Mac air met 8gb ram en merk dat deze toch wel vaker bijna aan zijn limiet zit.
Met dat budget van hem kan die toch al geen highend games spelen, no offense, maar dan heeft die dus ook geen 16gb nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeroamd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:19:
[...]

Wat Peter Timofeeff hier boven me ook zegt, 8GB is 50,- wat 'ie beter in een proc kan stoppen. Ook de keuze 4460, 16GB en dan een 270x lijken me vrij achterlijk ;)
Axente schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:03:
Sure, maar niet iedereen heeft geld voor een i7 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:41:
[...]

Wat Peter Timofeeff hier boven me ook zegt, 8GB is 50,- wat 'ie beter in een proc kan stoppen. Ook de keuze 4460, 16GB en dan een 270x lijken me vrij achterlijk ;)

[...]

Sure, maar niet iedereen heeft geld voor een i7 :)
i7 hoeft niet eens, en heb je niet eens wat aan wat gaming betreft. voor zo'n 6-700 euro heb je tegenwoordig echt al een leuk gamesysteem met i5 4650/4670, gtx960, 8gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:25:
[...]

i7 hoeft niet eens, en heb je niet eens wat aan wat gaming betreft. voor zo'n 6-700 euro heb je tegenwoordig echt al een leuk gamesysteem met i5 4650/4670, gtx960, 8gb ram.
waarom zou je die nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:51

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:16:

Low budget
cpu i3 4170 117
mem 8GB DDR3 41
~290e

Mid budget
cpu i5 4460 180
mem 8GB DDR3 41
~355e

Mid+ budget (skylake)
cpu i5 6400 193
mem 8GB DDR4 51
~391e

Hij moet gewoon een i5 4460 nemen, met de i3 ga je jezelf alleen maar irriteren.Je kan voor skylake gaan, maar de prijs/prestatie verhouding van de i5 4460 is nog veel beter..
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,-€ 180,-
1ASRock B85M Pro4€ 62,-€ 62,-
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 42,95€ 42,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 40,-€ 40,-
1Cooler Master GM G450M€ 51,95€ 51,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 376,90
Wanneer je voeding 7 jaar oud is raad ik je aan om deze te vervangen. Dit is toch wel een belangrijk onderdeel wat toch wat geld aan onderdelen aan stuurt!

Ennuh SSD? De snelheid is heerlijk..

[ Voor 90% gewijzigd door Terrie op 17-11-2015 06:51 ]

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Csgo zou eigenlijk een rank reset button moeten hebben... sinds muis update raak ik amper nog iets... of komt het doordat ik in het weekend een ander spel heb gespeeld?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
markdm schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:01:

[...]
Lachen! Ik wil wel mee doen! Iemand :P?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:25:
[...]

Gelukkig is CSGO grafisch een peuleschil en prefereer ik de lage settings, alle reflections, mist, etc is alleen maar irritant :P Het is primair een cpu-gebonden game :) Wat dat betreft zie ik voor CSGO geen voordelen in een zwaardere grafische kaart dan de 270X die ik nu heb.

Een i7 zal voor CSGO denk ik niet dramatisch veel opleveren en ook voor de andere pakketten die ik gebruik (Visual Studio, Lightroom) is het beperkt: ze multithreaden niet zo extreem goed. Pas wanneer ik bijv. meerdere exports tegelijk opstart krijg ik de i7 in m'n werkstation van het werk op de knien.
Terrie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:45:
[...]

Hij moet gewoon een i5 4460 nemen, met de i3 ga je jezelf alleen maar irriteren.Je kan voor skylake gaan, maar de prijs/prestatie verhouding van de i5 4460 is nog veel beter..

Wanneer je voeding 7 jaar oud is raad ik je aan om deze te vervangen. Dit is toch wel een belangrijk onderdeel wat toch wat geld aan onderdelen aan stuurt!

Ennuh SSD? De snelheid is heerlijk..
Bedankt voor het meedenken ook :) SSD, voeding en de videokaart zijn verder nog prima, dus die kan ik hergebruiken. De keuze voor een mini-tix is misschien wat raar maar daardoor kan ik de kast onder het bureau hangen en van de vloer af krijgen: scheelt een hoop kabeltroep.

Ik denk dat ik inderdaad voor de i5 4460 ga en dan 2x8GB erin duw. De 4GB modules zijn bij elkaar een stukje duurder en ik heb maar 2 sloten waardoor upgraden dan lastiger wordt. Tegen de tijd dat ik weer zou gaan upgraden is ook het DDR4 geheugen waarschijnlijk te sterk verouderd en DDR3 duur, ik doe tegenwoordig gewoon 6+ jaar met een systeem.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:20
markdm schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:01:

[...]
Is dat beide dagen? Ik kan alleen op zaterdag nml :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:33:
[...]

Is dat beide dagen? Ik kan alleen op zaterdag nml :P
Ik probeer het op zaterdag te finishen. Maar als het niet lukt etc gaan we verder op zondag.

Nog even een aanpassing ivm server problemen die niet voor dit weekend te fixen zijn. Zal ik de format aanpassen. De esl rules zullen gehanteerd worden op aim_map. Er zal dus maar 1 map gespeeld worden ivm server problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

nog meer mensen last van dat de steam beta client niet meer opstart na de update van 16-11?

edit:
nvm, na reboot start hij wel weer

[ Voor 21% gewijzigd door Mickroz op 17-11-2015 11:35 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:58
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:14:
Csgo zou eigenlijk een rank reset button moeten hebben... sinds muis update raak ik amper nog iets... of komt het doordat ik in het weekend een ander spel heb gespeeld?
Muis update?
Je hebt een nieuwe muis gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Of misschien ben je gewoon slecht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
k1NG schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:54:
[...]

Of misschien ben je gewoon slecht? ;)
OOOOH Shots fired.

en jij raakt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ndbaas schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:36:
[...]

Lachen! Ik wil wel mee doen! Iemand :P?
Ik doe wel mee maar om het eerlijk te maken speel ik wel niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Dat klinkt heel raar, als je raw input gebruik hoort er helemaal niks verandert te zijn. Misschien heb je per ongeluk iets doms gedaan zoals ingame mouse acceleration aanzetten, maar iets anders kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet helemaal waar, als het aantal dpi op je muis anders is, dan kan het alsnog verschil maken. Daarnaast spelen het gewicht en vorm van de muis mee, maar ook het feit dat je hersenen trainen op een bepaalde beweging (muscle memory). Dit kan even duren om weer recht te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:46:
Dat is niet helemaal waar, als het aantal dpi op je muis anders is, dan kan het alsnog verschil maken. Daarnaast spelen het gewicht en vorm van de muis mee, maar ook het feit dat je hersenen trainen op een bepaalde beweging (muscle memory). Dit kan even duren om weer recht te trekken :)
Maar wat is er dan precies gebeurd qua update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

macciez schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:47:
[...]

Maar wat is er dan precies gebeurd qua update?
volgens mij heeft hij gewoon een nieuwe muis man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:22:
[...]

Ik doe wel mee maar om het eerlijk te maken speel ik wel niet mee.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff; doe eens niet zo naast je (klomp)schoenen lopen. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo0Lz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:28:
[...]

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff; doe eens niet zo naast je (klomp)schoenen lopen. <3
Hallo,

Sorry.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Nee heb al een lange tijd de steelseries rival maar die had een firmware update met de nieuwste steelseries engine update... toen merkte ik een verschil...

@k1ng ik wacht nog altijd op jou feedback...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Laatst online: 23-08 21:56
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:55:
Nee heb al een lange tijd de steelseries rival maar die had een firmware update met de nieuwste steelseries engine update... toen merkte ik een verschil...

Demo kon ik niet meer downloaden omdat die tijd verstreken was, heb wel een screenshot van het scoreboard liggen op m'n pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:58

Speltip 38: verander nooit je firmware. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Awsom schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:28:
[...]

Speltip 38: verander nooit je firmware. :P
En die andere 37 tips???

Add me on Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loetn
  • Laatst online: 14:22

Loetn

All-time lurker

Tip 1 tot 37: Do not die. :+

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Laatst online: 11:27
macciez schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:29:
Verder moet je "boostedBrogala" kennen, deze wordt in vrijwel alle matches op Nehox gebruikt.
Toch vind ik het 14 jarige jochie beter schieten als jou maar dat is mijn oordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Loetn schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:11:
[...]

Tip 1 tot 37: Do not die. :+
Juist ja zeg dat maar tegen die ace van de laatste match he :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:46:
[...]

Juist ja zeg dat maar tegen die ace van de laatste match he :D.
Heb ik niet gezien, ik was in status: "Connection lost" 8)7

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Laatst online: 19-09 13:56
Jo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:01:
[...]

Er zijn volgens mij nog altijd issues met servers, en de manier waarop de server gekozen wordt voor een party. Gisteren toevallig weer op een server in amsterdam, maar ik heb soloq ook vaak genoeg nu dat ik uit de queue gegooid word omdat ik niet geaccepteerd heb, en dat is een brakke verbinding naar een server.

volgens mij ontstaan door nieuwe servers, en misschien wel gerelateerd aan de Ziggo problematiek.
Ja, maar ook als je met de server picker naar pings kijkt is EU east bijna altijd beter. Dit merk je ook als je er op speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Leeft de GoT steam groep nog een beetje?

Als ik zo de steam groep bekijk is het maar een dooie boel.. :O

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
SensLike schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:51:
Leeft de GoT steam groep nog een beetje?

Als ik zo de steam groep bekijk is het maar een dooie boel.. :O
Er gebeurt echt helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Het is dan toegestaan hier leden te gaan werven voor me eigen 'actieve' groepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Dit is werving, wat niet mag volgens de voorwaarden van het forum

[ Voor 251% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
TheDutchMrLQ schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:45:
[...]

Toch vind ik het 14 jarige jochie beter schieten als jou maar dat is mijn oordeel
Ik hoop dat je door had dat mijn post niet helemaal serieus was, vooral omdat hij het zelf in z'n naam had/heeft. Heb verder geen idee of ik ooit met jou heb gespeeld tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart

Raak je nu je flickshots niet meer? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wereldkaart schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:25:
[...]

Raak je nu je flickshots niet meer? :(
Die raakte hij zowieso al niet :D /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
macciez schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:21:
[...]

Ik hoop dat je door had dat mijn post niet helemaal serieus was, vooral omdat hij het zelf in z'n naam had/heeft. Heb verder geen idee of ik ooit met jou heb gespeeld tbh.
Wel hoor ik ben Epimetheus(de zogenaamde boosted global met 30 kills per game in global :O wp wp) ik ben vaak te vinden op de nehox ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:52:
[...]

Wel hoor ik ben Epimetheus(de zogenaamde boosted global met 30 kills per game in global :O wp wp) ik ben vaak te vinden op de nehox ts
Ik ben een gebooste DMG-er.. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:58:
[...]

Ik ben een gebooste DMG-er.. :(
Volgens mij kon jij toch wel erg aardig knallen in LEM en SMFC maar dan zal ik me wel vergist hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:00:
[...]

Volgens mij kon jij toch wel erg aardig knallen in LEM en SMFC maar dan zal ik me wel vergist hebben. 8)7
Punt dat ik wil maken is dat iedereen weer schreeuwt dat alles en ieder geboost is :P. Die rankings kloppen voor geen hol. Misschien moeten we er maar gewoon een keer over ophouden! Haha.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:02:
[...]

Punt dat ik wil maken is dat iedereen weer schreeuwt dat alles en ieder geboost is :P. Die rankings kloppen voor geen hol. Misschien moeten we er maar gewoon een keer over ophouden! Haha.
Dat klopt inderdaad wel, ik zou graag vernieuwing van Valve zien met ranks op csgo het is echt een puinhoop. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:05:
[...]

Dat klopt inderdaad wel, ik zou graag vernieuwing van Valve zien met ranks op csgo het is echt een puinhoop. :-(
Beste idee is iedereen weer op 0 beginnen. Een betere verdeling maken kwa percentages en de vernieuwde structuur en omvang van de CS:GO community en eens kijken wie er daadwerkelijk SMFC en Global mogen zijn in die nieuwe structuur.. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik hier mensen zie praten op het forum die LEM zijn en niet weten wat de meest standaard calls zijn..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:09:
[...]

Beste idee is iedereen weer op 0 beginnen. Een betere verdeling maken kwa percentages en de vernieuwde structuur en omvang van de CS:GO community en eens kijken wie er daadwerkelijk SMFC en Global mogen zijn in die nieuwe structuur.. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik hier mensen zie praten op het forum die LEM zijn en niet weten wat de meest standaard calls zijn..
Sorry man, ik lever mn rank al in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
wordt de win lose ratio om te upranke gereset nadat je een time out hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:09:
[...]

Ik speel ook vaak op mensen op nehox die dan na 10 games LE zijn in zijn ranked en daar begint de drama dan al mee. Ben je vervolgens een potje aan het doen op Mirage en dan vraag je een standaard a smoke en dan zeggen er 2 van de 5 ik ken geen smokes op Mirage HOE BEN JE DAN UBERHAÜPT EAGLE.(frustratie israel :( ) En dan aan het einde van de game staan ze 11 om 26 dan ben je zeker wel legit eagle |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wereldkaart schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:12:
[...]

Sorry man, ik lever mn rank al in :(
Vooral jij Teddy :p.. Ik doel overigens niet op de mensen waarmee ik speel.. (alhoewel >:) )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:16:
[...]

Ik speel ook vaak op mensen op nehox die dan na 10 games LE zijn in zijn ranked en daar begint de drama dan al mee. Ben je vervolgens een potje aan het doen op Mirage en dan vraag je een standaard a smoke en dan zeggen er 2 van de 5 ik ken geen smokes op Mirage HOE BEN JE DAN UBERHAÜPT EAGLE.(frustratie israel :( ) En dan aan het einde van de game staan ze 11 om 26 dan ben je zeker wel legit eagle |:(
Tja ik ken ook geen smokes, ik heb het wel eens geoefend maar vergeet steeds waar ik moet kijken :P Ben gewoon global :P Meestal zijn er gelukkig wel mensen die wel een smoke weten dus dan wacht ik gewoon op de push of ik ga entry fraggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]

Tja ik ken ook geen smokes, ik heb het wel eens geoefend maar vergeet steeds waar ik moet kijken :P Ben gewoon global :P Meestal zijn er gelukkig wel mensen die wel een smoke weten dus dan wacht ik gewoon op de push of ik ga entry fraggen.
lel.. een global die geen smokes kent.. point proven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:28:
[...]

lel.. een global die geen smokes kent.. point proven.
Gelukkig draait de game niet alleen om of je smokes kent of niet :) Het is natuurlijk wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:41:
[...]

Gelukkig draait de game niet alleen om of je smokes kent of niet :) Het is natuurlijk wel handig.
elite
eli·te (niet: e·lite)
zelfstandig naamwoord • de ] • eli­tes
1824 ◻ Frans élite

1

de keur, het uit­ge­le­zen ge­deel­te, klei­ne groep van voor­na­me (be­voor­rech­te) men­sen

de cul­tu­re­le, in­tel­lec­tu­e­le, po­li­tiek eli­te
2

ca­te­go­rie wiel­ren­ners van 23 jaar of ou­der, al dan niet met een prof­con­tract, die deel uit­ma­ken van de hoog­ste spor­tie­ve ca­te­go­rie.

Het kan toch niet zo zijn dat de "beste" mensen standaard shit niet weten....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Toch wel, klootjesvolk in elite ranks

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:41:
[...]

Dit is het perfecte voorbeeld van hoeveel globals geeneens dmg zouden mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Scrtz schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:51:
[...]

Dit is het perfecte voorbeeld van hoeveel globals geeneens dmg zouden mogen zijn.
Er zijn genoeg globals die 1 map spelen. Misschien zouden ze een ruime map poule ook aan die ranking moeten koppelen. Als je maar 1 map speelt, kan je ranken tot DMG. Met minimaal 10 wins op een tweede map naar LE, 3e naar LEM, 4e naar SMFC, 5 maps voor global.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<3 e1nd en Scrtz

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
rnenator schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:52:
[...]

Er zijn genoeg globals die 1 map spelen. Misschien zouden ze een ruime map poule ook aan die ranking moeten koppelen. Als je maar 1 map speelt, kan je ranken tot DMG. Met minimaal 10 wins op een tweede map naar LE, 3e naar LEM, 4e naar SMFC, 5 maps voor global.
Ja klopt, zou inderdaad nog best een goed idee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]

http://www.thewarmup.net/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Prachtig deze discussie :')

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/GjYjLvGErsggg/giphy.gif

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Deze staat er dan weer niet bij. De enige mirage smoke die ik in soloqueueueueue de moeite waard vond om te leren.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
[...]

Toch heb ik nog nooit met jou gespeeld :). Goed, ik neem mijn -niet serieus gemeende- woorden terug over Brogala, ik speel graag met Brogala. Brogala, als je dit leest, be my valentine.

On another note:
Vrijdag ga ik denk ik mijn eerste stattrak M4 halen. Iemand hier die perse altijd met zijn eigen stattrak wil spelen? In SoloQ ben ik vaker geteamkilled omdat ik iemand zijn stattrak niet teruggaf ^^

[ Voor 19% gewijzigd door macciez op 18-11-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz3rd
rnenator schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:52:
[...]

Dat is een best goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Agree. In principe zou je gewoon de mappool van een major moeten beheersen om als elite bestempeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Ja of 6 kills tegen een SEM en Nova 1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 16:18
Vandaag eindelijk mijn eerste game terug op mijn rank gespeeld. Al 2 dagen aant slabakken ( soms amper 10k)

22k/10d. 16-6 mirage gestart als t.
Een kerel die altijd palace rushte.. Hoe dom kan je zijn?

Voor sommige misschien dagelijkse kost, maar speel al 3 dagen met een ingetapte rechterpink en ringvinger..

[ Voor 27% gewijzigd door r4ptor op 18-11-2015 15:09 ]

Pagina: 1 ... 192 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic