Mijn HTC desire zit vast op de witte scherm met groene HTC Logo.
Batterij heb ik er al 5 keer uitgehaald voor periodes varierend tussen 5 en 15 minuten.
Als ik de batterij er weer in doe en dan op de powerknop druk, krijg ik de witte scherm met logo.
Ik probeer dan met volume knop naar beneden en tegelijk powerknop indrukken in de bootloader menu te komen of iig een menu. Er gebeurd niks, waar ik ook op druk.
De witte scherm en logo wijkt niet.
Voorgeschiedenis:
Ik was bezig met het updaten van mijn Cyanogenmod 7.01 naar de nieuwste nightly 210 (26 sept 2011).
Ik had met NANDroid een backup gemaakt. Op de SD kaart had ik de zip file met de nightly. Met ROM manager heb ik getracht de .zip bestand van mijn SD card te installeren als nieuwe ROM. Ik had hem niet helemaal gewiped, maar alleen de update optie gekozen.
Hij starte met uitpakken ...en leek te herstarten. Ik liet de telefoon met rust in de hoop dat hij zichzelf zou restarten. Maar er gebeurde dus niks. Witte scherm met logo...
Daarna begon ik dus met het verwijderen van de batterij en heeel veel zoeken op google.
Maar ik kom er zelf niet uit. Bijna iedereen geeft aan dat je start met volume knop indrukken + powerknop...maar dat werkt dus juist niet!!
Iemand ideeen? Ik zou heel graag een factory reset doen, maar kan niet in de bootloader scherm komen om recovery te doen.
Edit: Het is nu tijdens mijn tiende poging wel gelukt om in de bootloader te komen!!
Nu onderneem ik deze stappen:
[1]To fix a bootloop/ stuck on HTC Screen:
[STEP1]- do a battery pull to power off the device (as this is the only way to do so when stuck in a bootloop)
[STEP2]- hold the VOLUME DOWN button and the POWER button to boot into the bootloader
[STEP3]- use the VOLUME UP/DOWN buttons to navigate, and POWER to select. Navigate to RECOVERY.
[STEP4]- select "mounts & storage" and then select the following options
[STEP5]- format boot
[STEP6]- format system
[STEP7]- format data
[STEP8]- format cache
[STEP9]- format sd-ext (IF YOU HAVE IT)
[IF YOU HAVE A BACKUP]
[STEP10a]- go back to the main menu, select "back up & restore", select "restore" and restore the latest working backup
Ik denk dat het nu gaat lukken om te restoren .... pfffiiewww
Voor mij hierna geen nightly meer, maar gewoon Cyanogenmod 7.1 RC1
[
Voor 25% gewijzigd door
gadgetfun op 26-09-2011 18:40
]