Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
kavorka schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:06:
Ik gebruik nu één maandje Sygic en deze bevalt mij erg goed. Wel de volgende minpunten:

- na route berekening is het niet mogelijk om alternatieve routes te laten berekenen (volgens mij zou dit worden toegevoegd aan de volgende release)

- niet kunnen zoeken naar POI op de berekende route; dit vind ik wel een groot gemis
Dat zijn idd (aantal van) bekende tekortkomingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
Ik zoek eigelijk een fijne gratis navigatie voor HTC Sensation en Samsung Note.

De eisen zijn oa gratis, en of het in Egypte bruikbaar is. Daar gaan we in de zomer heen. En het zou ook fijn zijn als ik het offline kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:26
Na overstap vanaf windowsmobile met tomtom naar android was ik op zoek naar vervanger.
Uitgekomen bij Sygic (met dank aan dit topic) en direct gekocht :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
karimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:36:

De eisen zijn oa gratis, en of het in Egypte bruikbaar is. Daar gaan we in de zomer heen. En het zou ook fijn zijn als ik het offline kon gebruiken.
Leuke eisen heb je. :P
Gratis EN offline EN Egypte. Dat zal je denk ik ali illegali moeten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
karimmm schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:36:

Gratis is mogelijk, offline is ook mogelijk -> zie Osmand (=mijn favoriet, niet echt geschikt nog voor auto)
kaart van Egypte.....mmm die kan ik zo niet vinden dan voor Osmand (http://download.geofabrik.de/)

Zie verder Oruxmaps, dat is ook een fijne, misschien kan je daar wel Egypte bij vinden.
Egypte is niet makkelijk verkrijgbaar vrees ik.
Ik zou dus zoeken naar een offline kaart van Egypte en dan als je die gevonden hebt, dan zou ik daar een geschikte app voor bijzoeken die met die kaart werken kan. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Wat ik meestal doe is gebieden die ik denk te gaan bezoeken offline beschikbaar maken in Google Maps (Labs). Ik heb overigens ook Navigon gekocht, maar als ik niet met de auto ben, is Maps fijner.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Harribo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:12:
[...]

Gratis is mogelijk, offline is ook mogelijk -> zie Osmand (=mijn favoriet, niet echt geschikt nog voor auto)
kaart van Egypte.....mmm die kan ik zo niet vinden dan voor Osmand (http://download.geofabrik.de/)

Zie verder Oruxmaps, dat is ook een fijne, misschien kan je daar wel Egypte bij vinden.
Egypte is niet makkelijk verkrijgbaar vrees ik.
Ik zou dus zoeken naar een offline kaart van Egypte en dan als je die gevonden hebt, dan zou ik daar een geschikte app voor bijzoeken die met die kaart werken kan. Succes.
Je kunt Google Navigation gebruiken en thuis op de WIFI de stukken kaart cachen waar je wilt navigeren. Dan is ie offline beschikbaar.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:42
Naar mijn ervaring werkt dat offline beschikbaar maken van kaarten heel onhandig. Niet zoals bij Sygic waar je gewoon de complete kaart van NL en BE kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Gisteren een mailtje van TomTom gekregen op een vraag van mij. Ze schreven dat ze hard bezig zijn met de ontwikkeling van een android-app voor navigatie, en dat ie (zonder een datum te noemen) misschien nog deze zomer al uitgebracht kan worden...
Nu is dat al vaker gezegd natuurlijk, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ze zijn eigenlijk wel wat te laat, hoop oude gebruikers zijn inmiddels al overgestapt op ander product.
En de vraag of ze die nog terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goede navigatie-applicatie voor m'n nieuwe HTC One X...
Dit topic staat natuurlijk vol met ervaringen, programma's die genoemd worden, betaald en gratis...

Gratis heb ik uiteraard gewoon Google Navigatie en NavDroyd (nooit gebruikt, maar altijd handig)

M'n meisje heeft Sygic op haar iPhone, dat werkt goed, ziet er mooit uit, werkt snel en is duidelijk.
M'n schoonouders hebben een Navigon-navigatie-apparaat en dat vind ik ietwat onduidelijk and so on.

M'n voorkeur gaat dus simpelweg uit naar Sygic...
Maar als ik dan de Market induik vind ik deze: Google Play: Sygic: GPS Navigation,
wat dus een 7 dagen trial heeft, maar hoe werkt het met de aankopen en wat zijn de prijzen?
Ik kan nu alle kaarten binnentrekken en die worden opgeslagen in m'n geheugen (dus ik kan ze ook even
op de PC zetten? Of kan ik ze ook via een site'je binnentrekken en zelf kiezen welke ik op m'n telefoon zet)

In de reacties / reviews van de app vind ik dat het €39,95 voor heel Europa kost? Hoe moet ik dit betalen?
Via de Market (en dus m'n CC) of moet dit via de site van Sygic en wat zijn dan de betalingsmogelijkheden?

Oftewel: Sygic goede keuze? Wat kost de BeNeLux? West Europa? Heel Europa?
Hoe werkt het met de kaarten binnentrekken? Hoe werkt het met de betaling? Of andere goede programma's?
Zijn de kaarten up-to-date? Krijg je nog lang updates binnen? Moet je per jaar nog weer €xx,xx betalen voor...?

M'n telefoon staat trouwens op Engels, is het dan wel mogelijk om voor NL voice guidance te kiezen?
Google Navigation is Engels, omdat m'n telefoon in het Engels staat, verander ik dat in NL, dan is GN dat ook.

Dank

Of toch Co-Pilot of Navigon...

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 22-04-2012 23:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Prijzen van Sygic heb ik naar zitten kijken maar ik kom er ook niet uit.
Op de site van Sygic zelf moet je betalen per kaart maar op de market is de app gratis en de updates en kaarten ook? Ik snap het niet :? Ik zou dit ook wel graag precies willen weten, dus wie?

De kaarten download je via de app (zou via Wifi doen) en worden inderdaad offline opgeslagen op je smartphone, daarna heb je op zich geen internet meer nodig, heel fijn vind ik dat.

Wat ik wel inmiddels snap is dat Sygic wel heel goed werkt. Ik heb een versie getest en het is in feite gewoon TomTom maar dan op je smartphone. Sygic werkt ook met de kaarten van TomTom. Dat TomTom opeens zelf met een app wil komen snap ik dan ook niet.
De voice guidance taal kan je gewoon kiezen. En trouwens je kan ook je Android ook wel instellen naar Nederlands.

Betalen gaat via de market met een credit card of een voucher (ik gebruik zelf een tijdelijk voucher via https://www.3vcard.nl/how-to-work.html?tk=514f9521ece2abf).

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 23-04-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Sygic die je via de app market download is een trial versie voor 7 dagen.
Daarna moet je hem activeren met een code die je via http://www.sygic.com/en/android:buy-now koopt.
Ik heb zelf west europe gekocht voor 39,99
Je kan ook alleen de benelux kopen voor 19,99

En updates zijn levenslang.

[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 23-04-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Harribo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:
De kaarten download je via de app (zou via Wifi doen) en worden inderdaad offline
opgeslagen op je smartphone, daarna heb je op zich geen internet meer nodig, heel fijn vind ik dat.
Dat is inderdaad wel fijn... Kun je ze ook zo op je PC zetten als ze toch alleen maar ruimte innemen :)
Dat TomTom opeens zelf met een app wil komen snap ik dan ook niet.
De naam heh, roept veel vertrouwen op dus cashen maar
De voice guidance taal kan je gewoon kiezen.
En trouwens je kan ook je Android ook wel instellen naar Nederlands.
Ik ga m'n telefoon niet instellen op NL omdat ik NL voice guidance wil, dus gewoon ENG met NL voice graag!
Betalen gaat via de market met een credit card of een voucher
Ja hoe de marktbetalingen werken weet ik, maar die Sygickaarten koop je dus via 'n website van Sygic...?
DDX schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:49:
Sygic die je via de app market download is een trial versie voor 7 dagen.
Daarna moet je hem activeren met een code die je via http://www.sygic.com/en/android:buy-now koopt.
Ik heb zelf west europe gekocht voor 39,99
Je kan ook alleen de benelux kopen voor 19,99

En updates zijn levenslang.
Bedankt voor de uitleg! En je kan dus telkens kaarten 'bijkopen' wanneer je maar wilt?
Dan ga ik even rekenen, want dan is €49,99 wel veel in 1x voor heel Europa, maarja je hebt 't wel altijd.

Kun je via die site ook kaarten downloaden via de PC? Dat vind ik persoonlijk wat chiller dan alles gelijk via phone. En hoe bevalt Sygic voor de rest, gewoon goed, netjes, klopt vaak, genoeg mogelijkheden, duidelijk?

En als je het zou willen checken... Toestel op Engels en voice guidance op NL, is dat mogelijk? Thanks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:09:

En als je het zou willen checken... Toestel op Engels en voice guidance op NL, is dat mogelijk? Thanks!
Dat werkt gewoon. Tevens heeft mevrouw NL een plezante stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dank! Dan wordt het even die trial bekijken, NL downloaden, testen en dan waarschijnlijk aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:37
Bedankt, die Osmand zal ik gaan proberen! Egypte staat toch vast wel in Google Maps, en we vinden wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:09:
Bedankt voor de uitleg! En je kan dus telkens kaarten 'bijkopen' wanneer je maar wilt?
Dan ga ik even rekenen, want dan is €49,99 wel veel in 1x voor heel Europa, maarja je hebt 't wel altijd.
Klopt je kan gewoon bijkopen, je krijgt alleen geen korting omdat je al deel van kaart hebt.
Dus denk je dat je wel eens naar oost europa gaat kan je idd beter heel europa kopen ipv west europa zoals ik heb gedaan. (Ik heb west europa genomen zodat ik frankrijk en duitsland heb)
Kun je via die site ook kaarten downloaden via de PC? Dat vind ik persoonlijk wat chiller dan alles gelijk via phone. En hoe bevalt Sygic voor de rest, gewoon goed, netjes, klopt vaak, genoeg mogelijkheden, duidelijk?
Downloaden moet echt op de telefoon, gewoon wifi even aanzetten ?
Bevalt verder prima als vervanging van tomtom op m'n oude windowsmobile telefoon.
Sommige dingen zijn ff wennen omdat zaken op andere plekken verstopt zitten in de interface vs tomtom.
Dat kan, alleen moet je Bram missen.

[ Voor 9% gewijzigd door DDX op 23-04-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DDX schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:03:
Klopt je kan gewoon bijkopen, je krijgt alleen geen korting omdat je al deel van kaart hebt.
Inderdaad... En vind het dan zonde om nu €39,99 te betalen en als ik wat landen wil meer dan €10,00 extra,
dus dan kan ik misschien beter in 1x voor Europa gaan, maar dat is m'n eigen pakkie aan en komt wel goed!
Downloaden moet echt op de telefoon, gewoon wifi even aanzetten?
Opzich niet heel erg nee, via de PC vind ik het iets makkelijker, maar dit lukt ook wel!
Bevalt verder prima als vervanging van tomtom op m'n oude windowsmobile telefoon.
Sommige dingen zijn ff wennen omdat zaken op andere plekken verstopt zitten in de interface vs tomtom.
Okee :) Mn meisje gebruikt als Sygic op haar iPhone en dat werkt erg vernuftig...
Heb net de Sygic trial van 7 dagen uit de Market geplukt en de kaart van NL gedownloaded, mooooi zeg!
Inderdaad in te stellen in Nederlands (terwijl de telefoon in het Engels staat) dus dat is mooi en ik vind 'Maria' wel lekker klinken... Zal vandeweek (in de 7 dagen) nog even kijken naar alle instellingen, maar dat ziet er wel heel mooi, duidelijk en uitgebreid uit... En vandeweek is een stukje rijden natuurlijk, maar ik ben er nu al blij mee. :9

Eindelijk is een echte navigatie-app met offline storage van kaarten die ik niet illegaal ga gebruiken :)

Nog 1 vraagje... Je moet betalen via de Sygic-site, wat voor betaalmogelijkheden heb je daarbij?
De site klapt er de hele tijd uit hier, maar dat zal vast liggen aan het feit dat ik op 'n laptop met XP werk uit '01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ik heb paypal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik zoek een gratis app waarmee ik offline zowel wegenkaarten als satelliet view kan bekijken. Terrain view is een plus. Navigatie hoeft niet. GPS positionering natuurlijk wel.

Op reis bekeek ik vroeger in Google Maps, waar er wifi was, op verschillende zoomniveau's en in verschillende views de route die ik die dag zou gaan rijden. Die blijven dan gecached zodat je onderweg zonder internetverbinding toch nog die kaarten kan raadplegen, zelfs met POI's erop, als je ver genoeg had ingezoomed tijdens het cachen.

Ik merk nu dat er zoiets als "open street maps" bestaat, dus ik vroeg me af of er nu geen gemakkelijkere manier is om offline kaarten te bekijken, zonder op voorhand honderden kilometers te moeten afscrollen & cachen ...

Ik heb Mapdroyd Google Play: MapDroyd ontdekt en de Utah (VS) kaart gedownload. Het renderen is echter barslecht. Je moet echt al heel ver gaan inzoomen om iets te zien. Als je iets te ver uitzoomed, verlies je direct een hele hoop detail zodat oriënteren zeer moeilijk wordt. Soms zit je gewoon op een volledig leeg grijs vak te kijken terwijl er wel degelijk belangrijke wegen doorheen lopen.
Ook ontbreekt satelliet/terrain view.

Bestaan er eigenlijk wel een gratis satelliet view kaarten?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ik gebruik daarvoor gvSIG Mini Maps, dat werkt best prima. Je kan van te voren thuis de tiles downloaden die je nodig hebt, op zelf in te stellen zoom niveau's. Je kunt verschillende kaarten gebruiken, o.a. openstreetmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren ik ben op zoek naar een navigatie voor android waar ik hoogte, breedte, lengte, gewicht, en het liefste ook asdruk kan invullen en dat het programma er dan rekening mee houdt. is er iemand die er een kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 15:37
Je zou eens kunnen kijken naar CoPilot Truck. Die gebruikt dezelfde navigatie als CoPilot Live, maar je kunt hier inderdaad dingen invoeren als lengte, breedte, etc. en de route houdt daar dan rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik sta op het punt om Sygic Europe te kopen, de trial is verlopen en beviel me goed...
Maar ik zie dat er discount codes worden uitgegeven bij elke keer dat hij wordt verkocht, iemand een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Ik heb geen code gehad toen ik het kocht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35
Ik heb ook even gekeken,niks nada noppes voucher helaas.
Aankoop was in sep 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm okee... op XDA vond ik deze thread, wel oud, maar zodoende m'n vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ook niets gehad toen ik hem vorige maand gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik denk er ook over om voor de zomer Sygic aan te schaffen, maar vraag me af of ik dan een nieuw sd-kaartje nodig heb, m.a.w, hoe groot zijn de maps ? (en ik twijfel nog over Europa, of west-europa). Helaas staat dat er niet bij op de site van Sygic ...

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Je download per land, even waardes van mappen die ik installed heb :

Belgium 72.9MB
France 533.6MB
Germany 742.9MB
Netherlands 173.6MB
Luxembourg 6.4MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Okee dankjullie! Naja als er geen codes zijn dan wordt het gewoon voor de volle pond, ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Sinds ik mijn Galaxy S II naar ICS heb geflashed werkt mijn Sygic niet zo best meer, constant vastloperts. Is er toevallig een update van Sygic die ik nog niet heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ook een SII op ICS, maar geen vastlopers gehad. Aangeraden wordt wel om een full wipe te doen na de update naar ICS en dan opnieuw te beginnen. Ik moet dat ook nog steeds doen. Ik heb af en toe dat het toestel gewoon opeens uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Deze is hier (volgens de zoekfunctie) nog niet voorbij gekomen:
Mapfactor. Gratis OFFLINE navigatie.
Mijn eerste indruk: Nog niet zo gebruiksvriendelijk als google navigatie die ook gratis is maar ik ben benieuwd hoe de updates de app zullen veranderen. Ik laat hem in ieder geval op mijn telefoon staan voor als ik van de zomer in Frankrijk ben en dus geen gebruik ga maken van mijn dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik reed vandaag Woerden - Utrecht en weer terug, daarbij passeerde ik 3 trajectcontroles (tussen Harmelen en Woerden en beide kanten op bij Utrecht) zonder een melding te krijgen van Sygic. Ook op de kaart werd niets aangegeven.

In een oudere versie werd dat wel gewoon aangegeven. Hebben jullie soortgelijke ervaringen of ligt het aan mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

MeltedForest schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:44:
Sinds ik mijn Galaxy S II naar ICS heb geflashed werkt mijn Sygic niet zo best meer, constant vastloperts. Is er toevallig een update van Sygic die ik nog niet heb gekregen?
Het zelfde hier.
Op mijn galaxy s 2.3.6 werkte het perfect maar op mijn nieuwe one s lijkt het erop dat hij de kaarten niet kan laden.

Want hij crasht elke keer dat hij kaarten moet laden. Ook laat de download app niet meer zien welke al op je toestel staan.
Het zou dus kunnen dat hij ze verkeerd opslaat.
Zou iemand kunnen kijken waar de kaarten opgeslagen zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
hier: /mnt/sdcard/Aura/Maps/nld.ta.2013.01 (enzovoort) (op mijn HTC One X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:53:
Op jouw one x werkt het wel?
Anders misschien maar een her installatie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb momenteel alleen NL erop staan, moet Sygic nog kopen...
Kan hem nu ook niet meer gebruiken dus, maar heb 'n week lang (de trial) kunnen werken met Sygic ja.

En zo ziet het eruit qua download-applicatie:
HTC One X - Sygic

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 07-05-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jellydaddy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:06:
Deze is hier (volgens de zoekfunctie) nog niet voorbij gekomen:
Mapfactor. Gratis OFFLINE navigatie.
Mijn eerste indruk: Nog niet zo gebruiksvriendelijk als google navigatie die ook gratis is maar ik ben benieuwd hoe de updates de app zullen veranderen. Ik laat hem in ieder geval op mijn telefoon staan voor als ik van de zomer in Frankrijk ben en dus geen gebruik ga maken van mijn dataverbinding.
"Deze app is niet compatibel met uw T-Mobile Samsung GT-I5510"..... Niet compatible met Android 2.2 :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Wat doet Mapfactor beter dan Navit, ZANavi, Navfree en OSMand, die ook allemaal offline navigatie obv OSM kaarten bieden?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:53:
Hij lijkt bij mij niet te kunnen initialiseren . ook lijkt hij vast te lopen bij het voor de eerste keer opslaan van de settings.
zou ik je via dm kunnen vragen wat bestanden op te sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort in bezit van een One X en owv beroepsredenen Sygic aangekocht, leuke GPS, werkt snel en perfect. Enige nadeel, omdat ik ook handsfree moet kunnen bellen in mijn auto verbind ik de One X telkens met mijn audioplayer via bleutooth, probleem is nu dat de stemaanwijzingen van Sygic ook doorgestuurd worden naar mijn Audiospeler, ik kan dus niet meer naar muziek luisteren in de auto en tegelijkertijd de aanwijzingen van de Sygic horen. Wat wel kan is muziek afspelen via mijn gsm en bleutooth maar dan onderbreekt hij de muziek ook altijd tijdens de aanwijzingen..niet aangenaam. Gekend probleem bij anderen? Te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
Sinds kort in bezit van een One X en owv beroepsredenen Sygic aangekocht, leuke GPS, werkt snel en perfect. Enige nadeel, omdat ik ook handsfree moet kunnen bellen in mijn auto verbind ik de One X telkens met mijn audioplayer via bleutooth, probleem is nu dat de stemaanwijzingen van Sygic ook doorgestuurd worden naar mijn Audiospeler, ik kan dus niet meer naar muziek luisteren in de auto en tegelijkertijd de aanwijzingen van de Sygic horen. Wat wel kan is muziek afspelen via mijn gsm en bleutooth maar dan onderbreekt hij de muziek ook altijd tijdens de aanwijzingen..niet aangenaam. Gekend probleem bij anderen? Te verhelpen?
Zeker herkenbaar, voor mij werkt het uitzetten van geluid bij Sygic, je wilt toch in principe niet dat je navigatie door je muziek heen praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat doe ik nu ook, maar dan heb ik dus geen stemaanwijzing van de Sygic wat ik toch altijd veiliger vind... Maar ok, zal mss wel bij een volgende update verholpen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
DitisKees schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:55:
Wat doet Mapfactor beter dan Navit, ZANavi, Navfree en OSMand, die ook allemaal offline navigatie obv OSM kaarten bieden?
Ik heb gisteren Mapfactor getest op de fiets. Ik had van te voren geen gpx route ingesteld. Dus het echte navigeren heb ik niet getest.
Pluspunten zijn: duidelijke bediening en het renderen van kaarten gaat snel. Ook het installeren van kaarten en het downloaden ervan gingen prima
Minpunten: De getallen in het onderste display zijn te klein en daardoor niet goed afleesbaar. Verder, als ik op de 'terug'-knop druk mijn Gio vliegt de app eruit en even later was ik mijn positie "kwijt" op de kaart en kon nergens vinden hoe ik mijzelf weer terugvond. Ook kon ik niet de route zien die ik reeds afgelegd had.
Misschien zitten die opties er wel op maar ik kon ze niet zo snel vinden.

Dat was het moment waarop ik terugschakelde naar Osmand die ik nog steeds het beste vind werken voor op de fiets of lopend. (Sygic gebruik ik voor auto -navigatie.)

Mijn mening: al met al een leuke navigatie app met veel goeds maar wel kleine vervelende minpuntjes. Het is een beta versie dus wie weet.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Ik rijd elke dag op mn brommer tussen eindhoven en tilburg. Nu ken ik deze route inmiddels maar ver reizen op de scooter is toch onhandig. Wie kent er een pakket dat een brommer als routeprofiel heeft?

Dus eisen aan de navigatie:
Geen autoweg of snelweg
Geen wegen sneller dan 80km/u
Geen verplicht fietspad of onverplicht fietspad
Wel verplichte bromfietspaden

Al getest:
Google maps wandelnavigatie stuurt me over onverharde bospaden
Navigon stuurt me soms over een fietspad, altijd over een rare onhandige weg met veel bochten binnendoor (tot nu toe wel de beste)
Sygic had geen fietsprofiel en ik kan de routeeisen niet zelf aanpassen zover ik kan vinden.

Ik heb overigens ook een iphone, mocht iemand daar ervaringen mee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
Via je bluetooth instelling kan je aangeven of je BT wilt instellen voor telefoon en/of media geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
ChiMan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:40:
Via je bluetooth instelling kan je aangeven of je BT wilt instellen voor telefoon en/of media geluid.
Die optie zie ik helaas niet, screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
businka19 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:08:
[...]

Die optie zie ik helaas niet, screenshot?
Ga naar je BT instelling.
Als het goed is zie je daar alle paired toestellen.
Klik op het icon dat uitziet zoals een equalizer van desbetreffende toestel.
Als het goed is zie je nu wat opties die je aan en uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
ChiMan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:12:
Check, zometen even testen in de auto. Tnx!

EDIT: Werkt naadloos, voor mij helaas geen oplossing omdat zowel muziek als gesprekken via autoradio gaan maar mocht je dat gescheiden hebben staan dan is dit de truc.

[ Voor 18% gewijzigd door businka19 op 15-05-2012 09:48 . Reden: resultaat toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Nu online
Stefangrp schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:26:
Ik reed vandaag Woerden - Utrecht en weer terug, daarbij passeerde ik 3 trajectcontroles (tussen Harmelen en Woerden en beide kanten op bij Utrecht) zonder een melding te krijgen van Sygic. Ook op de kaart werd niets aangegeven.

In een oudere versie werd dat wel gewoon aangegeven. Hebben jullie soortgelijke ervaringen of ligt het aan mijn telefoon?
Niemand? Of ervaringen bij andere trajectcontroles?

Nog een ander 'bugje': als ik een adres, stad en nummer wil invoeren via de daarvoor bestemde veldjes, blijft de tekst die ik in het vorige veld invulde, staan in het volgende veld. Bijv ik wil naar de kalverstraat nr 5. Ik vul eerst amsterd in, selecteer vervolgens Amsterdam. Daarna de straatnaam, waar dus nog amsterd staat.. Dat moet ik dan eerst weer verwijderen voordat ik kalverstraat invoer, anders vind ik natuurlijk niets. Bloedirritant.. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

Stefangrp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Nog een ander 'bugje': als ik een adres, stad en nummer wil invoeren via de daarvoor bestemde veldjes, blijft de tekst die ik in het vorige veld invulde, staan in het volgende veld. Bijv ik wil naar de kalverstraat nr 5. Ik vul eerst amsterd in, selecteer vervolgens Amsterdam. Daarna de straatnaam, waar dus nog amsterd staat.. Dat moet ik dan eerst weer verwijderen voordat ik kalverstraat invoer, anders vind ik natuurlijk niets. Bloedirritant.. Meer mensen met dit probleem?
Als je bij instellingen: regionaal 'use native keyborard' uitvinkt doet hij dat niet meer. (Bij mij althans - Motorola Defy+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Nu online
Heldig, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Heeft iemand hier ervaring mee?:
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?sp=sygic

Is dat Sygic GPS Navigation for Android Europe, die voor €49,99 op de site van Sygic wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net dat TomTom voor de zomer eindelijk met navigatie voor Android komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
2 posts boven je zeker ? ;)

Net te laat, want ik ben nu over op Sygic.
En behalve wat ongemakken die nog niet echt handig gaan. (snel alternatieve route, geen snelwegen bijvoorbeeld) bevalt die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dat had ik helemaal niet gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Eerst zien, dan geloven!
Ze roepen bij TT al sinds 2009 dat er een Android versier eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 09:01
Deze zomer wil ik op vakantie naar Frankrijk. Sinds dit jaar hebben ze de regel dat er geen flitspalen in je navigatie mogen staan. De optie uitschakelen is niet voldoende, ze mogen er helemaal niet in staan. Dit op straffe van belachelijk hoge boetes. Ik ben dus op zoek naar een navigatie-app voor Android die hieraan voldoet. Bovendien zou deze geen internet nodig moeten hebben, want data-roaming is ook nog steeds heel erg duur. Ik heb nog geen app kunnen vinden die hieraan voldoet. Heeft iemand de gouden tip voor mij?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

To remove speed cameras completely it is necessary to delete fra.cam from Folder Aura/Maps/fra.ta.2013.01

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 09:01
Hooglander1: Heel erg bedankt! Sygic gaat het worden dus, ik hoor er goede dingen over.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Nog een TomTom vs. Sygic-vraag :)

Ik was van plan een TomTom PND te kopen, zoals TomTom Via 135 Europa (kost zo'n 180 eur).
Maar toen bedacht ik me dat ik voor dat bedrag ook bijna Sygic (50 eur) + een Android phone kan kopen.
En dan heeft een Android phone ook nog het voordeel dat je er een sim in kunt stoppen, of via wifi wat kunt surfen, dus iets hogere totaalprijs mag ook.
De nieuwste HTC One of Samsung S III koop je niet voor zo'n bedrag, maar welke telefoon met een zo groot mogelijk scherm, een goede gps-ontvanger en goede speaker zou leuk zijn hiervoor? Sony Xperia arc S met Android ICS erop misschien?

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tja, dat kan niemand voor jou bepalen. Kijk gewoon in de pricewatch welke je wil hebben en sorteer ook op schermdiagonaal. Afhankelijk van de kaarten die je wilt betaal je tussen de 20 en 40 euro. Hoe vaak kom je buiten west-europa?

Als je ook tweedehands wilt, dan kan je nog veel meer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Laatst online: 20:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Senor Sjon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:18:
Tja, dat kan niemand voor jou bepalen. Kijk gewoon in de pricewatch welke je wil hebben en sorteer ook op schermdiagonaal. Afhankelijk van de kaarten die je wilt betaal je tussen de 20 en 40 euro. Hoe vaak kom je buiten west-europa?

Als je ook tweedehands wilt, dan kan je nog veel meer kiezen.
Polen valt buit West-Europa, en daar moet ik nou net heen over een tijdje :)
Zat al door pricewatch te bladeren, en hoopte een beetje op een "jaaa ik heb ook die foon met Sygic en het draait perfect"-reactie, of "try this instead" :P Sony was een van de goedkoopste met >4" en ze staan bekend om de geluidskwaliteit. Vandaar dat ik deze als eerste optie eruit had gepikt.
Tweedehands is goeie, eens zien wat er in V&A staat.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56
Wat ik heel vreemd vind is het navigeren naar huisnummers met Sygic, krijg dit in Nederland niet voor elkaar. Iemand hier wel?

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Na het invoeren van het adres moet je zelf het nummer intikken op je toetsenbord. Het is een beetje onhandig gedaan, maar boven in beeld zie je na het adres de mogelijkheid om nog iets in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 16:35
rolfio schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:49:
Wat ik heel vreemd vind is het navigeren naar huisnummers met Sygic, krijg dit in Nederland niet voor elkaar. Iemand hier wel?
Onder het kopje regionaal native toetsenbord uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56
Dit werkt!? Beetje bijzonder dat je met toetsenbord instellingen moet klooien, maar bedankt in ieder geval...

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:06
Zal dit de reden zijn dat TomTom geen Android navigatie uitbrengt?

Als dat zo is dan is het al helemaal frappant dat het aandeel omhoog schiet, want een Android versie zal er dan niet komen. En van de PND markt zal uiteindelijk weinig tot niets overblijven. TomTom maakt dan alleen nog wat omzet op Apple-gebied...

Blijf het jammer vinden, hoewel ik inmiddels al anderhalf jaar fan ben van Sygic.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
coyote1980 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:53:

Als dat zo is dan is het al helemaal frappant dat het aandeel omhoog schiet, want een Android versie zal er dan niet komen. En van de PND markt zal uiteindelijk weinig tot niets overblijven. TomTom maakt dan alleen nog wat omzet op Apple-gebied...

Blijf het jammer vinden, hoewel ik inmiddels al anderhalf jaar fan ben van Sygic.
Wow, idd op zijn zachtst gezegd een vreemde zaak.
Deze ochtend hoorde ik op de radio dat Apple geen google maps meer ging gebruiken maar een 'eigen systeem'.
Als je dan weet dat Apple en Google elkaar niet kunnen luchten dan heb ik net zoals jij mijn vragen of er wel een versie voor Android uitkomt, en hoe dat Apple daar dan gaat op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat wisten ze drie jaar geleden nog niet en toen waren ze er ook al 'mee bezig'. Hoe moeilijk kan het zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Nee, want ze brengen wél navigatie uit voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat beweren ze vanaf '09 al..... Eerst zien en dan geloven dus ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 12-06-2012 10:35 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
En van de PND markt zal uiteindelijk weinig tot niets overblijven. TomTom maakt dan alleen nog wat omzet op Apple-gebied...
je vergeet de automotive-industrie, ze leveren ook inbouw-navigatie systemen bij een aantal grote automerken (PSA groep bijv)...
En als ik rondkijk zie ik toch nog steeds meer PND's in de autos op de snelweg dan smartphones...
Tijd zal het leren, maar de komende tijd zal die markt wel blijven bestaan, niet per se in Nederland maar in de andere EU-landen en/of rest van de wereld waar smartphones helemaal niet zo wide-spread zijn... Hier zijn we goed verwend wat dat betreft, maar Nederland is natuurlijk een klein landje en is zeker geen maatstaf voor de rest (wereldmarkt al helemaal niet, maar zelfs EU-markt niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In de 508 zit een draak van een navigatie, die kan onmogelijk van TomTom zijn. Ik denk dat je de Renault groep bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
nee hoor ook Peugeot, kijk maar naar de 107, en ja Renault ook trouwens, maar die hebben ook een eigen systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:24
ChiMan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:12:
[...]
Helaas werkt dit op mijn Desire S maar eenmalig. Bij de volgende keer connecten moet ik weer het hele bluetooth menu door op A2DP uit te zetten. Is er geen mogelijkheid om dit permanent te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
TIGER79 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:48:
nee hoor ook Peugeot, kijk maar naar de 107, en ja Renault ook trouwens, maar die hebben ook een eigen systeem...
De drieling heeft een soort PND van TomTom als navigatie, net als Fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Ik geloof, want ik heb gezien! _/-\o_
Raven schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:26:
Dat beweren ze vanaf '09 al..... Eerst zien en dan geloven dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RUFFNECK schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:04:
Ik geloof, want ik heb gezien! _/-\o_

[...]
Ow? Meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Nou, laat ik het zo zeggen, zoals in het nieuws tijdje geleden al aangegeven, het komt er echt wel. Promo materiaal wordt nu voorbereid.

Heeft idd (te) lang geduurd, maar liever te laat dan nooit toch? Android is een prachtig, maar ook nog opkomend platform, dus echt TE laat zou ik niet zeggen.

Gratis/goedkopere alternatieven zijn altijd leuk en zullen er altijd voor elk type software wel zijn. Goed om scherp te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:58:
[...]

De drieling heeft een soort PND van TomTom als navigatie, net als Fiat.
ook echt ingebouwde systemen, dus volgens mij is dat geen PND meer maar een "gewone"navigatiesysteem, als in geïntegreerd met de rest van de infotainment systeem en natuurlijk aan dingen zoals de ingebouwde gyrometer en wheel-ticks zodat je ook zonder gps-signaal (bijv in tunnel) toch nog een relatief accurate positie kunt weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Klopt, dat zijn gewoon inbouw systemen, niet te verwarren met bijv sommige merk specifieke mount systemen met PND's met merk opstart logo's :P

http://www.tomtom.com/nl_.../built-in-car-navigation/
TIGER79 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:17:
[...]

ook echt ingebouwde systemen, dus volgens mij is dat geen PND meer maar een "gewone"navigatiesysteem, als in geïntegreerd met de rest van de infotainment systeem en natuurlijk aan dingen zoals de ingebouwde gyrometer en wheel-ticks zodat je ook zonder gps-signaal (bijv in tunnel) toch nog een relatief accurate positie kunt weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
RUFFNECK schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:10:
Nou, laat ik het zo zeggen, zoals in het nieuws tijdje geleden al aangegeven, het komt er echt wel. Promo materiaal wordt nu voorbereid.

Heeft idd (te) lang geduurd, maar liever te laat dan nooit toch? Android is een prachtig, maar ook nog opkomend platform, dus echt TE laat zou ik niet zeggen.

Gratis/goedkopere alternatieven zijn altijd leuk en zullen er altijd voor elk type software wel zijn. Goed om scherp te blijven ;)

[...]
Ze zijn denk ik wel een hele sloot mensen kwijtgeraakt aan apps als Sygic en Navigon. Dan is nog de grote vraag welke prijs ze eraan gaan hangen en of ze je uit willen melken met allerhande diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Klopt, maar zo zullen er ook nog mensen zijn die liever de software van TomTom willen om hun eigen redenen. Dat is ook al duidelijk geweest in het iOS kamp.

De verdeling tussen die 2 groepen is voor Android natuurlijk nog niet te zeggen, maar die 2 groepen zullen er gewoon zijn. Die discussie zal er ook altijd zijn, die is er ook tussen bijv mappen van TeleAtlas zelf en OSM.

Maar we gaan teveel offtopic nu denk ik :)
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Ze zijn denk ik wel een hele sloot mensen kwijtgeraakt aan apps als Sygic en Navigon. Dan is nog de grote vraag welke prijs ze eraan gaan hangen en of ze je uit willen melken met allerhande diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lijkt me niet. Dit is TbT navigatie voor Android. Dat TomTom eindelijk het licht gezien heeft is goed. Maar als ze er 100 euro voor gaan vragen + een tientje per maand voor allerhande updates, dan moeten ze niet verbaasd zijn dat het niet loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ga er maar van uit dat het wat dat betreft (updates e.d.) hetzelfde zal zijn als de iOS app...dus ja, zegt genoeg lijkt me.
Maar we gaan het meemaken toch :)
Senor Sjon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:45:
Lijkt me niet. Dit is TbT navigatie voor Android. Dat TomTom eindelijk het licht gezien heeft is goed. Maar als ze er 100 euro voor gaan vragen + een tientje per maand voor allerhande updates, dan moeten ze niet verbaasd zijn dat het niet loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De enige apples die ik heb liggen in de fruitmand, dus ik zou het niet weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
RUFFNECK schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:54:
Ga er maar van uit dat het wat dat betreft (updates e.d.) hetzelfde zal zijn als de iOS app...dus ja, zegt genoeg lijkt me.
Ik heb geen idee wat TomTom kost op iOS.
Wellicht dat jij hier wat meer uitsluitsel over kunt geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Da's gewoon te googlen hoor :)

http://itunes.apple.com/n...-benelux/id326065255?mt=8

Qua updates weet ik niet hoe dat werkt, ik begrijp wel van meerdere mensen dat deze gewoon gratis zijn (om de 3 maanden ongeveer wel een update), maar goed, geen ervaring mee. Ik wil alleen maar zeggen, dat we er wellicht (!) vanuit kunnen gaan dat het update beleid hetzelfde zal zijn vwb Android.
Smultie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:11:
[...]

Ik heb geen idee wat TomTom kost op iOS.
Wellicht dat jij hier wat meer uitsluitsel over kunt geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Aub niet vloeken in de kerk. Dit is een Android-topic. ;-)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
timovd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:17:
Aub niet vloeken in de kerk. Dit is een Android-topic. ;-)
Daar komen toch ook vast mensen die zich volwassen kunnen gedragen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Sygic gebruikt ook kaarten van 'tomtom' (naja van teleatlas, die weer eigendom is van tomtom)
En sygic is er voor iphone en android.
En zo zullen er vast nog wel meer pakketten zijn die kaarten van teleatlas (tomtom) gebruiken.

Dus dat apple kaarten van tomtom gebruikt zie ik niet als een reden waarom er dan geen tomtom voor een android zou uitkomen ?

[ Voor 11% gewijzigd door DDX op 12-06-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Stiekem zit ik hier heel hard te lachen (inwendig dan toch)

http://gizmodo.com/591804...e-ios-6-maps-mistakes-are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 20:49
sja... het is niet dat iOS 6 al final en gereleased is... dit zal zeker wel gefixed zijn in de versie die uitkomt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

CLB schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:58:
Ik heb momenteel alleen NL erop staan, moet Sygic nog kopen...
Hoe werkt dat met Sygic ? Ik zie wel map-pakketten op hun site staan die kunt kopen, of moet je de app downloaden en dan maps aanschaffen via die downloader ?
Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste