Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
NeutraleGast schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:36:
Wat is een goede alternatief voor ebuddy messenger waar ik mijn facebook/msn/skype aan toe kan voegen? Ik heb imo gebrobeerd maar dat werkte niet goed, als ik via computer met iemand aan het chatten was, en diegene stuurde iets terug, dan kwam het niet op mijn telefoon tevoorschijn, en de knop tap to see history werkt om een of andere reden niet.
IMO chat

https://market.android.co...m.imo.android.imoim&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:16:
[...]

Het blijkt dat mijn vriendin geen identifier nodig heeft bij overboekingen. Waarom moet ik dat wel? Let wel, alleen bij overboekingen naar mijn eigen rekeningen heb ik geen identifier nodig.
Wanneer je wel en niet een Random Reader moet gebruiken is ondertussen 2x eerder behandeld in dit topic. Even zoeken had je naar mijn post gebracht.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:26

Creesch

bla bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenboer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

Wanneer je wel en niet een Random Reader moet gebruiken is ondertussen 2x eerder behandeld in dit topic. Even zoeken had je naar mijn post gebracht.
aha, het gekke is dat ik wel eens geld heb overgemaakt de afgelopen 15 maanden naar mijn vriendin bankrekening icm random reader op de pc. Toch blijft ie erom vragen op pc en phone? Of zit er verschil tussen geld overmaken via pc en via de phone? Ze is al heel lang geleden toegevoegd in de adresboek op rabobank online. In de phone zelf zie ik geen mogelijkheid om toe te voegen, de plustekentje naast rekeningnr blijft grijs.

Daarnet ter test 1 euro overgemaakt naar mijn vriendin, hij vult de naam niet in zodra ik de rekeningnr opgeef. Met RR betaald en nu probeer ik het nog eens om te kijken of ie wederom om naam en RR vraagt en ja hoor.

Bij mijn vriendin verschijnt mijn naam na invullen van mijn rekeningnummer en vraagt ie niet om de RR.

Edit: zojuist geld overgemaakt naar een bedrijf uit de pricewatch. Hij vroeg niet om RR en de naam werd automagisch ingevuld. Hier kan ik met zekeheid zeggen nog nooit via phone betaald te hebben en dat bedrijf heb ik ook niet in adresboek opgeslagen. Dit foefje lukt mij niet bij mijn vriendin.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Je hebt mijn post niet gelezen dus? Dat bedrijf zal wel onder punt 2 vallen.

En of jij op de PC je Random Reader moet gebruiken is niet relevant: die moet je daar altijd gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede app voor het backuppen van je smsjes en wifi-netwerkinstellingen?

Titanium Pro doet ook netwerkinstellingen, zo blijkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:02:
Wat is een goede app voor het backuppen van je smsjes?
Ik gebruik al tijden SMS Backup +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

+1 Fijne app inderdaad.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ein-de-lijk is er dan een goed werkende versie van de iOS wallpaper DeepEnd waar ik al tijden mega jaloers op was. Iemand op XDA heeft een versie gemaakt voor Android, genaamd DeepAnd :) Draait op de S2 prima, lees in de XDA-thread dat op andere mobieltjes het choppy kan zijn. OS2.2+ en gyroscoop nodig. Echt mooi! :P

[ Voor 59% gewijzigd door Brad Pitt op 01-11-2011 12:15 . Reden: Video toegevoegd ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Brad Pitt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:01:
Ein-de-lijk is er dan een goed werkende versie van de iOS wallpaper DeepEnd waar ik al tijden mega jaloers op was. Iemand op XDA heeft een versie gemaakt voor Android, genaamd DeepAnd :) Draait op de S2 prima, lees op de XDA-thread dat op andere mobieltjes het choppy kan zijn. OS2.2+ en gyroscoop nodig. Echt mooi! :P

[video]
Dát ziet er goed uit! Jammer alleen (ja, ons bent zuunig ;) ) dat er geen trial version is om te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Dwazer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:06:
[...]

Dát ziet er goed uit! Jammer alleen (ja, ons bent zuunig ;) ) dat er geen trial version is om te proberen...
Inderdaad. Ik lees in de reviews dat het op 2.3.7 niet werkt en dan is het nog de vraag of mijn Desire het aan kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

haling schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:07:
[...]

Inderdaad. Ik lees in de reviews dat het op 2.3.7 niet werkt en dan is het nog de vraag of mijn Desire het aan kan...
Hij geeft bij mijn aan dat het niet kan met de HTC Desire ...

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Bij mij geeft de Market in ieder geval aan dat de app compatible is met mijn HTC Desire. Misschien toch is proberen, ziet er cool uit.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Kan niet wachten tot dit beschikbaar is:
Pantech Bringing Touchless Gestures to Android Phones

Source

[ Voor 3% gewijzigd door quartex op 01-11-2011 12:56 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ein-de-lijk is er dan een goed werkende versie van de iOS wallpaper DeepEnd
Post it here: Android - Live Wallpapers - Verzamel & Discussie, dan gaat dat topic ook weer is leven.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:26

Creesch

bla bla!

quartex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:56:
Kan niet wachten tot dit beschikbaar is:

[...]

Source
kan al hoor :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1173619 is een voorbeeld en zo zijn er wel meer. Maken gebruik van de proximity sensor die ook detecteert of je hoofd tegen het scherm hangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Laatst online: 11-09 15:27
Ein-de-lijk is er dan een goed werkende versie van de iOS wallpaper DeepEnd waar ik al tijden mega jaloers op was.
Heb hem gekocht maar nog dezelfde dag weer er van af gegooid: de batterij van m'n Galaxy S2 was in no time leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Climbon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 07:20:
Heb hem gekocht maar nog dezelfde dag weer er van af gegooid: de batterij van m'n Galaxy S2 was in no time leeg....
Met het scherm aan is m'n S2 sowieso binnen no-time (rond de vier uur) leeg dus boeit me niet zo heel veel :P Plus ik neem aan/verwacht dat de impact zo goed als nul is als je niet daadwerkelijk zit te kijken naar je homescreen maar bijv. aan het browsen bent? Zou raar zijn als ie constant draint. Zal dat nog even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Brad Pitt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:24:
[...]

Met het scherm aan is m'n S2 sowieso binnen no-time (rond de vier uur) leeg dus boeit me niet zo heel veel :P Plus ik neem aan/verwacht dat de impact zo goed als nul is als je niet daadwerkelijk zit te kijken naar je homescreen maar bijv. aan het browsen bent? Zou raar zijn als ie constant draint. Zal dat nog even bekijken :)
Een idee waar die wallpaper in het filmpje vandaan te toveren valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:46:
[...]

Ein-de-lijk is er dan een goed werkende versie van de iOS wallpaper DeepEnd waar ik al tijden mega jaloers op was. Iemand op XDA heeft een versie gemaakt voor Android, genaamd DeepAnd :) Draait op de S2 prima, lees in de XDA-thread dat op andere mobieltjes het choppy kan zijn. OS2.2+ en gyroscoop nodig. Echt mooi! :P

[video]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Hij bedoelt de wallpaper die gebruikt wordt in het filmpje, niet de app zelf :p
In de app kan je nog een custom wallpaper instellen, wat op het filmpje dus is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
agoNITE schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:11:
In de app kan je nog een custom wallpaper instellen, wat op het filmpje dus is gebeurd :)
Klopt :) Na wat experimenteren vind ik het resultaat het mooiste als je weliswaar een wallpaper gebruikt in dezelfde aspect-ratio als het paneel (3:5) maar dan wel wat groter dan het aantal fysieke pixels op het scherm zelf. Als je een standaard 480x800 wallpaper gebruikt wordt die (logischerwijs, anders kan je niet scrollen...) ingezoomd met de factor die je zelf instelt. Als je nu een wallpaper gebruikt van bijv. 600x1000 pixels en de zoom op rond de 20 laat is het resultaat qua scrollen hetzelfde maar dan wel met een scherpe(re) wallpaper.

Er is een nieuwe Market uit, versie 3.3.11. Zitten wat nieuwe dingen in, zoals alleen bijwerken via Wifi en zo.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111102-114132.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/SC20111102-114120.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Brad Pitt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:46:
Er is een nieuwe Market uit, versie 3.3.11. Zitten wat nieuwe dingen in, zoals alleen bijwerken via Wifi en zo.
Supertip! Hij lijkt wat sneller tov 3.1.5, maar vooral die WiFi optie is handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Tegenwoordig kan je met de Gmail-applicatie ook notificaties laten weergeven indien er een mail binnenkomt onder een label. Je kan in de instellingen een bepaalde ringtone selecteren. Hetzelfde geldt voor het bepalen of het toestel mag trillen. Nu zijn dit soort zaken van elkaar gescheiden. Ik kan dus geen ringtone maken met een trilpatroon. Ik ben namelijk opzoek naar een app die een ringtone kan configureren met een beter trilpatroon dat afgaat als ik een mail binnenkrijg. Heeft iemand enig idee waar kan zoeken? Of bestaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

[...]

Handig! Google Maps ging tijdens vakantie in het buitenland even automatisch updaten toen mijn vriendin snel nieuws ging lezen. 7MB aan data, 25 euro.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:11:
[...]

Hij bedoelt de wallpaper die gebruikt wordt in het filmpje, niet de app zelf :p
Aha, dacht dat het 1 geheel was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

[...]

Klopt :) Na wat experimenteren vind ik het resultaat het mooiste als je weliswaar een wallpaper gebruikt in dezelfde aspect-ratio als het paneel (3:5) maar dan wel wat groter dan het aantal fysieke pixels op het scherm zelf. Als je een standaard 480x800 wallpaper gebruikt wordt die (logischerwijs, anders kan je niet scrollen...) ingezoomd met de factor die je zelf instelt. Als je nu een wallpaper gebruikt van bijv. 600x1000 pixels en de zoom op rond de 20 laat is het resultaat qua scrollen hetzelfde maar dan wel met een scherpe(re) wallpaper.

[afbeelding] [afbeelding]
Kan je die nieuwe market gewoon installeren als je android geroot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SaN schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:41:
Kan je die nieuwe market gewoon installeren als je android geroot is?
Ja hoor. In /system/app Vending.apk verwijderen, de nieuwe Market downloaden en renamen naar Vending.apk, deze in /system/app zetten en de permissies veranderen. Doet het dan meteen, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Brad Pitt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:44:
[...]

Ja hoor. In /system/app Vending.apk verwijderen, de nieuwe Market downloaden en renamen naar Vending.apk, deze in /system/app zetten en de permissies veranderen. Doet het dan meteen, als het goed is :P
Ik kon hem zelfs gewoon als normale app installeren over de vorige heen.. niks root explorer oid voor nodig..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Occy74 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:54:
[...]
Ik kon hem zelfs gewoon als normale app installeren over de vorige heen.. niks root explorer oid voor nodig..
+1, dat ging hier ook flawless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand hier Cerberus? Lijkt een goedkoop en goed alternatief te zijn voor Prey, maar ik ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:16:
Kent iemand hier Cerberus? Lijkt een goedkoop en goed alternatief te zijn voor Prey, maar ik ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen.
Ik ken het niet maar als je op zoek bent naar een "goedkoop en goed alternatief voor Prey". Wat dacht je van een gratis en goed alternatief?
Onlangs nog genoemd hier: AndroidLost.

Bevalt mij erg goed, zie voor de features: http://www.androidlost.com/#features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wil ik best een klein bedrag betalen als het goed is, maar betalen per maand staat me niet aan. Ik las een paar erg positieve beoordelingen van Cerberus, maar ik zou het toch ook graag van gebruikers zelf horen.

Maargoed, eens kijken of dit dezelfde functionaliteit biedt, want meer opties bekijken is ook niet verkeerd. Het belangrijkste dat ik nu niet zo kan terugvinden is of het niet zomaar te uninstallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Oh kijk aan, deed het maar meteen via de ouderwetse Root Explorer methode. Zo zie je maar, al doende... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
laserboy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:02:
Tegenwoordig kan je met de Gmail-applicatie ook notificaties laten weergeven indien er een mail binnenkomt onder een label. Je kan in de instellingen een bepaalde ringtone selecteren. Hetzelfde geldt voor het bepalen of het toestel mag trillen. Nu zijn dit soort zaken van elkaar gescheiden. Ik kan dus geen ringtone maken met een trilpatroon. Ik ben namelijk opzoek naar een app die een ringtone kan configureren met een beter trilpatroon dat afgaat als ik een mail binnenkrijg. Heeft iemand enig idee waar kan zoeken? Of bestaat dit niet?
Thanx voor de tip, wist niet dat dit kon. Ik irriteerde me er altijd aan dat er alleen meldingen kwamen van mijn postvak in. Is dit nieuw ofzo?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Musta schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:06:
[...]Thanx voor de tip, wist niet dat dit kon. Ik irriteerde me er altijd aan dat er alleen meldingen kwamen van mijn postvak in. Is dit nieuw ofzo?
Het is al een aantal maanden in bedrijf. Ik zoek dus naar de mogelijkheid om de trilfunctie aan te passen zodra er binnen een bepaald labeltje een mail binnenkomt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Ik lees net dat er verwijzingen naar PayPall zit in de APK code van de nieuwe Market App.

Laten we hopen dat het er snel van komt! Een prepaid creditcard is toch niet alles. Je moet het tegoed opmaken voor en bepaalde datum, en je moet betalen voor het gebruik ervan, wat met PP niet zo is.

bron: Androidworld: Tekenen van toekomstige PayPal-integratie gevonden in nieuwste Market-app

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dwazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:46:
[...]

Heb iets gevonden wat er op lijkt, alleen de kleur lijkt anders.
Ice Cream Sandwich wallpaper pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
agoNITE schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:35:
[...]

Heb iets gevonden wat er op lijkt, alleen de kleur lijkt anders.
Ice Cream Sandwich wallpaper pack
Idd, de "Wallpaper_Ropelights" lijkt er wel op :)

Ziet er niet eens heel verkeerd uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
Vandaag de Sensation binnen gekregen.
Hebben jullie wel de G+ widget?
Ik kan hem nergens vinden terwijl G+ wel geïnstalleerd is.
Kan het programma zelf wel opstarten maar ik wil graag die widget op mijn frontscreen hebben.

Op mijn Legend werkte het wel perfect.

Edit: ik hoor net dat hij sinds de laatste update niet meer werkt :?

Hoop dat ze die functie er weer snel terug in stoppen....

[ Voor 20% gewijzigd door Ad de Jong op 03-11-2011 16:56 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik zoek een app waarmee ik mijn inkomens en uitgaven kan bijhouden en het slimme berekeningen voor mij kan uitvoeren. Dus eigenlijk het onderhouden van mijn inkomens en uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:05
NeutraleGast schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:23:
Ik zoek een app waarmee ik mijn inkomens en uitgaven kan bijhouden en het slimme berekeningen voor mij kan uitvoeren. Dus eigenlijk het onderhouden van mijn inkomens en uitgaven.
Heb je Financisto al bekeken: http://financisto.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ja en nog een paar andere, maar geen van allen werkten echt goed, zitten naar mijn mening niet logisch een gebruiksvriendelijke in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de huidige Facebook app een manier om te zorgen dat deze niet op de achtergrond draait (en automatisch synchroniseert) zodat de batterij achteruit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:29:
Heeft de huidige Facebook app een manier om te zorgen dat deze niet op de achtergrond draait (en automatisch synchroniseert) zodat de batterij achteruit gaat?
Kan je de automatische synchronisatie niet in settings->accounts regelen? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Na wat zoeken op dit topic op "schaken, shaak en chess" en gezien de 0 terug gekregen hits. Even een vraag. Ik zocht net in de market op: chess. En daar kwamen zo veel verschillende chess games in de hitlist dat ik dacht, ik drop hier een vraagje.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met schaak apps op de android? Of nog beter cross platform schaak apps? En zo ja wat zijn die ervaringen en welke apps zijn aanraders?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Groentenboer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:01:
[...]

Supertip! Hij lijkt wat sneller tov 3.1.5, maar vooral die WiFi optie is handig!
iemand enig idee wat vervolgens de updatefrequentie is als je hem op 'alleen bijwerken WiFi' en 'apps automatisch bijwerken' hebt staan? Mijn market 3.3.11 ziet 1 update, maar na een avond en nacht (14 uur) is de update nog steeds niet binnen gehaald..

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:38:
Op zich wil ik best een klein bedrag betalen als het goed is, maar betalen per maand staat me niet aan. Ik las een paar erg positieve beoordelingen van Cerberus, maar ik zou het toch ook graag van gebruikers zelf horen.

Maargoed, eens kijken of dit dezelfde functionaliteit biedt, want meer opties bekijken is ook niet verkeerd. Het belangrijkste dat ik nu niet zo kan terugvinden is of het niet zomaar te uninstallen is.
AndroidLost kan bijna alles en is gratis, maar is helaas wel simpel te verwijderen door een potentiële dief.
Aan de andere kant zal een slimme dief de telefoon direct uitzetten na diefstal en via zijn pc de telefoon flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je kunt in de settings van de app gewoon Update op Manual zetten (of iets in die trant - heb m hier niet bij de hand :) )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 22:11

dbzfan

Nee.

Of friendcaster pro installeren... meer opties en bijvoorbeeld push notifications!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:16:
Ik heb Cerberus zojuist geinstalleerd, je krijgt eerst een 6 dagen trial.
Werkt naar mijn idee prettiger dan Prey en heeft meer mogelijkheden dan ik in Prey heb kunnen testen (ik had een gratis account).
Ik heb nu even met cerberus gespeeld en ben overtuigd, voor die 3 euro ga ik m aanschaffen _/-\o_

Edit:
nav onderstaande reactie ook nog even AdnroidLost getest, ik vind deze iets minder prettig werken voor wat betreft het maken van foto's.
Als ik een foto wil maken moet het toestel eerst geunlockt zijn, bij Cerberusapp kan ik zelf een foto laten maken als mijn gesture fout gedaan is.
Daarnaast vind ik de interface van Cerberusapp een stuk netter/rustiger en overzichtelijker. Feit blijft natuurlijk dat deze app wel een beetje geld kost (maar kan via PayPal betaald worden, Yay!)

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_DD op 04-11-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wauw, Android Lost doet me weer herinneren waarom ik een android gekocht hebt. Deze functionaliteit mag Google standaard inbouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Laatst online: 11-09 16:41
idd, ook geïnstalleerd, zeer goede functies mocht ik mijn telefoon ooit kwijtraken. Je hoeft overigens niet zoeveel toestemmingen te geven alleen als je ook je tel wilt kunnen wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Bestaat er zoiets als bij Nokia toestel als standaard is dat als je de simkaart veranderd of te phone is uit geweest, er naar een wachtwoord gevraagd wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Is er een manier om apps in android markte te markeren, voor als je het op dit moment niet wilt installeren maar misschien wel in de toekomst? Want ik kom vaak langs handige apps die ik niet nu wil installeren omdat ik niet teveel wil installeren, maar misschien dat ik het in de toekomst een keer wil uitproberen. Als dat niet mogelijk is, is er dan wel een mogelijkheid om de apk's te downloaden van android market en ergens op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Haha de optie om een foto te nemen met de front facing camera met androidlost is echt GENIAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Albert020 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:02:
Bestaat er zoiets als bij Nokia toestel als standaard is dat als je de simkaart veranderd of te phone is uit geweest, er naar een wachtwoord gevraagd wordt ?
Met Eset Security kan dat meen ik
Virus scanner met securty eigenschappen.
Je kan dan ook je eigen simkaart als 'veilig'opgeven.
Dus als je telefoon gestolen wordt. En iemand anders stopt zijn sim erin dan kan hij niet opstarten.
Ook word er dan een SMS gestuurd naar een van je frienden met de mededeling dat je telefoon gestolen is.

Maar volgens mij als je telefoon uit is geweest voordat je op je bureaublad kunt komen moet je eerst het wachtwoord invoeren (als je dat aan hebt staan).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NeutraleGast schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:07:
Is er een manier om apps in android markte te markeren, voor als je het op dit moment niet wilt installeren maar misschien wel in de toekomst? Want ik kom vaak langs handige apps die ik niet nu wil installeren omdat ik niet teveel wil installeren, maar misschien dat ik het in de toekomst een keer wil uitproberen. Als dat niet mogelijk is, is er dan wel een mogelijkheid om de apk's te downloaden van android market en ergens op te slaan?
Kun je niet aan jezelf recommenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
MikeyMan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:23:
[...]

Kun je niet aan jezelf recommenden?
nevermind, ik kan het ook gewoon delen via facebook msn noem maar op, vraag is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
DarkSide schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:20:
[...]

Met Eset Security kan dat meen ik
Virus scanner met securty eigenschappen.
Je kan dan ook je eigen simkaart als 'veilig'opgeven.
Dus als je telefoon gestolen wordt. En iemand anders stopt zijn sim erin dan kan hij niet opstarten.
Ook word er dan een SMS gestuurd naar een van je frienden met de mededeling dat je telefoon gestolen is.

Maar volgens mij als je telefoon uit is geweest voordat je op je bureaublad kunt komen moet je eerst het wachtwoord invoeren (als je dat aan hebt staan).
Ziet er goed uit, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Vreemd, een week geleden deed hij het nog wel :D

Met de rest ga ik verder, dank!
Gmail widget werkt niet met de nieuwste gmail met Launcher Pro. Ik heb het als volgt opgelost:
1. Bij toepassingen beheren bij Gmail de gegevens en cache wissen.
2. Gmail deïnstalleren.
3. Gmail 2.3.4. installeren.
4. Met Titanium Backup Launcher Pro in een system app converteren.
5. Daarna opnieuw de widget op je homescreen zetten.

Dit werkt bijvoorbeeld ook voor gmail unread. Dan kun je bij stap 4 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:18:
AndroidLost kan bijna alles en is gratis, maar is helaas wel simpel te verwijderen door een potentiële dief.
Aan de andere kant zal een slimme dief de telefoon direct uitzetten na diefstal en via zijn pc de telefoon flashen.
Gelukkig kan je apps wel verstoppen via Launcher Pro (visueel verwijderen uit de drawer), maar dat is een beetje een houtjetouwtje-oplossing. Ik prefereer dan een app die zonder flashen niet te verwijderen valt.

Overigens ga ik er vanuit dat een deel van de dieven wel zo handig zal zijn, maar een goed deel ook zeker niet. Als het zulke slimme jongens waren zouden ze niet stelen :p Ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die er toch wel iets aan hebben gehad om de meerwaarde er van in te zien.

Ik heb trouwens ook al zitten spelen met de gedachte een goedkope telefoon met zo'n app in te bouwen in een voertuig als goedkoop alternatief voor dure trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
aardbeix15 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:06:
[...]

iemand enig idee wat vervolgens de updatefrequentie is als je hem op 'alleen bijwerken WiFi' en 'apps automatisch bijwerken' hebt staan? Mijn market 3.3.11 ziet 1 update, maar na een avond en nacht (14 uur) is de update nog steeds niet binnen gehaald..
Misschien omdat het een manual update vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Zojuist TheftAware geiinstalleerd en geconstateerd dat het niet functioneert met GoSms. Wel jammer want ik wil eigenlijk GoSms niet kwijt maar mijn telefoon natuurlijk ook niet!
Op het forum van TA staat een, voor mij, ingewikkelde 'work around' om ze samen te laten werken maar is er geen andere sms app die in de buurt van GoSms komt? (niet Handcent of ChompSMS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
VieSix schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:41:
Vandaag de Sensation binnen gekregen.
Hebben jullie wel de G+ widget?
Ik kan hem nergens vinden terwijl G+ wel geïnstalleerd is.
Kan het programma zelf wel opstarten maar ik wil graag die widget op mijn frontscreen hebben.

Op mijn Legend werkte het wel perfect.

Edit: ik hoor net dat hij sinds de laatste update niet meer werkt :?

Hoop dat ze die functie er weer snel terug in stoppen....
En de widget is terug, de nieuwe versie van de app is net uitgekomen... _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik zoek een app waarmee ik fotos kan scannen naar tekst, dus foto maken van bv een advert en dat converteren naar tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Android Lost terug verwijderd nadat ik de To Do lijst heb gelezen:
Google key encryption
In case my (the developer) account is being hacked some hacker could remote control a lot of devices. He would have to do some coding since I have not made it possible to remote control the users phone. Anyway the paranoid users should have the option to encrypt their google key with a password on top of the gmail login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:54:
Android Lost terug verwijderd nadat ik de To Do lijst heb gelezen:
Tsja, zo'n programma is hoe je het ook wendt of keert een privacyrisico. Je zet in principe zelf spionagetools op je telefoon. Je moet dus de afweging maken of je je privacy verkiest boven de kans je telefoon bij diefstal/verlies terug te vinden, wat voor mij wel een lastige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:24
NeutraleGast schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:57:
Ik zoek een app waarmee ik fotos kan scannen naar tekst, dus foto maken van bv een advert en dat converteren naar tekst.
Google Goggles voor korte tekstjes misschien

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

NeutraleGast schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:57:
Volgens mij kan Camscanner dat, zoek daar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:05

NSG

Je weet niks!

Zijn er hier ook mensen met die een lege lijst hebben bij "mijn apps" ?

Ik heb hier nu al een paar dagen last van, ik heb geprobeerd de cache te wissen, heel de data folder van de vending.apk te verwijderen en de apps via titanium backup te koppelen, het wil allemaal maar niet werken.

Ook heb ik geprobeerd een oudere market de flashen, maar dit heeft ook geen effect en deze word ook meteen weer geupdate naar 3.3.11

Wat ik hierna heb gedaan is een nieuwe rom flashen waar 3.3.11 al inbegrepen was, de eerste keer ging het goed maar na een restart weer hetzelfde probleem.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4eb6779eab5d2/4eb6779ea7f21-2011-11-06_13-00-50.thumb.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door NSG op 06-11-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

lordMocro schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:26:
[...]

Misschien omdat het een manual update vereist?
Nee dat is het niet. Ik verwacht dat dat de nieuwe market met deze instellingen toch een keer automatisch.de.apps gaat updaten.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Enes_81 schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:07:
Zijn er hier ook mensen met die een lege lijst hebben bij "mijn apps" ?

Ik heb hier nu al een paar dagen last van, ik heb geprobeerd de cache te wissen, heel de data folder van de vending.apk te verwijderen en de apps via titanium backup te koppelen, het wil allemaal maar niet werken.

Ook heb ik geprobeerd een oudere market de flashen, maar dit heeft ook geen effect en deze word ook meteen weer geupdate naar 3.3.11

Wat ik hierna heb gedaan is een nieuwe rom flashen waar 3.3.11 al inbegrepen was, de eerste keer ging het goed maar na een restart weer hetzelfde probleem.

[afbeelding]
Niet toevallig meerdere accounts erin staan?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009

NSG

Je weet niks!

Nee heb maar één google account.

Zojuist even gegoogled naar het probleem, zijn meer mensen met dit probleem, maar niemand weet de oorzaak of oplossing.

http://www.droidforums.ne...market-my-apps-blank.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Wil heel graag WidgetLocker installeren. Superhandig om de agenda op het lockscreen te hebben. Maar zie bij Machtigingen het volgende staan:

DEZE APP HEEFT TOEGANG TOT:
SERVICES WAARVOOR U MOET BETALEN
TELEFOONNUMMERS RECHTSTREEKS BELLEN
Hiermee kan de app telefoonnummers bellen zonder uw tussenkomst. Door schadelijke apps kunnen onverwachte oproepen op uw telefoonrekening verschijnen. De app kan hiermee geen alarmnummers bellen

Hier ben ik dan toch een beetje huiverig voor, of ligt dit aan mij? Kom van een iPhone af en daar hoef je helemaal niet om te kijken naar zulke dingen :)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 22:11

dbzfan

Nee.

Flipm0de schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:56:
Wil heel graag WidgetLocker installeren. Superhandig om de agenda op het lockscreen te hebben. Maar zie bij Machtigingen het volgende staan:

Hiermee kan de app telefoonnummers bellen zonder uw tussenkomst. Door schadelijke apps kunnen onverwachte oproepen op uw telefoonrekening verschijnen. De app kan hiermee geen alarmnummers bellen

Hier ben ik dan toch een beetje huiverig voor, of ligt dit aan mij? Kom van een iPhone af en daar hoef je helemaal niet om te kijken naar zulke dingen :)
Heb het programma net als duizenden anderen op m'n telefoon staan, de app staat zelfs in de top betaalde apps.. Ik installeer het dan gewoon hoor, dat kan misschien naief van mij zijn maar ik kijk bij populaire apps nooit echt naar dat soort dingen om. Er is bij mij iig nog nooit naar een nummer gebeld..

Misschien doelen ze op het feit dat je een snelkoppeling naar een nummer op je lockscreen kan zetten. En dat nummer misschien betaald is. Maar daar weet je zelf van dan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

traaymakers in "Android Market en applicaties - Deel 14"
Vraagje: Zijn er ook apps die video's afspelen met ondertitelingsbestanden (.srt) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Zijn meerdere videospelers in de market te vinden die dat kunnen. Welke heb je al geprobeerd?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Winamp was een hele fijne muziekspeler. Nu zijn ze vorige week 'Pro gegaan'. Helaas hebben ze ervoor gekozen de unieke Winamp feature Wireless Sync gratis te houden, maar de naar mijn idee basisfunctie gapless playback Pro te maken (je kan het ook slimme marketing noemen). Dat laatste is voor mij toch wel belangrijk met een behoorlijke collectie mixed albums. Het rare is dat ik in 'Free' nog steeds geen pauzes heb tussen nummers, maar nog irritanter: ongeveer de laatste halve seconde word hard afgekapt en strak erna start het volgende nummer in. Het klinkt ook niet als crossfade en dat zit trouwens ook in 'Pro' nu.

Komt nog eens bij dat ze bij Nullsoft de laatste week de boel aardig hebben lopen buggen want er zijn een aantal updates in een paar dagen tijd de Market op gezet. Ik heb nu niet zoveel trek meer in Winamp. De verhalen over PowerAmp klinken ook wel positief dus als die bevalt schaf ik die wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007

Ik zou er inderdaad alleen naar kijken als je geen bekende app installeerd of eentje die je niet echt vertrouwd. In de market vind ik het volgende:

Aantal keer geïnstalleerd:
100.000 - 500.000

Dus dat zit wel goed, als deze app stiekem betaalde nummers zou bellen zou men het heus wel weten. Misschien ook naïef van mij maar anders zou mijn appkeuze ook flink beperkt worden.

Overigens als je je toestel root dan kun je volgensmij zelf bepalen of de app die permissie ook wel echt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik ken WidgetLocker niet, maar als je bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf het lockscherm zou kunnen bellen dan lijkt het me vrij logisch waarom deze app die permissie nodig heeft.

Niet alles is meteen per definitie een poging om je te hacken / een poot uit te draaien. Het kan zomaar nodig zijn voor nuttige functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar punt is gemaakt hierboven ;)

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 00:40

SaN

Maranello schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:02:
Winamp was een hele fijne muziekspeler. Nu zijn ze vorige week 'Pro gegaan'. Helaas hebben ze ervoor gekozen de unieke Winamp feature Wireless Sync gratis te houden, maar de naar mijn idee basisfunctie gapless playback Pro te maken (je kan het ook slimme marketing noemen). Dat laatste is voor mij toch wel belangrijk met een behoorlijke collectie mixed albums. Het rare is dat ik in 'Free' nog steeds geen pauzes heb tussen nummers, maar nog irritanter: ongeveer de laatste halve seconde word hard afgekapt en strak erna start het volgende nummer in. Het klinkt ook niet als crossfade en dat zit trouwens ook in 'Pro' nu.

Komt nog eens bij dat ze bij Nullsoft de laatste week de boel aardig hebben lopen buggen want er zijn een aantal updates in een paar dagen tijd de Market op gezet. Ik heb nu niet zoveel trek meer in Winamp. De verhalen over PowerAmp klinken ook wel positief dus als die bevalt schaf ik die wel aan.
Ik heb twee weken geleden PowerAmp aangeschaft (eerste aanschaf op android) en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Erg goed programma.

Ik kwam trouwens ook van Winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier ook een tevreden PowerAMP gebruiker. Wel vorige week een update gedaan van CM7 op mijn Sensation en sindsdien loopt PowerAMP af en toe vast. Moet hem dan echt een stop forcen en PowerAMP opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Wil heel graag WidgetLocker installeren. Superhandig om de agenda op het lockscreen te hebben.
Ik gebruik lockscreen agenda free
Simpel, gratis en op veel manieren aan te passen (voor weinig $$ add free)

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk een officiële ING bankieren app in de market \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:15:
eindelijk een officiële ING bankieren app in de market \o/
Heb je ook een link? Ik kan hem zo 1,2,3,4,5 niet vinden

gevonden.
https://market.android.co...did=com.ing.mobile&rdot=1

tnx

[ Voor 20% gewijzigd door DarkSide op 08-11-2011 13:46 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 21:00
Komt ie: https://market.android.com/details?id=com.ing.mobile

Ziet er goed uit, maar ga er zelf niet aan. Vind het net iets te listig om zowel de TAN-smsjes op mijn mobiel te krijgen als deze app geinstalleerd te hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door wmn79 op 08-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt prima, kan alleen m'n adresboek niet benaderen bij het overschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dat is jammer. Maar misschien komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ING zojuist via de feedback-knop gemailed dat het jammer is dat het adresboek niet te benaderen is. Als jullie dat allemaal ook laten weten wordt er wellicht snel iets aan gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:51:
Ik heb de ING zojuist via de feedback-knop gemailed dat het jammer is dat het adresboek niet te benaderen is. Als jullie dat allemaal ook laten weten wordt er wellicht snel iets aan gedaan. :)
Ik heb dat ook net gedaan, denk wel dat ze dat snel gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

zit ook te twijfelen of ik het installeer.
Krijg tan codes via sms en heb dan nu ook een app voor het overschrijven ervan.

Nu is het wel zo dat het encrypted is met een 5 cijferige pin. Maar wil dan eerst weten of die echt safe is...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ziet er goed uit, mooi dat het eindelijk live is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
hallo,

ik heb missed it als widget, maar nou zit ik met een probleem.
alles mooi ingesteld, zoals watsapp enzovoort.
alleen ik krijg het niet voor elkaar dat hij ook een melding geeft van viber notifications.

weet iemand misschien de parameter ofzo die ik in moet stellen voor viber?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:34:
zit ook te twijfelen of ik het installeer.
Krijg tan codes via sms en heb dan nu ook een app voor het overschrijven ervan.

Nu is het wel zo dat het encrypted is met een 5 cijferige pin. Maar wil dan eerst weten of die echt safe is...
ik denk niet dat een bank als ING risico's gaat lopen met een onveilige app/procedure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

nee, dat wel. Ik heb het geinstalled om te kijken hoe het werkt.
Werkt vlot en makkelijk.
Jammer dat je geen optie hebt om alleen je saldo te bekijken. Overmaken doe ik toch niet via de mobiel.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi

https://market.android.co...et.khughes88.tapedeckfree

Retro music player with fully animated Retro Cassette Deck. The tape reel shows the actual track position.

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/net.khughes88.tapedeckfree/ss-320-0-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm die ING-internetbankieren app is wel erg mooi zeg, adresboek zou wel handig zijn ja, even feedbacken!
Tevens heb ik de nieuwste market net gepushed gekregen, de 3.3.11 versie, ook allemaal erg leuk!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grootste euvel vind ik eigenlijk dat de app niet automatisch uitlogt bij afsluiten...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.