Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 10:15
rinusnl schreef op woensdag 16 november 2011 @ 00:28:
[...]

het spel al een keer opnieuw geinstaleerd? ;lokal content verwijderd etc?
Heb ik een aantal keer gedaan maar dat mocht niet baten.
Overigens ben ik nog geen enkele keer gecrasht sinds ik "-windowed -noborder -w 1600 -h 900" in de launch opties heb gedaan van Team Fortress 2. :*)

Mensen die ook crashen kunnen dit proberen. 1600 en 900 vervangen door eigen resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spelen in windowed mode (noborder) op native resolutie is altijd al een goed idee. Veel minder last van crashes bij alt-tab. Maar het is geen garantie, ik heb nog steeds random crashes. Soms ingame maar ook als een map wordt ingeladen.

Voor de rest kan je inderdaad je TF2 directory deleten (cfg's, maps en replays vantevoren kopie maken natuurlijk) en in Steam alles opnieuw laten installeren. Daarna in Steam bij proporties je gamefiles (GCF files) defragmenteren/verifyen. Dit kan soms even duren dus heb geduld. Makkelijker en sneller gaat het met een tool als GCFScape. Leuke daarvan is ook dat je in GCF kan kijken en zelf je files(SFX, voices) eruit kan plukken.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
update
- Added new promo items
- Fixed a bug preventing some server-side quickplay filtering from working, causing clients to ping too many servers
- Fixed a bug where an item with an empty craft_class (e.g. the Apoco-Fists) could be obtained via crafting
- Fixed an exploit that allowed untradable items to be traded with Steam trading
- Web API changes:
- Added flag_cannot_craft to GetPlayerItems web API output
- Added description_string and description_format for some hidden attributes in the GetSchema output
- Updated Pl_Upward
- Fixed a teleporter griefing position near control point B
- Updated Pl_Barnblitz
- Fixed a bug that allowed players to get into the opposing team's respawn room
- Updated the localization files
Was ik er op tijd bij met mijn Apoco fists 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dude, vertel dat soort ongein voortaan voordat ze ze fixen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
beetje jammer. ik had ook nog een zooitje liggen :(
Ik dacht dat ik het al eens gemeld had. Hoe dacht je anders dat heavies al met bokshandschoenen van de SR3 promo konden rondlopen terwijl hij nog niet uit was?

En wat betreft craften, er bestaat geen recipe voor. Je kon hem alleen via heavy en melee tokens krijgen. Sterker nog, de kans op Apulco fists is vrij klein: 1 op 6. Dus je moet aardig wat tokens en/of geluk bij de hand hebben om ze te craften. Zelf had ik drie pogingen nodig voordat ik ze kreeg. Natuurlijk hoor je dan van mensen die hem de eerste keer gelijk hadden maar je hebt er ook die het 10x geprobeerd hebben zonder succes en die blijven stil.

Hoe dan ook, het is niet langer mogelijk om de Apulco fists te craften. Enige andere manier is nu de SR3 promo of wachten totdat Valve ze weer craftable maakt (via tokens?)
Alleen vraag ik me af wat er met de andere speciale skins zoals "the Maul" voor de pyro en "three rune sword" van de scout gebeurt. Zijn die nu ook niet meer te krijgen via tokens? In dat geval zijn er nu een paar wapens die redelijk zeldzaam zijn.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Three-Rune Blade is nog gewoon te craften, hetzelfde geldt voor de Maul

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, lijkt allemaal nog te werken .Nu maar wachten tot valve de Apoco fists weer vrijgeeft voor gewoon craften met tokens. In de tussentijd heb ik ieder geval m'n wapenverzameling compleet.

En hier is nog een mooie pot Goldrush als engy, leuke editing en music

Tegenstander is niet veel soeps maar dat mag de pret niet drukken. :P

Wel minpunten voor gebruik van de Jag. De extra build speed is te miniem om nuttig te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 18-11-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:49
Lol check deze:
YouTube: Minecon - Notch Interview Part 1
Je zou verwachten dat ze het over minecraft hebben maar ze hebben het meer over tf2 en hl3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 10:51
Heb juist met demoman een wel heel leuke ronde gespeeld! Heb volgens mij nog nooit zo snel zoveel punten gescoord zonder een ubercharge. FF op Youtube gezet... Enjoy! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes op een rij! :D

For the record, het kan erger.

Doet me er aan denken dat ik nog steeds die "destroy 5 buildings while ubered"-achiev voor de demoman moet doen.

[ Voor 83% gewijzigd door CapTVK op 20-11-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maar agreed dat demoman overpowered is. Als die een beetje lopen te spammen kom je nergens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 22:28
samenwerken is de key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21
Niosus schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:21:
Heb juist met demoman een wel heel leuke ronde gespeeld! Heb volgens mij nog nooit zo snel zoveel punten gescoord zonder een ubercharge. FF op Youtube gezet... Enjoy! :P

[video]
Dat zijn wel de domste engineers ooit. Knap dat je die allemaal in hetzelfde filmpje hebt weten te krijgen.
Wiethoofd schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:43:
Maar agreed dat demoman overpowered is. Als die een beetje lopen te spammen kom je nergens langs.
Da's geen spam, da's skillbased.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Filmpje was inderdaad veel geluk, maar demoman is over het algemeen vind ik het moeilijkste om goed te spelen. Een goede demoman weet heel goed wat er rond zich gebeurt en moet goed verschillende vijanden tegelijk kunnen voorspellen. Zoals je kon zien was ik op het einde van de ronde in het filmpje redelijk verrast door die pyro. Moest de nu wat beter zijn geweest en de ronde niet gedaan was had die mij sowieso gepakt zonder dat ik er veel aan kon doen.

Probeer een demoman te verrassen en hij is meteen dood... valt natuurlijk zwaar tegen voor engineers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Niosus schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:06:
Filmpje was inderdaad veel geluk, maar demoman is over het algemeen vind ik het moeilijkste om goed te spelen. Een goede demoman weet heel goed wat er rond zich gebeurt en moet goed verschillende vijanden tegelijk kunnen voorspellen. Zoals je kon zien was ik op het einde van de ronde in het filmpje redelijk verrast door die pyro. Moest de nu wat beter zijn geweest en de ronde niet gedaan was had die mij sowieso gepakt zonder dat ik er veel aan kon doen.

Probeer een demoman te verrassen en hij is meteen dood... valt natuurlijk zwaar tegen voor engineers :)
Je had ook wel meer dan een sticky voor de spawn kunnen leggen, een enkele sticky maakt niet echt indruk. Maar goed, een beetje pyro airblast alles gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nade op z'n benen en een airshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Shabbaman schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:18:
[...]

Je had ook wel meer dan een sticky voor de spawn kunnen leggen, een enkele sticky maakt niet echt indruk. Maar goed, een beetje pyro airblast alles gewoon weg.
Ik dacht ik cap het vlug... was nog onder de indruk van men multikill :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update
Added the Dr. Whoa bowtie
Added a new taunt for the Heavy when he's wearing the FrankenHeavy set
WebAPI changes:
Fixed contained_item not always displaying in the web api results
Added a new API (IEconAssets_440/GetAssetPrices/v0001) for getting item prices
Fixed set bonuses activating outside of the proper holiday for holiday restricted items
Fixed the Loch-n-Load death notice icon not being displayed correctly
Vanavond weer een ETF2L highlander match. Tegen een team uit Finland deze keer. Zet hem op guys! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een waarschuwing er is een truuk om met trading items te dupen. Alles aan hats is igv te dupen (max head's unusuals etc..)Het probleem is redelijk groot dus er kan een rollback komen. Ga niet zomaar traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Heb net gister een setje Earbuds verkocht (uiteraard legaal verkregen). Hopen dat niet alle spelers gerollbacked worden, want dan kan ik nog wel eens problemen gaan krijgen met de koper die zijn geld terugwilt...

Echt ernstig die dupe. Heeft veel weg van de dupe in 2004 op RuneScape. Hopen dat het ook net zo eindigd. Alle dupers banned, alle legit players rewarded! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trading is nu uitgeschakeld. Blijkt dat je items kon dupen door tegelijkertijd ingame en via steamtrade te traden. Bizar simpel eigenlijk, iedereen kon het.

TF2 quote van de dag
I love how hats are getting solved faster than actual game issues.

[ Voor 26% gewijzigd door CapTVK op 23-11-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
wow de tering! heb weer gespeeld maar hebben ze de hitboxen veranderd ?? ik ga steeds dood na 2 kogels.. en ik heb een ammo nodig om iemand te killen :O was change? :O

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Hmm

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Top_Notch

betekend dit dat minecraft op steam komt :D als dat zo is hoop ik iig wel dat bestaande spelers een steam key krijgen op hun account ;D.

Add me on Steam

De kans is eigenlijk groter dat deze hoed voor Notch is gemaakt en dat niemand anders hem krijgt. In het verleden klaagde hij wel eens dat niemand op de servers geloofde dat hij het was en de beschrijving van het item sluit er op aan.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Weer een update:
[q]• Added new promo items
• Fixed some visual conflicts with the Dr. Whoa bowtie and other items
• Updated the Cold War Luchador, the Mark of the Saint, and the Apoco-Fists so they can be crafted and traded
• Updated the localization files

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 17:05
Die promo-items krijg je Genuine bij aanschaf (of alleen pre-order?) van Revelations neem 'k aan?
Zo ging het met andere promo-items wel altijd en gezien het thema van deze twee zijn ze inderdaad voor Assasin's Creed deel 693857.
Bijna alle promo items zijn alleen met pre-order*. Alleen een paar zoals pokernight at the inventory en Spacechem zijn permanent.

*Ben benieuwd hoeveel mensen Sam&Max hebben aangeschaft tijdens de Steam Thanksgiving-sale met de gedachte dat ze ook een max hat konden scoren.

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Komen wel enorm veel promo items uit tegenwoordig seg. Maar dat knife voor de spy ziet er wel awesum uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

GAMEKINGZ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 06:34:
Hmm

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Top_Notch

betekend dit dat minecraft op steam komt :D als dat zo is hoop ik iig wel dat bestaande spelers een steam key krijgen op hun account ;D.
Ik mag hopen van wel, zeker ik als Alpha speler (een van de eerste 25.000 kopers ook nog :Y) ) zou het behoorlijk vervelend vinden als ik het straks weer mag gaan kopen..

Edit: http://www.minecraftforum...ress-2-hat-the-top-notch/
EDIT: thanks for the clarification, Hiro! It is actually an all-class hat and there is evidence that leads us to believe Notch has the only one in existence. Neat, but kinda stinks for the rest of us.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2011 09:24 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop ook niet dat die minecraft hat van Notch gemeen goed wordt. Als die "hat" voor iedereen die minecraft heeft gespeeld beschikbaar zou zijn ziet het er niet best uit. Nu kan je natuurlijk beweren dat de remmen al lang los zijn in TF2 maar er zou toch weer een grens worden overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Misschien alleen voor alpha accounts? Dit verminder het aantal alweer tot zo'n 300.000 IPV 1.6m :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

D4NG3R schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:22:
[...]

Ik mag hopen van wel, zeker ik als Alpha speler (een van de eerste 25.000 kopers ook nog :Y) ) zou het behoorlijk vervelend vinden als ik het straks weer mag gaan kopen..

Edit: http://www.minecraftforum...ress-2-hat-the-top-notch/

[...]
Idd , nouja ik ziet momenteel nog niet gebeuren, jammer dat die hat alleen voor notch is, wss maken ze er een andere variant op voor elke minecraft player dan. (dat je steam of minecraft aan elkaar moet linken op de een of andere manier.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Waarom zit valve notch ass te kussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik hoop dat ze wat origineels van die Assasins Creed pre-order spullen maken, in plaats van een inspiratieloze reskin.
-edit-
This weapon functions identically to the standard Knife, but does not have the Fencing taunt-kill.
Kom op TF2, meer wapens minder reskins.

[ Voor 42% gewijzigd door Cornelisjuh op 26-11-2011 22:14 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De itemservers zijn al een poosje uit de lucht deze zondag. Lekker TF2 zonder unlocks spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste update EVER !!!

Weg met de unlocks, Puur en alleen maar skills en gebalanceerde wapens.
Geen Fakedeath spies die denken pro te zijn.
Geen Backburner luckers
geen auto hat aim huntsman
etc.

Alles was een stuk eenvoudiger en geen enkel moment gehad dat iemand een lucky kill maakte.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:48:
Beste update EVER !!!

Geen Backburner luckers
etc.

Alles was een stuk eenvoudiger en geen enkel moment gehad dat iemand een lucky kill maakte.
Voor mij is het meeste gehate nog steeds Random Crits hoor, en die zitten er nog steeds in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Het leest als een rage van iemand die te weinig achter zich kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Pykow schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:48:
Beste update EVER !!!

Geen Backburner luckers
etc.

Geen spelers die zich gedragen als een wijf bij een bijenkorf uitverkoop met de hoedjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The more things change... ;)

Newsflash:
Ik hoop binnenkort weer iets leuks te organiseren voor de TF2 community op Tweakers. Watch this space!

In ander nieuws, TF2 speler met gevoel voor humor

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/9wTi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Kwam deze item set tegen in de steam workshop via Youtube, vind wel erg vet!

http://steamcommunity.com/id/EzMeow/mysharedfiles

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

[q]Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
• Dramatically improved the dynamic model loading system's memory usage, performance, and stability
• Reduced memory usage on systems running Windows XP, Windows Vista, and Windows 7
• Improved alt-tab handling under Windows Vista and Windows 7
_eindelijk_ die alt-tab handling gefixt en minder geheugen in gebruik is altijd mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:07:
[...]

_eindelijk_ die alt-tab handling gefixt en minder geheugen in gebruik is altijd mooi meegenomen :)
? Alt-tab is altijd instant geweest als je gewoon op windowed mode , no border en fullscreen speelt.
Alleen als je een slechte pc hebt gebruik je volledig fullscreen, maar dan snap ik ook niet waarom je wilt alt-tabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Windowed mode is niet 'gewoon'. Games (voornamelijk shooters) zijn er IMHO voor gemaakt om fullscreen te spelen zodat je geen rand hebt die je afleid.

Ikzelf Alt+Tab ook vaak, zelfs in fullscreen, simpelweg omdat ik wil spelen zonder te worden afgeleid, maar soms niet anders kan dan mijn mail checken (Notifier speelt een geluidje af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoe het zit met andere (non-Source engine) FPS games maar je kan in TF2 altijd al in windowed mode spelen zonder borders. Gewoon fullscreen met het command -windowed -noborder in je startup. Spel moet wel op native resolutie ingesteld zijn natuurlijk.

Ideaal want als je in windowed mode speelt kan je altijd snel switchen tussen apps. In tegenstelling tot fullscreen waar het vaak afwachten is of je geen crash krijgt bij alt-tab. Van die alt-tab bug heb ik bij TF2 dus weinig last gehad. Van andere crashes bij TF2 helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Met windowed mode te spelen verlies je best ook wat fps, zeer goede update denk ik zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 17:05
CapTVK schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:59:
Ik weet niet hoe het zit met andere (non-Source engine) FPS games maar je kan in TF2 altijd al in windowed mode spelen zonder borders. Gewoon fullscreen met het command -windowed -noborder in je startup.
Nog -novid erbij om die Valve-intro te skippen en het regeltje is compleet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 13:18
Jammer dat verhandelen van items niet is toegestaan :( Ik zou namelijk wel wat spullen willen ruilen.
Weet iemand waar dit wel kan/mag?

Verder is het echt wel een lache spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt het in Steam Trading Topic proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ons eigen trade forum natuurlijk, of even vragen op onze eigen GoT TF2 pub tijdens setup of gewoon vragen in de chat als het rustig is. Al kan het zijn dat de pub even offline is. Zijn nu bezig met een verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CapTVK schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:59:
Ik weet niet hoe het zit met andere (non-Source engine) FPS games maar je kan in TF2 altijd al in windowed mode spelen zonder borders. Gewoon fullscreen met het command -windowed -noborder in je startup. Spel moet wel op native resolutie ingesteld zijn natuurlijk.

Ideaal want als je in windowed mode speelt kan je altijd snel switchen tussen apps. In tegenstelling tot fullscreen waar het vaak afwachten is of je geen crash krijgt bij alt-tab. Van die alt-tab bug heb ik bij TF2 dus weinig last gehad. Van andere crashes bij TF2 helaas wel.
Met 'rand' doelde ik in dit geval niet de randen die je weg krijgt met -noborder maar de rand van alles om het TF2 window heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Pimorez schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:18:
Met 'rand' doelde ik in dit geval niet de randen die je weg krijgt met -noborder maar de rand van alles om het TF2 window heen.
met -w en -h de juiste resolutie van je scherm instellen:
-novid -noborder -windowed -w 1920 -h 1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wist eerlijk gezegd niet eens wat hij bedoelde " rand" bij noborder. Rand, welke rand? :? Want met native resolutie bedoel ik dus gewoon de normale resolutie (bijv 1920x1080) van de monitor.

Maar goed, wat je met windowed mode en noborder kan doen is inmiddels wel duidelijk. Al zal ik voor de lol ook weer eens fullscreen mode proberen.

Ander nieuws, morgen is het al weer december. En dat gaan we ook bij TF2 vieren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is 1 dec. We gaan spullen uitdelen! <+:)

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/6931/gottf2adventstart.png

Komende periode tot aan kerst gaan we spullen uitdelen in de TF2 thread. Bedoeling is dat er elke dag een online raffle wordt gehouden waar je iets kan winnen.

De eerste raffle is hier te vinden, we beginnen klein.
http://tf2r.com/k29xs6w.html

We zoeken nog trouwens donateurs. Dus als je zelf TF2 spullen of iets anders wil verloten neem dan even contact op of post in ons eigen forum (www.teamfortress.be). Dan kan ik kijken welke dagen beschikbaar zijn. 1 t/m 8 dec staan in ieder geval al vast.

P.S. De raffles zijn toegestaan, ik heb het vantevoren kortgesloten met de admins.

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 01-12-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 17:30
Leuk idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Waarom gebeurt er niks als ik op die site "Enter" aanklik? (Ja ik ben ingelogd ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
Waarom gebeurt er niks als ik op die site "Enter" aanklik? (Ja ik ben ingelogd ;) ).
Weet je zeker dat je steam login (op de site -de Steamclient zelf staat hier los van- ) gelukt is? Ik zie hier gewoon mensen in de raffle staan dus de 'enter' knop werkt.

Zelf zie ik ook geen 'enter' knop maar dat komt omdat je nooit aan je eigen raffle kan meedoen. Voor dezelfde reden dat de rep buttons bij jezelf ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik ben zeer zeker wel ingelogd ja:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sRMPN2Nnv0qxskiP4WuhW895/medium.png

Zal wel aan IE7 liggen hier op stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Bij mij werkt het gewoon , wel leuk dat je zon actie houdt captvk. btw + rep voor je.

[ Voor 13% gewijzigd door TheAnthonyNL op 01-12-2011 14:27 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 16:38
En uiteraard doe ik ook weer mee. Top idee dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37
Als er intresse voor is mag je al mijn crates en overbodige zut hebben om weg tegeven, laat ff wat weten dan kan ik ze met je traden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dag 2 gaat beginnen <+:)

Weer een stapje erbij.
http://tf2r.com/k3a0ezs.html

De kalender begint aardig vol te lopen. Danzkij DeNeusbeer zit hij inmiddels vol t/m 19 dec. :)

PS
Wiethoofd, Ik zag je gisteravond niet online maar je mag je prijs nog ophalen.

[ Voor 19% gewijzigd door CapTVK op 02-12-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu is het bekend dat Valve TF2 als een soort testlab voor features en andere zaken gebruikt maar ik heb het idee dat Valve langzaam tegen de grenzen begint aan te lopen.

http://www.teamfortress.com/post.php?id=6841
Today, we're introducing a new item from the Steam Workshop, voted on by the community and buyable by everyone. The “Itsy Bitsy Spyer” is a miniature Spy voodoo doll that clips onto the Engineer's belt. It's featured in our Mann Co. Spotlight box at the immediate right of this post!

And for you traders out there, there's a link right underneath the Spotlight item that'll let you buy keys without going into the game. Plus, we’ve removed the three-day trading cooldown for anyone whose first Steam purchase was 30 days ago or more.

All of which brings us to the last new feature we're introducing today: "Buy Now" links that you can create for any item and embed anywhere. Visit the FAQ for more details!
Feit dat je buiten de game nu ook keys kan kopen zegt in mijn opzicht al meer dan genoeg. :/

Gelukkig wordt TF2 zelf ook nog gepatched.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 02-12-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

CapTVK schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:29:
PS
Wiethoofd, Ik zag je gisteravond niet online maar je mag je prijs nog ophalen.
Zit ik net voor een dag in Amsterdam zonder computers met Steam in de buurt, win ik net weer wat :P

Ik heb nog wel crates en een van m'n triple verfjes om weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Sinds een van de laatste TF2 updates valt het me op dat mijn VGA kaart iets meer herrie blijft maken dan normaal.

Wat blijkt nu, als ik alt+tab dan blijft mijn GPU in gebruik en gaat het % op en neer.

Dit was voordien niet en nu vroeg ik mij af of dit op te lossen valt of niet vanuit de gebruiker zijn standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurt het ook bij andere FPS games? Ik zou eens de cpu temp een poosje in de gaten houden en ook een checken wat er gebeurt met de temp bij een testprogramma zoals furmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Niet bij mijn weten nee, maar ik ga het eens monitoren.

Verder ben ik van de 290 Beta drivers terug naar de 285 drivers gegaan en in het begin was het terug opgelost maar nu is het dus terug na een herstart van tf2.

Mijn CPU blijft wel ook altijd hoog in de MP gaan en clocked ook niet terug als ik TF2 alt+tab doe.

[ Voor 18% gewijzigd door Astratuner op 02-12-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Leuk initiatief die TF2 raffle. Ik heb gister stiekum al meegeloot met de raffle en vandaag weer ingeschreven. :P Heb op het TF2.be forum trouwens wat donaties opgegeven om weg te geven. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, 2e raffle. Je viel net buiten de prijzen Borgoth maar er zijn nog genoeg kansen. ;)

Igv leuk dat je mee wil doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Volgende ronde proberen we het gewoon weer. :)

Net nog even een paar potjes Spy gespeeld, maar ben er nog niet helemaal uit hoe het precies werkt. Heb wel al door dat het echt een class is waarbij je veel geduld moet hebben. Veel wachten op kansen en cloak regen enzo. Niet als zoals de pyro naar binnen rennen, alles plat branden en rustig weer naar buiten wandelen. :P Morgen iig nog eens de spy proberen. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YESSSS!!! IK HEB EEN CRATE GEWONNEN!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 zet echte Heavy stem op =>

Heavy not happy with this strange man thinking he Heavy with strange voice :N Not good, not good!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dag 3 is er al weer <+:)

http://tf2r.com/kjhzgh8.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het is alweer 4 dec! <+:) Deze Keer heb ik een kleine game in de aanbieding. "Cthulhu Saves the World" Ik had hem zelf al een poosje eerder gekocht maar nu pas geprobeerd. Voor wat het biedt is het een hele leuke RPG. Gewoon niet al te serieus hack&slash zonder tig sidequests.

http://tf2r.com/klpzf3f.html

P.S.
Kipneck, je kan je prijs nog ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Nieuw IP nummer GoT Public

Heren,

Willen jullie de startpost even aanpassen. De GoT Public TF2 server heeft een nieuw ip gekregen (staat op een andere colo bak nu). Ook is onze website vernieuwd voor de mensen die het interessant vinden :
www.dutch-esports.nl

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/b_560_95_1.png

code:
1
[url=http://www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/][img=560,95]http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/b_560_95_1.png[/img][/url]

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 05-12-2011 08:36 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Workaholic schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:36:

Heren,

Willen jullie de startpost even aanpassen. De GoT Public TF2 server heeft een nieuw ip gekregen (staat op een andere colo bak nu). Ook is onze website vernieuwd voor de mensen die het interessant vinden :
www.dutch-esports.nl

[afbeelding]

code:
1
[url=http://www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/][img=560,95]http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.205:27015/b_560_95_1.png[/img][/url]
It has been done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Workaholic schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:36:

Heren,

www.dutch-esports.nl

[afbeelding]

code:
1
Ziet er gelikt uit Jasper _/-\o_

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Thanks hij is nog niet klaar :)

Als jullie er nou weer voor zorgen dat die tf2 server weer vol komt ;)
De topic warning linkt nog naar een oud ip

[ Voor 46% gewijzigd door Workaholic op 05-12-2011 13:50 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt, nieuwe IP moest er inderdaad nog gepost worden hier. Ik zal binnenkort ook eens kijken naar de mapcycle en plugins. En de naam. GoT Derp is nou niet de meest pakkende naam voor een TF2 server.

En weer door naar de raffle voor 5 dec
http://tf2r.com/kmzhhx5.html

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 05-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal vanavond mijn prijs van gisteren in ontvangst nemen! MUHAHAHA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:41
Hoe claim je die prijs eigenlijk? Ik had ook iets gewonnen zag ik (Dali), maar volgens mij ben ik al te laat met innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

GeMa schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:40:
Hoe claim je die prijs eigenlijk? Ik had ook iets gewonnen zag ik (Dali), maar volgens mij ben ik al te laat met innen.
CapTVK aan je vriendenlijst toevoegen en een trade request starten als ie online is.

[ Voor 0% gewijzigd door skabouter op 05-12-2011 17:00 . Reden: Typ0 ]

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bij de winnaars zit mij gewoon adden en/of even contact maken. Maak je geen zorgen. 's avonds ben ik meestal wel online te vinden. Zelf probeer ik de dingen liefst zo snel mogelijk te regelen want dan ben ik er gelijk van af.
En die drie dagen claimtijd (afhankelijk van het item, bij een game zal ik schappelijker zijn) zitten erop om alles een beetje beheersbaar te houden. Anders komt iemand een week later aanzetten omdat ie zo nodig z'n #14 crate of z'n dalokohs bar alsnog wil claimen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
CapTVK schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:01:
Bedankt, nieuwe IP moest er inderdaad nog gepost worden hier. Ik zal binnenkort ook eens kijken naar de mapcycle en plugins. En de naam. GoT Derp is nou niet de meest pakkende naam voor een TF2 server.
Nieuw ip staat in deze topicstart, maar nog niet in de topic waarschuwing (die linkt naar een oude topic start)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6 dec alweer, Sinterklaas is alweer het land uit maar de raffles gaan door.

http://tf2r.com/kqggosv.html

Gisteravond ook weer eens gespeeld op Fester's place met Cipher. Heerlijk gespeeld als medic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
Ik zag laatst in game een Pyro die epic snel schoot met een Flare gun.
Ik neem aan dat dit een rare/special item was? Weet iemand de naam hiervan en hoe ik deze kan krijgen? :c

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Definieer "epic snel". Zo snel kan de flare gun (of de detonator) namelijk niet schieten omdat je na elk schot moet reloaden. Je kan wel iets sneller schieten als je continu weaponswitched omdat de flaregun dan automatisch herladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans is inderdaad groot dat het een script is dat die reload bug/feature exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
Om de 2 seconden schoot hij een flare af. Sneller dan een normale flare.
Volgens mij was de naam van de wapen ook in een andere kleur (blauw/paars?). Dit zag ik nadat hij me afgemaakt had, echter ging dit te snel en ging hij hierna uit de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 17:30
Kleur maakt niets uit voor de stats. De attack interval van de flare is trouwens precies 2 seconden dus het zou goed kunnen dat hij gewoon de normale flaregun had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk gewoon een vintage flaregun (blauw), paars was geloof ik alleen voor haunted halloweenitems (een fopkleur waardoor mensen denken dat het meer waard is). Al weet ik het niet zeker met al die kleuren tegenwoordig .

Hoe dan ook, lijkt mij gewoon een quick weaponswitch script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Workaholic schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:22:
[...]

Nieuw ip staat in deze topicstart, maar nog niet in de topic waarschuwing (die linkt naar een oude topic start)
Hij staat toch goed :? Heb hem gisteravond aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Iemand die mij een invite kan sturen voor de GoT TF2 groep? Invite only.

www.steamcommunity.com/id/wsly

Besides, iemand die nog redelijke servers weet? Met wat betere spelers erin? Ik begin langzamerhand gek te worden van onze public server van de clan die continu vol loopt met noobs, en dan bedoel ik mensen die volgens mij voor het eerste een FPS game spelen......

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invite on the way

Wel, onze server is best een uitdaging als er wat regulars zijn. Ik ga binnenkort wat aan de inrichting/mapcycle om het weer wat spannender te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
CapTVK schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:44:
Invite on the way

Wel, onze server is best een uitdaging als er wat regulars zijn. Ik ga binnenkort wat aan de inrichting/mapcycle om het weer wat spannender te maken.
Thanks.

ja weet ik, heb er vaker op gespeeld maar was IP kwijt geraakt en server stond niet meer in de favorieten voor de een of andere wazige reden...... Jammer dat hij regelmatig leeg is, dus zoek ik nog een back-up server.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn niet veel pub servers met fatsoenlijke teamplay over. Hampshire Heavies is altijd wel een goeie maar ook daar moet je geluk hebben of de regulars er zijn die avond.

Op pub servers die niet met standaard settings werken (32 man, instaspawn) hoef je hoe dan ook weinig te verwachten. Dar is het meer verstand op nul, blik op oneindig.
Quickplay servers zijn is die zin ook niet zo handig. Je trekt er wel publiek mee maar het skillniveau ligt nog lager dan gewoonlijk. Een steamroll is leuk voor een keer maar voor een uitdaging moet je niet bij quickplay server zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
@Capfix je signature nou is :P

@Cap is het een idee om toch quickplay weer aan te zetten op de GoT Public server?
Server is nu de hele tijd leeg, beter om er iemand op te hebben dan niemand toch?
PWM schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:07:
[...]

Hij staat toch goed :? Heb hem gisteravond aangepast.
Sorry lag aan mijn proxy cache.. inderdaad nu opgelost :)

[ Voor 35% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2011 22:09 ]

Mijn V&A

Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]