[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 81.933 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:04
he ik heb een vraagje/probleem,

Ik zoek al een tijdje een oplossing voor dit probleem.

Als ik muziek aan heb via Foobar2000 en ik start dan Chrome of ik veranderd dan van pagina dan gaat de muziek zwaar stotteren voor 1 sec ongeveer.
Ook tijdens film kijken, meestal 1080p .mkv via VLC op 1920x1080, dan wil het beeld en geluid nog wel eens even stotteren.
Ik heb k-lite media codec pack geinstalleerd.

Hopelijk weet iemand hoe je dit kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Pausie schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:55:
he ik heb een vraagje/probleem,

Ik zoek al een tijdje een oplossing voor dit probleem.

Als ik muziek aan heb via Foobar2000 en ik start dan Chrome of ik veranderd dan van pagina dan gaat de muziek zwaar stotteren voor 1 sec ongeveer.
Ook tijdens film kijken, meestal 1080p .mkv via VLC op 1920x1080, dan wil het beeld en geluid nog wel eens even stotteren.
Ik heb k-lite media codec pack geinstalleerd.

Hopelijk weet iemand hoe je dit kan verhelpen.
Volgens mij hebben hier ook al andere mensen over geklaagd, moet je maar even kijken in de vorige posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:04
nielsjuuh23 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Volgens mij hebben hier ook al andere mensen over geklaagd, moet je maar even kijken in de vorige posts
ja ik had hier ook over geklaagd, maar nog steeds geen antwoord op gekregen/oplossing gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik zou graag een XPS 15 aanschaffen. Videokaart en Processor hou ik ( volgens dit topic ) best op de basis :
i5 2410M
Nvidia GT520

Beeldscherm is me net wat te duur, het enigste wat ik nog nodig heb is ingebouwde bluetooth en backlit tobo.
Ik kom dan op ongeveer 750 euro.
Nu kreeg ik het advies om zeker die 3 jaar service erbij te nemen ( 150 euro ).
Iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ga deze denk ik zo bestellen:
http://cgi.ebay.nl/Extern...ernal&hash=item41579e3acc

Iemand ervaringen of tips met/over deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:22:
Hey,

Ik zou graag een XPS 15 aanschaffen. Videokaart en Processor hou ik ( volgens dit topic ) best op de basis :
i5 2410M
Nvidia GT520

Beeldscherm is me net wat te duur, het enigste wat ik nog nodig heb is ingebouwde bluetooth en backlit tobo.

Alvast bedankt !
Voor €796 heb je een i7 en het 1080p scherm.

Geloof me maar, het scherm is veel meer waard dan €50. Als dat niet past zou ik eerder pricewatch: Asus K53SV-SX146V aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:22:
Hey,

i5 2410M
Nvidia GT520

Alvast bedankt !
Beeldscherm zou ik sowieso nemen!
Anders kan je beter de ASUS K53 serie nemen, is zonde van je geld.
Ik heb wel de 3 jaar gedaan. (Next day)
Is namelijk bij mij gebeurd dat mijn ASUS laptop 8 dagen na een garantietermijn van 2 jaar kapot ging. (Moederbord defect, kosten: €300-400 terwijl laptop waarde ook ongeveer nog €200-300 was. 2 jaar daarvoor voor 700 euro gekocht)
Nou maakt mij dat niet zo heel veel meer uit, want die was niet splinternieuw toen ik hem kocht, maar bestond al een paar maanden, en was niet high end.
Deze XPS 15 is wel high-end voor mij, en ik zou het zeer zonde vinden als deze na 2 jaar kapot zou gaan, dus daarom voor de zekerheid de 3 jaar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt: je hebt 3 jaar genomen omdat dat in de aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:51:
Je bedoelt: je hebt 3 jaar genomen omdat dat in de aanbieding was.
Uiteraard was dat ook lekker meegenomen! :D

Zojuist deze:
behuizing besteld. Zal laten weten of hij past, en hoe de verzending is gegaan!

@Darkstone: Heb je SSD vragenlijst even ingevuld!
Hoe ziet het er nu naar uit?! #offtopic

[ Voor 9% gewijzigd door JPtjeeNL op 06-08-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
ik heb vorige week ook een xps15 besteld! ik verwacht deze maandag of dinsdag in huis te hebben.

Nu wil ik er graag een SSD inzetten. Ik zag dat de crucials M4 de beste keus is, waar hebben jullie de SSD's ingebouwd? met een caddy in de dvd bay?

Het lijkt me veel handiger om dan de ssd in te bouwen in de laptop en de reguliere schijf in de dvd bay te doen, zodoende zou ik de dvd drive ook nog daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Ik lees hier echter niet waarom jullie niet de keus gemaakt hebben om het zo te doen, is de hdd zo lastig uit te wissellen met de ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPtjee007 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

Uiteraard was dat ook lekker meegenomen! :D

Zojuist deze:
behuizing besteld. Zal laten weten of hij past, en hoe de verzending is gegaan!

@Darkstone: Heb je SSD vragenlijst even ingevuld!
Hoe ziet het er nu naar uit?! #offtopic
Heb je Dell nog gebeld over je harde schijf die al bleek te zijn gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColTju schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:46:
ik heb vorige week ook een xps15 besteld! ik verwacht deze maandag of dinsdag in huis te hebben.

Nu wil ik er graag een SSD inzetten. Ik zag dat de crucials M4 de beste keus is, waar hebben jullie de SSD's ingebouwd? met een caddy in de dvd bay?

Het lijkt me veel handiger om dan de ssd in te bouwen in de laptop en de reguliere schijf in de dvd bay te doen, zodoende zou ik de dvd drive ook nog daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Ik lees hier echter niet waarom jullie niet de keus gemaakt hebben om het zo te doen, is de hdd zo lastig uit te wissellen met de ssd?
Ik meen Darkstone wees er eerder op dat de caddy minder goed is qua absorptie van trillingen. In die zin is het wellicht slimmer om de SSD in de caddy te plaatsen, aangezien een SSD toch veel schokbestendiger is. Qua aansluiting maakt het sowieso niks uit, is allebei SATA3. Of het qua montage nog iets uitmaakt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:06
oke, nu vraag ik me af waarom een hoop mensen een SSD in willen bouwen, en de dvd drive eruit halen...

kan iemand me uitleggen waarom:P

sorry voor de vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
SSD's zijn veel sneller en betrouwbaarder als een normale hdd, er zitten dan ook geen bewegende delen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn zat SSD's die bij bosjes sterven. De techniek is op zich heel erg betrouwbaar en zuinig, in de praktijk valt dat bij de meeste non-intel SSD's heel, heel erg tegen.
DvanK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:07:
oke, nu vraag ik me af waarom een hoop mensen een SSD in willen bouwen, en de dvd drive eruit halen...

kan iemand me uitleggen waarom:P

sorry voor de vraag..
Start je computer opnieuw op. hoelang zit je dan naar een scherm te staren terwijl je niets kunt doen? 50 seconden?

Stop er een SSD in, en het is <20 seconden. Het geld zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Voor vele is de kostprijs een reden om juist geen ssd aan te schaffen, zelf heb ik er geen maar ik denk dat daar in de toekomst wel verandering in gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Velen zijn anders wel in het bezit van een i7. als je die inwisselt voor een i3 en pricewatch: Kingston SSDNow V+100 SVP100S2/96G (stand-alone drive) 96GB heb je imo een veel betere laptop.

Mensen kijken alleen nog maar naar de processor. Een goed scherm, accuduur, en een SSD, daar moet je je geld aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Klopt veel mensen denken dat je met een snelle processor ook gelijk een snelle pc hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Het moederbord van de XPS15 heeft 2x een Sata3 aansluiting. 1 voor de bijgeleverde harde schijf, eentje voor de dvd-drive. De dvd-drive zal echter nooit de volle snelheid van sata3 benutten, dus vervangen sommige mensen met een SSD, welke dat wel kan. Als je een SSD als OS-drive hebt, dan zal je hele computer soepeler en sneller aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Ik zit te nog een beetje te twijfelen tussen de 9cell en de 6 cell accu en dan voornamelijk hoe de laptop staat/eruit ziet. De foto's die eerder door een gebruiker gepost zijn doen het helaas niet meer. Heeft iemand wellicht de 9cell accu besteld? Zou die persoon dan wellicht wat foto's kunnen maken?

@ Darkstone, die prijs a 796, op basis van welke kortingen is dat? De 40/60/90 korting + 10% ?

Ik heb nu i7+1080 scherm+ backlit toetsenbord + 9 cell voor € 999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Hier wat foto's met de 9 cell accu:
http://www.laptopmag.com/review/newgallery.aspx?id=43110#top

[ Voor 24% gewijzigd door nielsjuuh23 op 06-08-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probeer de sheet in de 2e post dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

denuz schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:28:
Ik zit te nog een beetje te twijfelen tussen de 9cell en de 6 cell accu en dan voornamelijk hoe de laptop staat/eruit ziet. De foto's die eerder door een gebruiker gepost zijn doen het helaas niet meer. Heeft iemand wellicht de 9cell accu besteld? Zou die persoon dan wellicht wat foto's kunnen maken?
Ik ben in bezit van een 9cell batterij maar ik kan momenteel geen foto's ervan maken omdat er wat problemen mee zijn (niet met de batterij zelf) en dus maken ze hem daar nu,

Als je kan wachten wil ik wel foto's maken, hoop hem volgende week terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

@ Darkstone, die prijs a 796, op basis van welke kortingen is dat? De 40/60/90 korting + 10% ?

Sure:

XPS 15 (9-cell)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gI5V2g1nw7xPhIY1tfXvwncD/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DdyvCFzBdaQNNc03BSHFsDM0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kBa4R7gvk2jYYO5qIrv7S2Mh/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8R47PdnVBs6tQfMWNZ1dcTj0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tI84hIW8xwDBgsA0ElnpFifs/thumb.jpg

Klikken voor groot. Kwaliteit is niet super, heb uit luiheid even m'n telefoon gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Wat een snelheid! Bedankt! Kwaliteit voldoet, hoeft ook helemaal geen hi-res, ging meer om de indruk. Heb het idee dat het wel prima is. Toen ik destijds nog een studio xps 16 had, zette ik er altijd iets onder zodat de airflow is beter was. Dat hoeft nu dan niet meer.

@ darkstone, ja. in die berekeningen wordt er nog van 10% extra korting uitgegaan, die korting heb ik helaas niet in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
denuz schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:18:
Wat een snelheid! Bedankt! Kwaliteit voldoet, hoeft ook helemaal geen hi-res, ging meer om de indruk. Heb het idee dat het wel prima is. Toen ik destijds nog een studio xps 16 had, zette ik er altijd iets onder zodat de airflow is beter was. Dat hoeft nu dan niet meer.
Ervaar ik ook als een voordeel ja, je hoeft niets meer eronder te leggen. Ander voordeel is dat ie makkelijker van de tafel af te pakken is. :+ Bevalt prima, zo'n 9-cell.

Hi-res kostte mij nog minder moeite, hoefde ik tenminste niet te resizen. :+

@ Darkstone: Misschien leuk om de foto's toe te voegen (als linkje of wat dan ook) aan de startpost, ik verwijder ze niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
In de startpost staan idd enkele foto's welke niet meer werken,vandaar me vraag ook.

En tekstbewerken/browsen/wifi aan/beeldhelderheid lager, gaat de batterij dan daadwerkelijk 4.5 uur mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ja. :P Helderheid op 40% en dan gewoon MSN aan, muziekje op (speakers zijn ge-ni-aal), en wat internetten. Helderheid is zeker niet te laag, werkt prima. Sterker nog, zelfs met AC erop ga ik niet hoger dan 56% (binnenshuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online

Ik heb een 9-cell bij mijn XPS 15 genomen, en vind het perfect!
Zie als enigste nadeel eigenlijk het gewicht.
Voordelen voor mij zijn:
- Meer ergonomische houding
- Langere accuduur
- Luchtcirculatie kan beter onder de notebook plaatsvinden.
- De notebook ligt beter op schoot, omdat je de 'rubbertjes' op je benen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Het gewicht neemt met 200 gram toe ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:29:
[...]

Heb je Dell nog gebeld over je harde schijf die al bleek te zijn gebruikt?
Ja, vertelde mij doodleuk dat zij geen programma's ondersteunde van derden, waarop ik antwoordde dat dat programma alleen maar als het ware een bestand uitleest die op de harddisk word opgeslagen.
Werd verteld dat als hij geen kuren vertoonde, zij niks voor mij konden doen.
SCHANDALIG, want ze stoppen er gewoon refurbished zooi in! (Heb dit volgens mij al ergens in het topic verteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Ben nog steeds opzoek naar een goede backpack.
Iemand al ervaringen met sommige backpacks?
Weet nog steeds niet of ik die Samsonite Pro-Tect moet nemen, aangezien mijn laptop 0,8 cm groter is dan de maximale afmetingen die de laptop mag zijn.
Het is helaas geen zachte stof of iets dergelijks die erin zit, dus meerekken zal misschien moeilijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Tsja, is x4 cm zie ik, en de breedte met 9-cell is 6.5 ongeveer, dus zal je de batterij los moeten halen!
Samsonite :9~
Twijfelde ook tussen de Pillow, alleen nadeel daarvan is dat hij voor 17" geschikt is, en denk ik dat de laptop zal gaan schuiven in de tas.
Dat is niet zo lekker natuurlijk achterop de fiets of scooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb er een belkin backpack bijbesteld, gewoon op de dell website. Koste me 5 euro meer, omdat ik ipv de 40 euro korting de 60 kon pakken.

Ga er eventueel later een betere bijkopen, hoef er nu nog niet veel mee te slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 9cell accu kan je net zo goed via ebay kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Nee, niet.
Upgrade naar 9 cell kost me 70euro, en kan daardoor gebruik maken van hogere korting.
Een nieuwe,losse 9 cell kost sowieso 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar je betaal dan 100 en heb je 2 accues
ze verdienen wel heel veel aan die 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vertrouw die eBay accu's niet echt om heel eerlijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:19
Tsjah je hebt er met 3 jaar garantie.
Ik zie zelf nog wel wat het wordt. Zal wel een 9-cell kunnen gebruiken.
Kon in Belgie geen 9-cell nemen icm. een i5...gvd.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Kan iemand me vertellen hoe ik de GT525 moet OC'en ik heb al zoveel gezocht op het forum en op Google maar nog niks gevonden.
Ik ben een complete noob op het gebied van OC'en en heb het nog nooit gedaan.
Ik heb gehoord dat het zelfs mogelijk is om de GT525 te OC'en naar de snelheid van de GT555?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Een paar pagina's terug stel je precies dezelfde vraag en krijg je daar nog eens antwoord op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
Ik volg dit topic al een geruime tijd. Ik heb ook een grote interesse in deze laptop. Met name factoren als het scherm zijn zaken die mij over de streep trekken.

Mijn laptop gebruik ik zeer intensief, gemiddeld zo'n 6 uur per dag op ca. 6-8 verschillende plekken. Mobiliteit en stevigheid is echt een enorme plus.

Mijn budget is niet ver over de duizend euro, en dan kom ik automatisch bij dit model terecht.

Eigenlijk kwam ik hier ook een beetje voor een andere vraag, ik zag dit product op ebay.com: http://cgi.ebay.nl/LENOVO...Nov05&hash=item25654961ff

Een Lenovo Thinkpad. De prijs is wel erg goed (misschien wel TE goed om waar te zijn). In welke opzichten zijn deze anders dan de Dell XPS 15? Voor mij vielen de volgende dingen al op, Accuduur is bij de XPS stukken hoger (De thinkpad haalt zo'n vier uur met een zes cell accu). Belangrijk vind ik ook hoe het scherm zich verhoudt tot de Dell.

Ik las op internet enkele reviews waar men positief is over het Full HD scherm. Ik weet alleen niet in hoeverre dit in verhouding kan staan tot die uit de XPS. Ik heb goed gezocht, maar vergelijkingen worden op dat gebied niet gemaakt.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De W520 is de enige laptop met een vergelijkbaar scherm als de xps 15: het paneel is exact hetzelfde, behalve de matte finish.

Maar let op: er zijn meerdere 1080p schermen te configureren in de W520, het is dus niet zeker dat je dat scherm krijgt. Als je uitstel wil zou je moeten vragen of de seller monitor asset manager. wil draaien. Het typenummer is B156HW01 v4. En v7 voor de glansverzie in de xps 15.

Er zit trouwens een 9-cel batterij in. Deze doet het volgens mij langer dan de xps 15. En bedankt voor de link. Als mijn huidige studio word gestolen wil ik ook wel zo'n W520, volgens mij is dat de lichtste laptop met een degelijk scherm :P En maar €250 duurder dan de xps 15. Dat is niets voor 3 jaar garantie en workstation-class bouwkwaliteit.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Wat is het verschil tussen de workstation bouwkwaliteit en een gewone laptop dan? Ik kan het zo snel niet op internet vinden

[ Voor 5% gewijzigd door venom1 op 07-08-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bouwkwaliteit is gewoon veel beter. bv:

Als je dat met je xps 15 doet breekt hij als een rietje doormidden...

Het punt is dat lenovo in nederland achterlijk duur is... Dat is overigens voor de meeste zakelijke merken het geval.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:35:

[video]

Het punt is dat lenovo in nederland achterlijk duur is... Dat is overigens voor de meeste zakelijke merken het geval.
Lal dat filmpje, die op ebay was goedkoop, maargoed dan moet je hem vanuit de VS laten komen e dan betaal je invoerrrechten enz. Niet praktisch, hier in nl is die thinkpad dezelfde prijs in euro als daar in dollar.

Btw ik vind het niet meer dan normaal dat een XPS dan naar de **** is

[ Voor 5% gewijzigd door venom1 op 07-08-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

venom1 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:45:
[...]

Lal dat filmpje, die op ebay was goedkoop, maargoed dan moet je hem vanuit de VS laten komen e dan betaal je invoerrrechten enz. Niet praktisch, hier in nl is die thinkpad dezelfde prijs in euro als daar in dollar.

Jep, en daarom kopen wij consumenten maar gewoon een XPS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
venom1 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:45:
:P

Ik was inderaad de BTW vergeten.. Je komt dus wat duurder uit, maar alsnog goedkoper dan nederland. Hij kost minder dan ze in nederland durven te vragen voor een exemplaar met 900p scherm...

Wellicht is de http://cgi.ebay.com/DELL-...Nov05&hash=item2a12102f75 dan ook een optie, er staan er meer op ebay voor dezelfde prijs.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat dan via ebay? Moet je dan vooraf betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:13:
De W520 is de enige laptop met een vergelijkbaar scherm als de xps 15: het paneel is exact hetzelfde, behalve de matte finish.

Maar let op: er zijn meerdere 1080p schermen te configureren in de W520, het is dus niet zeker dat je dat scherm krijgt. Als je uitstel wil zou je moeten vragen of de seller monitor asset manager. wil draaien. Het typenummer is B156HW01 v4. En v7 voor de glansverzie in de xps 15.

Er zit trouwens een 9-cel batterij in. Deze doet het volgens mij langer dan de xps 15. En bedankt voor de link. Als mijn huidige studio word gestolen wil ik ook wel zo'n W520, volgens mij is dat de lichtste laptop met een degelijk scherm :P En maar €250 duurder dan de xps 15. Dat is niets voor 3 jaar garantie en workstation-class bouwkwaliteit.
Het is een klein beetje offtopic, maar toch vind ik dat je dit ook moet weten.

Ze hebben garantie die internationaal geldt, het schijnt dat je voor de garantie die 3 jaar is ook in Nederland terecht kan. Het is dikke pech als je de douane op je dak krijgt helaas, dan betaal je 21% 'douane' kosten en 19% BTW. Toevallig zelf ervaringen met de import van computers uit de VS?

Zeer interessant om te weten dat het paneel hetzelfde kan zijn! In ieder geval wordt het scherm in alle reviews geroemd.
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:35:

[video]

Op ebay bestellen of in een Nederlandse webshop bestellen is 1000-1200 euro verschil. Ronduit belachelijk, het verschil tussen de VS en europa.

[ Voor 16% gewijzigd door fonsoy op 07-08-2011 11:35 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:13:

Er zijn ook nog de HP elitebooks met de DreamColor schermen daar zit ik op dit moment namelijk naar te kijken ( elitebook 8560 en 8760 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de enige laptop, samen met de precision lijn, die een beter scherm bevat dan in de xps 15/w520. Ik had hem niet genoemd omdat beide notebooks 100% zeker buiten je budget liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Maar als ik die Samsonite bestel, heb ik wel heel weinig ruimte over voor mijn boeken :)
Welke tassen hebben andere mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Hmpf. Mijn l501x met i7 en GT435m is ondertussen onder het uur gedoken in batterijduur. Bij battery meter geeft ie ook aan dat mijn batterij ook aan het einde zit van zijn normale levensduur. Toch wel erg vreemd, aangezien ik hem pas november heb. Is er iets dat ik compleet verkeerd heb gedaan? En is er iets waardoor ik er weer wat leven in kan blazen? Ik heb bijna de neiging om een keer een 9cell accu van eBay te pakken, maar dan zal de batterijduur nog steeds weinig voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien dell bellen? Een accu is een verbruiksproduct. Na X jaar zijn ze gewoon stuk en soms eerder.

De i7 stond ook nooit bekend om zijn goede accuduur, de reden dat ik hem altijd afraadde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Accuduur was opzich niet zo'n probleem voor mij, vandaar dat ik voor de i7 ben gegaan, maar ondertussen is het wel heel erg geworden. Ik kan begrijpen dat ik na een jaar niet de volledige accuduur meer heb. Achja, ik zal wel even bij Dell slijmen, misschien dat ze aardig zijn.... Hoewel ik er weinig hoop in heb.

Overigens is dat ook wel de reden dat ik eigenlijk baal dat ik niet de l502x heb, maarja.... Dat zie je altijd helaas. Een aantal maanden nadat je iets nieuws koopt verschijnt er alweer iets dat een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
JPtjee007 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Maar als ik die Samsonite bestel, heb ik wel heel weinig ruimte over voor mijn boeken :)
Ik ben ook op zoek naar een goede laptop rugzak voor mijn XPS15. Ik had eerst de Targus CN600 (gejat).
Vanwege mijn goede ervaring met de voorgenoemde Targus was ik aan het kijken naar de Targus TCG650. Maar ik heb het idee dat deze behoorlijk lomp is. Lomper dan de CN600, welke al best wel groot was...

Dus, iemand aanrader voor een stevige laptop-tas die de XPS15 kan dragen en beschermen EN nog ruimte heeft voor zware studieboeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Ik heb zonder problemen de welbekende Eastpack gebruikt hiervoor.
Paste een laptop inclusief sleeve in de laptop ruimte.
Het is dit model, of lichtjes anders, http://www.preisvergleich...132__820--K132-674_60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dat ook krijg steeds zo balkje die je niet kan gebruiken boven aan me beeld van mij xps 15 als je op nieuwe opstart is weg en op eens is weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
hebben jullie dat ook krijg steeds zo balkje die je niet kan gebruiken boven aan me beeld van mij xps 15 als je op nieuwe opstart is weg en op eens is weer
op eens balkje full screen is vaker wat gezegd. zoek

Mwa, daar heb je ook vrij weinig aan. Maar probeer de volgende keer iets duidelijk te zijn. Lees je bericht nog eens door voor je op versturen klikt.

Over dit probleem is zelfs wat vermeld in de topicstart, daar wordt doorverwezen naar deze link. Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar heb dan ook een clean install gedaan.

Volgens mij heeft het met Dell Datasafe te maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Creadion op 07-08-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit bedoel ik
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/9655/naamloosfh.png

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
Kijk is op deze site: ;)

http://nw360.blogspot.com...on-windows-7-desktop.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Zie edit in mijn vorige bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ben er vanaf volgens mij.

dit komt dus vaak voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XilenceSR schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:58:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een goede laptop rugzak voor mijn XPS15. Ik had eerst de Targus CN600 (gejat).
Vanwege mijn goede ervaring met de voorgenoemde Targus was ik aan het kijken naar de Targus TCG650. Maar ik heb het idee dat deze behoorlijk lomp is. Lomper dan de CN600, welke al best wel groot was...

Dus, iemand aanrader voor een stevige laptop-tas die de XPS15 kan dragen en beschermen EN nog ruimte heeft voor zware studieboeken?
Ik van m'n werk bij de Latitude een Dicota rugzak erbij gekregen. Bevalt me tot nu toe erg goed. Volgens mij past de XPS15 er ook wel in.

/edit Deze is het:
http://zoek.dell.nl/1/2/1...van-maximaal-16-inch.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:11:
bedankt ben er vanaf volgens mij.

dit komt dus vaak voor
Psst, lees als je een probleem hebt eerst even de TS, dit stond daar namelijk ook in. :)
JPtjee007 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Zijn ze dan zo krap? Ik ga em namelijk ook meenemen naar school.. :P

[ Voor 36% gewijzigd door S_Chief op 07-08-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien een domme vraag,
Er is een XPS 15 onderweg, en nou ben ik op zoek naar een geschikte sleeve-tas. Ik had deze in gedachten:
http://dynabyte.nl/artike...otebook_Sleeve_Dark_Fleur

Maar mijn vraag is nu of er door de rits geen krassen komen op de zijkant van de laptop. Heeft iemand ervaring met zo'n soort sleeve met rits? Dit wordt mijn eerste laptop, dus wil ik hem uiteraard zo netjes mogelijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:01:
Ik heb misschien een domme vraag,
Er is een XPS 15 onderweg, en nou ben ik op zoek naar een geschikte sleeve-tas. Ik had deze in gedachten:
http://dynabyte.nl/artike...otebook_Sleeve_Dark_Fleur

Maar mijn vraag is nu of er door de rits geen krassen komen op de zijkant van de laptop. Heeft iemand ervaring met zo'n soort sleeve met rits? Dit wordt mijn eerste laptop, dus wil ik hem uiteraard zo netjes mogelijk houden.
Het is uiteindelijk maar een gebruiksvoorwerp heh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Houdt natuurlijk niet in dat je niet zo voorzichtig mogelijk ermee moet zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
SChief schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 19:14:
[...]

Psst, lees als je een probleem hebt eerst even de TS, dit stond daar namelijk ook in. :)

[...]

Zijn ze dan zo krap? Ik ga em namelijk ook meenemen naar school.. :P
Ja die jij liet zien had niet heel veel liters qua grootte.
De Pro-Tect daarin tegen weer wel!
Alleen ja, de laptop is 37,9 cm breed ongeveer, en de maximale breedte van de laptop in die tas is 37 cm. -___-
Dan heb je ook nog de Pro-DLX 3 variant, en die is weer even een tikkie duurder, maar heeft ook maar een 37 maximale breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:10:
[...]

Ik van m'n werk bij de Latitude een Dicota rugzak erbij gekregen. Bevalt me tot nu toe erg goed. Volgens mij past de XPS15 er ook wel in.

/edit Deze is het:
http://zoek.dell.nl/1/2/1...van-maximaal-16-inch.html
Hm, is ook wel een goede.
Daar past hij zeker in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 6GB in m'n XPS15, een reepje van 4GB en een reepje van 2GB. Hoe zit dat precies met 'dual channel' enzo? Werkt dat nu wel of niet met deze config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPtjee007 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:10:
[...]

Hm, is ook wel een goede.
Daar past hij zeker in..
Ja, maar ik weet niet of er dan nog heel veel boeken bij passen. Sowieso wel een paar. Maar van die overdreven dikke 1000+ blz. ICT-boeken misschien maar 2 of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:01:
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.shopperhive.co.uk/n/samsonite-aramon2-laptop-case.jpg

Ik gebruik een Samsonite Aramon.
Hele zachte sleeve waarbij de rits beschermd wordt door een laagje stof eronder, zodat die de laptop niet raakt. Je kunt hem om de laptop heen laten zitten als je hem openritst en de laptop gebruikt, al heb ik daarbij wel gemerkt dat de opstaande rand dan de airflow wat beperkt. Aangezien ik het ding vooral voor transport gebruik maakt dat me niet veel uit. Het in- en uit de tas schuiven levert dan iig geen nare krassen op, en ook andere spullen in de tas niet, wat ik wel fijn vind. Het mag dan een gerbuiksvoorwerp zijn, ik ben er graag zuinig op.

edit: beter fotootje gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door Appelsap op 08-08-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
JPtjee007 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Ja die jij liet zien had niet heel veel liters qua grootte.
De Pro-Tect daarin tegen weer wel!
Alleen ja, de laptop is 37,9 cm breed ongeveer, en de maximale breedte van de laptop in die tas is 37 cm. -___-
Dan heb je ook nog de Pro-DLX 3 variant, en die is weer even een tikkie duurder, maar heeft ook maar een 37 maximale breedte.
Ik ga straks even kijken naar de tas (deze dus). :) Zal wel krapjes zijn. Anders even naar deze kijken, iets minder mooi maar wel groot genoeg..

Max. laptop afmetingen: 38.0 x 27.0 x 4.0 cm

XPS is met 9 cell: 38.0 x 26.0 x 5.0 cm

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 08-08-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 08:56:
[...]

Ja, maar ik weet niet of er dan nog heel veel boeken bij passen. Sowieso wel een paar. Maar van die overdreven dikke 1000+ blz. ICT-boeken misschien maar 2 of 3.
Ja dat is ook weer zo.
En ik vind het design van de Samsonite toch net wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:52
Ik heb een klein probleempje met mijn touchpad, nou ja niet echt een probleem maar wel irritant.
Ik heb het scrollen ingesteld op normaal scrollen, dus aan de rechterkant van het touchpad wrijven om te scrollen. Als ik nu scroll dan gaat dit goed tot ik stop met scrollen, dus als ik mijn vinger van het touchpad haal. Dan keert hij iets terug naar boven wat soms heel irritant kan zijn. Wat moet ik daarbij veranderen aan de instellingen zodat ik dit niet meer heb? Heb al wat zitten zoeken en prutsen maar zonder goed resultaat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
SChief schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Ik ga straks even kijken naar de tas (deze dus). :) Zal wel krapjes zijn. Anders even naar deze kijken, iets minder mooi maar wel groot genoeg..

Max. laptop afmetingen: 38.0 x 27.0 x 4.0 cm

Laat even weten wat je van de tas vindt a.u.b.
Wat je van de ruimte vindt, en of je denkt dat hij nog speling heeft.
Aangezien ik de Pro-Tect wil bestellen, en daar de max. afmeting 37 ipv 38 is.
Als er dus bij jou wat speling zit, weet ik dat die meting van 37 niet geheel zal kloppen. (Als je snapt wat ik bedoel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zal het zeker laten weten, ik neem m'n laptop alleen niet mee omdat ik geen sleeve heb. :P Neem wel een rolmaat mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Appelsap schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:34:
[...]

[afbeelding]

Ik gebruik een Samsonite Aramon.
Hele zachte sleeve waarbij de rits beschermd wordt door een laagje stof eronder, zodat die de laptop niet raakt. Je kunt hem om de laptop heen laten zitten als je hem openritst en de laptop gebruikt, al heb ik daarbij wel gemerkt dat de opstaande rand dan de airflow wat beperkt. Aangezien ik het ding vooral voor transport gebruik maakt dat me niet veel uit. Het in- en uit de tas schuiven levert dan iig geen nare krassen op, en ook andere spullen in de tas niet, wat ik wel fijn vind. Het mag dan een gerbuiksvoorwerp zijn, ik ben er graag zuinig op.

edit: beter fotootje gevonden
Dit vind ik ook zeker tof!
Helemaal dat je hem zo even makkelijk dicht kan ritsen, en gewoon om je laptop kan laten zitten.
Wel zo makkelijk als je van lokaal naar lokaal moet.
In welke tas doe jij hem dan als je hem meeneemt? Gewoon in een EastPack o.i.d.?
En is hij waterdicht?
Past hij er ook in met de 9-cell accu, of heb jij alleen de 6-cell? En houdt hij ruimte over?

Hoop dat je antwoord hebt op mijn vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
SChief schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:31:
Zal het zeker laten weten, ik neem m'n laptop alleen niet mee omdat ik geen sleeve heb. :P Neem wel een rolmaat mee. :+
Neen dat zou ik zeker niet doen!
Want het meten is áltijd anders dan de laptop zelf.
Dat heb ik zelf ook gemerkt!
Dus misschien dat je een laptoptas ergens kan lenen o.i.d.?
Misschien dat je de laptop namelijk wel iets schuiner in de tas kan zetten o.i.d., snap je wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
@Darkstone, misschien een goede voor de starttopic:

Is moeilijk te vinden op Google, maar staat er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Ik zoek ook nog een mooie laptop tas, van The North Face hebben ze volgens mij nog mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
JPtjee007 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:33:
[...]

Neen dat zou ik zeker niet doen!
Want het meten is áltijd anders dan de laptop zelf.
Dat heb ik zelf ook gemerkt!
Dus misschien dat je een laptoptas ergens kan lenen o.i.d.?
Misschien dat je de laptop namelijk wel iets schuiner in de tas kan zetten o.i.d., snap je wat ik bedoel ;)
Hij past met moeite in deze, maar je hebt vrijwel geen ruimte voor boeken. :P Erg krap. Met sleeve is het trouwens helemaal een no-go.

Deze is een stuk ruimer, en zal ik ws. dan ook nemen. :) Ook weer zonder sleeve, aangezien er al een heel protectiesysteem in zit. :P

[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 08-08-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
SChief schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:44:
[...]

Hij past met moeite in deze, maar je hebt vrijwel geen ruimte voor boeken. :P Erg krap. Met sleeve is het trouwens helemaal een no-go.

Deze is een stuk ruimer, en zal ik ws. dan ook nemen. :) Ook weer zonder sleeve, aangezien er al een heel protectiesysteem in zit. :P
Die wilde ik ook, de Protect!
Alleen daar kan maximaal 37 in ipv 38 wat ik al telkens zeg.
Denk je dan dat dat wel gaat passen, aangezien je net zei dat de laptop er maar net ingaat?!

Uiteraard zonder sleeve! ;)
Die is puur voor bijvoorbeeld een simpele Eastpack met boeken erin.

[ Voor 9% gewijzigd door JPtjeeNL op 08-08-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Ik gebruikte een sleeve icm. eastpack met laptopvakje (achterin), paste ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ja met een Eastpak gaat het met gemak ja, die heeft dan ook niet zo'n dik compartiment als een Samsonite. :P

@ JPtjee007: Denk het wel, kreeg de rolmaat t/m 38 cm erin. :P Morgen maar eens kopen, als ie niet past dan breng ik em terug. Ik maak wel wat foto's enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrOcean
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-04 14:51
ik ben nu ongeveer een maand in bezit van een prachtige Dell XPS 15 17 2630 gt525 FHD
en ik heb enorme ruzie met microsoft office. ik kan geen word document openen zonder dat word vast loopt en daarna in veilige modus wel kan starten.
en verder vraag ik me af, merken meer mensen dat de laptop naast het touchpadveel vuil opneemt wat je er alleen afkrijgt mbv een nat doekje? ik vind dat best jammer. zo'n mooie laptop en dan zoveel vuil wat word aangetrokken ondanks dat het een grotendeels matte laptop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boven de touchpad zit een klein strookje doorzichtig plastic, heeft dat nog een functie of ben ik nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daaraan kan je, gok ik, zien of het touchpad aan staat. Ik gok maar wat hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:20:
Bij mij doet hij helemaal niks, daarom mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
Ik vermoed dat dat is om de trackpad eruit te halen? Not zoals bovenaan het toetsenbord er allemaal inhammetjes zitten om her er makkelijk uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:20:
nope :P (ofwel maar bij mij doet hij het niet goed)

Bij mij staat hij altijd aan >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Laatst online: 26-08 11:19
Dat is het lampje wat gaat branden als je je touchpad uitzet via Fn+F3 (uit mn hoofd). Als je je touchpad aan hebt staan, staat dit lampje aan. (Zo is het bij mijn in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glandur schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:35:
Dat is het lampje wat gaat branden als je je touchpad uitzet via Fn+F3 (uit mn hoofd). Als je je touchpad aan hebt staan, staat dit lampje aan. (Zo is het bij mijn in ieder geval)
Yep, dat is het. thx _/-\o_

Touchpad uit = oranje verlichting aan
Touchpad aan = verlichting uit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Yep, dat is het. thx _/-\o_

Touchpad uit = oranje verlichting aan
Touchpad aan = verlichting uit
Verklaard waarom die van mij altijd aanstaat :P ik heb touchpad altijd uit staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
SChief schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:38:
Ja met een Eastpak gaat het met gemak ja, die heeft dan ook niet zo'n dik compartiment als een Samsonite. :P

@ JPtjee007: Denk het wel, kreeg de rolmaat t/m 38 cm erin. :P Morgen maar eens kopen, als ie niet past dan breng ik em terug. Ik maak wel wat foto's enzo. :)
De Protect wil je gaan proberen begrijp ik?!
Heel graag!
Zou ik echt zó blij mee zijn!
Woon zelf namelijk niet dichtbij een winkel waar ze de Protect of een andere 37 cm model verkopen, dus als jij mij dat zou kunnen vertellen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Je kan natuurlijk ook altijd gewoon een backpack kopen via internet, en deze daarna terugsturen. Je hebt 7 dagen de tijd om te kijken of die past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
JPtjee007 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:54:
[...]

De Protect wil je gaan proberen begrijp ik?!
Heel graag!
Zou ik echt zó blij mee zijn!
Woon zelf namelijk niet dichtbij een winkel waar ze de Protect of een andere 37 cm model verkopen, dus als jij mij dat zou kunnen vertellen! _/-\o_
Ik ga morgen de Pro-Tect halen ja. :P Had em gevonden voor €95,-- :)
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De CSL policy geldt ook voor ervaringen topics zoals deze! Dat wil dus zeggen dat de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen hier niet gewenst zijn. Handige links hiervoor zijn de [NBBG-aanschaf] topics, Dell waardebonen topic en het Dell levertijden topic.