Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb sinds enige weken de app Personal Wallpaper en ik moet zeggen het is een doeltreffende app
Je kan op een vooraf instelbare datum of tijdstip je wallpaper vernieuwen. Elke event zijn eigen wallpaper.
Ik vond de app omdat ik eigenlijk een post-it op een instelbare tijd op mijn HS wilde maar dit is eigenlijk nog leuker. Ik zoek nu bij agenda punten een leuke bijpassende foto om die bij die dag horende afspraak te laten weergeven.
De gratis versie is Wallpaper change at, de betaalde is Personal wallpaper

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vanavond vind de market alweer allerlei updates die hij al lang heeft. Dat schiet dan ook niet op. De nieuwe market is lang niet zo bedrijfszeker als de oude.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds op de oude market trouwens. Die update wil er bij mij maar niet automatisch door komen lijkt het wel. Of wordt ie gefaseerd uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:39:
Ik zit nog steeds op de oude market trouwens. Die update wil er bij mij maar niet automatisch door komen lijkt het wel. Of wordt ie gefaseerd uitgerold?
Volgens mij gefaseerd inderdaad. Mocht je hem echt graag willen vinden kun je hem in RomManager vinden. Mocht je geen root access hebben kun je de zip uitpakken en de apk installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Ik denk dat ik het wel gewoon afwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:28
Ben helemaal niet blij met die nieuwe software market en als ik de update verwijder heb ik heel even de oude weer terug en dan staat naar 2 min de nieuwe er weer op, is er een manier om dit te blokkeren ?
Wil gewoon de oude market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou kunnen, maar dan heb je wel root-acces nodig op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:54:
Ben helemaal niet blij met die nieuwe software market en als ik de update verwijder heb ik heel even de oude weer terug en dan staat naar 2 min de nieuwe er weer op, is er een manier om dit te blokkeren ?
Wil gewoon de oude market...
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:57:
Dat zou kunnen, maar dan heb je wel root-acces nodig op je toestel.
Om hem even af te maken: dan moet je marketupdater.apk freezen of verwijderen (staat in /system/app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

[...]

Om hem even af te maken: dan moet je marketupdater.apk freezen of verwijderen (staat in /system/app).
Is dit zonder consequenties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de WidgetLocker op mijn Galaxy S2 geïnstalleerd. Nu blijft alleen de hele tijd een melding in mijn notificatiebalk staan onder de noemer "doorlopend". Dit zorgt er ook voor dat er de hele tijd een icoontje bovenin mijn scherm staat. Is er een mogelijkheid om deze te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:54:
Ik heb vandaag de WidgetLocker op mijn Galaxy S2 geïnstalleerd. Nu blijft alleen de hele tijd een melding in mijn notificatiebalk staan onder de noemer "doorlopend". Dit zorgt er ook voor dat er de hele tijd een icoontje bovenin mijn scherm staat. Is er een mogelijkheid om deze te verbergen?
Dit kun je uitschakelen in de instellingen van widgetlocker (onder geavanceerde instellingen)
Nadeel hiervan is wel dat Widgetlocker misschien tijdelijk wordt uitgeschakeld op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:11:
[...]

Dit kun je uitschakelen in de instellingen van widgetlocker (onder geavanceerde instellingen)
Nadeel hiervan is wel dat Widgetlocker misschien tijdelijk wordt uitgeschakeld op je telefoon.
En valt er tegen dit uitschakelen dan nog iets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

Is dit zonder consequenties ?
Nah, de consequentie is, dat de market-app zelf niet meer wordt ge-update...En dat was geloof ik toch de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:14:
[...]

Nah, de consequentie is, dat de market-app zelf niet meer wordt ge-update...En dat was geloof ik toch de bedoeling?
klopt, heb van de file toch ook maar even een backup gemaakt,
Maar als ik hem wil verwijderen krijg ik de melding ( Error deleting file )
Gebruik voor het verwijderen overigens Astro file manager, wat gaat hier verkeerd ?

[ Voor 23% gewijzigd door Albert020 op 18-10-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:24:
[...]

klopt, heb van de file toch ook maar even een backup gemaakt,
Maar als ik hem wil verwijderen krijg ik de melding ( Error deleting file )
Gebruik voor het verwijderen overigens Astro file manager, wat gaat hier verkeerd ?
Heb je wel root-access? anders gaat het niet lukken. Misschien moet je de map /system nog mounten als R/W (lezen en schrijven) in plaats van R/O (alleen lezen). Ik weet niet of Astro dat kan, ES File explorer en Root Explorer in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Ik heb nogal wat problemen met mijn gekochte Launcher Pro Plus. Af en toe zijn de homescreens echt zéér traag (bij switchen van zeg maar). Dit kom ik met name tegen na unlocken. Verder weigert mijn LPP Gmail widget te synchroniseren. Die staat wel op een van mijn schermen maar is gewoon helemaal leeg en staat constant op loading.

Meer mensen hier last van of een idee wat dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:00
Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:09:
Ik heb nogal wat problemen met mijn gekochte Launcher Pro Plus. Af en toe zijn de homescreens echt zéér traag (bij switchen van zeg maar). Dit kom ik met name tegen na unlocken. Verder weigert mijn LPP Gmail widget te synchroniseren. Die staat wel op een van mijn schermen maar is gewoon helemaal leeg en staat constant op loading.

Meer mensen hier last van of een idee wat dit veroorzaakt?
De Gmail widget werkt niet meer in LPP staat al op de site sinds 9 juli (http://www.launcherpro.com). Voor trage homescreens kan je proberen de launcher in memory te locken zit geloof ik bij general settings van Launcherpro. Als dat niet werkt kan je met het supercharger script aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:45:
[...]

Heb je wel root-access? anders gaat het niet lukken. Misschien moet je de map /system nog mounten als R/W (lezen en schrijven) in plaats van R/O (alleen lezen). Ik weet niet of Astro dat kan, ES File explorer en Root Explorer in ieder geval wel
Heb nu Root Explorer 2.16 maar hoe zet ik nou de map/system op R/W zie die optie nergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Albert020 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Heb nu Root Explorer 2.16 maar hoe zet ik nou de map/system op R/W zie die optie nergens ?
Helemaal bovenin het scherm staat (bij mij in ieder geval) een knop "Mount R/W".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Smultie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:28:
[...]

Helemaal bovenin het scherm staat (bij mij in ieder geval) een knop "Mount R/W".
Die staat er bij mij dus niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je niet in de root zit. Bovenin moet je '/' zien staan.

Menu/meer/home

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even mezelf quoten:
anandus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:32:
Weet iemand een launcher voor mijn telefoon waar de dock aan de onderkant kan in landscape-modus? Of die optie heeft?
Ik kan er geen vinden, of ik zoek niet goed.
Sense, Launcherpro, ADW, Go Launcher en Zeam hebben dat niet. VTL heeft het wel, maar die is voor tablets en werkt niet fijn op een telefoon. Iemand een suggestie?
ICS Launcher, te vinden in de market, heeft dit :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:30:
Denk dat je niet in de root zit. Bovenin moet je '/' zien staan.

Menu/meer/home
Zit in de root maar die button heb ik gewoon niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

Zit in de root maar die button heb ik gewoon niet ?
Menu/meer/home..dan moet je in root komen, dat zie je aan '/'

Of je bent niet geroot.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:34:
[...]

Menu/meer/home..maak in dat venster daar een '/' van
gedaan en er staat:

/
Mounted as r/o

Maar die Mount r/w knop staat er bij mij niet ?

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 19-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je daarnaast geen 'Mount R/W' in een wit venster staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:37:
Heb je daarnaast geen 'Mount R/W' in een wit venster staan?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe eens menu settings==> show hidden files aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:39:
doe eens menu settings==> show hidden files aanvinken
Die stond aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd! Wat is je eerste dir in /

Staat daar acct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Doe anders even DM'en of zo i.p.v. deze hele thread over te nemen?!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:42:
Vreemd! Wat is je eerste dir in /

Staat daar acct
Ja staat acct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn zo klaar Brad.

@ Alberto

Schiet mij maar lek.

Heeft SU toestemming gevraagd en gekregen?

Probleem opgelost.

Geen root-acces. Dus dan werkt het niet

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:43:
We zijn zo klaar Brad.

@ Alberto

Schiet mij maar lek.

Heeft SU toestemming gevraagd en gekregen?
Heb je DM gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit is geen slowchat / helpdesk, volgende keer graag een DM/email opstarten ipv het topic te vervuilen.Volgende keer graag een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) , niet zelf reageren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
wmn79 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:01:
[...]

De Gmail widget werkt niet meer in LPP staat al op de site sinds 9 juli (http://www.launcherpro.com). Voor trage homescreens kan je proberen de launcher in memory te locken zit geloof ik bij general settings van Launcherpro. Als dat niet werkt kan je met het supercharger script aan de gang.
Vreemd, een week geleden deed hij het nog wel :D

Met de rest ga ik verder, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Vreemd, een week geleden deed hij het nog wel :D

Met de rest ga ik verder, dank!
De nieuwere versies van GMail (vanaf 2.3.5?) mogen niet meer uitgelezen worden door widgets/notificatiedingen. Go Launcher geeft ook geen unread count meer sinds die tijd. Ligt dus niet aan LPP, maar aan de GMail versie. Misschien had je nog de oude versie en is nu een nieuwere gepusht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
anandus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:31:
Even mezelf quoten:

[...]

ICS Launcher, te vinden in de market, heeft dit :)
Go Launcher EX kan het ook.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nee, hoor, daar komt de dock aan de rechterkant en ik heb niet kunnen vinden waar dit te veranderen?
Maar ik zou het graag willen weten, ICS Launcher is okee, maar wel een beetje buggy, dan gebruik ik liever Go Launcher EX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
gwystyl schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

De nieuwere versies van GMail (vanaf 2.3.5?) mogen niet meer uitgelezen worden door widgets/notificatiedingen. Go Launcher geeft ook geen unread count meer sinds die tijd. Ligt dus niet aan LPP, maar aan de GMail versie. Misschien had je nog de oude versie en is nu een nieuwere gepusht?
Die zal laatst wel ge-update zijn dan ja, wat een onzin.

Hoe lang gaat dat duren? Of gaat dat nooit meer goed komen en kan ik die home screen net zo goed verwijderen. Vraag me af of er wel een widget van Gmail zelf bestaat die zo mooi is als die van LPP met de skin die ik gebruik maar dat zal ik eens aan google gaan vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Joster op 19-10-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:45:
[...]

Die zal laatst wel ge-update zijn dan ja, wat een onzin.

Hoe lang gaat dat duren? Of gaat dat nooit meer goed komen en kan ik die home screen net zo goed verwijderen.
Dat gaat niet meer goedkomen ;) Google heeft al een tijdje de wil om naar consumenten te luisteren verloren helaas. GMail geeft geen toegang meer tot de 'Read Gmail' permissie. Wat je nu dus moet doen is een applicatie toestemming geven tot je volledige Google account dmv IMAP/POP3 zodat het je inbox kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
anandus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:57:
[...]
Nee, hoor, daar komt de dock aan de rechterkant en ik heb niet kunnen vinden waar dit te veranderen?
Maar ik zou het graag willen weten, ICS Launcher is okee, maar wel een beetje buggy, dan gebruik ik liever Go Launcher EX :)
Bij mij werkt het, bij Werking Instellingen - Schermstand.
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6118/6260568234_31df11cde3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
JoetjeF schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Dat gaat niet meer goedkomen ;) Google heeft al een tijdje de wil om naar consumenten te luisteren verloren helaas. GMail geeft geen toegang meer tot de 'Read Gmail' permissie. Wat je nu dus moet doen is een applicatie toestemming geven tot je volledige Google account dmv IMAP/POP3 zodat het je inbox kan bekijken.
Dan mik ik die homescreen wel weg en ga ik puur naar mijn Gmail via Missed It! of een of andere swipe actie. Wat een bagger zooi btw.

@ wmn79: LPP zit al in mijn memory gelockt, dus ik zal naar iets als Supercharger moeten kijken. Een alternatief is nog iets van het LPP Forum. Maar om eerlijk te zijn vind ik het te belachelijk voor woorden dat zoiets nodig is op mijn Sensation.

[ Voor 22% gewijzigd door Joster op 19-10-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DitisKees schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]
Zo wil ik het hebben! :)

Ik ben (volgens mij) elke setting in Go Launcher Ex nagelopen, maar krijg het niet voor mekaar 8)7
Screen rotation (onder 'operation settings') staat op auto-rotate, horizontal ook geprobeerd, maar dat maakt niets uit. Een optie om de dock te verschuiven zie ik niet.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qJ13iuguV8RHljT2FZvPVFPw/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:00
Joster schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Dan mik ik die homescreen wel weg en ga ik puur naar mijn Gmail via Missed It! of een of andere swipe actie. Wat een bagger zooi btw.

@ wmn79: LPP zit al in mijn memory gelockt, dus ik zal naar iets als Supercharger moeten kijken. Een alternatief is nog iets van het LPP Forum. Maar om eerlijk te zijn vind ik het te belachelijk voor woorden dat zoiets nodig is op mijn Sensation.
Ben zelf inmiddels van LPP afgestapt en overgegaan op Zeamlauncher. Mijn Milestone is al wat ouder dus vandaar de keuze voor een lichte launcher. Nadeel van Zeamlauncher is dat scrollable widgets niet (meer) ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor mijn Galaxy SII op zoek naar 2 Appz.
De eerste die ik zoek is een goede app om gesprekken automatich op te nemen.
Ik gebruik nu Callrecorder, nadeel hiervan is dat je jezelf goed hoort maar de tegen partij bijna niet te verstaan is.
Ik wil graag beiden goed kunnen horen.
De 2e app die ik zoek is een vervanger van AppZorter die werkt hier namelijk niet icm SiyahKernel v2.0 in combinatie met CriskeloRomV24-S.
Wie kan hier mee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
anandus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Ik ben (volgens mij) elke setting in Go Launcher Ex nagelopen, maar krijg het niet voor mekaar 8)7
Screen rotation (onder 'operation settings') staat op auto-rotate, horizontal ook geprobeerd, maar dat maakt niets uit. Een optie om de dock te verschuiven zie ik niet.
[afbeelding]
Die staat bij mij inderdaad ook op auto-rotate, werkt horizontaal naar beide kanten. (Alleen op de kop werkt niet) Misschien heeft het te maken met welke rom of kernel je draait, ik draai stock 2.3.4 (XWKI4) met ninphetamine 2.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DitisKees schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:08:
[...]

Die staat bij mij inderdaad ook op auto-rotate, werkt horizontaal naar beide kanten. (Alleen op de kop werkt niet) Misschien heeft het te maken met welke rom of kernel je draait, ik draai stock 2.3.4 (XWKI4) met ninphetamine 2.1.3
Ik denk het? Ik probeer vaak allerlei verschillende custom roms (ook 2.3.4). Go Launcher 2.60.
Maar misschien is het een resolutieding en is mijn resolutie te laag (800x480).
Zeker. Maar hoe is dit anders dan bijvoorbeeld LBE?
Althans, volgens mij werkt het de andere kant op. Bij LBE moet je per app aangeven wat je wel of niet vrij wil geven, die app ziet eruit dat je aangeeft welke persoonsgegevens wel of niet bekend mogen worden, los van de app.
Edit:
Ohnee, ook per app. Maar het werkt wel met profielen, da's dan wel weer fijn :)

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 20-10-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:42:
[...]
Zeker. Maar hoe is dit anders dan bijvoorbeeld LBE?
Althans, volgens mij werkt het de andere kant op. Bij LBE moet je per app aangeven wat je wel of niet vrij wil geven, die app ziet eruit dat je aangeeft welke persoonsgegevens wel of niet bekend mogen worden, los van de app.
Edit:
Ohnee, ook per app. Maar het werkt wel met profielen, da's dan wel weer fijn :)
Ik weet niet precies wat er anders is, maar ik hoop erop dat deze geen geroot toestel voor nodig heeft om te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb zonet die LBE geprobeerd en hij krijgt ook superuser-rechten maar hij blijft de melding geven dat hij die service niet kan starten. Ook niet na een reboot.

Ik draai CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
anandus schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:42:
[...]
Ik denk het? Ik probeer vaak allerlei verschillende custom roms (ook 2.3.4). Go Launcher 2.60.
Maar misschien is het een resolutieding en is mijn resolutie te laag (800x480).
Mijn SGS2 heeft ook 800x480, dus dat kan het iig niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Is de laatste Go Launcher bij meer mensen buggy? (-edit- ik denk dat ik het al zie hier in het topic :X ) Hier werkt hij op dit moment alleen in portrait of landscape mode goed (ligt eraan in welke stand je hem opstart). Veel geprobeerd, maar niks werkt er nog.

Trouwens nog iets anders vreemds: een thema van Go Launcher had op de 1 of andere manier automatisch een berichtje onder mijn naam in de market gezet, waarschijnlijk om dat thema te promoten.... (in gebrekkig nederlands). Iemand anders ook wel eens gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door Rub3s op 20-10-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

AzzKickah schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:39:
Ik heb zonet die LBE geprobeerd en hij krijgt ook superuser-rechten maar hij blijft de melding geven dat hij die service niet kan starten. Ook niet na een reboot.

Ik draai CM7.
Dit kan veroorzaakt worden door een bug in superuser. Apps herkennen de root niet ivm crashen superuser en de apps werken dan ook niet.

Door de updates van superuser te verwijderen, werkt de app weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Floris-K schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

Dit kan veroorzaakt worden door een bug in superuser. Apps herkennen de root niet ivm crashen superuser en de apps werken dan ook niet.

Door de updates van superuser te verwijderen, werkt de app weer wel.
Ok, dan laat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:42:
Ik ben voor mijn Galaxy SII op zoek naar 2 Appz.
De eerste die ik zoek is een goede app om gesprekken automatich op te nemen.
Ik gebruik nu Callrecorder, nadeel hiervan is dat je jezelf goed hoort maar de tegen partij bijna niet te verstaan is.
Ik wil graag beiden goed kunnen horen.
De 2e app die ik zoek is een vervanger van AppZorter die werkt hier namelijk niet icm SiyahKernel v2.0 in combinatie met CriskeloRomV24-S.
Wie kan hier mee helpen
Waarom wil je je gesprekken automatisch laten opnemen? Straks ben je niet in de buurt van het toestel en zit de beller in leegte te lullen >:)
Sorry flauw :) Ik gebruik zelf naar complete tevredenheid Totall Recall, heb serieus nooit zo'n kwalitatieve en discrete call recorder gehad.

De optie om apps te sorteren zit hoogstwaarschijnlijk in je launcher gebouwd. Althans ik neem aan dat je geen stock TW gebruikt? Mocht dat wel zo zijn en wil je TW blijven gebruiken dan zou ik TW 4.5 overwegen, worden je apps ook netjes gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

Ik gebruik zelf naar complete tevredenheid Totall Recall, heb serieus nooit zo'n kwalitatieve en discrete call recorder gehad.
Dan heb je geluk. Volgens de Total Recall market blaat:
>>> The ability to record both sides of the call is not available on all Android devices. Some devices will only record the caller audio at very low levels (from the mic), others will record both sides of the call perfectly, while others simply will not record. This has nothing to do with the Total Recall Call Recorder & with your specific device.
En de ondersteuning voor mijn telefoon: "HTC Desire (via Mic/Speakerphone only)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
anandus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

[afbeelding]
Download GO Launcher v2.61 beta1
(Fix) Dock error in horizontal mode

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
haling schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:42:
Dan heb je geluk. Volgens de Total Recall market blaat:
Hehe, dan heb ik idd mazzel :)
businka19 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:57:

De optie om apps te sorteren zit hoogstwaarschijnlijk in je launcher gebouwd. Althans ik neem aan dat je geen stock TW gebruikt? Mocht dat wel zo zijn en wil je TW blijven gebruiken dan zou ik TW 4.5 overwegen, worden je apps ook netjes gesorteerd.
Even een EDIT op mijn vorige reply:
Ik heb nu zelg Criskelo Rom geinstalleerd, en ik zie dat hij ook TW 4.5 gebruikt. Alleen werkt AppZorter er idd niet mee, en Criskelo versie van TW 4.5 kan zelf niet sorteren. Wel deze versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Het kan aan mij liggen, maar heb ontzettend zitten zoeken, dus als iemand me kan doorverwijzen, graag!

Ik kom van een Sony Ericsson (non-android) toestel, waar je je volume knoppen ook als volgende/vorige toets kon gebruiken, dit wil ik natuurlijk ook graag bij Android, maar ik kan het nergens vinden! Heb wel deze gevonden:
https://market.android.co...kober.headsetbutton&hl=nl
Maar dat is niet wat ik wil.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Niet meteen een app, maar die functionaliteit zit standaard in CyanogenMod, een custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LvanD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-03-2024
DitisKees schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]
Welk thema is dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
Thema is Black chrome van Go Launcher EX, achtergrond hoort er niet bij, die heb ik gevonden via de Backgrounds app.

[ Voor 8% gewijzigd door DitisKees op 24-10-2011 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
Nieuw voor Go Launcher EX: Go Locker. Een gratis lockscreen met verschillende thema's. De standaard thema lijkt precies op de MIUI lockscreen, inclusief notificaties van gemiste oproepen en sms'jes.

Screenshot: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/646vzs.jpg

Enige nadeel is dat als je op een non-CM7 rom zit, je je standaard vergrendel scherm kwijtraakt. Dus als je een patroon beveiliging hebt, dan wordt die overruled door de vervangende lockscreen. CM7 heeft dit probleem niet, na unlocken wordt netjes om een patroon gevraagd.

[ Voor 5% gewijzigd door baba420 op 25-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdebruijn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-08 04:50
Als je geïnteresseerd bent in het kijken van nieuwsprogramma's op je Android telefoon of tablet dan kun je gebruik maken van de app "Nederlands TV nieuws". Deze app kan de uitzendingen automatisch downloaden via wifi en op je telefoon/tablet opslaan zodat je ze offline in bijvoorbeeld de trein of het vliegtuig kunt bekijken. Zie https://market.android.co...=nl.novumsoftware.news.nl

Beschikbare uitzendingen:
- NOS Journaal (NOS)
- Pauw en Witteman (VARA)
- De Wereld Draait Door (VARA)
- NOS Journaal in 60 seconden (NOS)
- NOS jeugd journaal (NOS)
- Nieuwsuur (NOS/NTR)
- EénVandaag (AVRO/TROS)
- NOS Journaal op 3 (NOS)
- PowNews (PowNed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MissedIt vind ik enorm fijn omdat het heel duidelijk in beeld geeft wat er gaande is. Echter heb ik soms geen zin om een bepaalde melding (van bijvoorbeeld Notifo) te bekijken en mag deze van mij gerust verdwijnen. Dit is echter pas mogelijk als ik door klik.

Verder vind ik het erg jammer dat wanneer ik dan (in opnieuw Notifo bijvoorbeeld) in de app zit waar een melding van binnen is gekomen, het icoontje van dezelfde melding niet uit mijn statusbalk verdwijnt. Dit is bij mail en whatsapp wel het geval, maar bij Notifo dus niet. Om beide meldingen weg te krijgen (terwijl ik er verder niets mee wil doen) moet ik dus eerst via Missed it naar de app, dan aan de statusbalk trekken zodat ik mijn meldingen kan zien en dan op wissen drukken.

Zijn hier nog ontwikkelingen om zaken hierin te verbeteren (melding van MissedIt negeren oid) of ligt dat voornamelijk aan de apps (in mail en whatsapp kom je meteen in je nieuwe bericht dus is de melding niet meer relevant, in Notifo zie je alleen een overzicht en dat is een andere "locatie" dan waar de melding in je melding scherm naar verwijst zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MauriX schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:03:
Ik gebruik nu de HTC Sensation. Waar ik me aan stoor is dat als je een foto van jezelf (in een groep) wil maken dat de ‘trigger’ op het beeldscherm zo klein is dat het haast niet te doen is (je ziet deze trigger immers niet omdat je je toestel omdraait).
Weet iemand of er een appje bestaat voor de bestaande camera functie waardoor het hele scherm een trigger wordt?
Heb je hier nog wat op gevonden? Ik heb wel apps voorbij zien komen die je met je volumeknop foto's laten maken, maar ik wil graag vast houden aan de in Sense geïntegreerde foto-app (snel&simpel). Jouw oplossing hierin geïntegreerd krijgen zou ook echt super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:46

J-P

Syntax erro....

Persoonlijk snap ik niet waarom mensen en het patroon hebben ingeschakeld en een lock screen hebben.
Dat is toch dubbelop?? :?

Ikzelf heb het patroon ingeschakeld, en verder geen lockscreen. }:O
baba420 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:18:
Nieuw voor Go Launcher EX: Go Locker. Een gratis lockscreen met verschillende thema's. De standaard thema lijkt precies op de MIUI lockscreen, inclusief notificaties van gemiste oproepen en sms'jes.

Screenshot: [afbeelding]

Enige nadeel is dat als je op een non-CM7 rom zit, je je standaard vergrendel scherm kwijtraakt. Dus als je een patroon beveiliging hebt, dan wordt die overruled door de vervangende lockscreen. CM7 heeft dit probleem niet, na unlocken wordt netjes om een patroon gevraagd.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:39:

Ik draai CM7.
LBE werkt niet op 2.3.7 gebaseerde ROM's, er komt komende week een update naar versie 2 (beta is hier te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Laatst online: 11-07 23:30
@Corman: Hmm, wel interessant, ben al enige tijd deze rom in de gaten aan het houden. Wacht eigenlijk alleen op een final of wanneer ICS uit komt!

Iemand anders nog een idee?:
Dimiz schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:05:
Het kan aan mij liggen, maar heb ontzettend zitten zoeken, dus als iemand me kan doorverwijzen, graag!

Ik kom van een Sony Ericsson (non-android) toestel, waar je je volume knoppen ook als volgende/vorige toets kon gebruiken, dit wil ik natuurlijk ook graag bij Android, maar ik kan het nergens vinden! Heb wel deze gevonden:
https://market.android.co...kober.headsetbutton&hl=nl
Maar dat is niet wat ik wil.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
Na een update naar versie 2.61 werkt het bij mij ook niet meer. De icoontjes op de dock draaien wel mee met het scherm, maar het dock blijft rechts staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hier werkt weer alles goed met Go Launcher. Weet je zeker dat je geen andere instellingen hebt veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
Ja, heb alleen updates geïnstalleerd, heb niet aan de instellingen gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Net een prachtige app gevonden: Cardiograph.
Door je vinger op je camera te houden meet hij je hartslag. Door kleurverschil kan hij het verschil in bloeddruk meten bij iedere hartslag en zo dus de hartslag bepalen. Op mijn SGS2 werkt het enorm goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

mngm schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:32:
Net een prachtige app gevonden: Cardiograph.
Door je vinger op je camera te houden meet hij je hartslag. Door kleurverschil kan hij het verschil in bloeddruk meten bij iedere hartslag en zo dus de hartslag bepalen. Op mijn SGS2 werkt het enorm goed.
Dit is afgeleid van de app Instant Heart Rate Monitor. Heb het zelfs gedemonstreerd aan een arts en hij was erg onder de indruk. Er zat iets vertraging in t.o.v. de apparatuur in het ziekenhuis waardoor er soms een afwijking van 1 á 2 bpm was. Hij heeft de app meteen op zijn iphone geinstalleerd. d:)b

Als je je vinger tegen een fel lampje drukt dan kun je zelf ook de verkleuring van de huid zien die wordt veroorzaakt door het rond pompen van het bloed in de adertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06
is er een app of een andere manier om te zorgen dat als je een missed call, whatsapp oid binnenkrijgt dat je dat dan direct op je scherm te zien krijgt?
Wanneer ik nu een wa of missed call heb en mn scherm is uit, moet ik em zelf steeds aan en uit zetten om te kijken of ik iets binnen heb gekregen of gemist...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Qosmic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:22:
is er een app of een andere manier om te zorgen dat als je een missed call, whatsapp oid binnenkrijgt dat je dat dan direct op je scherm te zien krijgt?
Wanneer ik nu een wa of missed call heb en mn scherm is uit, moet ik em zelf steeds aan en uit zetten om te kijken of ik iets binnen heb gekregen of gemist...
Je hebt zoiets als NoLED: https://market.android.co...s?id=com.led.notify&hl=nl
Maar dit soort oplossingen zullen veel stroom nemen, je scherm staat namelijk gewoon aan.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06
noled geinstalleerd, dit is precies wat ik zoek.
ben benieuwd hoe lang de batterij het uithoudt,want daar lees ik verschillende verhalen over.
Maar meestal kijk ik binnen de 15 min wel op mn tel.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Qosmic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:27:
noled geinstalleerd, dit is precies wat ik zoek.
ben benieuwd hoe lang de batterij het uithoudt,want daar lees ik verschillende verhalen over.
Maar meestal kijk ik binnen de 15 min wel op mn tel.
Wanneer je veel op je telefoonscherm kijkt, is er bij gebruik van Noled van een zgn batterydrain geen sprake.
Het scherm staat bij ontvangen van een bericht dan maar kort aan. 's Nachts kun je nog wel eens een oproep missen, maar je kunt instellen dat Noled dan niet actief moet zijn, zodat je de volgende ochtend nog een beetje juice in je foon hebt.
Gebruik het zelf ook, vind het een briljante app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

iemand die nog een goeie app organizer kan aanbevelen ?
heb al op de market gekeken en getest met Apps Organizer maar het is hem net niet helemaal.
ik zoek iets die op 1 van me homescreens een soort folder maakt waar me appz in zitten in verschilende categorieen.

[ Voor 19% gewijzigd door TRaSH op 29-10-2011 15:29 . Reden: toevoeging ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En wat vind je dan niet goed aan Apps Organizer, want dat is precies wat daarmee kan :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:47

Trygve

Redacteur
Laatst m'n DHD geroot. Allerlei apps ook opnieuw geïnstalleerd waaronder Facebook for Android.
Waarom vraagt deze in hemelsnaam om superuser rechten? Hebben jullie dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14:21
r100 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:58:
Laatst m'n DHD geroot. Allerlei apps ook opnieuw geïnstalleerd waaronder Facebook for Android.
Waarom vraagt deze in hemelsnaam om superuser rechten? Hebben jullie dit ook gehad?
Weet je zeker dat het Facebook was? Of een app die zich voor doet als Facebook. Het lijkt me niet dat die root rechten nodig heeft.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
RunaR schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:48:
[...]

Weet je zeker dat het Facebook was? Of een app die zich voor doet als Facebook. Het lijkt me niet dat die root rechten nodig heeft.
Pakket: com.facebook.katana
App UID: 10116
Gevraagde UID: root (0)
Opdracht: /system/bin/sh
Status: geweigerd (uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

Wybo schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:39:
En wat vind je dan niet goed aan Apps Organizer, want dat is precies wat daarmee kan :)
eigenlijk werkt hij prima,
ik had alleen ooit eens iets gezien bij iemand die had zeg maar van die 4 kantjes als widgets en volgens mij zag je in die vierkantjes 4 van de geplaatste appz.
maar ben er verder mee aan het spelen en begint me steeds beter te bevallen ;)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 14:21
r100 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:59:
[...]

Pakket: com.facebook.katana
App UID: 10116
Gevraagde UID: root (0)
Opdracht: /system/bin/sh
Status: geweigerd (uiteraard)
Dat is wel apart, Als hij uit de market komt, kan het bijna niet mis zijn. Er kunnen geen 2 apps in de market staan met de zelfde package name. Dan nog hoort Facebook geen root rechten te hebben en te vragen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Ik zat net even Battlefield 3 te spelen met mn HD2 (met android) in de dock naast het computerscherm. Nu vroeg ik me af, zou het lastig zijn om een "hud app" te maken voor android? Een beetje hetzelfde als wat logitech doet met hun gaming toetsenborden, maar dan gewoon via usb naar het android toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Wat is een goede alternatief voor ebuddy messenger waar ik mijn facebook/msn/skype aan toe kan voegen? Ik heb imo gebrobeerd maar dat werkte niet goed, als ik via computer met iemand aan het chatten was, en diegene stuurde iets terug, dan kwam het niet op mijn telefoon tevoorschijn, en de knop tap to see history werkt om een of andere reden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55
Ik gebruik op mijn Sensation naar tevredenheid Adao File Manager en wilde die ook gaan installeren op de telefoon van mijn vriendin. Tot mijn verbazing is het echter verwijderd van de market. Het zal toch geen malware bevatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NeutraleGast schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:36:
Wat is een goede alternatief voor ebuddy messenger waar ik mijn facebook/msn/skype aan toe kan voegen? Ik heb imo gebrobeerd maar dat werkte niet goed, als ik via computer met iemand aan het chatten was, en diegene stuurde iets terug, dan kwam het niet op mijn telefoon tevoorschijn, en de knop tap to see history werkt om een of andere reden niet.
Voor Facebook kan je het losse Facebook Messenger gebruiken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik na volle tevredenheid CriskeloRom V27-S.
Ik wil graag wat meer icoontjes op mijn startscherm plaatsen.
Ik kan er nu maximaal 16 op kwijt.
Is er een mogelijkheid om er zonder alles kwijt zijn, om er meer op het scherm te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:35:
Is er een mogelijkheid om er zonder alles kwijt zijn, om er meer op het scherm te krijgen
Een andere Launcher installeren die die optie heeft. Lees: vrijwel elke 3rd-party Launcher dus :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Een andere Launcher installeren die die optie heeft. Lees: vrijwel elke 3rd-party Launcher dus :)
Weet jij toevallig een goede
En waar kan ik hem vinden.

Werkelijk geen enkele eigen inzet, je verwacht nu dat iemand anders voor jou gaat zoeken? Zoek is in de Android market, op GoT, enz. het is hier geen zoek-eens-even-op service, zie ook Het algemeen beleid.

[ Voor 29% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB mompelt iets met eigen inzet... en over de topicwaarschuwing

janvanduschoten mompelt iets over een topic report knop ;)

[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2011 11:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:45:
* CLB mompelt iets met eigen inzet... en over de topicwaarschuwing

[mbr]janvanduschoten mompelt iets over een topic report knop ;) [/]
Snap je hint.
Soriie
Maar heb al wat gevonden.
Met Tw 4.5 kan ik in ieder geval van 16 naar 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
RunaR schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:34:
[...]

Dat is wel apart, Als hij uit de market komt, kan het bijna niet mis zijn. Er kunnen geen 2 apps in de market staan met de zelfde package name. Dan nog hoort Facebook geen root rechten te hebben en te vragen.
Hmm dat zet mij wel even aan het denken. Ik heb deze apk namelijk niet van de Market gehaald maar via een website (die mij betrouwbaar leek). Waarom? Ik wilde persé versie 1.5.4 gebruiken omdat de nieuwste versie zo belachelijk veel permissies vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
r100 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Hmm dat zet mij wel even aan het denken. Ik heb deze apk namelijk niet van de Market gehaald maar via een website (die mij betrouwbaar leek). Waarom? Ik wilde persé versie 1.5.4 gebruiken omdat de nieuwste versie zo belachelijk veel permissies vraagt...
:')

Dan kan je beter die ene app waarvan ik de naam kwijt ben gebruiken om bepaalde acties tegen te houden. Lijkt me een stuk veiliger.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kan iemand mij een goede (simpele) applicatie aanraden waarmee ik notities kan bijhouden en synchroniseren tussen verschillende platformen? Ik gebruik nu Evernote op mijn Android telefoon, iPad en computer. Ik vind Evernote echter een heel log en lelijk programma, dus zou liever een alternatieve oplossing gebruiken. Iemand een tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 19:46
monnick schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:39:
Kan iemand mij een goede (simpele) applicatie aanraden waarmee ik notities kan bijhouden en synchroniseren tussen verschillende platformen? Ik gebruik nu Evernote op mijn Android telefoon, iPad en computer. Ik vind Evernote echter een heel log en lelijk programma, dus zou liever een alternatieve oplossing gebruiken. Iemand een tip? :)
Ik gebruik al tijden catch notes, werkt goed en ziet er imho prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:58:
[...]

Ik heb zelf rabobank, en volgens mij verschilt die nauwelijks van rabobank. Ze hebben beiden een identifier nodig bij het geld overboeken. Alleen op je eigen rekeningen kan je probleemloos geld overzetten.
Het blijkt dat mijn vriendin geen identifier nodig heeft bij overboekingen. Waarom moet ik dat wel? Let wel, alleen bij overboekingen naar mijn eigen rekeningen heb ik geen identifier nodig.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.