Natuurlijk van diverse factoren afhankelijk, maar hij viel bij mij goedkoper uit terwijl onze tarieven normaal niet echt voordelig zijn in vergelijking met andere bedrijven. Ik heb gisteren de volgende besteld:la_fusion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:19:
Even ter update.. ik heb van de leasemaatschappij een offerte voor de Renault Megane 1.5 dci 110 FAP S&S GT-line 5 deurs hatchback gekregen. Op basis van 35000 km/jaar, 48 maanden, winterbanden + vervangend vervoer. Zo'n 770 euro excl btw, incl brandstof.
Best netjes dacht ik zo! Er zitten echter vziw geen opties op die je los kunt kiezen.
De coupe kon nog niet berekend worden door de leasemaatschappij, die overigens de modellen in april/mei verwacht.
Megane Coupe Eco2 Energy dCi 110 Stop en Start GT Line
- Bleu Malte kleur
- Bose
- Aut parkeerrem
- Stoelverwarming
- Pack Lumiere (glazen dak + privacy glass)
- Pack introduction GT Line (Lane departure warning/ Grootlicht assistent)
- Bandenspanningcontrolesysteem
Dit kwam op nog geen 735 obv 36k km/j en met vervangend vervoer, incl brandstof en mag er heel europa mee door. Ter vergelijking, een 'kale' GT line Dci110 kostte vorige week nog 860 in de lease. Heb dus maar een zootje opties op gegooid maar nog ruim onder budget (wat je gelukkig wel terug krijgt
Ik ben iig zeer blij, kan nu zon beetje mn droomauto (op de motor na natuurlijk) rijden voor een prikkie
[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 08-12-2011 16:22 ]