haha, ik heb een paar boxes open gemaakt, maar nooit iets echt denderends uit gehaald. Wel wat paint etc. Maar geen strange oid. >_>Wiethoofd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:54:
Trok gisteren 30 crates open, 2 hats, 4 paints (2 black), 2 dualing mini-game en rest (strange) weapons, viel dus wat tegen bij de eerste 40 crates waar 3 unusuals inzaten
[...]
Strange Crusader's Crossbow heb ik wel dubbel voor je
Verwijderd
Was maar een grapje hé jongens, zo hakken op Pikoe, ik lig altijd dubbel als hij weer aan het ragen is op de voicecom!
Maar je bent dus gestopt met tf2, jammer, minder animo tbh dan
Ik vind dat ragen ook niet zo erg. Behalve als het over mij gaat.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:28:
Was maar een grapje hé jongens, zo hakken op Pikoe, ik lig altijd dubbel als hij weer aan het ragen is op de voicecom!
Vind het ook wel jammer hoor. Maar wellicht dat je later weer terug komt als het rustiger is.
Vanaf serie 19 crates (geïntroduceerd op 23 juni 2011) trek je pas strange weapons uit crates (van de nieuwe series)Arunia schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:22:
haha, ik heb een paar boxes open gemaakt, maar nooit iets echt denderends uit gehaald. Wel wat paint etc. Maar geen strange oid. >_>
Crap, dat duurt nog wel ff. haha. Dan moet ik gewoon eens een aantal crates open gaan trekken.
Hahaha, er is was maar één versie van toyfort die ik leuk vond. De versie met heel van boven in de map een open ventilatie schacht die door de hele map liep van de spawn van red naar blue.Become schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:03:
[...]
[...]
Iets met de pot verwijt de ketel..........![]()
Anyway, welkom terug Kain, ik moet je alleen een beetje teleurstellen, toyfort wordt niet meer gespeeld
En de reden daarvoor was dat je als demo of als soldier naar die onmogelijk ventilatie schacht kon sticky of rocket jumpen en dan kon je rechstreeks de andere spawn uit vallen vanop een hele grote afstand.
Ooit is het gelukt om een engineer in die schacht te krijgen (demo gaat blue, plaats sticky onder engineer red, medic red geeft uber aan engineer en demo blue laat de stickies ontploffen, zo kun je elke speler krijgen waar je wilt.)
Dus even later zat het hele team om een plaats waar ze normaal niet kunnen komen.
Dat soort geintjes waren zo gemeen ten op zichtte van het éne team maar oh zo leuk om te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 18:46 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Bedankt, een paar prijzen voor de pot worden altijd gewaardeerd. Stuur maar even een PM of neem contact op als ik online ben.Wiethoofd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:33:
[...]
Ik heb vast wel een paar extra items voor de GoTKWF actie die je weg mag geven
Intussen...update time!
Geen LoD updates?Shared Source Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2M)
- Added a server command line option called "-dumplongticks" which will generate minidumps when there are long server frames
- Fixed startmovie failing for the raw, tga, jpg, and wav options
- Fixed some HUD messages not displaying properly on widescreen resolutions
- Updated the localization files for all games
Team Fortress 2
- Fixed Demomen with the Persian Persuader equipped picking up ammo crates when they're already at full health
- Fixed hatless headgear not removing the player's hat
- Fixed Natascha's bullets preventing Scouts from using Bonk and Crit-a-Cola
- Fixed teleporter progress being displayed incorrectly after upgrading a teleporter while it was recharging
- Fixed a rare server crash related to assists
- Fixed FCVAR_NOTIFY chat messages being clipped and not displaying the new value for the cvar
- Purchased items are no longer announced in the chat text
- Reduced the amount of server console output when client commands are out of sync
- Added the following ConVars for proxy support for replay FTP offloading: replay_fileserver_offload_useproxy, replay_fileserver_offload_proxy_host, and replay_fileserver_offload_proxy_port
- Removed replay_port ConVar (and the need for replay to open a port)
- Updated the matchmaking filtering to speed up searches and reduce the number of pinged servers
- Updated Pl_Upward
- Fixed ending the game mid-round when mp_timelimit has been reached
- Fixed several exploit areas
- Updated Pl_Goldrush
- Stage 1 : Fixed overlapping train track models
- Stage 1 : Fixed terrain seam by red spawn exit
- Stage 1 : Fixed red spawn room door going through ceiling
- Stage 1 : Light fixture on roof structure of red's first spawn building switched to non-solid
- Stage 2 : Added func_nobuild under bridge that would get teleported players stuck
- Stage 3 : Added invisible func_brushes above roofs to block blind demo grenade spam
- Stage 3 : Fixed wood structure by main gate entrance so it doesn't destroy teleport buildables
- Stage 3 : Added clip brush to top of main gate entrance
- Stage 3 : Extended red's respawn room brushes to enclose entire interior
- Stage 3 : Added respawn visualizer material to back face of blocker that prevents red from entering blue's respawn area from the top route
- Updated Items
- Added the Killer Exclusive
- Added the Mask of the Shaman to the droplist and made it craftable
- Added the El Jefe to the droplist and made it craftable
- Added two new styles for the Large Luchadore
- Fixed the Industrial Festivizer sometimes turning white
- Updated the shading on the Crusader's Crossbow
- Updated the Magnificent Mongolian texture and made it paintable
- Updated the Carouser's Capotain with an improved appearance
- Updated the Whiskered Gentlemen with an improved appearance
- Updated the particle effects for the Cow Mangler 5000 and the Righteous Bison
- Updated the Stickybomb Jumper
- Now uses a unique texture and projectile
- No longer causes the wielder to take increased damage from other sources
Wel veel bugfixes en slordigheidjes die eindelijk worden opgeruimd! Beide servers zijn als het goed is up-to-date

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik val je wel even lastig op SteamCapTVK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:25:
Bedankt, een paar prijzen voor de pot worden altijd gewaardeerd. Stuur maar even een PM of neem contact op als ik online ben.
Jammer dat DeGroot Keep nauwelijks gespeeld wordt, vind dat wel vet die medieval mode, kills met strange melee weapons zijn ook makkelijker te behalen tenzij je natuurlijk door een huntsman vanaf de andere kant van de map in de fik gezet wordt
Die Killer Exclusive krijg je dus bij PC Gamer Magazine.. is dat hier überhaupt beschikbaar? Anders maar even langs Schiphol wanneer-tie er ligt..
Het tijdschrift is iig nog niet beschikbaar
The Killer Exclusive is a promotional headwear item for all classes and is awarded to players who buy PC Gamer issue 232 (available September 29, 2011) and use the activation code contained inside.
De Bruna hier heeft hem inderdaad gewoon in stock, al is het geloof ik best een prijzig tijdschrift.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Wat bedoelen ze met Physics of charging ? Zorgen ze er eindelijk voor dat de demoman langer moet wachten tussen 2 charge ?Undocumented changes
Removed the ability to randomly score a critical hit on the Sticky Jumper.
Added an additional audio feedback when Sticky Jumper projectiles touch the ground
The physics of charging with a shield as a Demoman have been altered.
Updated the Original's crit sound to be in stereo.
Made the El Jefe tradable.
Fixed bug, allowing Demoman to explode himself with Sticky Jumper's detonation, while holding any other weapon.
en laatste punt maar 1 reactie: EINDELIJK !!!!
nu moeten ze de rocketlauncher nog aanpassen met nieuw uiterlijk, Geluid
Angelo NL / Global Cargo VTC
Eindelijk dat kreng painten- Updated the Magnificent Mongolian texture and made it paintable

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik vermoed de momentum.Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:19:
Wat bedoelen ze met Physics of charging ? Zorgen ze er eindelijk voor dat de demoman langer moet wachten tussen 2 charge ?
Dan zouden deze truukjes niet meer werken;
YouTube: R.I.P. Degroot Keep Demoman Charge Jump - YouTubeWiethoofd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:49:
Dan moet dat dus ook voor DeGroot Keep werken, daar kan je heuvelop chargen en op/in het kasteel belanden zonder dat de gate open is. Zou mooi zijn als dat de fix is
ben eigenlijk wel verrast dat Valve na een half jaar eindelijk eens geluisterd heeft naar de community (waar ik het laatst over had)
Sticky jumper ziet er anders uit
Doet geen self damage meer
Eindelijk wordt de charge aangepakst zodat je niet meer kunt vliegen etc.
ze kunnen geen ammo packs meer pakken als ze al vol HP zitten
Eindelijk een crit sound op The original.
blind demoman spam uit de rode spawnroom Goldrush Stage 2 is eindelijk opgelost. je kon echt heel veel kills maken daardoor.
MP_timelimit opgelost bij upward EINDELIJK.
Ik vind dat ze de charge wel erg lame hebben gemaakt hij was OPed maar nu is het gewoon nutteloos geworden als ik het filmpje zo zie.
Dat je vroeger zo in het castle kon jumpen was te erg maar naar de top van de muur is wel handig voor de snipers die daar hell ragen over de aanvallers
Dat je vroeger zo in het castle kon jumpen was te erg maar naar de top van de muur is wel handig voor de snipers die daar hell ragen over de aanvallers
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
volg het nieuws nog steeds en eindelijk is Valve goed bezig met zijn updates.frickY schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:29:
Was jij niet gestopt met TF2?
Fixed the Demoman not being able to charge while in the air
Nu werkt eindelijk jugle weer
net wanneer ik ben gestopt met tf2 en klaag over de nieuwe Charge en huntsman, hebben ze het belangrijkste al opgelost. (mischien vakantie voorbij bij valve ?)
Dat was snel! Had je eigenlijk pas tegen eind oktober (potentiële halloween update) weer verwacht.
En die updates schijnen zo te zien mede te danken aan Tony Paloma (aka Drunken f00l). Bugfixes en exploits fixen mag ook wel na zo'n lange tijd.
PS
Zondag avond acht uur is de volgende GOTKWF event. We zijn er nog niet dus in de tussentijd blijven donaties welkom.

En die updates schijnen zo te zien mede te danken aan Tony Paloma (aka Drunken f00l). Bugfixes en exploits fixen mag ook wel na zo'n lange tijd.
PS
Zondag avond acht uur is de volgende GOTKWF event. We zijn er nog niet dus in de tussentijd blijven donaties welkom.
Hmm leuke tip : als je demoknight wilt spelen moet je de ullapool caber gebruiken en dan chargen, vaak vlieg je de lucht in en is je tegenstander dood (vergt wel wat oefening, maar resultaat is lachen).lordgandalf schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:14:
Ik vind dat ze de charge wel erg lame hebben gemaakt hij was OPed maar nu is het gewoon nutteloos geworden als ik het filmpje zo zie.
[ Voor 14% gewijzigd door TheAnthonyNL op 17-09-2011 12:02 ]
@pykow ben je gestopt? LOL
Was ook wel te verwachten iedereen die overdrijft met een bepaalde game die stopt in eens.
Beste van die hele update is nog wel:
Fixed ending the game mid-round when mp_timelimit has been reached
Was ook wel te verwachten iedereen die overdrijft met een bepaalde game die stopt in eens.
Beste van die hele update is nog wel:
Fixed ending the game mid-round when mp_timelimit has been reached
ah moet je nou eens kijken wat ik tegen kwam:
YouTube: team fortress move - YouTube
wat een geweldige tijd was dit zeg! *zwijmel**
Ja en waarom ik geleaved ben hebben ze 1,5 week later eindelijk opgelost.Haas_nl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:55:
@pykow ben je gestopt? LOL
Charge demomans. Stickyjumper die het eindelijk normaal doet.
aan The huntsman gaan ze toch niks veranderen omdat die niet vaak gebruikt wordt.
Ze dragen niet eens hoedjes!!!rinusnl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:33:

Heh. Back in the days, toen je nog gewoon Castle kon spelen en een dansje kon doen zonder dat de server leegliep... Mooi promofilmpje voor in de startpost.rinusnl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:33:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Is er een reden dat die maps uit dat GoT filmpje niet meer gespeeld worden?
Ik speelde toen ook veel en herinner me nu met het zien van dat filmpje hoe vaak we die map(s ?) wel niet speelden.
Ik speelde toen ook veel en herinner me nu met het zien van dat filmpje hoe vaak we die map(s ?) wel niet speelden.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Speel wel eens op de server van de TBR clan, server met allemaal "orange" maps, daar zit ook een toyfort tussen
Ja. Het zijn geen standaard maps, dus gaan er veel mensen weg/joinen er weinig nieuwe.Rynji schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:19:
Is er een reden dat die maps uit dat GoT filmpje niet meer gespeeld worden?
Mensen willen geen onbekende map spelen. Dan moeten ze tijd investeren om hem te leren kennen en daar hebben ze geen zin in als ze ook 32-mans insta-respawn 2fort kunnen spelen. Daarnaast moeten veel mensen die maps downloaden. Veel mensen hebben daar geen zin in en drukken dan op cancel. Om vervolgens 32-mans insta-respawn 2fort te spelen.
In die tijd was de verhouding "customs" op officiele maps sowieso hoger. We moeten niet vergeten dat terug in 2008 er helemaal nog niet zoveel officiele maps waren als nu. Toen hadden we de originele 6 stock maps en in de loop van 2008 kwamen daar nog wat andere bij (badlands, goldrush e.a.).
Verder is onze server ook nog aangemeld voor de quickplay functie waarmee nieuwe spelers ook naar jou server worden gedirigeerd als je een goede ranking hebt EN officiële maps draait. Als je overgaat op een custom map wordt quickplay uitgeschakeld en krijg je uit die bron geen spelers meer.
Natuurlijk kan je gewoon de admins vragen om eens een custom op te zetten als er genoeg regulars zijn. Castle4 doet het nooit kwaad.
Verder is onze server ook nog aangemeld voor de quickplay functie waarmee nieuwe spelers ook naar jou server worden gedirigeerd als je een goede ranking hebt EN officiële maps draait. Als je overgaat op een custom map wordt quickplay uitgeschakeld en krijg je uit die bron geen spelers meer.
Natuurlijk kan je gewoon de admins vragen om eens een custom op te zetten als er genoeg regulars zijn. Castle4 doet het nooit kwaad.
Sommige custom maps zijn ook niet leuk om te spelen. Castle vindt ik helemaal niks aan.LUH-3417 schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:48:
[...]
Ja. Het zijn geen standaard maps, dus gaan er veel mensen weg/joinen er weinig nieuwe.
Mensen willen geen onbekende map spelen. Dan moeten ze tijd investeren om hem te leren kennen en daar hebben ze geen zin in als ze ook 32-mans insta-respawn 2fort kunnen spelen. Daarnaast moeten veel mensen die maps downloaden. Veel mensen hebben daar geen zin in en drukken dan op cancel. Om vervolgens 32-mans insta-respawn 2fort te spelen.
om over de server te spreken, er zijn er nu 2? de ene kan ik niet joinen.
misschien wel leuk om eens wat anders te spelen dan al die officiële maps.
Ligt ook aan de mensen die je wilt aantrekken.LUH-3417 schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:48:
[...]
Ja. Het zijn geen standaard maps, dus gaan er veel mensen weg/joinen er weinig nieuwe.
Ik speel voornamelijk op server waar bijna alleen custom maps komen en toch raken die servers vol.
bovendien vind ik het persoonlijk veel leuker om met custom maps te spelen als op default map.
De tweede server is voor de GOTKWF actie ( www.staoptegenkanker.nl/credit-to-team ). Hij blijft maar een paar weken online tot begin oktober. Maar daar draaien we momenteel alle mods en andere (speciale) customs op. In principe probeer ik elke week iets nieuws te doen. We hebben afgelopen weken prophunt en vs. Saxton Hale gehad.rinusnl schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:55:
om over de server te spreken, er zijn er nu 2? de ene kan ik niet joinen.
In de tussentijd ben ik aan de voorbereidingen voor vanavond bezig. Het wordt Dodgeball!
Dogdeball draait inmiddels op de server en als het goed is staan de maps nu op Kkaltuu z'n ftp. Iedereen moet ze nu kunnen downloaden. Ik heb naar aanleiding van vorige keer ook een selectie gemaakt met fatsoenlijke maps en een mappack gemaakt. Hier kan je ze downloaden:
http://www.mediafire.com/?fz7586qg3fcactu
Als het goed is er af en toe ook nog een kans dat er "nuke" wordt gelanceerd. Deze ziet eruit als de bom uit payload als hij de juiste customs download naar je / materials en /models folder. Als je deze in de vorm van vier rockets ziet heb je het verkeerde model.
Voor het geval dat heb ik hier nog een link naar het nuke model:
http://www.mediafire.com/?eiqszkuk9ix4teu
Ik wil nog even testen en wat instellingen tweaken en daarna gooi ik de server alvast open. Het echte event begint vanavond om acht uur. Er zijn in de loop van de avond weer drie hoedjes te vergeven. En voor het geval dat, je kan maar een keer een hoed winnen!
edit : server is nu alvast open. Enige wat niet werkt is de ingame map vote. Voor een of andere reden kan je niet op custom maps voten die in de mapcycle staan. Zag hetzelfde ook al bij VSH
Goed, ben nu een poosje weg. Tot vanavond!
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 18-09-2011 17:11 ]
Ben ik de enige die maar een fractie van de normale hoeveelheid servers kan zien, geen contact kan maken met de voorwerpserver en waarbij alle servers niet meer reageren na een refresh?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Je bent niet de enige, de item servers zijn down. dus je kunt wat kuren hebben.
In the meantime, het dodgeball event was zo te zien weer een succes. Weer een paar donateurs erbij en weer mooi drie hoedjes kunnen verdelen:
De winnaars van het TFDB event:
1. Kkaltuu
2. Asskicker
3. Sam and Twitch
Er waren potentiële winnaars, maar geen donatie = geen hoedje idg.
Replays werkte trouwens deze keer. Ik heb hier een hele mooie epische faal van Kkaltuu
In the meantime, het dodgeball event was zo te zien weer een succes. Weer een paar donateurs erbij en weer mooi drie hoedjes kunnen verdelen:
De winnaars van het TFDB event:
1. Kkaltuu
2. Asskicker
3. Sam and Twitch
Er waren potentiële winnaars, maar geen donatie = geen hoedje idg.
Replays werkte trouwens deze keer. Ik heb hier een hele mooie epische faal van Kkaltuu
ah ik had inderdaad van de week al de saxe hall gespeeld, een erg leuke mod!CapTVK schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:53:
[...]
De tweede server is voor de GOTKWF actie ( www.staoptegenkanker.nl/credit-to-team ). Hij blijft maar een paar weken online tot begin oktober. Maar daar draaien we momenteel alle mods en andere (speciale) customs op. In principe probeer ik elke week iets nieuws te doen. We hebben afgelopen weken prophunt en vs. Saxton Hale gehad.
In de tussentijd ben ik aan de voorbereidingen voor vanavond bezig. Het wordt Dodgeball!![]()
Dogdeball draait inmiddels op de server en als het goed is staan de maps nu op Kkaltuu z'n ftp. Iedereen moet ze nu kunnen downloaden. Ik heb naar aanleiding van vorige keer ook een selectie gemaakt met fatsoenlijke maps en een mappack gemaakt. Hier kan je ze downloaden:
http://www.mediafire.com/?fz7586qg3fcactu
Als het goed is er af en toe ook nog een kans dat er "nuke" wordt gelanceerd. Deze ziet eruit als de bom uit payload als hij de juiste customs download naar je / materials en /models folder. Als je deze in de vorm van vier rockets ziet heb je het verkeerde model.
Voor het geval dat heb ik hier nog een link naar het nuke model:
http://www.mediafire.com/?eiqszkuk9ix4teu
Ik wil nog even testen en wat instellingen tweaken en daarna gooi ik de server alvast open. Het echte event begint vanavond om acht uur. Er zijn in de loop van de avond weer drie hoedjes te vergeven. En voor het geval dat, je kan maar een keer een hoed winnen!
edit : server is nu alvast open. Enige wat niet werkt is de ingame map vote. Voor een of andere reden kan je niet op custom maps voten die in de mapcycle staan. Zag hetzelfde ook al bij VSH![]()
Goed, ben nu een poosje weg. Tot vanavond!
vind het zowiezo een hele goede initiatief! ik zal eens kijken in mijn budget of ik nog wat overhou.
tot begin deze maand loopt het? weet iemand ong welke datum?
Er is nog even tijd. Ik ben van plan om vrijdag 7 okt de GOTKWF actie officieel af te sluiten en de trekking te houden, die dag of vlak daarvoor. Daarna ben ik van plan om de eindbalans op te maken, prijzen uit te keren etc...en misschien nog wat laatste verzoekjes voor bepaalde mods/maps.
Daarna wordt de GOTKWF server afgesloten.
Daarna wordt de GOTKWF server afgesloten.
Ik moet zeggen dat ik me best vermaakt heb.
Ja, ik was die zeur over het players airblasten omhoog. Opzich niet erg als je het gebruikt om iemand in een rocket te duwen oid, maar niet om moedwillig schade te blijven doen. Als je 2 of 3 gasten hebt die dat bij 1 persoon doen, dan kom je niet meer weg.
Maar goed, dat was voor mij eenmalig op de baseball veld.
Voor de rest erg gelachen en 1 keer een firstkill gehad. Daarna eigenlijk allemaal weinig punten gehaald.
Ja, ik was die zeur over het players airblasten omhoog. Opzich niet erg als je het gebruikt om iemand in een rocket te duwen oid, maar niet om moedwillig schade te blijven doen. Als je 2 of 3 gasten hebt die dat bij 1 persoon doen, dan kom je niet meer weg.
Voor de rest erg gelachen en 1 keer een firstkill gehad. Daarna eigenlijk allemaal weinig punten gehaald.
Ik vond het ook leuk, maar het is inderdaad jammer dat fall damage meer slachtoffers eist dan de rockets.
misschien ook leuk om hide and seek een keer tespelen
Het is niet zo leuk als je plotsklaps door een rocket van achter gepakt wordt en gelijk aan de zijlijn mag zitten voor de rest van de match. Ik heb rocketdmg daarom zo ingesteld dat het nooit "one hit"-kills zijn maar twee. Dan ben je ook na een near hit of gemiste reflect nog steeds ingame.
Standaard staat Dogdeball trouwens nooit op 1-hit kills, dat maken alle server admins ervan.
Standaard staat Dogdeball trouwens nooit op 1-hit kills, dat maken alle server admins ervan.
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 19-09-2011 12:15 ]
Verwijderd
Blij dat het blijkbaar weer een leuk avondje was :-)!
Jammer genoeg ben ik er nog geen enkele keer bij kunnen zijn, mijn zoontje vierde zijn eerste verjaardag dus was er een feestje zondag ^^!
Hopelijk kan ik de volgende keer is mee stom doen. Moet je nog steeds die steamid is mailen, komt in orde hoor captv...
greetz CX.
Jammer genoeg ben ik er nog geen enkele keer bij kunnen zijn, mijn zoontje vierde zijn eerste verjaardag dus was er een feestje zondag ^^!
Hopelijk kan ik de volgende keer is mee stom doen. Moet je nog steeds die steamid is mailen, komt in orde hoor captv...
greetz CX.
Mochten er mensen nog graag Portal 1 willen hebben en de vorige Free Portal 1 Actie hebben gemist, dan is deze nog tot en met morgen gratis te downloaden op steam.
Zie hier de steam portal page
Hier voor meer info.
Hier voor meer info.
Winners never cheat, Cheaters never win
Daar moet ik het echt mee eens zijn, ongelovelijk irritant van die mensen die niet dodgeball speelden maar eigenlijk alleen maar mensen op die manier probeerden te griefenArunia schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:46:
Voor de rest was het wel leuk hoor, daar niet van
[ Voor 3% gewijzigd door Relis op 19-09-2011 18:42 ]
Ja klopt, ik was één van die spelers die spelersArunia schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:46:
Geef je geen ongelijkCabo schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:22:
[...]
Ja klopt, ik was één van die spelers die spelers
Dat is toch het leukste van Dodgebal of Prophunt om spelers te verraden of irriteren
Daar zijn die mods voor bedoelt.
The Über Pan strikes again, this time outside TF2 =>
YouTube: Tangled(Rapunzel) - Pan-dering Scene (Dutch) HD - YouTube
YouTube: Tangled Frying Pan Fight - Fandub Ready Scene (Rapunzel Open) - YouTube
En zo heel de film door
YouTube: Tangled(Rapunzel) - Pan-dering Scene (Dutch) HD - YouTube
YouTube: Tangled Frying Pan Fight - Fandub Ready Scene (Rapunzel Open) - YouTube
En zo heel de film door
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ra-pan-zel?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
dankjeShabbaman schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:42:
[...]
Heh. Back in the days, toen je nog gewoon Castle kon spelen en een dansje kon doen zonder dat de server leegliep... Mooi promofilmpje voor in de startpost.
ik heb er nog meer, zal ze wel uploaden (waaronder de glassbox map
Verwijderd
Haha, kijken of dat gedrocht van Elvis en mij nog steeds servers laat crashenTime Bandit schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:07:
[...]
dankjegoede oude tijd was het..
ik heb er nog meer, zal ze wel uploaden (waaronder de glassbox map)

Niet zozeer pan-action maar wel wat leuke voorbeelden van Targe jumping .Al zijn de skins en customs tenenkrommend.
Get Lei'd
Targe scripts zijn nog steeds in business zo te zien.
(maar let ook op de nade jumping in combinatie met de targe. Heel mooi gedaan
)
Edit
Een Xbox360 controller om precies te zijn
YouTube: Lei Lei - Thunder Mountain - YouTube
YOU GO GIRL!
Get Lei'd
Targe scripts zijn nog steeds in business zo te zien.
(maar let ook op de nade jumping in combinatie met de targe. Heel mooi gedaan
Edit
Een Xbox360 controller om precies te zijn
YouTube: Lei Lei - Thunder Mountain - YouTube
YOU GO GIRL!

[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 20-09-2011 17:22 ]
Jammer genoeg was die gisterenavond alweer 8,99 euro.Descriptor schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:20:
Mochten er mensen nog graag Portal 1 willen hebben en de vorige Free Portal 1 Actie hebben gemist, dan is deze nog tot en met morgen gratis te downloaden op steam.
Hier voor meer info.
Had voor mijn vrouw speciaal een Steam account aangemaakt (alhoewel ik hem zelf wel al heb, maar toch).
Arunia, ik heb nog Portal 1 liggen die ik mag weggeven 
dus als je hem wilt, kan je hem zo krijgen.
dus als je hem wilt, kan je hem zo krijgen.
Nahja, ik heb hem zelf wel al (Orange box), maar het ging om het gratis voor mijn vrouw. Geen idee of ze hem ooit gaat spelen. Dus als je iemand anders er blijer mee kan maken, dan is dat uiteraard interessanter.
Bedankt iig voor het aanbod.
Bedankt iig voor het aanbod.
btw, ik heb net een filmpje van Glassbox uit 2008 op youtube gezet.
niet echt heel veel geëdit of zo.
YouTube: Team fortress 2 - Glassbox 2008 - YouTube
Verwijderd
Zal 'k 'm eens remakenTime Bandit schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:57:
oke, dan kijk ik wel of er nog andere zijn die ik er mee blij kan maken
![]()
btw, ik heb net een filmpje van Glassbox uit 2008 op youtube gezet.
niet echt heel veel geëdit of zo.
YouTube: Team fortress 2 - Glassbox 2008 - YouTube
Mijn nuke map crashde volgens mij de servers omdat er een func_break in zat, volgens mij is die er ook uitgehaalt in de sdk.
Ik speel ook TF2 sinds het free2play is en ik vermaak me er top mee, wat een leuke game! Af en toe ben ik ook op de GoT servers te vinden, meestal zit daar helaas niemand op omdat ik vaak 's middags speel.
Vraagje; hoe komt het dat je me demoman soms 4 granaten in je magazijn hebt en soms 6
Ik heb altijd dezelfde wapens/items dus daar ligt het niet aan
Vraagje; hoe komt het dat je me demoman soms 4 granaten in je magazijn hebt en soms 6
Verwijderd
Mja, sd_glass zat aan het maximaal toegestande func_breaks in hammerHaas_nl schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:47:
Mijn nuke map crashde volgens mij de servers omdat er een func_break in zat, volgens mij is die er ook uitgehaalt in de sdk.
Ik denk dat je toch in de war bent. De standaard piebomb launcher van de Demoman heeft altijd vier pipebombs. Zijn sticky launcher heeft er altijd 8. Daarnaast heb je de Loch-n-Load, een unlockable vervanging voor de pipebomb launcher, maar die heeft er maar twee.Wlie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 01:22:
Vraagje; hoe komt het dat je me demoman soms 4 granaten in je magazijn hebt en soms 6Ik heb altijd dezelfde wapens/items dus daar ligt het niet aan
Overigens lees ik nu dat de pipebomb launcher op de PlayStation 3 wèl 6 pipebombs heeft. What the fuck?
De pipebomb launcher had oorspronkelijk toch ook 6 grenades, dat zie je trouwens nog altijd in het model dacht ik.
dat komt door de instellingen op sommige servers.Wlie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 01:22:
Ik speel ook TF2 sinds het free2play is en ik vermaak me er top mee, wat een leuke game! Af en toe ben ik ook op de GoT servers te vinden, meestal zit daar helaas niemand op omdat ik vaak 's middags speel.
Vraagje; hoe komt het dat je me demoman soms 4 granaten in je magazijn hebt en soms 6Ik heb altijd dezelfde wapens/items dus daar ligt het niet aan
maar wie speelt deze game nou nog op een console.LUH-3417 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:25:
[...]
Overigens lees ik nu dat de pipebomb launcher op de PlayStation 3 wèl 6 pipebombs heeft. What the fuck?
Bij Team Fortress 2 is het iedere dag prinsjesdag
LOL! Daar moest ik echt om lachen. Alhoewel ik bar weinig hoedjes krijg, maar goed.
Morgen weer lekker gamen, een beetje FFIVX en TF2. Vrouwtje is toch lekker uit. ^_^
Morgen weer lekker gamen, een beetje FFIVX en TF2. Vrouwtje is toch lekker uit. ^_^
Dat komt doordat er voor de PS3 nog nooit een patch geweest is.LUH-3417 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:25:
Maar op de PC had je toch nooit 6 pipes ?Shabbaman schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:27:
[...]
Dat komt doordat er voor de PS3 nog nooit een patch geweest is.
Ik speelde zelf vanaf december 2007 2,5 maand na de release.
Tussen de alpha, beta en public beta kan er nog heel wat getweakt worden aan een spel. Dat de grenade launcher ooit 6 pipes had blijkt overduidelijk uit het model. Valve heeft de ammocount al aangepast voor de public beta. De consoleversies hebben nooit een beta gehad. De PS3-versie is zelfs uitgebracht door EA, en blijkbaar heeft EA niet de moeite genomen (of de tijd gehad) om de veranderingen van voor de public beta door te voeren, en Valve zelf voor de xbox-versie wel. Vandaar dat de twee consoleversies van elkaar verschillen.
Verwijderd
Had de demo dat niet in de beta?LUH-3417 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 07:25:
[...]
edit: niet dus
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 10:23 ]
Demo had vroeger 6 nades en veel meer ammo, soldier had vroeger ook veel meer ammo.
Ik heb nog steeds het idee dat de Demoman 5 keer reload voor 4 pipebombs en die sticky launcher te traag is voor mijn smaak

Inderdaad. Die waren enkele weken na release generfed om spam tegen te gaan.Asskicker schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:00:
Demo had vroeger 6 nades en veel meer ammo, soldier had vroeger ook veel meer ammo.
Soldier meer ammo ?Asskicker schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:00:
Die heeft juist meer ammo gekregen 2 jaar terug.
daarvoor had een soldier 18 rockets en nu 24.
Pistol van engineer is ook verhoogd volgens mij.
Ik denk dat demoman de lastigste class is voor ammo management en dat je het daarom traag vindt.nero355 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:18:
Ik heb nog steeds het idee dat de Demoman 5 keer reload voor 4 pipebombs en die sticky launcher te traag is voor mijn smaak
Voordat je zo iets 100% in controle hebt, ben je dagen verder.
Maar goed dit probleem zie ik ook bij sommige als soldier. Die spammen dan met 1 rocket te gelijk ipv dat ze even wachten, Dodge en daarna gaan schieten (of natuurlijk shotgun pakken).
mensen houden er geen rekening mee dat de eerste reload altijd het langste duurt.
Halve seconde langer wachten als soldier en je hebt een rocket voor jugle en andere voor airshot/finish hit
Solly had vroeger 36 ammo.Pykow schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:07:
[...]
Soldier meer ammo ?
February 28, 2008 Patch
Reduced Soldier's maximum rocket reserve ammo from 36 to 16.
February 2, 2009 Patch
Increased Soldier's primary ammo count from 16 to 20.
Vandaar dat ik het me niet meer kan herrineren.
ben begonnen eind december 2007 en de eerste paar maanden heb ik veel CoD4 gespeeld naast TF2
en heel vaak Surf maps als sniper.
EDIT:
51,776 62,609 Counter-Strike
50,216 50,216 Team Fortress 2
http://store.steampowered.com/stats/
we staan weer onder CS
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 22-09-2011 18:22 ]
kiek is dan is goed naar het glassbox filmpje van mePykow schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:07:
[...]
Soldier meer ammo ?
Pistol van engineer is ook verhoogd volgens mij.
was vooral tegen spam ja.
moest toen echt wennen dat je zo weinig granaten bij kon hebben...
edit, je geeft jezelf al antwoord
Maar die sticky launcer moet echt niet sneller worden hoor, tis al zo'n overpowered wapen... heel die klote demo is overpowered

[ Voor 9% gewijzigd door Time Bandit op 22-09-2011 20:14 ]
http://wiki.teamfortress....ber_21,_2011_Patch_(Beta)
Multiplay misc slots in de beta en nog wat meer.
YouTube: TF2 Beta Update: 9/21/11 - YouTube
Ik las ook iets over 5 nieuwe community maps volgende week ?
iemand daar meer info over ?
Multiplay misc slots in de beta en nog wat meer.
YouTube: TF2 Beta Update: 9/21/11 - YouTube
Ik las ook iets over 5 nieuwe community maps volgende week ?
iemand daar meer info over ?
[ Voor 48% gewijzigd door Pykow op 22-09-2011 21:26 ]
Mijn vraag zorgt toch nog voor een hevige discussie hier ^^
Bedank!kipneck schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:28:
[...]
dat komt door de instellingen op sommige servers.
Meerdere equipment sets per class zou voor mij zeer welkom zijn, liggend aan de map wissel ik bijv vaak mijn spy of sniper equipment.
Edit: Reserve shooter voor de pyro? Damn dat word echt overpowered.. Degreaser iemand gewoon wegduwen en dan critten van afstand IPV van dichtbij met de axetinguisher.
Tomishlav -50HP vind ik een goede zet, het grote nadeel van het zijn van een heavy was het harde geluid dat je maakte met je minigun.. Met de Tomishlav is dit nadeel 100% weg wat imho nogal overpowered is..
Tis gelukkig voor nu nog de beta
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 22-09-2011 21:36 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Reserve shooter doet 86-90 damage en een flare gun doet 90(als iemand in de fik staat) + after burning.D4NG3R schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:30:
[...]
Meerdere equipment sets per class zou voor mij zeer welkom zijn, liggend aan de map wissel ik bijv vaak mijn spy of sniper equipment.
Edit: Reserve shooter voor de pyro? Damn dat word echt overpowered.. Degreaser iemand gewoon wegduwen en dan critten van afstand IPV van dichtbij met de axetinguisher.
Tomishlav -50HP vind ik een goede zet, het grote nadeel van het zijn van een heavy was het harde geluid dat je maakte met je minigun.. Met de Tomishlav is dit nadeel 100% weg wat imho nogal overpowered is..
Tis gelukkig voor nu nog de beta.
The Degreaser + Reserver shooter + Axetinguiser Beste setup voor pyro.
Deze combo zorgt voor 65%(Degreaser) + 15%(Reserver) = 80% faster weapon switch !!
Tomishlav -50 HP vindt ik zelf ook een goede zet.
iedere class kan je 4 setups maken + je kan 2 misc items dragen. Helemaal geweldig
The enforce van 0.5 cloak delay naar 1 seconde delay een zeer goede zet, want dat wapen is echt overwored en nu kan een spy minder snel wegkomen ( Dit geld trouwens ook voor Saharan spy)
Windowmaker van 60 naar 30 metal per shot gegaan is ook goed.
Nee absoluut niet, maar een sticky launcher met 4 stickies en snellere "overall handling" zou voor mij een geweldige aanvulling zijnPykow schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:07:
Ik denk dat demoman de lastigste class is voor ammo management en dat je het daarom traag vindt.
Voordat je zo iets 100% in controle hebt, ben je dagen verder.
Vooral de allerlaatste unlock shotty is geweldigMaar goed dit probleem zie ik ook bij sommige als soldier. Die spammen dan met 1 rocket te gelijk ipv dat ze even wachten, Dodge en daarna gaan schieten (of natuurlijk shotgun pakken).
mensen houden er geen rekening mee dat de eerste reload altijd het langste duurt.
Halve seconde langer wachten als soldier en je hebt een rocket voor jugle en andere voor airshot/finish hit
EDIT: Ik post dit wel even in het event pagina van STEAM zelf.
[ Voor 74% gewijzigd door buffbuffbuff op 23-09-2011 18:43 ]
Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]