Raar, bij mij refresht hij opeens niet meer vanzelf. F5 is back in the house!
miljaar, echt de hunt is iig beter dan de laatste, maar nog steeds wat een lelijke r2d2 zonder beentjes
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Verwijderd
en daarna gaat het alsnog foutHan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:
LOL... er zit best wel een bug in iBood.
Als je snel F5'en doet wanneer een produkt uitverkocht is, zie je telkens in een flits de button 'ik neem er één' in plaats van 'uitverkocht'. Wanneer je dan snel gaat klikken op de plek van de button 'ik neem er één' (zit iets lager dan de knop 'uitverkocht') dan komt je alsnog in het scherm om te bestellen
Gelukkig niet veel gemist....
/dev/null
Fuck .. tis een kleine
Ik heb ook een leuke computer..
Gvd.... ik dacht da's goedkoop voor een sloep
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
mooi.. wie gaat ermee varen?
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Verwijderd
ik gebruik gewoon de refresh addon in firefoxDevilly schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:
Raar, bij mij refresht hij opeens niet meer vanzelf. F5 is back in the house!
Pffff, ik mis de toppertjes.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Idd, als dat zou kunnen hadden we ook de bestel-URL's kunnen opslaan voor later
☻/
/▌
/ \
ik denk eerder aan.. kut, 25E verspild..De aanblik van deze 450mm lange sportboot en de welluidende naam 'Bella Luisa' neemt je in gedachten onvermijdelijk mee naar de zonnige kusten van Italië.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Wow, zelfs die boot gaat hard weg zeg, nu al 50%.
http://www.bol.com/nl/p/d...02004011413395/index.htmlpven schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:48:
Pffff, ik mis de toppertjes.
kan je er weer even tegenaan !
Love the intended pund3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:49:
Deze laat ik even varen denk ik...
Koekje d'r bij?
RC Boot heb ik al.. wil een rc vliegtuigTVL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:49:
Leuk voor bij die lego lambo
Fujifilm X-Pro1
mmm ik las ff op afstand opblaasbare boot

Er is een RC choppah geweest vannacht.floppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:50:
[...]
RC Boot heb ik al.. wil een rc vliegtuig
Maar dan wel een echte, die je vanuit je computer bestuurt met een webcam..... drone style.floppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:50:
[...]
RC Boot heb ik al.. wil een rc vliegtuig
/dev/null
me wants. Was dat duur?
Hijs bijna weg
Koekje d'r bij?
Snel of je vist achter het net!
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
15 euro iirc
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
2 stuks geloof ik. 1 van 15euro en 1 van 50..
Signature
Est IST GEZONKEN
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nice, ik wil er één zodat wanneer ik door de stad skate, ik achtervolgd wordt door een minichopper. Lijkt me grappig namelijk.mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
2 stuks geloof ik. 1 van 15euro en 1 van 50..
Das boot is uitverkocht!
Ik heb zo'n mini RC helikoptertje. Is wel grappig, maar kan alleen indoor en je moet er wat geduld voor hebben. Zeker niet iets om aan kinderen te geven.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Tweakers, Y U NO HAVE IBOODHUNT IRC?!
Geen 4 kanaals .. daarom laten gaan
Die is er, maar dit geeft karmadjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:52:
Niet makkelijker om een vlieger aan je fiets te binden?djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Nice, ik wil er één zodat wanneer ik door de stad skate, ik achtervolgd wordt door een minichopper. Lijkt me grappig namelijk.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Weer mijn gadget feeling kunnen weerstaan.. 
Tot nu toe alleen nog een goedkope mediaspeler voor mijn moeder..
Tot nu toe alleen nog een goedkope mediaspeler voor mijn moeder..
[ Voor 42% gewijzigd door M@cer op 11-08-2011 14:53 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Laat me raden, een mediaplayer.
Knap, zonder te kijken
Knap, zonder te kijken
[ Voor 31% gewijzigd door donny007 op 11-08-2011 14:53 ]
/dev/null
Verwijderd
ze hebben wel irc iboot.. gewoon chat ibood in google intype. maar er was nog niemand opdjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:52:
djunicron die is er wel, #iboodhunt irc.tweakers.net
Ik vond het meer op een waterkoker lijken.G-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:53:
Lijkt wel een koffiekan deze....
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee, een 4-kanaals opblaasschaap!donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:53:
Laat me raden, een mediaplayer.
Knap, zonder te kijken
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
wtf?djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:52:
http://irc.tweeakers.net/iboodhunt
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Hmm, een Network Media Senseo?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
waar blijven de mooie producten? :|:|
Levertijd van iBood is langer dan die van Dealextreme, hoor.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:53:
ik ga met mijne boot varen die ik zojuist heb gekocht,,,
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ah, ok thanks @ hierboven voor het posten.
Verbazingwekkend dat dit niet gestopt wordt, maar inderdaad, dit geeft karma
Beetje onterecht misschien he?
ik wil ook niet denken aan de administratieve chaos bij ze na vandaag..Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Levertijd van iBood is langer dan die van Dealextreme, hoor.
Fujifilm X-Pro1
Dang dat ding ondersteund niet eens gigabit...
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Ik denk dat dit draadje uitgesloten is van de karmabot
/dev/null
Enige topic waar dit tijdelijk magdjunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:55:
[...]
Ah, ok thanks @ hierboven voor het posten.
Verbazingwekkend dat dit niet gestopt wordt, maar inderdaad, dit geeft karma![]()
Beetje onterecht misschien he?
Signature
Karma is a biatch.donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:55:
Ik denk dat dit draadje uitgesloten is van de karmabot
of de troep waar ze alleen vanaf komen als er veel mensen zijn...Distrax1988 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:55:
Denk dat uurtje of 6/8 de leuke producten komen, als iedereen thuis is ?

Fujifilm X-Pro1
In principe zou het iBood niet moeten uitmaken wanneer welke producten erop komen aangezien ze er toch uitgaan. Het is niet zo als bij een veiling dat bij meer vraag de prijs zal worden gepusht.Distrax1988 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:55:
Denk dat uurtje of 6/8 de leuke producten komen, als iedereen thuis is ?
denken jullie dat de volgorde van de produkten vantevoren is vastgelegd?
Do what you love, do it often
je hebt nu zowaar ff de tijd om de specs door te nemen voordat je beslist of je bestelt of niet!
Media player nummero 10 op zijn minst vandaag
Koekje d'r bij?
past niet, daar zit al die wii guitarhero meuk inAlsatian schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
4 soorten mediaplayers in de box
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand is die ibood/1dayfly volgt en nog geen Mediaspeler heeft...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ik heb de specs niet nodig om te weten dat ik deze niet wil.luappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
je hebt nu zowaar ff de tijd om de specs door te nemen voordat je beslist of je bestelt of niet!
Ja denk het wel alles is al ingeklopt van te voren, en het scriptje loopt nu gewoon denk. is anders niet bij te maken somsmacciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
Er is in ieder geval keus genoegohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
Media player nummero 10 op zijn minst vandaag
Kies mij!M@cer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand is die ibood/1dayfly volgt en nog geen Mediaspeler heeft...
~ James May
Tuurlijk heel die hunt gaat automatisch via vooringestelde parameters.macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:56:
Keus genoeg idd, want prijzen lopen uiteen van 50 - 350 euro. Voor elk wat wils
Zelfs ik heb een mediaspeler. Maar 1 x gebruikt, maar ja, het was een dagaanbieding :lol:
Haha, yeee eindelijk. Kan je in een bad whiskey laten dobberen!Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:
Mouzetc,,ik heb ene boot gekocht!
Signature
verschrikkelijke waterkoker....
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Is er zo veel whiskey langs gekomen dan? Heb ik nog kwaliteit gemist of was het alleen de grote merken zooi?
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)