Tijd voor een leuke Netgear NAS, daar is er alleen vannacht nog maar een van geweest en toen sliep ik...
Dan ben ik benieuwd hoe makkelijk aan de lijst te komen is, of hoe openlijk die isKluutmaran schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:
[...]
Tuurlijk heel die hunt gaat automatisch via vooringestelde parameters.
[ Voor 5% gewijzigd door macciez op 11-08-2011 14:59 ]
Do what you love, do it often
van 5 tot 6 was blijkbaar het whisky uurtje...djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:58:
Is er zo veel whiskey langs gekomen dan? Heb ik nog kwaliteit gemist of was het alleen de grote merken zooi?
Iedereen heeft zo te zien al een mediaplayer.....
/dev/null
even pauze houden hopen dat er niks boeinds langs komt..
Vannacht ging het meer over whiskey dan over ibood hunt aanbiedingendjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:58:
Is er zo veel whiskey langs gekomen dan? Heb ik nog kwaliteit gemist of was het alleen de grote merken zooi?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Lijkt meer op een collecte bus voor SD kaartjes
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Daarmee ben ik net de fout ingegaan kwam net die onkyo voorbij..Killertjuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:59:
even pauze houden hopen dat er niks boeinds langs komt..
HaveHam schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:00:
Lijkt meer op een collecte bus voor SD kaartjes

Ja die heb ik ook gemistM34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
Daarmee ben ik net de fout ingegaan kwam net die onkyo voorbij..

Tis toch wel grappig om te zien dat de gemiddelde tweakert ongeveer 2 maanden en 1000 reviews en forum topics nodig heeft om een beslissing over een mediaplayer of tv te nemen. Maar via iBood binnen 5 seconden
hahah

Ik heb ook een leuke computer..
Hopen trouwens op een goed portable speakersetje.. mijn JBL van de vorige hunt is gejat :<
Signature
Mediaspelers zijn de nieuwe edt...
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Nee daar was het plaatje al genoeg voor bij mij, maar dat het kan zegt wel genoeg over het aantal mediaplayersVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:
[...]
Ik heb de specs niet nodig om te weten dat ik deze niet wil.
edt?
de prijs kan nou net de doorslag gevenTranzy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:01:
Tis toch wel grappig om te zien dat de gemiddelde tweakert ongeveer 2 maanden en 1000 reviews en forum topics nodig heeft om een beslissing over een mediaplayer of tv te nemen. Maar via iBood binnen 5 secondenhahah
tja maar eentje zonder hdd hoef ik niet..
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
eau de toilette
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Nice, zou ik ook wel willenVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:01:
Ik heb twee BOXEN gescoord met allemaal wisky in!!!!
Wie offert zich op om de voorraad dvico's op te kopen? dan kunnen we door met de leuke dingen
[ Voor 4% gewijzigd door luappul op 11-08-2011 15:03 ]
Ach, weet je. Dit topic is heerlijk terwijl je ondertussen naar Pipi Langkous op Ned.3 zit te kijken.
Als je in je betaalscherm zit van je bank heb je bedenktijd genoeg en kun je dus alsnog reviews en dergelijke op gaan zoeken.
Kan dit topic niet in slowchat mode, dat ik niet steeds op die groene balk hoef te klikken?
/dev/null
Zie 't al voor me. Miljardair die dat toch niet voelt die doodleuk alle stomme dingen koopt en de vette dingen voor ons over laatluappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:03:
Wie offert zich op om de voorraad op te kopen? dan kunnen we door met de leuke dingen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
YESS net op tijd eentje gekocht hier zat ik al de hele nacht op te wachten
poh, jij hebt geluk dat ie er nog is!
ach, heb nu wel even mooi tijd om dealextreme eens door te spitten op leuk spul
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Parfum en whiskey is één ding,
Goede varianten zie ik echter niet bijzonder vaak terug bij dit soort sites / acties.
Deze mediaplayer ook, ik denk dat men hem voor €35 nog niet interessant zou vinden.
Goede varianten zie ik echter niet bijzonder vaak terug bij dit soort sites / acties.
Deze mediaplayer ook, ik denk dat men hem voor €35 nog niet interessant zou vinden.
2x bestellenG-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:05:
Mag er maar 4 per persoon....
~ James May
MeanMachine, heb je er echt maar 1 nodig?
Nee man.maartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:03:
Ach, weet je. Dit topic is heerlijk terwijl je ondertussen naar Pipi Langkous op Ned.3 zit te kijken.
Muziekje via de TV erbij, bijv. SlamTV voor wat meer "pop" , of VH-1 voor veelal de echt leuke nummers.
Stereo erbij aan en genieten maar.
Oh, you... xD
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Whoehaa! google translate gebruikt bij de productbeschrijving van die TVIX:
Audio Codec: Dolby Digital, DTS naar beneden mengen,
Audio Codec: Dolby Digital, DTS naar beneden mengen,
ze blijven die dvico's maar aanvoeren in dat magazijn van iBood
What's next? Maglite? B&D tool? Of.... *trommelgeroffel* een Trolley!
/dev/null
Verwijderd
Arrow Classic RockHoyden schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:07:
[...]
Nee man.
Muziekje via de TV erbij, bijv. SlamTV voor wat meer "pop" , of VH-1 voor veelal de echt leuke nummers.
Stereo erbij aan en genieten maar.
Arrow Cliché Rock, de hele dag Dire Straits, Pink Floyd en de Eagles
Verwijderd
ik ga voor de pannensetdonny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:08:
What's next? Maglite? B&D tool? Of.... *trommelgeroffel* een Trolley!
Interweb radio, dat speel je toch via je NAS op je eigen IPtje?
bestel er ff 30, je kunt ze toch weer terugsturen
of misschien zo'n philips sensueel warmte apparaat?
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Of anders X-Rated van Kink FM.Bacspin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:09:
Arrow Cliché Rock, de hele dag Dire Straits, Pink Floyd en de Eagles
Is net wat anders.
met dit tempo komt de volgende morgen pas.......:S
Nespressoooooo!
"Find what you love and let it kill you"
Heeft er trouwens iemand nog een oldskool donald duck wekkerradio te koop?
jaa, weg :D:D:D
Rollator met HD, Bittorrent en DivX?
/dev/null
jaaa!!! verkocht
VERKOCHT!
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Bah, you made me F5M-Opensource schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:09:
Nespressoooooo!
Nee, lichtelijk moe, maar ben maar eens even XBOX ondertussenVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:06:
Mouzetc, voelt gij uw eigen een beetje ziekskes?
Signature
tijd voor een luchtje.
Oké, verlanglijstje gemaakt.
Voor mij:
instap dSLR met iig 1 lens
cheape netbook/tablet
very cheap Android telefoontje
dikke pc met 2600k onder de 600 euro
En als 't echt goedkoop kan, voor m'n ouders:
28-32" Full HD tv met CI+ slot en pref. DLNA
HCS van Onkyo of zo
Voor mij:
instap dSLR met iig 1 lens
cheape netbook/tablet
very cheap Android telefoontje
dikke pc met 2600k onder de 600 euro
En als 't echt goedkoop kan, voor m'n ouders:
28-32" Full HD tv met CI+ slot en pref. DLNA
HCS van Onkyo of zo
Nou iBood, doe eens gek, een stofzuiger ofzo... 
[edit]
Oh beter, een media player, die hadden we ook nog geen 300 gehad.
[edit]
Oh beter, een media player, die hadden we ook nog geen 300 gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-08-2011 15:11 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Lol weeral een mediaplayer
Raad eens...
/dev/null
Weer een media player
T_T
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Lol! Neeeeee niet weer zo'n mediading!
wtf?
lol wat een verrassing mediaspelert!
Oh, Dat zuigt als je net die vorige hebt besteld
Yay, nog een mediaspeler!
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)