Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 85.079 views

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jejking schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:30:
[...]

Wat de neuk? Dit is niet een aanbiedingentopic. Ik mag best een mening hebben en een scherpe opmerking maken op het moment dat ik iets verkeerd vind aan het hele Google Checkout-systeem, dat hoort er nou eenmaal bij. En dat slaat zowel op de Market als op alles wat erbij hoort.
Die discussie is hier al tig keer gevoerd: ja het is vervelend dat ze geen PayPal, iDeal, whatever ondersteunen, en ja: iedereen is het met je eens. Het voegt echter niets toe om dat weer onder de aandacht te brengen. Er is niets veranderd, ook niet na de 10 miljardste ( 8)7 ) download, dus in dat licht voegt je opmerking niets nieuws toe. Om te voorkomen dat het hele topic weer over dat onderwerp gaat, grijp ik in. Je mag uiteraard altijd een nieuw topic openen over dit onderwerp (graag zelfs).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Thenotorious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:19:
Weet iemand misschien een app die data bijhoudt?
Ik vind 3g watchdog niet prettig werken maar heb tot nu toe geen alternatieven gevonden.
Data counter widget
https://market.android.co...android.datacounter&hl=nl

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

pven schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:41:
[...]

Die discussie is hier al tig keer gevoerd: ja het is vervelend dat ze geen PayPal, iDeal, whatever ondersteunen, en ja: iedereen is het met je eens. Het voegt echter niets toe om dat weer onder de aandacht te brengen. Er is niets veranderd, ook niet na de 10 miljardste ( 8)7 ) download, dus in dat licht voegt je opmerking niets nieuws toe. Om te voorkomen dat het hele topic weer over dat onderwerp gaat, grijp ik in. Je mag uiteraard altijd een nieuw topic openen over dit onderwerp (graag zelfs).
Vooruit, voordeel van de twijfel voor pven :P Ik volg dit onderwerp ook niet ongelofelijk op de voet en wou de discussie niet starten of herstarten maar ruimte voor een mening moet er altijd zijn. That said, verder ontopic inderdaad!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-05 15:51
Ik heb laatst iets uit een alternatieve market geïnstalleerd (om te proberen zeg maar)
Maar nu zou ik dit product graag willen kopen. Alleen in de market staat hij op aangeschaft, maar als ik hem ga downloaden krijg ik een foutmelding.
Ik kan het product niet kopen omdat ik een minder legale versie gehad heb?
Dit lijkt me toch niet de bedoeling toch?

Ik heb alle gegevens verwijderd, en zelfs alle marketupdates maar het probleem blijft.

Voordat ik commentaar krijg over de versie. Ik heb veel apps gekocht, maar soms is die 15 min test tijd echt te kort. Vandaar dat ik het zo wilde proberen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:32

XanderDrake

Build the future!

Ik kan heel erg een prepaid Credit card aanraden. Mijn 3Vcash oplossing doet wonderen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat stom zeg dat ik Asphalt 6 HD niet kan kopen puur omdat mijn huidige toestel het niet aankan. Grmbl. Belachelijk, stel nou dat ik in de winkel crysis 2 wil kopen voor mijn pc en de winkelier weigert het omdat ik nog met P1 systeempje werk. Dat is net zo krom.
XanderDrake schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:45:
Zo, 6 apps gescoord. Eigenlijk alles wat me enigsinds nuttig lijkt. Voor 10 cent moet je het niet laten. ha.
Voor die 10 ct hoef je het niet te laten nee. Maffe was dat 1e download 13 ct was en de rest 10?

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 01:10]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:12
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:16:
Wat stom zeg dat ik Asphalt 6 HD niet kan kopen puur omdat mijn huidige toestel het niet aankan. Grmbl. Belachelijk, stel nou dat ik in de winkel crysis 2 wil kopen voor mijn pc en de winkelier weigert het omdat ik nog met P1 systeempje werk. Dat is net zo krom.

[...]

Voor die 10 ct hoef je het niet te laten nee. Maffe was dat 1e download 13 ct was en de rest 10?
Kon hem voor mijn Sensation ook niet kopen. Mn oude Desire HD stond ook nog tussen mijn devices.
Daar maar voor gekocht, zal ooit wel beschikbaar worden op de Sensation.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
haha ik heb hem ook gekocht voor mijn Phone terwijl ik hem wil gaan gebruiken op mijn tablet uiteindelijk :D

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:32

XanderDrake

Build the future!

Ja das Minecraft. Zweeds belastingregels misschien?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-05 07:55
Thenotorious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:19:
Weet iemand misschien een app die data bijhoudt?
Ik vind 3g watchdog niet prettig werken maar heb tot nu toe geen alternatieven gevonden.
Droidstats doet het ook

Nikon D90 | 18-105 VR | 70-300 VR | Dell E6420

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 13:45
XanderDrake schreef op woensdag 07 december 2011 @ 07:47:
[...]

Ja das Minecraft. Zweeds belastingregels misschien?
Ik denk gewoon belasting omdat je betaald in een andere munteenheid. Ik heb in ieder geval een credit card met dollars en moet dat omgerekend worden krijg je soms een aantal centen extra!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
SwiftKey is nog steeds maar 10 cent, die app moet iedereen hebben als je het mij vraagt. Ik type sneller dan ooit te voren op een touchscreen, zelden een verkeerde suggestie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• 318025
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb echt een zeer goed alternatief gevonden voor Whatsapp, al zullen meeste het hier waarschijnlijk niet gaan gebruiken omdat het van Chinese afkomst is.

Maar het heeft integratie met een PC toepassing genaamd QQ en daar is ook een internationale versie van. In tegen stelling tot QQ Mobile is Weixin wel te gebruiken in het Engels, dat maakt het extra handig voor als je berichten wilt ontvangen van je vrienden ( Dat zijn offline berichten ).

Weixin

Beste ervan is dat het helemaal gratis is en dat is Whatsapp niet.

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12-2022
ph4ge schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:09:
SwiftKey is nog steeds maar 10 cent, die app moet iedereen hebben als je het mij vraagt. Ik type sneller dan ooit te voren op een touchscreen, zelden een verkeerde suggestie.
Ik heb SwiftKey ook maar direct gekocht. Hij typt best aardig, maar ik moest wel even wennen aan de nieuwe locaties van sommige knoppen. Overigens werkt dat Sketchbook ook prima 8)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

Wybo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 07:31:
haha ik heb hem ook gekocht voor mijn Phone terwijl ik hem wil gaan gebruiken op mijn tablet uiteindelijk :D
Kun je de apk dan handmatig installeren op je tab?

Zowel mijn HTC HD2 (@Android Nexus) en de Asus Transformer zijn blijkbaar niet compatible. Erg vreemd dit.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• SToRM666
  • Laatst online: 25-05 11:59
Swiftkey, Minecraft en SoundHound gekocht :)
Ik ben benieuwd wat ze vandaag in de aanbieding doen :P
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen achteraf gaan klagen dat het niet werkt op hun telefoon/tablet.
Wel jammer dat ik bij World of Goo ook die melding krijg voor mijn Galaxy S, terwijl de demo gewoon prima werkt.

PSN id: NL_SToRM

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:49
SToRM666 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:50:
Swiftkey, Minecraft en SoundHound gekocht :)
Ik ben benieuwd wat ze vandaag in de aanbieding doen :P

[...]
SoundHound, die staat standaard al op mijn HTC Desire S ;)

Anoniem: 88535

Superhandige app zeg dat Endomondo Pro, en dat voor €0,10.
Ik ben een fanatieke wielrenner en deed voorheen mijn routes tracken met "My Track" van Google zelf, maar dit is veel uitgebreider. Targets stellen, vergelijken met vorige trainingen, link met Facebook/Twitter etc. :)

Kom maar door met die nieuwe aanbiedingen. :P

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 88535 op 07-12-2011 11:37]

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-03 11:35
Anoniem: 88535 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:36:
Superhandige app zeg dat Endomondo Pro, en dat voor €0,10.
Ik ben een fanatieke wielrenner en deed voorheen mijn routes tracken met "My Track" van Google zelf, maar dit is veel uitgebreider. Targets stellen, vergelijken met vorige trainingen, link met Facebook/Twitter etc. :)

Kom maar door met die nieuwe aanbiedingen. :P
Met Endomondo zou ik wel even opletten.

Ik gebruik het zelf niet en ben ook niet bekend met de instellingen, dus wellicht dat het uit kan*, maar door in Google endomondo+<naam> te typen kun je precies zien wie wanneer waar is geweest. Het kan natuurlijk dat dat je niet uitmaakt - een vriend van mij waar ik het bij merkte boeide het ook niet - maar ik vind het persoonlijk niet zo heel tof :o

*lijkt me wel heel sterk dat dat niet zou kunnen

[Voor 3% gewijzigd door JohnBQ op 07-12-2011 12:00]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hoe vaak veranderen die aanbiedingen eigenlijk? Ik heb niet zo'n zin om ieder kwartier die pagina te F5'en als dat maar eens per dag ofzo is...

Nomen nescio

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
Brabo-Joossie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:56:
Hoe vaak veranderen die aanbiedingen eigenlijk? Ik heb niet zo'n zin om ieder kwartier die pagina te F5'en als dat maar eens per dag ofzo is...
Ja, ze veranderen het dagelijks als het goed is. Zal wel als het ergens in Amerika 00:00 is veranderen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brabo-Joossie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:56:
Volgens mij elke dag, dus 24 uur na de vorige verandering. Ik zag de aanbieding gister rond 18u volgens mij, dus tegen die tijd zullen ze wel veranderen. Tegen 16u ga ik al wel voorzichtig F5 aaien :)
Er zitten nu een paar apps bij die me wel OK lijken, maar die ik anders niet zou kopen. Ik ben nu in dubio of ik dat dan nu wel zal doen. Bijv Swiftkey: ik ben best tevreden met Swype op mijn SGS2, dus ik vraag me af of ik Swiftkey überhaupt ga gebruiken. Ook al is het maar € 0,10, als je het niet gebruikt blijft het geldverspilling. Hetzelfde heb ik een beetje bij Asphalt 6 en Sketchbook: grappige apps, maar ik verwacht niet dat ik ze ga gebruiken. Aan de andere kant is kopen om het hebben wel erg verleidelijk voor € 0,10 per stuk :)

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tnx. :)

@gwystyl: herkenbaar. Ik zou zeggen, schaf ze aan en probeer ze vlug even; je hebt een kwartier voor een refund, en als je te laat zou zijn, heb je maar 10 cent verlies.

Nomen nescio

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:58

Smarron

The bend

gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:02:
[...]

Volgens mij elke dag, dus 24 uur na de vorige verandering. Ik zag de aanbieding gister rond 18u volgens mij, dus tegen die tijd zullen ze wel veranderen. Tegen 16u ga ik al wel voorzichtig F5 aaien :)
Er zitten nu een paar apps bij die me wel OK lijken, maar die ik anders niet zou kopen. Ik ben nu in dubio of ik dat dan nu wel zal doen. Bijv Swiftkey: ik ben best tevreden met Swype op mijn SGS2, dus ik vraag me af of ik Swiftkey überhaupt ga gebruiken. Ook al is het maar € 0,10, als je het niet gebruikt blijft het geldverspilling. Hetzelfde heb ik een beetje bij Asphalt 6 en Sketchbook: grappige apps, maar ik verwacht niet dat ik ze ga gebruiken. Aan de andere kant is kopen om het hebben wel erg verleidelijk voor € 0,10 per stuk :)
Ik heb er zeker een aantal gekocht. Ik weet ook niet of ik alles ga gebruiken, maar dan maar 50 cent minder naar de serveerster van mijn koffie hoor. Hoe vaak ik nutteloos 10 cent weggooi met wat dan ook. Heb nu 6 goeie apps voor wel 60 cent ...

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

JohnBQ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:54:
[...]

Met Endomondo zou ik wel even opletten.

Ik gebruik het zelf niet en ben ook niet bekend met de instellingen, dus wellicht dat het uit kan*, maar door in Google endomondo+<naam> te typen kun je precies zien wie wanneer waar is geweest. Het kan natuurlijk dat dat je niet uitmaakt - een vriend van mij waar ik het bij merkte boeide het ook niet - maar ik vind het persoonlijk niet zo heel tof :o

*lijkt me wel heel sterk dat dat niet zou kunnen
Op de website van Endomondo zelf zie ik allemaal updates van personen voorbij komen met afstanden, kaarten, foto en naam inderdaad.
Ik heb me wel geregistreerd, maar nergens mijn naam in hoeven vullen. Emailadres was voldoende.
Je kan er zelf voor kiezen om gegevens wel of niet te delen via de website, Facebook of Twitter.

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Smarron schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:06:
[...]
Ik heb er zeker een aantal gekocht. Ik weet ook niet of ik alles ga gebruiken, maar dan maar 50 cent minder naar de serveerster van mijn koffie hoor. Hoe vaak ik nutteloos 10 cent weggooi met wat dan ook. Heb nu 6 goeie apps voor wel 60 cent ...
Dat gaf de doorslag :). Ik ben nu swiftkey, paper camera, asphalt, sketchbook en nog zo'n spelletje rijker ...Asphalt wil nog wel 525 mb downloaden, dat redt ik hier niet eens over wifi in 15 min :X.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 10:27

GateKeaper

#1 Procastinator

Biedt de betaalde sketchbook (mobile) meer dan de gratis sketchbook (express) ? Ik zie op de market pagina's geen verschillen namelijk.

Procrastination for mr. President ! | Startup is looking for (wannabe) meteor developers. PM for info.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:06
Who cares? Voor 10 cent laat ik hem niet liggen. Wilde alleen nog wel Asphalt 6 downloaden... maar helaas niet compatible. Hopelijk vanmiddag nog steeds in de aanbieding want dan krijg ik mijn Galaxy Nexus.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
XanderDrake schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:36:
Ik kan heel erg een prepaid Credit card aanraden. Mijn 3Vcash oplossing doet wonderen.
is dat via hier..? https://www.3vcash.nl/index.html

vind het wel irritant zeg dat het alleen met creditcard thuis kan.. niemand bij mij thuis heeft een creditcard.. -.-

en voor die 0,10 cent actie/aanbiedingen die er nu zijn beste gewoon iDeal of van extra kosten bij je abbonement ofzo maar goed..

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joost1991 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:21:
Who cares? Voor 10 cent laat ik hem niet liggen. Wilde alleen nog wel Asphalt 6 downloaden... maar helaas niet compatible. Hopelijk vanmiddag nog steeds in de aanbieding want dan krijg ik mijn Galaxy Nexus.
Anders kan je nog proberen jezelf aan te melden op een wel compatible telefoon, en hem daarmee downloaden. Misschien kan je hem wel via de webwinkel kopen?

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06 15:41
Jammer genoeg net afgelopen week Swiftkey aangeschaft, had me wat geld kunnen besparen :). Zoals al eerder gezegd een aanrader, op mijn Wildfire S waar het scherm soms wat klein overkomt helemaal.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 10:27

GateKeaper

#1 Procastinator

Joost1991 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:21:
Who cares? Voor 10 cent laat ik hem niet liggen.
Ik, in zoverre dat ik de express al op mijn tablet heb staan :-) Voor 10 cent wil ik dan best de andere kopen, maar als hij hetzelfde is, is het overbodig om hem nogmaals te installeren.

Procrastination for mr. President ! | Startup is looking for (wannabe) meteor developers. PM for info.

• pven
  • Niet online
Iemand toevallig een idee hoe laat (Nederlandse tijd) de nieuwe aanbiedingen in de market komen te staan?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:06
Gisteren Om 10 uur 's ochtends is de blogpost online gegaan op de officiële blog van Google.

http://googleblog.blogspo...market-downloads-and.html

Alleen geen flauw idee wat de tijdzone is.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• SToRM666
Waarschijnlijk rond 18u?
Ik heb zojuist Paper Camera en Great Little War Game ook maar gekocht :)

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:44:
Iemand toevallig een idee hoe laat (Nederlandse tijd) de nieuwe aanbiedingen in de market komen te staan?
lol @ niet teruglezende mod 8)

Ik verwacht ook rond 18u, maar het kan ook eerder zijn natuurlijk

• Lorem_Ipsum
Hmm, ik zie dat ze de icoontjes van de actie een beetje gewijzigd hebben. Eerst zag je bijvoorbeeld het NFS logo, maar nu ineens Asphalt. Ik blijf benieuwd wat de nieuwe apps zijn. Ik heb helaas nog maar ~4.30 op m'n 3vcash staan :'( Afhankelijk van het aantal interessante apps zou het net voldoende moeten zijn.
* Lorem_Ipsum hoopt op Kairosoft games voor €0,10 :9~

• Niet online
Lorem_Ipsum schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:54:
Hmm, ik zie dat ze de icoontjes van de actie een beetje gewijzigd hebben. Eerst zag je bijvoorbeeld het NFS logo, maar nu ineens Asphalt. Ik blijf benieuwd wat de nieuwe apps zijn. Ik heb helaas nog maar ~4.30 op m'n 3vcash staan :'( Afhankelijk van het aantal interessante apps zou het net voldoende moeten zijn.
* Lorem_Ipsum hoopt op Kairosoft games voor €0,10 :9~
Ikzelf hoop op Titanium Backup Pro en 4ext Recovery Control. Die 2e heb ik niet broodnodig maar is meer om de bouwer te bedanken. En verder zou leuk zijn als ik legale Angry Birds advrij kon kopen.

My Backup Pro is goedkoper maar die slaagt er niet in handcent sms en angry birds adfree goed terug te zetten, krijg steeds crashes, met TBP heb ik dat dus niet.

• Lorem_Ipsum
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:03:
[...]

Ikzelf hoop op Titanium Backup Pro en 4ext Recovery Control. Die 2e heb ik niet broodnodig maar is meer om de bouwer te bedanken. En verder zou leuk zijn als ik legale Angry Birds advrij kon kopen.

My Backup Pro is goedkoper maar die slaagt er niet in handcent sms en angry birds adfree goed terug te zetten, krijg steeds crashes, met TBP heb ik dat dus niet.
Titanium Backup heeft al diverse keren apps+data teruggezet bij mij. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Overigens zijn diverse Editor's Choice apps de 1e dag aangeboden, dus heb je volgens mij wel een kans dat uiteindelijk alle EC apps voor 10c langskomen :)

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 14:10

Kwastie

Awesomeness

Voor vandaag de volgende apps voor 10 cent!

Beautiful Widgets
Flick Golf
Fruit ninja
Air Sync
Reckless Racing
Star Chart
Read it Later Pro
Christmas HD
NFL Rivals (nummer 9)

Er mist er nog 1!

[Voor 82% gewijzigd door Kwastie op 07-12-2011 14:26]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Niet online
Lorem_Ipsum schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:09:
[...]

Titanium Backup heeft al diverse keren apps+data teruggezet bij mij. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Overigens zijn diverse Editor's Choice apps de 1e dag aangeboden, dus heb je volgens mij wel een kans dat uiteindelijk alle EC apps voor 10c langskomen :)
TBP is wat minder intuitatief en oogt wat minder simpel, daarom bleef ik eerst bij MBP hangen. Maar toegegeven, TBP blijkt toch wat dingen net wat beter te kunnen als je de hoedoeikdat maar doorhebt.

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zag net de tweet van Levelupstudio langskomen, maar de Market pagina is bij mij nog niet aangepast. Omdat ik beautiful widgets al gekocht heb, kan ik de prijs ook niet zien. Even kijken wat de rest is....

• JohnBQ
Damn, toch eens zien dat ik ga zorgen dat ik kan betalen, dit is wel heeel verleidelijk!

• Lorem_Ipsum
gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:15:
[...]

Ik zag net de tweet van Levelupstudio langskomen, maar de Market pagina is bij mij nog niet aangepast. Omdat ik beautiful widgets al gekocht heb, kan ik de prijs ook niet zien. Even kijken wat de rest is....
Ze zijn inderdaad €0.10. Alleen vreemd dat ze nog niet op de Market pagina staan. Overigens zijn er maar 8 ipv tien :?

[Voor 4% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 07-12-2011 14:21]

• traaymakers
mss wel geïnteresseerd in beautiful widgets, de rest niet zo van de 2de groep.

• pven
  • Niet online
traaymakers schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:18:
mss wel geïnteresseerd in beautiful widgets, de rest niet zo van de 2de groep.
Die heb ik er al heel lang op staan, tot op heden nog steeds naar volle tevredenheid (ook op mijn tablet werkt dat prima, en het ziet er wel leuk uit :)).

• Niet online
Het zijn maar 8? Gisteren 10? Morgen 6 en dan 4 en de laatste dag 2?

Op het eerste oog is Read It Later de meest interessante. Straks eens checken of het lekker werkt icm Tweetcaster.

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:44

KoffieNT

banaan

JohnBQ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:17:
Damn, toch eens zien dat ik ga zorgen dat ik kan betalen, dit is wel heeel verleidelijk!
https://www.3vcash.nl/

Misschien is dit interessant? Heb het zelf niet geprobeerd.
Volgens mij koop je dus een prepaid kaart van bijvoorbeeld 20 euro, en daar betaal je dan 21 euro voor.

Ik vind dit niet interessant omdat ik dit ding nu 1 keer gebruik en hooguit 1 euro aan apps wil kopen. Ik kan geen goed alternatief vinden om te kopen op de android market zonder CC.

:D

• Lorem_Ipsum
Ik wacht nog wel even totdat de market pagina geupdated is. * Lorem_Ipsum is wel erg blij dat 'ie de rest van z'n tegoed nog niet opgemaakt heeft :)

• pven
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:22:
Kwastie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:09:
[...]

Er zijn er dus nog 2 ! (die ik nog niet heb gevonden)
:z

Volgens de aankondiging van gisteren zijn het er 10 per dag.

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-05 14:10

Kwastie

Awesomeness

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:22:
Nee, officieel is deze lijst nog niet bekent gemaakt (er mits er nu nog 1)

Ik bezit nu 16/19 applicaties (Niet allemaal deze sale gekocht ;))

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• SToRM666
Beautiful Widgets is een aanrader, die heb ik er ook al heel lang opstaan.
pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
[:z

Ik zie bij de huidige sale in de market ook maar 9 apps staan...

[Voor 73% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2011 14:28]

• Lorem_Ipsum
Wel frustrerend als je ziet dat een app nu €0,10 kost, terwijl je er het xx dubbele voor hebt betaald ;) 't Zijn overigens niet zomaar apps, de meeste komen van "Topontwikkelaars"

• JohnBQ
KoffieNT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
[...]

Volgens mij koop je dus een prepaid kaart van bijvoorbeeld 20 euro, en daar betaal je dan 21 euro voor.

Ik vind dit niet interessant omdat ik dit ding nu 1 keer gebruik en hooguit 1 euro aan apps wil kopen. Ik kan geen goed alternatief vinden om te kopen op de android market zonder CC.
Precies mijn gedachte :P

• Niet online
pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
[...]

[...]

Zo, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:44:
gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:02:
[...]

KNIP

• pven
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:31:
[...]

Zo, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?
Het antwoord op jouw vraag stond een paar berichten boven je, het antwoord op mijn vraag stond (en staat) er nog niet.

Graag weer on topic, als we gaan zwarte pieten dan win ik toch altijd (knopjes FTW). :+

• Niet online
KoffieNT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
[...]

Hoezo niet interessant? Hij is 4 maanden geldig, die van mij heeft vervaldatum 4/2012. De komende 8 dagen komen nog meer topapps langs, uiteindelijk als dat allemaal achter de rug is kan je met de resterende bedrag iets kopen ergens anders op het web waar visa toegestaan is en anders doneer ik hier en daar wel wat aan bouwers waar ik blij mee ben/was.

Ik krijg het heus wel op en lig niet wakker van 21 euro. Ik zou er anders over denken als dat maar 1 weekje geldig was. Liever had ik gezien 1 jaar of 11 euro maar ja...

Overigens worden voor veel topapps gemiddeld 3 euro gevraagd (tussen 2 en 5 euro). laten we zeggen dat 70 apps/games van wat aangeboden is en gaat worden interessant genoeg is om voor 10 cent te downloaden, het is toch zeker niet duurder dan 21 euro of een cc met abbokosten die je speciaal voor android market aanschaft. 70 x 3 = 21,00 euro of 70 x 0,10 = 7 euro en dan nog 12 euro over hebben voor andere doelen.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 14:46]

• Niet online
pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:33:
[...]

Het antwoord op jouw vraag stond een paar berichten boven je, het antwoord op mijn vraag stond (en staat) er nog niet.

Graag weer on topic, als we gaan zwarte pieten dan win ik toch altijd (knopjes FTW). :+
Uuuhm? Hoezo staat/stond het antwoord op je vraag er niet? Ik quote hem toch notabene? :?

Overigens is door de plotselinge stijging van het aantal postjes hier wat postjes mij ontgaan.

• JohnBQ
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:40:
[...]

Hoezo niet interessant? Hij is 4 maanden geldig, die van mij heeft vervaldatum 4/2012. De komende 8 dagen komen nog meer topapps langs, uiteindelijk als dat allemaal achter de rug is kan je met de resterende bedrag iets kopen ergens anders op het web waar visa toegestaan is en anders doneer ik hier en daar wel wat aan bouwers waar ik blij mee ben/was.

Ik krijg het heus wel op en lig niet wakker van 21 euro. Ik zou er anders over denken als dat maar 1 weekje geldig was. Liever had ik gezien 1 jaar of 11 euro maar ja...

Overigens worden voor veel topapps gemiddeld 3 euro gevraagd (tussen 2 en 5 euro). laten we zeggen dat 70 apps/games van wat aangeboden is en gaat worden interessant genoeg is om voor 10 cent te downloaden, het is toch zeker goedkoper dan 21 euro of een cc met abbokosten die je speciaal voor android market aanschaft. 70 x 3 = 21,00 euro
Dat op krijgen zal het probleem niet zijn, als het er toch al op staat gaat dat vrij snel.

De pech is dat ik momenteel 20 euro even niet zomaar kan missen, dus al helemaal niet voor iets waar ik aan 1 of 2 euro ook voldoende had :P

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hoop op PowerAmp en Cut the rope. Beide al in trial/ad-versie gedownload, en ik stond op het punt ze aan te schaffen. Zou mooi zijn als dat voor € 0,10 per stuk kon ipv € 3,50 en € 0,68 (+btw)

@Kwastie: hoe heb jij die lijst opgesteld dan? Ik zit nu door de top paid apps te bladeren, en daar staan de 10 van gisteren/vandaag wel bij, maar nog geen enkele uit jouw lijst volgens mij.

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 10:41
Joster schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:20:
[...]
Wat ik echter wel vervelend vind is MissedIt. Werkt super, daar niet van, maar het volgende irriteert me. Wanneer ik een nieuwe e-mail heb krijg ik netjes een melding in MissedIt en op mijn statusbalk. Wanneer ik deze e-mail lees op mijn pc verdwijnt de melding keurig van de statusbalk. Ik heb immers geen nieuwe e-mail meer. Echter in MissedIt blijft deze gewoon staan. Eigenlijk zou ik willen dat mijn statusbalk "synchroniseert" met MissedIt waarbij de meldingen uit de statusbalk leidend zijn. Wanneer ik via mijn melding scherm verschillende meldingen wis (en ze dus uit mijn statusbalk verdwijnen) of een melding vanzelf verdwijnt (door het niet meer relevant zijn door bijvoorbeeld een e-mail te lezen op mijn pc) zou ik willen dat dit óók in MissedIt gebeurt.

Zoiets is niet mogelijk denk ik hè?
Dat kan inderdaad helaas niet met deze versie van Gmail, ik liep namelijk tegen hetzelfde aan en heb dit op XDA even gevraagd. Kreeg de volgende link als antwoord: http://igecelabs.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=62

Erg jammer! Irriteert mij namelijk ook een beetje ;)

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:40:
[...]

True good point, maar dan moet je wel dingen willen kopen met je CC. Ik heb in principe nooit een CC nodig, dus dan wordt het een kwestie van gewoon opmaken (waarschijnlijk in de laatste week dat ie geldig is) en dat vind ik zonde van m'n geld.
Sowieso will ik geen apps kopen van een paar euro, ik vind nu alleen die 10cent-apps interessant.

• Tiroz
  • Laatst online: 28-05 10:41
KoffieNT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:47:
[...]

True good point, maar dan moet je wel dingen willen kopen met je CC. Ik heb in principe nooit een CC nodig, dus dan wordt het een kwestie van gewoon opmaken (waarschijnlijk in de laatste week dat ie geldig is) en dat vind ik zonde van m'n geld.
Sowieso will ik geen apps kopen van een paar euro, ik vind nu alleen die 10cent-apps interessant.
http://theoatmeal.com/blog/apps ;)

• Camiel
  • Laatst online: 07:10
:D inderdaad. Dit zijn leuke aanbiedingen maar ook zonder die aanbiedingen koop ik wel eens een app.. Gewoon omdat het heel geod van pas komt. Het zijn nooit grote bedragen!

In het Game topic kwam deze lijst nog voorbij:
Reckless Racing: 7 december
Reckless Getaway: 8 december
Toki Tori: 8 december
Raging Thunder: 11 december
Wave Blazer: 13 december
Raging Thunder 2: 14 december

[Voor 24% gewijzigd door Camiel op 07-12-2011 14:55]

• Niet online
KoffieNT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:47:
[...]

Ik heb ook nooit een CC nodig, daarom kies ik nu voor uitzondering een prepaid CC waar de kosten NIET de pan uit zullen rijzen. Ik ben 21 euro kwijt, punt. Dat vind ik wel prettiger.

Overigens kan je dus ook andere dingen kopen, je denkt nu alleen aan apps/games. Heb je toevallig inktpatronen van 2,50 euro per stuk nodig? Als mijn eerdere berekening klopt kan je 4 patronen kopen en 2 euro verzendkosten om maar een voorbeeld te geven. Denk wat ruimer.

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

;) 5 apps die ik redelijk gebruik + 5 games kopen die ik af en toe speel a la 30 euro vind ik helaas te veel.
Ik ben altijd zoals die onderste. Bij Starboobs, de bioscoop en bij het kopen van mn hoesje.

@bitjesmaker; daar had ik idd niet bij stil gestaan, misschien toch eentje overwegen :).

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Camiel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:52:
[...]

:D inderdaad. Dit zijn leuke aanbiedingen maar ook zonder die aanbiedingen koop ik wel eens een app.. Gewoon omdat het heel geod van pas komt. Het zijn nooit grote bedragen!
Alles bij elkaar tikt het toch redelijk aan, dus ik ben blij dat ik via dit soort acties of via de app of the day bij amazon ook wat bij elkaar kan sprokkelen. Het voordeel van deze actie is dat je gewoon updates krijgt via de market; Amazon appstore loopt wel eens achter of heeft aangepaste versies van programma's. Volgens appbrain heb ik inmiddels ruim $ 100 aan betaalde apps op mijn apparaat staan.

leuk detail in dit opzicht: paper camera staat er al (weer) voor $ 1,93 bij, terwijl ik die net voor € 0,10 heb gekocht.

• Lorem_Ipsum
gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:08:
[...]

leuk detail in dit opzicht: paper camera staat er al (weer) voor $ 1,93 bij, terwijl ik die net voor € 0,10 heb gekocht.
Waarschijnlijk wordt dan straks de pagina geupdated. Het blijft een leuke actie, zeker voor kerst O+
die christmas HD wallpaper maakt 't helemaal een cadeau

• pven
  • Niet online
[...]

In welk overzicht heb je dat gezien? In de market zie ik hem nog steeds voor 10 cent staan.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:21
Hmm ik heb door deze actie ook maar een 3v prepaid kaart aangeschaft, was eerst huiverig. Moet zeggen dat het wel van pas kan komen.
Nu heb ik swiftkey gekocht en is er 1,10 afgeschreven en de volgende 3 apps (spellen) gewoon 10 cent. Meerdere mensen die dit hebben meegemaakt? Heb ik iets verkeerds gedaan of wat? Dit is wel de eerste app die ik koop via de market.
Ooh en deze apps die je koopt blijven toch gewoon aan je account gekoppeld? Zodat je het bijvoorbeeld ook op een tablet kan installeren (dus 2 apparaten tegelijk)?

[Voor 12% gewijzigd door Musta op 07-12-2011 15:17]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Niet online
pven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:14:
[...]

In welk overzicht heb je dat gezien? In de market zie ik hem nog steeds voor 10 cent staan.
[...]

Alles bij elkaar tikt het toch redelijk aan, dus ik ben blij dat ik via dit soort acties of via de app of the day bij amazon ook wat bij elkaar kan sprokkelen. Het voordeel van deze actie is dat je gewoon updates krijgt via de market; Amazon appstore loopt wel eens achter of heeft aangepaste versies van programma's. Volgens appbrain heb ik inmiddels ruim $ 100 aan betaalde apps op mijn apparaa staan.

Zullen wij nog ff doorpraten over de ketel enz of ga je toch maar bakkie koffie halen? :+

[Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 15:20]

• Niet online
Musta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:14:
Hmm ik heb door deze actie ook maar een 3v prepaid kaart aangeschaft, was eerst huiverig. Moet zeggen dat het wel van pas kan komen.
Nu heb ik swiftkey gekocht en is er 1,10 afgeschreven en de volgende 3 apps (spellen) gewoon 10 cent. Meerdere mensen die dit hebben meegemaakt? Heb ik iets verkeerds gedaan of wat? Dit is wel de eerste app die ik koop via de market.
Ooh en deze apps die je koopt blijven toch gewoon aan je account gekoppeld? Zodat je het bijvoorbeeld ook op een tablet kan installeren (dus 2 apparaten tegelijk)?
Het is verwarrend en ik moest zelf ook ff uitpuzzelen. Het is dus zo dat die prepaid cc 21 euro kost. 1 euro gaat naar iDeal en je hebt dan een tegoed van 20 euro en het in gebruik nemen van de prepaid cc is ook 1 euro en dan hou je 19 euro over.

Je bent dus meteen al 2 euro kwijt terwijl je nog niks heb gekocht.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 15:22]

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:16:
[...]

[...]

Zullen wij nog ff doorpraten over de ketel enz of ga je toch maar bakkie koffie halen?
In dit geval zit jij er ook naast, het ging over mijn appbrain overzicht. Bij de Android Market zie je bij aangeschafte/geïnstalleerde programma's geen prijzen staan, en bij de Amazon App store staan lang niet al mijn programma's. Het totaal uitgegeven bedrag is wel veel lager, omdat bijvoorbeeld Documents to Go voor € 14,99 bij Appbrain staat, maar ik die via app of the day gratis heb binnengehaald. Ik denk dat ik wel ruim € 50 heb uitgegeven aan Android apps.

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:58
Vandaag even Beautiful Weather aangeschaft voor 10 cent, super mooi programma!

• Niet online
gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:21:
[...]

In dit geval zit jij er ook naast, het ging over mijn appbrain overzicht. Bij de Android Market zie je bij aangeschafte/geïnstalleerde programma's geen prijzen staan, en bij de Amazon App store staan lang niet al mijn programma's. Het totaal uitgegeven bedrag is wel veel lager, omdat bijvoorbeeld Documents to Go voor € 14,99 bij Appbrain staat, maar ik die via app of the day gratis heb binnengehaald. Ik denk dat ik wel ruim € 50 heb uitgegeven aan Android apps.
Hij vroeg waar jij die prijs had zien staan, amazone app store dus. Hoezo heb ik het fout? Er staat notabene een dollarteken ervoor.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dutchmania schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:23:
Vandaag even Beautiful Weather aangeschaft voor 10 cent, super mooi programma!
Beautifull widgets is idd een mooie app ! Heb hem al een tijdje op mijn foon.
Zie in de market dat ie ook 10cent is, maar kan die nieuwe lijst apps nergens vinden.

• Niet online
Floris-K schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:25:
[...]

Beautifull widgets is idd een mooie app ! Heb hem al een tijdje op mijn foon.
Zie in de market dat ie ook 10cent is, maar kan die nieuwe lijst apps nergens vinden.
Voorlopig maar ff gebruik maken van Kwastie lijstje

• Lorem_Ipsum
Wat zou die ene nu zijn? Flick golf is overigens behoorlijk saai, maar heeft wel redelijke graphics, maar 10c is bijna ieder spel wel waard ;)

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Fruit Ninja was 2 weken geleden nog gratis! Mijn vriendin speelde fruit slice en ik ninja.
Heeft zij die geinstalleerd om te zien hoeveel ze daar zou scoren..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb Flick golf en NFL rival beiden gerefund :P

10 cent is idd niet echt een interessant bedrag, maar beide spellen vind ik nog minder interessant. :P

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• SToRM666
Ik ga vandaag voor Reckless Racing, Star Chart en Christmas HD.

[Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2011 15:35]

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 14:20
Alsof ik door een speelgoed winkel aan het stuiteren ben met al die goedkope app's *O*

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:23:
[...]

Hij vroeg waar jij die prijs had zien staan, amazone app store dus. Hoezo heb ik het fout? Er staat notabene een dollarteken ervoor.
Omdat ik die prijs bij Appbrain heb zien staan, zoals ik ook in beide posts heb aangegeven. Dat Appbrain de prijzen in dollars aangeeft kan ik niet helpen, misschien heb ik een instelling verkeerd staan. Maakt ook niet uit, het was om een beeld te schetsen, niet om gelijk te krijgen. Laten we verder gaan met andere market gerelateerde dingen, dit gaat hard richting off-topic.

Hoewel die aanbiedingen waarschijnlijk 24u duren, heb ik een beetje een iBood hunt achtig gevoel. Ik wil zo snel mogelijk weten welke apps er bij zijn en welke ik hebben wil. Als de lijst van de tweede lichting klopt (op die ene onbekende na dan), moet ik alleen weer 24u wachten voor er misschien wat interessants voorbij komt :'(

• Niet online
NFL Rival kan niet op Desire. 2e game met vette graphics die geweldig moeten uitzien op een SGS2 maar die kan ik dus niet kopen omdat de huidige niet voldoet.

Overigens heb ik geprobeerd om de naam Desire te veranderen naar Desire HD of Sensation (gaat vrij makkelijk), het omzeilt helaas de onwilligheid van android market niet om te installeren.

• SToRM666
Lukt het ook niet via de site?

• Typhone
  • Laatst online: 11:05
Soundhound, Paper Camera en Swiftkey X mooi ff te pakken voor een astonishing 0,30 eurocent!

• Niet online
Nee, je wordt weer doorgedirigeerd naar android market.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:21
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:20:
[...]

Het is verwarrend en ik moest zelf ook ff uitpuzzelen. Het is dus zo dat die prepaid cc 21 euro kost. 1 euro gaat naar iDeal en je hebt dan een tegoed van 20 euro en het in gebruik nemen van de prepaid cc is ook 1 euro en dan hou je 19 euro over.

Je bent dus meteen al 2 euro kwijt terwijl je nog niks heb gekocht.
Hmm duidelijk dan, thanx! Wel naaiend dat ze dat niet erbij vermelden, of misschien heb ik er ergens over heen gelezen :p Njaah ben i.i.g. 4 apps rijker en verder zullen we het wel zien.

NS FC: SW 2742 0448 8213

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:44
Jammer, ik had swiftkey ook net vorige week aangeschaft :) Ook al in de aanbieding trouwens. Nu voor Beautiful Widgets gegaan.

• Niet online
gwystyl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:34:

Hoewel die aanbiedingen waarschijnlijk 24u duren, heb ik een beetje een iBood hunt achtig gevoel. Ik wil zo snel mogelijk weten welke apps er bij zijn en welke ik hebben wil. Als de lijst van de tweede lichting klopt (op die ene onbekende na dan), moet ik alleen weer 24u wachten voor er misschien wat interessants voorbij komt :'(
Ik vind dit ook cool en leuk want nu kan ik eindelijk eens stuff op de legale manier aanschaffen. Dat het ook nog voor weinig geld is is mooi meegenomen. Ik heb altijd jammer gevonden dat android market niet anticipeert in NL alhoewel ze wel beloofd hebben dat paypal mogelijk gaat worden, ze doen er wel erg lang over en dat (de moeilijkheid om een app/game te betalen) heeft mede aan bij gedragen dat de grens van aantal downloads NU pas doorbroken wordt imho.

• SToRM666
Ik heb al jaren een CC en zou niet meer zonder willen. Alleen al door het feit dat ik nu veel dingen bij buitenlandse sites kan bestellen bespaar ik behoorlijk wat euro's. Maar ik kan begrijpen dat het voor bijvoorbeeld een student misschien wat minder voor de hand liggend is om een CC te nemen.

[Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2011 15:49]

• Typhone
  • Laatst online: 11:05
SToRM666 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:48:
Ik heb al jaren een CC en zou niet meer zonder willen. Alleen al door het feit dat ik nu veel dingen bij buitenlandse sites kan bestellen bespaar ik behoorlijk wat euro's. Maar voor een student is het misschien wat minder voor de hand liggend om een CC te nemen.
Je moet het kunnen handlen. Als je dat kan is er geld mee te besparen. Close in de familie heb ik het al meerdere keren goed mis zien gaan waarvan de frauduleuze vorm in combinatie met ' goedgelovigen ' er bijvoorbeeld één van is.

• Niet online
hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk? Android Market moet voortijdig al hebben overlegd met betrokken partyen dat aantal apps in de aanbieiding gedaan worden? Waarom heeft dan nog helemaal niemand naar buiten gebracht dat een bepaalde app/games van hun in de aanbieding is of gaat worden?

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:00:
hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk? Android Market moet voortijdig al hebben overlegd met betrokken partyen dat aantal apps in de aanbieiding gedaan worden? Waarom heeft dan nog helemaal niemand naar buiten gebracht dat een bepaalde app/games van hun in de aanbieding is of gaat worden?
Niet per se hoor. Google/Android Market kan best eenzijdig besluiten om een app voor 10 cent aan te bieden, zo lang ze er dan zelf maar voor zorgen dat de maker zijn normale prijs krijgt (dus dat G/AM zelf het verschil bijlapt).

Nomen nescio

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 13:31
Dat lijkt me vrij logisch. Als ontwikkelaars naar buiten brengen dat binnenkort hun apps voor €0,10 in de market staan, houdt iedereen tot die tijd de hand op de knip.

• Camiel
  • Laatst online: 07:10
Er zijn dus wel ontwikkelaars die naar buiten brengen welke apps wanneer in de aanbieding gaan :) Eerder plaatste ik al een lijstje met games van één ontwikkelaar.

• traaymakers
SToRM666 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:48:
Ik heb al jaren een CC en zou niet meer zonder willen. Alleen al door het feit dat ik nu veel dingen bij buitenlandse sites kan bestellen bespaar ik behoorlijk wat euro's. Maar ik kan begrijpen dat het voor bijvoorbeeld een student misschien wat minder voor de hand liggend is om een CC te nemen.
offtopic:
Ook voor studenten handig hoor, juist door het geldbesparend aspect. Je moet idd niet op krediet gaan leven, maar voor vakanties regelen (hostels boeken bijv) of voor betalingen in landen waar maestro niet werkt (vlucht Australië-nederland bijvoorbeeld via CC bij Australische aanbieder gekocht heeft me bijna 200e bespaard).

• Niet online
Camiel schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:13:
Er zijn dus wel ontwikkelaars die naar buiten brengen welke apps wanneer in de aanbieding gaan :) Eerder plaatste ik al een lijstje met games van één ontwikkelaar.
Heb de juiste poster en post al gevonden
Wom schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:52:
Polarbit heeft laten weten welke games in Google's tien cent promotie vallen:

Reckless Racing: 7 december
Reckless Getaway: 8 december
Toki Tori: 8 december
Raging Thunder: 11 december
Wave Blazer: 13 december
Raging Thunder 2: 14 december
Wom in "Android Games - Discussie & Ervaringen"

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 16:30]

• traaymakers
beautiful widgets toch maar ff binnengehengeld. Kijk nog wel of ik er wat mee ga doen, voor die 10 cent laat ik het niet liggen.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee