Het leven is te kort om geduld te hebben!
Tadaa.....
"Dealer onderhouden"
* KillaZ is tegenwoordig ook dealer, voor al uw klusjes, gewoon op de stoep met 2 as steunen!
K to the KillaZ
Sowieso, 230.000 km en dan nog 3000 durven vragen
Nou ja, occassion dealer ja. Daarna bijna alles zelf gedaan, op een D-riem, Dynamo en remschijven na.
Maar ook die zijn voor weinig bij een Iveco garage gedaan
K to the KillaZ
Mja mijn V40 uit 2003 met 254 op de klok, daar heb ik ook 6k voor betaald.melcon schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:50:
Lol![]()
Sowieso, 230.000 km en dan nog 3000 durven vragen
(en 6k teveel voor een volvo
Het is een Renault Megane GrandTour
Tis zo'n 1 geworden, niet eigen foto, maar wel exact dezelfde:

Mooi wat ruimte en luxe
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Uiteraard een 14% bijtellingsdiesel. De optielijst kon ook goed aangestreept worden, er zit sowieso leer en een panoramadak in, ik kijk nog even of ik xenon doe.
Was redelijk beduusd dat ik dit eruit kon halen; was tot nu toe met een klasse lager bezig om alles nog redelijk binnen de perken te houden.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
@Krisp, als je de 14% bijtelling megane kan krijgen dan zeker doen! De orderboeken zitten al vol namelijk, dus als je hem kan krijgen bevind je je in een luxe positie. Dan heb je tenminste een auto, anders zit je aan zo'n gedrocht als de prius als je net zoveel ruimte wil
Orderboeken vol?melcon schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:38:
@GGS, daar valt wel mee te leven, nette auto![]()
@Krisp, als je de 14% bijtelling megane kan krijgen dan zeker doen! De orderboeken zitten al vol namelijk, dus als je hem kan krijgen bevind je je in een luxe positie. Dan heb je tenminste een auto, anders zit je aan zo'n gedrocht als de prius als je net zoveel ruimte wil
Na juli 2012 heeft de Megane ook nog 14% bijtelling toch...
Ik hoop dat men in 2013 ook nog 14% weet te behalen, dan wordt dit mijn volgende leasewagen...
Renault is goed bezig!
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Dat bedoel ik, ik hoop dat men de grens nog iets omlaag krijgt zodat ook in 2013 nog 14% bijtelling te behalen is. Ik mag weer in 2013 gaan kiezen...
Je onderschrift is meer van toepassing op Renault
Renault, Voorsprong door techniek
Het Alfalogo in mn avatar zegt overigens niet dat ik het een mooie merk vind, maar de Miti heeft zo'n leuke naam ;-)
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Dat had ik nog niet meegekregen, dat is goed nieuws!
De grap is dat ik het niet eens voor de ruimte doe. Ik wilde eerst een 208, maar die zit in het 20%-verhaal. Daardoor heeft die ook wegenbelasting, en daarmee komt die net over mijn budget heen. De megane is completer en goedkoper.melcon schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:38:
@GGS, daar valt wel mee te leven, nette auto![]()
Zou lekker voor dat panorama dak gaan
Nu kost het grapje, uitvogelen wat er stuk aan was,montage en weer in elkaar zetten van de auto 400 euro.
Is dat normaal?
Zelf rijdt ik een laguna III maar dat is lease dus vandaar dat prijzen mij niks zeggen.
Linkjes op onderdelen sites zie ik schokkende prijzen van 75 euro voor een motor maar ja is dat het wel?
Bears and Bulls
Niettemin lijkt €400,- me erg veel geld. Misschien eens wat rondkijken bij andere garages?
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Ook is er een modificatie beschikbaar voor de bedrading van de ruitenwissermotor, die zullen ze ook wel meenemen bij het vervangen anders gaat de motor weer stuk.
Het dak gaat er sowieso in, ik vind licht van buiten veel belangrijker dan licht vooruit. Tot nu toe reed ik altijd met normale lampen, en dat gaat ook prima.El-Loco schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:38:
Als het past, altijd xenon doen. En anders het dak doorstrepen en daar de xenon voor in de plaats doen. Top-optie!
Ja, uiteindelijk 375 betaald.melcon schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:57:
Is geen bijzondere prijs voor een dealer, een originele ruitenwisser motor kost 100,- euro. 300 Euro is beetje afhankelijk van het tarief 3 tot 4 uur werk wat wel klopt. 1 uur om te onderzoeken (zit het in de hendel, is het de motor zelf, etc. ben je al gauw een uur mee bezig). Om het ding te vervangen moet er een heleboel los voor je er bij kan. Dat moet ook weer in elkaar, kost al gauw 2 uur als het niet meer is.
Ook is er een modificatie beschikbaar voor de bedrading van de ruitenwissermotor, die zullen ze ook wel meenemen bij het vervangen anders gaat de motor weer stuk.
Er zit een cabasse radio in, met een 6 cd front lader. Er zit in nr 3 een cd vast, waardoor hij helemaal niks meer laad. Iemand een suggestie hoe de cd te verwijderen? Eject werkt niet.
Bears and Bulls
Alle cd's ejecten behalve die vast zit, daarna de cd ejecten die vastzit, op het moment dat je dat doet schuif een andere cd erin en je voelt dan vanzelf de cd die er niet goed uit wil. Wip hem een klein beetje omhoog en zie daar, de cd die er niet uit wil
WoW! awesome! dat ga ik proberen!melcon schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:16:
Er is geen paperclip gaatje maar wel een eenvoudig trucje. Enige wat je nodig hebt is een andere cd.
Alle cd's ejecten behalve die vast zit, daarna de cd ejecten die vastzit, op het moment dat je dat doet schuif een andere cd erin en je voelt dan vanzelf de cd die er niet goed uit wil. Wip hem een klein beetje omhoog en zie daar, de cd die er niet uit wil
het gaat trouwens om deze radio:
Bears and Bulls
* KillaZ kwam hem tegen in de boekenkast
@GGS: mooi ding! Congratz
K to the KillaZ
De radio in de lag 3 doet ook bluetooth audio kan ik nu bevestigen trouwens
ik heb een Lag III met cabasse (de megane is van mn meisje) maar die doet geen audio over BT ?melcon schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:17:
@mindcre8r, ja, zo'n radio hadden mijn ouders ook in de laguna II phase II die precies hetzelfde euvel wel eens vertoonde. Met dat trucje oplosbaar![]()
De radio in de lag 3 doet ook bluetooth audio kan ik nu bevestigen trouwens
Bears and Bulls
Zou wel raar zijn als de cabasse dat niet doet?
Thanks, ook wel wijs mee.KillaZ schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:27:
Iemand nog interesse in een Haynes manual voor de Clio phase II?
* KillaZ kwam hem tegen in de boekenkast
@GGS: mooi ding! Congratz
Voldoet nu nog steeds prima. Vooral cruisecontrol is wel chill op de lange stukken. En ook handige bediening ervan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je truc met de andere CD werkte ook niet trouwens in de CBR van de Megane.melcon schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 08:16:
Die van mijn ouders heeft de gewone radio/navigatie en die speelt gewoon audio over BT![]()
Zou wel raar zijn als de cabasse dat niet doet?
Toch maar uit het dashboard halen, heb je al1 van die platte lepels nodig, rechts kreeg ik m wel los maar links niet.
Hoe doe je dat testen met die audio over bluetooth? ik heb een android 2.3 phone.
Bears and Bulls
Als dat niet werkt dan zit er inderdaad niets anders op en eruit halen.
Gewoon pairen, android geeft wel aan of audio over bluetooth beschikbaar is, in de player dan kiezen om af te spelen over bluetooth. Radio schakelt dan uit zichzelf over. Heb geen idee welke android ik heb overigens ,die standaard op een desire S, verdiep me daar niet zo in
[ Voor 24% gewijzigd door melcon op 11-02-2012 17:27 ]
Ik krijg idd de optie afspelen VIA mycar, maar hoor niks?melcon schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:18:
Ah dat is balen. Er is nog een truc, eject knop vasthouden en daarna op power knop drukken, of andersom![]()
Als dat niet werkt dan zit er inderdaad niets anders op en eruit halen.
Gewoon pairen, android geeft wel aan of audio over bluetooth beschikbaar is, in de player dan kiezen om af te spelen over bluetooth. Radio schakelt dan uit zichzelf over. Heb geen idee welke android ik heb overigens ,die standaard op een desire S, verdiep me daar niet zo in
Bears and Bulls
ach nog een half jaar, dan is het weer tijd voor een nieuwe auto.melcon schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:49:
Je hoort wat te horen als je afspeelt, er zitten verder geen instelmogelijkheden w.d.b. in de radio voorzover ik weet. Dus het werkt of werkt niet denk ik
Denk de Megane GT line full option(of bose die heeft pianolak interieur das wel erg mooi), 14% bijtelling is een lachtertje natuurlijk en het is een knappe bak.
En de nieuwe radio in de megane heeft usb in de radio zitten, dat is knap genoeg.
Bears and Bulls
Ik ga hopelijk aankomende week bestellen. Twijfel nog of ik de ruimte echt nodig heb voor werk, even met mn baas overleggen. Zit ook met de Polo R-Line in mn hoofd...
Jammer dat Renault de EDC bak (nog) niet in de 14% categorie heeft geperst.
Nee, merp!
Nee, merp!
Nu de dekens nog...
Vanaf die datum gewoon 2 maanden levertijd maar de dealers gaan gezamelijk een vooraad aan i.v.m. de hoge vraag.
Slimme marketing gedaan om na 31-1 met de melding pas te komen dat de Co2 naar beneden ging en de auto tot 1-1-13 op 14% bijtelling te rijden is.
Bears and Bulls
Nog wat knutselen en weer een stukje naar beneden, bam 88 gramRvL schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:02:
Zolang je 'm maar voor 01-01-2013 op kenteken zet. Daarna gaat de grens naar 88gr/km.
Nee, merp!
Het gaat me niet om de voor/na juni, maar meer dat ik de levertijd nu een nadeel vind, en dan acceptabel.PauseBreak schreef op maandag 13 februari 2012 @ 06:59:
Staar je er niet blind op. De Mégane is ook na de wijziging in de bijtellingsregels 'gewoon' (nu ja, als enige in zijn segment) een 14%-bijteller.
Laten we 't hopen. Als ik door blijf tuffen zoals ik nu doe (+/-75000km per jaar) dan ben ik in 2013 weer aan de beurt voor een nieuwe leasertmelcon schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:12:
[...]
Nog wat knutselen en weer een stukje naar beneden, bam 88 gram
Nu de dekens nog...
Snap ik, al is de levertijd bij Ford ook niet om over naar huis te schrijvenKrisp schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:35:
[...]
Het gaat me niet om de voor/na juni, maar meer dat ik de levertijd nu een nadeel vind, en dan acceptabel.
Nee, merp!

Renault Mégane Estate Energy dCi 110 S&S ECO2 GT-Line:
+ Pack Introduction (Lane departure warning en bochtverlichting in de vorm van meedraaiende koplampen)
+ Pack Lumière (Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif-/kanteldak en extra getinte achterste zijruiten en achterruit)
+ Pack Luxe Renault Sport (Volleder bekleding en stoelverwarming)
+ Elektronische handrem + Hill Start Assist
+ Bi-Xenon
+ BOSE Sound System
+ Metallic lak (Brun Marron Glace)
+ Bandenspanningcontrolesysteem
+ Bagagenet
+ Webasto standkachel en -ventilatie
+ Afneembare trekhaak
+ Automatisch dimmende binnenspiegel
Completer dan dit kan ik het niet krijgen binnen mijn leasebudget.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Nee, merp!
Die standkachel is ook wel vet trouwens
+ Pack Introduction (Lane departure warning en grootlichtassistent)
+ Pack Lumière (Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif-/kanteldak en extra getinte achterste zijruiten en achterruit)
+ Bi-Xenon incl. bochtverlichting in de vorm van meedraaiende koplampen
+ BOSE Sound System
+ Bagagenet
+ Webasto standkachel en -ventilatie
+ Afneembare trekhaak
Verder tuurlijk helemaal goed. Loaded, zoals vrijwel iedereen hem neemt.
In het echt zal-ie wat donker zijn:melcon schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:00:
Als je hem in die kleur besteld![]()
![]()
Die standkachel is ook wel vet trouwens

De kleur heet 'Brun Marron Glace'
Standkachel en -ventilatie gaat heel fijn zijn
De gedachte dat ik straks voor €160 netto per maand een auto kan rijden die door zijn assen zakt van de goodies en opties, maakt me erg blij

Gisteren maar eens gewassen. Ding bevalt nog steeds erg goed, zeker op zijn winterbanden nu ploegde hij door alle sneeuw. Verbruik is met de koude temp 1:16, in de zomer 1:18.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Overigens ,als de auto van 96 is dan is het vrijwel zeker import, is NL pas geleverd vanaf 97.
In het algemeen heeft de auto geen zwakke punten, onderhuids is het nog steeds gewoon een R19, dus de technische betrouwbaarheid is gewoon goed. De carrosserie is dan weer een stuk beter als bij de R19, dus geen roest problemen te verwachten, zijn die er wel dan is het een slecht herstelde schade.
Wat het meeste voorkomt, zeker bij auto's van die leeftijd zijn de stuurkogels, fuseekogels en schokdempers. Lambdasonde wil ook nog wel eens kapot gaan. Voor de rest blijft het allemaal wel heel, de 2.0 8V is beter als de 1.6e (8v), die laatste wil nog wel eens een lekke koppakking krijgen bij om en nabij 2 ton.
De 2.0 8v is overigens een stukker prettiger als de 2.0 16v of de 1.6 16v omdat deze onderin veel meer koppel heeft. In een cabrio waarmee je toch voornamelijk toert wel zo prettig
Nee, merp!
Nee, merp!
Renault Mégane ENERGY dCi 110 STOP & START ECO2 BOSE (5d, Noir Etoile) met als opties:
- Lederen bekleding
- Pack Lumiere (glazen dak)
- Pack Luxe Bose (elektrisch verstelbare en verwarmde stoelen)
- Kaart Europa
Voordeel is dat de Bose-editie al een elektrische handrem heeft, en het bose systeem. Ik vind de normale editie mooier dan de GT-line, en deze is goedkoper. De keuze was dus niet moeilijk: veel luxe aan de binnenkant.

Dit is er 1 voor de update, die na de update wordt alleen maar mooier.
Xenon ging helaas net niet meer lukken, maar ik vond dit op zich al een goede keuze voor een eerste lease-auto.
[ Voor 28% gewijzigd door Krisp op 23-02-2012 12:21 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
@walletje-w, inderdaad, ik moet het met een polo slow motion doen als eerste lease slet
Verwijderd
Ik ben ook nog aan het rondkijken voor een nieuwe lease wagen, afgelopen weekend ook de Megane Estate gereden.. Zeer mooie auto.. Maar had liever Xenon genomen ipv het dakraampje..Krisp schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:56:
Morgen tekenen voor een Megane (lease):
Renault Mégane ENERGY dCi 110 STOP & START ECO2 BOSE (5d, Noir Etoile) met als opties:
- Lederen bekleding
- Pack Lumiere (glazen dak)
- Pack Luxe Bose (elektrisch verstelbare en verwarmde stoelen)
- Kaart Europa
Voordeel is dat de Bose-editie al een elektrische handrem heeft, en het bose systeem. Ik vind de normale editie mooier dan de GT-line, en deze is goedkoper. De keuze was dus niet moeilijk: veel luxe aan de binnenkant.
[afbeelding]
Dit is er 1 voor de update, die na de update wordt alleen maar mooier.Krijg bijvoorbeeld deze velgen:
[afbeelding]
Xenon ging helaas net niet meer lukken, maar ik vond dit op zich al een goede keuze voor een eerste lease-auto.
Het is een mooie optie.. Maar ik denk dat ik hem niet vaak open zou hebben, Clima-control zorgt al voor verkoeling.. En een beetje extra licht is niet nodig voor mij.
Daarom ga ik waarschijnlijk voor de Xenon ipv het open dakje..
[ Voor 41% gewijzigd door backupdevice op 28-02-2012 12:57 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik reageer sterk op zonlicht.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:10:
[...]
Ik ben ook nog aan het rondkijken voor een nieuwe lease wagen, afgelopen weekend ook de Megane Estate gereden.. Zeer mooie auto.. Maar had liever Xenon genomen ipv het dakraampje..
Het is een mooie optie.. Maar ik denk dat ik hem niet vaak open zou hebben, Clima-control zorgt al voor verkoeling.. En een beetje extra licht is niet nodig voor mij.
Daarom ga ik waarschijnlijk voor de Xenon ipv het open dakje..
Hier waren ze heel makkelijk, kwam eigenlijk binnen vallen om hem eens in het echt als GT Line te zien. Even aan de praat, en binnen 15 minuten was ik onderweg met mooie GT line blauwe estate. Rijd best goed en voor 31k heb je hem afgeladenGluten Parody schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 18:40:
Hoe doe je dat eigenlijk bij lease, kun je zelf de dealer kiezen die je auto levert? Zijn dealers makkelijk met proefritten, ook al ga je daar niet je auto bestellen?
Vanwege voor het gevoel wat weinig vermorgen in de megane ben ik toch voor de 508 hybrid gegaan maar ja als ze die niet leveren optijd, wie weet toch voor het eerst een franse auto voor mij
Ehm, als ze hem wel op tijd leveren heb je toch ook een Franse auto.. of komt Peugeot niet meer uit Frankrijk?thefox154 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:51:
[...]
Hier waren ze heel makkelijk, kwam eigenlijk binnen vallen om hem eens in het echt als GT Line te zien. Even aan de praat, en binnen 15 minuten was ik onderweg met mooie GT line blauwe estate. Rijd best goed en voor 31k heb je hem afgeladenEn die kleur blauw is echt mooooi!
Vanwege voor het gevoel wat weinig vermorgen in de megane ben ik toch voor de 508 hybrid gegaan maar ja als ze die niet leveren optijd, wie weet toch voor het eerst een franse auto voor mij
Hehe ja, ik bedoelde van de 508 is gewoon de logische keus.. Als je hier buiten gaat kijken is er keuze genoeg en niets vergelijkbaars, en dan misschien toch bewust voor Renault kiezenla_fusion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:25:
[...]
Ehm, als ze hem wel op tijd leveren heb je toch ook een Franse auto.. of komt Peugeot niet meer uit Frankrijk?
Na alle ellende die ik hier in het bedrijf heb gezien met megane's en laguna's de afgelopen 6 jaar verklaart elke collega me nu al voor gek
Ik had de eerste keer een offerte, daarna een afspraak gemaakt voor een proefrit. Was niet moeilijk, formulier ondertekenen (rijbewijs mee!) en gaan.thefox154 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:51:
[...]
Hier waren ze heel makkelijk, kwam eigenlijk binnen vallen om hem eens in het echt als GT Line te zien. Even aan de praat, en binnen 15 minuten was ik onderweg met mooie GT line blauwe estate. Rijd best goed en voor 31k heb je hem afgeladenEn die kleur blauw is echt mooooi!

Bron (+info)
Ik zou zeggen, kijk er goed naar. Dit design ga je op alle Renaults zien die nieuw geïntroduceerd gaan worden (of in het geval van de Twingo II ph. 2, de phase 2).
Nee, merp!
Voor de rest wel geinig design maar ik hoop dat ze het iets spannender maken voor de niet ZE modellen.
Nee, merp!
Zo...Wok schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 22:44:
Waarschijnlijk gaat volgende week definitief de kogel door de kerk en gaat er (eindelijk) besteld worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Renault Mégane Estate Energy dCi 110 S&S ECO2 GT-Line:
+ Pack Introduction (Lane departure warning en bochtverlichting in de vorm van meedraaiende koplampen)
+ Bi-Xenon
+ BOSE Sound System
+ Bagagenet
+ Webasto standkachel en -ventilatie [afbeelding]
+ Afneembare trekhaak
Completer dan dit kan ik het niet krijgen binnen mijn leasebudget.
Het ligt nu in de mallemolen van de HRM-afdeling:

GT-Line in Bleu Malte met:
- Pack Introduction
- Pack Lumière
- Pack Luxe Renault Sport
- Automatische parkeerrem met Hill-start Assist
- Reservewiel
- Automatisch dimmende binnenspiegel (dealeroptie)
- Afneembare trekhaak (dealeroptie)
- Bi-xenon
- Kaart Europa t.b.v. navigatie
- BOSE audio
De standkachel heb ik geschrapt en ik heb toch voor een andere kleur gekozen.
Nog iets dat leuk is in het echt, nieuwe Twingo.
Was er eerst echt niet kapot van, maar ik stond net geparkeerd naast een Phase 2, zelfde kleur en ik was wel onder de indruk.
Oogt ook wat breder aan de voorkant, is mannelijker op een of andere manier, niet slecht in elk geval. Was wel ook een dure uitvoering, met achterspoiler, leuke velgen etc.
Stiekem wil ik wel een RS zoals Renault hem op de promo foto's zet, in dat foute geel.

Als ik nu 10K bij zou kunnen leggen op die van mij zou ik hard twijfelen, maar ik kan aan mezelf niet dat prijsverschil goed praten en dan wil ik een veiligere parkeerplek dus het gaat niet gebeuren. Maar ik vind hem wel tof.
Verder toch maar Borbet LV4 velgen gekocht, beetje afgezaagd onder een Twingo op het internet, maar ik ben er IRL nog geen tegen gekomen.
Gewoon 14 inch, dus geen grote hoepels. Ik heb over zoveel velgen getwijfeld, zwart, wit, maar uiteindelijk maar iets gekozen dat zeker goed staat.
En het wordt tijd om de winterbanden eraf te halen dus maar de knoop doorgehakt. Volgende week zaterdag eronder laten zetten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Maar die zijn ook mooi
En het is natuurlijk degelijk spul, ik zag ook van die setjes van 250 Euro, maar daar heb ik altijd een beetje twijfels bij.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
We doen er wel michelin banden omheen, die zijn het stilst en dat is belangrijk bij de lag 3, die auto is zo stil dat het enige wat je hoort de banden zijn. Belangrijk dus dat die niet teveel lawaai maken
De primacy HP of de nieuwe primacy 3 is wat je nodig hebt c.q. wat je zoekt
Verdeling is ongeveer dit idee.
auto's in de geest van 911 GT3 RS / Megane R26.R: Pilot sport Cup
sport auto's en high performance zaken sedans: Pilot sport, pilot super sport, pilot sport 3
Normaal / sportief: primacy 3/HP, pilot exalto.
waarbij de primacy voor meer comfort is en de exalto voor sportiviteit
Budget: energy
[ Voor 53% gewijzigd door melcon op 01-03-2012 10:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()