_██_
(ಠ_ృ)
MSI 13inch HD-ready notebookBartjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:19:
Wat was de prijs van de MSI x360 laptop?
Hunt prijs: € 479,95
Normale prijs: € 699,95
Dan let je ook niet echt goed op... die dingen zijn er de hele dagAtomsk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:19:
FFFfuuuuuuuuuuuuuu, weer een handbagage-tas/koffer gemist..

Verwijderd
Het zijn allemaal de verkeerdeUlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:20:
Het gaat niet hard met de geurtjes. Hebben jullie allemaal al een vriendin/vriend ofzo
Juist niet, maar we weten wel hoe ze ruften, die geurtjes dus.UlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:20:
Het gaat niet hard met de geurtjes. Hebben jullie allemaal al een vriendin/vriend ofzo
Moet geen vriendin met heetwater...UlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:20:
Zie ook:
https://chrome.google.com/webstore/detail/nfogdebliooegdhpahgnenmkeocegbob
Het mannelijkste filmpje van het internet.
YouTube: 【合体】本格的男尻祭2010 - BOY NEXT YEAR - 【糞晦日】.mp4 - YouTube
+1bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Voor de mensen met interese ik heb zojuist een chrome extension gemaakt met desktop notificaties. Zo hoef je niet telkens te F5'en
Zie ook:
De vraag is natuurlijk in hoeverre de geurtjes de ruften maskeren. Anders heeft het geen zin als je een vriendin zoekt of hebt.maartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
[...]
Juist niet, maar we weten wel hoe ze ruften, die geurtjes dus.
Top, maar krijg hier wel het goede plaatje, maar niet de goede omschrijvingbartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Voor de mensen met interese ik heb zojuist een chrome extension gemaakt met desktop notificaties. Zo hoef je niet telkens te F5'en
Zie ook:
Hij F5'd automatische al...bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Zie ook:

Niet voor FF? D:bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Zie ook:
AJAX requests doen hier de job: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Doet de site vanzelf toch al?bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Zie ook:
Wel vet dat je 'em gemaakt hebt!
Is gewoon de bestejhuiting schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:24:
[...]
AJAX requests doen hier de job: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Ibood.nl zelf refresht ook maar niet zo vaak.
Refresh, je ziet war er te koop staat en de procenten staan erin.
Geef ik ook steeds door.
Wow! maar...bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Zie ook:
Is dat echt nodig?This extension can access:
Your data on all websites
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
maartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:25:
[...]
Is gewoon de beste
Refresh, je ziet war er te koop staat en de procenten staan erin.
Geef ik ook steeds door.
This extension can access:bartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:21:
Zie ook:
Your data on all websites
Your tabs and browsing
??
Zet wel even de refresh omlaag staat standaard iets op 5 minuten.
[ Voor 23% gewijzigd door bartsidee op 11-08-2011 17:26 ]
Zou denk ik zoiets als dit halen, of gewoon even rondzoeken wat er voor Senns zijn die je bevallen. Neem dan een schijfje / speler mee (super kwaliteit) en ga luisteren naar muziek die je door en door kent. Ik neem meestal Een stukje klassiek of 3 mee, een paar Electrohouse noise-rants, een Hard-EDM plaat, een stuk delicate zang en wat Dolby-test explosies.BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:13:
[...]
Blij dat ik 'em niet gehaald heb dan. Ik zoek namelijk een niet al te dure hoofdtelefoons voor een zachte prijs, maar wel fijn geluid voor muziek/gamen (:
http://www.feedback.nl/sh...dj-500-k/100006922/115923
Maar voor meer game geörienteeerde oorwarmers kan je beter even het draadje op GoT opgraven. Ik betwijfel of je iets op ibood gaat vinden dat de moeite waard is.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
2 de site van ibood ernaast op en dan gewoon op kopen knop drukken?henkjobse schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
Ja, maar als je dan wilt bestellen heb je een lange redirect tijd tot je daadwerkelijk bij iBood zit...
[...]
Verwijderd
Op mijn linker scherm heb ik ibood open, en op het rechter scherm dit topicbartsidee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
F5 doet ie al automatisch maar nu kan je gewoon browsen en krijg je dus onderin een melding bij een nieuwe deal
Verwijderd
Die Koss is qwa zijn prijs beste wat er op het markt is ( prijs - kwaliteit ).BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:13:
[...]
Blij dat ik 'em niet gehaald heb dan. Ik zoek namelijk een niet al te dure hoofdtelefoons voor een zachte prijs, maar wel fijn geluid voor muziek/gamen (:
Ik heb hem ook, zuiver geluid, lekker bas, en fijn om de oren..het is zeker een prima ding..laat staan op de ps3 of dergelijke( echt geweldig ), nog betere zul je misschien dan wel hebben maar voor rond de 50 euro heb je echt geen betere.
maartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
[...]
2 de site van ibood ernaast op en dan gewoon op kopen knop drukken?
Ga ik eens proberenhenkjobse schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:28:
Maakt 't dan niet uit dat daar nog een "oud" artikel staat?
[...]
Dat was er wel maar 1.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 7% gewijzigd door blueice85 op 11-08-2011 17:29 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Sterker nog, je kan zelfs de directe link pakken naar het bestelformulier dat scheelt weermaartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
[...]
2 de site van ibood ernaast op en dan gewoon op kopen knop drukken?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Leuker in ieder geval dan al die tablets die je voor dezelfde prijs kan kopen...
Gaat toch vrij snelYpho schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:30:
Argh, lampjes
Ibood.nl refreshed ook. Lijkt dus niet te werken.
Eigenlijk zou er dus een script of zoiets moeten gemaakt worden waarop je enkel ik wil hem zet en dan koop je de laatste Ibood
[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 11-08-2011 17:32 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
NeeKain_niaK schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:34:
Huh ? Is die hunt nog altijd bezig ?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
350 mediaspelers
3 laptops
1 versterker
200 parfums
Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:36:
[...]
350 mediaspelers
3 laptops
1 versterker + 1 versterker met boxen
200 parfums
Je vergeet de tientallen tassen nog D:Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:36:
[...]
350 mediaspelers
3 laptops
1 versterker
200 parfums
wil je internet MÈT de snelheid van light neem dan glasvezel.Meer informatie
Door een gewone koperdraad reist elektriciteit met bijna de snelheid van het licht. Stel je eens voor wat er gebeurt als je door diezelfde koperdraad je internetverbinding stuurt.
anders is het altijd koperdraad.

[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 11-08-2011 17:38 ]
ora et labora
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Wat dacht je dan van draadloos? Gaat nog sneller dan het licht, je ziet er niks van!mrc4nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
lol. wat er bij die powerline adapers staat is best wel faal:
[...]
Vette shit ouwe, gewoon fiber kwaliteit met kopah.mrc4nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
[...]
Heb niks gemist gelukkig
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ben ook terug van t werk
Stond vandaag nog in de krant. Zo'n ingezonden brief die liep te klagen over het nut van glasvezel aangezien we al jaren draadloos internet hebben.Tromp.et schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:38:
[...]
Wat dacht je dan van draadloos? Gaat nog sneller dan het licht, je ziet er niks van!
eeh, connection trouble met die pluggies
De huidige, dan kunnen wij door naar de volgende namelijk.Nivali schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:39:
Kan iemand een voorbeeld geven van een must buy aanbieding? Aangezien dit mijn eerste hunt is.
Lol inderdaad. Stroom gaat ontzettend traag door een draad.mrc4nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
[...]
wil je internet MÈT de snelheid van light neem dan glasvezel.
anders is het altijd koperdraad.
de lego lamborghiniNivali schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:39:
Kan iemand een voorbeeld geven van een must buy aanbieding? Aangezien dit mijn eerste hunt is.
Fujifilm X-Pro1
Dat zijn meestal de koopjes die er 10 seconden op staan.Nivali schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:39:
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Verwijderd
Die zijn er niet. Maar gewilde producten worden in zeer lage aantallen aangeboden, zodat je meteen moet bestellen en later pas moet kijken of 't wat is.Nivali schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:39:
Zo heb je muziekinstallaties met 100 euro korting. Is niks voor als je iets specifieks zoekt, maar als je gewoon korting wil en je had 't toevallig nodig, dan is 't handig.
Maarrrrr nu niet meer );
[ Voor 25% gewijzigd door BlackthunderAwf op 11-08-2011 17:42 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Sinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:42:
met aanraakbediening.. Duh.. hoe wil je anders de powerknop aanzetten ?
hahaaa geniaal die beschrijvingenSinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:42:
met aanraakbediening.. Duh.. hoe wil je anders de powerknop aanzetten ?
Dachten meer mensen.SytseHartvelt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:42:
Mooi schermpje
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)