De ING weet dat, wij niet =) Bij mij in ieder geval niet, aangezien ik alles in 1x betaal en niet verspreid =)
Ben nu ff m'n slag aan het slaan, eerst ff snel de dingetjes van gisteren, staan nu nog voor €0,10 euro namelijk!
Zodoende aangeschaft voor maar liefst €1,63:
-
AirSync by DoubleTwist - Kan handig zijn voor de toekomst, ook al heb ik al zulke software van Motorola...
Kan de app alleen niet meer aanschaffen, omdat m'n CC opeens ongeldig is ofzo..
Misschien teveel in 1x gekocht?
-
Asphalt 6: Adrenaline HD - Leuke game en voor 10 cent cheapass en legaal!
-
Beautiful Widgets - Gebruikte ik in den beginne van het Androidtijdperk altijd, nu niet meer, maarja
-
Color & Draw for kids:phone ed - 10 cent voor een onzinapp, maar wat wel weer leuk is voor kids, best
-
Endomondo Sports Tracker PRO - Stel je voor dat ik het ooooooit is wil gebruiken.. Dan heb ik het alvast!
-
Fieldrunners HD - Hele vette game, hop legaal voor 10 cent, si
-
Flick! Golf - Geen idee hoe of wat, maar een leuke golfgame voor dit geld, nice
-
Fruit Ninja - Gewoon lachen, 10 cent, best
-
Great Little War Game - Lijkt me niet ultra-interessant, maar voor 10 cent, deal
-
Mincecraft Pocket Edition - Zelfde als bij Great Little War Game, voor 13 cent
(jaja 3 cent tax erbij) ook wel best
-
NFL Rivals - Lijkt beetje op backbreaker, wel grappig..
Kan 'm alleen niet installeren net als AirSync, omdat m'n CC geweigerd wordt?
-
Paper Camera - In het begin de demo van gehad en 10 cent voor de developers is natuurlijk niks
-
Reckless Racing - Topgame, 10 cent is ook top, top + top = aanschaffen!
-
SketchBook Mobile - 10 cent...
-
SoundHound - Ik gebruik nu een trial van Shazam, waarom dan niet geen full SoundHound?
-
SwiftKey X Keyboard - Heb al Swype op m'n mobiel, out-of-the-box, maar voor 10 cent een alternatief, handig...
Zit dus alleen met dat AirSync en NFL Rivals, nu al tig x gekocht en gerefunded, probeer 't vanavond nog wel!
Maar acties zoals dit mogen ze vaker doen natuurlijk, dit is gewoon wel tof.. Sommige games / apps vind ik echt heel vet, dus koop ik gelijk, games of apps die me niet meteen aanspreken koop ik dan toch ook wel, support voor de developers of andere apps van diegene vind ik gewoon goed.. Met andere apps heb ik dan weer niks en daarom heb ik 4 apps vandaag niet aangeschaft: Bedtime Battle, Christmas LW, Star Chart en Read it later PRO