KoffieNT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
[...]
https://www.3vcash.nl/
Misschien is dit interessant? Heb het zelf niet geprobeerd.
Volgens mij koop je dus een prepaid kaart van bijvoorbeeld 20 euro, en daar betaal je dan 21 euro voor.
Ik vind dit niet interessant omdat ik dit ding nu 1 keer gebruik en hooguit 1 euro aan apps wil kopen. Ik kan geen goed alternatief vinden om te kopen op de android market zonder CC.
Hoezo niet interessant? Hij is 4 maanden geldig, die van mij heeft vervaldatum 4/2012. De komende 8 dagen komen nog meer topapps langs, uiteindelijk als dat allemaal achter de rug is kan je met de resterende bedrag iets kopen ergens anders op het web waar visa toegestaan is en anders doneer ik hier en daar wel wat aan bouwers waar ik blij mee ben/was.
Ik krijg het heus wel op en lig niet wakker van 21 euro. Ik zou er anders over denken als dat maar 1 weekje geldig was. Liever had ik gezien 1 jaar of 11 euro maar ja...
Overigens worden voor veel topapps gemiddeld 3 euro gevraagd (tussen 2 en 5 euro). laten we zeggen dat 70 apps/games van wat aangeboden is en gaat worden interessant genoeg is om voor 10 cent te downloaden, het is toch zeker niet duurder dan 21 euro of een cc met abbokosten die je speciaal voor android market aanschaft. 70 x 3 = 21,00 euro of 70 x 0,10 = 7 euro en dan nog 12 euro over hebben voor andere doelen.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 14:46]