Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie het gemist heeft. Deze zondag was er een match tussen de ETF2L en UGC admins.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tK5XK1H.png

http://www.vanillatf2.org...-on-vanillatv/#more-37976

ETF2L gefeliciteerd met de win! *O* :)F *O*

Is er nog een streamcast te zien?

Verder nog een kleine update, alleen wat fixes.
Fixed crit and mini-crit sounds not playing in the ears of the attacker
Fixed some missing sapper particles in Mann vs. Machine mode
Fixed bots seeing the Payload cart as a valid target
Fixed an issue with mouse centering in non-native fullscreen resolutions for the Mac version
Fixed a problem with restoring the fullscreen window when app gets focus for the Mac version
Fixed the description for the Founding Father
Updated L'Inspecteur to include a blue material when equipped by the Blue team

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 16-07-2013 09:33 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Vanavond eerste official van Team Nederland tegen Turkije op cp_gravelpit en koth_lakeside_final, woensdag tegen Estland

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
It's official, (mass) idling wordt niet meer toegestaan door Valve.

Blogpost 17 juli 2013
http://www.teamfortress.com/post.php?id=11105
An Active Solution to an Idle Threat
July 17, 2013 - TF2 Team

Your time is valuable, and the fact that you choose to spend it on Team Fortress 2 is awesome. When we introduced the Item Drop System back in 2009, one of our goals was to reward you for spending your time with us.

We recently made a change that helps ensure players are playing TF2, not just leaving their computers on in order to get item drops. As of last week, players can no longer receive item drops unless they are actively playing the game.

As with any update, this change is meant to keep the game as fair, fun, and rewarding to as many players as possible. We will continue to examine how the Item Drop System is used, and make any adjustments as needed to benefit the players.

Questions and Answers:

What is the definition of “actively playing” Team Fortress 2?

From an item drop perspective, a player is considered to be actively playing if they meet all of the following criteria:

Is connected to a VAC secured server.
Is responding to in-game drop notifications while not utilizing external programs to do so.
Is running only one instance of the game.
Is not in textmode.
A player who meets all of those criteria is earning time towards random item drops (subject to the weekly cap).
Will I be VAC banned for not actively playing the game, also known as ‘idling’?

No, you will not be banned for just idling. You may be banned if you use external programs to circumvent idle detection. See VAC FAQ.
Will I lose my drops if I'm idling? Will it affect my weekly drop cap?

No, drops are not lost and the drop cap remains unaffected. Players will simply have their item drops paused. Item drops will return when normal play is resumed.
Why are you changing how the Item Drop System works?

This change is designed to make the TF2 experience equally rewarding for all players. The previous system had flaws that allowed players to collect rewards without actively playing TF2.
I don’t idle. How does this impact me?

The new system ensures you won’t become disadvantaged for playing TF2 the way you always have.
Dat heeft een poos geduurd. :') Al zal de komst van de Steam market en het feit dat vlak voor de summer sale op eens hard opgetreden werd tegen (meerdere?) mass idlers hier mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:50
fucking awesome 2 dingen die ik echt fout vond aan tf2 idling bullshit en set bonus.
Beide gefixed :)
BTW pink as hell is in de aanbieding ik weet dat die bij sommige mensen nogal populair is.....

[ Voor 32% gewijzigd door Haas_nl op 18-07-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar is de Equalizer van vroeger ?
nu krijg je zo doodskop in beeld en krijg je steeds kritz tegen ofzo, echt wat een bullshit :S

jammer dat zo goede game waar ik 4000 uur in heb gestoken, 2 jaar later zo dood is gegaan door de items en F2P.

en volgens mij zijn de medics verdwenen uit de game of speelt echt niemand meer die class ?
en Airshots maken = ban op 3 servers al vanavond.

[ Voor 50% gewijzigd door Pykow op 18-07-2013 19:42 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:30
Pykow schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:17:
Waar is de Equalizer van vroeger ?
nu krijg je zo doodskop in beeld en krijg je steeds kritz tegen ofzo, echt wat een bullshit :S

jammer dat zo goede game waar ik 4000 uur in heb gestoken, 2 jaar later zo dood is gegaan door de items en F2P.

en volgens mij zijn de medics verdwenen uit de game of speelt echt niemand meer die class ?
en Airshots maken = ban op 3 servers al vanavond.
De Equalizer van vroeger? Dat ding wat falende soldiers beloonde door én extra speed én extra damage en zo OP als de neten was? Godzijdank generfd. Ook na de split was de speed bonus zonder penalties oneerlijk. Het enige waar ik van baal is dat de EQ-achievements wel een stuk moeilijker te halen zijn.

't Laatste puntje is natuurlijk een kwestie van goede servers zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:17:
Geen idee hoeveel uur ik heb gespeeld en wanneer ik ermee ben gestopt, maar in ieder geval op het moment dat ik TF2 teveel WoW achtig vond worden, want als ik daar zin in had dan zou ik in het verleden wel een WoW licentie hebben gekocht en niet TF2 :F

Ik volg nu alleen dit topic nog om zo nu en dan te zien wat ze uitspoken met de game :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:17:
[...]

Geen idee hoeveel uur ik heb gespeeld en wanneer ik ermee ben gestopt, maar in ieder geval op het moment dat ik TF2 teveel WoW achtig vond worden, want als ik daar zin in had dan zou ik in het verleden wel een WoW licentie hebben gekocht en niet TF2 :F

Ik volg nu alleen dit topic nog om zo nu en dan te zien wat ze uitspoken met de game :)
Ik volg dit topic ook om te kijken wat ze doen met de game, maar laatste tijd gebeurd er niet meer zoveel volgens mij. 1 update deze week met 2 maps en verder niks.

Toch blijf ik het jammer vinden dat vaak games flink veranderd worden en niet bij de orginele status blijven.
TF2 was in het begin nog zo goed met class updates die echt een verhaal hadden, daarna waren het random updates. Heb laatste ook heel veel items weggegeven aan een oude maat van mij. dingen die volgens hem heel veel waard waren op dit moment.

Als je wilt trollen doe je dat maar ergens anders.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:30
Pykow schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:00:
[...]

Ik volg dit topic ook om te kijken wat ze doen met de game, maar laatste tijd gebeurd er niet meer zoveel volgens mij. 1 update deze week met 2 maps en verder niks.
Afgelopen week zijn er 5 updates geweest, 2 maps, 60 misc. items, een shitload aan wapen-revisies en een nog grotere shitload aan bug/exploit fixes.
Pykow schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:02:
[...]

ik zie alleen geen bundels meer langskomen zoals voorheen.
Ben je blind of troll? Er is nota bene een aparte categorie genaamd "Bundles"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:14

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb laatst weer een paar potjes TF2 gespeeld in maanden (jaren? :P), maar het is toch anders zonder GoT server. :<

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extraxyz schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:47:
[...]

Afgelopen week zijn er 5 updates geweest, 2 maps, 60 misc. items, een shitload aan wapen-revisies en een nog grotere shitload aan bug/exploit fixes.

[...]

Ben je blind of troll? Er is nota bene een aparte categorie genaamd "Bundles"
Ik noem maar. Archimedes, The winter wonderland wrap,the deadliest ducking, Soldier stogie,the liquer locker. in welke bundles zitten deze allemaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Archimedes
• Promo van een Valve store item, craftable

The winter wonderland wrap
• Uncrate Nice Winter Crate crate

the deadliest duckling
• Hitman promo

Soldier stogie & the liquer locker
• promoot roken en drinken (:?)

Bovendien zitten al deze items gewoon in het dropsystem en zijn ze te craften. Of had je een 'robotic bogaloo bundle' verwacht met alle hoedjes die alleen maar te zijn uncraten?

Er is een Adult Swim bundle mocht je je niet in kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:51:
Archimedes
• Promo van een Valve store item, craftable

The winter wonderland wrap
• Uncrate Nice Winter Crate crate

the deadliest duckling
• Hitman promo

Soldier stogie & the liquer locker
• promoot roken en drinken (:?)

Bovendien zitten al deze items gewoon in het dropsystem en zijn ze te craften. Of had je een 'robotic bogaloo bundle' verwacht met alle hoedjes die alleen maar te zijn uncraten?

Er is een Adult Swim bundle mocht je je niet in kunnen houden.
I rest my case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herpaderp! Ik klaag over dat er te weinig updates zijn EN dat de game teveel verandert in dezelfde alinea!

Het is bijzonder te noemen dat zo'n oud spel, dat inmiddels gratis is, nog zoveel updates ontvangt. Dat ze niet allemaal honderd procent gecatert zijn naar jou uitgleezen voorkeuren, is volledig jouw probleem.

Ook is het bijzonder te noemen dat iemand die, na een lange radiostilte, een topic binnenvalt direct begint te oreren dat hij goed is en dat de rest een prutser is. Zeker als de meeste mensen die persoon zich vaag herinneren als een vrij matige speler, maar vooral herinneren als een naar mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trollen en uitlokken, iets wat niet op tweakers hoort.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Modbreak:Mocht je vinden dat iemand iets plaatst wat niet hoort, plaats dan AUB een TR en reageer niet

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:47:
He, dat jij het in geen enkel team weet vol te houden zegt meer over jou dan over ons hoor.
GoT4/DeS was een flop omdat een oude klasgenoot van mij niet wilde opzouten en daardoor verloren we Skeej en kregen we ruzie in de tent.
Muchtache gameing speelde opeens vrij weinig, maar toch een tijdje leader geweest van het team.
Daarna had ik zelf minder tijd en daardoor niet veel meer gespeeld.
toen speelde ik alleen PCW's en trials bijvoorbeeld bij CrackClan blue een tijdje, maar ben er zelf mee gekapt.
iisschots schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 20:00:
Modbreak:Mocht je vinden dat iemand iets plaatst wat niet hoort, plaats dan AUB een TR en reageer niet
Nee hoef geen mod erbij te betrekken, we zijn denk ik volwassen genoeg om zaken uit te praten.
en zo niet pech.

Als je trollen/uitlokken en vervolgens goed proberen te praten naar aanleiding van de reacties volwassen gesprekken noemt dan heb jij een rare definitie van wat volwassen gesprekken (kunnen) zijn.
Zoals iisschots al aangaf, deze onzin hoort niet in het topic thuis en als je daar problemen mee hebt dan kun je de moderator in kwestie aanspreken in DM / mail (en dus niet in het topic!)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dit uitpraten en topicvervuiling zijn volgens mij hetzelfde... :/

Ik ben op dit moment zelf eens aan het knutselen geslagen om een 'custom whitelist' makkelijk te kunnen genereren, maar ook automatisch nieuwe items die Valve introduceert automatisch toe te kunnen voegen aan de itemdatabase.

Wat een ranzige meuk is het itemschema eigenlijk ook :P typos in de namen die gebruikt moeten worden voor whitelists, items die überhaupt voor 99% van de mensen niet beschikbaar zijn, item_slot 'building' is de sapper...

Heerlijk als dit eenmaal gaat werken, mocht Valve met z'n eigen lobbysysteem met pick/ban eerder zijn (en de mogelijkheid fixen dat stock items via de whitelist geblocked kunnen worden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Wel grappig joine lz1 helemaal leeg wacht paar minutjes vervolgens market garden battle 1vs1 vervolgens 2 vs 2.
Vervolgens dikke heavy melee fight 3vs3 toen 4vs4. Bij 5vs5 maar echt gaan spelen.
En uurtje later zat de server vol met twitch gasten die best goed waren en 3 vrouwen...(of spelers met vrouwen naam...)
Toen kwam lucky luke nog ff de boel ownen. Toch mooi dat de server echt in uurtje van helemaal leeg naar helemaal vol en nog een hoog niveau ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:22:
Dit uitpraten en topicvervuiling zijn volgens mij hetzelfde... :/

Ik ben op dit moment zelf eens aan het knutselen geslagen om een 'custom whitelist' makkelijk te kunnen genereren, maar ook automatisch nieuwe items die Valve introduceert automatisch toe te kunnen voegen aan de itemdatabase.

Wat een ranzige meuk is het itemschema eigenlijk ook :P typos in de namen die gebruikt moeten worden voor whitelists, items die überhaupt voor 99% van de mensen niet beschikbaar zijn, item_slot 'building' is de sapper...

Heerlijk als dit eenmaal gaat werken, mocht Valve met z'n eigen lobbysysteem met pick/ban eerder zijn (en de mogelijkheid fixen dat stock items via de whitelist geblocked kunnen worden :P)
Klinkt als een interessant hobby project. De bedoeling wordt dan om bij elke update van het item schema een nieuwe whitelist te genereren?

Ik wist trouwens niet dat je de stock items ook kon uitschakelen in de whitelist. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CapTVK schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 09:57:
Klinkt als een interessant hobby project. De bedoeling wordt dan om bij elke update van het item schema een nieuwe whitelist te genereren?
Gewoon periodiek de nieuwste online versie van het schema checken, daar staat een itemscheme 'hash' in voor de client_scheme, die vergelijk je met de nieuwste in je db, als ie anders is parse je het itemscheme en voeg je alle nieuwe id's toe aan je database met de info die je minimaal uit het schema wilt hebben.
Ik wist trouwens niet dat je de stock items ook kon uitschakelen in de whitelist. Weer wat geleerd.
'Uitschakelen', je kunt ze neerzetten, maar je krijgt dan in console de errormelding dat het stock wapen wat je op dat moment vast hebt geblockt is. Item 'Minigun' has been blocked by the current whitelist. terwijl je gewoon tussen fists, shotgun en minigun kunt switchen. Je moet met serverplugins aan de slag om echt stock wapens te kunnen blokkeren. Medieval is een speciale mode, niet een met een whitelist, want zelfs in medieval mode kun je weer met een whitelist aan de slag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

huehuehue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
_O- Made my day

[ Voor 17% gewijzigd door Tsunami op 20-07-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we toch bezig zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/577868656155870033/5743FB68DD208618396413BDBD984B57FA44C6CC/Yes yes.

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1118301132936625550/6AA1B74DDCC0645D209323E0127B3D3616E6DA82/
Bird Fortress

Maar wat voor vogeltje zou het beste passen bij de pyro? :D

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 20-07-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:14

g0tanks

Moderator CSA
CapTVK schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:22:
Als we toch bezig zijn :)

[afbeelding]Yes yes.

[afbeelding]
Bird Fortress

Maar wat voor vogeltje zou het beste passen bij de pyro? :D
Een feniks? :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.midphase.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/lrg_Penguin.png

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt idd de Tuxxie en de Deadliest Ducklings om als Pyro op terug te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 07:47
Deze geavanceerde vorm van micspam zou veel oudgedienden naar pubs lokken :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien komt er een officiele TF2 comic reeks uit. Bron: SDCC

http://charmory.tumblr.co...coming-ongoing-tf2-comics

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/975a78412f21198c208414d80d951842/tumblr_mq9tmhAXv51qbx8uqo1_500.jpg

Weet niet of dit goed of slecht uitpakt. Het is vooral humor als je het TF2 wereldje kent. Daarbuiten zal het vooral vreemde blikken opleveren. Verder zit er niet echt een storyline in TF2. Ja, een absurde die van hak op de tak is ontstaan maar als je dat wilt vertalen naar een verhaal voor een comic reeks wordt het moeilijk.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Deze is voor de medic:

[ Voor 3% gewijzigd door Descriptor op 21-07-2013 23:45 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine update
Ended the Mann Co. Store summer sale
The Summer Claim check is now a rare drop
Medics using the Quick-Fix will now take jump force from Pyros using the Detonator to explosive jump
Fixed a client crash related to missing particle systems
Fixed a server crash when entering Sudden Death mode with only melee weapons
Fixed players sometimes being damaged by doors when they are closing
Fixed soccer/beach balls sometimes blocking Payload carts and trains
Fixed paint can icons not showing the Red/Blue colors correctly
Fixed the Loch-n-Load gun sight not drawing in the correct place
Fixed the Bonk Boy model using the incorrect normals
Updated Cp_Badlands and Koth_Badlands
Opened the windows around the center point
Smoothed player clipping around doorways
De tweede mini patch had nog een fix voor WinXP users (TF2 wilde niet meer starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updated Cp_Badlands and Koth_Badlands
Opened the windows around the center point

Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op zondag 21 juli 2013 @ 07:57:
[...]

Deze geavanceerde vorm van micspam zou veel oudgedienden naar pubs lokken :+
Deze tijdens setup time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over micspam gesproken. Hoor ik daar een machtige oerkreet uit de TF2 pre historie? :P

YouTube: Ultimate ChoZo Rage Part 2

*may contain some strong language* ;)

[YouTube: http://youtu.be/ncLuJRvt7E0]

[ Voor 40% gewijzigd door CapTVK op 27-07-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
Wanneer was die strong language precies? Hoorde het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Omdat 6v6 dood gaat (;)), hebben Wiethoofd en ik een guide geschreven hoe highlander competitief gespeeld kan worden voor ons Europeanen.
Mocht iemand daar interesse in hebben, is hier de link, of kijk bij ETF2L > Help > Highlander Newcomer Guides.

Ander goed nieuws: gisteren heeft het Nederlandse highlander team zich door z'n laatste match van de groepsfase gebokst.
Door Oekraïne te verslaan heeft het oranje legioen de eerste plek gepakt in de groep, waardoor het vooruitzicht voor de playoff fase in de highlander nations cup een stuk beter is geworden.

en cap, Exoronic was de beste micspammer EU :Y

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exoronic was die gast met die blokfluit, toch? Dat was briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youtube filmpjes or it didn't happen. :)

P.S.
De steam interface voor de Highlander Guide is voor een of andere reden met chinese tekens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al mogelijk om met Dr dapper topper unusual effect circling heart omhoog te verplaatsen ?
Bij mij kan effect niet verplaatsen slider op max heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
kKaltUu schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:42:
Omdat 6v6 dood gaat (;)), hebben Wiethoofd en ik een guide geschreven hoe highlander competitief gespeeld kan worden voor ons Europeanen.
Mocht iemand daar interesse in hebben, is hier de link, of kijk bij ETF2L > Help > Highlander Newcomer Guides.
Er staat wel heel weinig over rage in je guide. Voor de rest: meer guides! Ik vind wel dat het stukje over medals misleiding is, het lijkt net alsof je een medal krijgt als je in de ETF2L speelt. En dat terwijl ik nog steeds zit te wachten op mijn s2 medal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Dankzij grote vriend Pykow krijg ik toch weer zin om te spelen. GoT4/DeS was super grappig destijds met al dat ge-rage tussen JSNova en Pykow :D . Goede tijden, goede tijden.

Hoop dat het Nederlandse HL team ver komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroketje schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:14:
Dankzij grote vriend Pykow krijg ik toch weer zin om te spelen. GoT4/DeS was super grappig destijds met al dat ge-rage tussen JSNova en Pykow :D . Goede tijden, goede tijden.

Hoop dat het Nederlandse HL team ver komt!
ja leuk dat iedereen tegen mij zegt dat ik hem eruit moest schoppen, maar wanneer we het er over hadden. was iedereen stil en moest ik het maar oplossen. Nadat het team uit elkaar is gegaan heb ik hem alles rustig kunnen uitleggen.

ik weet mijn slechte eigenschap en dat is mijn taal gebruik tijdens het gamen.
Na het gamen ben ik altijd rustig en ben ik iedereen te vriend.
Het waren 2 leuke jaren waar ik veel ervaring in op heb gedaan.
Begonnen in Div6 en gestopt op div4 niveau dus van low naar Mid/Mid+ gegaan en het verschil is echt enorm te noemen.
Maar goed ik ben nog nooit door mijn skills uit een clan gezet.
sterker nog als ik nu TF2 speel dan vragen oude clanmaatjes of ik nog zin heb om matches mee te spelen.
maar daar heb ik geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor

:+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23
Ik wilde weer eens, maar ik krijg de hele tijd "the server you're trying to connect to runs a newer version of the game" terwijl steam verder weinig aan min game wil updaten. Iemand een idee?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 04:36
MrAngry schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 01:59:
Ik wilde weer eens, maar ik krijg de hele tijd "the server you're trying to connect to runs a newer version of the game" terwijl steam verder weinig aan min game wil updaten. Iemand een idee?
Had ik ook laatst. Bij mij stond steam om de een of andere reden op offline modus, daardoor kon tf2 niet updaten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Damn ik was dat nummer helemaal vergeten. Wat een heerlijke song is dat 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23
kleine joop schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 02:35:
[...]

Had ik ook laatst. Bij mij stond steam om de een of andere reden op offline modus, daardoor kon tf2 niet updaten. :9
Vreemd, maar dat was het idd.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Kan ook niet anders dan dat jij Spy speelde haha :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:40
Iemand al die tf2 docu gezien? Is mede mogelijk gemaakt door Lucky Luke :)

Luke mooi camera werk en zeer leuke docu, heb genoten van de 38 minuten.

spoiler:
Wel meh dat die amerikanen gewoon OP zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:40
YouTube: America VS Europe - a Team Fortress 2 Documentary

@hieronder, ik heb je ff gequote.Nu weet ik hoe dat moet, was aan het prutsen :)

Offtopic: @Twylight, aan de hand van je avatar : Morgen is het zover he :)

[ Voor 85% gewijzigd door luxzenburcht op 10-08-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zet hem dan meteen even tussen [video]-tags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:41:
Iemand al die tf2 docu gezien? Is mede mogelijk gemaakt door Lucky Luke :)

Luke mooi camera werk en zeer leuke docu, heb genoten van de 38 minuten.

spoiler:
Wel meh dat die amerikanen gewoon OP zijn :)
Ben heel erg benieuwd naar i49. De EU teams op i46 waren geen van allen echt superteams die het best mogelijke in de EU scene representeerden. De twee NA teams waren dat juist wel (Mix^ was opgericht als superteam om de dominantie LG neer te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Ben ik de enige die vind dat dit spel grandioos is verpest met de komst van de bergen collectible items? Het spel was veel beter toen elke class max 1 extra item set had van valve zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Vond de docu wel leuk, maar niet meer dan dat. Persoonlijk had ik graag meer gameplay gezien. Ik zou er ook zeker niet voor betalen.

Voor wat betreft de collectible items ... zolang de gameplay goed blijft en de items niet overpowered zijn of teveel afleiden (grafisch) heb ik er geen probleem mee.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke documentaire voor de bühne en het geeft een sfeerbeeld van een grote LAN party.

Maar voor een buitenstaander zal TF2 nog steeds moeilijk te begrijpen te zijn. Er zat een informatief stukje in over hoe 6 vs. 6 comp TF2 gespeeld wordt dat goed gedaan was. Maar dat was het dan ook. Ik had liefst nog wat meer van dat soort stukjes gezien. Al zou de docu waarschijnlijk wel wat langer geworden zijn.

Nu we het toch over documentaires hebben. Jason Scott's documentaire over Defcon is net af. En kijk! Er is zelfs nog ruimte voor een TF2 match (en daarna nog een stukje real life "capture the flag (intel)"-mode.. ;)

Shortcut naar TF2 match stukje
YouTube: DEFCON 20 Documentary Full Version

Jason Scott's eigen site
http://ascii.textfiles.com/archives/3984

[ Voor 35% gewijzigd door CapTVK op 12-08-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Slender Fortress

Steamgroup

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jailbreak is ook wel aardig als mod met z'n diverse minigames en parcours. Al ben je daar afhankelijk van hoe goed de gastheer (als Jailer) z'n werk doet.

YouTube: TF2: Jailbreak #10

Je wilt echt geen 12 jarige met admin power als Jailer. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Medic's Papers Please

Ook de mercenaries van de TF2-teams willen graag naar het glorieuze Arstotzka immigreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update time, met wat nieuws : chemistry sets, die je zo te zien kan gebruiken om een strange counter op hats te zetten. Deze counter geeft "points scored" weer. Ze werken ook met unusuals.

Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com//apps//440//icons//construction_kit_large.44a7be2bcb295a9eb60b540f8c02422e59b50881.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3LHQJPQ.jpg
Added Chemistry Sets as a bonus drop. Chemistry Sets are recipe items that have varying inputs and varying outputs. You can complete a Chemistry Set by fulfilling all of its inputs, which will then give you the items it has listed in its outputs.
The in-game player status panel has been updated to show an animated image of your character with their current loadout
Can be disabled in Advanced Options
Added Romevision sharing: anyone playing Mann vs. Machine on the same server with an owner of the Hardy Laurel can now opt-in to Romevision
Manage your Romevision preference in the Advanced Options dialog
Fixed a bug that would prevent Jarate and Mad Milk from applying to all targets within range
Fixed a bug that would cause the Marked For Death icon to stay in the world after the owning player died
Fixed a bug that would allow Spies to exploit the Kunai's higher overheal limit
Fixed a bug that prevented the Medigun's "Share Power Ups" upgrade from working correctly in Mann vs. Machine mode
Fixed a bug that would cause the last few characters of text to be lost when copying text from input fields
Fixed a client sv_cheats exploit related to the commentary dialog
Fixed a problem that would cause the shotgun shell model to appear incorrectly third-person when using the Family Business
Improved bot pathing behavior around ramps
Bots can now reflect energy-based projectiles
Fixed incorrect alpha in the backpack images for the Valley Forge and the Founding Father
The Foppish Physician and the Distinguished Rogue are now paintable and are team-colored by default
Added server log entries for jarate_attack and milk_attack when using Jarate, Mad Milk, or the Sydney Sleeper
Fixed using an incorrect path for downloaded custom player sounds
Fixed duplicate support/mission icons in the Mann vs. Machine HUD
Don't allow players without admin access on the server to use the various entity-creating commands to create point_servercommand entities
Updated cp_egypt_final
Fixed players building inside of Blu's first spawn
Updated cp_manor_event
Fixed players building in rafters
Updated cp_mountainlab
Fixed clip brush exploit above hallway leading toward final cap
Fixed exploit where players could be trapped in small space near final cap using teleporters
Updated plr_hightower
Added nobuild to cliff bottom to prevent engineers building in the kill volume
Updated the localization files
Nieuwe crates:

Crate 60: Select Reserve Mann Co. Supply Crate
  • The Disciplinary Action
  • The Loose Cannon
  • The Fan O’War
  • Pomson 6000 Strangifier
  • Strange Part: Taunt Kills
Crate 71:
  • The Battalion’s Backup
  • The Hitman’s Heatmaker
  • Bonk! Atomic Punch
  • Strange Part: Enemies Gibbed
  • Strange Part: Victory Time Kills
  • Strange Part: Robot Spy Kills
  • The Buccaneer’s Bicorne
  • The Soviet Gentleman
Als je nog gib kills parts zocht maar je ze te duur vond, nu kan het weer. ;)

Plus een blogpost met een comic.

Daarnaast heb ik zelf nog een aankondiging gepland voor later deze week. Komende maand wordt hoe dan ook interessant! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Strange summer shades? Wat moet ik me daar nou bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
CapTVK schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:23:
Update time, met wat nieuws : chemistry sets, die je zo te zien kan gebruiken om een strange counter op hats te zetten. Deze counter geeft "points scored" weer. Ze werken ook met unusuals.
Het is niet enkel voor hats, het kunnen ook strangeifiers voor bepaalde wapens zijn (pomson 6000).

Oh en dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3797350/hosting/2013-08/tf2newhud3D.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

The Chemistry Set is an item that takes weapons, and returns a Strangifier part. This part can turn miscs/hats into Strange miscs/hats. The strange hats and miscs track points earned while wearing the item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve is weer bezig met een experiment. De officiële prijs van alle keys is verlaagd naar 1,79€ in de store. Ze zijn nu meer in lijn met prijzen op de Steam Market.

http://store.teamfortress.com/

Het geldt overigens voor alle keys
http://store.teamfortress.com/#cat=3942309495

Keys TF2
http://steamcommunity.com...o.%20Supply%20Crate%20Key

[ Voor 32% gewijzigd door CapTVK op 13-09-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik heb nog 3 series 1 crates zijn die dingen al veel waard?

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle (oud) TF2 Tweakers fans

De GoT TF2 server is weer in actie! Ik ben bezig met een nieuwe actie voor het KWF en de komende twee maanden is de pubserver weer actief, incl settings voor gevorderden (no crits, dmg spread). ;)

De GoT TF2 Server kan je vinden op
credit2team.teamfortress.eu:27015

Officiele opening met funnight is deze vrijdag om acht uur! :)

Wie meer wil weten over de actie zie hier.

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 24-09-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond gaat de GoT TF2 KWF actie van start met "Credit to Team 2013".

Doel is zoveel mogelijk geld te verzamelen en de tussentijd zoveel mogelijk plezier te behalen op de actie server. We beginnen vanavond om 20:00 CET.

Als je vanavond mist, geen zorgen. Er komen nog meer events en de pub server blijft gewoon 24/7 draaien.

Elke server community leeft van zijn spelers. Dus doe mee en maak er samen de komende maanden wat moois van! *O* :)F *O*

Het server adress is:

Of anders even hier heen:

http://www.gametracker.co...am.teamfortress.eu:27015/

Wie alvast wie doneren kan naar :

https://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team-2013

En vergeet niet, er zijn prijzen te winnen! (TF2 items, Hats, Keys, Steam games en als we voldoende binnenhalen zelfs unusuals*)

*Ik heb nog een high tier unusual met een bijzonder verhaal die ik zelf beschikbaar stel. Maar dat vertel ik nog een keer. ;)

For the record : Ik heb deze actie al eerder afgestemd met de admins op Tweakers.

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 27-09-2013 19:47 ]

Entire team is babies!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XhNXagZ.jpg

Was wel een gezellige avond, er moet nog wel wat getweaked worden aan de server. :)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Die pyro ken ik ;)

Was idd leuk, en ook erg lang gelede dat ik een potje heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was leuk weer eens een paar oude bekenden te zien spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Dat was idd leuk, maar gister en vandaag is het best stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwestie van zelf joinen en een hoop invites versturen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet natuurlijk niet verwachten dat de server automatisch volloopt. Of denk je dat de kaboutertjes er voor zorgen? <+:)

Dus, gewoon wat invites versturen. In de tussentijd kan je altijd een DM map proberen.

Ik heb overigens wat instellingen aangepast. Map groups zijn nu wat duidelijker ingedeeld naar A&D, CP 5, PL etc... De klassieke maps (cp_castle, maar ook bijv cp croissant) voor de GoT server zitten overigens in een aparte groep die alleen werkt als het aantal spelers op de server hoog genoeg is.

[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 29-09-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Daar gaat mn vertrouwen in de kaboutertjes :P

Zal binnenkort wel weer joinen en wat invites de lucht in slingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppetee, zag net een update langskomen. Gelijk de server update uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dat is inderdaad het probleem met TF2, de matchmaking queue omzeilt de serverbrowser, dus de meeste spelers die een server zoeken krijgen nooit servers te zien met betere settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ergste is dat veel multi-server owners doodleuk hun server tags faken om toch mee te vissen in de stroom spelers die via matchmaking/quickplay een server zoeken. Nu kan het doodleuk gebeuren dat je op een server met fake bots, premium of een mod server terechtkomt.

De ironie wil dat quickplay bedoeld was om nieuwkomers eerst een ervaring met standaard TF2 "vanilla settings" (crits, spawntimes) te geven maar in sommige gevallen je op een server met randomizer mod (alle class wapens door elkaar gehusseld) terecht komt. :-(

P.S
Morgenavond weer een gamenight om 8 uur. Deze keer houden we het gewoon even bij gewone maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond TF2 GoT game night, gezellig samen een paar maps spelen! We gaan om acht uur beginnen.

Volgende week : Prophunt!

Met hoedjes voor de winnaar als hij enigste overblijft, als je donor bent. 8)

46.21.174.19:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik heb hoedjes, waar kan ik ze kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je wat over hebt kan het nog in de prijzenpot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Ik heb in het weekend regelmatig op de server gekeken, maar helaas niet veel te doen :( Ik moet zeggen dat een map als superstore me ook niet echt trekt.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben de laatste tijd weer MvM aan het spelen. Gisteravond men vijfde expert tour gefinished :*).

Het grootste probleem blijven complete newbies die je tijd komen verspillen. Nog mensen die hier last van hebben? De mensen met 0 tours die effectief willen leren zijn een kleine minderheid. De meerderheid geeft complete radiostile of begint te schelden wanneer je hen probeert duidelijk te maken dat we echt geen tweede engi nodighebben of dat de backburner geen geschikt wapen is voor een MvM pyro :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
boe2 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:21:
Ben de laatste tijd weer MvM aan het spelen. Gisteravond men vijfde expert tour gefinished :*).

Het grootste probleem blijven complete newbies die je tijd komen verspillen. Nog mensen die hier last van hebben? De mensen met 0 tours die effectief willen leren zijn een kleine minderheid. De meerderheid geeft complete radiostile of begint te schelden wanneer je hen probeert duidelijk te maken dat we echt geen tweede engi nodighebben of dat de backburner geen geschikt wapen is voor een MvM pyro :|
Ik krijg in MvM de hele tijd votebans aan m'n broek.
punisher007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:34:
Ik heb in het weekend regelmatig op de server gekeken, maar helaas niet veel te doen :( Ik moet zeggen dat een map als superstore me ook niet echt trekt.
Superstore is pro, lekker aankloten zonder enig doel. Je kan met een mapvote eenvoudig naar een andere map volgens mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:34:
Welke map wordt gekozen bij een "rock the vote" is afhankelijk van de spelers op de server. Als die spelers voor een DM map voten komt er een DM map. Wordt er door de meerderheid gevote voor een payload map komt er een payload map. Doe een paar invites, nominate een goede map en doe een RTV. De helft van de spelers hoeft maar te voten.

De DM maps verschijnen alleen als 'nominatie/RTV'-optie als er weinig spelers zijn op de server. Ze zijn ook bedoeld om iets te doen te hebben als er weinig spelers zijn. Als je DM map kiest speel je overigens met instaspawn (logisch bij DM). Als je naar een gewone map gaat heb je weer de normale TF2 settings.

Aanstaande vrijdag om acht uur trouwens weer een event : Prophunt!
Met kans op hoedjes voor GOT TF2 KWF donateurs! <+:) ^)

Wat betreft MvM. Als ik het speel doe ik het alleen met bekenden/vrienden. Met wildvreemden is het gebrek aan communicatie/coordinatie en het feit dat je niet op elkaar ingespeeld bent of iemand uberhaupt niet een bepaalde class (scout voor pickups) of loadout wil spelen fnuikend. Met een slecht team verspeel je alleen maar tijd en je krijgt er alleen maar frustratie voor terug.

En MvM spelen zonder tickets (bootcamp) is helemaal een ramp.

Ik moet wel zeggen dat alles als team wel goed samenkomt MvM best leuk is. Ik heb de beruchte wave 666 met succes mogen meemaken. :+

[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 08-10-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste mede tweakers.

Ik wil even melden dat de teller voor de GoT TF2 KWF actie inmiddels op 150€ staat. We zijn onderweg! :)F

Wie wil doneren, zie hier:

Ik wil ook nog melden dat wie doneert en z'n steam naam(steamid) opgeeft ook meedoet in de grote tombola op het eind. Wat er zoal te winnen is (en "the grand prize" ) zal ik morgen vertellen.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 08-10-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgenavond acht uur weer een event op de GoT TF2 server. We gaan verstoppertje spelen met: prophunt!

Ook nog een hele mooie pyro comic gevonden. Binnenkort wordt het tijd voor een halloween event 8)

http://pyroween.tf2mods.net/Pyroween.htm#f=0

[ Voor 44% gewijzigd door CapTVK op 10-10-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update time

En vergeet niet, vanavond verstoppertje spelen met prophunt! Prophunt staat nu in het votemenu voor wie het al wil proberen :)
Added the Fall 2013 Acorns Crate Key
Added the Fall 2013 Gourd Crate Key
Automated craft bots can no longer craft high-value items (i.e., hats)
Fixed Nessie's Nine Iron missing gameplay description
Fixed exploit that allowed dead players to attack living players
Fixed disguised Blue team Spies showing blue health particles over their heads when disguised as the Red team
Fixed the Sandvich meter being drawn in the HUD when the Sandvich is not equipped
Fixed a bug that would cause some players to be unable to change their active item preset
Strange Part: Kills with a Taunt Attack can now be applied to Strange Knives and Fists
Strange Part: Kills While Explosive-Jumping and Strange Part: Posthumous Kills can now be applied to The Loose Cannon
Nieuwe items zijn hier te vinden
http://www.trade.tf/items/updates

Zo te zien zijn alle craft nrs. onder de 100 al vergeven.

Wat betreft craft bots. Je kan nu alleen hats craften (met metal of hats) in TF2 zelf. Jengerer's Item manager werkt bijvoorbeeld niet als twee hoedjes probeert te craften. Al blijft het nog wel een geweldige snelle backpack manager,

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 11-10-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fixed exploit that allowed dead players to attack living players
L4D/L4D2 developer die effe aan de TF2 code mocht zitten of zo ?! :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was een leuke avond met prophunt. Server zat goed vol en een hoop oude regulars gezien! :)

Ik heb nog wat replays gemaakt. Hier is er eentje van gister.
[YouTube: http://youtu.be/Gb9t75uyhKc]

Prophunt werd wel gewaardeerd. Wie het gewoon wil spelen op de server kan er vanaf nu gewoon met nominate/RTV zelf bij. Hij staat als optie in het votemenu.

Even een korte update voor de GOT TF2 KWF actie. Teller staat nu op 185€. Het begin is er maar we moeten nog even door! :Y

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 12-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende vrijdagavond is het weer zover tussen 20:00 -22:00. Willen jullie nog een keer prophunt proberen of TF2ware? :)

Plus, ik heb nu ook genoeg donateurs. Zodat het zin heeft om hoedjes weg te geven aan de winnaar (donors only). :)

En de prijzenlijst is bekend. Wie doneert maakt kans op het volgende:

Zie blog post op https://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team-2013

Team Fortress 2
10 duel games
DIY unusual kit "100 crates = 100x kans op een unusual" (keys niet meegeleverd)
50 TF2 keys (in setjes van 5, 10x5=50 )
2 x Action Taunt: The Meet the Medic
2 x Medic wapen set
5 x Description tag
5 x Name tag
5 x backpack expander
Diverse strange weapons
Vouchers & Tickets voor MVM
Nog een paar hoedjes met "bijzondere nummers" (lv42 cape, lv1 bird of Aberdeen, lv 69 Prince Tavish's Crown etc..)

Games on steam (Steamgift codes)
Thomas was Alone
Unity of Command
Legend of Grimrock
Garry's Mod
Cave Story+
Binding of Isaac
Dear Esther
FEAR Complete Pack (ROW)

Ik heb verder nog een stapel hoedjes in mijn backpack maar die wil ik weggeven aan donateurs tijdens events op de server. Verder is iedereen vrij om om extra's te doneren voor de prijzenpot. Ik zal zaken zoals metal proberen om te zetten naar nuttigere zaken.

Speciale hoofdprijs (goal : 1250€)

N.B. Alleen als prijs in de trekking als de 1250€ wordt gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
CapTVK schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:54:
Dat was een leuke avond met prophunt. Server zat goed vol en een hoop oude regulars gezien! :)

Ik heb nog wat replays gemaakt. Hier is er eentje van gister.
[video]

Prophunt werd wel gewaardeerd. Wie het gewoon wil spelen op de server kan er vanaf nu gewoon met nominate/RTV zelf bij. Hij staat als optie in het votemenu.

Even een korte update voor de GOT TF2 KWF actie. Teller staat nu op 185€. Het begin is er maar we moeten nog even door! :Y

Was dit de ronde dat ik als boom op die toren ging staan en asskicker? achter me aanzat?

Ik zie namelijk geen pyro met een max hat lopen, dus ik was geen pyro :P
Ook niet obvious zo. Een boom op een toren :+

[ Voor 3% gewijzigd door Descriptor op 16-10-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je was niet de enige op die toren. Ik zat intussen lekker veilig, vermomd als CP. :P

Vrijdagavond acht uur is het weer zover. :)F

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 16-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Descriptor schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Was dit de ronde dat ik als boom op die toren ging staan en asskicker? achter me aanzat?
Dat klopt inderdaad, ik liep achter je aan als kistje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week doen we het even rustig aan in verband met de komende halloween update. Maar ik zal er wel voor zorgen dat de server up to date is als het zover is.

Pagina: 1 ... 39 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]