Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Was wel aardig in 1998 voor DJ gebruik, ik heb nog altijd een V700, maar goed is anders.
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
ARME AOW’er
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Er is zeker niks interessants langsgekomen in het afgelopen uurtje?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
• Een Mediaplayer
• Een Mediaplayer
• Een Mediaplayer
• Uuh..Een Mediaplayer
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 18% gewijzigd door WoBBeL op 11-08-2011 17:01 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
Bug gevonden in de poll creatorxost schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:00:
Poll: iBOOD Enquete: Welk product zou jij graag willen zien?
• Een Mediaplayer
• Een Mediaplayer
• Een Mediaplayer
• Uuh..Een Mediaplayer
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Zou er niet op rekenen helaas.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:00:
Zeiken en dan peer ik um naar huis. Hopelijk staat die headphone er nog wel even. Moet het 40 min uithouden.
ARME AOW’er
Dus je wenst ons 40 min met deze dingen toe? En bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:00:
Zeiken en dan peer ik um naar huis. Hopelijk staat die headphone er nog wel even. Moet het 40 min uithouden.
Jup je bent net te laat.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:01:
Is er al een multitool voorbij gekomen?
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Als je even wat terug zoekt was er een tweaker die het gekocht had om een lade te vullen.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:02:
Wie heeft er een multitool over?
Maar geen wijnopener en volgens mij ook geen bieropener. Niks waard dus.Matushki schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:04:
oh, oh?? zat wel een neustrimmer en nagelvijl op he koekwous
Daar moet ik je toch helemaal gelijk gevenAMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:04:
[...]
Maar geen wijnopener en volgens mij ook geen bieropener. Niks waard dus.
Yup, dan kan ik nu eerst even snel eten!MeijsteR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:01:
[...]
Dus je wenst ons 40 min met deze dingen toe? En bedankt!
Dat dus, anders pak je maar een klopboor.Kluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:05:
Elke multitool is een bieropener of het er nu wel of niet op zit!
Zelfs een aansteker is een bieropener...Kluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:05:
Koop een geurtje daar scoor je veel meer punten meeM34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Ik ben nog op zoek naar een mini multitool waarmee ik indruk kan maken op de meiden
Klopt, alleen die wijnopener is toch wel onmisbaar.Kluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:05:
Het is een DJ hoofdtelefoon en het is Koss.... zal wel goed zitten dus.BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Is dit wat een goede headset en zit deze ook lekker voor langere sessies? (:
Broek laten zakken. Heb je geheit een zooi lachende dames.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Ik ben nog op zoek naar een mini multitool waarmee ik indruk kan maken op de meiden
Hij staat voor 39e in de Pricewatch volgens mijBlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan moet hij minimaal de volgende functies hebben:M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Uitklapbaar spiegeltje
Chocolade dispenser
Ingebouwde credit card
Parking Assist
Bij Salland ja. Maar is nu al uitverkocht. Jammer dan ^^Tromp.et schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:07:
[...]
Hij staat voor 39e in de Pricewatch volgens mij
d3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:07:
[...]
Dan moet hij minimaal de volgende functies hebben:
Uitklapbaar spiegeltje
Chocolade dispenser
Ingebouwde credit card
Parking Assist

Nu misschien een leuke... iets anders?
Ik weet wel watHaveHam schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:08:
Goed die is uitverkocht.
Nu misschien een leuke... iets anders?
Mijn idee over al dit soort koptelefoons is dat ze na een tijd bloedirritant gaan zitten.BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Fujifilm X-Pro1
Ja ik nu ook
I want box :O!G-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:10:
Ben benieuwd of er uberhaupt nog nieuwe dingen gaan komen? Misschien nog een box...
Verwijderd
Jij liever dan ik. Veel plezier met je hot water, WiiMotes en multitoolsAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:11:
I want box :O!
Verwijderd
Was vanaf 14:40 even pleite.
Kreeg volgende melding: "Er zijn 1345 nieuwe berichten geplaatst"
Nee, niet echt. DJ hoofdtelefoons zitten vaak strak en gebruiken stug materiaal voor isolatie. Er zijn weinig DJ hoofdtelefoons die voor een DJ bruikbaar zijn en ook nog lekker zitten. (Sennheisser HD25's, Pioneer 500 en 2000 schieten te binnen)BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:06:
Blij dat ik 'em niet gehaald heb dan. Ik zoek namelijk een niet al te dure hoofdtelefoons voor een zachte prijs, maar wel fijn geluid voor muziek/gamen (:djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:12:
[...]
Nee, niet echt. DJ hoofdtelefoons zitten vaak strak en gebruiken stug materiaal voor isolatie. Er zijn weinig DJ hoofdtelefoons die voor een DJ bruikbaar zijn en ook nog lekker zitten. (Sennheisser HD25's, Pioneer 500 en 2000 schieten te binnen)
IeuwMandera schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:13:
Sennheiser HD215 is de ideale koptelefoon! Al 3 jaar genot met dat ding hier.

Man, wat is dat toch met die domme box.r.brands schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:14:
bestaat een box altijd uit items van de hunt?

Wtf moet je ermee...
Wie o wie
Ik hoop het van wel. Dann zijn we tenminste verlost van die luchtjes, trolleys, B&D en nog wat oude Sandisk MP3 spelers.r.brands schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:14:
bestaat een box altijd uit items van de hunt?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Geen vibraring?blobber schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:16:
Nu met gratis bluetooth buttplug

helaas

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
ik wil die dikke multitool van vannacht
Ik die mediaspeler die lijkt op een senseo apparaatr.brands schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:17:
ik heb nog 13 min voordat we gaan borrelen
Eenschgelijks.r.brands schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:17:
ik heb nog 13 min voordat we gaan borrelen
Tot 3 uur 's nachts opgebleven. Komt het eerste item wat ik wil een uur later langs.
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)