Haha, en da's geen plugin. Is geen plugin voor ook.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:05:
[...]
Hij bedoelt hoe we die servergroups hebben gedaan, voor het weergeven van je rank.

Wauw. Kick+ban.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Haha, en da's geen plugin. Is geen plugin voor ook.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:05:
[...]
Hij bedoelt hoe we die servergroups hebben gedaan, voor het weergeven van je rank.
Wauw. Kick+ban.
Hoe pak je uberhaupt 15 rondes tegen een spinbotter? xDBrogala schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:56:
Wauw. Net voor het eerst tegen een echte spinbotter gespeeld. Was natuurlijk een Duitser, maar ja wat verwacht je dan ook als je een cheater tegen je hebt. We waren aan het winnen, hij gebruikte de hele match al aim hacks maar hij had 4 mensen in z'n team die slecht waren. Toen heeft hij er daar 3 van gekicked en z'n spinbot aangezet.... Wel getied maar zo ongelofelijk triest.
[afbeelding]
Door hem zelf ook gewoon aan te zetten.Wereldkaart schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:15:
[...]
Hoe pak je uberhaupt 15 rondes tegen een spinbotter? xD
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ehm, het leek alsof hij 4 noobs aan het boosten wat met aimhacks, maar toen wij aan het winnen waren met 14-5 kickte hij er 3 en boostte hij er nog maar 1. We speelden met een random Pool die ook nog eens communiceerde in het Engels en kon schieten, dus die killde eerst de 3 bots die mid rushte en vervolgens heeft hij volgens mij ook nog de spinbotter met een awp gepakt. Maar deze gozer spinbotte kennelijk 6 dagen geleden ook al volgens z'n profiel comments, maar hij is nog niet geoverwatchedWereldkaart schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:15:
[...]
Hoe pak je uberhaupt 15 rondes tegen een spinbotter? xD
[ Voor 40% gewijzigd door SmokingSig op 15-11-2015 22:54 ]
Ik had van het weekend zelfs dat ik met drie Canadezen in het team zat!Terranova schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:32:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat je vaak op EU East komt, ongeveer de helft van de ongeveer 20 potjes dit weekend was op EU East, natuurlijk kan een server picker, maar normaal gesproken kwam je amper op East, nu is het echt veel.
Wees blij, EU west servers zijn ruk.Terranova schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:32:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat je vaak op EU East komt, ongeveer de helft van de ongeveer 20 potjes dit weekend was op EU East, natuurlijk kan een server picker, maar normaal gesproken kwam je amper op East, nu is het echt veel.
Ik heb liever dat het druk is dan een paar russen en polen die vervelend zijn. Soms is net iedereen ingame en wil even een snel potje doen. Dan krijg je 4 russen en die blijven maar schreeuwen, ook als je kan clutchen.ErA schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:19:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar na gisteravond ben ik er toch echt achter gekomen:
We praten veel te veel als we met elkaar games hebben op Nehox.
Ik werd gisteravond uitgenodigd voor een potje met een GE, SMFC en 2 LEMS (ben zelf LEM). Ik kon niet praten in verband met slapende vriendin, maar dat was geen probleem voor ze.
In game bleek mijn voicecommm ook nog eens kapot te zijn, en heb ik dus de hele tijd zonder comms gespeeld.
Dit zorgde er echter wel voor dat ik fatsoenlijk kon focussen op footsteps, en wat er om me heen gebeurde.
Uiteindelijk een heerlijke pot gespeeld met een aantal goede clutches mede mogelijk gemaakt door de heerlijke rust die er was..
Voice comm heeft wel degelijk toegevoegde waarde. Maar teveel is te veel.
Dit zorgt er ook voor dat ik zeker 2/3 van mijn games soloque omdat ik liever geen communicatie heb in plaats van teveel.
Hoe denken andere op Nehox hierover?
Er zijn volgens mij nog altijd issues met servers, en de manier waarop de server gekozen wordt voor een party. Gisteren toevallig weer op een server in amsterdam, maar ik heb soloq ook vaak genoeg nu dat ik uit de queue gegooid word omdat ik niet geaccepteerd heb, en dat is een brakke verbinding naar een server.
Uiteindelijk wel, heb drivers gerestored en alles... Niets hielp. Telkens kon ik na een verify cache 1 keer starten, na afsluiten weer hetzelfde verhaal...Terranova schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:13:
Is je CSGO al weer gefixed Jo0lz, duurde gister zo lang
Mooi en je hebt nog een loss ontweken ookJo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:49:
[...]
Uiteindelijk wel, heb drivers gerestored en alles... Niets hielp. Telkens kon ik na een verify cache 1 keer starten, na afsluiten weer hetzelfde verhaal...
Hij faalde op dx3d9.dll ofzo; dat bestandje stond in de root van de CSGO dir. Die heb ik weggegooid, en toen verify cache, haalde hij dat bestandje niet opnieuw op... En toen was het probleem dus ook voorbij; raar maar waar.
Waar dat bestandje vandaan kwam? Geen idee. Bestond al sinds 2012, dus het was vast niet iets nieuws.
Nadien nog ff alle drivers en alles weer bijgewerkt...
Dat zie je verkeerd, omdat ik niet mee kon doen hebben jullie verloren.Terranova schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:56:
[...]
Mooi en je hebt nog een loss ontweken ook
Dat is bij mij dus anders. Op West zit ik onder de 20, North is het rond de 40 en op East is het 50+r4ptor schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:08:
Ja, EU west is echt kut. Ping is daar soms 100ms en op east of die andere poolse 25ms
Do what you love, do it often
Het ene potje schoten ze ons naar alle kanten van de map, wat tot grote frustratie aan beide kanten leidde. Pas toen de ranks bekend werden kwam ook van hun kant wat sympathie voor onze twijfels aan de pre-firesWereldkaart schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:34:
Als je drie high SMFC's en een high global hebt is dat opzich niet verwonderlijk, er van uit gaan dat die 5 globals low waren
You bastardJo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:07:
[...]
Dat zie je verkeerd, omdat ik niet mee kon doen hebben jullie verloren.
Verwijderd
clucth: je bent de laatste over, en dus moet jij al de vijanden uitschakelenVerwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:02:
Hoe hebben jullie eigenlijk alle termen en belangrijke dingen geleerd?
Ik speel een aantal maanden en ben nu LEM qua rank, maar soms hoor ik dingen als clutchen, blue, xbox en force buy... Dan denk ik: wat is dat eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingSig op 16-11-2015 14:08 ]
Simpel. Pro games kijken.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:02:
Ik speel een aantal maanden en ben nu LEM qua rank, maar soms hoor ik dingen als clutchen, blue, xbox en force buy... Dan denk ik: wat is dat eigenlijk?
Steam: Ryada.
EU West is goed man. Vooral de Amsterdam server. Altijd een steady ping van 5.r4ptor schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:08:
Ja, EU west is echt kut. Ping is daar soms 100ms en op east of die andere poolse 25ms
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
Spelen met mensen die het wel weten. En als je iets hoort waarvan je het niet weet: vraag het dan gewoon.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:02:
Dit is ook een hele goede inderdaad. Meeste mensen willen het best uitleggen als je gewoon zegt dat je het niet weet.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:30:
[...]
Spelen met mensen die het wel weten. En als je iets hoort waarvan je het niet weet: vraag het dan gewoon.
Verwijderd
Zou met oog op de toekomst sowieso al voor 16gb ram kiezen in plaats van die 8gb. Tevens is 't misschien verstandig om te kijken of je bijvoorbeeld je cpu wil overklokken. Zelf heb ik namelijk bijvoorbeeld het grotere broertje van je huidige cpu (Q9400) en die loopt hier prime95 stabiel op 3.2ghz. Dit gecombineerd met mijn slechts 4gb ram en GTX560 zorgt voor 120/180fps in csgo en tot mijn aller grootste verbazing trok het fallout 4 nog op medium buiten de vaultVerwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:16:
Okay, mijn trouwe ouwe Q9300 (~8 jaar oud) moet toch echt het veld gaan ruimen, ondanks dat ik het feitelijk zonde vind. CSGO loopt inmiddels echt niet altijd lekker meer, de laatste update heeft geen goed gedaan. De Radeon 270X die ik twee jaar geleden heb gekocht is op zich nog prima, vooral omdat CSGO voornamelijk cpu-limited is en ik alles op low heb staan.Ik wil alleen niet meer onder de 144fps uit gaan komen, dit is wat m'n flickshots met de AWP nogal vernaggelt.
Wat ik naast wat webbrowsen met 10-15 tabs en CSGO doe:
Visual Studio 2015 (+resharper, postgres lokaal): kleine webprojecten maken
Lightroom 6: foto's verwerken, waarbij Lightroom 6 dermate veel sneller is dat ik mijn Q9300 eigenlijk al acceptabel vind.
Ik twijfel een klein beetje wat ik uit ga geven vs de toegevoegde waarde
Low budget
cpu i3 4170 117
mem 8GB DDR3 41
mobo B85 moederbord ITX 85
kast Coolermaster M130 48
~290e
Mid budget
cpu i5 4460 180
mem 8GB DDR3 41
~355e
Mid+ budget (skylake)
cpu i5 6400 193
mem 8GB DDR4 51
mobo B150 moederbord ITX 99
~391e
Wat is wijsheid en zijn er alternatieven?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 19:17 ]
wambamNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:07:
Hallo iedereen,
Ik kwam vandaag op het idee om een 2v2 toernooi te organiseren op counterstrike voor de tweakers onder ons. (volledig eigen initiatief dus tot op heden nog geen prijzen)
Ik heb dus vandaag besteed aan mapen uitkiezen etc om het toernooi op te spelen.
Hier zijn de details:
Datum:
21 t/m 22 november 2015.
vanaf 14:00 tot 20:00 (of korter/langer afhankelijk van de potjes/inschrijvingen)
Mappen:
- aim_map
- aim_usp
- aim_tron_deagle
- awp_headshot
- aim_redline
Server settings:
- 128 tick
- no team damage
- Bo5
Regels:
- Teams moeten zich aanmelden via google docs: http://goo.gl/forms/1wAZn8f9po
- Iedereen mag meedoen zolang ze iemand op tweakers kennen.
- Inschrijven mag tot een week voor het toernooi.
- Wees 10 minuten van te voren online ben je niet op tijd komen, jammer maar helaas ligt je duo eruit.
- Is je match voorbij leave zsm de server zodat we met de volgende match kunnen beginnen.
- Word je gepakt op cheaten/scripten/onsportief gedrag word je team zonder pardon gebanned van het toernooi en uitgesloten van de volgende toerny's
- na 3 rondes komt de volgende map
- Winnaar van 3 maps gaan door naar de volgende ronde.
Extra info:
Loser brackets zullen aanwezig zijn.
Er zal een server aanwezig zijn om in te schieten, informatie word via steam op de dag zelf gegeven.
Mocht je vragen hebben vraag ze gerust je kan me op steam toevoegen onder deze link:
http://steamcommunity.com/id/wambamnl/
Precies, zou alle tientjes die je kunt sparen dan in een betere processor stoppen, het allerbelangrijkste onderdeel qua CSGO performance.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:16:
Skylake kan je doen, maar bied niet veel voordelen. Upgraden word later toch interessanter met een compleet nieuwe set, dus de 4460 is wss de versie die je het beste kan nemen atm. Daarintegen scheelt het maar 40 euro...
edit:
@hierboven, nee, geen 16gb ram nemen. Waarom zou je?
(het is makkelijk bij te prikken later, word steeds goedkoper en 8Gb is meer dan voldoende voor Csgo etc.
Zeker waar, spaar dan nog een of enkele maandjes door en haal een PC van 6-700 euro, dan heb je echt een zoveel beter presterend systeem, anders zit je over 1-2 jaar weer met hetzelfde probleem en heb je allemaal cheap onderdelen waarin je niks meer kunt upgraden.Axente schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:03:
Ik heb zelf een aantal jaren aangekloot en low-mid stuff gekocht maar vind persoonlijk dat als je wat meer in top stuff investeerd dat weer terug verdient op de lange termijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Voor csgo heb je inderdaad voldoende aan 8gb ram, echter wanneer je je systeem nu gaat upgraden zou ik niet een paar tientjes beknibbelen op 't ram. 16gb is wel aangenaam wanneer je nieuwe highend games wil spelen en werkt met veel tabs. Heb voor mijn normale werkzaamheden een Mac air met 8gb ram en merk dat deze toch wel vaker bijna aan zijn limiet zit.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:16:
Skylake kan je doen, maar bied niet veel voordelen. Upgraden word later toch interessanter met een compleet nieuwe set, dus de 4460 is wss de versie die je het beste kan nemen atm. Daarintegen scheelt het maar 40 euro...
edit:
@hierboven, nee, geen 16gb ram nemen. Waarom zou je?
(het is makkelijk bij te prikken later, word steeds goedkoper en 8Gb is meer dan voldoende voor Csgo etc.
Met dat budget van hem kan die toch al geen highend games spelen, no offense, maar dan heeft die dus ook geen 16gb nodig.xeroamd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:19:
[...]
Voor csgo heb je inderdaad voldoende aan 8gb ram, echter wanneer je je systeem nu gaat upgraden zou ik niet een paar tientjes beknibbelen op 't ram. 16gb is wel aangenaam wanneer je nieuwe highend games wil spelen en werkt met veel tabs. Heb voor mijn normale werkzaamheden een Mac air met 8gb ram en merk dat deze toch wel vaker bijna aan zijn limiet zit.
Verwijderd
Wat Peter Timofeeff hier boven me ook zegt, 8GB is 50,- wat 'ie beter in een proc kan stoppen. Ook de keuze 4460, 16GB en dan een 270x lijken me vrij achterlijkxeroamd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:19:
[...]
Voor csgo heb je inderdaad voldoende aan 8gb ram, echter wanneer je je systeem nu gaat upgraden zou ik niet een paar tientjes beknibbelen op 't ram. 16gb is wel aangenaam wanneer je nieuwe highend games wil spelen en werkt met veel tabs. Heb voor mijn normale werkzaamheden een Mac air met 8gb ram en merk dat deze toch wel vaker bijna aan zijn limiet zit.
Sure, maar niet iedereen heeft geld voor een i7Axente schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:03:
Ik heb zelf een aantal jaren aangekloot en low-mid stuff gekocht maar vind persoonlijk dat als je wat meer in top stuff investeerd dat weer terug verdient op de lange termijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 22:42 ]
i7 hoeft niet eens, en heb je niet eens wat aan wat gaming betreft. voor zo'n 6-700 euro heb je tegenwoordig echt al een leuk gamesysteem met i5 4650/4670, gtx960, 8gb ram.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 22:41:
[...]
Wat Peter Timofeeff hier boven me ook zegt, 8GB is 50,- wat 'ie beter in een proc kan stoppen. Ook de keuze 4460, 16GB en dan een 270x lijken me vrij achterlijk
[...]
Sure, maar niet iedereen heeft geld voor een i7
Verwijderd
waarom zou je die nemenScrtz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:25:
[...]
i7 hoeft niet eens, en heb je niet eens wat aan wat gaming betreft. voor zo'n 6-700 euro heb je tegenwoordig echt al een leuk gamesysteem met i5 4650/4670, gtx960, 8gb ram.
Hij moet gewoon een i5 4460 nemen, met de i3 ga je jezelf alleen maar irriteren.Je kan voor skylake gaan, maar de prijs/prestatie verhouding van de i5 4460 is nog veel beter..Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:16:
Okay, mijn trouwe ouwe Q9300 (~8 jaar oud) moet toch echt het veld gaan ruimen, ondanks dat ik het feitelijk zonde vind. CSGO loopt inmiddels echt niet altijd lekker meer, de laatste update heeft geen goed gedaan. De Radeon 270X die ik twee jaar geleden heb gekocht is op zich nog prima, vooral omdat CSGO voornamelijk cpu-limited is en ik alles op low heb staan.Ik wil alleen niet meer onder de 144fps uit gaan komen, dit is wat m'n flickshots met de AWP nogal vernaggelt.
Wat ik naast wat webbrowsen met 10-15 tabs en CSGO doe:
Visual Studio 2015 (+resharper, postgres lokaal): kleine webprojecten maken
Lightroom 6: foto's verwerken, waarbij Lightroom 6 dermate veel sneller is dat ik mijn Q9300 eigenlijk al acceptabel vind.
Ik twijfel een klein beetje wat ik uit ga geven vs de toegevoegde waarde
Low budget
cpu i3 4170 117
mem 8GB DDR3 41
~290e
Mid budget
cpu i5 4460 180
mem 8GB DDR3 41
~355e
Mid+ budget (skylake)
cpu i5 6400 193
mem 8GB DDR4 51
mobo B150 moederbord ITX 99
~391e
Wat is wijsheid en zijn er alternatieven?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,- | € 180,- |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,- | € 62,- |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,- | € 40,- |
1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 376,90 |
[ Voor 90% gewijzigd door Terrie op 17-11-2015 06:51 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Lachen! Ik wil wel mee doen! Iemandmarkdm schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:01:
Ik wou even een reminder plaatsen van het 2v2 toernooi die wambam organiseert:
[...]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Verwijderd
Gelukkig is CSGO grafisch een peuleschil en prefereer ik de lage settings, alle reflections, mist, etc is alleen maar irritantScrtz schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:25:
[...]
i7 hoeft niet eens, en heb je niet eens wat aan wat gaming betreft. voor zo'n 6-700 euro heb je tegenwoordig echt al een leuk gamesysteem met i5 4650/4670, gtx960, 8gb ram.
Bedankt voor het meedenken ookTerrie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:45:
[...]
Hij moet gewoon een i5 4460 nemen, met de i3 ga je jezelf alleen maar irriteren.Je kan voor skylake gaan, maar de prijs/prestatie verhouding van de i5 4460 is nog veel beter..
Wanneer je voeding 7 jaar oud is raad ik je aan om deze te vervangen. Dit is toch wel een belangrijk onderdeel wat toch wat geld aan onderdelen aan stuurt!
Ennuh SSD? De snelheid is heerlijk..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 09:21 ]
Is dat beide dagen? Ik kan alleen op zaterdag nmlmarkdm schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:01:
Ik wou even een reminder plaatsen van het 2v2 toernooi die wambam organiseert:
[...]
Ik probeer het op zaterdag te finishen. Maar als het niet lukt etc gaan we verder op zondag.Wizz3rd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:33:
[...]
Is dat beide dagen? Ik kan alleen op zaterdag nml
Muis update?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:14:
Csgo zou eigenlijk een rank reset button moeten hebben... sinds muis update raak ik amper nog iets... of komt het doordat ik in het weekend een ander spel heb gespeeld?
Of misschien ben je gewoon slecht?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:14:
Csgo zou eigenlijk een rank reset button moeten hebben... sinds muis update raak ik amper nog iets... of komt het doordat ik in het weekend een ander spel heb gespeeld?
Dat klinkt heel raar, als je raw input gebruik hoort er helemaal niks verandert te zijn. Misschien heb je per ongeluk iets doms gedaan zoals ingame mouse acceleration aanzetten, maar iets anders kan ik niet bedenken.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:14:
Verwijderd
Maar wat is er dan precies gebeurd qua update?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:46:
Dat is niet helemaal waar, als het aantal dpi op je muis anders is, dan kan het alsnog verschil maken. Daarnaast spelen het gewicht en vorm van de muis mee, maar ook het feit dat je hersenen trainen op een bepaalde beweging (muscle memory). Dit kan even duren om weer recht te trekken
volgens mij heeft hij gewoon een nieuwe muis manmacciez schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:47:
[...]
Maar wat is er dan precies gebeurd qua update?
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff; doe eens niet zo naast je (klomp)schoenen lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:22:
[...]
Ik doe wel mee maar om het eerlijk te maken speel ik wel niet mee.
Verwijderd
Hallo,Jo0Lz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:28:
[...]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff; doe eens niet zo naast je (klomp)schoenen lopen.
Demo kon ik niet meer downloaden omdat die tijd verstreken was, heb wel een screenshot van het scoreboard liggen op m'n pc.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:55:
Nee heb al een lange tijd de steelseries rival maar die had een firmware update met de nieuwste steelseries engine update... toen merkte ik een verschil...
@k1ng ik wacht nog altijd op jou feedback...
Speltip 38: verander nooit je firmware.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:55:
Nee heb al een lange tijd de steelseries rival maar die had een firmware update met de nieuwste steelseries engine update... toen merkte ik een verschil...
Tip 1 tot 37: Do not die.
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Toch vind ik het 14 jarige jochie beter schieten als jou maar dat is mijn oordeelmacciez schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:29:
Verder moet je "boostedBrogala" kennen, deze wordt in vrijwel alle matches op Nehox gebruikt.
Juist ja zeg dat maar tegen die ace van de laatste match he
Heb ik niet gezien, ik was in status: "Connection lost"TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:46:
[...]
Juist ja zeg dat maar tegen die ace van de laatste match he.
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ja, maar ook als je met de server picker naar pings kijkt is EU east bijna altijd beter. Dit merk je ook als je er op speeltJo0Lz schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:01:
[...]
Er zijn volgens mij nog altijd issues met servers, en de manier waarop de server gekozen wordt voor een party. Gisteren toevallig weer op een server in amsterdam, maar ik heb soloq ook vaak genoeg nu dat ik uit de queue gegooid word omdat ik niet geaccepteerd heb, en dat is een brakke verbinding naar een server.
volgens mij ontstaan door nieuwe servers, en misschien wel gerelateerd aan de Ziggo problematiek.
PSN: SensLike_
Er gebeurt echt helemaal niks mee.SensLike schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:51:
Leeft de GoT steam groep nog een beetje?
Als ik zo de steam groep bekijk is het maar een dooie boel..
[ Voor 251% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 11:49 ]
Ik hoop dat je door had dat mijn post niet helemaal serieus was, vooral omdat hij het zelf in z'n naam had/heeft. Heb verder geen idee of ik ooit met jou heb gespeeld tbh.TheDutchMrLQ schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:45:
[...]
Toch vind ik het 14 jarige jochie beter schieten als jou maar dat is mijn oordeel
Raak je nu je flickshots niet meer?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:55:
Die raakte hij zowieso al niet
Wel hoor ik ben Epimetheus(de zogenaamde boosted global met 30 kills per game in globalmacciez schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:21:
[...]
Ik hoop dat je door had dat mijn post niet helemaal serieus was, vooral omdat hij het zelf in z'n naam had/heeft. Heb verder geen idee of ik ooit met jou heb gespeeld tbh.
Ik ben een gebooste DMG-er..TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:52:
[...]
Wel hoor ik ben Epimetheus(de zogenaamde boosted global met 30 kills per game in globalwp wp) ik ben vaak te vinden op de nehox ts
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij kon jij toch wel erg aardig knallen in LEM en SMFC maar dan zal ik me wel vergist hebben.
Punt dat ik wil maken is dat iedereen weer schreeuwt dat alles en ieder geboost isTheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:00:
[...]
Volgens mij kon jij toch wel erg aardig knallen in LEM en SMFC maar dan zal ik me wel vergist hebben.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat klopt inderdaad wel, ik zou graag vernieuwing van Valve zien met ranks op csgo het is echt een puinhoop.hmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:02:
[...]
Punt dat ik wil maken is dat iedereen weer schreeuwt dat alles en ieder geboost is. Die rankings kloppen voor geen hol. Misschien moeten we er maar gewoon een keer over ophouden! Haha.
Beste idee is iedereen weer op 0 beginnen. Een betere verdeling maken kwa percentages en de vernieuwde structuur en omvang van de CS:GO community en eens kijken wie er daadwerkelijk SMFC en Global mogen zijn in die nieuwe structuur.. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik hier mensen zie praten op het forum die LEM zijn en niet weten wat de meest standaard calls zijn..TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:05:
[...]
Dat klopt inderdaad wel, ik zou graag vernieuwing van Valve zien met ranks op csgo het is echt een puinhoop.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sorry man, ik lever mn rank al inhmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:09:
[...]
Beste idee is iedereen weer op 0 beginnen. Een betere verdeling maken kwa percentages en de vernieuwde structuur en omvang van de CS:GO community en eens kijken wie er daadwerkelijk SMFC en Global mogen zijn in die nieuwe structuur.. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik hier mensen zie praten op het forum die LEM zijn en niet weten wat de meest standaard calls zijn..
Ik speel ook vaak op mensen op nehox die dan na 10 games LE zijn in zijn ranked en daar begint de drama dan al mee. Ben je vervolgens een potje aan het doen op Mirage en dan vraag je een standaard a smoke en dan zeggen er 2 van de 5 ik ken geen smokes op Mirage HOE BEN JE DAN UBERHAÜPT EAGLE.(frustratie israelhmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:09:
[...]
Beste idee is iedereen weer op 0 beginnen. Een betere verdeling maken kwa percentages en de vernieuwde structuur en omvang van de CS:GO community en eens kijken wie er daadwerkelijk SMFC en Global mogen zijn in die nieuwe structuur.. Het slaat natuurlijk nergens op dat ik hier mensen zie praten op het forum die LEM zijn en niet weten wat de meest standaard calls zijn..
Vooral jij Teddy
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tja ik ken ook geen smokes, ik heb het wel eens geoefend maar vergeet steeds waar ik moet kijkenTheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:16:
[...]
Ik speel ook vaak op mensen op nehox die dan na 10 games LE zijn in zijn ranked en daar begint de drama dan al mee. Ben je vervolgens een potje aan het doen op Mirage en dan vraag je een standaard a smoke en dan zeggen er 2 van de 5 ik ken geen smokes op Mirage HOE BEN JE DAN UBERHAÜPT EAGLE.(frustratie israel) En dan aan het einde van de game staan ze 11 om 26 dan ben je zeker wel legit eagle
lel.. een global die geen smokes kent.. point proven.Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]
Tja ik ken ook geen smokes, ik heb het wel eens geoefend maar vergeet steeds waar ik moet kijkenBen gewoon global
Meestal zijn er gelukkig wel mensen die wel een smoke weten dus dan wacht ik gewoon op de push of ik ga entry fraggen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gelukkig draait de game niet alleen om of je smokes kent of niethmr schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:28:
[...]
lel.. een global die geen smokes kent.. point proven.
eliteWizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:41:
[...]
Gelukkig draait de game niet alleen om of je smokes kent of nietHet is natuurlijk wel handig.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dit is het perfecte voorbeeld van hoeveel globals geeneens dmg zouden mogen zijn.Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:41:
[...]
Gelukkig draait de game niet alleen om of je smokes kent of nietHet is natuurlijk wel handig.
Er zijn genoeg globals die 1 map spelen. Misschien zouden ze een ruime map poule ook aan die ranking moeten koppelen. Als je maar 1 map speelt, kan je ranken tot DMG. Met minimaal 10 wins op een tweede map naar LE, 3e naar LEM, 4e naar SMFC, 5 maps voor global.Scrtz schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:51:
[...]
Dit is het perfecte voorbeeld van hoeveel globals geeneens dmg zouden mogen zijn.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ja klopt, zou inderdaad nog best een goed idee zijn!rnenator schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:52:
[...]
Er zijn genoeg globals die 1 map spelen. Misschien zouden ze een ruime map poule ook aan die ranking moeten koppelen. Als je maar 1 map speelt, kan je ranken tot DMG. Met minimaal 10 wins op een tweede map naar LE, 3e naar LEM, 4e naar SMFC, 5 maps voor global.
http://www.thewarmup.net/Wizz3rd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]
Tja ik ken ook geen smokes, ik heb het wel eens geoefend maar vergeet steeds waar ik moet kijkenBen gewoon global
Meestal zijn er gelukkig wel mensen die wel een smoke weten dus dan wacht ik gewoon op de push of ik ga entry fraggen.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Deze staat er dan weer niet bij. De enige mirage smoke die ik in soloqueueueueue de moeite waard vond om te leren.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Toch heb ik nog nooit met jou gespeeldTheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:52:
[...]
Wel hoor ik ben Epimetheus(de zogenaamde boosted global met 30 kills per game in globalwp wp) ik ben vaak te vinden op de nehox ts
[ Voor 19% gewijzigd door macciez op 18-11-2015 12:35 ]
Dat is een best goed ideernenator schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:52:
[...]
Er zijn genoeg globals die 1 map spelen. Misschien zouden ze een ruime map poule ook aan die ranking moeten koppelen. Als je maar 1 map speelt, kan je ranken tot DMG. Met minimaal 10 wins op een tweede map naar LE, 3e naar LEM, 4e naar SMFC, 5 maps voor global.
Agree. In principe zou je gewoon de mappool van een major moeten beheersen om als elite bestempeld te worden.
Ja of 6 kills tegen een SEM en Nova 1TheDutchMrLQ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:52:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door r4ptor op 18-11-2015 15:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq