Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.812 views

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:18
H
Luxicon schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 03:25:
Hoe voelt dit spel voor jullie aan? Ik kom net vanaf Source en het lijken op het eerste gezicht met speelgoedpistooltjes. De smoke is gewoon een vlek. En de grenaten en flashbang kun je niet tactisch meer gooien? (met een stuiter etc?). Het voelt echt downgraded aan op het eerste gezicht. Plus rommelig en druk.
Source was altijd al een verschrikkelijke downgrade van cs 1.6. Wat dat betreft kan het dus alleen maar beter, csgo werkt goed en wordt veel geupdate. Ook vrij veel ex source pro's die ook erg of zelfs een stuk succesvoller zijn geworden sinds de overstap naar csgo.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:33
Had CS GO al heel lang in mijn lijst staan maar nooit echt gespeeld.. 2 Weken terug weer eens gestart en stiekem toch wel leuk!:)

Gisteren begonnen met competitive matches... Kreeg ik na 2 wins achter elkaar:
Congratulations on your recent competitive wins! Before you play competitive matches further please wait for matchmaking servers to calibrate your Skill Group placement based on your latest performance
Wel jammer zeg, moet nu nog 7 uur wachten (gisteravond was het iets van 21 uur oid).
NuCl3aR schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:53:
[...]

Flashes kan je op verschillende manieren gooien. LMB is hard gooien. RMB is heel zacht onderhands. LMB + RMB middelmatig. RMB+LMB iets minder als de LMB+RMB combo.
Hahah die combo's wist ik helemaal niet...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Ik hebvandaag 4 SoloQ's gedaan waarvan alle 4 gewonnen, 3x stond ik eerste en 1x stond ik tweede. Altijd 4/5 MVP's gehad. Naar mijn idee is dit wel een rankup waard (had gisteren 2 of 3 van de 4 gewonnen), maar ik geloof dat MM daar anders over denkt...

Die trollers in competitive zijn ook wel heel irritant, we stonden 15-13 voor... Was een 3v1 voor ons. 2 hielde de CT bezig terwijl de andere met een knife achter hem probeerde te sneaken... Resultaat de CT killde ze alledrie en het stond 15-14. Gelukkig toch nog 16-14 gewonnen.

Edit: dit is totaal niet bedoeld om op te scheppen, ik wil alleen wel graag een rank-up... Mijn idee is hoe hoger hoe minder retards.... Gezien er niet altijd mensen online zijn als ik wil spelen is niet SoloQen ook geen optie (of ik moet pas in de avond beginnen met spelen maar daar ben ik te verslaafd voor).

[ Voor 22% gewijzigd door Brogala op 16-05-2015 14:19 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Oke thanks voor de input. Na wat langer gespeeld te hebben kan ik het wel meer waarderen. Het kwam in eerste instantie echt heel druk en onoverzichtelijk over. Terwijl je uiteindelijk enkel de vijand neer wil knallen en de map kan zien, maar goed. Na een tijdje wende dat wel.

De smoke is wel een soort witte doek / vlek bij mij. Bij Source was dat meer echt als witte smoke. Op een filmpje op Youtube zag ik dat ook en dacht dat hij gewoon lage video instellingen gebruikte. Het zal wel wennen.

Over de nades: klinkt goed dat ze op verschillende manieren te gooien zijn :-)

Wat ik wel heel anders vind ik de feel. De wapens komen heel licht over. De nades dus ook. De wapens klinken een stuk lichter en de nades stuiteren niet zo hard. Dat kon je toen zo hard via de muur laten ketsen en dergelijke.

1.6 vond ik trouwens wel beter dan Source ja. Dit lijk een net wat andere game dan die beiden. Ik ga zo maar weer even spelen. :)

...

• Scrtz
Luxicon schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:25:
Oke thanks voor de input. Na wat langer gespeeld te hebben kan ik het wel meer waarderen. Het kwam in eerste instantie echt heel druk en onoverzichtelijk over. Terwijl je uiteindelijk enkel de vijand neer wil knallen en de map kan zien, maar goed. Na een tijdje wende dat wel.

De smoke is wel een soort witte doek / vlek bij mij. Bij Source was dat meer echt als witte smoke. Op een filmpje op Youtube zag ik dat ook en dacht dat hij gewoon lage video instellingen gebruikte. Het zal wel wennen.

Over de nades: klinkt goed dat ze op verschillende manieren te gooien zijn :-)

Wat ik wel heel anders vind ik de feel. De wapens komen heel licht over. De nades dus ook. De wapens klinken een stuk lichter en de nades stuiteren niet zo hard. Dat kon je toen zo hard via de muur laten ketsen en dergelijke.

1.6 vond ik trouwens wel beter dan Source ja. Dit lijk een net wat andere game dan die beiden. Ik ga zo maar weer even spelen. :)
Tja kwestie van wennen ook, csgo is natuurlijk anders dan 1.6 en source, heeft ook wat uren nodig voordat je echt de 'feel' in de game krijgt. Geef het de tijd en je zult er echter weer heel wat plezier aan beleven :)
Brogala schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:18:
Ik hebvandaag 4 SoloQ's gedaan waarvan alle 4 gewonnen, 3x stond ik eerste en 1x stond ik tweede. Altijd 4/5 MVP's gehad. Naar mijn idee is dit wel een rankup waard (had gisteren 2 of 3 van de 4 gewonnen), maar ik geloof dat MM daar anders over denkt...

Die trollers in competitive zijn ook wel heel irritant, we stonden 15-13 voor... Was een 3v1 voor ons. 2 hielde de CT bezig terwijl de andere met een knife achter hem probeerde te sneaken... Resultaat de CT killde ze alledrie en het stond 15-14. Gelukkig toch nog 16-14 gewonnen.

Edit: dit is totaal niet bedoeld om op te scheppen, ik wil alleen wel graag een rank-up... Mijn idee is hoe hoger hoe minder retards.... Gezien er niet altijd mensen online zijn als ik wil spelen is niet SoloQen ook geen optie (of ik moet pas in de avond beginnen met spelen maar daar ben ik te verslaafd voor).
Hoe hoger je rank hoe minder retards kun je helaas vergeten hoor, zelfs op global/supreme niveau kom je vaak zat mensen tegen waar je je echt afvraagt hoe ze ooit zo hoog hebben kunnen komen.

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Oke, ik ben nu zo langzamerhand 3 keer in 3 dagen tijd tijdelijk (24 uur) gebanned i.v.m. het winnen van competitive matches terwijl ik nog unranked ben. Ik ben het nu wel een beetje zat om na elke 2 potjes spelen gebanned te worden. Is er een manier om dit te omzeilen en waarom gebeurd dit überhaupt?

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Assix schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:25:
Oke, ik ben nu zo langzamerhand 3 keer in 3 dagen tijd tijdelijk (24 uur) gebanned i.v.m. het winnen van competitive matches terwijl ik nog unranked ben. Ik ben het nu wel een beetje zat om na elke 2 potjes spelen gebanned te worden. Is er een manier om dit te omzeilen en waarom gebeurd dit überhaupt?
Dit is om smurfs (en cheaters?) tegen te gaan. Zolang je nog geen rank hebt (<10 wins) krijg je een 21u ban als je 2 matches wint op 1 dag. Het is nu éénmaal zo en zo goed als iedereen hier heeft er mee te maken gehad. Redelijk irritant en demotiverend maar eventjes doorbijten en zodra je 10 wins hebt kun je ongelimiteerd competitive spelen.

Steam: Grim

• Assix
NuCl3aR schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:31:
[...]

Dit is om smurfs (en cheaters?) tegen te gaan. Zolang je nog geen rank hebt (<10 wins) krijg je een 21u ban als je 2 matches wint op 1 dag. Het is nu éénmaal zo en zo goed als iedereen hier heeft er mee te maken gehad. Redelijk irritant en demotiverend maar eventjes doorbijten en zodra je 10 wins hebt kun je ongelimiteerd competitive spelen.
Het is volgens mij niet alleen 2 matches op 1 dag, maar gewoon om de 2 matches krijg je die ban...
Naja, zit op 7 wins, dus inderdaad nog even doorbijten...

• Grim
Assix schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:39:
[...]

Het is volgens mij niet alleen 2 matches op 1 dag, maar gewoon om de 2 matches krijg je die ban...
Naja, zit op 7 wins, dus inderdaad nog even doorbijten...
Je mag zoveel verliezen als je wilt. :+

Een simpele google opdracht zegt dat ik correct ben en 2 wins binnen 24u --> 21u ban zolang je unranked ben.

Ik weet waarover ik praat, had dit zelf ook gegoogled toen ik zelf begon met csgo in december. Ondertussen heb ik dit probleem meerdere keren opnieuw gegoogled tussen december en nu omdat mensen hier het steeds weer vragen.

• Assix
NuCl3aR schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Je mag zoveel verliezen als je wilt. :+

Een simpele google opdracht zegt dat ik correct ben en 2 wins binnen 24u --> 21u ban zolang je unranked ben.

Ik weet waarover ik praat, had dit zelf ook gegoogled toen ik zelf begon met csgo in december. Ondertussen heb ik dit probleem meerdere keren opnieuw gegoogled tussen december en nu omdat mensen hier het steeds weer vragen.
Ik bedoelde eigenlijk om de 2 gewonnen matches, in plaats van op 1 dag. Maar binnen 24 uur zou wel kunnen kloppen inderdaad, sorry.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Fuck yeahhhhh. Eindelijk ook Legendary Eagle op m'n main. ik dacht op een gegeven moment dat het onmogelijk was....

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Scrtz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:31:
[...]

[...]

Hoe hoger je rank hoe minder retards kun je helaas vergeten hoor, zelfs op global/supreme niveau kom je vaak zat mensen tegen waar je je echt afvraagt hoe ze ooit zo hoog hebben kunnen komen.
:'( nou ja, upranken blijft leuk maar de goede SoloQ droom is rip.
Scrtz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:31:

zoals die ene persoon.
Wambam was zn naam dacht ik.
Hoe hij in mge is gekomen is me toch echt een raadsel.

Nu serieus gister kon ik echt amper wat raken, gelukkig een team die wel redelijk kon spelen gehad. Maar makkelijk is anders. Denk dat ik morgen en maandag maar weer eens een aim bootcamp voor mezelf ga organiseren. Want het is nu meer geluk dan skill in mijn ervaring, tenminste dan heb ik het over mijn kills ;)

Steam: Ryada.

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 20:21
Iemand die nog een potje competitive wil spelen? Rank is Gold Nova 1.
Add: http://steamcommunity.com/id/pantoffelknager1

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
wambamNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:05:
Nu serieus gister kon ik echt amper wat raken, gelukkig een team die wel redelijk kon spelen gehad. Maar makkelijk is anders. Denk dat ik morgen en maandag maar weer eens een aim bootcamp voor mezelf ga organiseren. Want het is nu meer geluk dan skill in mijn ervaring, tenminste dan heb ik het over mijn kills ;)
Zulke dagen heeft iedereen, kan je zelf niet veel aan doen, consistency bouw je langzaam op. Gewoon blijven spelen!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SlCRfTmBSGs]

/id/itsmarcj

Marc J schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:45:
[...]

Zulke dagen heeft iedereen, kan je zelf niet veel aan doen, consistency bouw je langzaam op. Gewoon blijven spelen!

[video]
Klopt maar ik vind het gewoon lame dat als ik mijn dag niet heb ik alsnog meer raak dan de rest van het team.
en ik neem mezelf gewoon teveel kwalijk als iets niet lukt.
volgende ronde is dan wel een complete reset maarja tis wel kut.
Ik geef ook niet op hoor daar is het spel veel en veel te leuk voor, moet nu alleen echt op zoek naar een vast groepje eigenlijk want iedereen speelt anders en heb al door dat sommige mensen mijn communicatie, speelstijl en persoon niet erg op prijs stellen in hun team ;)
Maarja dat heb ik ook met sommige andere mensen maar dat is menselijk.

Trouwens even een vraagje.
Op De_Dust2 B site. als ct en als t is het naar mijn ervaring een slecht idee om de site te holden bij de car in de buurt die inhaming. (Ben slecht in die spot uitleggen) elke keer als ik de site op push kan je daar zowat een free kill krijgen of als ik daar zit duurt het maar een seconde of er zit al een kogel door je kop :D
wat zijn daar jullie meningen over?

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
wambamNL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:54:
[...]

Trouwens even een vraagje.
Op De_Dust2 B site. als ct en als t is het naar mijn ervaring een slecht idee om de site te holden bij de car in de buurt die inhaming. (Ben slecht in die spot uitleggen) elke keer als ik de site op push kan je daar zowat een free kill krijgen of als ik daar zit duurt het maar een seconde of er zit al een kogel door je kop :D
wat zijn daar jullie meningen over?
Eensch. Kan vanaf mid bij die stellage bij het gat naar B zelfs een molly gooien dat dat hele gebied bij car een grote bbq is O+ Staat wel op youtube denk ik.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Vandaag niet gespeeld, dagje amsterdam O+ . Maar wilde deze 1 vs 5 clutch van gisteren nacht nog wel even delen. Vond hem zelf wel goed gaan O-)

www.webshopmasters.nl

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Nice.
Een smoke met een defusekit vaak een mooie combinatie. _/-\o_

Al vergeet ik meestal de smoke te kopen. 8)7

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Jeez wat een lekker middagje......6 Wins en een Gelijkspel op rij. Level UP :)

.....SEM nu.

stuck in Silver Hell

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
5 potjes solo que = 5 potjes met russen = derank.
Echt fucked up. Elke fucking keer weer.

en de helft van de potjes is random russenteam, tegen een volledige clan premade. Wat de fuck. :') lekker kansloos.

[ Voor 39% gewijzigd door hexta op 17-05-2015 20:05 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zeg het vaker hier, gebruik de Matchmaking Server picker. Is een tooltje van iemand die servers zoals EU-East en Rusland kan blocken in je Windows Firewall. Wel ff opletten dat je de goede van Gamebanana download.
Grotman schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:13:
Ik zeg het vaker hier, gebruik de Matchmaking Server picker. Is een tooltje van iemand die servers zoals EU-East en Rusland kan blocken in je Windows Firewall. Wel ff opletten dat je de goede van Gamebanana download.
Maar dit heeft geen 100% slagings kans.
ik heb het al sinds begin dit jaar en nog zitten er russen in mijn team. En eerlijk is eerlijk ik heb liever een rus dan een fransman want dat zijn me toch een stelletje............

• Marc J
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-11 18:41
En daarom solo queue ik niet meer en ga ik alleen 5 queue :3

/id/itsmarcj

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
ok ik ben die schijt Russen op competitive he-le-maal zat :(

Ik wil gewoon af en toe wat recreatief competitive te spelen met enigszins weldenkende, Engelssprekende mensen die bereid zijn tot ENIGE vorm van teamwork. Ik ben slechts een Silver Elite, dus erg hoogstaand is het allemaal niet. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik nooit meer word ingedeeld met van die schurft Russen?
SublimnAll schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:37:
ok ik ben die schijt Russen op competitive he-le-maal zat :(

Ik wil gewoon af en toe wat recreatief competitive te spelen met enigszins weldenkende, Engelssprekende mensen die bereid zijn tot ENIGE vorm van teamwork. Ik ben slechts een Silver Elite, dus erg hoogstaand is het allemaal niet. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik nooit meer word ingedeeld met van die schurft Russen?
Nooit meer == 5 man premade.
dat is de enige manier om 100% zeker te zijn dat je niet met russen speelt.

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
wambamNL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:42:
[...]
dat is de enige manier om 100% zeker te zijn dat je niet met russen speelt.
Zojuist MM Server Picker 2.6 geïnstalleerd. Werkt die ook een beetje?

Moet sowieso eerst 2 uur wachten voor ik het kan uitproberen, omdat ik mijn laatste match gewoon ben geleaved. Geen zin om nog maar een minuut te verspillen aan die kutrussen...
SublimnAll schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:53:
[...]

Zojuist MM Server Picker 2.6 geïnstalleerd. Werkt die ook een beetje?

Moet sowieso eerst 2 uur wachten voor ik het kan uitproberen, omdat ik mijn laatste match gewoon ben geleaved. Geen zin om nog maar een minuut te verspillen aan die kutrussen...
Het werkt in zekere mate.
Het verminderd het aantal russen.
Maar er zijn ook een paar slimme russen die gewoon hetzelfde doen als ons.

• Scrtz
Sick gewoon wat voor downies ik toch krijg in MM, queue met een maatje en kom met mensen die ~supreme zijn en echt amper calls kennen, alleen maar baiten en een stem hebben van een 12 jarige. Het MM systeem is echt totally broken.

Lijkt erop dat hoe meer matches je speelt hoe hoger je komt de laatste tijd.

• dannbla
  • Laatst online: 28-11 14:24
Scrtz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:58:
Sick gewoon wat voor downies ik toch krijg in MM, queue met een maatje en kom met mensen die ~supreme zijn en echt amper calls kennen, alleen maar baiten en een stem hebben van een 12 jarige. Het MM systeem is echt totally broken.

Lijkt erop dat hoe meer matches je speelt hoe hoger je komt de laatste tijd.
Ik ben supreme op mijn main en soloq niet heel veel dus misschien dat je mij eens kan adden voor een potje :)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Scrtz
okaydanny schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:03:
[...]

Ik ben supreme op mijn main en soloq niet heel veel dus misschien dat je mij eens kan adden voor een potje :)
Volgens mij had ik jou al, was jij die boy die ook op gamelux zat en meer dan 10 jaar speelt?

• dannbla
Scrtz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:10:
[...]

Volgens mij had ik jou al, was jij die boy die ook op gamelux zat en meer dan 10 jaar speelt?
Yep

• Scrtz
Cool, zullen vd week eens spelen. Laatste tijd zijn er supremes die echt het niveau van gold nova stoeptegel II hebben.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Inmiddels kan ik het spel zeker wel waarderen. Alles lijkt wat soepeler te verlopen. Het was wel even wennen vanaf Source. Vooral competitief spreekt me aan. Al is het jammer dat ik nu steeds 24 uur moet wachten na 2 wins. Dat is toch wel een grote plus ten opzichte van de public servers. Dat is iets wat shooters nodig hebben naar mijn idee, omdat het anders best saai kan worden na jaren shooters gespeeld te hebben. Starcraft II werkt ranked ook met leagues en daar is het echt heel knap gedaan, ik wist niet dat CS GO ook zo'n soort mode had :)

Gezien ik het standaard wat druk vind, heb ik de config aangepast (via autoexec). Dat vind ik wel prettiger spelen, maar de rader kan nog wat groter. De gfx staan op een 1 of andere manier wel op low (volgens mij kan ik wel op max zonder AA etc), maar ik stoor met er niet aan.

Nu heb ik nog een microfoon nodig.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tuXkqCHh.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 17-05-2015 22:27 ]

...

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
wambamNL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:22:
[...]

Maar dit heeft geen 100% slagings kans.
ik heb het al sinds begin dit jaar en nog zitten er russen in mijn team. En eerlijk is eerlijk ik heb liever een rus dan een fransman want dat zijn me toch een stelletje............
Ja, dus? Is toch beter dan constant weer in een EU-East-game te zitten. Dan maar 90% slagingskans. Je houdt alleen nog wat Polen, Roemenen e.d. over en Russen die in West Europa wonen. Maar veel beter dan niks.

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024
Mensen die nu nog spelen ? LE ~ LEM, add:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198033125805/

[ Voor 46% gewijzigd door mystiqu op 18-05-2015 03:21 ]

• Grim
Het gaat er om dat er ook Russen zijn die alle servers behalve EU-West blokken. Daardoor kom je ze nog regelmatig tegen maar in veel mindere maten als dat je niks onderneemt.

Of je speelt met een 5 man queue waar iedereen op TS zit. Probleem ook opgelost. Gisteren nog goed gelachen met het enemy team dat op elkaar zat te ragen in de /all chat. :D

NuCl3aR schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:05:
Het gaat er om dat er ook Russen zijn die alle servers behalve EU-West blokken. Daardoor kom je ze nog regelmatig tegen maar in veel mindere maten als dat je niks onderneemt.

Of je speelt met een 5 man queue waar iedereen op TS zit. Probleem ook opgelost. Gisteren nog goed gelachen met het enemy team dat op elkaar zat te ragen in de /all chat. :D
Dit precies.
gister trouwens rond 12en met power naif en nog iemand die de ts van een vriend van hem had gekregen gespeeld. Zo iets van fuckit we nemen die 1ne rus.
was het geen rus maar iemand die geen vloeiend engels kan spelen. Maar wat een beest was die gast met de awp op sommige momenten. Geen moment spijt van gehad en een erg gezellige game gehad. Wel dik gewonnen ofc :D

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Gisteren nog geweldig potje 5vs5 gedaan op een server met tweakers/vrienden.

Ondanks dat de ranks zwaar uit elkaar lagen :)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/720918725573880419/13D9417E06DA1B69DB2EEE0074BFC23554BB6007/

[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 18-05-2015 10:11 ]

Add me on Steam

• hexta
Yeah, maar als er op TS alleen mensen online zijn die veel hoger zijn, en dus geen zin hebben in een Nova1, moet ik toch alleen spelen, en ben ik weer silver :') :'(

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
Dan mag ik toch aannemen dat dit de betere russen zijn. En dan bedoel ik met namen de russen die wel luisteren, communiceren en vooral communiceren in engels! etc.

Laatste 2 weken heb ik voornamelijk echt in klote partijen gezeten dat ik mezelf naar een ban heb toegewerkt. Misschien niet netjes maar ik was het echt spuugzat dat ik constant met russen in het team kwam die maar geen engels communiceerde. Of dat je in in een premade terecht komt die meteen samenspannen en jou kickt. Ik zat in een match waar een idiot mij 2x in 2 verschillende ronders mij met zijn knife raakte. 1x kan ik me voorstellen dat het per ongeluk was maar bij de 2e keer zei ik dus ' seriously????' en bam hele premade team tegen mij en kickt mij eruit terwijl ik geen fluit verkeerd deed (was zelfs #2 in aantal kills). Ook verschillende matches gehad waar we al meteen met 1 bot begonnen. Dit zijn maar een aantal voorbeelden maar heb mezelf wel voorgenomen om het weekend te vermijden want vrijdag en zaterdag heb ik WEER alleen maar klote groupen gehad. Gelukkig gisteren ging het veel beter en ben ik inmiddels weer terug gepromoveerd naar gold nova 2.

Sommige roepen hier wel dat je beter met een premade group kan gaan maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Soms wil je gewoon spelen ook al heb je niemand om een premade te maken en dan zal je wel moeten.

Anyway ik ga die tool zeker uitproberen als ik mijn matchmaking met russen van 95% kan terugbrengen naar laten we zeggen 20% dan ben ik al happy genoeg.
Raven__NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Dan mag ik toch aannemen dat dit de betere russen zijn. En dan bedoel ik met namen de russen die wel luisteren, communiceren en vooral communiceren in engels! etc.

Laatste 2 weken heb ik voornamelijk echt in klote partijen gezeten dat ik mezelf naar een ban heb toegewerkt. Misschien niet netjes maar ik was het echt spuugzat dat ik constant met russen in het team kwam die maar geen engels communiceerde. Of dat je in in een premade terecht komt die meteen samenspannen en jou kickt. Ik zat in een match waar een idiot mij 2x in 2 verschillende ronders mij met zijn knife raakte. 1x kan ik me voorstellen dat het per ongeluk was maar bij de 2e keer zei ik dus ' seriously????' en bam hele premade team tegen mij en kickt mij eruit terwijl ik geen fluit verkeerd deed (was zelfs #2 in aantal kills). Ook verschillende matches gehad waar we al meteen met 1 bot begonnen. Dit zijn maar een aantal voorbeelden maar heb mezelf wel voorgenomen om het weekend te vermijden want vrijdag en zaterdag heb ik WEER alleen maar klote groupen gehad. Gelukkig gisteren ging het veel beter en ben ik inmiddels weer terug gepromoveerd naar gold nova 2.

Sommige roepen hier wel dat je beter met een premade group kan gaan maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Soms wil je gewoon spelen ook al heb je niemand om een premade te maken en dan zal je wel moeten.

Anyway ik ga die tool zeker uitproberen als ik mijn matchmaking met russen van 95% kan terugbrengen naar laten we zeggen 20% dan ben ik al happy genoeg.
Ik begrijp je volledig.
Maar de reden dat iedereen een 5 man premade roept hierzo is omdat we elkaar allemaal wel zon beetje kennen.
bijvoorbeeld iedereen weet dat als je 1 man mist kan je wambam/fail inviten en die joinen je als ze tijd hebben. Als ik thuis ben kan je me altijd inviten. Log ik in op mn smurf en gaan we knallen.
of je gaat gewoon de teamspeak op speelt even deathmatch terwijl je in een chamnel zit en na een half uurtje heb je een full premade in je channel.
tuurlijk je kan best wel eens soloq moeten maar als je dat doet ga dan niet ragen op die russen want JIJ hebt ervoor gekozen de roulette te gaan doen, en het risico dat er russen in je team kunnen komen voor lief genomen ;)

wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Als ik thuis ben kan je me altijd inviten. Log ik in op mn smurf en gaan we knallen.
of je gaat gewoon de teamspeak op speelt even deathmatch terwijl je in een chamnel zit en na een half uurtje heb je een full premade in je channel.
Waarom op je smurf dan?

[ Voor 22% gewijzigd door hmr op 18-05-2015 11:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Waarom op je smurf dan?
MWah, als ik daar een tijdje niet op speel verlies ik mn rank :)
En aangezien ik gewoon die ranked wil houden moet ik 1 game op mn smurf spelen.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Van het weekend lekker geknald met vrienden (mini LAN party). Zij zijn gold nova Master en ik Silver Elite master. En toch bij bijna elk potje stond ik tweede en zij onder mij. Voelt toch wel lekker zoiets... Mochten mensen zin hebben in een potje knallen maar ze komen iemand te kort, add me maar. Lanithro...

Yavu Steam Profile Lanithro

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:14:
[...]

tuurlijk je kan best wel eens soloq moeten maar als je dat doet ga dan niet ragen op die russen want JIJ hebt ervoor gekozen de roulette te gaan doen, en het risico dat er russen in je team kunnen komen voor lief genomen ;)
Nouuu...ik heb er niet voor gekozen om met russen te spelen ;) Dat beslist Valve voor mij met hun geweldige matchmaking tool. Het probleem ligt dus bij Valve naar mijn mening maar ze doen er ook te weinig aan. Als ik bv voor een dungeon queu in Wow dan kom ik ook niet bij de russen terecht om maar heel even een voorbeeld aan te geven...Ze kunnen de regio's zeker weten beter in regelen en al heel helemaal matchmaking. Soms denk ik wel dat Steam een russisch bedrijf is ofzo, open een willekeurige 'guides' sectie van een game en zie hoeveel russische guides daar staan. Om alleen engels te zien moet je een filter iedere keer apart aanzetten. Maar goed het gaat niet alleen om de russen want de oost europeanen kennen er ook wel wat van.

Zoals ik al aangegeven probeer ik het weekend nu vermijden want de laatste 2 weken (uitzondering gisteren) heb ik echt zwaar pech gehad met de groupen die ik kreeg. Helaas heeft niet iedereen de luxe (zoals hier op tweakers) om altijd met een premade te gaan.
Raven__NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Nouuu...ik heb er niet voor gekozen om met russen te spelen ;) Dat beslist Valve voor mij met hun geweldige matchmaking tool. Het probleem ligt dus bij Valve naar mijn mening maar ze doen er ook te weinig aan. Als ik bv voor een dungeon queu in Wow dan kom ik ook niet bij de russen terecht om maar heel even een voorbeeld aan te geven...Ze kunnen de regio's zeker weten beter in regelen en al heel helemaal matchmaking. Soms denk ik wel dat Steam een russisch bedrijf is ofzo, open een willekeurige 'guides' sectie van een game en zie hoeveel russische guides daar staan. Om alleen engels te zien moet je een filter iedere keer apart aanzetten. Maar goed het gaat niet alleen om de russen want de oost europeanen kennen er ook wel wat van.

Zoals ik al aangegeven probeer ik het weekend nu vermijden want de laatste 2 weken (uitzondering gisteren) heb ik echt zwaar pech gehad met de groupen die ik kreeg. Helaas heeft niet iedereen de luxe (zoals hier op tweakers) om altijd met een premade te gaan.
Als je goed leest zeg ik nergens dat je er voor kiest dat jij met russen gaat spelen.
Wat ik zeg is dat jij het RISICO accepteerd dat er 1 of meerdere russen in je team komen als je soloQ doet.
Ik heb helemaal niet gezegd dat jij ervoor kiest om een rus in je team te nemen.

En die luxe kan je zelf creeren ;)
Gewoon de ts op gaan voeg een aantal tweakers toe en je krijgt vanzelf een premade :)

• hexta
wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Als je goed leest zeg ik nergens dat je er voor kiest dat jij met russen gaat spelen.
Wat ik zeg is dat jij het RISICO accepteerd dat er 1 of meerdere russen in je team komen als je soloQ doet.
Ik heb helemaal niet gezegd dat jij ervoor kiest om een rus in je team te nemen.

En die luxe kan je zelf creeren ;)
Gewoon de ts op gaan voeg een aantal tweakers toe en je krijgt vanzelf een premade :)
Dat valt vies tegen met een lage rank, en dan ook nog omlaag gaan door bots vanaf ronde 2 en nare russen en teamkillende eikels, dan is het einde wel zoek. ;w

hexta schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:05:
[...]

Dat valt vies tegen met een lage rank, en dan ook nog omlaag gaan door bots vanaf ronde 2 en nare russen en teamkillende eikels, dan is het einde wel zoek. ;w
Ik snap jullie wel, ik heb hetzelfde gehad.
Ik speel tegenwoordig minimaal 3 man premade omdat je met 3 redelijke spelers nog best 2 russen kan carryen 9/10 keer.
Voeg me anders even toe:
http://steamcommunity.com/id/wambamnl/
Gaan we vanavond wel een potje met zn allen spelen.
Zorg ik ervoor dat er een premade komt met jullie 2 erin :)

• hexta
wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Ik snap jullie wel, ik heb hetzelfde gehad.
Ik speel tegenwoordig minimaal 3 man premade omdat je met 3 redelijke spelers nog best 2 russen kan carryen 9/10 keer.
Voeg me anders even toe:
http://steamcommunity.com/id/wambamnl/
Gaan we vanavond wel een potje met zn allen spelen.
Zorg ik ervoor dat er een premade komt met jullie 2 erin :)
:D hou ik je aan. ;)

En goed, goed, eerlijkheid waar eerlijkheid geboden is, Anthony en een paar anderen heb ik ook wel eens mee gespeeld. :)
Maar dit gehele weekend leek het gewoon echt niet mogelijk om mee te kunnen spelen, en dat kan gebeuren wanneer teams al volzitten natuurlijk, maar puur op rank is het gewoon wat zuur, helemaal als je daardoor demoted blijft worden.

hexta schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:15:
[...]

En goed, goed, eerlijkheid waar eerlijkheid geboden is, Anthony en een paar anderen heb ik ook wel eens mee gespeeld. :)
Maar dit gehele weekend leek het gewoon echt niet mogelijk om mee te kunnen spelen, en dat kan gebeuren wanneer teams al volzitten natuurlijk, maar puur op rank is het gewoon wat zuur, helemaal als je daardoor demoted blijft worden.
Ik speel met alle liefde met je hoor, maar weet niet of het voor jou zo leuk is?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Ik speel met alle liefde met je hoor, maar weet niet of het voor jou zo leuk is?
Ik snap het bij de grootste verschillen ook wel, maar ik denk dat het naarder is voor de groep als iemand meer moeite heeft dan de rest.
Ik denk namelijk dat het voor mij nog steeds leuker is dan met bots en russen te spelen. ;)

[...]

Ik ken het gevoel heb het ook vaak.
hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Ze leren er wel meer van. ik speel ook vaak met een silver elite en die zit nu al in nova 4 door soloq en gewoon naar tips luisteren die ik vertel.
Ik ben dan ook niet een hele super goede speler maar ik weet wel hoe de vork in de steel zit ;)
Anders doe jij toch ook mee vanavond hmr :D

• hexta
wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:20:
[...]

[...]

Ze leren er wel meer van. ik speel ook vaak met een silver elite en die zit nu al in nova 4 door soloq en gewoon naar tips luisteren die ik vertel.
Ik ben dan ook niet een hele super goede speler maar ik weet wel hoe de vork in de steel zit ;)
:D

Dat idd. En wat helpt nou beter dan tips van mensen die zien wat ik doe, en een stuk beter zijn? :)
_/-\o_

wambamNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:20:
[...]

[...]

Prima hoor :) ben er rond 22.30, moet eerst hockeyen met kantoor.

In ander nieuws. Heb mijn MW Hyperbeast eindelijk binnen.. Hij daalt nog wel beetje in waarde zag ik het afgelopen weekend... Van 90 naar 77 zie ik nu :s

Nu een Monkey Business halen. Heb een case hardened five-seven in de aanbieding. Zit redelijk wat blauw aan de bovenkant, is hij dan meer waard?

[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 18-05-2015 13:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Prima hoor :) ben er rond 22.30, moet eerst hockeyen met kantoor.

In ander nieuws. Heb mijn MW Hyperbeast eindelijk binnen.. Hij daalt nog wel beetje in waarde zag ik het afgelopen weekend...

Nu een Monkey Business halen. Heb een case hardened five-seven in de aanbieding. Zit redelijk wat blauw aan de bovenkant, is hij dan meer waard?
Is goed.

en nice sniks :)

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

VAC errors. Gewoon in een random Comp uit de match gegooid worden, en niet weer kunnen reconnecten. Het is me nu 2 keer gebeurd, met een max ban van 2 uur...

Van alles geprobeerd, gisteren wat matches met tweakers, geen enkel probleem...

Na de eerste keer ging het ook weer 9 matches goed, dus ben benieuwd. Heb een 2e PC paraat staan, ik vermoed dat je gewoon niet kunt re-connecten als je zo' n error krijgt, wat je ook doet.

Ik heb nu steeds een tweede PC paraat staan, als ik daarmee ook niet kan connecten, dan is dat vermoeden bevestigd.
Het is schrikbarend als je leest hoeveel mensen er last van hebben, reddit en andere populaire sites staan er vol mee...

Zometeen maar weer verder "proberen" :+

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:39:
VAC errors. Gewoon in een random Comp uit de match gegooid worden, en niet weer kunnen reconnecten. Het is me nu 2 keer gebeurd, met een max ban van 2 uur...

Na de eerste keer ging het ook weer 9 matches goed, dus ben benieuwd. Heb een 2e PC paraat staan, ik vermoed dat je gewoon niet kunt re-connecten als je zo' n error krijgt, wat je ook doet.

Ik heb nu steeds een tweede PC paraat staan, als ik daarmee ook niet kan connecten, dan is dat vermoeden bevestigd.
Het is schrikbarend als je leest hoeveel mensen er last van hebben, reddit en andere populaire sites staan er vol mee...

Beekie, is that you?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• dannbla
Jo0Lz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:39:

Omdat meer dan de helft van die hoeveelheid mensen niet leest. Je krijgt gewoon een URL meegeleverd bij de error met mogelijke fixes. Heeft bij mij (en iedereen die ik ken) ook geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door dannbla op 18-05-2015 13:48 ]

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
okaydanny schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Omdat meer dan de helft van die hoeveelheid mensen niet leest. Je krijgt gewoon een URL meegeleverd bij de error met mogelijke fixes. Heeft bij mij (en iedereen die ik ken) ook geholpen.
Inderdaad, hier helpt een pc reboot ook 9 van de 10x

• TheAnthonyNL
[...]

Ja sorry, heel mijn weekend was ook zoeken naar mensen om mee te spelen. Jammer dat ik dan vaak wordt uitgenodigd als ik ga eten of weg ben xD.

Anyway ranks betekenen niks meer... al ga je met een eagle en global elite in een smurf premade dan nog sta je soms te kijken van hoe ik mezelf er gewoon uitschiet.

Dus dit weekend ... knallen met iedereen i guess...

@HMR: je SMURF is MGE xD.

Add me on Steam

L@L heb net mijn oude Gamelux account nog ff ingelogged.. Wat een lol.. Vroeger al lekker in de flamemode! ;D

Btw de volgende account om mee te spelen met Tweakers:

Main DMG (nivo zit soms wel wat hoger)
Smurf 1 MGE (Dank Anthony ;) Had zelf niet de eerste potjes moeten spelen... Scout only op 29-4
Smurf 2 MG2

O-)

[ Voor 69% gewijzigd door hmr op 18-05-2015 14:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 10:41
Ik zou niet met Anthony gaan spelen, die schiet z'n eigen teamgenoten neer >:)

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:13:
Ik zou niet met Anthony gaan spelen, die schiet z'n eigen teamgenoten neer >:)
Oh daar gaan we weer hoor ... ik was niet de enige hé :-(. Was gisteren gewoon de schiet-alles-raak-wat-beweegt-dag...man man man. Maar het zal niet meer gebeuren.

Add me on Steam

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

okaydanny schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Haha, ja op die pagina staan een zooi dingen. Allemaal gedaan, alles nagelopen. Tevens integrity check, en een reboot, maar ik kon niet connecten. Alles was makkelijk binnen de 3 minuten klaar btw.

Hoe dan ook, nu op dit moment lijkt het weer te werken, lullige is dat je willekeurig die error weer kan krijgen.
Maar ik ben nu voorbereid! :D

• Terranova
  • Laatst online: 28-11 10:41
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:15:
[...]

Oh daar gaan we weer hoor ... ik was niet de enige hé :-(. Was gisteren gewoon de schiet-alles-raak-wat-beweegt-dag...man man man. Maar het zal niet meer gebeuren.
Haha kan gebeuren joh, toevallig dat ik 3 rondes op rij de lul was :'(

Ik vind sowieso dat ze iets moeten doen aan die teamkill cooldown. Als er een enemy in de buurt staat moet je niet meteen bij X aantal teamdamage gekickt worden oid.

• TheAnthonyNL
HamburgerHenk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:24:
[...]

Haha kan gebeuren joh, toevallig dat ik 3 rondes op rij de lul was :'(

Ik vind sowieso dat ze iets moeten doen aan die teamkill cooldown. Als er een enemy in de buurt staat moet je niet meteen bij X aantal teamdamage gekickt worden oid.
Haha, je staat ook altijd in de weg xD. Maar ik had je al een keer geteamkilled eerder, daarna die andere op jou :(, daarna ik weer doordat ik een enemy zag maar dat jij het gewoon was die effe uit en in de smoke liep... cs:go trolled me hard.

Add me on Steam

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 13:04

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Eergisteren heeft een vriend (Geen tweaker) een "karambit doppler red (factory new)" gewonnen.
Als nieuwe spelers wil ik graag aan jullie vragen wat jullie aanraden om ermee te doen!Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/541890342765711764/B5B6C882EF157E97908DB766CDBCDDB5A2F5DE01/
Afbeelding van google!

"~~Linux is only free if your time has no value"

0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:32:
Eergisteren heeft een vriend (Geen tweaker) een "karambit doppler red (factory new)" gewonnen.
Als nieuwe spelers wil ik graag aan jullie vragen wat jullie aanraden om ermee te doen![afbeelding]
Afbeelding van google!
Ik wil hem wel ruilen tegen een MW Hyperbeast m4a1.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
Als ie slim is gelijk verkopen voor veel keys :D.

Add me on Steam

• xeoMe
  • Laatst online: 25-11 21:23
Die knife is +- 1000 Keys waard, ik zou sellen en een andere vette knife kopen maar deze is ook erg bruut!

• 0stone0

0stone0

hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:35:
[...]

Ik wil hem wel ruilen tegen een MW Hyperbeast m4a1.
Ruilen gaat hem niet worden helaas.

--
Is het echter mogelijk om het legit te verkopen voor 'echt geld' ?

xeoMe schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:36:
Die knife is +- 1000 Keys waard, ik zou sellen en een andere vette knife kopen maar deze is ook erg bruut!
1000 keys? LoL.. ik koop hem van je voor 400 cash. Dus mocht hij dat willen, neem maar contact op.

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 18-05-2015 14:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:39:
[...]

--
https://opskins.com/

ATM down maar wel legit maar met zulke bedragen zou ik toch ruilen voor keys en deze sellen o.i.d.

• mystiqu
[...]

--
Niet makkelijk, en zeker niet met zo'n knife. Beste optie die je hebt is hem of voor keys verkopen en die keys aan legitieme high rep keytraders verkopen, of om hem aan een hele hele hoge rep te verkopen via paypal, met een middleman van reddit.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

--
Oh, daar heeft iLikeNoobies onlangs ellende mee gehad.
Scammed, weg mes, geen geld, veel gedoe.

Jo0Lz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Oh, daar heeft iLikeNoobies onlangs ellende mee gehad.
Scammed, weg mes, geen geld, veel gedoe.
Daarom zeg ik: verkoop hem aan ome hmr. Hij is legit! _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
Ik heb opskins laatst gebruikt om 300 euro aan skins te verkopen, ging allemaal prima. Als je dure skins verkoopt wel even premium kopen, en je moet zo'n weekje wachten op uitbetaling, verder top.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:39
Afgelopen week 2 games gedaan en bij beiden games hackers... is het weer zo'n periode of heb ik nu gewoon pech gehad? Ik dacht dat er de laatste tijd weer veel bans zijn geweest.

Best zuur :/

• xeoMe
Ik bied meer dan hmr voor die knife :>
xeoMe schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:57:
Heb je de cash dan vriend?! O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
xeoMe schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:57:
Getallen willen we horen!

Eenmaal andermaal...

• 0stone0

0stone0

xeoMe schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:42:
[...]

https://opskins.com/

ATM down maar wel legit maar met zulke bedragen zou ik toch ruilen voor keys en deze sellen o.i.d.
Pagina helaas nog steeds down. Mag ik vragen waarom je m zou verkopen voor keys en die dan verkopen, i.p.v. direct knife verkopen?

• endZORRRR
  • Laatst online: 20-08 14:15
Iemand die enig idee heeft welke alternatieven er zijn naast opskins.com?
Persoonlijk heb ik er baat bij als ik de 7 dagen wait time kan omzeilen, zodat ik met nieuwe skins weer kan beginnen met betten op csgolounge. (lose streak = gone skins :( )

• xeoMe
hexta schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Getallen willen we horen!

Eenmaal andermaal...
450 :D
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Pagina helaas nog steeds down. Mag ik vragen waarom je m zou verkopen voor keys en die dan verkopen, i.p.v. direct knife verkopen?
Toch in een keer een groot bedrag, keys kan je splitten en los verkopen aan tweakers of reddit members.

• hexta
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Veiliger, knife naar skins kan veilig, skins naar geld kan in kleine delen, als er dan iemand is die niet wil betalen of je probeert te scammen gaat het maar om een paar keys, en niet gelijk om alles wat je hebt?

• hexta

• 0stone0

0stone0

xeoMe schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:04:
[...]

450 :D

[...]

Toch in een keer een groot bedrag, keys kan je splitten en los verkopen aan tweakers of reddit members.
Neem maar contact op! Waarom zou ik die 50 meer afslaan ;)

• mystiqu
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Neem maar contact op! Waarom zou ik die 50 meer afslaan ;)
Heb je er eigen screens van ? En een linkje naar de inspect / z'n steam profile? Heb miss ook wel interesse a meer als xeome :>

[ Voor 49% gewijzigd door mystiqu op 18-05-2015 15:29 ]

In de DM zijn de onderhandelingen al bezig merk ik.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe
hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:38:
In de DM zijn de onderhandelingen al bezig merk ik.. :)
Haha merk het ook :+

• mystiqu
Ik ben niet aan het dm'en xD
Tot op heden heb ik nog geen screenshot gezien, heb ik een link naar een private profile gehad, een met paint bewerkte halve screenshot van het inlogscherm gehad en wordt er geschermd met juridische kennis die kant nog wal raakt.

Met andere woorden ik vertrouw het niet boys, succes met het bieden op deze knife. Voor de verkoper een gemiste kans om de knife te verkopen aan aan reliable buyer, maar ga ervan uit dat mijn mede tweakers dit ook zijn. Succes met de koop :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 0stone0

0stone0

hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:52:
Tot op heden heb ik nog geen screenshot gezien, heb ik een link naar een private profile gehad, een met paint bewerkte halve screenshot van het inlogscherm gehad en wordt er geschermd met juridische kennis die kant nog wal raakt.

Met andere woorden ik vertrouw het niet boys, succes met het bieden op deze knife. Voor de verkoper een gemiste kans om de knife te verkopen aan aan reliable buyer, maar ga ervan uit dat mijn mede tweakers dit ook zijn. Succes met de koop :D
Zeur.

Ondertussen heb je al een link in je mailbox naar een openbaar profiel. Die foto was gemaakt voor whatsapp en had ik toevallig bij de hand. Omdat ik voor iemand anders praat had ik even zijn naam weggehaald. Voor het gemak met een zwart vlak.

De knife is er, meer bewijs dan een openbaar profiel is er niet.

0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Zeur.

Ondertussen heb je al een link in je mailbox naar een openbaar profiel. Die foto was gemaakt voor whatsapp en had ik toevallig bij de hand. Omdat ik voor iemand anders praat had ik even zijn naam weggehaald. Voor het gemak met een zwart vlak.

Zeur? Ik ben een zeur omdat ik om wat informatie verzoek van een product dat ik mogelijk (wilde) kopen voor 450 tot 500 euro?

Lijkt me geen juiste constatering, of wel soms?

Heb zojuist het profiel bekeken en er is inderdaad een doppler aanwezig op die account. Desalniettemin hoef ik hem niet meer te hebben.

Succes met de verkoop. Clown.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 0stone0

0stone0

hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Zeur? Ik ben een zeur omdat ik om wat informatie verzoek van een product dat ik mogelijk (wilde) kopen voor 450 tot 500 euro?

Lijkt me geen juiste constatering, of wel soms?

Heb zojuist het profiel bekeken en er is inderdaad een doppler aanwezig op die account. Desalniettemin hoef ik hem niet meer te hebben.

Succes met de verkoop. Clown.
Via PB stuur ik je een link naar het profiel. Tot mijn verbazing is het een prive profiel. Toen ik t zag nam ik meteen contact op met de eigenaar die zo snel mogelijk het profiel openbaar zetten. Echter door steam duurt dat een paar minuten. Als jij echt graag die knife zou willen hebben zouden die paar minuten niet uit moeten maken.

Bedankt voor het gewenste succes. Ik ben er van overtuigd dat de verkoop gaat lukken, desnoods niet via GoT.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Zeur.

Waarom verloopt die handel uberhaupt via jou, en niet met die knul die die knife heeft?
0stone0 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:18:
[...]

Als jij echt graag die knife zou willen hebben zouden die paar minuten niet uit moeten maken.

Bedankt voor het gewenste succes. Ik ben er van overtuigd dat de verkoop gaat lukken, desnoods niet via GoT.
Ach, bij een verkoop gaat het om vertrouwen en om een zekere vorm van de gunfactor. Overigens geldt dat tweezijdig.

Laten we het erop houden dat ik het maar een beetje schimmig vind :). Neemt niet weg dat ik hoop dat jij (of je "vriend") er een goede prijs voor krijgt en niet gescammed wordt.

Pro-tip: ga als vers geregistreerde gebruiker niet meteen een dergelijke toon aanslaan. Dit helpt je verkoop niet. Tevens lijkt het me verstandig als de persoon in kwestie zelf gaat onderhandelen. ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• 0stone0

0stone0

StevenzeN schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:23:
[...]

Waarom verloopt die handel uberhaupt via jou, en niet met die knul die die knife heeft?
Zoals te zien is in mijn eerste post over de knife vroeg ik alleen om advies. De gene die de knife heeft zit nooit op Tweakers dus ik had het gepost. Toen kwam er opeens toch animo voor.

---
hmr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Ach, bij een verkoop gaat het om vertrouwen en om een zekere vorm van de gunfactor. Overigens geldt dat tweezijdig.

Laten we het erop houden dat ik het maar een beetje schimmig vind :). Neemt niet weg dat ik hoop dat jij (of je "vriend") er een goede prijs voor krijgt en niet gescammed wordt.

Pro-tip: ga als vers geregistreerde gebruiker niet meteen een dergelijke toon aanslaan. Dit helpt je verkoop niet. Tevens lijkt het me verstandig als de persoon in kwestie zelf gaat onderhandelen. ..
Uiteraard gaat het bij verkopen om vertrouwen. De gunfactor zit er altijd bij. Anders verkoop je het niet.
Ik snap dat je het een beetje 'schimmig' vind, maar zoals al gezegd had ik niet de intentie op het überhaupt te verkopen voor Tweakers.

[ Voor 52% gewijzigd door 0stone0 op 18-05-2015 16:34 ]

Pagina: 1 ... 109 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic