kraades schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:22:
Kijk eens naar xbmc launcher, xbmc favorites, combinatie met sickbeard, couchpotato.
Ik zou niet meer willen zitten klooien met verkenner en muis vanaf mijn bank. Moet er niet aan denken.
Kan zo wel door gaan.
xbmc subtitles, xbmc autosubs, the trailers met koppeling naar cp, sabnzbd, nzbget, de vele audio plugins enz enz maar daar heeft XeNeRgY geen boodschap aan vermoed ik zo.
Vraag me ook sterk af of ie wel echt sneller is via verkenner dan met XBMC of dat het niet gewoon gelijk op gaat? Wellicht verouderd systeem voor XBMC, maar dat denk ik niet, de verkeerde skin gebruikt, verkeerde settings.
Wat ik wel weet is dat wanneer mijn systeempje kapot gaat ik met een behoorlijk issue zit want dan valt alles weg

TV, PVR, Films, Muziek, Games , Browser enz enz voor wat betreft de main TV dan

Ik draai het niet op mijn Desktop maar dedicated in de huiskamer, daar kan ook het verschil in zitten.
Als ik zou willen zit ik in een handomdraai bij mijn films beginnende met een letter K bij wijze van spreken (iets meer tikken en ik heb de film die geroepen/gekozen of wat dan ook is)
En het ziet er nog eens fancy uit ook nog wat ik van een verkenner niet zeggen kan.
En of de verkenner nou sneller is of niet, mijn HTPC setup (welke nou niet echt high end is) doet het prima.
Het hele geheel draait hier nog net niet 24/7 en iedereen die hier mee in aanraking komt, mijn vriendin, kids, vrienden, oppas enz, hoef ik niks uit te leggen, ja misschien de Harmony One.
[
Voor 16% gewijzigd door
schumi2004 op 20-05-2013 22:34
]