Ik ben al paar dagen aan zoeken en kom er maar niet uit. Begin er lichtelijk gestoord van te worden.
Dit is mijn directory structuur:
/Video
------/Star Trek
----------------/Season1
------------------------/StarTrek S01D01
------------------------/StarTrek S01D02
------------------------/StarTrek S01D03
----------------/Season2
------------------------/StarTrek S02D01
------------------------/StarTrek S02D02
------------------------/StarTrek S02D02
Andere serie staat als volgt op de HD:
/Video
------/Star Trek
----------------/StarTrek S01D01
----------------/StarTrek S01D02
----------------/StarTrek S01D03
----------------/StarTrek S02D01
----------------/StarTrek S02D02
----------------/StarTrek S02D02
Hoe kan ik die dusdanig scrapen dat elke disc zichtbaar wordt????
Ik heb geprobeerd als test 4 discs in de root te zetten samen met enkele andere films. Die films pakt ie goed op, maar de Star Trek verzamel DVD's niet. Ik heb verschillende namen geprobeerd zonder resultaat. Het ligt imho dus niet aan de directory structuur!
Afijn, ik ben op zoek gegaan met mijn vriend Google en komt de meest wilde dingen tegen:
* Op het XBMC forum adviseren diverse mensen om de DVD te splitten in afzonderlijke MKV bestanden, per episode 1 en dan die goed te benoemen en ze als TV show te scrapen.
Sorry, maar dan is het hele gemak weg en kost me dat erg veel werk om het goed te krijgen. En dan moet je de extra's en dergelijke ook nog gaan uitdokteren

* Anderen sturen je doodsimpel door naar de
XBMC wiki, afdeling TV shows.
Ja, euhhhhhh het zijn inderdaad TV shows, maar het zijn ook gewoon uitgebrachte DVD's! Om nou eerst uit te gaan zoeken welke shows er op elke DVD staan om vervolgens elke map te gaan hernoemen met episodes naam erbij gaat mij veel te veel werk opleveren

Ik snap dat het wel zo zou werken voor homebrew verzamel DVD's, maar voor normaal uitgebrachte?
* Voor elke DVD een .nfo aanmaken.
Idem als voor vorige punten, enorm veel werk met hoog fout risico.
Simpel gezegd wil ik dat de DVD's gewoon herkend worden als uitgebrachte DVD's, net zoals de films en dat er info op scherm komt. En natuurlijk op naamvolgorde gesorteerd. Alle Star Trek DVD's onderbrengen in 1 vervolgscherm om op door te klikken is dan de volgende logische stap (denk dat dat met taggen zal gaan of zo, maar dat zie ik dan weer wel).
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik kan echt nergens een oplossing vinden.
En sorry als het hier al een keer voorbij is gekomen, 25 XBMC topics doorspitten a enkele honderden pagina's is wel beetje heul veul....
[
Voor 25% gewijzigd door
Olgeros op 27-04-2013 14:53
]