CLB schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:19:
Ik ben op zoek naar een goede navigatie-applicatie voor m'n nieuwe HTC One X...
Dit topic staat natuurlijk vol met ervaringen, programma's die genoemd worden, betaald en gratis...
Gratis heb ik uiteraard gewoon Google Navigatie en NavDroyd (nooit gebruikt, maar altijd handig)
M'n meisje heeft Sygic op haar iPhone, dat werkt goed, ziet er mooit uit, werkt snel en is duidelijk.
M'n schoonouders hebben een Navigon-navigatie-apparaat en dat vind ik ietwat onduidelijk and so on.
M'n voorkeur gaat dus simpelweg uit naar Sygic...
Maar als ik dan de Market induik vind ik deze:
Google Play: Sygic: GPS Navigation,
wat dus een 7 dagen trial heeft, maar hoe werkt het met de aankopen en wat zijn de prijzen?
Ik kan nu alle kaarten binnentrekken en die worden opgeslagen in m'n geheugen (dus ik kan ze ook even
op de PC zetten? Of kan ik ze ook via een site'je binnentrekken en zelf kiezen welke ik op m'n telefoon zet)
In de reacties / reviews van de app vind ik dat het €39,95 voor heel Europa kost? Hoe moet ik dit betalen?
Via de Market (en dus m'n CC) of moet dit via de site van Sygic en wat zijn dan de betalingsmogelijkheden?
Oftewel: Sygic goede keuze? Wat kost de BeNeLux? West Europa? Heel Europa?
Hoe werkt het met de kaarten binnentrekken? Hoe werkt het met de betaling? Of andere goede programma's?
Zijn de kaarten up-to-date? Krijg je nog lang updates binnen? Moet je per jaar nog weer €xx,xx betalen voor...?
M'n telefoon staat trouwens op Engels, is het dan wel mogelijk om voor NL voice guidance te kiezen?
Google Navigation is Engels, omdat m'n telefoon in het Engels staat, verander ik dat in NL, dan is GN dat ook.
Dank
Of toch Co-Pilot of Navigon...