Ik heb even een vraag, heb al rond gezocht maar kan het nergens vinden... Wanneer ik een app koop, bijvoorbeeld Root Explorer wat ik gister heb gekocht, dan staat er dat hij €2,80. Maar als ik dan op mijn creditcard kijk dan zie ik staan €3,36. Is het zo dat er iets van belasting overheen komt? Niet echt leuk eigenlijk, alle apps die ik nog heb gekocht vallen een stuk hoger uit. Is dit normaal?
Dat is raar, heb ik nooit last van. Komt bij mij gewoon 1 op 1 overeen. Heb je wel de currency goed staan? (heb even mijn tf niet bij de hand om te kijken of je dat ergens kunt instellen
)

[Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-11-2011 09:11]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Raar, mij lukt dat niet probleemloos. Elke keer weer crasht handcent na restoren en ik kan hem niet gebruiken totdat ik hem uninstalleer en opnieuw via market installeer.Brad Pitt schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:27:
[...]
Correct, alle niet-systeem apps.
[...]
Uiteraard, "iedereen" doet dat zo. Wissel vaker van Roms dan schoon ondergoed, geen centje pijn...
Het is wel zo dat ik vaak My Backup Pro uitprobeer en Titanium Backup Pro heb ik 1 keer uitgeprobeerd en daar ging het ook niet goed net zoals bij MBP.
Ik had dat vorige week ook inderdaad, dat het bedrag ineens een beetje hoger was tijdens de checkout dan het bedrag dat in de market app stond. Even spieken in mijn mail laat zien dat de € 2,37 inclusief € 0,38 BTW is. Ik dacht dat de app € 1,99 was, dus dat klopt dan. Volgens mij is dat nog niet zo lang, of ze laten nu gewoon de prijzen zonder BTW zien, terwijl ze eerst inclusief BTW waren.Anoniem: 432356 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:00:
Ik heb even een vraag, heb al rond gezocht maar kan het nergens vinden... Wanneer ik een app koop, bijvoorbeeld Root Explorer wat ik gister heb gekocht, dan staat er dat hij €2,80. Maar als ik dan op mijn creditcard kijk dan zie ik staan €3,36. Is het zo dat er iets van belasting overheen komt? Niet echt leuk eigenlijk, alle apps die ik nog heb gekocht vallen een stuk hoger uit. Is dit normaal?
Bij een aankoop van 16 oktober staat ook al 'inclusief xx btw', bij een aankoop van 3 september niet. Het zal dus ergens daartussen veranderd zijn.
@bitjesmaker: bij mij gaat het terugzetten van zowel apk's als data prima. Bij zelf geïnstalleerde apps doe ik het allebei tegelijk (user-apps of non-system apps), bij apps uit de rom werkt terugzetten van data vaak wel, zodat bijvoorbeeld je logingegevens van facebook netjes teruggehaald worden.
Anoniem: 432356
Dan zal het inderdaad wel kloppen, vind het alleen een beetje vreemd dat ik er verder niets op Google over kan vinden. Ze zullen wel het een en ander veranderd hebben. Ik heb alles in mijn account in ieder geval goed staangwystyl schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:27:
[...]
Ik had dat vorige week ook inderdaad, dat het bedrag ineens een beetje hoger was tijdens de checkout dan het bedrag dat in de market app stond. Even spieken in mijn mail laat zien dat de € 2,37 inclusief € 0,38 BTW is. Ik dacht dat de app € 1,99 was, dus dat klopt dan. Volgens mij is dat nog niet zo lang, of ze laten nu gewoon de prijzen zonder BTW zien, terwijl ze eerst inclusief BTW waren.
Bij een aankoop van 16 oktober staat ook al 'inclusief xx btw', bij een aankoop van 3 september niet. Het zal dus ergens daartussen veranderd zijn.

Ik heb even gezocht op "google market vat" dan zie je inderdaad meer klachten hierover.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Heeft dat ook niet te maken met de lokatie waar de app vandaan komt? Dus uit de US zal deze tegen een bepaalde dollar koers aan zitten...Anoniem: 432356 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:43:
[...]
Dan zal het inderdaad wel kloppen, vind het alleen een beetje vreemd dat ik er verder niets op Google over kan vinden. Ze zullen wel het een en ander veranderd hebben. Ik heb alles in mijn account in ieder geval goed staan
(Hoewel het idd dan weer niet klopt met de prijs uit de Market, true...

Anoniem: 432356
Nee heeft daar niets mee te maken aangezien het al omgezet is in euro's. Het is gewoon dat de btw er niet bij mee wordt gerekend. Dat zie je pas als je al betaald hebt. Het is niet eens zo'n grote ramp maar het is lastig, ik gebruik 3vcash en als je dan een bepaalt bedrag voor ogen hebt wat je wilt spenderen en dan na een paar apps al over het bedrag komt dan is dat gewoon jammer. Met 5 apps ben je al zo een aantal euro's meer kwijt dan je in de eerste instantie zou denken. Maar goed nu ik dit weet hou ik er rekening mee 

kent iemand Jaxtrsms
van de maker van hotmail
hiermee schijn je gratis sms te kunnen sturen naar mobieltjes
ook al hebben de ontvangers de app niet
Ik wil eerst weten of het betrouwbaar is
van de maker van hotmail
hiermee schijn je gratis sms te kunnen sturen naar mobieltjes
Ik wil eerst weten of het betrouwbaar is
Kende het niet nee.Diabolica schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:33:
kent iemand Jaxtrsms
Dat lijkt mij dan weer redelijk stug.van de maker van hotmail
Net getest en werkt prima ja.hiermee schijn je gratis sms te kunnen sturen naar mobieltjes
Geen vage toestemmingen gezien en ook in de voorwaarden zo snel geen rare dingen. So far so good dus.Ik wil eerst weten of het betrouwbaar is
Wel staat er aan het einde van het SMS bericht met welke app het is verstuurd. Redelijk irritant: uninstall

[Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 22-11-2011 15:09]
Nickname does not reflect reality
Zie je post net pas...
Ik heb (nog) niks met Tasker-scripts gedaan, heb het handmatig ingesteld:
In Tasker:
- New Task
- Plusje klikken
- Phone selecteren
- Send SMS selecteren
- Velden invullen (telefoonnr, bericht dat je wil sturen, vinkje bij Store in Messaging App uitzetten als je niet wil dat ieder sms-je in je sms-app komt, evt Label aangeven).
- Done klikken en Tasker sluiten
Op je homescreen:
- Nieuw Widget
- Tasker Task selecteren
- SMS-task opzoeken in de dropbox
- Evt icoontje vervangen dmv de knop rechtsonder (boven het huisje)
- Als je eerst een bevestigingsvenster wil bij het aantikken van de widget (wel handig, weet je zeker dat je 'm ook verstuurt; je krijgt geen bevestiging ofzo):
- Instellingen-icoontje selecteren (moersleutel en schroevendraaier)
- Task type: Menu
- Menu Timeout: 30sec (ofzo)
- Knop Done
- Knop Make Widget
Succes!

Nomen nescio
Toch schijnt het zo te zijn: http://www.telegraaf.nl/d..._gratis_sms__.html?p=15,1
Ben benieuwd of het wat is, alhoewel met Whatsapp mijn SMS-en al minimaal is. Heb al moeite mijn abo voldoende te benutten

Ah okay, een van de mede-oprichters, zo zie je maar. Inderdaad sinds Whatsapp en kornuiten niet super nodig meer, al zullen er heus wel mensen zijn die nog steeds bakken met SMS'jes sturen, dan is het anders natuurlijk.Jason X schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:52:
Toch schijnt het zo te zijn: http://www.telegraaf.nl/d..._gratis_sms__.html?p=15,1
Ben benieuwd of het wat is, alhoewel met Whatsapp mijn SMS-en al minimaal is. Heb al moeite mijn abo voldoende te benutten
Ken je dat, je belt iemand en na 5 keer overgaan springt ie op voicemail. Soms hoor je de eerste biep niet en vergis je je net met ophangen. Ik ben iemand die geen voicemail inspreekt en het uiteraard zonde vind om de eerste belminuut te verspillen aan iets wat ik niet wil horen. Daarom bedacht ik me net, zou er een app bestaan waarmee je kan instellen bij bepaalde contacten dat ie maar vier, vijf keer mag overgaan?
Net aan 't testen geweest, komt m'n vriendin naar beneden met 2 smsjes rijker, is er niet 'n mogelijkheid om de actie nog te annuleren? Ik dacht, als ik op dat pop upje klik, dan stopt 't wel. Niet dusBrabo-Joossie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:40:
[...]
Zie je post net pas...
Ik heb (nog) niks met Tasker-scripts gedaan, heb het handmatig ingesteld:
In Tasker:
- New Task
- Plusje klikken
- Phone selecteren
- Send SMS selecteren
- Velden invullen (telefoonnr, bericht dat je wil sturen, vinkje bij Store in Messaging App uitzetten als je niet wil dat ieder sms-je in je sms-app komt, evt Label aangeven).
- Done klikken en Tasker sluiten
Op je homescreen:
- Nieuw Widget
- Tasker Task selecteren
- SMS-task opzoeken in de dropbox
- Evt icoontje vervangen dmv de knop rechtsonder (boven het huisje)
- Als je eerst een bevestigingsvenster wil bij het aantikken van de widget (wel handig, weet je zeker dat je 'm ook verstuurt; je krijgt geen bevestiging ofzo):
- Instellingen-icoontje selecteren (moersleutel en schroevendraaier)
- Task type: Menu
- Menu Timeout: 30sec (ofzo)
- Knop Done
- Knop Make Widget
Succes!

Anoniem: 262745
Als je in het buitenland bent wil je niet thuiskomen met een torenhoge internet rekening omdat op de achtergrond toch wordt gesynchroniseerd. is het "uitschakelen van de dataverbindingstand" (knop rechts van de gsm ingedrukt houden) een zekerheid dat dit niet gaat gebeuren?
Als hij doorschakelt naar voicemail hoor je eerst een dubbele overgaan toon, dat betekend dat hij hem doorschakelt. Dan gelijk ophangen.tiguan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:21:
Ken je dat, je belt iemand en na 5 keer overgaan springt ie op voicemail. Soms hoor je de eerste biep niet en vergis je je net met ophangen. Ik ben iemand die geen voicemail inspreekt en het uiteraard zonde vind om de eerste belminuut te verspillen aan iets wat ik niet wil horen. Daarom bedacht ik me net, zou er een app bestaan waarmee je kan instellen bij bepaalde contacten dat ie maar vier, vijf keer mag overgaan?
Het is idd vervelend, ik gebruik de voicemail niet meer. Volgens mij is er geen app voor.
Mijn probleem is nu opgelost.Anoniem: 262745 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:57:
[...]
"Sommige applicaties die u gebruikt, kunnen niet om een verificatiecode vragen. Als u deze applicaties wilt gebruiken, moet u een applicatiespecifiek wachtwoord genereren en opgeven in het wachtwoordveld in plaats van het wachtwoord voor uw Google-account. "
Ga naar deze pagina:
https://www.google.com/accounts/IssuedAuthSubTokens
Daar kun je een password aanmaken die gelinkt staat aan je google account. Door dan dit gegenereerde password in te vullen ipv je google account password zou dan de synchronisatie weer moeten lukken.
Dit doe je voor iedere applicatie die je google account gebruikt.
[Voor 5% gewijzigd door Zeror op 23-11-2011 10:30. Reden: Nog een regel toegevoegd voor de volledigheid.]
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Klopt, je moet het echter wel voor elke applicatie doen.Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:25:
[...]
Mijn probleem is nu opgelost.
Ga naar deze pagina:
https://www.google.com/accounts/IssuedAuthSubTokens
Daar kun je een password aanmaken die gelinkt staat aan je google account. Door dan dit gegenereerde password in te vullen ipv je google account password zou dan de synchronisatie weer moeten lukken.
Zo gebruik ik bijvoorbeeld Chrome sync. Op alle pc's heb ik een gegenereerd password moeten toevoegen ipv mijn standaard password.
Het is even omslachtig, maar als het goed is ben je nu beter beveiligd :-)
Dat is juist het stomme, de ene keer hoor je andere geluidjes er doorheen, de andere keer mis ik de hele eerste biep. Het is niet echt consistent dus om dan ook nog geluidjes waar te nemen, waar je aan zou kunnen horen dat ie naar voicemail overschakelt is lastig. Maar ik had al verwacht dat er geen app voor was, kon zelf niks vinden.Anoniem: 345029 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:17:
[...]
Als hij doorschakelt naar voicemail hoor je eerst een dubbele overgaan toon, dat betekend dat hij hem doorschakelt. Dan gelijk ophangen.
Het is idd vervelend, ik gebruik de voicemail niet meer. Volgens mij is er geen app voor.
Ik kan hier toch wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je zelf niet hebt gezocht hier in dit topic. Als je dat nu eerst eens doet met het zoekvakje rechts bovenin je scherm dan kom je diverse keren de oplossing tegen. Volgende keer graag meer inzet tonen, dan pas posten.Anoniem: 262745 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:01:
Als je in het buitenland bent wil je niet thuiskomen met een torenhoge internet rekening omdat op de achtergrond toch wordt gesynchroniseerd. is het "uitschakelen van de dataverbindingstand" (knop rechts van de gsm ingedrukt houden) een zekerheid dat dit niet gaat gebeuren?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Misschien dat ik niet de juiste zoekwoorden heb gebruikt, maar bij het zoeken op de woorden "toggle", "internet", "uitschakelen" en "dataverbinding" heb ik helaas niks kunnen vinden. Waar kan ik dan beter op zoeken?janvanduschoten schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:53:
[...]
Ik kan hier toch wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je zelf niet hebt gezocht hier in dit topic. Als je dat nu eerst eens doet met het zoekvakje rechts bovenin je scherm dan kom je diverse keren de oplossing tegen. Volgende keer graag meer inzet tonen, dan pas posten.
roaming
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's
Thanks,
Dan krijg ik onderstaande gevonden:
"Waarom een tooltje, gewoon via Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Gegevensroaming. Klaar."
Echter heb ik "Roaming" niet aanstaan en toch krijg ik mail, facebook, twitter berichten en worden div. dingen gesynchroniseerd. Het uitzetten van "Pakketgegevens gebruiken" is dan voldoende.
ik vind het ook wel een goede vraag en ben ook benieuwd naar het antwoord aangezien ik zelf ook binnenkort met deze telefoon naar het buitenland ga.Anoniem: 262745 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:27:
[...]
Thanks,
"Waarom een tooltje, gewoon via Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Gegevensroaming. Klaar."
Echter heb ik "Roaming" niet aanstaan en toch krijg ik mail, facebook, twitter berichten en worden div. dingen gesynchroniseerd. Het uitzetten van "Pakketgegevens gebruiken" is dan voldoende.
Roaming heb ik ook uitstaan en door die datagegevens uit te zetten via de knop aan de rechterkant lijkt het me dat je dan geen dataverbinding meer hebt die actief is, en dus ook geen extra kosten hebt.
maar zeker weet ik het niet...
Stop chasing the dream, you're already living it
Zoek anders eens even op wat 'roaming' betekent. Waarschijnlijk roam je nu niet, dus is het logisch dat je data binnenkrijgt. Gegevensroaming uitzetten is echt alles wat nodig is.Anoniem: 262745 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:27:
[...]
Thanks,
Rail Away!
Twee maar? Die van mij had er vijf!Eric_Cantona schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:02:
[...]
Net aan 't testen geweest, komt m'n vriendin naar beneden met 2 smsjes rijker, is er niet 'n mogelijkheid om de actie nog te annuleren? Ik dacht, als ik op dat pop upje klik, dan stopt 't wel. Niet dus

Nee, annuleren gaat niet, daarom heb ik het menu'tje ingebouwd. Zonder menu verstuurt ie 'm meteen, dus ook als je de link op je homescreen een keer per ongeluk aantikt bij het scrollen ofzo. Nu kun je gewoon 30 sec wachten (Menu Timeout) nadat je 'm aantikt, dan verdwijnt het menu'tje vanzelf en wordt de sms niet verzonden.
Nomen nescio
Anoniem: 307065
Net Jaxtrsms gedownload.
Moet nu Terms of Service bevestigen.
Als ik dat wil doen krijg ik de melding 404 Pagina not found.
Meer mensen hier last van
Iemand de oplossing
Iemand de oplossing
Ik ben pas net begonnen met het betalen voor apps, mooi topic dit, goed voor inspiratie 
Maareuh, heb net Cut the Rope gekocht. €0,68 vond ik een prima prijs, maar ik betaalde 1€ extra voor 'iets' en ik heb geen idee wat?? Het is van mijn creditcard afgeboekt, maar op mijn Google Transactions zie ik dus niets??
Gebeurt dat elke keer? zo ja, dan ben ik snel klaar met dit geintje

Maareuh, heb net Cut the Rope gekocht. €0,68 vond ik een prima prijs, maar ik betaalde 1€ extra voor 'iets' en ik heb geen idee wat?? Het is van mijn creditcard afgeboekt, maar op mijn Google Transactions zie ik dus niets??
Gebeurt dat elke keer? zo ja, dan ben ik snel klaar met dit geintje

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Die euro wordt later weer gecancelled. Het is een soort van check geloof ik.Gebeurd wel elke keer, maar wordt steeds weer ongedaan gemaakt. Stond eerst ook vreemd te kijken maar je betaald wat er bij de app staat.
[Voor 17% gewijzigd door Camiel op 24-11-2011 09:09]
Misschien even je AdFree uitzetten oid?Anoniem: 307065 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:23:
Net Jaxtrsms gedownload.
Iemand de oplossing
Oh.... OK, binnen welke termijn wordt het weer gecancelled?Camiel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:08:
Die euro wordt later weer gecancelled. Het is een soort van check geloof ik.Gebeurd wel elke keer, maar wordt steeds weer ongedaan gemaakt. Stond eerst ook vreemd te kijken maar je betaald wat er bij de app staat.
En wat gebeurt er als je bij wijze van die euro NIET hebt? Oftwel aan je limiet zit of als je een prepaid creditcard hebt?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Dan lukt je betaling niet. Ik weet niet de termijn van cancellen eigenlijk. Hopelijk is het snel genoeg 

Heb hem hier ook geïnstalleerd en moet zeggen werkt super.ThijsWTF schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:16:
[...]
Misschien even je AdFree uitzetten oid?
De reclame die met het smsjuh mee komt is alleen een link van de app
Echt weer eens een goede app: JaxtrSMS
------------------------------------------------------------------------------
HTC Desire S - Android 2.3.5 + Sense 3.0
Wie weet welke software ik voor het volgende nodig heb:
Op de externe hd van mijn NAS staan de mp3 bestanden, die kan ik via de Tab of de mobiel gewoon zien via een bestandsverkenner en eventueel streamen naar mijn mobiel.
Nu is het via de mobiel (Galaxy S2 en Galaxy Tab 10.1) ook mogelijk de bestanden via DLNA DMR bestanden af te laten spelen door de NAS zonder tussenkomst van de tv. Maar als ik allshare gebruik 'ziet' die de bestanden niet die op de externe hd van de NAS staan en kan ik die ook niet toevoegen.
Ik zoek dus een app die ook op het netwerk kan kijken naar mp3 bestanden op een externe schijf en dan kan streamen naar de NAS.
Ik heb al diverse zoekpogingen gedaan maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek.. Misschien dat hier iemand een idee heeft
Op de externe hd van mijn NAS staan de mp3 bestanden, die kan ik via de Tab of de mobiel gewoon zien via een bestandsverkenner en eventueel streamen naar mijn mobiel.
Nu is het via de mobiel (Galaxy S2 en Galaxy Tab 10.1) ook mogelijk de bestanden via DLNA DMR bestanden af te laten spelen door de NAS zonder tussenkomst van de tv. Maar als ik allshare gebruik 'ziet' die de bestanden niet die op de externe hd van de NAS staan en kan ik die ook niet toevoegen.
Ik zoek dus een app die ook op het netwerk kan kijken naar mp3 bestanden op een externe schijf en dan kan streamen naar de NAS.
Ik heb al diverse zoekpogingen gedaan maar kan eigenlijk niet vinden wat ik zoek.. Misschien dat hier iemand een idee heeft

Nou ik ben nog steeds aan het wachten, grmbl.
Bedoel je zoiets? http://www.shapeservices....idisplay&platform=androidart1fex schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:51:
Is er iets van een (gratis) app om je telefoon als 2de monitor voor de PC te gebruiken?
Zoiets bedoelde ik inderdaad!JP12 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:43:
[...]
Bedoel je zoiets? http://www.shapeservices....idisplay&platform=android
Maar heb nu al een andere oplossing gevonden.

Thanks!
Misschien upnplay? Die gebruik ik in ieder geval om vanaf mijn NAS naar mijn telefoon af te spelen. Ik weet niet of je dan ook vanaf de telefoon een ander afspeelapparaat kan kiezen. Anders even bij gerelateerde apps kijken, daar staan ook upnp servers/mediaservers. Als je die zover kan krijgen dat hij netwerkmappen kan sharen en vanaf de nas kan kiezen om af te spelen ben je er volgens mij.Retir schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:08:
Wie weet welke software ik voor het volgende nodig heb:
Even ter verduidelijking: hoe speel je dingen af met je nas? Bij mijn weten is dat alleen een harde schijf met netwerkaansluiting? Of heb je er een paar speakers aan hangen?
`@ gwystyl
Ik bedoelde eigenlijk een mediaspeler met ingebouwde harde schijf (Eminent). Het programma ga ik vanavond uitproberen en kijken of het daarmee lukt.
Ik bedoelde eigenlijk een mediaspeler met ingebouwde harde schijf (Eminent). Het programma ga ik vanavond uitproberen en kijken of het daarmee lukt.
Welke oplossing heb je dan nog meer gevonden?art1fex schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:39:
[...]
Zoiets bedoelde ik inderdaad!
Maar heb nu al een andere oplossing gevonden.
Thanks!

Nou het ging er mij om dat ik wat kleine dingetjes op het scherm wilde tonen tijdens het gamen op de PC.
Nu gebruik ik de app van Core Temp om de CPU temperatuur in de gaten te houden (dat was het voornaamste wat ik wilde).
Nu gebruik ik de app van Core Temp om de CPU temperatuur in de gaten te houden (dat was het voornaamste wat ik wilde).
Ja het is ondertussen een paar dagen, en ik heb die euro nog steeds niet terug... Naja, ze hebben het niet nog eens afgetrokken na het kopen van een andere game, dus als dat het was, whatever...Camiel schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:08:
Nadat ik eerst een tevreden gebruiker was van Mysettings, heb ik deze nu gedeïnstalleerd. Met de laatste update heeft de ontwikkelaar nl. AirPush toegevoegd wat ervoor zorgt dat je advertenties in de notification bar krijgt. Bij de update staat alleen minor bugfixes. Dus nu helaas exit.
De vorige versie kan je niet gewoon blijven gebruiken dan?Lizard schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:59:
Dus nu helaas exit.
Wel apart, die Android Market. Komt toch van Google af, die enige ervaring hebben met het maken van zoekmachines?
Welnu, ik zoek een app genaamd "Localized Apps". Dus ik start de market (laatste versie) en zoek naar "Localized Apps" (zonder de quotes). Pak 'm beet de eerste 50 resultaten staat 'ie *niet* tussen.
Dus iets breder zoeken, enkel naar "Localized". Zelfde resultaten.
Vooruit, we doen dom, ik zoek naar "Localizedapps" (aan elkaar, zonder de quotes).
Slechts 1 resultaat genaamds "Localized Apps" met daarboven van de Market de opmerking "Did you mean 'Localized Apps'?"....
Nou heb ik al vaker het gevoel dat de zoekmachine soms niet geeft wat ik zoek, maar deze was wel extreem...
Welnu, ik zoek een app genaamd "Localized Apps". Dus ik start de market (laatste versie) en zoek naar "Localized Apps" (zonder de quotes). Pak 'm beet de eerste 50 resultaten staat 'ie *niet* tussen.
Vooruit, we doen dom, ik zoek naar "Localizedapps" (aan elkaar, zonder de quotes).
Slechts 1 resultaat genaamds "Localized Apps" met daarboven van de Market de opmerking "Did you mean 'Localized Apps'?"....

Nou heb ik al vaker het gevoel dat de zoekmachine soms niet geeft wat ik zoek, maar deze was wel extreem...
Daar heb ik geen apk meer van. Ben nu Quick Settings aan het testen, die lijkt het ook goed te doen.Brad Pitt schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:11:
[...]
De vorige versie kan je niet gewoon blijven gebruiken dan?
Heb ik soms ook last van inderdaad. Dan zoek je op het het hele programma naam (bijv bestaande uit 2 woorden), vind ie niks, zoek ik op 1 woord dan vind ie hem welvanaalten schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:50:
Wel apart, die Android Market. Komt toch van Google af, die enige ervaring hebben met het maken van zoekmachines?
Slechts 1 resultaat genaamds "Localized Apps" met daarboven van de Market de opmerking "Did you mean 'Localized Apps'?"....![]()

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Voor iedereen die "Theftaware" gebruikt:
afgelopen week is er via de market een update geweest en na de installatie daarvan kom je niet meer in je 'instellingen'. Wat blijkt; In "TheftAware" is in Advanced Settings/Lock Phone Settings/Lock All Setting aangevinkt! Uitvinken en het is weer oke.
afgelopen week is er via de market een update geweest en na de installatie daarvan kom je niet meer in je 'instellingen'. Wat blijkt; In "TheftAware" is in Advanced Settings/Lock Phone Settings/Lock All Setting aangevinkt! Uitvinken en het is weer oke.
Dit is wel een heel leuke applicatie (ook vrij handig, sms/contacts/sync) om je android device te controleren/beheren vanaf je pc via wifi. (via webinterface)
Ook interface ziet er goed uit.
[Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 27-11-2011 18:27]
Dat wordt keurig netjes gevraagd tijdens de installatie; Theft Aware doet dat niet uit zichzelf...mariconjo schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:36:
Voor iedereen die "Theftaware" gebruikt:
Sometimes you need to plan for coincidence
De enige manier om apps te kopen is via een creditcard.
De PayPal lijkt een jarenplan te worden jammer genoeg.
Nu ken ik wel iemand met een cc maar die heeft die die zelf al gekoppeld aan een eigen google/android market.
Kan ik dan nog gebruik maken van die cc om 1 aankoop te doen zonder hem te koppelen aan mijn market?
Die prepaid kaart is voor die ene aankoop geen optie.
De PayPal lijkt een jarenplan te worden jammer genoeg.
Nu ken ik wel iemand met een cc maar die heeft die die zelf al gekoppeld aan een eigen google/android market.
Kan ik dan nog gebruik maken van die cc om 1 aankoop te doen zonder hem te koppelen aan mijn market?
Die prepaid kaart is voor die ene aankoop geen optie.
Ik heb veel apps geïnstalleerd verspreid over verschillende google accounts. Nu wil ik er graag 1 overhouden, overzichtelijker zeg maar... Nu mijn vraag: kan ik apps (zowel gratis als betaalde) overzetten van het ene naar het andere account?
Volgens mij kan dat niet.koelkast schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:50:
Ik heb veel apps geïnstalleerd verspreid over verschillende google accounts. Nu wil ik er graag 1 overhouden, overzichtelijker zeg maar... Nu mijn vraag: kan ik apps (zowel gratis als betaalde) overzetten van het ene naar het andere account?
Maar ik geloof wel dat je verschillende accounts naast elkaar op 1 telefoon kan gebruiken.
Da's een mooie app inderdaad. Very niceMinaaj schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:27:
Dit is wel een heel leuke applicatie (ook vrij handig, sms/contacts/sync) om je android device te controleren/beheren vanaf je pc via wifi. (via webinterface)
[video]

[Voor 31% gewijzigd door anandus op 27-11-2011 20:59]
Dat klopt, maar het wordt er zo onoverzichtelijk van (verschillende mailaccounts die ik niet meer gebruik, verschillende agenda accounts).anandus schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:56:
[...]
Volgens mij kan dat niet.
Maar ik geloof wel dat je verschillende accounts naast elkaar op 1 telefoon kan gebruiken.
Is er geen app die ervoor zorgt dat het allemaal op 1 account komt te staan?
Je kan volgens mij wel je apps backuppen terwijl je met account A bent ingelogd en dan terugzetten op een telefoon met account B, maar dan is-ie niet gekoppeld aan dat account, dus je kan dan geen updates meer krijgen en dergelijke. (Dus eigenlijk gewoon de apk's kopiëren van A naarkoelkast schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:10:
[...]
Dat klopt, maar het wordt er zo onoverzichtelijk van (verschillende mailaccounts die ik niet meer gebruik, verschillende agenda accounts).
Is er geen app die ervoor zorgt dat het allemaal op 1 account komt te staan?

Misschien proberen met Titaniumbackup?
Nb. Ik weet helemaal niet zeker of dit werkt, hoor, ik zou even rondgooglen voor je het probeert

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 27-11-2011 22:14]
Dat werkt zeker wel, ik haal regelmatig apps van Amazon Appstore en dan krijg je hetzelfde verhaal: apps doen het prima maar de updates krijg je alleen via andere account, die van AA in mijn geval. Je kan ook geen reviews in de Market achterlaten ondanks dat app wel als geïnstalleerd wordt aangegeven.anandus schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:13:
[...]
Je kan volgens mij wel je apps backuppen terwijl je met account A bent ingelogd en dan terugzetten op een telefoon met account B, maar dan is-ie niet gekoppeld aan dat account, dus je kan dan geen updates meer krijgen en dergelijke. (Dus eigenlijk gewoon de apk's kopiëren van A naar
Misschien proberen met Titaniumbackup?
Nb. Ik weet helemaal niet zeker of dit werkt, hoor, ik zou even rondgooglen voor je het probeert
Wil je ze onder hetzelfde account hebben dan kan je volgende constructie aan dev voorstellen: je koopt deze app via je hoofdaccount, en hij stoort aankoopbedrag van de andere account terug. Root Explorer deed er totaal niet moeilijk over, zo heb ik hem van AA naar de Market gemigreerd. Of iedere dev daarmee instemt dat weet ik niet maar het is te proberen.
[Voor 6% gewijzigd door businka19 op 28-11-2011 16:12]
Ik ga er niet over discussieren maar ik, en 5 collega's op de zaak hebben die vraag dan gemist tijdens de update. De kans is dus aanwezig dat meer mensen die vraag missen en zich daarna rot zoeken, vandaar dat ik het ff melde.Groentenboer schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:35:
[...]
Dat wordt keurig netjes gevraagd tijdens de installatie; Theft Aware doet dat niet uit zichzelf...
Ik ben vrijwel nooit actief in dit topic, maar kwam net een aanbieding van Quickoffice tegen, van 20 dollar voor 5 dollar.. Vervolgens kun je via retailmenot er nog 50% bovenop gooien, dan heb je hem voor minder dan 2 euro!
Das toch best een nette aanbieding
Quickoffice website en de coupon vindt je zo via retailmenot
(ik voel me net een spammer
)

(ik voel me net een spammer

[Voor 27% gewijzigd door Creadion op 28-11-2011 18:13]
thx man ! $2,49 blijft er over !Creadion schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:11:
Ik ben vrijwel nooit actief in dit topic, maar kwam net een aanbieding van Quickoffice tegen, van 20 dollar voor 5 dollar.. Vervolgens kun je via retailmenot er nog 50% bovenop gooien, dan heb je hem voor minder dan 2 euro!
(ik voel me net een spammer)

Via Paypal 1,93 overgemaakt
Zeker een bestelling waard^^ Bedankt voor de tip!Creadion schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:11:
€ 1.87!

e: € 3,43 als je MoneyBookers gebruikt!
e2: Net besteld, via Creditcard, dan is het € 1.87

e3: Fail, net gekocht maar kan geen Download link vinden

[Voor 11% gewijzigd door Satom op 28-11-2011 18:30]
Heb 'm net betaald via de pc en dan krijg ik een qr-code voor de downloadlink.Vliegtuig02 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:15:
[...]
Zeker een bestelling waard^^ Bedankt voor de tip!
€ 1.87!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Toch wel even een buitenkansje
90% korting? 

Waarom is tie met gebruik van MoneyBookers duurder ?Vliegtuig02 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:15:
[...]
Zeker een bestelling waard^^ Bedankt voor de tip!
€ 1.87!
Misschien handige tip, maar deze en andere Office pakketten voor Android kwamen onlangs gratis langs in de Amazon Appstore.Creadion schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:11:
Heb er 2 van de 3 groten maar 'gekocht'. 3 gebruik ik toch niet

Heb jij via de mail die qr code? Ik had te snel op volgende gedrukt waardoor ik het download linkweer kwijt was, heb al en mail naar support gestuurd..warhamstr schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:23:
[...]
Heb 'm net betaald via de pc en dan krijg ik een qr-code voor de downloadlink.
En Moneybookers zou er ook wel wat geld aan willen verdienen, denk ik.
Ok, ik heb gemerkt dat ik bij Notifo 2x op een nieuwe melding moet klikken om hem te laten verdwijnen uit mijn statusbalk. Dat is dus wel te doen.Joster schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:41:
MissedIt vind ik enorm fijn omdat het heel duidelijk in beeld geeft wat er gaande is. Echter heb ik soms geen zin om een bepaalde melding (van bijvoorbeeld Notifo) te bekijken en mag deze van mij gerust verdwijnen. Dit is echter pas mogelijk als ik door klik.
Verder vind ik het erg jammer dat wanneer ik dan (in opnieuw Notifo bijvoorbeeld) in de app zit waar een melding van binnen is gekomen, het icoontje van dezelfde melding niet uit mijn statusbalk verdwijnt. Dit is bij mail en whatsapp wel het geval, maar bij Notifo dus niet. Om beide meldingen weg te krijgen (terwijl ik er verder niets mee wil doen) moet ik dus eerst via Missed it naar de app, dan aan de statusbalk trekken zodat ik mijn meldingen kan zien en dan op wissen drukken.
Zijn hier nog ontwikkelingen om zaken hierin te verbeteren (melding van MissedIt negeren oid) of ligt dat voornamelijk aan de apps (in mail en whatsapp kom je meteen in je nieuwe bericht dus is de melding niet meer relevant, in Notifo zie je alleen een overzicht en dat is een andere "locatie" dan waar de melding in je melding scherm naar verwijst zeg maar.
Wat ik echter wel vervelend vind is MissedIt. Werkt super, daar niet van, maar het volgende irriteert me. Wanneer ik een nieuwe e-mail heb krijg ik netjes een melding in MissedIt en op mijn statusbalk. Wanneer ik deze e-mail lees op mijn pc verdwijnt de melding keurig van de statusbalk. Ik heb immers geen nieuwe e-mail meer. Echter in MissedIt blijft deze gewoon staan. Eigenlijk zou ik willen dat mijn statusbalk "synchroniseert" met MissedIt waarbij de meldingen uit de statusbalk leidend zijn. Wanneer ik via mijn melding scherm verschillende meldingen wis (en ze dus uit mijn statusbalk verdwijnen) of een melding vanzelf verdwijnt (door het niet meer relevant zijn door bijvoorbeeld een e-mail te lezen op mijn pc) zou ik willen dat dit óók in MissedIt gebeurt.
Zoiets is niet mogelijk denk ik hè?
Er wordt sinds gister ook direct carrier billing aangekondigt voor een aantal europese landen. Het begint er dan eindelijk op te lijken dat we verlost gaan zijn van het creditcard drama:
https://www.google.com/su.../answer.py?answer=2364279
Sinds vandaag is er ook support voor Taiwan:
http://android-developers...roid-market-in-korea.html
Misschien wel nieuwswaardig voor de frontpage?
https://www.google.com/su.../answer.py?answer=2364279
Sinds vandaag is er ook support voor Taiwan:
http://android-developers...roid-market-in-korea.html
Misschien wel nieuwswaardig voor de frontpage?
[Voor 25% gewijzigd door killingdjef op 29-11-2011 09:33]
TomTom Places is uit voor Android
[Voor 23% gewijzigd door ChiMan op 29-11-2011 11:06]
Ik kwam gisteren per toeval de app Securet LiveStream tegen. Met deze app kun je de camera van je telefoon via je computer (over wifi) bekijken.
Leuke app
Leuke app

:D
Ik gebruik daar IP Webcam voor, en er zijn er volgens mij nog wel een paar.KoffieNT schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:16:
Ik kwam gisteren per toeval de app Securet LiveStream tegen. Met deze app kun je de camera van je telefoon via je computer (over wifi) bekijken.
Leuke app

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Anoniem: 283201
Iemand die bij de Icoyote ook geen geluid krijgt bij de waarschuwingen? Ik krijg enkel de animatie.
Als ik bij instellingen naar volume ga dan staat dit op 0. Als ik dit aanpas en vervolgens terugga dan blijft het op 0 staan. Ook "Test geluid" geeft totaal niks.
Is dit een bekende bug? Hoe op te lossen?
Als ik bij instellingen naar volume ga dan staat dit op 0. Als ik dit aanpas en vervolgens terugga dan blijft het op 0 staan. Ook "Test geluid" geeft totaal niks.
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 283201 op 30-11-2011 14:45]
hehe, same here, Ouick Office Pro en Office Suite Pro voor noppes genomenagoNITE schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:24:
Misschien handige tip, maar deze en andere Office pakketten voor Android kwamen onlangs gratis langs in de Amazon Appstore.
Heb er 2 van de 3 groten maar 'gekocht'. 3 gebruik ik toch niet

Free App of the day rules!

Kan 't liggen aan 't feit dat je toestel op trilfunctie staat?Anoniem: 283201 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:28:
Iemand die bij de Icoyote ook geen geluid krijgt bij de waarschuwingen? Ik krijg enkel de animatie.
[afbeelding]
Is er ook een manier om Whatsapp op de sd kaart te installeren, ding is 8,78 mb 

Via de "normale" Applicaties-beheren-manier mag het hier niet, kan bij Titanium Backup wel kiezen voor Move to SD maar niet geprobeerd. Als het standaard niet kan is het wellicht ook niet heel verstandig, geen idee.Albert020 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:05:
De App zelf moet op je telefoon staan, andere onderdelen zoals Chatlogs en foto/film/audio bestanden worden wel op SD kaart opgeslagen.Albert020 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:05:
Cogitationis poenam nemo patitur
Okeeej, bedankt...Bullet NL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:32:
[...]
De App zelf moet op je telefoon staan, andere onderdelen zoals Chatlogs en foto/film/audio bestanden worden wel op SD kaart opgeslagen.
Ik gebruik nu Droidcam, werkt net wat soepeler dan wat ik had.u_nix_we_all schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:06:
[...]
Ik gebruik daar IP Webcam voor, en er zijn er volgens mij nog wel een paar.
Omdat mijn router niet altijd meewerkt wbt portforwarding, heb ik het nog niet werkend, maar als je de poort van de (nog interne) stream forward in je router, kun je dus iemand anders jouw telefoon-camera-stream geven.
Of, een goedkope android-telefoon met camera scoren = securitycam

Ik heb met Droidcam last van een erg brede beeld, ook is er een limiet qua streaming volgens mij waardoor Droidcam na een x aantal minuten blijft haken.KoffieNT schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:04:
[...]
Ik gebruik nu Droidcam, werkt net wat soepeler dan wat ik had.
Omdat mijn router niet altijd meewerkt wbt portforwarding, heb ik het nog niet werkend, maar als je de poort van de (nog interne) stream forward in je router, kun je dus iemand anders jouw telefoon-camera-stream geven.
Of, een goedkope android-telefoon met camera scoren = securitycam.
PSN ID: Beest41
Als ik een app download uit de market en na installatie weer wil verwijderen kan ik hem natuurlijk un-installen, maar hij blijft bij downloads staan. Ook kan ik hem dan weer zonder download installen. Ergens blijft de apk file dus staan. Hoe kan ik een app, inclusief de gedownloade apk file, volledig verwijderen ?
Als je een app op de reguliere manier installeert, hetzij via de Market-app dan wel via market.android.com, heb je erna geen enkel bestand in je Downloads directory staan. Na een uninstall staat daar echt geen restant.Blazeguru schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:08:
Als ik een app download uit de market en na installatie weer wil verwijderen kan ik hem natuurlijk un-installen, maar hij blijft bij downloads staan.
Als ik een app verwijder en erna weer installeer moet 'ie gewoon weer helemaal opnieuw worden ingeladen. Heb je al gezocht met een filemanager waar hij die file opslaat dan? In de map Downloads lijkt mij zoals gezegd stug.Ook kan ik hem dan weer zonder download installen. Ergens blijft de apk file dus staan. Hoe kan ik een app, inclusief de gedownloade apk file, volledig verwijderen ?
Ik heb inderdaad dat ie ook al een aantal keer random stopt, jammer.SCARfaceE schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:01:
[...]
Ik heb met Droidcam last van een erg brede beeld, ook is er een limiet qua streaming volgens mij waardoor Droidcam na een x aantal minuten blijft haken.
Ik heb hem nu wel werkend via extern

Ik heb even verder gezocht. Na verwijdering staat hij nog steeds in de lijst van de market app en als ik hem dan installeer wordt hij inderdaad opnieuw opgehaald. Ik had dit waarschijnlijk met een heel kleine app gedaan waardoor het downloaden zo snel ging dat ik dacht dat hij zomaar weer geinstalleerd werd zonder download. Niet goed gekekenBrad Pitt schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:00:
[...]
Als je een app op de reguliere manier installeert, hetzij via de Market-app dan wel via market.android.com, heb je erna geen enkel bestand in je Downloads directory staan. Na een uninstall staat daar echt geen restant.
[...]
Als ik een app verwijder en erna weer installeer moet 'ie gewoon weer helemaal opnieuw worden ingeladen. Heb je al gezocht met een filemanager waar hij die file opslaat dan? In de map Downloads lijkt mij zoals gezegd stug.

Er blijft dus volgens mij inderdaad niets achter.
bestaat de android navigatie topic nog?
ik kan hem niet vinden?
ik kan hem niet vinden?
Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2Anoniem: 345137 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:21:
bestaat de android navigatie topic nog?
ik kan hem niet vinden?
Als ik het zo zie heb je bij droidcan nog een app op je PC nodig ? Dan lijkt me IP Webcam toch handiger, die draait gewoon als servertje op je telefoon. Ik kijk nu op mijn Sensation via extern naar de webcam op mijn ouwe Herootje, gaat perfect en geen crashesKoffieNT schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:14:
[...]
Ik heb inderdaad dat ie ook al een aantal keer random stopt, jammer.
Ik heb hem nu wel werkend via extern.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Nee hoeft niet. Op de pc moet alleen wel java zijn geinstalleerd
.
Pas als je de telefooncamera als webcam wil gebruiken (voor skype etc) moet je droidcam ook op de pc zetten. Heb ik ook effe getest en dat werkt prima. Ik krijg alleen het geluid niet werkend
.
Zonet even IP webcam getest, werkt helemaal prima, zelfs geluid
.

Pas als je de telefooncamera als webcam wil gebruiken (voor skype etc) moet je droidcam ook op de pc zetten. Heb ik ook effe getest en dat werkt prima. Ik krijg alleen het geluid niet werkend

Zonet even IP webcam getest, werkt helemaal prima, zelfs geluid

[Voor 11% gewijzigd door KoffieNT op 02-12-2011 23:12]
Weet iemand of de app "slimme acties" die op de nieuwe Motorola Razr staat ook ergens te downloaden is ?
*** edit ***
Heb nu JuiceDefender Ultimate geïnstalleerd, werkt het zelfde
*** edit ***
Heb nu JuiceDefender Ultimate geïnstalleerd, werkt het zelfde

[Voor 96% gewijzigd door Albert020 op 03-12-2011 16:52]
Vanwege de verkoop/download van 10 biljoen (miljard?) Apps uit de Android market, zijn de komende tien dagen enkele apps voor maar € 0,10 te krijgen:
10 Billion Promo Action
Ik heb alvast Soundhound gekocht, komende paar dagen maar in de gaten houden of er nog andere apps voor die prijs te krijgen zijn
edit: ik wilde een nieuws submit doen, maar blijkbaar is het al bekend op de frontpage
10 Billion Promo Action
Ik heb alvast Soundhound gekocht, komende paar dagen maar in de gaten houden of er nog andere apps voor die prijs te krijgen zijn

edit: ik wilde een nieuws submit doen, maar blijkbaar is het al bekend op de frontpage

[Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 06-12-2011 19:48]
Weet iemand misschien een app die data bijhoudt?
Ik vind 3g watchdog niet prettig werken maar heb tot nu toe geen alternatieven gevonden.
Ik vind 3g watchdog niet prettig werken maar heb tot nu toe geen alternatieven gevonden.
Im notorious
Wat is er mis met 3G Watchdog?Thenotorious schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:19:
Weet iemand misschien een app die data bijhoudt?
Anders NetCounter?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Asphalt 6: Adrenaline HD > Niet voor HTC Sensationgwystyl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:44:
Vanwege de verkoop/download van 10 biljoen (miljard?) Apps uit de Android market, zijn de komende tien dagen enkele apps voor maar € 0,10 te krijgen:
10 Billion Promo Action

Holy hell!!!! Minecraft Pocket van €5 naar €0,10!!!gwystyl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:44:
10 Billion Promo Action
Nou, ik ga morgen wel ff een prepaid cc halen. Ik ben benieuwd welke apps en games nog volgen? Games spelen zonder ads is veel leuker. Angry Birds en die mierendoodslaspelletje waren leuk totdat al die irritante ads en koopmij meldingen in beeld verschenen.
Zo, 6 apps gescoord. Eigenlijk alles wat me enigsinds nuttig lijkt. Voor 10 cent moet je het niet laten. ha.
OH KOM OP... Er staan leuke apps in de aanbieding, géén Paypal-ondersteuning én geen iDeal. REALLY?

OH KOM OP: heb je ooit wel eens iets met Android gedaan?Jejking schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:15:
OH KOM OP... Er staan leuke apps in de aanbieding, géén Paypal-ondersteuning én geen iDeal. REALLY?![]()

Kortom: graag ontopic, deze opmerking heeft niets met deze aanbieding te maken.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Wat de neuk? Dit is niet een aanbiedingentopic. Ik mag best een mening hebben en een scherpe opmerking maken op het moment dat ik iets verkeerd vind aan het hele Google Checkout-systeem, dat hoort er nou eenmaal bij. En dat slaat zowel op de Market als op alles wat erbij hoort.pven schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:19:
[...]
OH KOM OP: heb je ooit wel eens iets met Android gedaan?![]()
Kortom: graag ontopic, deze opmerking heeft niets met deze aanbieding te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.