Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Dank u
http://semiaccurate.com/f...p?p=145240&postcount=2060The slides are correct. The new card is more than 130 percent faster than Cayman in Unigine Heaven. I tested myself.
Kickass product, with plenty of extras!
Geen bekende gast, maar tot nu toe praat hij geen onzin.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:22:
[...]
Komt toch redelijk in de buurt van 80-100% scaling niet.
@tweaker hoezo overdrijf ik
mja over diene slide op de frontpage geloof ik niet vrel
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 15-12-2011 12:08 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Verwijderd
Ondat het niet gaat om 20 fps dit ligt gemiddeld wel een stuk lager.yzx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:06:
[...]
hehe
@tweaker hoezo overdrijf ik
mja over diene slide op de frontpage geloof ik niet vrel
Dus als 1 6870 bijvoorbeeld 40fps gemiddeld haalt en je gooit die in crossfire gaat het volgens jouw theorie maar 50fps gemiddeld worden?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:26:
[...]
Ondat het niet gaat om 20 fps dit ligt gemiddeld wel een stuk lager.
Microstuttering die bij CFX en SLi voorkomt ofcourseVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:29:
We hadden het ergens anders over lees eens terug
Via een andere bron vond ik dit over de 7970 :
En dan op dezelfde site ook nog ditDisplay outputs include 1x DVI, 2x Mini Display and a Single HDMI connector. You can also see the stock reference cooler which is pretty much the same as the HD6970 with a new theme design however the HD7900 Series is expected to feature the liquid Chamber Cooling which may offer improved heat dissipation over Vapor chamber cooling. The card is expected to be priced around $449 – $500US.
The HD7850 would be priced at $199 US when launched.
Nu als dit waar is gaan de HD69xx toch diep in prijs zinken niet?The HD7870 would be priced at $299 US when launched.
http://wccftech.com is de bron
En dan nog zonder "goede" drivers voor die kaartPaprika schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:07:
Meer dan 130% sneller als in van 50 naar 115 (willekeurig basis getal)?

[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 15-12-2011 12:39 ]
Zal wel meevallen denk ik. Ik zie een 6970 zeker niet onder de 180 zakken, meer 230 ofzo. Denk er ook aan dat je de 6950 nog altijd kunt flashen, misschien dat het dan voor 150-180 kan.yzx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
[...]
Nu als dit waar is gaan de HD69xx toch diep in prijs zinken niet?
Denk ook dat de HD6950 richting HD6870 prijs gaatPaprika schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:41:
[...]
Zal wel meevallen denk ik. Ik zie een 6970 zeker niet onder de 180 zakken, meer 230 ofzo. Denk er ook aan dat je de 6950 nog altijd kunt flashen, misschien dat het dan voor 150-180 kan.
Maar dat flashen moet je al veel geluk hebben tegenwoordig ( ook al levert het maar een minimale boost extra op tov het OCen met normale shaders naar Hd6970 speeds )
Vergelijkbare prijzen als 6950 en 6970 dus. 79xx komt er nog boven... De tijd van lage prijzen lijkt over.yzx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:37:
The HD7850 would be priced at $199 US when launched.
The HD7870 would be priced at $299 US when launched.
redenerend vanuit meer prestaties=meer betalen en even een van de laatste "dure" single gpu kaarten de 8800GTX zou de 6970 dus ongeveer 1800 euro moeten kosten?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
En AMD wil toch concurrerende prijzen neerzetten? Of komt nVidia niet met iets nieuws in het 1ste kwartaal 2012?
Kan me niet voorstellen dat we voor bijvoorbeeld de 7950 en 7970 respectievelijk 400,- en 500,- moeten neerleggen...
Mijn Nvidia 6800 LE (slechts 128MB genheugen) van 8(?) jaar geleden was 200 euro en was spot goedkoop toen, in vergelijking met de rekenkracht. en ik kon toen ook nog tot de 500 a 600 euro gaan.priemt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:26:
Bovenstaande posts hebben het over den dollar... Er gaat toch wel iets af in Euro's? (aaaah toe...)
En AMD wil toch concurrerende prijzen neerzetten? Of komt nVidia niet met iets nieuws in het 1ste kwartaal 2012?
Kan me niet voorstellen dat we voor bijvoorbeeld de 7950 en 7970 respectievelijk 400,- en 500,- moeten neerleggen...
Ik vond het frapant om te zien dat de highend kaarten onder de 500 euro doken.
Door het belastings stelsel in de USA zijn de prijzen ex btw. inclusief shipping en btw kom je ongeveer op de 1USD = 1Euro, helaas.
[ Voor 0% gewijzigd door skoozie op 15-12-2011 13:39 . Reden: MB natuurlijk in hoofdletters ]
Je zult meer betalen dan voor een kaart die zo klein is als een 4870, niets aan te doen.
Moet je nagaan, AMD brengt gewoon kaarten uit die redelijk high-end zijn, terwijl het prijskaartje gewoon mid-end is. Ze hebben gewoon een sterke strategie ik bedoel een HD 6870, +-150 euro. En prestaties genoeg om alle huidige games op hoge resolutie en erg hoge setting te spelen.skoozie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:32:
[...]
Mijn Nvidia 6800 LE (slechts 128 mb genheugen) van 8(?) jaar geleden was 200 euro en was spot goedkoop toen, in vergelijking met de rekenkracht. en ik kon toen ook nog tot de 500 a 600 euro gaan.
Ik vond het frapant om te zien dat de highend kaarten onder de 500 euro doken.
Door het belastings stelsel in de USA zijn de prijzen ex btw. inclusief shipping en btw kom je ongeveer op de 1USD = 1Euro, helaas.
AMD's strategie heeft mij er iig toe bewogen om alleen nog maar de mid-end kaarten te kopen, komt de 7870 uit, koop ik die en neem ik afscheid van 6870.
De prijsstelling van die 8 jaar geleden, zijn totaal anders En dat komt met name door de agressieve prijsstellingen van AMD.
Als het aan Nvidia ligt vragen ze nog steeds 800 euro voor een GTX 580.
AMD wilt datzelfde geld natuurlijk ook wel zien voor een 6970, maar ze willen zo agressief marktaandeel pakken, en omzet genereren. Dat je je af moet vragen of dit op lange termijn geen negatieve effecten heeft op de prijzen van de volgende generaties videokaarten.
Olaf van der Spek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:11:
[...]
Vergelijkbare prijzen als 6950 en 6970 dus. 79xx komt er nog boven... De tijd van lage prijzen lijkt over.
De 6970 kocht ik op launch-day voor 315 euro. Ik gok dan op 400 a 425 euro voor een 7970 en laten we zeggen 350-375 voor een 7950.
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 15-12-2011 13:47 ]
Verwijderd
Nee Nvidia staat verwacht op Q2, dus de concurrentie blijft nog wat achter. Daarbij, waarom zou die in gaan zetten op lagere prijzen? Gewoon gelijk prijzen haal je meer binnen...priemt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:26:
AMD: We Are Shipping Our 28nm GPUs Now.
http://www.xbitlabs.com/n...ng_Our_28nm_GPUs_Now.htmlAdvanced Micro Devices said on Tuesday that it had begun to ship its next-generation graphics processing units (GPUs) made using 28nm fabrication process at Taiwan Semiconductor Manufacturing Company's fabs for revenue. The company is projected to formally unveil its future graphics products at the Consumer Electronics Show early in 2012.
"We are ramping 28nm [products] with TSMC in Taiwan and shipping the products here and now. We are very excited about the products," said Rory Read, chief executive officer of AMD, during IT Supply Chain conference organized by Raymond James.
For AMD, which promised to be the first to market with 28nm GPUs for a number of times this year, it is a good news to start not only producing such graphics processors at TSMC, but also to initiate revenue shipments of the parts. While we do not know for sure, it is very likely that PC makers will be able to start shipping systems featuring Radeon HD 7000-series "Southern Islands" chips shortly after CES next month.
The next generation of standalone graphics processors from AMD and Nvidia will feature considerably improved performance per watt and while they will still belong to the DirectX 11 generation, they will bring support for numerous new features and capabilities only possible with tangibly improved performance and refined architecture.
In fact, the first unofficial photos of the next-generation AMD Radeon HD graphics cards have already emerged. The new boards depictured are marked as “Tahiti” and are believed to belong to the top-of-the-range single-chip next-generation Radeon HD family. Based on AMD’s current nomenclature, the new graphics adapters will be called the Radeon HD 7900-series.
The forthcoming AMD Radeon HD 7900 “Tahiti” graphics cards are very long and carry twelve GDDR5 memory chips, which means that they use 384-bit memory bus. The novelties have two 8-pin PCI Express power connectors, something which points to rather high power consumption. Typically, photos of unreleased graphics adapters emerge shortly before their launch.
AMD’s Tahiti graphics processor belongs to the highly-anticipated Southern Islands family of chips. The new SI family will use new graphics architecture, feature a number of innovations as well as will be made using 28nm process technology.
AMD did not comment on the news-story.
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 15-12-2011 13:50 ]
Als zelfs Fuad zegt dat ze op tijd komen moet dat haast wel zo zijnRadeon HD 7970 volume shipment in January
2048 steam processors can beat GTX 580
AMD is getting ready to launch its next Radeon HD 7000 generation, and the latest information we are getting indicates that it the cards launch at CES, most likely January 9th or 10th and volume production and availability are expected the same month.
Currently our sources are saying volume shipment should be expected in January, which might very well mean that it should be available immediately at launch.
The chip is 365 square millimeters in size and performance wise it should end up faster than Geforce GTX 580. This doesn’t come as a surprise as Radeon HD 7970 has 2048 stream processors and 128 TMUs. We also heard that it has 2 tessellation units per core, which should boost tessellation performance to impressive levels, but still we don't know what Nvidia has in store for Kepler, its 28nm competitor.
We are sure that AMD will ship Radeon HD 7970 long before Nvidia ships any desktop 28nm Kepler parts, Geforce 600 series if you insist, but we still don’t know which one will end up faster.
Die 365mm² heb ik nog nergens anders gezien...
EDIT: De 130% verbetering in Unigine Heaven was met extreme setting.
Overigens, wanneer we het over de prijs hebben, moeten we een paar dingen niet vergeten. HD4870 kwam op een volwassen 55nm node en was echt klein. HD5870 was een stukje groter en op een relatief oncolwassen 40nm node. HD6970 was wederom weer wat groter, maar kwam wel op een volwassen 40nm node met daarbij horende lagere waferprijzen. HD7970 komt echter op een nieuw, onvolwassen 28nm node, met nagenoeg dezelfde omvang als HD6970, maar met wafers die een stuk duurder zijn, temeer daar TSMC had besloten de prijs voor bedrijven als AMD en nVidia omhoog te gooien ten opzichte van de toch al hoge prijs. Dit zal allemaal meewegen in de eindprijs van een kaart.
Vroeg ik me ook al af. Anandtech heeft er ook naar gekeken:Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:02:
[...]
Het is redelijk stuivertje wisselen net zoals met de hd 6970 vs gtx570, Alleen maakt de prijs van de hd6990 de keuze om hier voor te gaan. Al zou ik trouwens voor geen van de 2 willen gaan.
Was deze 12.1 preview driver al langs geweest?
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=355603
http://www.anandtech.com/...files-hd3d-crossfire-more
Die nieuwe profiles zijn wel nice. Iets wat nog ontbrak in het verleden.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
+- even groot als cayman houd wel in dat je bijna 2x zo veel transistors in die chip hebt zitten (door de overgang van 40nm naar 28nm).dahakon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:21:
Er was eerder een schatting voorbij gekomen die stelde dat de chip nagenoeg even groot zou moeten zijn als de 380mm2 van Cayman.
Overigens, wanneer we het over de prijs hebben, moeten we een paar dingen niet vergeten. HD4870 kwam op een volwassen 55nm node en was echt klein. HD5870 was een stukje groter en op een relatief oncolwassen 40nm node. HD6970 was wederom weer wat groter, maar kwam wel op een volwassen 40nm node met daarbij horende lagere waferprijzen. HD7970 komt echter op een nieuw, onvolwassen 28nm node, met nagenoeg dezelfde omvang als HD6970, maar met wafers die een stuk duurder zijn, temeer daar TSMC had besloten de prijs voor bedrijven als AMD en nVidia omhoog te gooien ten opzichte van de toch al hoge prijs. Dit zal allemaal meewegen in de eindprijs van een kaart.
Ik ben heel erg benieuwd naar de uiteindelijke lineup van de HD7xxx serie en vooral de performance verschillen tussen VLIW4 en GCN
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Wel pas beschikbaar vanaf 9 januari trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 15-12-2011 14:46 ]
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/233413TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:45:
Op 22 december om zes uur 's ochtends krijgen jullie al heel wat meer info over de HD 7970. HD 7950 blijft onder NDA tot de eerder genoemde datum.
Dat is wel een erg laag target en zegt dus eigenlijk niks.Toettoetdaan schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:56:
The chip is 365 square millimeters in size and performance wise it should end up faster than Geforce GTX 580.
Inderdaad. De huidige 6970 zit er ook maar 10-15% van af. En dat was allemaal oud 40nm spul. Ik hoop toch echt dat we richting een 80% boost tov de oude generatie gaan. Dus 80% sneller dan de 6970 of in ieder geval 5870.Olaf van der Spek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:13:
[...]
Dat is wel een erg laag target en zegt dus eigenlijk niks.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
En wanneer krijgen we meer info over de HD 7850 / HD 7870TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:45:
Op 22 december om zes uur 's ochtends krijgen jullie al heel wat meer info over de HD 7970. HD 7950 blijft onder NDA tot de eerder genoemde datum.
Ja dat doe ik ook. Aangezien de 6970 eigenlijk niet op 40nm gepland was. Aan de andere kant als de Die net zo groot of groter wordt dan die van de 6970 mag je al weer wat meer gaan verwachten. Want met het veel kleinere productie proces past er dan ook bijna 2x zo veel in.-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Dan zou van de HD5870 uitgaan.
de 78xx serie ging toch voor de 79xx in de winkels liggen?-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:57:
Volgend jaar pas....
Geruchten zijden dat maar dat maakt het geen feitbertp1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:07:
[...]
de 78xx serie ging toch voor de 79xx in de winkels liggen?
78xx zou ne maand later dan de 7970 in de winkels liggenbertp1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:07:
[...]
de 78xx serie ging toch voor de 79xx in de winkels liggen?
Nou niet alles zal twee keer zo snel zijn, sommige dingen wel, maar de kaart is ook meer op GPGPU gericht dan Cayman. Dus dat zal ook ruimte kosten.Astennu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:01:
[...]
Ja dat doe ik ook. Aangezien de 6970 eigenlijk niet op 40nm gepland was. Aan de andere kant als de Die net zo groot of groter wordt dan die van de 6970 mag je al weer wat meer gaan verwachten. Want met het veel kleinere productie proces past er dan ook bijna 2x zo veel in.
AMD Nieuwsdiscussie
Dus ergens kunnen we bewijzen dat de 78xx goed gaat zijn en de 79xx een flop kan zijnMarce schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:21:
Jep, daar had je zonder al te veel moeite ook wel achter kunnen komen. Alleen de 79XX wordt GCN
Verwijderd
Moment van twijfel hahaMarce schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:21:
Jep, daar had je zonder al te veel moeite ook wel achter kunnen komen. Alleen de 79XX wordt GCN
Het enige wat je eruit kan opmaken is dat de performance van de 78XX voorspelbaarder zou zijn.
Overigens weet AMD natuurlijk al lang de performance van de kaarten en zouden ze de 79XX nooit uitrusten met GCN als dat een flop zou zijn
In theorie is dit mogelijk omdat VLIW4 al een bewezen techniek is en GCN een nieuwe techniek. Er zit echter al zoveel tijd in GCN dat AMD deze niet zou gaan releasen als het nieuwe vlagschip als deze niet beter zou zijn als VLIW4. Waarschijnlijk zal het wel zo zijn dat de 79XX serie meer performance gain gaat hebben bij driver updates als dat de 78XX en lager gaan hebben.yzx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:22:
[...]
Dus ergens kunnen we bewijzen dat de 78xx goed gaat zijn en de 79xx een flop kan zijnalhoewel AMD doet het gewoon te goed op GPU vlak
Al met al zal het een verbetering worden, maar de mate waarop valt gewoon moeilijk te zeggen.
Ps. als je gelijke prestaties als een 6970 als een flop ziet, dan zou dit in het begin toch nog best mogelijk zijn.
AMD Nieuwsdiscussie
Verwijderd
Verwijderd
Dat ligt er aan hoe dik-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:28:
Van de HD7800 serie weten we heel weinig, zowel GCN als VLIW4 is genoemd, maar iets betrouwbaars heb ik niet gezien. Wat betreft tegenvallen van de HD 7900, is GTX580 dik verslaan erg tegenvallend?
Ligt aan de prijs of het ook echt interessant is.-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:28:
Van de HD7800 serie weten we heel weinig, zowel GCN als VLIW4 is genoemd, maar iets betrouwbaars heb ik niet gezien. Wat betreft tegenvallen van de HD 7900, is GTX580 dik verslaan erg tegenvallend?
Waar komt dat hele verhaal eigenlijk vandaan dat alleen de 7900-serie GCN zou zijn? Dat is ooit een keer ergens de wereld in geholpen, maar ik kan me niet herinneren waar en door wie.-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:28:
AMD Nieuwsdiscussie
Waar het precies begonnen is zou ik niet durven zeggen inderdaad.
Is waarschijnlijk gewoon een v/d bronnen die het ergens van over genomen heeft.
Wat waarschijnlijk toedraagt aan het idee is dat de 69XX serie ook de eerste overstap maakte naar VLIW4 en de 68XX nog bij VLIW5 bleef.
Er is trouwens wel over HD 7800 en GCN gesproken. Zie bv. http://www.chw.net/2011/0...n-islands-y-apus-trinity/.
[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 15-12-2011 17:11 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Als je mobile en desktop GPUs door elkaar haalt, kan het inderdaad voorkomen dat je denkt dat een 7800 VLIW4 is.TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:01:
Het was er eerder, maar BSON kwam duidelijk met eigen bronnen in dat artikel. Dat wil niet zeggen dat dat ook werd bevestigd.
Er is trouwens wel over HD 7800 en GCN gesproken. Zie bv. http://www.chw.net/2011/0...n-islands-y-apus-trinity/.
Lekker handig om hetzelfde nummer voor twee totaal verschillende series te gebruiken.neliz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:10:
Als je mobile en desktop GPUs door elkaar haalt, kan het inderdaad voorkomen dat je denkt dat een 7800 VLIW4 is.

Twee verschillende codenamen, twee verschillende productlijnen en iemand die niet weet waar het over gaat.Olaf van der Spek schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:11:
[...]
Lekker handig om hetzelfde nummer voor twee totaal verschillende series te gebruiken.
Bij mobile staat er altijd nog een m in de naam.
NapraterijTomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:15:
Da's trouwens ook nog een mooie vraag. Tot 2-3 maanden geleden schreven veel sites dat Thames de codenaam was voor HD 78xx. Waar kwam dat vandaan? Is er intern iets gewijzigd of is het napraterij?
De codenamen staan al meer dan een jaar op roadmaps.
[ Voor 7% gewijzigd door neliz op 15-12-2011 17:17 ]
HD 7990: 2x Tahiti XT, GCN
HD 7970: Tahiti XT, GCN
HD 7950: Tahiti Pro, GCN
HD 7870: Pitcairn XT, GCN
HD 7850: Pitcairn Pro, GCN
HD 7790: Cape Verde XTX (latere release?), GCN
HD 7770: Cape Verde XT, GCN
HD 7750: Cape Verde Pro, GCN
HD 7670: Turks XT (HD 6670), VLIW5
HD 7570: Turks Pro (HD 7570), VLIW5
HD 7450: Caicos (HD 6450), VLIW5
HD 7350: Cedar (HD 6350), VLIW5
waren die niet VLIW4?TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:28:
Dus...
HD 7790: Cape Verde XTX (latere release?), GCN
HD 7770: Cape Verde XT, GCN
HD 7750: Cape Verde Pro, GCNHD 7670: Turks XT (HD 6670), VLIW5
HD 7790: Cape Verde XTX (latere release?), VLIW4
HD 7770: Cape Verde XT, VLIW4
HD 7750: Cape Verde Pro, VLIW4
HD 7670: Turks XT (HD 6670), VLIW5
[ Voor 17% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 15-12-2011 17:31 . Reden: Ik drukte op de editknop. Toen kwam ik hier terecht en moest ik wat invullen in dit leuke vakje. Dus ja, dat is de reden. ]
Nee meer dan een 6970 de HD6990 zit over de 5Tflop.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:29:
Op papier 3.5Tflop. Das 1.5Tflop meer als de HD6990. En dat betreft een Single GPU alleen al.
The new architecture will bring a very special form for tessellation. Something smarter than a brute force approach. The setup engines can save some complex primitive surfaces in the L2 cache, and next time they can simply read it in. Cayman have this feature too, but that GPU have to save the surfaces to the VRAM, which very is slow.
Of course the general performance of the tessellation/setup engines are faster too. They implement some nasty tricks.
Tahiti is the best GPU design I have ever work. Smart, not really power hungry, and efficient.
I've a follow-up question. Is the RBE still coupled to the memory controller (i.e. 2 RBE:1 64-bit/1 RBE:1 64-bit) in GCN?
No. The design is totally independent.
That means the RBEs are also clients of the L2 system and are able to access all the memory channels?
Posts van 'Zorg': http://semiaccurate.com/f...hread.php?t=3825&page=208Yes.
Over de laatste post van OBR:
OBR is a LIAR!!! He edited the relative performance scale on the second graph. Don't trust him!
Just look at the first graph there are no 1.5x parameter.
And I have a card, so he is a liar.
De pers heeft de kaarten namelijk al gewoon (of ze hebben hem morgen) en tevens hebben ze al een driver-update gehad van AMD
[ Voor 6% gewijzigd door neliz op 15-12-2011 18:56 ]

Maar toch nep, hij heeft hem zelf gemaakt...
[ Voor 27% gewijzigd door -The_Mask- op 15-12-2011 19:41 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Read more: http://vr-zone.com/articl.../14255.html#ixzz1gd9wcj00
AMD Nieuwsdiscussie
-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:48:
AMD Brings the Launch of Radeon HD 7970 Forward: December 22nd, 2011
Read more: http://vr-zone.com/articl.../14255.html#ixzz1gd9wcj00
I've saidTomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:45:
OK, ik ben om, dat wordt 'm!Toettoetdaan schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:51:
Ow fijn
... serie hoopvolle plaatjes ...
Professioneel Heftruck Syndroom
[ Voor 19% gewijzigd door -The_Mask- op 15-12-2011 19:57 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Eerst gedaan via software en daarna met de sweeper.
Nu wil ik de drivers opnieuw installeren maar krijg een error bij het installeren.
Deze is als volgt:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| Catalyst™ Installeer Manager Installatierapport 12/15/11 19:52:53 Hardwaregegevens Naam AMD Radeon Graphics Processor Fabrikant Advanced Micro Devices, Inc. Apparaat-ID 0x9553 Leveranciers-ID 0x1002 Klassecode 0x030000 Revisie-ID 0x00 Subsysteem-ID 0x02be ID leverancier subsysteem 0x1028 Overige hardware Bestaande pakkettenToepassingsprofielen HDMI-geluidsstuurprogramma AVIVO Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable 64bit HydraVision AMD Media Foundation Decoders Pakketten voor installatie AMD Catalyst-installatiebeheerEindstatus: Geslaagd Versie van item: 3.0.855.0 Grootte: 20 Mbytes AMD APP SDK RuntimeEindstatus: Mislukt Versie van item: 10.0.831.4 Grootte: 90 Mbytes Andere gedetecteerde apparaten Fabrikant Advanced Micro Devices, Inc. Apparaat-ID 0xaa38 Leveranciers-ID 0x1002 Klassecode 0x040300 Revisie-ID 0x00 Subsysteem-ID 0x02be ID leverancier subsysteem 0x1028 Foutmeldingen |
Is er iemand die een oplossing weet?
En het worden er maar meeer!-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er ook nog.

Jij held!-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:57:
Is trouwens wel gewoon 925MHz en niet minder zoals OBR zei. (nu we toch bezig zijn)
AMD Nieuwsdiscussie
Is AMD dat niet altijd zo een beetje geweest? Altijd het van het als eerste
lees net dat het slecht gaat met de stock van nvidia

Schaal wat aangepast-The_Mask- schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:03:
Ja maar waar het om ging was dat die de Tesselation slide heeft bewerkt van een HD6970, is een fotosoep, de laatste die ik plaatste is een echte.

[ Voor 28% gewijzigd door yzx op 15-12-2011 20:04 ]
Ja want die tesselation slide was helemaal geen bewerkte slide van de HD6970 launceTomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:02:
Je moet ook niet kijken naar wat 'ie uitkraamt, maar naar de slides zelf.
[ Voor 91% gewijzigd door -The_Mask- op 15-12-2011 20:12 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Ja die NDA die jij poste viel me ook al op, maar die was ook doorgelinkt naar S|A.TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:09:
Volgens mij leest 'ie hier ook mee, hij kwam met 22 december voor VR-Zone en nadat ik het zei. Zegt natuurlijk niets, alle pers kreeg die mail. Maar hij heeft ook een kopietje van de NDA die ik eerder postte online gezet, dus...
Dat was trouwens een fijne post van je
Hoe bedoel je doorgelinkt naar SemiAccurate?Toettoetdaan schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:13:
[...]
Ja die NDA die jij poste viel me ook al op, maar die was ook doorgelinkt naar S|A.
Dat was trouwens een fijne post van je
Nadat jij hem gepost had, verscheen hij ook op S|A alleen weet ik niet of zij hem van obr hadden of van hier.TomasH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:20:
[...]
Hoe bedoel je doorgelinkt naar SemiAccurate?
Verwijderd
Het gaa took niet zo lekker economisch dus vind het ook niet heel raar.yzx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:03:
[...]
Is AMD dat niet altijd zo een beetje geweest? Altijd het van het als eerste
lees net dat het slecht gaat met de stock van nvidia![]()
[...]
Schaal wat aangepast![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 20:25 ]
Linkje? Kan 'm niet zo 1-2-3 vinden.Toettoetdaan schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:24:
[...]
Nadat jij hem gepost had, verscheen hij ook op S|A alleen weet ik niet of zij hem van obr hadden of van hier.
Thx. Staat dus GoT bij, komt dus niet van OBR.
NDA date voor slides e.d. was oorspronkelijk 9 januari 2011. HD 7970 NDA date is nu verschoven naar de 22ste, maar de HD 7950 NDA date is nog gewoon 9 januari 2011. De datum waarop ze verkrijgbaar worden is eveneens 9 januari 2011. Niet gaan zeuren dat er op 22 december geen verkrijgbaarheid oftewel een paper launch is, dus. En wie zou dat nou wel gaan doen... Tip, hij staat hieronder.
Trouwens, boven het artikel @DonanimHaber staat dat hun bron Obrovsky is
[ Voor 75% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 15-12-2011 21:31 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.