Catan is wel nice
Zojuist via Twitter:
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten!
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten!
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Wat zal die Onkyo worden dan?
Lekker kort.
Een powercord. Zul je altijd zienHoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:36:
Wat zal die Onkyo worden dan?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Die Onkyo kan nog wel eens iets zijn, maar dan moet het wel een goede aanbieding zijn. Niet 20 euro korting zoals de meeste producten de laatste tijd.
Vage videoclip van Toto trouwens, maar wel mooi.
Hmm, als het een oortjes duopack is voor weinig koop ik het..
zou mooi zijn, die van mij is net stuk.
Lekker kort.
Hopelijk onkyo 509 of 609 met Jamo 426, 606 of 608 speakerset
HCS5 als t kan...
Scientia Potentia Est
Onkyos kun je altijd lekker doorverkopen als je niet zo stom bent als mijzelf om er een jaar mee te wachten voor je het doet (er ondertussen twee nieuwe modellen zijn)
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
We kunnen volgens mij lang op die dingen gaan wachten. Niemand lijkt geinteresseerd in die brillen. (logisch
)
Al luisterend naar;
Funeral Party - NYC moves to the sound of L.A.
YouTube: Funeral Party - New York City Moves To The Sound of L.A. - YouTube
Aanrader!
Funeral Party - NYC moves to the sound of L.A.
YouTube: Funeral Party - New York City Moves To The Sound of L.A. - YouTube
Aanrader!
Hehe, eindelijk van die kutbril af.
Lekker kort.
Verwijderd
Hmm, ik wil eigenlijk alleen een gereviseerde denon fm3. Maar daarvoor ben ik denk ik op de verkeerde plek.
Ze zijn made for Iphone, maar built for Blackberry. Lol.
In ears.. Jammer, bij me SGS2 zaten al goeie.
philips wake up light op komst:
Philips Wake-Up lights? RT @ibood: @helmernl Jazeker, wacht een product of 10 af #hint #iboodhunt
Philips Wake-Up lights? RT @ibood: @helmernl Jazeker, wacht een product of 10 af #hint #iboodhunt
Scientia Potentia Est
made for iphone, built for blackberry? lol
oh te laat, bugger
oh te laat, bugger
[ Voor 20% gewijzigd door Robsel_NL op 11-08-2011 02:40 ]
Jaaa!HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:40:
Guns N' Roses met Prardise City
... altijd leuk
Het is weer gezellig hier volgens mij
[ Voor 4% gewijzigd door Igor4 op 11-08-2011 02:41 ]
Ik wou dat ik zonder wekker kon leven.
Lekker kort.
geduld mensen..
Vorige keer heb ik ook 10 uur gekeken en niks gekocht
Vorige keer heb ik ook 10 uur gekeken en niks gekocht
Serieus? Ik heb nog nooit wat gezien in die dingen.
Ik wil gewoon een wekker waar ik op kan slaan als ie herrie maakt
Ik wil gewoon een wekker waar ik op kan slaan als ie herrie maakt
Ik blijf. Voor die wake-up lights!
[ Voor 13% gewijzigd door laurenssie op 11-08-2011 02:41 ]
het is hier altijd gezellig!
No animals were harmed in the making of this comment.
Sodeju er rent net een jogger langs! Nu weet ik wat mensen om dit tijdstip nog doen!
Kom op weg met die oortjes!
Die mocht geen nieuwe hardloopoordopjes kopen van zijn vrouw als ie niet wat vaker ging hardlopen denk ik.Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:42:
Sodeju er rent net een jogger langs! Nu weet ik wat mensen om dit tijdstip nog doen!
Lekker kort.
Yeuh.... net mailtje van staatsloterij, €15,- gewonnen (op een straatje á €30,- dus nog €15,- verlies)
Scientia Potentia Est
Fixed.HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Yeuh.... net mailtje van staatsloterij, €15,- gewonnen (op een straatje á €30,- dus nog €15,- verlies)
Lekker kort.
Stel je voor je wint nu de kanjer als je hier naar zit te kijken!HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Dan had je natuurlijk alles willen bestellen.Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:44:
[...]
Stel je voor je wint nu de kanjer als je hier naar zit te kijken!
Lekker kort.
amazingHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
De wake up light met USB aansluiting is nog maar € 95 hoor. (De andere 2 modellen zonder USB zijn iets boven de € 50)Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Hoeveel korting op die wake up light? Die heb ik namelijk wél nodig.
Nog geen 18 hier, dus ik verdien/verlies niks met die onzinHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Coole Onkyo al is onze Denon nog lang niet toe aan vervanging.
Ben ook nog niet helemaal overtuigd van dat hele 3D gebeuren.
Helemaal mee eensVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:45:
Hmmz, leuk ding. Te duur voor een impulsaankoop
idemHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Dat kan vast ook uit.Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:46:
Coole Onkyo al is onze Denon nog lang niet toe aan vervanging.
Lekker kort.
Heb je meer gewonnen dan ik. Maar het verlies is wel even groot... (heel staatslot van 15 euro)HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Verwijderd
Leuk kun je daar straks 2 paar Ibood zwaailichten mee kopenHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:43:

15:44:11 op 11 Augustus 2011alwaysleft schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:46:
tot hoe lang duurt de hunt?
Ik blijf nog voor 2 deals op.. Zit weer niet veel soeps bij, net als vorige keer.
Is deze set wat?
Scientia Potentia Est
Even om de tijd te doden:
YouTube: Gotye- Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)- official film clip (HD) - YouTube
Lekker nieuw hitje!
YouTube: Gotye- Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)- official film clip (HD) - YouTube
Lekker nieuw hitje!
Signature
goede smaak!mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:48:
Lekker nieuw hitje!
Ik maakte een grapje. Niemand weet wanneer het stopt. Al is het meestal morgen in de middag/avond (wanneer alles foetsie is).
Lekker istie zeker ja.. Alleen, nergens te downloaden, behalve.. ikTunes, ja..mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:48:
Lekker nieuw hitje!
Zuiderbuur.. CD is nog niet uit geloof ik.
Signature
gelukkig heb ik Music junk op mijn S2 voor android. die vindt allesJustin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:49:
[...]
Lekker istie zeker ja.. Alleen, nergens te downloaden, behalve.. ikTunes, ja..
Hier spotify!alwaysleft schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:50:
[...]
gelukkig heb ik Music junk op mijn S2 voor android. die vindt alles![]()
Nee, dit komt de 19e augustus uit. Heb 'm gepre-orderd, lijkt me een leuke artiest. Clip is ook mooi!
zeker..alwaysleft schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:51:
mooi horloge!
YouTube: BriBry - [MUSIC VIDEO] A POEM I'LL SING OUT LOUD
- YouTube
dit is ook wel een fijn nummertje!!!
dit is ook wel een fijn nummertje!!!
Ja, heel vet.mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:51:
Bon Iver fans dan ook hier?
Lekker kort.
cheersVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:52:
Wie doet er een glaasje whiskey. Kheb geen zin om op te staan.
Whiskey, check!Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:52:
Ja, lekker...Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:52:
JD of Famouse Grouse?
Scientia Potentia Est
whehhehee
ahahhaha a ohhohohoohhohhiihhiihihhihi hihi ih hi ihhi hi hih hi aha ag ahhaha
Bij deze open ik een lekkere Hoegaarden! Who's in?
[ Voor 13% gewijzigd door Igor4 op 11-08-2011 02:54 ]
Mogguh!goosche schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:53:
whehheheeahahhaha a ohhohohoohhohhiihhiihihhihi hihi ih hi ihhi hi hih hi aha ag ahhaha
eyy iets met een h en 3 andere lettersgoosche schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:53:
bailys is ook lekker heheh
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)