hunt van be had een refurbished iPad 1
Nergens gezien.. maar de iPad van vorige keer was refurbished en 20euro goedkoper dan normaal.. dus daar hoef je niet op te wachtenmaxje99 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:16:
Net binnengevlogen geen tijd gehad om topic door te lezen maar klopt het dat er waarschijnlijk een ipad langs komt?
Signature
Met vliegeigenschappen nog wel.
Lekker kort.
Hij's al weg hoorIgor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:17:
wel leuk ding die heli
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
tele-feesie..
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
staat wel leuk op de doos voor al die mensen die niet snappen wat het is,Bolletje92 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:18:
DVB-T is niets waard...
Wss alleen NED 1 2 en 3Arjan Scholl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:18:
Yes digitenne ontvangst
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
En RTV Oost, (in zwolle dan)
Lekker kort.
Plus lokale omroepen idd
Mijn excuses
~ James May
wow! dan kun je vet mooi dvd's en blu rays gaan kijken!Johnnyzz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:19:
Deze tv heeft zelfs SCART!

Anime en de Hunt gaan goed samen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
With the mediocre upscaling quality, anyone looking for a good hybrid monitor would do better to look elsewhere.
Toch maar niet dus.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:49:
Net nieuwe tv gehaald, Philips 22" 221T1 met nieuwe Smit Conax Digitenne CAM module, prima beeld hoor, maar vooral bij ned 1,2,3 loop het geluid niet synchroon met het beeld.
andere cam module geprobeerd, zelfde probleem...
iemand wel digitenne werkend met dit model?
alvast bedankt,
grtz, Jorg
[ Voor 59% gewijzigd door zeef op 11-08-2011 02:21 ]
Dat is wel heel realistisch uitziende anime trouwens!
Welke anime?
No animals were harmed in the making of this comment.
steins;gate (episode 19)
Preview (van EP19)
Crazyanz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:22:
Steins;Gate is about a group of friends who have customized their microwave into a device that can send text messages to the past.
Er zit meer achter though, zo klinkt het wel heeeel achterlijk.
Nope.
[ Voor 75% gewijzigd door D4NG3R op 11-08-2011 02:23 ]
Steins;Gate is about a group of friends who have customized their microwave into a device that can send text messages to the past.

Niet serieus toch?Crazyanz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:22:
Crazyanz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:22:
Steins;Gate is about a group of friends who have customized
their microwave into a device that can send text messages to the past.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Galaxys2 wordt heet als een gek. En heb geen zin in de laptop in bed, laat staan uit bed. Dus slaap lekker en happy hunting allemaal.
Klinkt wel origineel, zie je nog zelden bij nieuwe anime's. Ik zou m eens kijken als hij finished airing is (hou niet van elke week wachten
)
No animals were harmed in the making of this comment.
Spotify playlist? Jazeker, zelf muziek toevoegen. Ik heb alvast een klein beginneke gemaakt..
GoT iBood Hunt playlist 2011 by just-out
Javascript uitzetten en handmatig refreshen?Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:23:
Galaxys2 wordt heet als een gek. En heb geen zin in de laptop in bed, laat staan uit bed. Dus slaap lekker en happy hunting allemaal.
Lekker kort.
Ga je echt niet krijgen bij deze huntVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:22:
Doe mij maar Deathnote...
Ik wacht nog 2 producten af...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet echt veel soeps bij tot nu toe als ik het zo zie. Vorige keer waren er al wat receivers + speakers rond 01:30. Wie weet tegen 04:00
Android ... en ... zeker?
Ik stel voor dat je daar een 21,5" philips hybrid lcd scherm bij koopt zodat je daar haarscherp van kan genieten.Comgenie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:23:
Klinkt wel origineel, zie je nog zelden bij nieuwe anime's. Ik zou m eens kijken als hij finished airing is (hou niet van elke week wachten)
Verwijderd
Scherm langer dan een uur is hij gewoon klaar. Dat heb je met van die rare test roms.Hoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:23:
[...]
Javascript uitzetten en handmatig refreshen?
Mijn ritme is toch al kapot, meestal slaap ik rond 5 uur pas..
Het voelt nu gewoon als avond..
Het voelt nu gewoon als avond..
Moet dat nou zo nodig?laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:25:
Kijk eens! Jan smit!
Neu, ik stink al van mezelf.
Lekker kort.
ah geurtjes, hadden we ook nog niet gehad
Een luchtje... right. Ik ga maar eens dutten. De hunt is weer niet veel soeps blijkbaar.
De Ik neem er een knop doet het niet?
Verwijderd
Nee, nu is het echt klaar. Iedereen nog even naar het filmpje in mijn sig! Een klassieker!
Chrome legend is heerlijk. Ik was net te laat helaas..
Al een Synology helaas, anders zeker genomen
zo even aangevuld met wat random spul uit mijn huidige playlist ^^Justin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:23:
Spotify playlist? Jazeker, zelf muziek toevoegen. Ik heb alvast een klein beginneke gemaakt..
Waarom bouwen ze nou geen NAS systemen met WiFi ingebouwd..!
Same here, al voorzien.Dutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:28:
Al een Synology helaas, anders zeker genomen
Lekker kort.
Was te lang aan het lezen, maar goed, mijn pc kan dat allemaal ook..
Omdat dat ruk werkt? doh..Igor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:29:
Dit is een account.
Wie gaat er nou veel data overpompen over een trage wifi-verbinding.Igor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:29:
Lekker kort.
Verwijderd
Nee mijn tomato usb router met usb storage voldoet voorlopig. Toch maar de laptop gepakt.
* Al luisterend naar Africa van Toto, ty Joop!
Hopen dat er nog een leuke koptelefoon/headset bij zit i.p.v al die skullcandy meuk
Die NAS was nice ja. Maarja, niet echt nodig
Polaroid! Oei.. Zien er zowaar nog goed uit ook nog, maar met zonnebrillen wil de maat nogal verschillen
.
Ik heb al een ray ban dus geen bril voor mij op het moment.
Laten we hopen dat er nog iets fatsoenlijks voorbij komt.
Laten we hopen dat er nog iets fatsoenlijks voorbij komt.
well.. ik. Kan hier niet zomaar een kabeltje leggen over 20m,Hoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:29:
[...]
Wie gaat er nou veel data overpompen over een trage wifi-verbinding.
daarnaast met 802.11N moet het te doen zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Igor4 op 11-08-2011 02:32 ]
* CLB had 'n deja vu bij de reactie van zynex...
Ik heb nu trouwens de play on incl 2 tb en gister ook al de Iomega nas incl 2 TB. Zal ik die iomega cancellen?
Zonnebril, lijkt erop dat iBood... het zonnig inziet... YYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
Soms is het onmogelijke alleen maar moeilijk.Igor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:31:
[...]
well.. ik. Kan hier niet zomaar een kabeltje leggen over 20m
Zo, zonnebrilleke bestelt. Eens kijken of het wat is, zodra het binnen is..
Dan moet je nog even wachten tot de netwerk over stroom dingen komenIgor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:31:
[...]
well.. ik. Kan hier niet zomaar een kabeltje leggen over 20m,
daarnaast met 802.11N moet het te doen zijn
Lekker kort.
Relaxt! In Kroatie kon ik gewoon naar de meisjes kijken zonder last te hebben van waterschitteringen oid. Met wintersport maar eens testen of 'ie tegen kou kan!Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:32:
Idem, hoe bevalt hij Laurens?
Kan je nu toch zien? Crap, one size, bastaJustin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:32:
Zo, zonnebrilleke bestelt. Eens kijken of het wat is, zodra het binnen is..

http://irc.tweakers.net/iboodhuntVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:32:
wat is de url ook alweer van irq(ibood hunt)
~ James May
Is die Spotify lijst van hier nog wat dan, dan maak ik even een account aan op spotify
yes, dat zou kunnen al weet ik niet of er hier meerdere fases in huis zijn (woon in studentenhuis), bij meerdere fases werkt het niet begreep ik. En het schijnt ook niet zomaar te zien te zijn of dat zo is.Hoite schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:32:
[...]
Dan moet je nog even wachten tot de netwerk over stroom dingen komen
[ Voor 8% gewijzigd door Igor4 op 11-08-2011 02:34 ]
Ik luister momenteel dit: http://open.spotify.com/u...st/3NchlYLiFhP8ei4fpVRQIcDutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:34:
Is die Spotify lijst van hier nog wat dan, dan maak ik even een account aan op spotify
Lekker kort.
Vind t lelijk dat je via je iPod op de WiFi ook een premium account moet hebben..
Signature
Wet kopen op afstand for teh rescue!Igor4 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:34:
[...]
yes, dat zou kunnen al weet ik niet of er hier meerdere fases in huis zijn (woon in studentenhuis), bij meerdere fases werkt het niet begreep ik. En het schijnt ook niet zomaar te zien te zijn of dat zo is.
Lekker kort.
@ibood:
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten! ht.ly/60hVQ #iboodhunt
Hier een Twitter hint: Straks oa een Onkyo, Kolonisten van Catan en in-ears met microphone. Blijf zitten! ht.ly/60hVQ #iboodhunt
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)