Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Oeh, Australium heb ik nog niet in de verzameling verfjes :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
Nog niet op mann manor geweest, maar kan je daar nog de halloweenmasks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38
Ik heb net nog zo'n mask gekregen tijdens het spelen, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt nog tot 6 nov. Dus je kan nog even op jacht voor wat masks.

@Siempie,

Je kreeg bij een drop gold paint? Wist niet dat ie paint tegenwoordig ook dropte.

[ Voor 42% gewijzigd door CapTVK op 02-11-2011 00:26 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Komend weekend maar eens halloween stuff farmen :D. Wil mijn soldier , scout en pyro set compleet hebben :D + die vervelende loot island achievement zoals TomAtTweakers al vertelde word ik steeds gekilled :S.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hopen dat je alleen met teammaten zit, pf je killt hen of ze laten je leven. Maar vaak is het de eerste twee. Heb 1 keer gehad dat ik als soldier samen met alleen een team scout was. Had ondertussen wel een groot aantal tegenstanders omgelegd. Die waren wel meer bezig om naar boven te komen ipv achterom te kijken. Vaak ook zelf omgelegd of erin willen springen en dan er doorheen springen omdat de portal dissolved. Heb geen server gevonden waar ze hiervoor samen werkten overigens. Gewoon veel doen en een class kiezen welke je goed mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashinator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 19:57
Ik had hetzelfde probleem. (gekilled worden voordat ik bij loot island kwam)

Kwam via het board van gamefaqs op een server die players kicked(banned?) als je iemand killed terwijl de monoculus rondwaart.

Ook kills in de underworld worden beloond met een enkeltje uit de server. Op deze manier heb ik de achievements kunnen halen.

anyway, hier is het adres:
209.190.29.226:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:17:
Duurt nog tot 6 nov. Dus je kan nog even op jacht voor wat masks.

@Siempie,

Je kreeg bij een drop gold paint? Wist niet dat ie paint tegenwoordig ook dropte.
Dat is al heel erg lang geleden toegevoegd in het drop systeem.
GAMEKINGZ schreef op woensdag 02 november 2011 @ 06:41:
Komend weekend maar eens halloween stuff farmen :D. Wil mijn soldier , scout en pyro set compleet hebben :D + die vervelende loot island achievement zoals TomAtTweakers al vertelde word ik steeds gekilled :S.
Ja omdat er maar 1 boek aanwezig is volgens mij.

Feel the rage :D ik ga lekker als pyro voor dat hekje staan een blaas iedereen weg of zet ze in de fik en daarna loop ik er in en krijgt niemand anders de achievement. dat is het enigste wat nog leuk is aan haloween om die achievement farmers te irriteren.

Gisteren nog even gespeeld alleen was er weer geen loadout ;) alweer geweldig

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Pykow schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:13:
[...]

Dat is al heel erg lang geleden toegevoegd in het drop systeem.

[...]

Ja omdat er maar 1 boek aanwezig is volgens mij.

Feel the rage :D ik ga lekker als pyro voor dat hekje staan een blaas iedereen weg of zet ze in de fik en daarna loop ik er in en krijgt niemand anders de achievement. dat is het enigste wat nog leuk is aan haloween om die achievement farmers te irriteren.

Gisteren nog even gespeeld alleen was er weer geen loadout ;) alweer geweldig
Nope als jij er doorheen bent gegaan kan iedereen er doorheen hoor ;)
Overigens wel grappig als je te lang op loot island blijft, dan ontploft alles :D

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat server adres is wel heel handig.
Ik heb gelukkig de achievements en spullen al.
Voel er weinig voor op dit moment om nog 8 Steam accounts te hebben met TF2 :P

Moet alleen nog wel even items zien binnen te hengelen en nog een paar oudere achievements.
Zag ook net dat ik helemaal nog geen haunted metal heb. Zou wel lekker zijn.

Gisteren nog even wat items gemaakt welke reclaimed metal nodig hadden. Gelukkig zat items ondertussen verzameld om dit te bewerkstelligen.
Ben wel blij met mijn Excel-sheetje. :D

Heel misschien vanavond nog even spelen. Ga voor die haunted dan. Dus dat wordt de horsemann zwaffelen en wegwezen. Zou dat ook lukken door met de Sandman een bal te slaan naar hem en te raken? Of doet dat niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

Slashinator schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:28:
Ik had hetzelfde probleem. (gekilled worden voordat ik bij loot island kwam)

Kwam via het board van gamefaqs op een server die players kicked(banned?) als je iemand killed terwijl de monoculus rondwaart.

Ook kills in de underworld worden beloond met een enkeltje uit de server. Op deze manier heb ik de achievements kunnen halen.

anyway, hier is het adres:
209.190.29.226:27015
Gezellige sfeer hangt er altijd in dat soort servers.. Gaat er iemand dood omdat hij bijv voor je langs rent en de admins flippen direct..

Nah ik heb de achievements gezellig op een avondje met mede-GoTters gehaald.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, beste kan je in dat soort situaties met vrienden/bekenden spelen. Was wel een leuk avondje en ook handig omdat je meestal gelijk wat kan traden indien nodig.

Als er nog mensen achievments/items willen halen wil ik best nog even helpen. Is er behoefte aan?

[ Voor 51% gewijzigd door CapTVK op 02-11-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

CapTVK schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:59:
Yup, beste kan je in dat soort situaties met vrienden/bekenden spelen. Was wel een leuk avondje en ook handig omdat je meestal gelijk wat kan traden indien nodig.

Als er nog mensen achievments/items willen halen wil ik best nog even helpen. Is er behoefte aan?
Vanavond misschien weer een farm/random events actie houden zoals we 2 dagen terug deden? Beetje farmen, beetje gezelligheid. Hide n Seek doen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft wel. Ik vindt het niet zo erg erg om te doen. Het is alleen het feit dat ik er als admin bij moet blijven om een oogje in het zeil te houden. Er hoeft maar een buitenstaander bij te komen om de boel te verkloten.

Wat mij betreft vandaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Een wachtwoord op de server zetten? Dan scheelt dat een hoop gezeur. Maar kan me voorstellen dat je daar ook weer niet op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net weer even wat gifts verzameld, heb er toch weer een stuk of 8 weten te verzamelen. Best goed te doen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Arunia schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:51:
Een wachtwoord op de server zetten? Dan scheelt dat een hoop gezeur. Maar kan me voorstellen dat je daar ook weer niet op zit te wachten.
Vorige keer deden we dit ook, vrienden ect mocht je gerust uitnodigen mits ze niet teveel herrie/ongein gingen schoppen :) . Ging gewoon goed, Afaik heeft Capt behalve het opnoemen wie de volgende gift mocht pakken niet hoeven ingrijpen.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 02-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat is wel tof ja. Had daar bij willen zijn.
Heel misschien vanavond nog even spelen en hoop wellicht van het weekend nog even tijd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Ik probeer er vanavond ook weer bij te zijn (en dit keer niet idel only ;))

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

En het voordeel van die server is, mocht je idle accountje hebben, kan je die rustig in laten loggen en een van de 10 slots in laten nemen die nodig is om de gift en monoculus te laten spawnen. Scheelt weer een extra player die een gift moet :P

En de haunted gifts met noclip op laten halen door Capt en vervolgens round laten restarten reset de timers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, in principe kan het nu ook al. Maar dan moeten er wel wat mensen ingame (idle) zitten . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zal m'n idle accountje even als spectator parkeren, misschien main ook, maar dan afk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tot wanneer loopt het hele halloween gedoe eigenlijk? 6 november toch? (Komende zondag)

Vrijdag of Zaterdagavond misschien wat doen? Lijkt mij ook makkelijk met mensen die doordeweeks niet zo (heel) veel tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wiethoofd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:22:
En het voordeel van die server is, mocht je idle accountje hebben, kan je die rustig in laten loggen en een van de 10 slots in laten nemen die nodig is om de gift en monoculus te laten spawnen. Scheelt weer een extra player die een gift moet :P

En de haunted gifts met noclip op laten halen door Capt en vervolgens round laten restarten reset de timers :P
Als je de round restart reset het de gift spawn timer? Dan zou je dus in principe continu gifts kunnen spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Helaas spawnt deze random in die 5 minuten na de round restart, dus je kunt nog steeds 5 minuten wachten als je pech hebt. Maar de kans is wel groter dat het een haunted gift is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wiethoofd
Kom erbij zou ik zeggen. Idle account is welkom,scheelt weer een man bij gifts uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik moet nog wat zakken hebben, maar wil ook nog wel de items hebben welke op die eyeduct vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten nu op 7 man, wil er nog iemand joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
CapTVK schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:19:
Zitten nu op 7 man, wil er nog iemand joinen?
nu nu nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb net gejoined en nu sta ik idle op de server. Laat de items maar komen.

CAP vroeg of er iemand van blue op de cap wilde gaan staan. Spawned dat ding daar precies terwijl ik er op sta. Had dat dus niet gezien.

Bedenk me net ook dat ik die texture weer naar normaal moet zetten. Hij is nu oranje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 19:39
mijn idle account is aan het joinen, als mijn pc weer een beetje op orde is mijn normale ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
ah was weer een avondje! naast de event items gewoon 10 idle items! das lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit erop voor vandaag. Iedereen heeft weer wat items vergaard of z'n verzameling wat uitgebreid. Bedankt voor het meehelpen/idlen .

FYI ik kreeg je niet te pakken vanavond maar jij krijgt nog wat items.

En voor wie het toch wil proberen op pubs. Hier is een leuke tip in de underworld.

Niet zo gemakkelijk als het lijkt, je wordt namelijk opzij geduwd op veel plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Super. Uit het niets 4335mb aan update. Blijkt vaker voor te komen dat Steam uit het niets TF2 opnieuw download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update:
Source Engine Changes (DoD:S, TF2, HL2:DM)

Output of status command now includes public IP
Fixed playback for pre-Halloween demo recordings

Team Fortress 2

Output of status command not includes registration status, including any error message causing failure
Update the '_registered' server tag based on whether registration is successful, not whether the registration convars are set
All registration related messages now go to the server log in addition to the console
Fix response from cl_gameserver_reset_identity command to properly format convar config lines
Added a taunt for the Tin Soldier set
Fixed the Soldier’s melee dare response rule
MONOCULUS! HAS GROWN ANGRY
Updated the localization files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Was wel lekker. Gisteren iets van 5 items gekregen. Waarbij ik een groot deel aan het idlen was.
Denk dat ik echt nog té veel items nodig ga hebben. Als er vanavond weer geidled gaat worden, dan zal ik proberen mijn spul weer online te gooien hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/e/e9/Soldierrobottaunt.png/361px-Soldierrobottaunt.png

PRO! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia, de meeste items zijn ook gemakkelijk te kopen voor een scrap. Check de Halloween-market op SPUF of de thread op www.teamfrotress.be.

Ik heb in totaal 4 scrap metal uitgegeven aan het compleet krijgen van mijn normale set en heb inmiddels 5 verdiend met verkopen van extra items. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
LUH-3417 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:36:
Arunia, de meeste items zijn ook gemakkelijk te kopen voor een scrap. Check de Halloween-market op SPUF of de thread op www.teamfrotress.be.

Ik heb in totaal 4 scrap metal uitgegeven aan het compleet krijgen van mijn normale set en heb inmiddels 5 verdiend met verkopen van extra items. :)
Goede tip. Dan moet ik nog even wat scrap maken en daar heen gaan.
Alleen nu nog eens die mac oordopjes. :)

Jammer dat je niet via de steam site zelf kunt craften. Had ik dat nu al kunnen gaan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 03-11-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

LUH-3417 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:36:
Arunia, de meeste items zijn ook gemakkelijk te kopen voor een scrap. Check de Halloween-market op SPUF of de thread op www.teamfrotress.bewww.teamfortress.be.
:>

Also, die Soldier taunt. Lolwat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh lol... Team FRO-tress zou wel pro zijn. Allemaal die Demo-fro op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Nog meer mensen die na de update helemaal niks meer kunnen? Wanneer ik TF2 start crasht het voordat ik een server kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor het eerst een gift gevonden, kreeg ik demoman wolf face die ik al had ;)
heb nu 4 items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:49
owned
I was enjoying my only hour off of the year, in the park feeding pigeons, when Miss Pauling called and notified me there was an issue in need of prompt resolution: gift abuse. Apparently some game servers are abusing the system and making the gift system unfair.

http://www.teamfortress.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja. Dat is helaas wel een beetje de huidige community; Alles voor de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er tegenwoordig op een andere server dan de 24/7 derp gespeeld of is het toevallig gewoon rustig nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:58:
Word er tegenwoordig op een andere server dan de 24/7 derp gespeeld of is het toevallig gewoon rustig nu?
Je kan het gelukkig ook negeren en op sommige servers nog een goed potje knallen zonder al die onzin.
Dus ik heb er ook geen problemen mee al erger ik mezelf wel eens aan pykow. Kooooooooooooom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Haas_nl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:08:
[...]

Je kan het gelukkig ook negeren en op sommige servers nog een goed potje knallen zonder al die onzin.
Dus ik heb er ook geen problemen mee al erger ik mezelf wel eens aan pykow. Kooooooooooooom op zeg.
als je aan iemand erg, moet je hem dus keihard owne met een rocket of arrow tussen de oogjes? ;)

ach vind die items wel schattig, heb nu de pyro kompleet en het is nu echt een schattig duveltje <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Haas_nl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:08:
[...]

de GoTserver heet 24/7 derp...

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
kKaltUu schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:52:
[...]

de GoTserver heet 24/7 derp...
lol inderdaad, we hebben nog een redelijke naam nodig, iemand enige suggesties? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ugh, blijkbaar moet je die horsemann killen door toch de laatste klap met een melee wapen te doen. Vaak ga ik toch net dood. Net ook weer. Sloeg, maar toen was die net al gekillt. Weer niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de mapcycle weer op wat normale maps zetten. De Halloween maps hoeven we de rest van het jaar niet meer te zien.

Voor wie nog wat laatste halloween items nodig heeft kan je nog wat idlen op de private server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haas_nl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:56:
owned
I was enjoying my only hour off of the year, in the park feeding pigeons, when Miss Pauling called and notified me there was an issue in need of prompt resolution: gift abuse. Apparently some game servers are abusing the system and making the gift system unfair.

http://www.teamfortress.com/index.php
Is al een hele discussie over geweest op de HLDS mailinglist. Het zal misschien wat helpen met server admin/ abuse maar het is slechts een stap in de wapenwedloop met premium servers owners. Het is bizar dat met Saign's met z'n bots, instapawn en premiums doodleuk in de quickplay terecht komt. Maar toch gebeurt het.
En quickplay was een feature die bedoeld was om "normaal " TF2 te spelen 8)7 .
Valve kan er zelf weinig doen zonder dat het ten koste gaat van de rest. Fletch (valve dev die post op de mailinglist) geeft dit zelf ook toe.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 04-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op dit moment idle op de server en aan het traden geslagen op het .be forum.
Ben benieuwd. Heb wel wat dubbele gewone spullen, maar vaak net niet iets om scrap mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21
Asskicker schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:52:
[...]

lol inderdaad, we hebben nog een redelijke naam nodig, iemand enige suggesties? :+
Ik vind het anders wel toepasselijk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 20:31

Wokker

De avond wokkel

BoB_HenK schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:55:
Het gezeik met de mac client is hier sinds de update alleen maar groter geworden. Nóg langer voordat er naar de server geconnect is, nóg vaker random crashes en gezeik met validating steam files :(
Het is op mijn iMac bijna onmogelijk geworden om TF2 op te starten erg jammer. Hoppelijk komt er snel een fix!

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op mijn pc is het sinds vandaag af en toe mogelijk om TF2 te starten of uberhaubt een game.
Ik heb zeer regelmatig hangers, bluescreens en dan weer een heletijd niets.
of dan valt me geluid weer uit etc.

pc al 5x opnieuw geinstalleerd in 2 maanden tijd ;) HDD vervangen. geen effect.

alles zo beetje gehad :P
Freeze/vastloper
Bluescreen
Geluid niet herkend
USB poorten werken niet of alleen maar 2 poorten
Videokaart driver wordt niet gevonden
2GB van de 6GB beschikaar (of 4GB)
processor die op hol slaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 05-11-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team Fortress 2 Celebrity Showmatch

Tevens leuke "who's who?" in TF2 land, exclusief Notch (minecraft) dan. Mooie coverage en uitleg voor mensen die TF2 niet kennen. Heel goed gedaan.

YouTube: Team Fortress 2 Celebrity Showmatch Match 1 of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardige match met goede comments dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Notch is nooooob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
CapTVK schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:59:

Tevens leuke "who's who?" in TF2 land, exclusief Notch (minecraft) dan. Mooie coverage en uitleg voor mensen die TF2 niet kennen. Heel goed gedaan.

Damd, was leuk om te kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:32
Zijn er servers met fast respawn zonder premium? Ging 't net lekker en kon ik mooi door, staat er ineens weer zo'n muur van 12 sentry's..

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Jammer dat Match 2 nog niet online is, of iig de annotation werkte zonet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:42
Vandaag eerste training gedaan voor Highlander. Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 05:17
Zo, halloween ging weer mooi :)

http://www.tf2items.com/id/existenznl (zie pagina 3/4/5)

[ Voor 159% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-11-2011 00:22 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wil wel vrijwillig één van je Haunted B'ankh's aannemen.

Zelf heb ik gister mijn eerste 2 gifts gevonden, helaas op de oude event map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
_ExistenZ_ wat heb jij veel zeg.
Ik moet nog aardig wat, maar heb nauwelijks meer wat over om te kunnen ruilen. Iig weinig om scrap mee te maken.

De mijn staat op http://www.tf2items.com/id/Arunia81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Arunia, ik zie nog genoeg items bij je staan om scrap mee te maken :9

Ik moet alleen de Idiot Box nog en een haunted Heavy item om de collectie compleet te krijgen en bij alle classes 1 haunted item te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@_eXistenZ_

We hebben een mooie trading thread op het teamfortress.be forum

http://www.teamfortress.b...abb923744be35e4a94f7b115c

En ja, ik heb ook interesse. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Overigens is het eigenlijk stiekem mijn schuld. Existenz heeft nergens aangegeven dat hij wilde ruilen ;)
Maar graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelazer op de steamfora. Lijkt op een hack.

http://i.imgur.com/VFMpj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Ik zal mij vanavond melden op teamfortress.be, laten we het hier niet meer over trading hebben, gezien de topicwarning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je nu naar het forum probeert te gaan:
The Steam Forums are temporarily offline for maintenance. Your patience is appreciated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ik kreeg "zonet" dit in mijn mail, Valve gehacked?

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/181I1R1v0s2b2P0w0h15/Image%202011-11-07%20at%2011.31.28%20AM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:30
Webmaster account had een te simpel password zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er wel naar uit. Ik zag opeens een verhaal dat het steamforum gehacked was. Die img heb ik daar ook vandaan. Maar zo'n mailtje heb ik (nog) niet gehad.

Gelukkig staan de steamforums (net als steamsupport) gelukkig volkomen los van Steam zelf. Hoe dan ook, dat steamforums zo gehacked zijn dat ze notices voor hacks kunnen plaatsen is nieuws. Dit zou wel eens op de frontpage terecht kunnen komen.

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 07-11-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Steam-Powered User Forums Hacked, Then Quickly Taken Offline By Valve

Er loopt een reddit thread en Fkn0wned ontkent verantwoordelijk te zijn. SPY SAPPIN' MAH FORUMS.

[ Voor 5% gewijzigd door Wiethoofd op 07-11-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou ik ook lekker doen. Maar het lijkt me sterk dat er niet iemand van die gamehacks site betrokken bij was. Misschien iemand die daar nog wat oud zeer had. Anders ga je niet zo nadrukkelijk reclame posten.

Wel een ironische naam: "Fkn0wned". Die site gaat zeker voor de bijl (In juridische zin dan) en ik denk dat die gasten al het geld dat ze met hun hacks verdiend hebben snel kwijt zijn aan hun advocaat.

Plus, een voordeel op termijn zou kunnen zijn dat Valve een meer actief standpunt op hacks gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:59:

Match 2 is nu ook online gezet:
YouTube: Team Fortress 2 Celebrity Showmatch Match 2 of 2

Mijn inloggegevens bij de steamforums is gelukkig anders dan mijn steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Ik blij met me Firefox + Password Hasher :X Ik wens ze - nadat ze de SHA1 met salt (die er ongetwijfeld op zit) gedecrypt hebben veel plezier met mijn wachtwoord dat _alleen_ op steamforums werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Ik kreeg dat mailtje ook,
Steam forum is mijn onzin pw en op tweakers werkt die niet eens.
Dus dan kunnen ze alleen op webshops inloggen en helpdesk spammen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf niet zo'n mailtje gehad maar we gaan inmiddels dag twee in dat SPUF down is. Zou me niet verbazen als Valve de tijd neemt en het heel het systeem renoveert. Inmiddels geleerd dat een ''feature' bij vB3 was dat je ook met password hashes kan inloggen! 8)7

Waar ik me zorgen om maak is het PM systeem van vB3. Admins met voldoende rechten kunnen daar toch ook bij?

[ Voor 17% gewijzigd door CapTVK op 08-11-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TF2 beta update
[hlds] Team Fortress 2 Beta update released

Eric Smith
Wed, 09 Nov 2011 13:34:09 -0800

We've released a mandatory update for the Team Fortress 2 Beta. The notes are
below. We encourage players to help us stress test the updated model loading
system so we can roll the changes to Team Fortress 2 as soon as possible.

Thanks.

-Eric

---------------------------------------

Team Fortress 2 Beta
- Sync'd with recent changes from Team Fortress 2
- Re-added original Degreaser afterburn duration penalty (in addition to -10%
dmg)
- Dramatically improved the dynamic model loading system's memory usage,
performance, and stability

Gaan ze eindelijk iets aan de performace doen

• Arunia
Net van Woest 3 halloween items gehad. Daarna toch maar 2 kistjes open gemaakt. Dacht 31 en 29.
Kwam een Strange Highlander uit en een Strange Degreaser.
Daarnaast vorige week nog van iemand (sorry, weet niet meer wie) een Strange Powerjack gehad.

Dus nu op 3 strange items. :P

Met de halloween items heb ik nog een haunted funhunkukfhfkfl dinges. (als het goed is).
Zoek nog wel wat meuk, maar kan die daar mooi voor ruilen mits er interesse online is. :)
MAJOR SECURITY BREACH

Ze hebben alles

http://www.bluesnews.com/...ow-up-steam-also-breached
Dear Steam Users and Steam Forum Users,

Our Steam forums were defaced on the evening of Sunday, November 6. We began investigating and found that the intrusion goes beyond the Steam forums.

We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

We don't have evidence of credit card misuse at this time. Nonetheless you should watch your credit card activity and statements closely.

While we only know of a few forum accounts that have been compromised, all forum users will be required to change their passwords the next time they login. If you have used your Steam forum password on other accounts you should change those passwords as well.

We do not know of any compromised Steam accounts, so we are not planning to force a change of Steam account passwords (which are separate from forum passwords). However, it wouldn't be a bad idea to change that as well, especially if it is the same as your Steam forum account password.

We will reopen the forums as soon as we can.

I am truly sorry this happened, and I apologize for the inconvenience.

Gabe.

Email Digg Facebook Twitter Share More

[ Voor 86% gewijzigd door CapTVK op 10-11-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21
Ik eis een hoedje ter compensatie!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En TF2 draait natuurlijk door. update:
Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
- Added rate limiting for connections and added the following ConVars to support that:
- sv_max_connects_sec
- sv_max_connects_window
- sv_max_connects_sec_global

Team Fortress 2
- Added a full moon background for the main menu
- Added new promo items
- Fixed a Linux dedicated server crash when using +randommap on the command line
- Fixed some bugs with the way items appear in the Steam Community and Steam Trading
- Optimized several materials to improvement performance
- Updated the localization files

The Cold War Luchador (Heavy luchador mask)
Mark of the Saint (all-class misc)
Apoco-Fists (attribute: On Crit - Gib)

and "Mysterious Promo"

Also
- Added a kill icon for the Fly Swatter
- Fixed environment map for a truck prop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat wordt dus me rekening in de gaten houden, want die stond geregistreerd via ClickandBuy (iDEAL bestond toen nog niet)

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 11-11-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Je moet je rekening altijd in de gaten houden, maar je hoeft je echt niet absurd druk te maken om je wachtwoorden of betalingsdetails. Die versleutelde Credit Card en wachtwoord gegevens worden echt niet gekraakt hoor (AES-256), bovendien is er geen bewijs dat die gegevens uberhaupt zijn meegenomen.

Dat je persoongegevens uitgelekt zijn maakt je account fraude-gevoeliger, daar zou ik me zorgen over maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, daarstraks dit nog tegengekomen: http://www.lo-ping.org/20...fer-games-as-compensation

Hopen dat het giftcodes worden want portal2 heb ik al, en nooit een DOTA speler geweest.
Ik kan wel wat andere spelen bedenken waarvoor ik het wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dota lijkt niet echt m'n ding. Je moet een "running like clockwork" mechanisme opzetten om serieus te winnen.

Heb zo'n gevoel dat Dota een soort premium/f2p opzet gaat krijgen. .Ze hebben inmiddels voldoende ervaring gehad met TF2.

Wat ik wel afvraag mbt tot encryptie. Ze zijn versleuteld maar je hebt wel die gegevens dus je moet de encryptie sleutels bij de hand houden. Hoe wordt er binnen een bedrijf (niet zozeer Valve) omgegaan met versleuteling? Wie beheert de encryptie?

[ Voor 34% gewijzigd door CapTVK op 11-11-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even tussendoor ? bij de PS3 hack, hadden ze toch ook alle creditcard gegevens etc ?
ik heb volgens mijn niks gehoord dat ze er iets mee gedaan hadden.

Hopelijk waait dit ook weer over en hebben we nergens last van ;) mocht ik geld verliezen dan weet ik de oorzaak en is er altijd een manier om je geld terug te krijgen, met goede bewijzen kom je ver.

ik heb mijn wachtwoord gelijk aangepast nadat Valve alle Servers had plat gegooid.

Waarom krijgen we niet gewoon steamwallet geld ;) aan portal 2 heb ik niks, want die heb ik al en trade heeft ook geen nut :P want iedereen heeft hem dan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige bug/glitch in steamtrading gisteravond. Alle "uncraftable" items werden bij traden via Steam trade "craftable". Zijn een hoop mensen geweest die nog snel even even hun oude store bought items "clean" hebben getrade. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
CapTVK schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:49:
Geweldige bug/glitch in steamtrading gisteravond. Alle "uncraftable" items werden bij traden via Steam trade "craftable". Zijn een hoop mensen geweest die nog snel even even hun oude store bought items "clean" hebben getrade. ;)
Waarvoor dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CapTVK schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:49:
Komt ie nu mee aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 10:15
Ugh... kan Team Fortress 2 zo niet spelen met de crashes.
Kan niet eens 1 rondje afmaken zonder te crashen.

Heb vrijwel alles al geprobeert wat Google me te bieden heeft.

:@

Edit: Met "-windowed -noborder -autoconfig" in de Launch Options voor TF2 ben ik op het moment nog niet gecrasht...

[ Voor 25% gewijzigd door Stroopwafels op 14-11-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Stroopwafels schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:59:
Ugh... kan Team Fortress 2 zo niet spelen met de crashes.
Kan niet eens 1 rondje afmaken zonder te crashen.

Heb vrijwel alles al geprobeert wat Google me te bieden heeft.

:@

Edit: Met "-windowed -noborder -autoconfig" in de Launch Options voor TF2 ben ik op het moment nog niet gecrasht...
het spel al een keer opnieuw geinstaleerd? ;lokal content verwijderd etc?
Pagina: 1 ... 18 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]