Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat na 10 minuten ofzo, tevens kun je handmatig uitloggen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik gebruik op mijn Android telefoon twee Google accounts. Eén hoofdaccount die ik gebruik voor Gmail, Agenda en al het andere spul. Ik heb een tweede account die ik slechts gebruik voor YouTube. Nu vind de Android Market het nodig om de twee accounts door elkaar te gebruiken... 8)7

Ik wil gewoon al mijn apps downloaden via mijn hoofdaccount zo dat ik gemakkelijk alles terug kan zetten mocht ik mijn telefoon ooit eens opnieuw installeren. Nu worden er ook apps op mijn YouTube account gedownload, heel erg kut...Er worden ook maar steeds voor één account updates gezocht, erg onhandig dus. Nu kan je in de Market wel handmatig switchen tussen de accounts, maar dat is gewoon enorm irritant. Weet iemand of ik kan instellen dat alle apps met mijn hoofdaccount gedownload worden?

[ Voor 43% gewijzigd door monnick op 09-11-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:31
monnick schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:48:
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Is http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=181261 dat geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nee, dat kan niet want als ik die handleiding volg loop ik vast op:
Je account is permanent aan een Google-account gekoppeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Nu heb ik net 'Go Contacts' geinstalleerd en die wil ik eigenlijk als standaard dialer, maar dat lukt me niet.
Ik weet dat ik dat normaal (als ik bv ff een andere launche wilde)deed via Instellingen/Apllicaties/Apllicaties beheren/Standaardinstellingen wissen maar dat vakje is grijs en kan ik dus niet bij.
Het GoDev team zegt op hun site dat je bij de installatie al moet kiezen voor 'defaullt' maar dat moet toch ook na die tijd kunnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Sommige Launchers laten het wijzigen van die bel/sms defaults niet toe volgens mij, met TouchWiz bijvoorbeeld kreeg ik dat niet voor elkaar. Je zou dan eens GO launcher EX kunnen proberen.

• mariconjo
[quote]Nivk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:14:
Sommige Launchers laten het wijzigen van die bel/sms defaults niet toe volgens mij, met TouchWiz bijvoorbeeld kreeg ik dat niet voor elkaar. Je zou dan eens GO launcher EX kunnen proberen.

Ik heb GoLauncher draaien maar ik kan in applicatiebeheer nergens een applicatie uitschakelen want dat vakje is grijs.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik zie door de reminders/to do apps het bos niet meer.

Wat ik eigenlijk zoek is een reminder/to do app die het volgende kan:

- Foto's kan koppelen aan een taak (dus eerst foto maken en dan aangeven die weer te geven op een bepaald tijdstip
- Geluidsopname kan koppelen aan een taak (die weer te geven op een bepaald tijdstip)

Bestaat dit?
Het mooiste zou zijn, als ik ergens een foto van kan maken en vervolgens kan 'sharen' met mijn to do list, snap je?
Google heeft met niet echt geholpen in dit geval. :)

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Ik zie oa in dit topic screenshots van telefoons voorbij komen.

Welke app gebruiken jullie hiervoor?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
psvjw schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:39:

Daar zijn vele apps voor. Volgens mij is het echter nog steeds zo dat je daar je telefoon voor moet rooten.

• rdc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12-2024

rdc

Met in ieder geval HTC sense: uitknop + hometoets

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Met CM7:

Power button -> Screenshot 8)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mariconjo schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:46:
[quote]Nivk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:14:

Ik heb GoLauncher draaien maar ik kan in applicatiebeheer nergens een applicatie uitschakelen want dat vakje is grijs.
Installeer anders eens Dialer one en gebruik die eens 1 keer, hij zal dan vragen welke app je wilt gebruiken en vink dat die naar keuze aan. Dialer One kun je daarna uiteraard weer verwijderen als je wilt.

Normaal gesproken zou je bij [menu] knop>instellingen>Applicaties>Toepassingen beheren>[tabblad] Alles je Kiezer of hoe het dan ook heet moeten opzoeken en daar [Standaardwaarden wissen] moeten aantappen. Als je dan Go Dialer start zal hij vragen of je hem standaard wilt gebruiken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49

Als je niet wilt/kunt rooten, kun je steeds de Android SDK gebruiken om screenshots te maken.

• mariconjo
janvanduschoten schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:00:
[...]

Installeer...etc etc....wilt gebruiken.
Klopt! Maar juist dat vakje "standaard instellingen wissen" is bij alle apps greyed out, dus kan ik hem niet aanklikken. Ik weet dat bij de installatie van GoContacts gevraagd werdt of ik het als standaard wilde instellen maar dat heb ik dus niet gedaan. Ik dacht; dat kan altijd nog maar weet nu dus ff niet hoe.
We zoeken verder! :?

Verwijderd

Is er iemand die mij kan helpen aan een goede app om de limiter af te helpen.
Ik vind het geluid namelijk wat aan de zachte kant

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mariconjo schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:50:
[...]
Klopt!
Knipje!
We zoeken verder! :?
Deinstalleer Go contacts en installeer hem opnieuw, moet lukken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Iemand enig idee waarom de 2G-3G On Off switch niet meer werk met Android 2.3.5 met Sense 3.0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
janvanduschoten schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:09:
[...]

Deinstalleer Go contacts en installeer hem opnieuw, moet lukken lijkt me.
Was ik ook van plan maar ik wil gewoon weten waarom al die vakjes niet meer aan te tikken zijn.
Ik heb net maar eens een reboot gedaan en je raad het al...in apllicatiebeheer zijn alle vakjes "standaardgegevens wissen" weer aan te klikken!
Waar een reboot niet allemaal goed voor is. Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
hier ook vandaag de nieuwste android market gepushed gekregen.... zie niet echt veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik begrijp dat de belangrijkste veranderingen zijn:
• optie om alleen via WiFi te updaten
• optie om alles automatisch bij te laten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvbroek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07-2023
Ik heb net een android telefoon.
Mijn vraag is nu: Wat zijn echt essentiële apps die ik moet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
martijnvbroek schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:52:
Hoe de sterren nu aan de hemel staan in Maleisië en waar je kan zien of babyvoeding ergens in de aanbieding is.
Probeer ook eens de TR knop te gebruiken, die is voor dit soort dingen.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 13-11-2011 13:21 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:59:
[...]

Hoe de sterren nu aan de hemel staan in Maleisië en waar je kan zien of babyvoeding ergens in de aanbieding is.
Ik zou niet zonder kunnen meer.
Volgende keer graag de TR knop gebruiken, niet zelf offtopic gaan reageren.

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 13-11-2011 13:22 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
catch.com
MauriX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:23:
Ik zie door de reminders/to do apps het bos niet meer.

Wat ik eigenlijk zoek is een reminder/to do app die het volgende kan:

- Foto's kan koppelen aan een taak (dus eerst foto maken en dan aangeven die weer te geven op een bepaald tijdstip
- Geluidsopname kan koppelen aan een taak (die weer te geven op een bepaald tijdstip)

Bestaat dit?
Het mooiste zou zijn, als ik ergens een foto van kan maken en vervolgens kan 'sharen' met mijn to do list, snap je?
Google heeft met niet echt geholpen in dit geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

martijnvbroek schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:52:
Ik heb net een android telefoon.
Zoals ook in de topicwaarschuwing staat verwachten we dat je eerst zelf gaat zoeken voordat je een vraag stelt. Als je bijvoorbeeld de startpost van dit topic had doorgelezen had je kunnen zien dat de topicstarter er veel werk in heeft gestopt om een mooie lijst met veelgebruikte apps te maken.Ook in de Android Market op je telefoon kun je zien welke apps er populair zijn en dus veel gebruikt worden. Het is sowieso onmogelijk om te zeggen wat voor jou een essentiële app is. Lees dit topic dus een rustig door, er staan veel handige apps en widgets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik ben op zoek naar een app waar je kan zien of je vrienden online zijn op playstation network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
chimera2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:12:
Ik ben op zoek naar een app waar je kan zien of je vrienden online zijn op playstation network
Wat dacht je van de PSN app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:02
Hoi,

Ik gebruik K-9 Mail om al mijn mails op mijn smartphone te ontvangen. In principe ontvang ik al mijn mails goed, maar als ik de mails van mijn Gmail account gewoon op de computer wilt bekijken, laat ie alleen maar lege berichten zien. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Ik heb zelf wel gezocht, maar ik kan eigenlijk geen oplossing vinden.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Overigens, verder is het echt een fantastische app! Heb m volgens mij ook gedownload, nadat ie hier werd aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Albert020 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:19:
Iemand enig idee waarom de 2G-3G On Off switch niet meer werk met Android 2.3.5 met Sense 3.0 ?
Weet iemand een app die wel goed werkt met Android 2.3.5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Albert020 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:23:
[...]

Weet iemand een app die wel goed werkt met Android 2.3.5 ?
Gewoon een stock switch ? Bij mijn HTC vind ik die via Widget toevoegen > kopje "instellingen" > "Mobiel netwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
AMD1800 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:27:
[...]

Gewoon een stock switch ? Bij mijn HTC vind ik die via Widget toevoegen > kopje "instellingen" > "Mobiel netwerk. :)
Pffff schaam me diep dat ik dat niet wist !
Hee bedankt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 15-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Albert020: Ik wist het eerst ook niet, maar heb gewoon een keertje mijn telefoon helemaal doorgespit. Had er eerst zelf ook een andere widget voor gedownload.

Alsjeblieft en geen probleem :)

Edit: Overigens, mijn probleem met K-9 Mail in combinatie met het lezen van mails in Gmail is niet meer aan de orde. Het blijkt een browser-gerelateerd probleem te zijn. In Chrome kan ik namelijk wel gewoon mailtjes lezen. Snap alleen niet hoe dat nou ineens zijn kop opsteekt. Maar dat terzijde.

[ Voor 43% gewijzigd door AMD1800 op 15-11-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Vads schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:17:
[...]

Of de PS3 Trophy app

[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 16-11-2011 10:28 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 13:31
Weet iemand of het mogelijk is om op mijn pc nummers te draaien waarmee mijn HTC legend belt, en te zien wie mij belt.

Ik weet dat dit mogelijk is met Nokia PC suite, is er ook soort gelijke software voor een HTC/Andriod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

weet iemand een app waarbij je alle meme faces kan gebruiken als afbeeldingen in whatsapp?
Of een pack waarbij je gelijk alle faces hebt op je telefoon ofzo?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg een brief dat er dan eindelijk een app is van de ING voor Android, waarmee je zelfs geld kan overmaken en alles. (Of is dit al oud nieuws?) Blijf het wel eng vinden, hoor... Alles is beveiligd met 1 code of zo, maar ik heb het idee dat elke willekeurige app die code kan onderscheppen of zo... Iemand hier die de ING app al gebruikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:02:
Kreeg een brief dat er dan eindelijk een app is van de ING voor Android, waarmee je zelfs geld kan overmaken en alles. (Of is dit al oud nieuws?) Blijf het wel eng vinden, hoor... Alles is beveiligd met 1 code of zo, maar ik heb het idee dat elke willekeurige app die code kan onderscheppen of zo... Iemand hier die de ING app al gebruikt heeft?
Idd oud nieuws http://gathering.tweakers...message/37095619#37095619

en als je toch twijfelt tik even "ing app" boven in de zoek vakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:18:
[...]

Idd oud nieuws http://gathering.tweakers...message/37095619#37095619

en als je toch twijfelt tik even "ing app" boven in de zoek vakje
Ah, ok, dank je. En trouwens, ik had (natuurlijk) gezocht op 'ing': moet jij eens zien wat je dan allemaal krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:51:
Ah, ok, dank je. En trouwens, ik had (natuurlijk) gezocht op 'ing': moet jij eens zien wat je dan allemaal krijgt...
dat heb ik uiteraard zelf ook getest vandaar keuze voor "ing app" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Is er een alarm app die, tijdens het afgaan van het alarm, niet of alleen maar heel eventjes het beeldscherm aan doet?

Ik word nl. moeilijk wakker (alarm blijft heel lang afspelen) of ik word te vroeg wakker (alarm gaat af en ik ben er niet meer om het uit te zetten). In beide gevallen staat het beeldscherm aan terwijl het alarm afgespeeld wordt. Het beeldscherm vreet veel energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:26

Creesch

bla bla!

AMD1800 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:19:
Hoi,

Ik gebruik K-9 Mail om al mijn mails op mijn smartphone te ontvangen. In principe ontvang ik al mijn mails goed, maar als ik de mails van mijn Gmail account gewoon op de computer wilt bekijken, laat ie alleen maar lege berichten zien. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Ik heb zelf wel gezocht, maar ik kan eigenlijk geen oplossing vinden.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Overigens, verder is het echt een fantastische app! Heb m volgens mij ook gedownload, nadat ie hier werd aangeraden.
Het kan ook aan iets anders liggen, ik had van de week een probleem met lege mailtjes op gmail maar dat kwam door een update in ad-block in ff zou je ook nog even naar kunnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb geprobeerd in het forum een antwoord op deze vraag te vinden, maar heb het niet kunnen vinden:

Ik heb nu een HTC Legend en heb vandaag een Motorola RAZR ter vervanging aangeschaft. Beide Android phones. Ik heb diverse stukken software gekocht voor mijn Legend maar die wil ik natuurlijk ook gebruiken op de RAZR.

Mijn vraag is dus nu ook: Is het mogelijk om de software over te zetten naar mijn RAZR? Mag ik die gewoon installeren vanuit de market? Of moet ik eerst de software deinstalleren op mijn legend alvorens ik de software mag installeren op mijn RAZR?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hairball schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:16:
Ik heb geprobeerd in het forum een antwoord op deze vraag te vinden, maar heb het niet kunnen vinden:

Ik heb nu een HTC Legend en heb vandaag een Motorola RAZR ter vervanging aangeschaft. Beide Android phones. Ik heb diverse stukken software gekocht voor mijn Legend maar die wil ik natuurlijk ook gebruiken op de RAZR.

Mijn vraag is dus nu ook: Is het mogelijk om de software over te zetten naar mijn RAZR? Mag ik die gewoon installeren vanuit de market? Of moet ik eerst de software deinstalleren op mijn legend alvorens ik de software mag installeren op mijn RAZR?
Ja, Ja en Nee :)
Zodra je je voor het eerst aanmeld met je nieuwe telefoon op de market, krijg je onder 'mijn apps' een hele lijst met programma's die je op de oude telefoon geïnstalleerd had of die je gekocht hebt. De apps die je ooit geïnstalleerd had kunnen nog wel verdwijnen, de apps die je gekocht hebt blijven in die lijst staan. Je kan ze dus gewoon weer aanklikken en installeren, zelfs op beide telefoons tegelijk. Ook bij het uitvoeren van gekochte programma's op twee telefoons tegelijk ben ik nog geen problemen tegen gekomen. Ik heb al wel een keer gehad dat ik een programma wel kon zien op de ene, maar niet op de andere telefoon. Dat had te maken met landinstelling, resolutie of iets anders. Ik heb hem toen op de ene telefoon aangeschaft, gedownload, geïnstalleerd, backup gemaakt met Titanium backup en die teruggezet op de andere telefoon.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Vads schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:17:
[...]

Welke bedoel je?

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
Zoek en gij zult vinden:
Officiële
of
Deze

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
gwystyl schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:34:
[...]

Ja, Ja en Nee :)
Zodra je je voor het eerst aanmeld met je nieuwe telefoon op de market, krijg je onder 'mijn apps' een hele lijst met programma's die je op de oude telefoon geïnstalleerd had of die je gekocht hebt. De apps die je ooit geïnstalleerd had kunnen nog wel verdwijnen, de apps die je gekocht hebt blijven in die lijst staan. Je kan ze dus gewoon weer aanklikken en installeren, zelfs op beide telefoons tegelijk. Ook bij het uitvoeren van gekochte programma's op twee telefoons tegelijk ben ik nog geen problemen tegen gekomen. Ik heb al wel een keer gehad dat ik een programma wel kon zien op de ene, maar niet op de andere telefoon. Dat had te maken met landinstelling, resolutie of iets anders. Ik heb hem toen op de ene telefoon aangeschaft, gedownload, geïnstalleerd, backup gemaakt met Titanium backup en die teruggezet op de andere telefoon.
Dus dit is anders dan de meeste licenties? Want dit zou betekenen dat als ik 30 telefoons onder één account stop ik al de applicaties op 30 telefoons kan draaien.

Naja, ik zie het vanmiddag wel, als de telefoon er is.

Xbox Live: Ofthewell NL

Je hebt 'm immers al betaald =) Als jij inlogt met hetzelfde Google-account dan kan dat ja =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Op mijn sd kaart heb ik voor muziek de volgende structuur aangebracht genre - album.
Hierdoor kan ik alleen al mijn muziek beluisteren en dus niet per map (album of zelfs alle nummers van een genre)

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je zelf kunt instellen welke map je wilt luisteren. Net zoals dat bijvoorbeeld op de pc heel simpel kan met vlc media player.

Zelf heb ik al vlc media player en winamp geprobeerd maar dit kan niet op de telefoon. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

gruys7 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:24:
Op mijn sd kaart heb ik voor muziek de volgende structuur aangebracht genre - album.
Hierdoor kan ik alleen al mijn muziek beluisteren en dus niet per map (album of zelfs alle nummers van een genre)

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je zelf kunt instellen welke map je wilt luisteren. Net zoals dat bijvoorbeeld op de pc heel simpel kan met vlc media player.

Zelf heb ik al vlc media player en winamp geprobeerd maar dit kan niet op de telefoon. Iemand tips?
Een andere optie is je ID-3 tags goed instellen, en ze op genre afspelen. Eén speler die mappen kan spelen is in ieder geval MortPlayer, maar er zijn er vast meer. Kijk bijvoorbeeld eens naar PowerAmp of PlayerPro. Volgens mij zijn die laatste twee wel betaald, maar er is een probeerversie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

PowerAmp is wel een goede player die mappen speelt, de pro versie is betaald, maar imo zijn geld dubbel en dwars waard.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Ik heb eergisteren mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) een factory reset gegeven. Allemaal prima en ook de bedoeling. Dus netjes de nieuwste firmware erop (2.3.5, I9100XWKJ3) en voorzien van een frisse root acces van Chainfire.
Titanium backup werkt op zich prima dus de root is geslaagd. Helaas heb ik mijn AdFree niet meegenomen in mijn titanium backup.
Dus heb ik die weer uit de market geinstallleerd. Echter krijg ik het met met de vinkjes in AdFree niet meer zo voor elkaar dat de ads bij mij uit Angry Birds/ Dragracing verdwijnen.

Wie o wie helpt mij even met de instelling van de vinkjes van AdFree zodat mijn telefoon weer werkt zoals die hoorde?

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
gruys7 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:24:

Ik geloof dat Winamp Pro nog niet genoemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou zeggen, zoek in de market en probeer er een paar uit, er zijn voldoende spelers. Kijk ook even bij de recensies die erbij staan, daar staat soms wel bruikbare info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Gewoon omdat het kan:

http://androiddosbox.appspot.com/

Dos op je telefoon. Werkt ook nog, kan er gewoon oude dos spelletjes op spelen. 8)

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit elders al gepost maar hier zou het beter op zijn plaats zijn:
Voor wie problemen heeft met nieuwste market.

1. Download Android Terminal Emulator via market op je phone

2. Open de Terminal en tik in:
su
pm disable com.android.vending.updater

3. Ga naar Applicaties beheer en uninstalleer de market updates.

Dit voorkomt dat de market automagisch wordt geupdated naar de nieuwste (en dus brakke) market.

Wanneer je dit weer wilt aanzetten vervang disable door enable en viola, hij doetut weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dutch_guy schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:38:
Gewoon omdat het kan:

http://androiddosbox.appspot.com/

Dos op je telefoon. Werkt ook nog, kan er gewoon oude dos spelletjes op spelen. 8)
wel humor, al vraag ik me de bruikbaarheid af. Lijkt me wel stoer om daar wat old school dingen op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Laatst online: 04-09 07:36
Ik ben op zoek naar een app die het volgende zou moeten kunnen:

Met een knop op de homescreen als er daarop gedrukt wordt moet een vaste ingestelde SMS tekst verzonden worden naar een vast ingesteld nummer..

De bedoeling is om met een GSM module een uitgang te sturen en zo een schakeling te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
speedy090 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:13:

Met een knop op de homescreen als er daarop gedrukt wordt moet een vaste ingestelde SMS tekst verzonden worden naar een vast ingesteld nummer..

De bedoeling is om met een GSM module een uitgang te sturen en zo een schakeling te starten..
Tasker al geprobeerd?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
bedankt dit is inderdaad exact wat ik zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij elke ROM die ik installeer slechts de helft of 1/5 van alle apps terug dmv automatische downloads en installatie.

Is er geen app die nakijkt wat ik heb geinstalleerd en dit onthoudt en alles weer opnieuw download?

Hiervoor deed ik altijd apk terugzetten met backuptools maar dat resulteerde te vaak in spontane reboots en andere vreemde hickups.

Edit: volgens PC online android market is 1 en ander geinstalleerd maar dat is nu niet het geval....?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 08:33:
Ik krijg bij elke ROM die ik installeer slechts de helft of 1/5 van alle apps terug dmv automatische downloads en installatie.

Is er geen app die nakijkt wat ik heb geinstalleerd en dit onthoudt en alles weer opnieuw download?
Ik gebruik hier AppBrain soms voor. Kun je je lijst ook via appbrain.com beheren.

[ Voor 10% gewijzigd door jelmervos op 19-11-2011 11:07 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 08:33:

Hiervoor deed ik altijd apk terugzetten met backuptools maar dat resulteerde te vaak in spontane reboots en andere vreemde hickups.

Edit: volgens PC online android market is 1 en ander geinstalleerd maar dat is nu niet het geval....?
Als je een lijst wil bijhouden waarin al je geïnstalleerde programma's worden opgeslagen zodat je de nieuwste versie opnieuw downloadt na een flash, zou ik kijken naar Appbrain app market.
Als je fysieke backups van de apk's en instellingen op je telefoon wil bewaren, kan je titanium backup gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een android app die (voetbal)doelpunten pushed. Het schijnt dat de app van nu.nl het ook kan, maar ik heb dat nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:19:
Ik ben op zoek naar een android app die (voetbal)doelpunten pushed. Het schijnt dat de app van nu.nl het ook kan, maar ik heb dat nergens kunnen vinden.
Soccer livescores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit met een probleem. Ik kan de market niet meer in. Ik heb afgelopen week, is nieuw in Gmail, een authenticatie voor mijn account ingesteld. Sindsdien ziet de market applicatie dat mijn account gewijzigd is en vraagt om mijn password van mn google account. Dus ik vul het wachtwoord in, druk op Sign In, maar dat gebeurd er niks en krijg gewoon weer dat password invulveldje.

Ik heb geen idee of dat die authenticatie van Gmail er iets mee te maken heeft hoor, maar de melding dat ik mn password voor de market opnieuw moest invullen kwam daar net na ergens.

Iemand die een oplossing heeft?

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 19-11-2011 17:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:26

Creesch

bla bla!

Rakkerzero schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:
Ik zit met een probleem. Ik kan de market niet meer in. Ik heb afgelopen week, is nieuw in Gmail, een authenticatie voor mijn account ingesteld. Sindsdien ziet de market applicatie dat mijn account gewijzigd is en vraagt om mijn password van mn google account. Dus ik vul het wachtwoord in, druk op Sign In, maar dat gebeurd er niks en krijg gewoon weer dat password invulveldje.

Ik heb geen idee of dat die authenticatie van Gmail er iets mee te maken heeft hoor, maar de melding dat ik mn password voor de market opnieuw moest invullen kwam daar net na ergens.

heb je al geprobeert in het applicatie beheer het cache en alle data te verwijderen?

edit: van de market app dus

daarnaast kan je even in de sync accounts kijken of alles nog goed staat of even opnieuw je gegevens invullen

[ Voor 8% gewijzigd door Creesch op 19-11-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Creesch schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:18:
[...]

heb je al geprobeert in het applicatie beheer het cache en alle data te verwijderen?

edit: van de market app dus

daarnaast kan je even in de sync accounts kijken of alles nog goed staat of even opnieuw je gegevens invullen
Cache is geleegd, maar opnieuw wachtwoord invoeren werkt nog steeds niet. Als ik kijk bij Accounts en Synchronisatie dan geeft ie wel aan dat er synchronisatieproblemen zijn, maar account verwijderen en opnieuw gegevens invullen mag ik niet doen van het systeem. Het account verwijderen kan niet, want er moet minimaal 1 google account aanwezig zijn op de telefoon. Tweede account aanmaken met zelfde gegevens mag ook niet, want dat ziet ie hem als al aanwezig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Gisteren toevallig tegen dit probleem aangelopen, maar hier is je oplossing!
Je google checkout (Wallet) account is gepauzeerd. Je moet met wat vragen aantonen dat het jouw account is. Hier kun je achter komen door de app die je wilt hebben te kopen via market.android.com. Daarin krijg je de melding dat er wat mis is. Erg slecht dat dat niet in de market app zelf gebeurd. Is weer even wat gedoe maar je kan er wel weer bij daarna!

[ Voor 3% gewijzigd door Camiel op 20-11-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

speedy090 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:13:

Tasker kan dit inderdaad, zelf ook ingesteld om moeder de vrouw te informeren wanneer ik op m'n werk wegga. Als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil. :)
De (betaalde) app van VI kan het ook, weet eerlijk gezegd niet of de gratis variant het ook doet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Brabo-Joossie schreef op zondag 20 november 2011 @ 10:33:

Tasker kan dit inderdaad, zelf ook ingesteld om moeder de vrouw te informeren wanneer ik op m'n werk wegga. Als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil. :)
Handig zou je dit scriptje kunnen delen ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik:
https://market.android.co...Vmb290aWUuZm90bW9icHJvIl0.

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Camiel schreef op zondag 20 november 2011 @ 08:18:
Gisteren toevallig tegen dit probleem aangelopen, maar hier is je oplossing!
Je google checkout (Wallet) account is gepauzeerd. Je moet met wat vragen aantonen dat het jouw account is. Hier kun je achter komen door de app die je wilt hebben te kopen via market.android.com. Daarin krijg je de melding dat er wat mis is. Erg slecht dat dat niet in de market app zelf gebeurd. Is weer even wat gedoe maar je kan er wel weer bij daarna!
Dan heb ik gelijk het volgende probleem. Ik heb geen Google Checkout op mijn google acocunt. Kan er ook geen aanmaken, want ik heb geen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Rakkerzero schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:55:
[...]

Dan heb ik gelijk het volgende probleem. Ik heb geen Google Checkout op mijn google acocunt. Kan er ook geen aanmaken, want ik heb geen credit card.
Kun je wel inloggen via market.android.com en van daaruit installeren?

Ik dacht dat het om het aankopen ging maar het lijkt een algemeen probleem met de market te zijn..

[ Voor 27% gewijzigd door Camiel op 20-11-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Laatst online: 23-07 12:21
Eenmalig op een "normale" PC inloggen, mobiel nummer ingeven, SMS beantwoorden, en het zou kunnen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kan wel apps installeren via de market website op pc, maar op mn telefoon gebeurd niets omdat niet kan synchroniseren. Ik kan dus wel gewoon inloggen op de market site.

@xippie,
Dat heb ik gedaan de eerste keer dat ik dat extra authenticatiesysteem aangezet heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 20-11-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 06:22
sorry voor de vraag; maar ik heb een factory reset gedaan met mn S2 maar hoe krijg ik automatisch de geinstalleerde apps weer terug? (automatisch dan, want wil niet weer handmatig downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 23:00
Yihaaa schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:43:
sorry voor de vraag; maar ik heb een factory reset gedaan met mn S2 maar hoe krijg ik automatisch de geinstalleerde apps weer terug? (automatisch dan, want wil niet weer handmatig downloaden)
Niet.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Yihaaa schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:43:
Lees ook even een halve bladzijde terug. Hoewel het antwoord van Groentenboer een beetje kort is, is het wel waar. Je kan een deel van de apps weer installeren door in de lijst bij mijn apps te kijken in de market (wel één voor één), en als je vantevoren een lijst bij AppBrain had gemaakt of een backup had gemaakt met Titanium backup of ander backup programma had je alles automatisch terug kunnen zetten. Dat is nou juist de functie van een backup of lijst..... Jouw vraag klinkt als: ik heb mijn getypte werkstuk door de papiervernietiger gegooid, hoe kan ik het nou weer aan elkaar maken? En wel automatisch, ik heb geen zin om al die strookjes weer aan elkaar te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Getuigt ook van intelligentie om dat nu nog te vragen, als 't kwaad al geschied is :D

om nog enigszins ontopic te gaan: als 't goed is, worden betaalde apps (via de market) wel weer geïnstalleerd.

[ Voor 40% gewijzigd door Eric_Cantona op 21-11-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 23:00
Eric_Cantona schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:24:
om nog enigszins ontopic te gaan: als 't goed is, worden betaalde apps (via de market) wel weer geïnstalleerd.
Nope. Ook dat moet je handmatig doen. Wel staan ze makkelijk in de lijst, maar ze worden niet autmatisch geïnstalleerd.
gwystyl schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:49:
[...]
Lees ook even een halve bladzijde terug. Hoewel het antwoord van Groentenboer een beetje kort is, is het wel waar.
Als betrokkene zo weinig eigen initiatief toont voor een vraag die al redelijk vaak behandeld is in verschillende vormen, hoeven wij toch niet veel initiatief te tonen in de beantwoording ervan? Ik heb me daarom maar beperkt tot de kern: dat kan niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Hmmbob op 21-11-2011 10:34 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor de mensen met een Amazon app: vandaag is de key voor Documents to Go gratis :). Imo een fijn office-pakket.
Voor degenen zonder Amazon-app: officieel is hij alleen beschikbaar in de USA, maar je kan een ID aanmaken via een howto eerder in dit topic, zodat de app denkt dat je een inwoner van de VS bent. Je moet dan alleen opletten dat je geen dingen koopt, omdat je niets van je theoretisch kloppende creditcard kan afschrijven.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 21-11-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middels die zoekterm ben ik terecht gekomen bij fotmob. Doet wat ik wil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:

"Sommige applicaties die u gebruikt, kunnen niet om een verificatiecode vragen. Als u deze applicaties wilt gebruiken, moet u een applicatiespecifiek wachtwoord genereren en opgeven in het wachtwoordveld in plaats van het wachtwoord voor uw Google-account. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:00
kent iemand een app/widget waarmee je het unlocken een stuk moeilijker maakt? Ik heb een LG P500 met gingerbread en CM 7.0.2 en regelmatig unlock'd het apparaat terwijl 'ie in mijn broekzak zit. Ik heb van alles geprobeerd als unlock actie. Een gesture werkt ook niet, want daarbij blijft de standaard swipe gewoon werken.
Eigenlijk zoek ik een unlock methode waarbij je meerdere handelingen op het scherm moet doen, of eventueel een swipe actie gecombineerd met het indrukken van een fysieke toets.
Nu komt het geregeld voor dat als ik de phone uit mijn broekzak haal, van alles gestart is, websites open staan, bluetooth aan, etc.. zou mooi zijn om dat te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Widgetlocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Volgens mij bestaat het niet, maar misschien (hopelijk) vergis ik me:
Ik zoek een app die een bepaalde cel (of evt meerdere cellen) uit een op te geven excelsheet kan uitlezen en de inhoud als widget op m'n homescreen kan zetten. Iemand een idee?

Achtergrond: ons werkrooster wordt bijgehouden in Excel. We hebben iedere dag andere diensten, en ik wil graag in één oogopslag kunnen zien welke dienst ik de volgende dag(en) heb.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brabo-Joossie schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
Volgens mij bestaat het niet, maar misschien (hopelijk) vergis ik me:
Ik zoek een app die een bepaalde cel (of evt meerdere cellen) uit een op te geven excelsheet kan uitlezen en de inhoud als widget op m'n homescreen kan zetten. Iemand een idee?

Achtergrond: ons werkrooster wordt bijgehouden in Excel. We hebben iedere dag andere diensten, en ik wil graag in één oogopslag kunnen zien welke dienst ik de volgende dag(en) heb.
Klinkt als een leuke uitdaging voor iemand die actief is in Post hier je eigen Android App!. Als er een programma is die het nu al kan verwacht ik dat het Tasker is, maar ik weet eigenlijk niet of het überhaupt mogelijk is. Moet die excel-sheet ook nog van het web geplukt worden of staat die wel op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tasker heb ik 't mee geprobeerd, no luck.
Het bestandje staat op m'n foon, dmv Dropbox; ons netwerk is niet van buitenaf benaderbaar.

Ik kom eigenlijk nooit in dat topic; kun je daar ook verzoekjes neergooien?

Edit: Neuj. :/

[ Voor 33% gewijzigd door Bra-Jo op 21-11-2011 16:47 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brabo-Joossie schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:45:
Tasker heb ik 't mee geprobeerd, no luck.
Het bestandje staat op m'n foon, dmv Dropbox; ons netwerk is niet van buitenaf benaderbaar.

Ik kom eigenlijk nooit in dat topic; kun je daar ook verzoekjes neergooien?

Edit: Neuj. :/
Weet ik niet zeker. Ik heb wel eens een topic gezien waarin iemand die wilde leren proberen programmeren voor Android verzoekjes aannam, maar ik weet niet meer of dat nou dat topic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:57:
[...]

"Sommige applicaties die u gebruikt, kunnen niet om een verificatiecode vragen. Als u deze applicaties wilt gebruiken, moet u een applicatiespecifiek wachtwoord genereren en opgeven in het wachtwoordveld in plaats van het wachtwoord voor uw Google-account. "
Waar staat dat ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Google FTW!
Copy & paste de tekst in Google bracht mij bij: http://www.google.nl/sear...ccount&btnG=Google+zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Maar als je Googelt op Google maak je toch het internet stuk ? :+

Anyway ... Wie weet welke app ze in de TV-reclame van de Samsung Galaxy Note gebruiken, waarbij ze een stuk uit een plaatje knippen, en dit in een ander plaatje plakken ?
Ik heb al even gezocht in de Market naar fotobewerking, maar nog niet veel gevonden. Is dat een app van Samsung zelf ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:46:
Voor de mensen met een Amazon app: vandaag is de key voor Documents to Go gratis :). Imo een fijn office-pakket.
Voor degenen zonder Amazon-app: officieel is hij alleen beschikbaar in de USA, maar je kan een ID aanmaken via een howto eerder in dit topic, zodat de app denkt dat je een inwoner van de VS bent. Je moet dan alleen opletten dat je geen dingen koopt, omdat je niets van je theoretisch kloppende creditcard kan afschrijven.
Nog even een klein bedankje voor deze tip. Erg mooi 8).
u_nix_we_all schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb al even gezocht in de Market naar fotobewerking, maar nog niet veel gevonden. Is dat een app van Samsung zelf ?
Hier -> http://youtu.be/Zr3aDjjC-y0?t=52s ?
Denk iets van een knip- en plak van Samsung zelf.
Maar dit is een wilde gok ;).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:49:
[...]

Je kan een deel van de apps weer installeren door in de lijst bij mijn apps te kijken in de market (wel één voor één), en als je vantevoren een lijst bij AppBrain had gemaakt of een backup had gemaakt met Titanium backup of ander backup programma had je alles automatisch terug kunnen zetten. Dat is nou juist de functie van een backup of lijst..... Jouw vraag klinkt als: ik heb mijn getypte werkstuk door de papiervernietiger gegooid, hoe kan ik het nou weer aan elkaar maken? En wel automatisch, ik heb geen zin om al die strookjes weer aan elkaar te plakken.
Sorrie, dat is dus niet verstandig, ik heb nu inmiddels de ervaring dat terugzetten van apk's resulteet in vreemde hickups en spontane reboots en nog wel meer vervelende dingen zoals het herhaaldelijk crashen van Angry Birds of Handcent enz enz.

Beste is gewoon om alle apps opnieuw te laten installeren en dan de data ervan terug te zetten via een backuptool. Dus Appbrain icm My Backup Pro is nu voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:10:
Sorrie, dat is dus niet verstandig, ik heb nu inmiddels de ervaring dat terugzetten van apk's resulteet in vreemde hickups en spontane reboots en nog wel meer vervelende dingen zoals het herhaaldelijk crashen van Angry Birds of Handcent enz enz.
Nul komma nul problemen met het terugzetten van (USER!!!) apps met Titanium Backup. Click, click, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:10:
Beste is gewoon om alle apps opnieuw te laten installeren en dan de data ervan terug te zetten via een backuptool. Dus Appbrain icm My Backup Pro is nu voor mij de oplossing.
Als ik het wel heb kan je Titanium Pro ook automatisch je programma's laten installeren, al weet ik het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:15:
[...]

Nul komma nul problemen met het terugzetten van (USER!!!) apps met Titanium Backup. Click, click, klaar.
Wat valt onder USER apps? Angry Birds? Handcent SMS? Jou lukt het om probleemloos alle apks weer te laten installeren en je wisselt niet van ROMs enz enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:22:
Wat valt onder USER apps? Angry Birds? Handcent SMS?
Correct, alle niet-systeem apps.
Jou lukt het om probleemloos alle apks weer te laten installeren en je wisselt niet van ROMs enz enz?
Uiteraard, "iedereen" doet dat zo. Wissel vaker van Roms dan schoon ondergoed, geen centje pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Nadeel is dat je wel steeds je logingegevens moet invullen voor sommige apps (zoals Facebook, LinkedIn, Runkeeper,etc).

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.