I'm an Ironman!
Een streamer speelt 2 potjes en is al 70% van level dus ... (en die kerel is supreme atm ( ImremembER__ op twitch).Scrtz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:15:
ik verwacht iig snel de hoogste rang te halen, moet te doen zijn met wat farming. Iemand toevallig schema hoeveel van die XP ranks er zijn?
Als je voor mij hier de souvenir stattrak FN van koopt krijg jij die m4a4 helemaal gratisVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:08:
Fail koop deze voor me mag je vaker meespelen! [afbeelding]
Dan kunnen we ook elke dag samen spelen
Verwijderd
markdm schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Als je voor mij hier de souvenir stattrak FN van koopt krijg jij die m4a4 helemaal gratis
Klopt, vandaar dat ik farming zeg, maar als je in casual meer kills maakt krijg je wel sneller xpVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:21:
[...]
Dan moet je gewoon keiveel spelen, niks skill.
Verwijderd
Ja true, maar wel jammer dat het zo COD like is nu.Scrtz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Klopt, vandaar dat ik farming zeg, maar als je in casual meer kills maakt krijg je wel sneller xp
Mwa goed, COD is er veel meer afhankelijk van omdat je dan pas bepaalde guns etc gaat vrijspelen en betere perks krijgt. Bij CSGO is het puur voor de looks en omdat het opzicht wel leuk is om gewoon voor iets te spelen wat verder geen voordelen bied ingame.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:59:
[...]
Ja true, maar wel jammer dat het zo COD like is nu.
AWP, rustig op een hoofdje gericht, hoofdje stond stil, ik stond stil, pang... niets. Nog een poging, niets.. Kerel draait zich op, pang op zijn lichaam, niets.. uiteindelijk er opaf gegaan met pistool, gericht op zijn lichaam, pang, headshot.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hoe duur is dat ding nou? 10 000 dollar? Voor FN...markdm schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Als je voor mij hier de souvenir stattrak FN van koopt krijg jij die m4a4 helemaal gratis
Zoiets ja ;D... als maar je bent wel gek als je die dan effe kooptBrogala schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:27:
[...]
Hoe duur is dat ding nou? 10 000 dollar? Voor FN...
Zo'n 3200 keys. Staat gelijk aan €7328 of $7988. Dat wil nog niet zeggen dat die ook voor dat bedrag wordt verkocht.Brogala schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:27:
[...]
Hoe duur is dat ding nou? 10 000 dollar? Voor FN...
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Dragon Lore komt uit een collection en is dus geen stattrak versie van!markdm schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Dit dacht ik ook. Hoe kom jij op 3200 keys noobie? FN dragon lores kun je kopen voor +- 1500 euro.frye schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:57:
[...]
Dragon Lore komt uit een collection en is dus geen stattrak versie van!
https://opskins.com/index...hop_view_item&item=687375Junia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
[...]
Dit dacht ik ook. Hoe kom jij op 3200 keys noobie? FN dragon lores kun je kopen voor +- 1500 euro.
Omdat hij het over de souvenir dlore had. De normale koop je idd al voor $1500 van opskins. Van de souvenir versie zijn er maar 1 of 2.Junia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
[...]
Dit dacht ik ook. Hoe kom jij op 3200 keys noobie? FN dragon lores kun je kopen voor +- 1500 euro.
Ah, ik dacht dat je het over een stattrack DLore hadiLikeNoobies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:03:
[...]
Omdat hij het over de souvenir dlore had. De normale koop je idd al voor $1500 van opskins. Van de souvenir versie zijn er maar 1 of 2.
Sinds de laatste katowice zullen er wel veel meer dan 2 zijn. Op de steam market stonden minstens 3000 packages te koop en uiteraard een heleboel die nooit op de market zijn beland. Geen idee wat de kans is, maar met slechts 0.5~1% kans per souvenir package zouden er alsnog een flink aantal in omloop moeten zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Junia op 27-05-2015 13:19 ]
Die bestaat idd nietJunia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:03:
[...]
Ah, ik dacht dat je het over een stattrack DLore had
http://www.reddit.com/r/G...r=on&sort=relevance&t=all
Grapje... Ben 280 euro aan skins kwijtgeraakt op SKinarena... Waaronder mijn FN hyperbeast
[ Voor 57% gewijzigd door hmr op 27-05-2015 13:16 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lucky bastard!hmr schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:10:
Ik heb een FN Hyperbeast AWP ST geopend!
Toch indrukwekkend wat die digitale skins bij sommigen los weten te maken. Ik wou dat ik zo'n businessmodel op kon zetten op mijn werk.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Elke week mag je 3 missies doen. Dit stapelt zich op dus je kan over 3 weken er voor kiezen om dan in 1x 9 missies te doen.Naif0n schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:15:
Even een vraagje, mag je maar 1 missie per dag doen van zo'n operation?
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Achja, gelukkig heb ik nog wat op mn smurf
Noobie! RIPiLikeNoobies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:36:
rip skins, net alles verloren op jackpot
RIP je kon er nog wat aan verdienen via mij maar je wou nietiLikeNoobies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:36:
rip skins, net alles verloren op jackpot
•
Ik wou meer verdienenxeoMe schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:40:
[...]
RIP je kon er nog wat aan verdienen via mij maar je wou niet![]()
•
Heb wel al een cashout staan van $1650 dus wat dat betreft zit ik prima
Snipe?iLikeNoobies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:41:
[...]
Ik wou meer verdienen
Heb wel al een cashout staan van $1650 dus wat dat betreft zit ik primaIk dacht nog ff meer te pakken maar helaas..
1920x1080!
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Ik ben sinds gisteren begonnen met CS:GO te spelen na een lange tijd andere games te spelen. Ik speelde vroeger enorm veel css (900 uren op de teller) en vroeg mij af of er buiten al dat skin gedoe veel verschil is met css?
Zou iemand mij ook uitleg kunnen geven over de operations/dlc enzo? En of je door gewoon spelen skins kunt krijgen en die verkopen?
Alvast bedankt!
R.I.PiLikeNoobies schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:45:
Nee, ik had iets van $500 ingezet en hij $600
Ik heb geen flauw idee of er veel verschil in zit behalve de skins. Wel is het natuurlijk gewoon nieuwer en als je dan toch weer CS wilt gaan spelen je het beste voor CSGO kan gaan.Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:29:
Dag CS:GO'ers,
Ik ben sinds gisteren begonnen met CS:GO te spelen na een lange tijd andere games te spelen. Ik speelde vroeger enorm veel css (900 uren op de teller) en vroeg mij af of er buiten al dat skin gedoe veel verschil is met css?
Zou iemand mij ook uitleg kunnen geven over de operations/dlc enzo? En of je door gewoon spelen skins kunt krijgen en die verkopen?
Alvast bedankt!
Skins kunnen inderdaad gewonnen worden door gewoon te spelen
DLC voor CSGO kun je meestal kopen voor een paar euro en zitten nieuwe maps in. Ook krijg je missies die je kunt halen waar je weer skins als reward voor krijgt
en je krijgt een leuke coin om op je profiel te zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Randleman op 27-05-2015 14:53 ]
Wat doen jullie zoal? Ook echte classic gamemodes of community maps zoals surfen/gungame/minigames/climb...?
Langs de ene kant trouwens leuk zo random skins krijgen om wat toffe kleurtjes op uw wapens te hebben maar langs de andere kant.. In Css was die allemaal gratis en kon je geheel nieuwe skins downloaden en vervangen..
Jammer dat de moderne game industrie bestaat uit het wegnemen van vrijheid op gebied van mods en deze als dlc of microtransactions te leveren!
Maar als buiten de skins CS:GO zo goed als hetzelfde is als CSS ga ik me zeker weer verder kunnen amuseren!
Wij spelen hier voornamelijk competitive matchmaking in CS:GO. gungame is in CSGO een standaard gamemode en hoef je dus niet voor naar een community serverBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:56:
Oh okeDit is wel leuk! Ik ben vooral geinterresseerd in community maps.. In Css heb ik niets anders gespeeld. Maar ben na het spelen van lol een beetje in de competitieve wereld terecht gekomen. Daarom ga ik zeker eens wat echte matchkes proberen te spelen!
Wat doen jullie zoal? Ook echte classic gamemodes of community maps zoals surfen/gungame/minigames/climb...?
Ik speelde vroeger altijd zombiemode in CSS. Wat een leuke tijd was dat zeg...
Ik zou zeggen ga je skills even oefenen op deathmatch/casual. En probeer daarna competitive
Ga ik zeker doen! Ook ben ik benieuwd of zombie game modes nog bestaan! Gisteren alvast wat gesurfed! Net gisteren geleden..Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Wij spelen hier voornamelijk competitive matchmaking in CS:GO. gungame is in CSGO een standaard gamemode en hoef je dus niet voor naar een community server.
Ik zou zeggen ga je skills even oefenen op deathmatch/casual. En probeer daarna competitive
zombiemode bestaat nog steeds ja. Alleen vind ik het een stuk minder.. Veelal escape en niet meer de zoals "vroeger" met alle props en lekker ingangen blokkeren.Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:01:
[...]
Ga ik zeker doen! Ook ben ik benieuwd of zombie game modes nog bestaan! Gisteren alvast wat gesurfed! Net gisteren geleden..
Oh dat is jammer maar toch leuk om nog eens te spelen!Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:03:
[...]
zombiemode bestaat nog steeds ja. Alleen vind ik het een stuk minder.. Veelal escape en niet meer de zoals "vroeger" met alle props en lekker ingangen blokkeren.
Kan je gebanned worden door springen aan je mousewheel scrolldown te binden?
En voor competitive.. moet je met een volledig party team zijn?
Nee daarvoor wordt je zeker niet geband.Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:07:
[...]
Oh dat is jammer maar toch leuk om nog eens te spelen!
Je hoeft niet perse met een volledige party te zijn. Als je een vriend hebt die minstens (3/4?) ranks hoger is dan jij kan je niet competitive met hem spelen zonder een full premade team en zal je wel een volledige party moeten hebben.
Maar je moet sowieso eerst 10 potjes competitive winnen om een rank te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door GeoffLx op 27-05-2015 15:13 ]
Ik vind escape niet leukBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:07:
[...]
Oh dat is jammer maar toch leuk om nog eens te spelen!
Nee hoor daar kun je niet door gebanned worden.
Nope, je kan alleen spelen en wordt dan gematcht met random mensen van jou skill group of met maximaal 4 andere vrienden (dus met party van 5). Competitive is altijd 5v5.
Ja dat wel .. Met props was zalig!!Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:13:
[...]
Ik vind escape niet leuk. Doe mij maar lekker oldschool met props en campen
![]()
Nee hoor daar kun je niet door gebanned worden.
Nope, je kan alleen spelen en wordt dan gematcht met random mensen van jou skill group of met maximaal 4 andere vrienden (dus met party van 5). Competitive is altijd 5v5.
Ok super!GeoffLx schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:12:
[...]
Nee daarvoor wordt je zeker niet geband.
Je hoeft niet perse met een volledige party te zijn. Als je een vriend hebt die minstens (3/4?) ranks hoger is dan jij kan je niet competitive met hem spelen zonder een full premade team en zal je wel een volledige party moeten hebben.
Maar je moet sowieso eerst 10 potjes competitive winnen om een rank te krijgen.
Ik heb geen flauw idee.. Al is het wel een hele tijd geleden dat ik de zombie servers heb gecheckt dus wellicht zijn ze er nu welBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:17:
[...]
Ja dat wel .. Met props was zalig!!Enige reden waarom dit nu niet meer gedraaid wordt? Dit kon ik een hele dag spelen. Ik was zelfs een tijdje mede admin op een Zombie server en had enkele super campy spotjes weg ge-edit met de Hammer editor!
lila-panicv2 campen in de tubes
Gungame is niet een csgo standaard mode hoor, Arms race is er op gebaseerd. Maar de echte gungame is nog steeds te vinden op de community servers. Ik vind dat die vage Simpsons/lego/etc. mappen pas bij gungame horen ipv de standaard 5 mapjes van valve.Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Wij spelen hier voornamelijk competitive matchmaking in CS:GO. gungame is in CSGO een standaard gamemode en hoef je dus niet voor naar een community server.
Het heet inderdaad armsrace maar is in wijze gewoon gungame. Alleen net ietsjes andersHamburgerHenk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:21:
[...]
Gungame is niet een csgo standaard mode hoor, Arms race is er op gebaseerd. Maar de echte gungame is nog steeds te vinden op de community servers. Ik vind dat die vage Simpsons/lego/etc. mappen pas bij gungame horen ipv de standaard 5 mapjes van valve.
JaRandleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:20:
[...]
Ik heb geen flauw idee.. Al is het wel een hele tijd geleden dat ik de zombie servers heb gecheckt dus wellicht zijn ze er nu wel![]()
lila-panicv2 campen in de tubes= win
Wat ik ook heb gemist is het random praten met mensen die op de server zijn! Gisteren al een leuk gesprek gehad met een Italiaan.
Kan je trouwens werkelijk geld verdienen door gewoon het spel te spelen en door lucky drops deze te verkopen?
.
Is deze veel waard?k1NG schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:28:
Waarom hebben mensen zoveel poep geluk met cases openen? Maat van me opent z'n tweede case en dit zat er gewoon in
[afbeelding].
Hij is nu geprijsd voor €360, dus hopelijk verkoopt hij hem asap. Daarna gaat hij andere skins ermee kopen.
Wat zoveel?? En je die kisten.. Kan je die gewoon krijgen en open doen? En dat geld gaat dan naar je steam wallet? Waarmee je echte games mee kunt kopen?k1NG schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:36:
[...]
Hij is nu geprijsd voor €360, dus hopelijk verkoopt hij hem asap. Daarna gaat hij andere skins ermee kopen.
KloptBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
[...]
Wat zoveel?? En je die kisten.. Kan je die gewoon krijgen en open doen? En dat geld gaat dan naar je steam wallet? Waarmee je echte games mee kunt kopen?
Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
Wat zoveel?? En je die kisten.. Kan je die gewoon krijgen en open doen? En dat geld gaat dan naar je steam wallet? Waarmee je echte games mee kunt kopen?
Niet helemaal waar. Je kan ze niet zomaar open doen. Daarvoor moet je sleutels kopen. De skin die je er uit krijgt kan je vervolgens verkopen op de steam market, waarna het geld dan in je steam wallet komt.Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:41:
[...]
Klopt. Al is de kans dat je zoiets krijgt heel klein
Veel skins zijn echter een stuk minder waard dan het geld dat je er in stopt voor de cases en/of keys.
[ Voor 21% gewijzigd door GeoffLx op 27-05-2015 15:44 ]
Damn..Randleman schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:41:
[...]
Klopt. Al is de kans dat je zoiets krijgt heel klein
Die cases kun je inderdaad krijgen na een game, daarna moet je een key kopen (2.29 euro). En dan kun je hem openen, de kans dat er een knife (of iets van hoge waarde) is meestal ERG klein, maar heel soms heb je geluk.Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
[...]
De 'normale' skins die er in zitten zul je meestal voor een 5 a 10 cent kunnen verkopen (als je dit wil). Dus geloof maar niet dat je hier ook maar winst kan maken (of je moet een lucky bastard zijn).
Om een voorbeeld te maken: Ik heb denk ik een 500 cases geopend, en hoogste waarde item van mij is een 70 euro geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door Madstorm op 27-05-2015 15:45 ]
I'm an Ironman!
Ja, dat geld gaat gewoon naar je steam walletBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
[...]
Via een omweg kan je het ook op je bankrekening/paypal laten zetten.
Maaarrrr... Thing is dat die knifes maar één op de x00 keer droppen ofzo... Het grootste deel van de chests die je opent gaat een Negev Man-o-War zijn, die een dikke 2 eurocent waard is... (en vergeet niet: het minimum dat steam comissie neemt op een trade is 2 eurocent...)
Hier is een simulator:
http://convars.com/case/
Oh oke..Madstorm schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:44:
[...]
Die cases kun je inderdaad krijgen na een game, daarna moet je een key kopen (2.29 euro). En dan kun je hem openen, de kans dat er een knife (of iets van hoge waarde) is meestal ERG klein, maar heel soms heb je geluk.
De 'normale' skins die er in zitten zul je meestal voor een 5 a 10 cent kunnen verkopen (als je dit wil). Dus geloof maar niet dat je hier ook maar winst kan maken (of je moet een lucky bastard zijn).
Haha zalig die simulator! Net als een simulator bij een npc in Diablo 3 waar je kan gokken voor goede wapens!azziplekkus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Ja, dat geld gaat gewoon naar je steam wallet
Maaarrrr... Thing is dat die knifes maar één op de x00 keer droppen ofzo... Het grootste deel van de chests die je opent gaat een Negev Man-o-War zijn, die een dikke 2 eurocent waard is... (en vergeet niet: het minimum dat steam comissie neemt op een trade is 2 eurocent...)
Hier is een simulator:
En ik herhaal het nog maar eens: "The Lottery is just a tax on stupid people"
Goed gezegde!azziplekkus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:47:
Cases openen is ook gokken. Alleen gok je in dit geval niet tegen andere spelers, maar tegen Valve.
En ik herhaal het nog maar eens: "The Lottery is just a tax on stupid people"
Is het op een ander vlak niet te laat om CS:GO te beginnen spelen?
Nee hoor! Begin lekker met spelenBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Goed gezegde!Ja eigenlijk zou ik gewoon spelen om te spelen... Deze nieuwe cs schrikten mij gewoon wat af omdat ik op streams veel zag dat het precies constant om die skins ging..
Constant kistjes openen net als een verslaafde!
Ok I will! Dank jullie voor al de informatie!
Gewoon lekker spelen, en als je dan denkt "ik heb er zoveel tijd inzitten, ik gun valve wel dat geld voor die keys" kan je een kistje openmaken, maar ga er van uit dat het miscshien leuk is om ingame te gebruiken, en niet om rijk mee te worden.Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Goed gezegde!Ja eigenlijk zou ik gewoon spelen om te spelen... Deze nieuwe cs schrikten mij gewoon wat af omdat ik op streams veel zag dat het precies constant om die skins ging..
Constant kistjes openen net als een verslaafde!
Ja ik ga het sowieso voor mezelf gebruiken! Wel leuk zo allemaal camo's voor je wapens. Kan je ook wapen skins krijgen door gewoon spelen of krijg je ze enkel met kisten?hexta schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:59:
[...]
Gewoon lekker spelen, en als je dan denkt "ik heb er zoveel tijd inzitten, ik gun valve wel dat geld voor die keys" kan je een kistje openmaken, maar ga er van uit dat het miscshien leuk is om ingame te gebruiken, en niet om rijk mee te worden.
Soms droppen ze, maar dat zijn vaak 5 cent skins als je al geluk hebt. Ik heb ooit AWP FN snake camo gedropped gekregen en voor 80€ verkocht (1e dag dat ie uit was)Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Ja ik ga het sowieso voor mezelf gebruiken! Wel leuk zo allemaal camo's voor je wapens. Kan je ook wapen skins krijgen door gewoon spelen of krijg je ze enkel met kisten?
Dat is 1 keer op 2000 uur spelen gebeurt, en dan heb ik nog geluk gehad zeg maar
www.webshopmasters.nl
Berktoppie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:16:
[...]
Soms droppen ze, maar dat zijn vaak 5 cent skins als je al geluk hebt. Ik heb ooit AWP FN snake camo gedropped gekregen en voor 80€ verkocht (1e dag dat ie uit was)
Dat is 1 keer op 2000 uur spelen gebeurt, en dan heb ik nog geluk gehad zeg maar
je krijgt ze ook door te spelen jaBennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Ja ik ga het sowieso voor mezelf gebruiken! Wel leuk zo allemaal camo's voor je wapens. Kan je ook wapen skins krijgen door gewoon spelen of krijg je ze enkel met kisten?
Ah dat is goed! Zou enkel skins willen om te gebruiken in game!hexta schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:18:
[...]
je krijgt ze ook door te spelen javooral simpele camo skins die er leuk uitzien
P90 Elite build minimum wear. Maar ach, hij ziet er erg mooi uit
[ Voor 67% gewijzigd door hexta op 27-05-2015 16:32 ]
Dit was mijn enige vandaagMiliaanR schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:41:
Hoef vaak hebben jullie drops? Ik heb vandaag die nieuwe mappen gekocht, en rond de 15 potjes gedaan, bijna altijd top 3 van mijn team maar gewoon geen drops..
Wou dat ik zoveel luck in cs:go zelf had. Want in 51 cases en een souv package zou ik en een m4a1s st hyperbeast hebben en een m4a1s knight....De pijn de pijn.azziplekkus schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:45:
[...]
Ja, dat geld gaat gewoon naar je steam wallet
Hier is een simulator:
WW.. die is binnenkort niet meer zoveel waar denk ik, snel verkopen!PantoffelKnager schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:44:
Hoppa 1e case WW AWP Hypaaaah Beast
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar 2de (chroma 2) was een FN worm god could be worse i guess.
Ik heb de simulator een tijdje op auto laten lopen.
Voorlopig resultaat:
$780 spent
$190 earned...
Dankjewel, heb hem gepikt. Nu nog even een fijne sens vindenLuxicon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:01:
[...]
Persoonlijk vind ik het pas fijn spelen met een eigen config. Je kan die van mij hier downloaden.
Als je die opent zie je dat je bij de meeste regels wel het idee hebt wat het inhoudt.
Ik vind het zo heel relaxed spelen.
Oja, ik ben net na 40 wins gepromoot Gold Nova 2.
Mensen die samen willen spelen met iemand die weer aan het beginnen is? Vind ik wel gezellig
Trouwens, wat houdt die access pass in? Is dat aan te raden om te kopen of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door StefanKelevra op 27-05-2015 19:41 ]
Je moet eigelijk alle gunskins die nieuw zijn instant verkopen, dalen allemaal naar vrijwel geen waarde. Enigste wat relatief vast qua waarde blijft zijn de knife skins.hmr schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:51:
[...]
WW.. die is binnenkort niet meer zoveel waar denk ik, snel verkopen!
@hierboven, je moet er ook echt niet vanuit gaan dat je 'rijk' wordt door csgo skins te verzamelen, zijn uitzonderingen die extreem lucky zijn maar in het algemeen moet je er meer geld in steken dan je eruit krijgt.
Hij laad mijn inventory niet en die van mijn maat ook niet. Mijn rank word niet geladen etc. Servers zijn denk ik overbelast. 690k peepz online op csgo
Je word er helemaal niet rijk van. Je kan namelijk het geld wat je krijgt voor die knife niet van je steam account afhalen. Tenzij je hem natuurlijk op een andere manier verkoopt.Scrtz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:57:
[...]
Je moet eigelijk alle gunskins die nieuw zijn instant verkopen, dalen allemaal naar vrijwel geen waarde. Enigste wat relatief vast qua waarde blijft zijn de knife skins.
@hierboven, je moet er ook echt niet vanuit gaan dat je 'rijk' wordt door csgo skins te verzamelen, zijn uitzonderingen die extreem lucky zijn maar in het algemeen moet je er meer geld in steken dan je eruit krijgt.
[ Voor 66% gewijzigd door rwbk op 27-05-2015 20:31 ]
https://steamstat.us/ kan je status vinden van steam servers... alles is offline .. .speel ik gvd 50-10 in deathmatch ... no xprwbk schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:30:
Cs Go is bugged jeej
Hij laad mijn inventory niet en die van mijn maat ook niet. Mijn rank word niet geladen etc. Servers zijn denk ik overbelast. 690k peepz online op csgo
[...]
Je word er helemaal niet rijk van. Je kan namelijk het geld wat je krijgt voor die knife niet van je steam account afhalen. Tenzij je hem natuurlijk op een andere manier verkoopt.
[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-05-2015 20:33 ]
Steam servers waren net ook down. Thanks anywayTheAnthonyNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:33:
[...]
https://steamstat.us/ kan je status vinden van steam servers... alles is offline .. .speel ik gvd 50-10 in deathmatch ... no xp![]()
Maar ik kreeg er geen XP bij. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe match.. maar de geschatte wachttijd wordt steeds langer.. en krijg de melding dat ik disconnected ben.. en als ik reconnect klik dan krijg ik dezelfde melding.
EDIT: Het werkt weer
[ Voor 81% gewijzigd door Luxicon op 27-05-2015 20:52 ]
...
Jep, maar skins worden niet getoond en xp wordt niet opgeteld.Luxicon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:40:
Hm, ik zit nu in nog in een match.
Maar ik kreeg er geen XP bij. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe match.. maar de geschatte wachttijd wordt steeds langer.. en krijg de melding dat ik disconnected ben.. en als ik reconnect klik dan krijg ik dezelfde melding.
EDIT: Het werkt weer
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Rivan @Rivan1992 2 hours ago
@matttwood Hi Matt! Did you guys disable drops on community servers, or is it just a bug? At least, make an official "Zombie Escape" mode
Mattwood: "I'm a game/level designer and coder @ Valve. I like digital/tabletop gaming, science, esports, urban history/design, psychology, theme parks, making stuff.."@Rivan1992 Not intentionally, will be fixed soon.
Werkt aan CS:GO bij Valve.
Dus: Geen drops in community servers, idle servers zijn dus broken
[ Voor 6% gewijzigd door Marc J op 27-05-2015 21:12 ]
/id/itsmarcj
Als onze loss van net nou ook eens pleite raaktMarc J schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:12:
https://twitter.com/matttwood/status/603608759764652032
[...]
[...]
Mattwood: "I'm a game/level designer and coder @ Valve. I like digital/tabletop gaming, science, esports, urban history/design, psychology, theme parks, making stuff.."
Werkt aan CS:GO bij Valve.
Dus: Geen drops in community servers, idle servers zijn dus broken
[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 27-05-2015 21:28 ]
...
Is er nog steeds veel play in clanverband? Zo ja is er een leuke clan hier die nog mensen zoekt? Wel competitive.
[ Voor 17% gewijzigd door StefanKelevra op 27-05-2015 22:04 ]
Als je voor de drops gaat, rank niet te snel op :3In addition to maps, all players will now have the ability to improve their Profile Rank by earning XP. As you increase your Profile Rank, not only will your CSGO profile evolve to show off your new title and icon; but the first time you rank up each week will earn you a weapon drop.
/id/itsmarcj
Slaat eigenlijk ook nergens opMarc J schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:19:
Trouwens.. Hou dit ook in de gaten:
[...]
Als je voor de drops gaat, rank niet te snel op :3
Om te zorgen dat de market niet verneukt word zoals met de Vanguard Case. Was na 1 dag al 80 cent ofzo :3Junia schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:22:
[...]
Slaat eigenlijk ook nergens opwaarom zou je mensen demotiveren om snel te ranken?
/id/itsmarcj
....dus laten we de community #dubbelzohard neuken?Marc J schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:26:
[...]
Om te zorgen dat de market niet verneukt word zoals met de Vanguard Case. Was na 1 dag al 80 cent ofzo :3
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic