op CT koop ik meestal armor (want glocks spammen vooral), op T koop ik meestal tec9 omdat ze op CT vooral armor kopen.ghostman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:29:
Wat doen jullie trouwens altijd tijdens de pistol round? Kopen jullie een tec9/Deagle/Five seven nine, armor, nades of gewoon sparen? Meestal wil ik wel altijd een pistool kopen maar ik merk dat ik net zo fijn schiet met de usp-s/glock als met een ander duurder wapen.
Ik koop juist op T armor want je kan er lekker mee spammen, en op CT koop ik ook altijd armor want ze hebben toch geen headarmor.ghostman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:29:
Wat doen jullie trouwens altijd tijdens de pistol round? Kopen jullie een tec9/Deagle/Five seven nine, armor, nades of gewoon sparen? Meestal wil ik wel altijd een pistool kopen maar ik merk dat ik net zo fijn schiet met de usp-s/glock als met een ander duurder wapen.
Ik koop altijd armor, heb je minder last van aimpunch en kan je lekker tappen (terwijl ze met de glocks op je chest aan het sprayen zijn probeer ik dan te one tappenplientje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:43:
[...]
Ik koop juist op T armor want je kan er lekker mee spammen, en op CT koop ik ook altijd armor want ze hebben toch geen headarmor.
Hangt er wel vanaf of ik premade doe of mm, met mm doe ik meestal armor, met premade ook wel eens smokes / incendary grenades om rush te stoppen.Scrtz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:29:
armor t side kan nog, maar ct side zou ik echt aanleren gewoon smoke, flash en nade te kopen, daar heb je op hoger niveau veel meer aan.
13-2 achter als ct zijnde, was het nog een tide geworden.. Haha nooit verwacht!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
tie* en dat zijn de leuke potjes!Nickrsd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:01:
Net een potje op dust2.. Gewoon solo mm mee.
13-2 achter als ct zijnde, was het nog een tide geworden.. Haha nooit verwacht!
Zombaya
Meestal armour, maar soms ook een kit met smoke voor bijvoorbeeld cache mid of mirage mid. Ander pistool kopen heeft niet veel nut, ik wil toch meestal voor de headshots gaan en dan maakt het soort pistool niet veel meer uit.ghostman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:29:
Loll vandaag drie keer gesoloqued omdat mn skillgroup me eigenlijk niets meer kan schelen (zie zoveel noobs op LE/LEM spelen dat het ook niet uitmaakt of je dan GN3 of LEM bent xD)Repi3 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:21:
net potje gespeeld als dmg met 4 premade's blijkbaar (1 = dmg, 3 x LE)
staan ze allemaal negatief tegen 5 dmg's en geen tp
solo play is echt kut
Eerste keer vol met nietpraters en tevens de aim van een blinde.
Tweede keer 4 russen (yes!!) oftewel block communications na de warmup want er kwam niets uit
En zojuist een game met 4 fransen, tering dat waren echt silvers xDD
Echt bizar hoe mensen op MG2 nogsteeds geen sound gebruiken etc, vraag me sterk af hoe die uberhaupt voorbij GNM gekomen zijn
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat het met solo queuen die global nooit ga halen.
Zelf ben ik Supreme.
http://steamcommunity.com/id/mahoda/
Add me maar. http://steamcommunity.com/profiles/76561198033125805Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:48:
Zitten hier mensen die Supreme / Global zijn en graag maps als Dust2/Mirage/Cache spelen?
Ik heb het gevoel dat het met solo queuen die global nooit ga halen.
Zelf ben ik Supreme.
http://steamcommunity.com/id/mahoda/
Zelf supreme, speel veel met lem / supreme vanuit mijn clan / nehox / etc.
I feel with you. Van het weekend mij maar eens opzoeken op nehoxWereldkaart schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:46:
[...]
Loll vandaag drie keer gesoloqued omdat mn skillgroup me eigenlijk niets meer kan schelen (zie zoveel noobs op LE/LEM spelen dat het ook niet uitmaakt of je dan GN3 of LEM bent xD)
Tweede keer 4 russen (yes!!) oftewel block communications na de warmup want er kwam niets uit
Echt bizar hoe mensen op MG2 nogsteeds geen sound gebruiken etc, vraag me sterk af hoe die uberhaupt voorbij GNM gekomen zijn
Verwijderd
Ik koop altijd een tec-9 of five-seven met een nade.ghostman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:29:
Zeker als CT vind ik een nade lekker om te hebben, je kan er een T rush aardig mee om zeep helpen.
Helemaal als je er een ace mee kan maken xD...Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:04:
[...]
Ik koop altijd een tec-9 of five-seven met een nade.
Zeker als CT vind ik een nade lekker om te hebben, je kan er een T rush aardig mee om zeep helpen.
Haha, Lego voor volwassenen! Ik zou het meer vergelijken met een mooi model bouwpakket. Zeker als je een beetje kabel management wil doen, alles een beetje netjes wil doen.NuCl3aR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:43:
[...]
Er zijn genoeg tweakers die voor wat koffie en taart bij je langskomen om het in elkaar te steken.
Het bespaart je een hoop geld en je kunt de onderdelen kiezen die je zelf wilt.
EDIT: Tegenwoordig is het een beetje als Lego voor volwassenen. Zo goed als alles is een paar schroefjes, wat klikwerk en de juiste draadjes op de juiste plaats en je bent klaar.
Maar een PC zelf bouwen is zeer goed te doen, 't is alleen jammer dat als het fout gaat, het je een behoorlijke duit kan kosten
Dat geloof ik wel, heb ff op die site gekeken, en een systeem met een nieuwe 980GTX 1200 euro ofzo, alleen geen i7 processor.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:16:
[...]
Ik heb even alle onderdelen in een wenslijst gezet, maar het scheelt heel weinig wanneer ik deze pc zelf ga bouwen. Ik hoop dat ik snel CS:GO kan spelen op 1080p
Enige spijt die ik heb nav mijn eigen systeem, had een i7 moeten kopen ipv een i5
Merk dat ik nu graag meerdere dingen tegelijk doe, en ook opnemen van gameplay. 't gaat allemaal net, soms zelfs net niet. Dan zijn die extra threads toch wel lekker.
Klopt ook. Zeker als je je grafische dingen op low zet, dan doet je GPU bijna niets meer.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Dat heb ik vaker gelezen inderdaad. Mijn budget is ongeveer €500-€600. Ook omdat er nog een monitor moet komen.
Daarom heb ik de grafische settings gewoon op high, heb ik ook nog wat aan dat ding
Denk je serieus dat het niet uit maakt of je op GN 3 of op LEM niveau speelt?Wereldkaart schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:46:
[...]
Loll vandaag drie keer gesoloqued omdat mn skillgroup me eigenlijk niets meer kan schelen (zie zoveel noobs op LE/LEM spelen dat het ook niet uitmaakt of je dan GN3 of LEM bent xD)
Het verschil is in mijn opinie zeer duidelijk.
Merk het al als we met 5 LEM of 4 LEM en een MGE queuen. (Potten van 16-14 t.o.v. 16-2).
Iemand die door te solo queuen op LE(M) rank kan komen is normaal gezien toch een héél pak beter dan een MGE/DMG etc
Toch??
In de nieuwe rank LEM meteen twee potjes gewonnen met scores als 34-16 en 28-9 :)\
Kan je video's achteraf maken? Ik neem nooit wat op met fraps ofzo.
http://steamcommunity.com/id/mindire123
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Nice!Oggy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:17:
Na een aantal potjes, nu totaal 137 wars gewonnen. Eindelijk LEM gepromote!Doe altijd solo queue.
In de nieuwe rank LEM meteen twee potjes gewonnen met scores als 34-16 en 28-9 :)\
Je op de watch tab je eigen games zien en ze ook downloaden zodat je je games kunt "replayen".
Als je een nvidia kaart hebt moet je nvidia experience installeren zit iets van ghostplay ofzo in kun je leuk met opnemen.Oggy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:17:
Na een aantal potjes, nu totaal 137 wars gewonnen. Eindelijk LEM gepromote!Doe altijd solo queue.
ShadowplaySilence schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
Als je een nvidia kaart hebt moet je nvidia experience installeren zit iets van ghostplay ofzo in kun je leuk met opnemen.
Verwijderd
Haha, jij bent grappig!Wereldkaart schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:46:
[...]
Je bent dus MG2 maar je verzint even gauw dat LEM's net zo goed als GN3 zijn? Kom potje 5LEM tegen jou met 4 andere MG's dan?
Joolz je weet zelf ook wel dat een PC bouwen echt super simpel is, met een beetje een redelijke kast (fractal r4, CM silencio e.d.) is kabel management ook niet moeilijk meer. Het perfect krijgen met parakoord kabels e.d. is altijd een kunst, maar dat kunnen maar weinig mensen. Maar voor goeie airflow kan iedere banaan wel goeie kabalmanagement doen.Jo0Lz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:29:
[...]
Haha, Lego voor volwassenen! Ik zou het meer vergelijken met een mooi model bouwpakket. Zeker als je een beetje kabel management wil doen, alles een beetje netjes wil doen.
Maar een PC zelf bouwen is zeer goed te doen, 't is alleen jammer dat als het fout gaat, het je een behoorlijke duit kan kosten
Zorg gewoon dat je anti-statisch bent en netjes met je spullen omgaat, voor de rest is het een beetje van dit:
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 11:58 ]
Ben het met hem eens hoor, als ik ook zie wat voor ranks vele tweakers nu hebben en wat ze maanden terug hadden toen ik af en toe eens meespeelde met mijn smurf, dan kan ik niks anders concluderen dat die hele mm ranking alleen maar meer broken is geworden.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Haha, jij bent grappig!
Je bent dus MG2 maar je verzint even gauw dat LEM's net zo goed als GN3 zijn? Kom potje 5LEM tegen jou met 4 andere MG's dan?
[...]
Joolz je weet zelf ook wel dat een PC bouwen echt super simpel is, met een beetje een redelijke kast (fractal r4, CM silencio e.d.) is kabel management ook niet moeilijk meer. Het perfect krijgen met parakoord kabels e.d. is altijd een kunst, maar dat kunnen maar weinig mensen. Maar voor goeie airflow kan iedere banaan wel goeie kabalmanagement doen.
Zorg gewoon dat je anti-statisch bent en netjes met je spullen omgaat, voor de rest is het een beetje van dit: [afbeelding]
Oei. Op je penisje getraptVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Haha, jij bent grappig!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nou zeg T.T heb ik zo hard gewerkt voor mijn LEMScrtz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
Ben het met hem eens hoor, als ik ook zie wat voor ranks vele tweakers nu hebben en wat ze maanden terug hadden toen ik af en toe eens meespeelde met mijn smurf, dan kan ik niks anders concluderen dat die hele mm ranking alleen maar meer broken is geworden.
Steam: Ryada.
Het is ook niet persoonlijk bedoeld en natuurlijk is het leuk dat je een beetje door blijft ranken, als je na een half jaar/jaar nog geen rank hoger bent wordt het uiteraard ook saai maar het is jammer dat iedereen zoveel waarde aan die ranks hecht. Het is veel leuker om in CS een team te zoeken en daar iets mee te bereiken, dat is tenslotte waar het hele spel om draait. Zo jammer echter dat velen zich volkomen op die nietszeggende individuele rank richten.wambamNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Nou zeg T.T heb ik zo hard gewerkt voor mijn LEMnee je hebt gelijk mm is broken. Al wil ik wel gewoon denken dat lem gewoon haalbaar is voor mijzelf
(Bijna mijn hele post was sarcastisch bedoeld) maar je hebt volkomen gelijk. Ik ben nu met een paar mensen bezig en het lijkt erop dat we mss wel een klein teampje kunnen maken. Veel gezelliger natuurlijk.Scrtz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Het is ook niet persoonlijk bedoeld en natuurlijk is het leuk dat je een beetje door blijft ranken, als je na een half jaar/jaar nog geen rank hoger bent wordt het uiteraard ook saai maar het is jammer dat iedereen zoveel waarde aan die ranks hecht. Het is veel leuker om in CS een team te zoeken en daar iets mee te bereiken, dat is tenslotte waar het hele spel om draait. Zo jammer echter dat velen zich volkomen op die nietszeggende individuele rank richten.
JA GEK ALLEEN MAAR KLENS MAKEN! Speelde in 1.6 ook voornamelijk mixjes, dus voor mij is er niet zo heel veel veranderd...Scrtz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Het is ook niet persoonlijk bedoeld en natuurlijk is het leuk dat je een beetje door blijft ranken, als je na een half jaar/jaar nog geen rank hoger bent wordt het uiteraard ook saai maar het is jammer dat iedereen zoveel waarde aan die ranks hecht. Het is veel leuker om in CS een team te zoeken en daar iets mee te bereiken, dat is tenslotte waar het hele spel om draait. Zo jammer echter dat velen zich volkomen op die nietszeggende individuele rank richten.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik ben van plan een CPU te halen met een i5 4460k en een Nvidia 750 gtx 2gb. Ik zoek alleen nog een goede monitor om CS:GO op te spelen. Ik ben eigenlijk alleen van plan CS:GO te spelen op dit systeem.
Ik twijfel nu tussen een 60Hz en een 144Hz. Ook ben ik benieuwd welke monitoren jullie gebruiken?
Benq2411zVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:45:
Ik had een vraagje aan jullie counterstrikers.
Ik ben van plan een CPU te halen met een i5 4460k en een Nvidia 750 gtx 2gb. Ik zoek alleen nog een goede monitor om CS:GO op te spelen. Ik ben eigenlijk alleen van plan CS:GO te spelen op dit systeem.
Ik twijfel nu tussen een 60Hz en een 144Hz. Ook ben ik benieuwd welke monitoren jullie gebruiken?
24 inch en 144hz.
Verwijderd
's nie zo lastig aangezien die best groot is.
Maar even, Gn3=LEM? komop zeg.
edit: Dat het niet meer allemaal 100% klopt ben ik met je eens, maar die vergelijking was gewoon bullshit.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 13:56 ]
Verwijderd
Als je nog kan kiezen, 144hz. Benq zijn in nederland redelijk geprijsd, anders de asus.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:45:
Ik had een vraagje aan jullie counterstrikers.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik heb het verschil laatst mogen proberen bij vrienden.Terrie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:10:
Ik speel op het moment op een 60HZ monitor, maar is het verschil tussen een 60 en 144 hz werkelijk zo groot?
JA het verschil is echt heel groot.
Als je een half uur op 144Hz speelt en dan switcht naar 60Hz lijkt het wel een slow-motion beeld.
Gebruik anders even de zoek functie.... dit hele forum staat vol met discussies hierover.Terrie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:10:
Ik speel op het moment op een 60HZ monitor, maar is het verschil tussen een 60 en 144 hz werkelijk zo groot?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik ben nu met solo que (99% van de keren dus met randoms spelen) tot LE gekomen. Maar nu merk ik dat het moeilijk wordt om door te gaan. Ik merk dat als ik kort heb geslapen mijn spelen slechter is en niet meer voldoende. Met genoeg slaap gaat het weer goed. Ik speel wel maar maximaal 3 uur per week, wat denk ik heel weinig is. Maar het is gewoon een stuk moeilijker nu. Vooral dat je nu merkt dat een factor als uren slaap cruciaal is voor winnen of verliezen.
Iemand met hetzelfde probleem?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:56:
[...]
's nie zo lastig aangezien die best groot is.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik denk dat iedereen wel last heeft van wisselvalligheid. Als het niet is vanwege te weinig slaap, dan is het wel pure pech. Toch, naar mate je meer ervaring hebt, kan je die wisselvalligheid een beetje opvangen door positionering en goed gebruik van smokes en flashes.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
Hoe en wanneer merken jullie dat jullie richting je (tijdelijke, want kan groeien) limiet gaan?
Ik ben nu met solo que (99% van de keren dus met randoms spelen) tot LE gekomen. Maar nu merk ik dat het moeilijk wordt om door te gaan. Ik merk dat als ik kort heb geslapen mijn spelen slechter is en niet meer voldoende. Met genoeg slaap gaat het weer goed. Ik speel wel maar maximaal 3 uur per week, wat denk ik heel weinig is. Maar het is gewoon een stuk moeilijker nu. Vooral dat je nu merkt dat een factor als uren slaap cruciaal is voor winnen of verliezen.
Ik heb zelf ook maar 3 uurtjes in de week die ik aan cs besteed, maar merk wel dat deze dieselmotor pas tegen heb einde van die 3 uur goed op gang is... En dan moet ik stoppen want er moet weer gewerkt worden de volgende dag
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik liep hier voorheen tegen aan met DMG. Heb het opgelost door veel met LEM en SMFC's mee te spelen, daar in eerste instantie keihard afgemaakt worden, vervolgens leidde dat tot een merkbare verbetering in mijn spel. Heb nu (ligt aan de dag, niet altijd) regelmatig het gevoel dat ik makkelijk mee kan komen met SMFC & Global niveau.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
Hoe en wanneer merken jullie dat jullie richting je (tijdelijke, want kan groeien) limiet gaan?
Zelf LEM nu.
Herkenbaar hoor.. Advies zoals al zoveel is gegeven, ga premade spelen. Zodra je op elkaar ingespeeld raakt zal je echt veel makkelijker je games door komen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
Ik speel vrijwel altijd met 3 vaste anderen en we zijn allemaal opgeklommen in rank. Voorheen DMG, momenteel supreme. Gisteren tegen globals gespeeld en kon ook gewoon meekomen, stond positief KD en we hebben gewonnen.
Ah toe, PC's bouwen is alleen voor de Global Elites.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Haha, jij bent grappig!
[...]
Joolz je weet zelf ook wel dat een PC bouwen echt super simpel is, met een beetje een redelijke kast (fractal r4, CM silencio e.d.) is kabel management ook niet moeilijk meer. Het perfect krijgen met parakoord kabels e.d. is altijd een kunst, maar dat kunnen maar weinig mensen. Maar voor goeie airflow kan iedere banaan wel goeie kabalmanagement doen.
Zorg gewoon dat je anti-statisch bent en netjes met je spullen omgaat, voor de rest is het een beetje van dit: [afbeelding]
Was wel bijna gekicked - wat hebben mensen in CS:GO weinig geduld zeg, gelukkig dat het niet kan in LoL. Ik was 1-na laatste, maar eindigde nog gelijk 2e-3e. Als je echt wilt winnen, help elkaar dan in plaats elkaar af te zeiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Zebby op 28-08-2015 15:29 ]

Had zelf doel gesteld om binnen 50 uur Global Elite te worden. Helaas moet ik al genoegen nemen met 42 uur. Denk toch dat ik maar naar ESEA ga verkassen.
[ Voor 57% gewijzigd door Darkvisje op 28-08-2015 15:34 ]
Uhmm 31 wins, en als ik moet gokken rond de 5-10 draws en +- 5 lossesDarkvisje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:34:
binnen 42 uur global is vrij netjes in hoeveel games?, daarnaast heb ik op mijn website van alle tier1 teams op de ESL ook de configs toegevoegd op mijn website. Check mn profiel even voor de link
Als smurf neem ik aan? Anders zeer netjes idd! Was al trots dat ik na 110 uur op LE zat..matrix14 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Uhmm 31 wins, en als ik moet gokken rond de 5-10 draws en +- 5 losses
Maar had daarentegen sinds 1.6 in 2007 geen enkele game meer aangeraakt.. dus het was even inkomen!
Doe nu maar weer je kraag omlaag, succes @ ESEA.matrix14 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:33:
[afbeelding]
Had zelf doel gesteld om binnen 50 uur Global Elite te worden. Helaas moet ik al genoegen nemen met 42 uur. Denk toch dat ik maar naar ESEA ga verkassen.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Nice, kan me nog wel herinneren dat je net Supreme was na onze mirage game van de week. Netjes!matrix14 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:33:
[afbeelding]
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Echt heel triest zo overduidelijk wallhacken.
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-7hBCp-ppCND-mkGuF-6Vvw3-sU7CH
http://steamcommunity.com/profiles/76561198242712372/
http://steamcommunity.com/profiles/76561198172953085/
http://steamcommunity.com/id/Kr4vEn
Reporten wordt ik blij van.
Felighostman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:55:
Damn.. Na mijn eerste 10 potjes Gold Nova Master. Nu de laatste 5 potjes echt heel slecht gespeeld omdat muis raar doet, beeldscherm apart doet en wat driver problemen heb. Krijg ik dit na nog eens 10 potjes gewonnen.
[afbeelding]
Zag het totaal niet aankomen
Zit hier op DMG met 40 wins
Vacban zien op profiel is veel leukerxeoMe schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:38:
Weer een nederlandse cunt gepakt met hacken.
Echt heel triest zo overduidelijk wallhacken.
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-7hBCp-ppCND-mkGuF-6Vvw3-sU7CH
http://steamcommunity.com/profiles/76561198242712372/
http://steamcommunity.com/profiles/76561198172953085/
http://steamcommunity.com/id/Kr4vEn
Reporten wordt ik blij van.
Thanks
Merk nu toch wel een beetje dat je wel echt een bedrade muis moet hebben. Heb vaak het idee dat mijn muis te langzaam reageert in de echt snelle momenten.
http://twitch.tv/theviewingexperience
Awh inderdaad, dat is snel gegaanTheAnthonyNL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:02:
[...]
Vacban zien op profiel is veel leuker
Was ook wel obvious
Koop zelf altijd een p250 + nade + flashVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:04:
[...]
Ik koop altijd een tec-9 of five-seven met een nade.
Nade kan enorme schade doen op mensen zonder armour, en p250 heeft lekkere recoil (bijna geen) en goede schade.
Vind het prima, weet 100% zeker dat je gaat verliezen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Haha, jij bent grappig!
We spelen trouwens in het weekend altijd dronken MM dus vandaar dat we MG2/MGE zijn, maar ik wil je uitdaging met alle liefde aangaan
Als je nog mensen zoekt voor je team wil ik wel tryout doen?wambamNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:10:
[...]
(Bijna mijn hele post was sarcastisch bedoeld) maar je hebt volkomen gelijk. Ik ben nu met een paar mensen bezig en het lijkt erop dat we mss wel een klein teampje kunnen maken. Veel gezelliger natuurlijk.
Heb in mijn huidige clan ook in een team gezeten, maar die noobs kregen kinderen en werk.. pff wat moet je daar nou mee
[ Voor 57% gewijzigd door Wereldkaart op 29-08-2015 17:43 ]
Verwijderd
Ik heb hier nog een Guardian en Nuke pin liggen vanop Cologne. Not selling them cheap sorry.Exspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:27:
Zijn er hier mensen die Pins traden? Of wordt er tegenwoordig niet meer getrade op Tweakers?
Awh man, hij speelde laatst tegen mij en m'n maten op z'n smurf. Hij was eerst echt tering poep. Op een gegeven moment speelde hij alleen met MAG7 en Zeus etc en had hij ziek veel kills hierdoor. Z'n smurf heette Vinnie. Tering gay dat het gewoon dus een hacker is, had al zo'n flauw vermoeden..xeoMe schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:37:
[...]
Awh inderdaad, dat is snel gegaan![]()
Was ook wel obvious
Keek 2 dagen geleden en toen waren ze 65 cent per stuk op de market (gekocht voor 23), maar vandaag staan ze op 43 cent.
Zal de prijs omhoog gaan naar mate de tijd verstrijkt?
Wereldkaart schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:35:
Heb in mijn huidige clan ook in een team gezeten, maar die noobs kregen kinderen en werk.. pff wat moet je daar nou mee
Binnenkort bij een vriend 7.1 headset uitproberen en dan maar een headset kopen en ook eens op ts komen.
Als je weet hoe vraag en aanbod werkt dan weet je ook wel het antwoord.Wereldkaart schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:45:
Trouwens nog meer mensen die de ESL One stickers hadden gekocht met -50% in de hoop op meer profit?
Keek 2 dagen geleden en toen waren ze 65 cent per stuk op de market (gekocht voor 23), maar vandaag staan ze op 43 cent.
Steam: Grim
Verwijderd
7.1 doet onder CS niet bijzonder veel.ghostman schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:50:
[...]
Binnenkort bij een vriend 7.1 headset uitproberen en dan maar een headset kopen en ook eens op ts komen.
Prima headset is bijv. de Cloud 2.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 18:37 ]
Even mezelf quoten.
Ben nu LE met 43 wins
Has ninja defuse gone too far?
[ Voor 27% gewijzigd door Djesse8999 op 29-08-2015 18:50 ]
Die discussie heb ik hier een tijdje geleden gevoerd. De ene zei dat 5.1 in CS nodig was en het echt hielp, terwijl de andere zegt dat het juist slecht is en stereo beter is. Nu heeft een vriend laatst een 7.1 headset gekocht en die speelt ook CS dus kan ik het mooi even uitproberen.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:36:
[...]
7.1 doet onder CS niet bijzonder veel.
Prima headset is bijv. de Cloud 2.
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 17:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UC6IRsxeYFl96apFs2KE1xGQ http://steamcommunity.com/id/5432167/ http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Verwijderd
Hehe, ik ben zelf ook op zoek naar kopersVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:43:
[...]
Ik heb hier nog een Guardian en Nuke pin liggen vanop Cologne. Not selling them cheap sorry.
Ik zit elke dag voordat ik een deathmatch in ga op een private aim map het volgende te herhalen: 300 M4A1-S kills, 100 AWP kills en 100 AK kills. Daarna DM in en 2 rondes spelen waarvan 1 met AWP en 1 met AK.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:19:
Wie heeft er nog goede tips voor mij om nog wat beter te worden? Ik shift als ik iemand hoor/t gevoel heb dat er iemand in de buurt is, en ik crouch altijd voor lange afstanden. Korte afstanden doe ik meestal niet. En ik burst fire vooral. Alleen van korte afstanden spray ik soms.Als je met me wilt spelen btw, add me op steam: ezra24rct2 Laat ff weten dat je me hier hebt gevonden.
Verwijderd
Ik zal het eens proberen als ik thuis ben! Bedankt voor de tip!Exspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:24:
[...]
Ik zit elke dag voordat ik een deathmatch in ga op een private aim map het volgende te herhalen: 300 M4A1-S kills, 100 AWP kills en 100 AK kills. Daarna DM in en 2 rondes spelen waarvan 1 met AWP en 1 met AK.
Dit is puur voor muscle memory en ik focus in de private server voornamelijk op A-D movement en 2-bullet bursts. Spray control in de DM servers.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:28:
[...]
Ik zal het eens proberen als ik thuis ben! Bedankt voor de tip!
Sorry, maar ik denk dat er weinig mensen hier je gaan adden met 2 VAC bans achter je naamVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:19:
Wie heeft er nog goede tips voor mij om nog wat beter te worden? Ik shift als ik iemand hoor/t gevoel heb dat er iemand in de buurt is, en ik crouch altijd voor lange afstanden. Korte afstanden doe ik meestal niet. En ik burst fire vooral. Alleen van korte afstanden spray ik soms.Als je met me wilt spelen btw, add me op steam: ezra24rct2 Laat ff weten dat je me hier hebt gevonden.
Wat wil je er voor?Exspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:22:
[...]
Hehe, ik ben zelf ook op zoek naar kopersWas vooral benieuwd naar het animo omtrend traden op Tweakers atm.
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstWereldkaart schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:45:
Trouwens nog meer mensen die de ESL One stickers hadden gekocht met -50% in de hoop op meer profit?
Is dus niet veel over te zeggen, misschien als je ze heel lang bewaard. Maar steeds meer mensen proberen te speculeren met game items denk ik.
Verwijderd
Zijn allebei voor een COD.PetNL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:40:
[...]
Sorry, maar ik denk dat er weinig mensen hier je gaan adden met 2 VAC bans achter je naam
Mensen denken meteen dat je dan ook cheat in CS:GO, zelfs als die VAC-ban van 1500+ dagen terug is.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:04:
[...]
Zijn allebei voor een COD.Speel sowieso al amper COD, speel meer andere games dezer dagen. Wat is er zo mis met een VAC ban eigenlijk? Heb meerdere vrienden die er ook 1 of 2 hebben.
Verwijderd
Neen, ik speel gewoon normaal. Als ze tegen me spelen ben ik de enige die t recht heeft om een ander een hacker te noemen, Maddox.Djmaddox schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:06:
[...]
Mensen denken meteen dat je dan ook cheat in CS:GO, zelfs als die VAC-ban van 1500+ dagen terug is.
Welke rank zit je nu op? Evt kan ik je wel wat tips geven.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:09:
[...]
Neen, ik speel gewoon normaal. Als ze tegen me spelen ben ik de enige die t recht heeft om andere een hacker te noemen, Maddox.
Verwijderd
Ben Private Rank 6. Heb nog geen (echte) rank omdat ik nog niet 10 comp. wins heb. Heb er 3...Djmaddox schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:10:
[...]
Welke rank zit je nu op? Evt kan ik je wel wat tips geven.
Dat rank 6 gebazel boeit me allemaal niet zo veel, maar als je nog geen MM rank hebt is het natuurlijk ook moeilijk tips geven, omdat je nog geen goed idee hebt van hoe de game mechanics werken. hehVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:11:
[...]
Ben Private Rank 6. Heb nog geen (echte) rank omdat ik nog niet 10 comp. wins heb. Heb er 3...
Mensen zijn nou eenmaal niet zo happig om te spelen met cheaters omdat als jij betrapt wordt en zij hebben met jou gespeeld worden al die games teniet gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:04:
[...]
Zijn allebei voor een COD.Speel sowieso al amper COD, speel meer andere games dezer dagen. Wat is er zo mis met een VAC ban eigenlijk? Heb meerdere vrienden die er ook 1 of 2 hebben.
De laatste van hem is trouwens 43 dagen geleden Djmaddox.
Als je tips wilt hebben om beter te worden kun je kijken naar het kanaal van YouTube: TheWarOwl
Cloud9 n0thing heeft ook wel instructievideo's die kunnen helpen.
Ook Josh "steel" Nissan gooit de laatste tijd zeer informatieve videos online. Dingen waar ik als LE ook nog wat aan heb. YouTube: JoshNissanPetNL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:20:
[...]
Mensen zijn nou eenmaal niet zo happig om te spelen met cheaters omdat als jij betrapt wordt en zij hebben met jou gespeeld worden al die games teniet gedaan.
De laatste van hem is trouwens 43 dagen geleden Djmaddox.
Als je tips wilt hebben om beter te worden kun je kijken naar het kanaal van YouTube: TheWarOwl
Cloud9 n0thing heeft ook wel instructievideo's die kunnen helpen.
Keys of skins, heb een Mirage en een Italy pin for sale.
Wat voor waarde wil je er voor dan?Exspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:32:
Voor hetzelfde geld komt hij uit op silver 3, dan moet je hem geen filmpjes laten zien van Josh Nissan want de video's die hij maakt waar hij bepaalde termen uitlegt zijn dan veel te geavanceerd.
Steam: Grim
Logisch, maar wat is je buyout in keys? Meen dat ik de goedkoopste Kato pins voor n 15 keys kon scoren vorig jaar.Exspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Ook Josh "steel" Nissan gooit de laatste tijd zeer informatieve videos online. Dingen waar ik als LE ook nog wat aan heb. YouTube: JoshNissan
[...]
Italy 17K b/o en Mirage 35K b/o, skins kan ook maar kleine overpay required.
Word je sochtends wakker met tering veel koppijn, wat doe je yolo cs en een hacker genoemd worden:
Denk dat we wel ergens uit kunnen komen hiermee omtrent die Italy pin en betalen in pure zou geen issue zijn. Moet alleen even mn keydealer online komen. Wat is je steamprofile?Exspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:13:
[...]
Italy 17K b/o en Mirage 35K b/o, skins kan ook maar kleine overpay required.
On another note; goede maat van mij is op zoek naar een kleinigheidje voor volgens hem alle hulp etc

Nu nog een nametag verzinnen, dacht zelf al aan iets als "Present from bae" of iets in die richting. Overigens opletten met imgur links! kreeg vanochtend iets gestuurd wat ipv imgur.com lmgur.com was, oftewel een kleine letter "L" ipv een "i".
Helaas gaat dat niet meer lukken, ik was al aan het traden toen je bericht voorbij kwam en ben nu m'n Italy pin kwijt (scammed). Heb nog wel een Mirage pin liggen.xeroamd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:58:
[...]
Denk dat we wel ergens uit kunnen komen hiermee omtrent die Italy pin en betalen in pure zou geen issue zijn. Moet alleen even mn keydealer online komen. Wat is je steamprofile?
Ayyyy das minder. Hoe ben je gescammed als ik vragen mag?Exspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:41:
[...]
Helaas gaat dat niet meer lukken, ik was al aan het traden toen je bericht voorbij kwam en ben nu m'n Italy pin kwijt (scammed). Heb nog wel een Mirage pin liggen.
Die mirage wordt 'm denk ik niet voor mij. 35 voor "gewoon" een badge is me wat te gortig, zodoende mijn interesse in de Italy.
Niet al teveel zin om het nog eens uit te typen: https://www.reddit.com/r/...ts/3iy3k3/scammer_report/xeroamd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Ayyyy das minder. Hoe ben je gescammed als ik vragen mag?
Die mirage wordt 'm denk ik niet voor mij. 35 voor "gewoon" een badge is me wat te gortig, zodoende mijn interesse in de Italy.
Ow shit, die post zat ik dus net op pins4skins te lezenExspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:44:
[...]
Niet al teveel zin om het nog eens uit te typen: https://www.reddit.com/r/...ts/3iy3k3/scammer_report/
Naar wat ik heb meegekregen met die pins is 't verstandig een middleman te vinden via die subreddit zijn admins.
Dat blijkt maar weer, kerel heeft een 0.038fv Kara Slaughter en een soortgelijke M9 Slaughter.. Ben nu een heel SteamRep report aan het invullen.xeroamd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:47:
[...]
Ow shit, die post zat ik dus net op pins4skins te lezen![]()
Naar wat ik heb meegekregen met die pins is 't verstandig een middleman te vinden via die subreddit zijn admins.
Australia, land of convicts.
Joa ben m' ook via mijn main en 2 smurfs aan 't reporten. Dat is iig tradeban inc voor die kneus.Exspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
Dat blijkt maar weer, kerel heeft een 0.038fv Kara Slaughter en een soortgelijke M9 Slaughter.. Ben nu een heel SteamRep report aan het invullen.
Australia, land of convicts.
Overigens mocht iemand nog n italy pin voor een 15/20 keys hebben(of een andere pin) ik hoor 't graag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic