Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.742 views
hexta schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:16:
Opscheppen over je rank :')
Geen hyperbeast hebben. :')

;)
Ik heb tenminste een legit 5-digit steam account.... NU JIJ WEER! :)F *O* *O*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-11 13:06

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

hmr schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:08:
[...]

Ik rek jou nog steeds hard, en we zijn allebei LEM. Go figure :X [gloat mode]

Nee hoor ik vind het goed dat iedereen lekker blijft groeien qua skill.. Vind eigenlijk wel dat valve weer moet downscalen in de ranks.. maak weer een verdeling dat SMFC/GLOBAL echt de top of the bill is... en stop wat huidige GN lekker naar silver!

Heb het gevoel dat het nu volledig scheef is.
Als je zegt dat (sommige) gn's in silver moeten geef ik je wel gelijk, maar waar moet silver dan heen :')

Ik zou het wel leuk vinden om, vooral in de hogere ranks, wat meer variatie te hebben qua ranks :Y

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Djesse8999 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:33:
[...]
Als je zegt dat (sommige) gn's in silver moeten geef ik je wel gelijk, maar waar moet silver dan heen :')
Maak Bronze aan? :o

Verwijderd

Hey! Vet tof hier altijd. Het valt me enorm op dat vooral jongere mensen/autisten enorm veel waarde aan hun rank hechten.

Dikke boeie, speel de spelletje. Overigens worden jullie toch nooit pro. Nederlanders, zoals je ziet, hebben allemaal een te groot ego. We vinden onszelf altijd de beste en 't ligt nooit aan jezelf. GG.

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
ChrisJ is het daar vast niet mee eens :P

Maar om het leuk te houden hier wil ik even zeggen dat het steeds leuker word op TS en mijn steam vriendengroep per dag groeit met CSGO'ers!

Ik wacht alleen nog op een screenshot van die game van van de week met Anthony die 16-1 stond na 5 rondes ofzo :P

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• Loetn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:06

Loetn

All-time lurker

Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Loetn op 25-09-2015 14:15 ]

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

Verwijderd

Ronline77 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:13:

Maar om het leuk te houden hier wil ik even zeggen dat het steeds leuker word op TS en mijn steam vriendengroep per dag groeit met CSGO'ers!

Ik wacht alleen nog op een screenshot van die game van van de week met Anthony die 16-1 stond na 5 rondes ofzo :P
je snapt dat je maar 1 NL pro kan opnoemen? Beetje karig.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:08:
Hey! Vet tof hier altijd. Het valt me enorm op dat vooral jongere mensen/autisten enorm veel waarde aan hun rank hechten.

Dikke boeie, speel de spelletje. Overigens worden jullie toch nooit pro. Nederlanders, zoals je ziet, hebben allemaal een te groot ego. We vinden onszelf altijd de beste en 't ligt nooit aan jezelf. GG.
Jij gaat zelf toch ook smurf only nadat je supreme bent geworden?

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:38:
[...]

Jij gaat zelf toch ook smurf only nadat je supreme bent geworden?
Lel! Nee? Ik solo zelfs op mn main*.

hey maat, als je niks weet doe ff stil.

edit, foutje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 14:47 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hmr schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:23:
[...]

Ik heb tenminste een legit 5-digit steam account.... NU JIJ WEER! :)F *O* *O*
:/ ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Wizz3rd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:51
Heeft er iemand hier misschien een lijstje met ip's voor ffa dm servers? Ik heb zelf namelijk geen goede vinden naast brutal cs servers :P

Verwijderd

We zijn hier niet allemaal Nederlanders of Belgen, just sayin :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:32:
[...]

We zijn hier niet allemaal Nederlanders of Belgen, just sayin :o
True, maar ik had het over de nederlanders vooral in dit geval.

Verwijderd

Russen en Polen kunnen er anders ook wel wat van, met hun rash B no stop om vervolgens noob team te roepen, nee, er is niks mis met Nederlandse gamers, al kunnen ze wel heel erg door het lint gaan, maar ach.. dat kunnen mijn Franse landgenoten ook goed

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

bait3

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:42:
Russen en Polen kunnen er anders ook wel wat van, met hun rash B no stop om vervolgens noob team te roepen, nee, er is niks mis met Nederlandse gamers, al kunnen ze wel heel erg door het lint gaan, maar ach.. dat kunnen mijn Franse landgenoten ook goed
Ik heb het niet over skill etc. maar over egoisme. Ik merk het bij mezelf maar ook bij andere, dit zit gewoon in nederlanders ingebakken ofzo.

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 16:27

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:37:
[...]

Ik heb het niet over skill etc. maar over egoisme. Ik merk het bij mezelf maar ook bij andere, dit zit gewoon in nederlanders ingebakken ofzo.
Dat is ook wel te merken ja hier :+

HOI.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:15
Bananenspin schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:40:
[...]

Dat is ook wel te merken ja hier :+
_/-\o_

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:04

Ik heb van chrisJ gewonnen in een mix, ben ik nu dan global elite level 1337?

Heb screenshot om te bewijzen!!

• Whis!
  • Niet online
Brogala schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:16:
[...]

Ja! Mijn CPU usage zit weer rond de 50-60%. Dus ik heb m'n oude FPS weer! :)
Bij mij nog steeds hetzelfde verhaal! |:(
Reinstall is nu bezig *fingers crossed*..

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:56
Scrtz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:55:
[...]

Ik heb van chrisJ gewonnen in een mix, ben ik nu dan global elite level 1337?

Heb screenshot om te bewijzen!!
Doe dan noob, ik weet dat je het wilt!

Verwijderd

xeoMe schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:03:
[...]

Jullie zijn allebij noobs, rip.

• Scrtz
xeoMe schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:03:
[...]

noob die chris man
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mJOQ6Fe.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:28:
[...]

je snapt dat je maar 1 NL pro kan opnoemen? Beetje karig.
Wow, ben je in het dagelijks leven ook zo'n zuurpruim?

En dan nog, ook al is het er maar 1, hoeveel pro's zijn er in de wereld?

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:12:
[...]

in de tier 1 teams:

10 zweden
5 polen
5 oekrainse
5 denemarken
5 fransen
5 amerikanen (als je cloud9 als tier 1 telt)

En dan niet verder te gaan in verdere tiers, een aantal landen zijn anders aardig goed gepresenteerd.

• Scrtz
Serieus waarom wordt iedereen direct als zuurpruim bestempeld als je een kritische reactie op iemand geeft? Zijn we dan allemaal een stel kleine pubers die nog niet geleerd hebben tegen kritiek te kunnen?

Gros van de lijst van hltv player ranking http://www.hltv.org/?pageid=181 kan zo ongeveer wel als Pro bestempeld worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Scrtz op 25-09-2015 17:31 . Reden: ty lawwie ]

• Lawwie

Lawwie

Scrtz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:23:
Serieus waarom wordt iedereen direct als zuurpruim bestempeld als je een kritieke reactie op iemand geeft? Zijn we dan allemaal een stel kleine pubers die nog niet geleerd hebben tegen kritiek te kunnen?

Gros van de lijst van hltv player ranking http://www.hltv.org/?pageid=181 kan zo ongeveer wel als Pro bestempeld worden.
kritische*

/s

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:12:
[...]

Meestal wel, ik lees vaak dit topic namelijk.

Lel, als ik geen jolige opmerking maak ben ik meteen een zuurpruim? Jij bent zeker iemand die van positieve kritiek moet huilen

Verwijderd

Xeo welke tier ben jij eigenlijk?

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
:D

Ik weet trouwens niet of merryb gelijk heeft over egoisme, toen ik vroeger nog echt veel speelde was daar niet echt sprake van namelijk. Maar misschien dat het veranderd is...
Heb in CS:GO echter maar 1x een potje gespeeld met Nederlanders en dat was met iemand van hier en zijn maten dus kan er geen oordeel over vellen.

Ben het wel eens dat die ranks totaal waardeloos zijn, lui die veel en veel beter dan mij zijn komen soms niet voorbij GNM en heb potjes met MGE's die er geen bal van snappen.

Het blijft voor mij gewoon een leuk spel en ik moet zeggen dat sinds ik nu op MG2 zit de toxic spelletjes veel minder zijn geworden. Alleen kan dat ook puur toeval zijn natuurlijk.

• xeoMe
Daar is die dan de #10 ranking Howl met een float van 0.0010 kost wat keys maar dan heb je wat!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ofmhwoq.png

Met dank aan xantor voor het lenen van 135 keys!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
xeoMe schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:47:
Daar is die dan de #10 ranking Howl met een float van 0.0010 kost wat keys maar dan heb je wat!

[afbeelding]

Met dank aan xantor voor het lenen van 135 keys!
Hahaha gz kerel, wist niet dat 't al rond was :D

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11 20:27
Net M9 Bayonet | Boreal Forest - Factory new uit kistje :) yay. rond de 250-300$ waard O_o

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 12:42

Hij was al op mn steam profiel maar hier:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/683775440095856443/5A590E622648FB73667DD6FAC94355FC58C1E646/

Add me on Steam

• Ronline77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 16:51
Nou sommige hier hebben wel lange tenen hoor, mag zuurpruim tegenwoordig ook al niet meer?

Maar anyways, voor degene die gisteravond in dat potje zat wat we 16-3 verloren hebben.... ik heb de demo bekeken, maar zag niet echt bewijs van hacks of iets dergelijks dus we hebben gewoon slecht gespeeld denk ik

iRacing Profiel - https://www.twitch.tv/ronline77

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/425944999604889051/01408A8BF2831644188517DE14CCF6B4DEA3DC6F/

Eindelijk de 'prestige' gehaald :)

toevallig nog op mn verjaardag ook! :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• xeoMe
JoSchaap schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:12:
afbeelding

Eindelijk de 'prestige' gehaald :)

toevallig nog op mn verjaardag ook! :)
Nice deze moet ik ook nog ff halen snel, en gz met je verjaardag!

Verwijderd

Nice maar het verschil tussen een pro en een recreant is natuurlijk dat de pro's het doen op het moment dat het moet terwijl er tienduizenden mensen zitten te kijken en dat is ontzettend knap (choke etc).

• xeroamd
Ozza schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 04:34:
Net M9 Bayonet | Boreal Forest - Factory new uit kistje :) yay. rond de 250-300$ waard O_o
Zou kijken dat je die via reddit ofzo verkoopt. FN Boreal Forest is best wel zeldzaam en echt een collector skin.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:56:
[...]

Nice maar het verschil tussen een pro en een recreant is natuurlijk dat de pro's het doen op het moment dat het moet terwijl er tienduizenden mensen zitten te kijken en dat is ontzettend knap (choke etc).
Haha ja tuurlijk, ach dat choken zal wel meevallen hoor, als je een paar keer gezeten hebt voor publiek cared je dat ook niet meer.

@joschaap, nice man, heb hem zelf ook bijna (rank 30 ofzo nu) en proficiat!

Verwijderd

Ik heb een nieuw scherm, 144hz iiyama. Nu zit ik vast op blackbars op 4:3, maar ik wil stretched. 1600x1200 doet het wel, maar ik wil lager want dat ben ik gewend.

Hoe de fuck gaat blackbars uit?

Nv kaartje.

Verwijderd

Scrtz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:28:
[...]

Haha ja tuurlijk, ach dat choken zal wel meevallen hoor, als je een paar keer gezeten hebt voor publiek cared je dat ook niet meer.

@joschaap, nice man, heb hem zelf ook bijna (rank 30 ofzo nu) en proficiat!
Denk dat je dat heel erg onderschat. Als dat zo was zagen we wel meer nieuwe pro spelers en teams. Stel je eens voor 1 vs 3 halve finale ESL en er zitten 500K mensen te kijken en je moet hem clutchen om je team in de race te houden (zomaar een voorbeeld).

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-11 12:26
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:44:
Ik heb een nieuw scherm, 144hz iiyama. Nu zit ik vast op blackbars op 4:3, maar ik wil stretched. 1600x1200 doet het wel, maar ik wil lager want dat ben ik gewend.

Nv kaartje.
Volgens mij kwam strechted 4:3 pas terug bij de volgende patch van nvidia, dacht dit op reddit ergens gelezen te hebben.

Verwijderd

Gideon_92 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:42:
[...]

Volgens mij kwam strechted 4:3 pas terug bij de volgende patch van nvidia, dacht dit op reddit ergens gelezen te hebben.
Op mn oude scherm werkt het wel, mede als op 1600x1200. Lagere settings niet. Denk dat het door displayport komt, op DVI werkt het denk ik wel.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:05:
[...]

Denk dat je dat heel erg onderschat. Als dat zo was zagen we wel meer nieuwe pro spelers en teams. Stel je eens voor 1 vs 3 halve finale ESL en er zitten 500K mensen te kijken en je moet hem clutchen om je team in de race te houden (zomaar een voorbeeld).
Hoezo dat? De meeste slechtere teams vliegen er in de groups al uit, dan heb je vaak nog niet eens publiek. Je went er echt wel aan hoor.

Verwijderd

Scrtz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:11:
[...]

Hoezo dat? De meeste slechtere teams vliegen er in de groups al uit, dan heb je vaak nog niet eens publiek. Je went er echt wel aan hoor.
Publiek is er altijd (streams etc). Je onderschat de druk onstage echt enorm. Vergelijk het met topsport in een volle arena een penalty moeten nemen, same story. Het is razendknap dat ze altijd maar raak schieten onder druk en zelden falen, zeker een Fnatic (die lijken wel ijskoud). Dit jaar zagen we een prima voorbeeld van een speler die de druk niet aan kon terwijl hij er wel moest staan > KennyS Cobblestone 3 kills in de finale vs Fnatic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:17:
[...]

Publiek is er altijd (streams etc). Je onderschat de druk onstage echt enorm. Vergelijk het met topsport in een volle arena een penalty moeten nemen, same story. Het is razendknap dat ze altijd maar raak schieten onder druk en zelden falen, zeker een Fnatic (die lijken wel ijskoud). Dit jaar zagen we een prima voorbeeld van een speler die de druk niet aan kon terwijl hij er wel moest staan >KennyS Cobblestone 3 killss in de finale vs Fnatic.
Niet helemaal de stagefreight, maar dat hielp vast niet mee.

Daarom zijn bepaalde players ook lan of online heroes. Zoals onze ChrisJ een lanhero is nu :D

• Scrtz
[...]

Publiek is er altijd (streams etc). Je onderschat de druk onstage echt enorm. Vergelijk het met topsport in een volle arena een penalty moeten nemen, same story. Het is razendknap dat ze altijd maar raak schieten onder druk en zelden falen, zeker een Fnatic (die lijken wel ijskoud). Dit jaar zagen we een prima voorbeeld van een speler die de druk niet aan kon terwijl hij er wel moest staan > KennyS Cobblestone 3 kills in de finale vs Fnatic.
Dan zou het wel vaker voorkomen bij dezelfde teams en dat zie je niet echt terug imo, denk dat het meer het feit is dat je de winst/finale te graag wilt pakken en hem daardoor choked, niet zozeer door het publiek want dan zouden spelers als kennys meer matches slecht spelen.

• Ozza
xeroamd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:59:
[...]

Zou kijken dat je die via reddit ofzo verkoopt. FN Boreal Forest is best wel zeldzaam en echt een collector skin.
Oke thanks. Reddit werkt alleen zo vaag.. ik kan geen thread maken in https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:44:

Nv kaartje.
Dit vond ik op CSGOBase.net,

If you want to try to play with 4:3 stretched resolution you have to change your videocard settings to “fullscreen“. This setting ensures that the picture is really stretched.

Here is a guide how to setup 4:3 stretched for nvidia and intel:

YouTube: HOW TO SETUP 4:3 STRETCHED CS:GO ! LAPTOPS & DESKTOPS ! (INTEL / NVIDIA)

Additionally you have to change the “m_yaw“ value in your game. Open the console and type in “m_yaw 0.0165“. The default value for playing widescreen is at “0.022“.
This setting makes sure that you aim horizontally and vertically with the same speed. As I mentioned before, stretching the picture makes every single pixel on the x-axis wider. You have to adjust the horizontal to the vertical to have the same sensitivity like you are used to have.

Geen idee of dat werkt, maar valt te proberen

• PetNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Ozza schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:05:
[...]

Oke thanks. Reddit werkt alleen zo vaag.. ik kan geen thread maken in https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/
Je hebt toch wel een knife kill met dat ding gemaakt voordat je hem gaat verpatsen?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:32:
[...]

Dit vond ik op CSGOBase.net,

If you want to try to play with 4:3 stretched resolution you have to change your videocard settings to “fullscreen“. This setting ensures that the picture is really stretched.

Here is a guide how to setup 4:3 stretched for nvidia and intel:

YouTube: HOW TO SETUP 4:3 STRETCHED CS:GO ! LAPTOPS & DESKTOPS ! (INTEL / NVIDIA)

Additionally you have to change the “m_yaw“ value in your game. Open the console and type in “m_yaw 0.0165“. The default value for playing widescreen is at “0.022“.
This setting makes sure that you aim horizontally and vertically with the same speed. As I mentioned before, stretching the picture makes every single pixel on the x-axis wider. You have to adjust the horizontal to the vertical to have the same sensitivity like you are used to have.

Geen idee of dat werkt, maar valt te proberen
Ja het leuke is dat ie 1600x1200 wel stretched. Ik speel nu met blackbars maar is eigelijk best chill. Dat maar even proberen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-11 03:00
Blijkbaar een Source 2 video van csgo uitgekomen, zit natuurlijk veel onder de hoed van de engine wat je niet ziet qua fps/core improvements.

YouTube: CS GO Source 2 Alpha Footage Leak!

Je ziet ook regen, hopelijk zien we snel Source 2 engine voor nog betere gameplay/performance.

Verwijderd

Minaaj schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:55:
Blijkbaar een Source 2 video van csgo uitgekomen, zit natuurlijk veel onder de hoed van de engine wat je niet ziet qua fps/core improvements.

YouTube: CS GO Source 2 Alpha Footage Leak!

Je ziet ook regen, hopelijk zien we snel Source 2 engine voor nog betere gameplay/performance.
Sorry maar totdat reddit/valve iets bekend maakt vertrouw ik hier geen ene moer van. Lijkt enorm op een unreal engine demo.

• Minaaj
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:11:
[...]

Sorry maar totdat reddit/valve iets bekend maakt vertrouw ik hier geen ene moer van. Lijkt enorm op een unreal engine demo.
Kwam wel van reddit af maar daar zijn ze ook sceptisch, neemt niet weg dat ze wel er mee bezig zijn als het goed is.

Verwijderd

Minaaj schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:24:
[...]

Kwam wel van reddit af maar daar zijn ze ook sceptisch, neemt niet weg dat ze wel er mee bezig zijn als het goed is.
Sure, maar denk niet dat dit soort visuele onzin hun prio heeft. Mijne iig niet, laat ze eerst maar eens 128t etc fixen.

• xeroamd
Ozza schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:05:
[...]

Is idd een beetje lastig, maar probeer dit eens: https://www.reddit.com/r/...ew_flairbot_look_here_to/

Mocht je hierna nog issues hebben kan ik het doorspelen aan admins.

• Ozza
xeroamd schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:40:
[...]

Is idd een beetje lastig, maar probeer dit eens: https://www.reddit.com/r/...ew_flairbot_look_here_to/

Mocht je hierna nog issues hebben kan ik het doorspelen aan admins.
mm vertrouw dat inloggen met steam account op iets anders nooit echt zo :/

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
[...]
Vergelijk het met topsport in een volle arena een penalty moeten nemen, same story. Het is razendknap dat ze altijd maar raak schieten onder druk en zelden falen, zeker een Fnatic (die lijken wel ijskoud).
Het verschil met een voetbal wedstrijd penalty is dat die enorme druk momenten in csgo veel vaker voorkomen. Ze spelen bijna wekelijks tegen dezelfde tegenstanders voor een vergelijkbare prijzenpot. Daarnaast trainen ze ook tegen deze tegenstanders. Dan gaat de druk er op een gegeven moment wel af. Dat zie je ook bij KennyS. Maand geleden de choke, nieuw team, hoge prijzenpot, en nu solide kracht van nv.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Lawwie

Lawwie

Ozza schreef op zondag 27 september 2015 @ 05:36:
[...]
mm vertrouw dat inloggen met steam account op iets anders nooit echt zo :/
Ze kunnen niets met je account, je ziet altijd als je dat doet dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qF4Tfe5.png

A unique numeric identifier will be shared with the site, rather than your steam login credentials.

Wat wil zeggen dus dat ze geen toegang kunnen krijgen tot jouw account omdat ze geen password hebben.

• Lawwie

Lawwie

Leuke match nu om te kijken: http://www.twitch.tv/gfinitytv

bo5 tussen envyus en fnatic voor geloof ik $30.000

• Minaaj
Lawwie schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:00:
Leuke match nu om te kijken: http://www.twitch.tv/gfinitytv

bo5 tussen envyus en fnatic voor geloof ik $30.000
Ziet er goed uit voor de fransen :P

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 09:34
Minaaj schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:02:
[...]

Ziet er goed uit voor de fransen :P
zag er goed uit voor de fransen... van 2-0 naar 2-2
spannende laatste map zo :)

• Lawwie

Lawwie

bastv schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:57:
[...]

zag er goed uit voor de fransen... van 2-0 naar 2-2
spannende laatste map zo :)
Ik ben beniewd, geen idee of envyus de comeback kan maken. Hoop het wel :+

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:49

Hu9o

Schokkend

fnatic heeft verloren.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Lawwie

Lawwie

Niet trollen aub

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 12-10-2015 20:08 ]

• Wereldkaart
  • Laatst online: 02-12-2024
Waar kan ik die wedstrijden terug kijken van Eny vs Fnatic en fnatic vs Nip?

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 13:55

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Kunnen jullie niet lekker een eind opbokken met die kinderachtige kleuterreacties.

De mods doen er dan allicht geen reet aan. Maar iedereen die ik spreek die hier ook meeleest ergert zich wel aan hoe het er hier de afgelopen weken aan toegaat.

Met dit soort kleutergeneuzel kun je in de huiskamer of op 4chan terecht..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Misschien dat meerdere mensen het niet willen zien hierzo maar ik ben na een lange en zware soloq game dan toch SMFC geworden.
Hierzo heb ik de screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vlFlfgM.jpg
Ik begrijp dat niet iedereen dit wilt zien maar begrijp dit. ik ben heel erg blij dat ik uiteindelijk smfc ben geworden en dat zelfs met soloq, dat ik dat hier even wou delen.
Voor de geintreseerden mn karmabit is 11/8 blue (volgens mij market value) :P

Soloq game was gewoon weer een zoals mensen onderhand wel kennen,
Niemand gebruikt mic behalve ikzelf we eindigen onze ct kant met 5 - 10 achterstand en komen hard terug.
Enemy teamkillde iemand een paar keer in de laatste 3 rondes dus die werd gekilled (was teamkill in combat dus was redelijk ongelukkig)
Best lastig van een bijna full premade winnen met een full random team als ik eerlijk ben.

[ Voor 30% gewijzigd door Ryada op 27-09-2015 22:50 ]

Steam: Ryada.

• Ozza
Lawwie schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:59:
[...]

Ze kunnen niets met je account, je ziet altijd als je dat doet dit:

[afbeelding]

A unique numeric identifier will be shared with the site, rather than your steam login credentials.

Wat wil zeggen dus dat ze geen toegang kunnen krijgen tot jouw account omdat ze geen password hebben.
Ah thanks, nu wel gelukt inderdaad. Hopelijk heeft iemand er interesse in.
Congratz!

Volgens mij kan SoloQ opzich wel zolang je maar niet Dust2/Mirage gaat doen. Op Dust2 kwam ik met 3 Russen in het team die het al opgaven nadat we de pistol ronde hadden verloren. Ronde 2 gingen ze elkaar al teamkillen :') .

Toen ik train en cobblestone ging doen kreeg ik wel een goed team :)

• Whis!
  • Niet online
Scrtz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:11:
[...]

Op bepaalde grote lans speel je de groupstages in openbare zalen waar toch degelijk veel publiek staat (niet te vergelijken met on-stage maar toch). Vroegah, op SHG open in denemarken, werden wij in een groupstage geplaatst tegen SK.. nou dan gaan alle mensen mooi meekijken achter je rug en dat voelt misschien nog wel ongemakkelijker dan on-stage omdat ze letterlijk op je vingers meekijken.

Desalniettemin ging ik er altijd beter door spelen. Wellicht het feit dat ik weet dat er constant mensen meekijken en ik geen domme/ongeduldige peek's deed.. :D

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Wereldkaart schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:36:
Waar kan ik die wedstrijden terug kijken van Eny vs Fnatic en fnatic vs Nip?
https://reddit.com/r/CSeventVODs/ heeft alle events op een rijtje zonder spoilers.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 10:53
Afgelopen 2 weken van Silver 3 naar Gold Nova 4 gegaan, puur door mij te specialiseren in 1 map (Zoo). Moet iets van een 20 tal games gespeeld hebben, 16 vd 20 gewonnen. Van die 16 was ik 14 keer MVP :+
Zelfs 2 keer meer dan 100 punten gehaald.

Nu wil ik wel MG1 geraken maar het duurt langer dan gewoonlijk om te ranken. 'Normaal' rank ik na 2 opeenvolgende wins. Nu al 4 keer na elkaar gewonnen, maar nog altijd niet rank up, terwijl mijn duopartner wel al geranked is (terwijl ik altijd boven hem sta).

Is er tussen de achterliggende ELO nummers een grotere sprong bij Gold Nova 4 en MG1? Of heeft het feit dat ik al mijn ELO op dezelfde map in de afgelopen 2 weken heb behaald hier iets mee te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Satangel op 28-09-2015 09:26 ]

• Lawwie

Lawwie

JoSchaap schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:46:
[...]

Kunnen jullie niet lekker een eind opbokken met die kinderachtige kleuterreacties.

De mods doen er dan allicht geen reet aan. Maar iedereen die ik spreek die hier ook meeleest ergert zich wel aan hoe het er hier de afgelopen weken aan toegaat.

Met dit soort kleutergeneuzel kun je in de huiskamer of op 4chan terecht..
Nou nou, iemand is op zijn tenen getrapt. Ik postte dat plaatje alleen maar omdat ik het inhoudelijk niet bepaald een goede post vond en ik de volledige bo5 gekeken had. Ipv te zeggen dat fnatic verloren had, had hij ook een onderbouwing kunnen geven, een discussie kunnen starten over waarom envyus gewonnen heeft en het betere team was in deze finale.
Satangel schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:05:
Afgelopen 2 weken van Silver 3 naar Gold Nova 4 gegaan, puur door mij te specialiseren in 1 map (Zoo). Moet iets van een 20 tal games gespeeld hebben, 16 vd 20 gewonnen. Van die 16 was ik 14 keer MVP :+

Nu wil ik wel MG1 geraken maar het duurt langer dan gewoonlijk om te ranken. 'Normaal' rank ik na 2 opeenvolgende wins. Nu al 4 keer na elkaar gewonnen, maar nog altijd niet rank up, terwijl mijn duopartner wel al geranked is (terwijl ik altijd boven hem sta).
Ik heb er niets verder op tegen maar ik zou altijd er voor kiezen om te queuen op de hele map pool, aangezien je nu een map kent die waarschijnlijk over een aantal dagen niet meer kunt spelen en je nu op dit niveau andere mensen moeten gaan bespelen die wel degelijk map kennis hebben op de active pool.

[ Voor 36% gewijzigd door Lawwie op 28-09-2015 09:17 ]

• Wizz3rd
Satangel schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:05:

Nice dat je rankup bent! Maar mag ik je er wel op wijzen dat het geen goed idee is om alleen zoo te spelen aangezien deze map niet in de standaard rotation zit. Ik raad je aan om bijvoorbeeld inferno of mirage te gaan doen :) Aangezien dat de maps zijn die je ''normaal'' ook zal spelen en zoo uiteindelijke niet meer speelbaar zal zijn, dus alle map kennis die je hebt van zoo zal geen nut meer hebben terwijl een inferno of mirage er nog wel een tijdje in zullen blijven. Tevens ben ik zelf geen voorstander van het solo'en van 1 map :P Maar als je dat alleen doet om de map te leren kan ik het wel begrijpen :D

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 10:53
Ik heb er niets verder op tegen maar ik zou altijd er voor kiezen om te queuen op de hele map pool, aangezien je nu een map kent die waarschijnlijk over een aantal dagen niet meer kunt spelen en je nu op dit niveau andere mensen moeten gaan bespelen die wel degelijk map kennis hebben op de active pool.
Dat is zowat de hoofdreden dat ik dit doe; ik ken de map 100% en meer dan de helft van mijn medespelers kennen hem totaal niet. Ik heb een beetje het thuisvoordeel, en maak daar dankbaar gebruik van.

Ik denk idd dat ik zwaar ingemaakt ga worden wanneer Zoo weggaat (30 september al...), zeker als ik dan Dust2 ga doen ofzo. Dat zien we dan wel, waarschijnlijk ga ik mij gewoon weer specialiseren in 1 obscure map.
Martijn32 schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:22:
[...]

Nice dat je rankup bent! Maar mag ik je er wel op wijzen dat het geen goed idee is om alleen zoo te spelen aangezien deze map niet in de standaard rotation zit. Ik raad je aan om bijvoorbeeld inferno of mirage te gaan doen :) Aangezien dat de maps zijn die je ''normaal'' ook zal spelen en zoo uiteindelijke niet meer speelbaar zal zijn, dus alle map kennis die je hebt van zoo zal geen nut meer hebben terwijl een inferno of mirage er nog wel een tijdje in zullen blijven. Tevens ben ik zelf geen voorstander van het solo'en van 1 map :P Maar als je dat alleen doet om de map te leren kan ik het wel begrijpen :D
Het is een toffe map en die map kennis is een hele grote factor gebleken. Wat de toekomst brengt zien we wel, als ik nu Dust2/Inferno/MIrage ga spelen ga ik zeer waarschijnlijk ingemaakt worden, omdat iedereen die mappen kent.

Maar goed, ik doe het gewoon om een zo hoog mogelijke rank te halen met zo min mogelijk frustratie ;)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Breek had weer een briljante actie _O-

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Trouwens nog iets over ranks. Alhoewel vele zeggen dat ranks niks uitmaken, moet ik zeggen dat ik meer en meer volwassen personen tegenkom, sinds de ranks iets hoger worden. Echt een stuk aangenamer om te spelen, zelfs de Russen en Polen schijnen het spelletje leuk te willen spelen. Waar ik in het begin nog werd uitgescholden als je eens een ronde verliest, is het nu vrijwel altijd "nice try". Maakt het een stuk leuker.

Ben trouwens van een klein kruisje naar een traditionele 1.6 crosshair gegaan. Ook dat speelt als 1.6 veteraan meer vertrouwd.

Do what you love, do it often

• Lawwie

Lawwie

macciez schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:35:
Trouwens nog iets over ranks. Alhoewel vele zeggen dat ranks niks uitmaken, moet ik zeggen dat ik meer en meer volwassen personen tegenkom, sinds de ranks iets hoger worden. Echt een stuk aangenamer om te spelen, zelfs de Russen en Polen schijnen het spelletje leuk te willen spelen. Waar ik in het begin nog werd uitgescholden als je eens een ronde verliest, is het nu vrijwel altijd "nice try". Maakt het een stuk leuker.

Ben trouwens van een klein kruisje naar een traditionele 1.6 crosshair gegaan. Ook dat speelt als 1.6 veteraan meer vertrouwd.
Waar ik dan vooral tegen aan loop, maar dit los ik op door met meer vrienden (of nehox) te spelen, is dat mensen tegenwoordig minder microfoon gebruiken. Ik ben zelf LE en voor alle ranks zo'n beetje op de schop ging waren er meer mensen op LE die hun microfoon gebruikte en tegenwoordig heb ik er veel last van dat nu op dit niveau geen microfoon meer wordt gebruikt en daar kan ik me echt op ergeren.. :F
Lawwie schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:42:
[...]

Waar ik dan vooral tegen aan loop, maar dit los ik op door met meer vrienden (of nehox) te spelen, is dat mensen tegenwoordig minder microfoon gebruiken. Ik ben zelf LE en voor alle ranks zo'n beetje op de schop ging waren er meer mensen op LE die hun microfoon gebruikte en tegenwoordig heb ik er veel last van dat nu op dit niveau geen microfoon meer wordt gebruikt en daar kan ik me echt op ergeren.. :F
Dit is ook nog steeds het geval op lem. Smfc kan ik nog niet over spreken. Maar op lem gebeurd dit ook nog heel vaak. Ben je in het eentje aan het callen. Krijg je zelf geen info.

• Lawwie

Lawwie

wambamNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:45:
[...]

Dit is ook nog steeds het geval op lem. Smfc kan ik nog niet over spreken. Maar op lem gebeurd dit ook nog heel vaak. Ben je in het eentje aan het callen. Krijg je zelf geen info.
Terwijl ik echt in de veronderstelling ben dat toen voor de rank shift niet zo ernstig was dan nu.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Lawwie schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:42:
[...]

Qua mic gebruik heb ik nog wel een leuke anekdote:

Ik speel premade met 4 vrienden, de 5e is een of andere kerel uit blyatstan. de random kerel gebruikt geen mic, enorm irritant dus want je hebt veel minder info.

Toen het de laatste ronde was (stond 15-14 voor ons) en een van mijn vrienden over was (tegen 4 andere kerels) kreeg hij het voor elkaar om 3 te killen en de ander 80+ te hitten.

En toen pas ging die kerel NOOB NOOB NOOB NOOB schreeuwen in zijn microfoon _O- -O-

Dit heb ik wel eens meegemaakt op nova/mg niveau, maar dit was gewoon LEM/SMFC. (kerel zelf was SMFC :o )

• Wizz3rd
[...]

Dit heb je overal, op global is het minder maar komt gewoon nog steeds voor :/

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Martijn32 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:54:
[...]

Dit heb je overal, op global is het minder maar komt gewoon nog steeds voor :/
Het is natuurlijk niet erg als de kerel die niet callt elke ronde een 4k of 5k maakt :+

• Wizz3rd
Djesse8999 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:55:
[...]

Het is natuurlijk niet erg als de kerel die niet callt elke ronde een 4k of 5k maakt :+
Als dat elke ronde gebeurt, doen we iets niet goed ^^. Maar idd dan is het minder erg

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz3rd op 28-09-2015 10:56 ]

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Ik maak dat ook regelmatig mee, met LEM/SMFC/GE, maar dan blijkt ook vaak dat het een premade 'team' van 4 is, die waarschijnlijk via TS praten. Soms kun je dan alsnog meedraaien, maar als het niet werkt ben je algauw een 'ruski' volgens je teammates... |:(

• KevinT
  • Laatst online: 21:15
Ik vraag mij af of er ook nog mensen op CS:GO zijn met teams die nog redelijk toegangbaar zijn voor het publiek. Ik heb altijd 1.6 gespeeld waar je echt verschillende teams had op elke soort niveau. Ik wil dit graag weer oppakken maar heb moeite om een team te vinden door het gebrek aan community servers. Op het moment ben ik Legendary Eagle maar ik merk zelf dat ik makkelijk meekom op Supreme/Global. Dus als iemand een team voor mij weet.. Laat het me alsjeblieft weten :P (Alvast bedankt!)
kevtim schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:46:
Ik vraag mij af of er ook nog mensen op CS:GO zijn met teams die nog redelijk toegangbaar zijn voor het publiek. Ik heb altijd 1.6 gespeeld waar je echt verschillende teams had op elke soort niveau. Ik wil dit graag weer oppakken maar heb moeite om een team te vinden door het gebrek aan community servers. Op het moment ben ik Legendary Eagle maar ik merk zelf dat ik makkelijk meekom op Supreme/Global. Dus als iemand een team voor mij weet.. Laat het me alsjeblieft weten :P (Alvast bedankt!)
Rondhangen op ts3.nehox.nl werkt over het algemeen ook goed. Word elke dag wel een pothe gespeeld en iedereen wilt daar wel spelen over het algemeen.
Artjuh schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:42:
[...]

Ik maak dat ook regelmatig mee, met LEM/SMFC/GE, maar dan blijkt ook vaak dat het een premade 'team' van 4 is, die waarschijnlijk via TS praten. Soms kun je dan alsnog meedraaien, maar als het niet werkt ben je algauw een 'ruski' volgens je teammates... |:(
Precies dit. Is soms zo vervelend. Gister die rankup match van mij enige wat ik van ze heb gehoord is een hallo aan het begin van de game. Ook niet vragen of ik op ts wil komen ofzo :(

• Scrtz
[...]

als ik dan al MM speel is het vaak alleen of met 2-3 max, dan zitten we ook op TS en callen we vaker weinig tot niet, anders zou ik geen MM spelen.

Velen zien MM gewoon als een 'tussendoortje', willen wat knallen en nemen het vooral niet te serieus. Daarom dus dat het zovaak voorkomt dat mensen niet callen, omdat zee daar in de hogere rangs iig gewoon geen behoefte aan hebben.
Scrtz schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:54:
[...]

als ik dan al MM speel is het vaak alleen of met 2-3 max, dan zitten we ook op TS en callen we vaker weinig tot niet, anders zou ik geen MM spelen.

Velen zien MM gewoon als een 'tussendoortje', willen wat knallen en nemen het vooral niet te serieus. Daarom dus dat het zovaak voorkomt dat mensen niet callen, omdat zee daar in de hogere rangs iig gewoon geen behoefte aan hebben.
Dat kan ik ook wel weer begrijpen. Normaal queue ik met 5 man om dit te voorkomen. Maar ik was soort van noodgedwongen weer eens soloq gegaan en het was omdat ik zelf geen info had een irritatie puntje. Ik wil mijn best doen maar soms vooral als ct is info wel heel erg handig, naar mijn ervaring.

Maar waarop speel jij dan meestal ipv mm als ik vragen mag?

Ik doe wel eens faceit maar mijn teammates zijn vaak even erg MM teammates :P

Laatste potje popflash was wel heel leuk maar de waiting times zijn best wel hoog helaas. Je kan daar wel heel makkelijk een 5v5 128 tick competitive server opzetten, hoewel dit misschien ook bij andere alternatieven kan.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
kevtim schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:46:
www.csgoteamfinder.com

Steam: Grim

Zojuist een M4A1-S | Golden Coil (FN) geunboxed :D

Afbeeldingslocatie: http://steamcommunity-a.akamaihd.net/economy/image/-9a81dlWLwJ2UUGcVs_nsVtzdOEdtWwKGZZLQHTxDZ7I56KU0Zwwo4NUX4oFJZEHLbXH5ApeO4YmlhxYQknCRvCo04DEVlxkKgpou-6kejhz2v_Nfz5H_uOxh7-Gw_alIITCmGpa7cd4nuz-8oP5jGu4ohQ0JwavdcTCJxg7ZlyBqQS5xrvuhZK46M-fyiNgsid053_dzRe_hx9Pbec6jPKaH1ueGeUXSzRAor56/360fx360f

[ Voor 75% gewijzigd door hmr op 29-09-2015 01:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 18:47
hmr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:48:

[afbeelding]
Ruilen voor mijn tec-9 darude sandstorm?

• hexta
hmr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:48:

[afbeelding]
Mooi ding :D

Gister eindelijk weer wat leuke potjes gehad met een stel gestoorde belgen _O_
Maar toch die haat tegen de Negev :( Barbaren zijn het!

• Loetn

Loetn

All-time lurker

hexta schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:42:
[...]

Mooi ding :D

Gister eindelijk weer wat leuke potjes gehad met een stel gestoorde belgen _O_
Maar toch die haat tegen de Negev :( Barbaren zijn het!
Sorry O-)

The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.

• k1NG
  • Laatst online: 13-11 16:55
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=525866165

Matchmaking is echt fucked up soms. Echt raar, ik dacht dat ik eerst nog wel tegen Eagles speelde of DMG's, maar ze waren wel echt bizar slecht.

• hexta
Maar wel eindelijk weer een potje zonder gescheld, zonder teamkillers, mensen die leaven, mensen die griefen. het was lachen _O_ :D

• Loetn

Loetn

All-time lurker

hexta schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:48:
[...]

Maar wel eindelijk weer een potje zonder gescheld, zonder teamkillers, mensen die leaven, mensen die griefen. het was lachen _O_ :D
Dat was het zeker. Alhoewel het voor jou op bepaalde momenten waarschijnlijk niet verstaanbaar was :+

Ook: rank up -> twee potjes met jullie -> derank 8)

Pagina: 1 ... 175 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic