Left The Donut Syndicate [6on6] Modularized 19 mins ago
Joined The Donut Syndicate [6on6] Modularized 22 mins ago
punt 1 ik ken heel het team niet
punt 2 het is een nieuwe team en als ik een splinter nieuw team wil hebben, dan ga ik wel bij GoT zoals ik al heb aangegeven.
Angelo NL / Global Cargo VTC
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
steamforumsBoeboe schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:55:
Stel nu dat je een zeldzame hat hebt die je voor RL geld wil verkopen, waar kan je dan het best terecht?
tf2tp.com
SourceOP en het forum gelieerd aan tf2tp
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Maar wel even een random andere server gepakt. En dat was toch wel even lachen.
Mijn achievement voor Demo gehaald waarbij wat koppen moet hakken met de Eyelander.
Daarnaast met soldier nog even die achievement gehaald (en de ticket gekregen voor de hat in Rift) Rift walker.
Kwam toevallig een scout uit een teleporter. En die ging door mij neer.

Voor science, zullen we maar zeggen. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, ik had niks te doen tijdens de les en deed het zo maar zinnig invullen.
Heb je geklikt of space ingehouden? Ik hoop geklikt, dan voel je je nu een idiootP-Storm schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:17:
[afbeelding]
Voor science, zullen we maar zeggen. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn, ik had niks te doen tijdens de les en deed het zo maar zinnig invullen.
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TeamFortress2
Alsof je een groot trivia boek met allerlei uitdrukkingen mbt TF2 openslaat.
•A Wizard Did It: The in-universe explanation for "Medieval Mode" - literally.
How did the menly men of Team Fortress appear at a tenth century battlement? Simple. The Soldier angered a magician.
De lijst is lang...•Limit Break: After filling his Ubercharge meter, the Medic can unleash a devastating attack where he and one teammate are invincible (or, with the Kritzkrieg, have unlimited Critical Hits) for ten seconds. The soldier's backpack-type weapons work in a similiar fashions: the Buff Banner fills as he does damage and gives all nearby allies guaranteed mini-crits (+ 35% damage); the Battalion's Backup allows him to protect nearby allies from critical hits and severe injuries (-35% to damage taken) — but is charged by taking damage, rather than giving it;. the Concheror fills rage both ways. Upon activation, it negates crits like the Battalion's Backup and everyone affected by it receives 20% of the damage they deal as healing.
◦Shooting Superman: Even when Ubercharge is activated, many people keep firing out of desperation. It makes more sense with rockets and grenades, though — Ubercharge does not protect from being thrown around. (In fact, a properly aimed explosive or a Pyro airblast can essentially ruin an Ubercharge rush; even if the two aren't separated, they won't get their momentum back before the charge ends.)
■Snipers even have an achievement for getting a killing shot on an Uber Duo right as their charge wears off.
voor maar 137.50 een unieke burning flame medic hat is wel netjesPimorez schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:30:
Volgens mij heb ik het meeste geluk..
http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/69262a70.jpg
Edit: Haha, zie ik dat CapTVK hetzelfde heeft terwijl ik mijn picture aan het uploaden was
Kom er nu alleen achter dat dat niet zo heel bijzonder is, heb het nu voor de 2e keer met een Merryweather van 245 euro.

@CapTVK Als mensen de geschiedenis willen weten van deze game , kunnen ze het rustig doorlezen
Zoals THE TANK en GRU in de TF2 Beta versie. (alleen de GRU heeft het overleefd)
Maar dit is wel groot nieuws, weer een update voor de steam trading beta:
http://forums.steampowere...?p=24885258&postcount=720
Lijkt erop dat Valve van plan is het hele trading systeem naar zich toe te trekken. Al vraag ik me af of het dan mogelijk wordt ook geld terug te krijgen uit je steamwallet.Thank you to everyone for all the bug reports and excellent feedback on Steam Trade and friends list changes. Lots of great info, it's very helpful for us to see everyones reactions to changes made in Steam.
We've done another Steam client beta update today, with several more fixes: http://forums.steampowered.com/forum...39&postcount=1
Now it's time to get a lot more people involved in trading! We're getting very close now to making this beta Steam client a full public release. What we need your help with now is making sure the new functionality works as intended, and importantly that there are no regressions in existing functionality from the current public Steam client. Other bug reports and feedback are still helpful, but regressions are what we are looking hardest at right now.
As all the feedback is evidence for, this is just the start of a lot more Steam client updates involving both Trading and the Steam Community / Friends list. There are too many good ideas to list, but it's worth calling out a few items we want to address in the next release(s):
- Better tools for finding & starting trades
- Trading of CD-Keys
- Trading of real world currency
- More friends lists features, including more tagging
- More games hooked up to trading
We plan on releasing the Steam Client update to everyone this week, and start a new Steam Client beta next week.

Aan de andere kant, wordt voor mij wel een stuk makkelijker om al die prijzen uit te gaan delen op het eind met dat nieuwe trading systeem.
Oh ja, nog een waarschuwing. Er zijn hoop illegale Dirt3 keys in omloop. Niet accepteren! Je loopt het risico je account kwijt te raken.
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 06-09-2011 16:30 ]
kreeg 1 melding terug dat ik me geld niet terug krijg omdat het via trade is gegaan en dat ze bij pre-order alleen geld terug geven als het van je eigen rekening komt.
Terwijl ik alleen aangeef of ze mijn pre-order kunnen wijzigen naar een Dutch pre-order en geen duitse pre-order door een misstake. ik wacht nog 1 mail af en anders ga ik even kijken wat ik kan regelen met de gast waarmee ik getrade heb.
Je had beter kunnen zeggen dat je een Duitse versie hebt gekocht terwijl je in Nederland woont en of ze die voor je om willen zetten, ik heb er nog nooit problemen mee gehad in ieder gevalPykow schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:34:
Dat valve maar eens fix dat mijn Duitse MW3 trade naar engels/nederlands wordt omgezet![]()
kreeg 1 melding terug dat ik me geld niet terug krijg omdat het via trade is gegaan en dat ze bij pre-order alleen geld terug geven als het van je eigen rekening komt.
Terwijl ik alleen aangeef of ze mijn pre-order kunnen wijzigen naar een Dutch pre-order en geen duitse pre-order door een misstake. ik wacht nog 1 mail af en anders ga ik even kijken wat ik kan regelen met de gast waarmee ik getrade heb.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Meatshot staat er niet in.....CapTVK schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:31:
Team Fortresss 2 TV tropes
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TeamFortress2
Alsof je een groot trivia boek met allerlei uitdrukkingen mbt TF2 openslaat.
[...]
[...]
De lijst is lang...
niveau op HH en LZ blijft super laag.
EDIT:
Nice valve heeft mijn duitse MW3 pre-order vervangen door een normale pre-order. !!
ik moet nog even testen of het klopt.
heb nu ook een extra kopie van COD4:MW1 haha
[ Voor 55% gewijzigd door Pykow op 07-09-2011 00:56 ]
[ Voor 40% gewijzigd door jmxd op 07-09-2011 04:30 ]
Ik zou zeggen eindelijk :3, dus nu heb je ook nog geluk dat je een extra game erbij hebt xD.Pykow schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:25:
EDIT:
Nice valve heeft mijn duitse MW3 pre-order vervangen door een normale pre-order. !!
ik moet nog even testen of het klopt.
heb nu ook een extra kopie van COD4:MW1 haha
Cod4 op mijn account is vast de duitse versie en ik heb een engelse versie als gift gekregen ;PGAMEKINGZ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 06:38:
[...]
Ik zou zeggen eindelijk :3, dus nu heb je ook nog geluk dat je een extra game erbij hebt xD.
ik heb die game nu dus 3x hier liggen. 1x orgineel, 1x steam(DE) en 1x Gift.
Gisteren was er ook een kleine update voor TF2 trouwens
LZ kom ik nooit, maar HH moet ik echt met je eens zijn al maakt het heel veel uit op welk tijdstip je er komt. Ik kwam gisteren thuis rond 18.00 en toen wilde ik even een rondje spelen. HH#1 gejoined, was echt vreselijk. Abominabel laag niveau; 3 spies, 2 snipers, 2 scouts, 2 engies op attack op badwater dat idee. Maar kom je daar rond 23.00 dan is het niveau een stuk hoger.Pykow schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:25:
hoeveel weken na F2P is het nou ?
niveau op HH en LZ blijft super laag.
Het is wel fijn dat de Got server weer loopt, dat is toch de enige server waar ik echt vaak hele leuke rondes speel. Super admin aanwezigheid de laatste tijd ook.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Gelukkig nietskiesareblue schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:41:
[...]
Heb je geklikt of space ingehouden? Ik hoop geklikt, dan voel je je nu een idioot
Voor steam spellen te traden, hoeveel refined/geld gaat daar in om. Ik heb zo'n gevoel dat mensen soms veel te veel keys enzo gebruiken (en daardoor veel te veel geld).
Ik wil ze dus niet ruilen, maar ben gewoon benieuwd hoe duur ze zijn
Leuk om te horen.MrAngry schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:09:
[...]
LZ kom ik nooit, maar HH moet ik echt met je eens zijn al maakt het heel veel uit op welk tijdstip je er komt. Ik kwam gisteren thuis rond 18.00 en toen wilde ik even een rondje spelen. HH#1 gejoined, was echt vreselijk. Abominabel laag niveau; 3 spies, 2 snipers, 2 scouts, 2 engies op attack op badwater dat idee. Maar kom je daar rond 23.00 dan is het niveau een stuk hoger.
Het is wel fijn dat de Got server weer loopt, dat is toch de enige server waar ik echt vaak hele leuke rondes speel. Super admin aanwezigheid de laatste tijd ook.
(Admins op de GoT server zijn vaak te bevredigen met items of hoedjes)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Admin AbuseLUH-3417 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:55:
Ik heb pas iemand met een vote laten kicken, omdat hij aan het spammen was met change-map-votes.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9t884cbev5s]
Owhja en niveau is zo kut door kleine kindertjes die het zijn gaan spelen. Kennelijk denken ouders niet dat het een 16 plus spel is.
En die kleine kinderen weten dus echt niet wat teamwork is en ze zijn nog niet sociaal opgevoed.
Hoop dat die vanzelf wel weg gaan..
ik had net een PCW met een random team die mij eerder hadden toegevoegd voor een medic trialHaas82 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:18:
Deze was ook mooi
[video]
Owhja en niveau is zo kut door kleine kindertjes die het zijn gaan spelen. Kennelijk denken ouders niet dat het een 16 plus spel is.
En die kleine kinderen weten dus echt niet wat teamwork is en ze zijn nog niet sociaal opgevoed.
Hoop dat die vanzelf wel weg gaan..
die soldier die erbij was, was ook van een laag niveau.(gelukkig een backup en geen vaste )
[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 07-09-2011 21:55 ]

Even uitgelegd dat je die oortjes niet voor traden zijn maar voor een goed doel en de link gegeven. Enfin, misschien hebben we er nog donateur bij.
Denk eraan, deze donderdag is er 's avonds om 20:00 uur een event!
Saxton hale komt op bezoek
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 08-09-2011 00:44 ]
Gefeliciteerd, LUH
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Was wel heel erg lachen iig. Thanks capTVK voor de medic support on my ass. Hebben volgens mij die cart redelijk vooruit gekregen.
Nog een keer een Spy tegen gehouden als Medic zijnde. Was niemand in de buurt om te helpen. Daarna had ie m'n ass toch, maar was wel leuk.
Regelmatig wel gezorgd dat die cart tenminste niet achteruit ging. Ging ook niet vooruit, maar achteruit iig niet.
feli LUH
Nee, omdat hij konijn gaat eten vanavond.VyperX schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:35:
Laat me raden... Omdat je jarig bent?
Gefeliciteerd, LUH![]()
Ik dacht gisteravond dat ik Superman was en inspringende soldiers kon needlen. Helaas ging het zeker de helft van de keren foutArunia schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:55:
Nog een keer een Spy tegen gehouden als Medic zijnde. Was niemand in de buurt om te helpen. Daarna had ie m'n ass toch, maar was wel leuk.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwacht mij er vanavond maar weer bij, gezellig op mumble en in de serverCapTVK schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:58:
Denk eraan, deze donderdag is er 's avonds om 20:00 uur een event! [/b]
Jammer maar helaas

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Vroeg me wel af waar kan ik de mumble gegevens e.d. vinden?
P.S.
Nog een verzoek aan wie wil doneren.
Doe als het kan dat het liefst via iDeal op mijn actiepagina. Dan gaat het geld direct naar het KWF. Ik vind het niet erg maar elke tussenstap betekent voor mij meer administratieve rompslomp en ook kosten. Ik heb mijn Paypal account moeten upgraden voor die donate button en Paypal rekent daar transactiekosten over. Op een schenking van 25€ is dat €1,20. Nu neem ik dat wel even voor eigen rekening maar bij veel kleine bedragen kan dat toch al oplopen tot z'n 5%-6% van het geschonken bedrag. De kas van Paypal spekken is bij deze actie niet de bedoeling. Als je vanuit Belgie of verder weg wil doneren. Neem dan even contact op zodat ik mijn bankrek kan doorgeven (IBAN).
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 08-09-2011 12:40 ]
Ik moet nu een paar dingetjes gaan regelen en een overzicht maken. VSH zal intussen een poosje gaan draaien op de server voor mensen die het gemist hebben. Verder wil ik iedereen die heeft gedoneerd of wat items beschikbaar heeft gesteld bedanken. We zijn weer een stuk dichter bij de 1000€
Hopelijk zijn de replays gelukt. Krijg rare errors
Meer nieuws morgen.
Hale's HP schaalt met de hoeveelheid tegenstanders die hij heeft.Twylight schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:45:
Hoe werkt dat eigenlijk, heeft die Saxton 10k health ofzo?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Meer info over de VS Saxton Hale mod: http://wiki.teamfortress.com/wiki/VS_Saxton_Hale
Heerlijk vermaak, medics vrijwel altijd als MVP en altijd te weinig van
Jammer dat ik geen Amerikaanse tweakers ken die stapels Mann Co Keys in willen slaan, met de goedkope dollar ben je per key 20 eurocent goedkoper uit (elke 10 keys is 11e gratis).
Gisteren in de auto onderweg naar een begrafenis van iemand die overleden is aan kanker toch even op jouw link geklikt. Net ook nog iets gedoneerd.CapTVK schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:40:
Was nog wel wat gedoe om het goed te krijgen. Eigenlijk zou VSH pas later komen. Oorspronkelijk was ik van plan TF2ware (ook een geweldige mod) maar die is door een upgrade (?) in de TF2 source engine niet langer speelbaar (4 van de 5 spelers krijgen zware lag door timing issues). De maker van TF2ware kan hier verder zelf niets aan doen.
P.S.
Nog een verzoek aan wie wil doneren.
Doe als het kan dat het liefst via iDeal op mijn actiepagina. Dan gaat het geld direct naar het KWF. Ik vind het niet erg maar elke tussenstap betekent voor mij meer administratieve rompslomp en ook kosten. Ik heb mijn Paypal account moeten upgraden voor die donate button en Paypal rekent daar transactiekosten over. Op een schenking van 25€ is dat €1,20. Nu neem ik dat wel even voor eigen rekening maar bij veel kleine bedragen kan dat toch al oplopen tot z'n 5%-6% van het geschonken bedrag. De kas van Paypal spekken is bij deze actie niet de bedoeling. Als je vanuit Belgie of verder weg wil doneren. Neem dan even contact op zodat ik mijn bankrek kan doorgeven (IBAN).
Moet er even bijzeggen dat je een hele mooie actie op hebt gezet. En hoop dat je ook zeker dat bedrag gaat halen. Succes!
Helaas niet lang kunnen blijven doordat mijn ma in rep en roer was door de aardbeving haha.
Volgende keer ben ik er weer bij!
http://www.gamebanana.com/maps/41032
Dat was ook een vage, iemand riep wat over een aardbeving, en een aantal seconden later voelde ik een kleine trilling. Ik zat daar van: wait whatRoystenn schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:28:
Was een leuke avond, onder andere ik die faalde met mijn Headless Horseman teleport -__-
Helaas niet lang kunnen blijven doordat mijn ma in rep en roer was door de aardbeving haha.
Volgende keer ben ik er weer bij!
Ja dat was ik dus haha. En toen hoorde ik iemand zeggen huh zei iemand aardbeving..kKaltUu schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:11:
[...]
Dat was ook een vage, iemand riep wat over een aardbeving, en een aantal seconden later voelde ik een kleine trilling. Ik zat daar van: wait what
Nadat ik vorige week dankzij asskicker me hoedje mis liep omdat hij me als laatste 20 seconde voor het einde in een prophunt in de fik stak moest ik natuurlijk wel revancheren
Dus als saxton hale iedereen op ze bakkes geslagen
Nogmaals bedankt voor de Charmer's Chapeau CapTVK!
Winners never cheat, Cheaters never win
De funserver GoT "Credit to Team" KWF actie is te vinden op.
93.190.139.114:27015
Ik heb inmiddels begrepen dat het geluid ook gewoon werkte en iedereen kon genieten van Saxton hale in z'n volle glorie. Zelf zat ik gigantisch mee te worstelen. Blijkbaar had ik een ver verleden ooit eens ingesteld dat ik geen geluid meer kon downloaden.
Wat betreft de winnaars van donderdag:
1. Racio (zoals ik al zei BRUTAL als Christian Sniper)
2. Descriptor (revanche van vorige keer)
3. Kkaltuu (het is Kkaltuu, wat moet ik zeggen?)
Maar wat belangrijker is, ik heb inmiddels alle bedragen van paypal en via IBAN doorgestort. Verder heb ik nog weer wat donateurs via mijn actie site mogen ontvangen en we zitten inmiddels op: 731€
Als het goed is hebben donateurs inmiddels een groepsuitnodiging voor de steamgroup binnen.
Verder wil ik intussen gaan wijzen op de prijzenpot. Dit valt er zoal te winnen:
Prijzenpot
1. Max Head
2. Earbuds
3. Bill's Hat (onder voorbehoud)
4. Lumbricus Lid (3x), selectie aan vintage hats, genuine items & hats, high tier items & hats
5. Keys (14stuks)
6. Selectie non vintage hats, strange weapons, Killing Floor set "Stockbrokers Scarf & Fosters Facade" etc..
Met dank aan: al teveel om op te noemen.
Speciale prijzen
- Credit-to-Team special : set met alle medics wapens (2x)
- Mafia 2 code
- Deus ex: HR code
- 1x 750GB 7200/rpm/32MB van samsung type:HD753LJ
- 2x2GB ddr2 pc-6400 cl5 van kingston type: kvr800d2n5k2/4g
- Terraria (steamgift)
Troostprijzen:
Nametags, Paint , Minigames, ghastly Gibussus
De TF2 prijzenpot staat op page 7&8&9 van mijn backpack. Er kan nog wat wisseling in komen omdat er tijdens de events ook hats worden weggeven aan de winnaars (ze mogen steeds kiezen uit drie hats) en omdat mensen nog wat doneren. Op een gegeven moment kies ik nog wat hats en/of items voor het laatste event en doe ik de prijzenpot "op slot" en wordt die gebruikt voor de officiële eindtrekking.
Mijn backpack staat hier
http://www.tf2items.com/id/captvk
Wanneer komt de trekking?
Ik wil de actie gaan afsluiten op vrijdag 7 oktober 2011. Of ik de trekking op die dag of de dag ervoor doe moet ik nog gaan bekijken. Het kan nogal hectisch zijn en het wordt hoe dan ook een heel gedoe om al die prijzen uit te delen op het eind.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 10-09-2011 15:42 ]
[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 10-09-2011 16:24 ]
weer een team die me toevoegd tijdens een trial.
speel ik 1x met ze. zegt de leader dat het een mix was.
2e match vandaag. 2 ragequiters en team bakte er echt niks van, zelf op een pub wordt er nog beter gespeeld.
Ik zou er over tweeten, ipv in een TF2-topic posten

Pykow schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:26:
hmmz geweldig,
weer een team die me toevoegd tijdens een trial.
speel ik 1x met ze. zegt de leader dat het een mix was.
2e match vandaag. 2 ragequiters en team bakte er echt niks van, zelf op een pub wordt er nog beter gespeeld.
Gaat netjes zo te zien. Ben ik heel blij om.
Ik heb nog geen invite gehad btw. >_>
p.s. Misschien handiger als we dit via PM even voortzetten.
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 11-09-2011 14:07 ]
YouTube: Unboxing 300 Crates - Team Fortress 2 - YouTube
(eigenlijk zou ie hem x4 speed moeten afspelen)
Eind resultaat : 2 unusuals (schat zelf in 6-8 buds max) plus een hoop paint, stranges e.a die je ook zou kunnen omzetten in keys. Break even komt ie ieder geval niet.
Deze (mis)quote van de scout is op z'n plaats
"£400 - £600 to open those crates, huh? Yeah, money well spent!"

Het geld gaat naar valve -> Valve heeft O.A projecten draaiend om goede doelen te steunen.Haas_nl schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:47:
Omdat geld geven aan goede doelen natuurlijk niet zo leuk is als nutteloze dingen kopen....
Nutteloze dingen kopen voor het goede doel is leuker als direct het geld bij het doel zelf dumpen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ermm hoeveel procent van de inkomsten van de Mann Co. Store denk je dat er naar goede doelen gaat? dat zal zeker niet meer dan 5-10% zijn. ValveSoftware is een bedrijf met aandeelhouders en die willen geld zien!D4NG3R schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:02:
[...]
Het geld gaat naar valve -> Valve heeft O.A projecten draaiend om goede doelen te steunen.
Nutteloze dingen kopen voor het goede doel is leuker als direct het geld bij het doel zelf dumpen.
Als iemand +/ 600 Euro uitgeeft aan keys dan:
- Heeft hij/zij geen benul van de waarde van geld.
- Denkt hij/zij dat hij/zij flink wat unusuals zal vinden en die dan met vette winst kan verkopen.
- hij/zij heeft een erg laag IQ
- hij/zij is zwaar verslaafd aan het verzamelen van in game items en moet nodig afkicken
- meerdere van boven genoemde opties.
Ik heb ongewild heel veel geld uitgegeven aan TF2. (verslaving aan items)chrisO schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:25:
[...]
Ermm hoeveel procent van de inkomsten van de Mann Co. Store denk je dat er naar goede doelen gaat? dat zal zeker niet meer dan 5-10% zijn. ValveSoftware is een bedrijf met aandeelhouders en die willen geld zien!
Als iemand +/ 600 Euro uitgeeft aan keys dan:
- Heeft hij/zij geen benul van de waarde van geld.
- Denkt hij/zij dat hij/zij flink wat unusuals zal vinden en die dan met vette winst kan verkopen.
- hij/zij heeft een erg laag IQ
- hij/zij is zwaar verslaafd aan het verzamelen van in game items en moet nodig afkicken
- meerdere van boven genoemde opties.
Woede dat mensen overpowerd wapens gebruiken, zo heb ik Polycount set+ xmas set gekocht om van het gezeik af te komen. Verder veel keys gekocht om toch aan een unusual hat te komen.
Maar Valve heeft mij geholpen om dit niet meer te doen.
1) De game is nu Free2Play het niveau is nu zo laag op de meeste servers (behalve op de GoT)
2) Steeds meer unusual hats uit crates. je ziet iedereen nu bijna met 1 unusual lopen, dus is de lol daarvan af
3) Ik heb met een goede trade alle Strange weapons
4) Game is noobfriendly geworden (The enforce,nieuwe democharge, Machina,huntsman,soda-popper)
5) CSS publiek naar TF2 (eigenwijze kinderen, 4 snipers,4 engineers,3 spies)
Speel de laatste tijd nu meer Nuclear dawn, BFBC2, FIFA12 DEMO,Borderlands,CoD.
Nieuwe wapens? Gelukkig zijn de meeste niet echt OP. Maar er zijn de laatste tijd wel een paar "low skill, high reward" wapens bijgekomen.Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:
[...]
Ik heb ongewild heel veel geld uitgegeven aan TF2. (verslaving aan items)
Woede dat mensen overpowerd wapens gebruiken, zo heb ik Polycount set+ xmas set gekocht om van het gezeik af te komen. Verder veel keys gekocht om toch aan een unusual hat te komen.
Zelf ben ik vooral geïnteresseerd om m'n wapenverzameling steeds compleet te houden. Ook goedkoper als je wat idled voor items en al je dubbels bewaard. Craft recept met benodigde items, hup, klaar. En als bonus staat tegenwoordig de naam van de crafter er ook nog bij.
Rest interesseert me nou niet zo veel. Wie geduld heeft kan na 2 weken de meeste wapens via traden meestal wel voor een of twee scrap krijgen. Dan is de hype van het " moete hebbe!" voorbij.
Hats? De hats die ik wilde heb ik inmiddels in vintage uitvoering en voor de rest kan het me niet zo veel boeien. Leuk als je eens een drop krijgt of een kansje waagt met craften maar verder? meh..
Unusuals dan? Dat er zoveel unusuals zouden komen gezien het gigantische aantal keys dat er doorheen is gejaagd is geen wonder. De teller schijnt een jaar later nu boven 20.000 unusuals hats te staan. Zou leuk zijn als ik er eentje uit een crate haal maar dat is het dan ook.
Strange weapons? Mooie zet van Valve. Hetzelfde wapen maar nu met een tellertje erbij. Misschien dat ik later nog eens besluit ze te verzamelen als ze wat goedkoper zijn geworden. Dus wie weet.
GOTKWF mededeling
Het gaat nog steeds goed met de actie. Zitten inmiddels op de 810 euro.
Ik heb nog een mededeling voor de volgende event. Deze wordt komende zondag 18 sept om acht uur 's avonds gehouden. Deze donderdag avond is er dus geen event. Zelf ben ik er niet maar iedereen is natuurlijk vrij om gewoon langs te komen.
Nog een sample van hoe het er aan toegaat in VSH
Helaas heb ik geen replays van het Saxton hale event van vorige week (al m'n replays crashte
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 14-09-2011 14:03 ]
2 of 3 crates tegen een strange is toch de huidige 'wisselkoers'? Als je zelf geen crates wilt openen ruil je ze weg voor de stranges die uit die serie crates komt, kan iemand anders proberen er een unusual uit te trekken.CapTVK schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:45:
Strange weapons? Mooie zet van Valve. Hetzelfde wapen maar nu met een tellertje erbij. Misschien dat ik later nog eens besluit ze te verzamelen als ze wat goedkoper zijn geworden. Dus wie weet.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 14-09-2011 14:27 ]
TF2 had in de beta al teams met vier snipers, vier engie's en drie spies, daar heeft FTP echt niks aan veranderd.Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:
5) CSS publiek naar TF2 (eigenwijze kinderen, 4 snipers,4 engineers,3 spies).
* Wiethoofd probeert al een Amerikaan te ronselen voor Supply Crate Keys. $2,49 komt op ongeveer €1,79 uit met de huidige koers, dus krijg je per 11 keys daar 1 van gratis.
Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:
[...]
1) De game is nu Free2Play het niveau is nu zo laag op de meeste servers (behalve op de GoT)
2) Steeds meer unusual hats uit crates. je ziet iedereen nu bijna met 1 unusual lopen, dus is de lol daarvan af
4) Game is noobfriendly geworden (The enforce,nieuwe democharge, Machina,huntsman,soda-popper)

Ik had drnet even weer HLSS geprobeerd, maar is deze uitgeschakeld? krijg het voor geen ene meter werkend
En voor de haters, ik ga van het weekend misschien fysieke hoedjes of kleren ruilen met virtuele items.
Liefst gewoon chillend als spy wat rond holen en leipe streken uithalen.
Maar .... ik heb bijna 2 jaar of zo geen TF2 gespeeld en er is zo veel veranderd.
Ik heb allen maar de standaard spy wapens,
Zijn er Tweakers met wat extra spy wapens die mij een gift zouden willen doen ?
De Cloak and Dagger and Dead Ringer zou ik graag eens willen proberen.
Ik heb alleen nog maar de Ambassador.
Ik weet niet hoe moeilijk het is om aan die wapens te komen of hoe lang ik zou moeten spelen voor ik ze heb.
Maar als er een tweakers is met wat extra spy wapens en ze zou willen traden voor wat rotzooi in mijn backback. Dat zou wel leuk zijn.
Ik wil vooral gaan oefenen met de Cloak and Dagger om gewoon een hele map lang onzichtbaar te zijn.
Dus bewegen als er gevaar is en ergens stilstaan als er geen gevaar is. En dan de cloak chargen op veilige plekjes zonder ontdekt te worden.
Ik heb in het begin van TF2 heel veel spy gespeeld omdat ik dat de leukste klasse vond.
En daarna heel veel scout omdat ik een tijdje ETF2L heb gespeeld.
Stuur maar een DM als je wat spy wapens over hebt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mijn steam account is kain134.
edit: Hoeveel miljard miljoen alliasen heb jij wel niet op steam ?

Maar wel een echte mentlegen !
Hij zit mij gewoon eventje al zijn dubbele wapens te traden tegen wat rotzooi uit mijn backpack en is er nu zelfs nog een paar special voor mij aan het craften !
Dus kKaltU, je weet het hé. Als je online nog een sidekickje nodig hebt (dedicated medic of zo) dan ben ik je man.
[ Voor 96% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 03:45 ]
Rotzooi zoals die preorder promo voor L4D2 zekerKain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 03:11:
Hij zit mij gewoon eventje al zijn dubbele wapens te traden tegen wat rotzooi uit mijn backpack en is er nu zelfs nog een paar special voor mij aan het craften !
Ben jij de rage-Kain van 3~4 jaar terug?
Ik heb ook nog wel wat duplicates, ook voor spy.
Traden voor elk willekeurig andere wapen, want moet natuurlijk wel nog scrap kunnen craften.
[ Voor 66% gewijzigd door frickY op 15-09-2011 09:14 ]
ooit gehoord van scrapbankers ?frickY schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:09:
Kain?
Traden voor elk willekeurig andere wapen, want moet natuurlijk wel nog scrap kunnen craften.
yep, rage in de goede zin van het woord hey.frickY schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:09:
Kain?
Het enige wat ik nog nodig heb is de cloack and dagger.
Dus als iemand die zou willen traden voor een ander wapen zou wel leuk zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 10:05 ]
Laat me je alvast waarschuwen dat je jezelf bij je teamgenoten niet populair zal maken met die tactiek en je score ook crap zal zijnKain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 02:53:
Ik wil vooral gaan oefenen met de Cloak and Dagger om gewoon een hele map lang onzichtbaar te zijn.
Dus bewegen als er gevaar is en ergens stilstaan als er geen gevaar is. En dan de cloak chargen op veilige plekjes zonder ontdekt te worden.
Veel mensen haten C&C spies omdat ze 90% van de tijd helemaal niets aan het doen zijn doordat het item aanmoedigt om volledig stil te staan. Dan kan je beter met dead ringer gaan oefenen, waarmee je eigenlijk voortdurend in beweging moet zijn en je de kills zo opstapelt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik wil gewoon mij zelf wat amuseren met spy en later zal ik wel zien of ik terug goed genoeg als spy kan zijn om het team te helpen.
Met highlander (there can be only one) kon een goede spy het verschil maken op attack en defense. Maar op publics kan een spy niet zo veel (beslissend) doen op de meeste mappen tenzij hij samen werkt met ander spies.
Ik zou het erg leuk vinden om 15 minuten op een map door alle actie heen te lopen (dus niet ergens in een hoekje gaan zitten, niks aan) zonder geraakt te worden. (dus spam wel een beetje ontwijken.)
[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 10:11 ]
Ik zoek nog een summer hat en een gele zonnebrilkKaltUu schreef op donderdag 15 september 2011 @ 02:38:
En voor de haters, ik ga van het weekend misschien fysieke hoedjes of kleren ruilen met virtuele items.
Dan kan je ook wel gewoon demo of soldier gaan.Kain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:09:
Ik zou het erg leuk vinden om 15 minuten op een map door alle actie heen te lopen (dus niet ergens in een hoekje gaan zitten, niks aan) zonder geraakt te worden. (dus spam wel een beetje ontwijken.)
Ik vind de CoD ook niet zo goed, volgens mij is een goede spy juist een spy die zich onopvallend tussen zijn tegenstanders kan bewegen. Waarom haal je trouwens niet gewoon die achievements? Dan heb je die wapens ook.
met andere woorden?Kain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 02:53:
als er gevaar is ga je schuilen en laat je het team barsten ?
en wanneer er geen gevaar is ga je kills maken ?
leuke teamplayer ben je dan.
ik denk dat spectate class je beter ligt.
Verwijderd
is het nu ingame of op het forum, zagen ftw!
Geen tijd om alle fora door te schuimen maar zeg jij ooit iets positief?
ontopic: Ik ga zondag proberen online te zijn, moet wel nog steeds is m'n steamid doorsturen, zal dit in het weekend in orde brengen.
Btw iemand nog een strange minigun/medigun om te ruilen, aangezien het bijna de enige 2 klassen zijn die ik speel maar er niets van heb ^^? Heb bergen kistjes..
Dude, als er één teamplayer op de GoT public is geweest dan was ik het wel. Vraag maar aan de oude regulars en veteranen.
Of lees de oude TF2 topics maar eens door, ik weet niet of jij toen al speelde.
Maar als ik wat ga kloten met de spy wapens dan doe ik dat gewoon op één of andere random public met 32 man waar überhaupt geen teamplay is. Als jij een nieuw wapen wou testen of een achievement wou halen dan kreeg dat waarschijnlijk ook wel eens meer aandacht als teamplay.
Als ik op de GoT public speel laat ik mijn team nooit barsten als ze mijn hulp nodig hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 10:38 ]
Nee deze Kain is hetPykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:15:
[...]
met andere woorden?
als er gevaar is ga je schuilen en laat je het team barsten ?
en wanneer er geen gevaar is ga je kills maken ?
leuke teamplayer ben je dan.
ik denk dat spectate class je beter ligt.
En ja, KAIN is een ouwe rot in het vak. Kan je vertrouwen wat betreft het aspect van "team"in team fortress.
Zijn jouw woorden heKain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:35:
dude, als er één teamplayer op de GoT public is geweest dan was ik het wel.
Lees de oude TF2 topics maar eens door, ik weet niet of jij toen al speelde.
Maar als ik wat ga kloten met de spy wapens dan doe ik dat gewoon op één of andere random public met 32 man waar überhaupt geen teamplay is. Alsof jij nooit een tijd on nuttig bezig bent geweest met andere dingen dan teamplay. Als je een wapen wou testen of een achievement wou halen.
Als ik op de GoT public speel laat ik mijn team nooit barsten.
Achievements haal je met bots of steamachievementunlocker
Kost je wel wat moeite, maar je had de unlocks wel lekker snel (heeel veel spelers deden dit)
in NuClear dawn, Battlefield games speel ik altijd support class/Medic.
TF2 speelde ik ook vrij veel medic ( ETFL2 medic of op public) nadat het F2P is geworden.
ik kan wel positief post maken.
Battlefield 3 is op dit moment nog positief.
Welke items uit de polycount/xmas set zijn dan zo overpowered? De enforce is idd overpowered. Machina zorgt er voor dat alle noob snipers bodyshotten wat alleen frustrerend is, dit maakt ze niet overpowered. Democharge heb je niks aan tenzij je een demopan hebtPykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:
[...]
@captvk mooi dat het een keer op een andere dag is, ik moet donderdag avond altijd werken

Strange Crusader's Crossbow heb ik wel dubbel voor jeVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:33:
Btw iemand nog een strange minigun/medigun om te ruilen, aangezien het bijna de enige 2 klassen zijn die ik speel maar er niets van heb ^^? Heb bergen kistjes..
Geld te veel ? even 30 crates openen (60 euro)Wiethoofd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:54:
Trok gisteren 30 crates open, 2 hats, 4 paints (2 black), 2 dualing mini-game en rest (strange) weapons, viel dus wat tegen bij de eerste 40 crates waar 3 unusuals inzaten
[...]
Strange Crusader's Crossbow heb ik wel dubbel voor je
Sommige mensen hebben een riant salaris, en willen dat aan tf2 uitgeven. Wie ben jij om daarover te oordelen.Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:15:
[...]
Geld te veel ? even 30 crates openen (60 euro)
Sorry, maar de laatste tijd slaat het echt om naar "lololol, jij geeft x uit aan tf2".
Je kan ook gewoon geen posts maken.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ben niet voor niets gestopt met TF2
Free2Play, ik heb alles wel zo beetje gehad qua items
en valve lijkt dood te zijn. luisteren niet meer naar de community
Alleen als ze er geld aan kunnen verdienen.
Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:15:
[...]
Geld te veel ? even 30 crates openen (60 euro)
Iets met de pot verwijt de ketel..........Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:14:

Anyway, welkom terug Kain, ik moet je alleen een beetje teleurstellen, toyfort wordt niet meer gespeeld
[ Voor 14% gewijzigd door Become op 15-09-2011 14:04 ]
Bovendien zijn mensen die dit geld kunnen missen ook vrijgeviger. De gast uit die unboxing video heeft z'n meeste items daarna weer weggeven volgens de comments. USAFmike, een van de meer excentrieke figuren op OPsource geeft naast keys voor unusuals ook veel geld aan goede doelen. Zo zag ik zijn naam naast die van Racio verschijnen bij een speciale benefiet TF2match met Robin Walker.
Natuurlijk zijn er ook andere verhalen. Ooit eens gehoord dat iemand op een server constant gifts aan het weggeven was omdat " z'n ex er anders toch met de poet vandoor ging".
@Pykow, weet niet of ik nou moet zeggen dat je vooral een gat voor jezelf graaft of een grotere schep moet aanreiken.
Ik heb vast wel een paar extra items voor de GoTKWF actie die je weg mag gevenCapTVK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:25:
Bovendien zijn mensen die dit geld kunnen missen ook vrijgeviger. De gast uit die unboxing video heeft z'n meeste items daarna weer weggeven volgens de comments.
TF2 style, een Shovel of Market Gardener aanreiken@Pykow, weet niet of ik nou moet zeggen dat je vooral een gat voor jezelf graaft of een grotere schep moet aanreiken.
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]