[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 81.890 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:57

NSG

Je weet niks!

YoghurtO_o schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:58:
Lig net in bed, had de xps aan de lader gedaan om klaar te zijn voor morgen, maar opeens begint die lader te tikken/zoemen, en dat is best irreitant als je wil gaan slapen. Hij doet het niet contstant.
Mijn adapter ging al na 8 dagen zoemen, toevallig net een mail ontvangen dat ik een nieuwe toegestuurd krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420827

ik ben nu zins ongeveer een maand in bezit van de dell XPS 15, ik heb de i5-2410M , 4GB, met GT525M (1GB). ik ben zeer tevreden met deze laptop.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is wanneer ik een film via hdmi op mijn tv laat afspelen, de audio via de hoofdtefeloon uitgang kan, ik wil namelijk niet het geluid via mijn tv afspelen, maar via mijn hifi set. Wanneer ik mijn tv aan mijn laptop aansluit gaat al het audio via hdmi, en niet meer via de hoofdtelefoon uitgangen. mijn tv heeft helaas geen audio out, anders kon ik deze doorverbinden naar me hifi set. Ik heb in het configuratie scherm gekeken maar kon niet zo snel iets vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik probeer mijn n6230 nu voor het eerst te gebruiken een bluetooth apparaat te verbinden. Eerst een bluetooth headset. Deze vond hij meteen maar na de verbindingscode ingevuld te hebben kreeg ik de melding dat de driver niet aanwezig was. Vervolgens kan ik de headset erna helemaal niet meer vinden via add a device.
Daarna heb ik mijn iPhone (3GS iOS 4.0) geprobeerd. Ook deze kon hij de eerste keer vinden en verbinden. Maar ook dan gaf hij een foutmelding van drivers en ook die kan ik nu niet meer vinden. En dit terwijl de iPhone wel de headset kan vinden.

Ik heb nu alle drivers voor de 6230 opnieuw geinstalleerd vanaf de Dell site. Eerst via de intel site, maar die zei dat alles up2date was. Dus via de Dell site eerst de laatste versie geinstalleerd, geen verschil. Toen de bluetooth fix, ook geen verschil. Daarna nog 2 andere maar ook bij beide geen verschil. Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGelder
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 11:08
Anoniem: 420827 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:08:
ik ben nu zins ongeveer een maand in bezit van de dell XPS 15, ik heb de i5-2410M , 4GB, met GT525M (1GB). ik ben zeer tevreden met deze laptop.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is wanneer ik een film via hdmi op mijn tv laat afspelen, de audio via de hoofdtefeloon uitgang kan, ik wil namelijk niet het geluid via mijn tv afspelen, maar via mijn hifi set. Wanneer ik mijn tv aan mijn laptop aansluit gaat al het audio via hdmi, en niet meer via de hoofdtelefoon uitgangen. mijn tv heeft helaas geen audio out, anders kon ik deze doorverbinden naar me hifi set. Ik heb in het configuratie scherm gekeken maar kon niet zo snel iets vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Martijn
Configuratiescherm -> Geluid. Selecteer bij Afspelen je luidspreker/koptelefoon. Ik weet even niet uit mijn hoofd hoe deze heet, zit nu niet achter mijn XPS 15, maar als het goed is moet het juiste apparaat daar bij staan. Als hij er niet bij staat, klik dan met de rechtermuisknop in het witte vlak en selecteer Uitgeschakelde apparaten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
  • Laatst online: 02-03-2020
*

[ Voor 100% gewijzigd door het_mannet op 27-09-2011 16:47 . Reden: foetsie dubbel geplaatst sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
XPS 15
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz, Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz
Geheugen
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Toetsenbord
Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart
2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart
Harde schijf
750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations
8x optisch dvd+/-rw-station
Draadloze connectiviteit
Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Cables
European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten
Dutch Documentation
Bundle
N08X5M05
Standaardondersteuning
1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Services en Support
1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Integrated Mobile Broadband
Mobile Broadband Not Included
Order Information
XPS L502x Order - Netherlands
Primary Battery
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
Draagtassen
No Carrying Case
Dell System Media Kit
XPS L502x Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Kleuren, dessins en beschilderingen
Metalloid Aluminum Cover
Accidental Damage Support
Geen Accidental Damage-support
Online Backup
DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar
TV Tuner and Remote Control
TvTuner niet inbegrepen
LCD
40 cm(15.6") FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
DataSafe
Datasafe Local 2.3 Basic
Microsoft-software
Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Power Supply
130W AC Adaptor
Operating System Recovery Options
OS Media MUI Windows® 7 Home Premium (64 BIT) Resource DVD

€ 1.079,00

Ik had btw korting. gratis update naar 6gb ram en 750gb hdd en als laatst 90 euro korting met kortingscode
en gratis verzending

Nu lees ik in de 6 delen dat er cradle's zijn voor SSD en om je DVD portable te maken ( wat aanbevolen word om nog meer snelheids winst te behalen ) wie heeft hier een paar links voor en wat heeft dit voor invloed op eventuele garantie in de toekomst , en eventueel nog tips om ssd als master te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 08:57

NSG

Je weet niks!

Hoe zit het trouwens met de capaciteit percentage van jullie accu's ?

Volgens Dell PC Checkup zit ik nu op op nog maar 92% van de capaciteit.
Ik heb mijn xps15 pas 1,5 week en 90% van de tijd ligt hij aan de adapter.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e81eda2798d3/4e81eda273b06-accu.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yulaw-
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-07-2023
Zo net mijn XPS besteld met studentenkorting wel i.c.m de Cashback actie. Hopelijk wordt deze geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
Yulaw- schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:45:
Zo net mijn XPS besteld met studentenkorting wel i.c.m de Cashback actie. Hopelijk wordt deze geaccepteerd.
hoeveel was/ben je kwijt na aftrek van cashback etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yulaw-
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-07-2023
het_mannet schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:21:
[...]

hoeveel was/ben je kwijt na aftrek van cashback etc ?
In totaal 885,67. De Cashback is is exclusief btw.

Dus er gaat nog zo'n €140 vanaf. Dan zit ik dus op 745,67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420827

@het_mannet, thanks!

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 420827 op 27-09-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:15
Na een maandje genoten te hebben van mijn XPS is ie vanochtend na een inbraak uit huis gestolen.
Pech dat ik m nu kwijt ben, maar zojuist alweer een nieuwe besteld (en nu gelijk met backlit toetsenbord).
Gelukkig had ik nog een 10% kortingsbon liggen dus dat scheelt weer in de centen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Topicstarter
En we hebben weer een nieuw deel:
[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De CSL policy geldt ook voor ervaringen topics zoals deze! Dat wil dus zeggen dat de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen hier niet gewenst zijn. Handige links hiervoor zijn de [NBBG-aanschaf] topics, Dell waardebonen topic en het Dell levertijden topic.