Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat klopt. Dat had ik zelf ook. Met de oude market kreeg ik een ontzettend lang lijstje met wat ik had geinstalleerd en welke een update nodig hadden. Met de nieuwste market had ik ineens "slechts" 4 apps/games geinstalleerd. Als ik dan naar een apps/game ga zie ik daar toch wel geinstalleerd staan maar hij staat er niet bij in de overzicht.

Voor mij is de nieuwste market gewoon niet af. Ik hoop dat ze nog drastisch van koers gaan veranderen of dat ik een manier vind om de oude market te behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:16:
Ik hoop dat ze nog drastisch van koers gaan veranderen of dat ik een manier vind om de oude market te behouden...
Root, verwijder Market updates, verwijder/freeze MarketUpdater.apk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14

MartNL

Er is op xda een market te vinden die net iets nieuwer is. 3.16
Die werkt een stuk beter als 3.15 die jullie nu waarschijnlijk hebben.

Even goed lezen hoe je hem moet installeren. ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1284335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 09:25
Dankje MartNL, op mijn wildfire is hij inderdaad een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Root, verwijder Market updates, verwijder/freeze MarketUpdater.apk.
Heb root, heb geen Market updates maar gewoon 2.3.6, ik kan helemaal niks met marketupdater.apk, niet freezen, gedwongen stopzetten, tis net of marketupdater niet aktief is. 4 Kb groot en alle knopjes zijn onbruikbaar.

Ik denk dat je met freezen en verwijderen niet de android manier bedoelt maar bijv titanium backup? Ik vraag me af of het nog nodig is omdat marketupdater dood lijkt te zijn.

Mijn vriendin komt zo en ik zal zo ff bij haar op haar toestel kijken hoe haar marketupdater eruitziet. Zij is ook niet blij met de nieuwste market btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:14:
Ik denk dat je met freezen en verwijderen niet de android manier bedoelt maar bijv titanium backup?
Dat klopt, op die manier inderdaad (Titanium Backup/andere app die hetzelfde doet/kan).
Ik vraag me af of het nog nodig is omdat marketupdater dood lijkt te zijn.
Het is een heel kleine nietszeggende apk hoor, dat klopt wel. Bij mij is hij nu 12KB bijvoorbeeld.
Mijn vriendin komt zo en ik zal zo ff bij haar op haar toestel kijken hoe haar marketupdater eruitziet.
Ook héél klein, is bij iedereen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Ik heb gisteren een nieuwe rom op mijn Desire geflashed, heb ik whatsapp terug geinstalleerd, en het oude whatsapp mapje terug op mijn SD kaart gezet. Alleen hij leest niets uit dat mapje, iemand een idee hoe dit komt? Want het heeft in het verleden bij mij wel gewerkt, wanneer ik alle fabrieksinstellingen had terug gezet.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Ben opzoek naar een app die net als UpnPlay files van je pc afspeelt via je Android,
maar dan wil ik dat hij alle files ziet jpg,mp3,video, gewoon alles wat ik deel, welke app is het best daar voor ?

*** Edit ***

Opgelost, gebruik Tonido perfecte app ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Albert020 op 08-10-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Hier al twee keer iets maf met de market gehad:

In de market geen update te vinden.
Met AppBrain zie ik dat er een update is, als ik dan via AppBrain naar de Market ga zie ik opeens dat de app in kwestie niet voor mijn Desire beschikbaar is (!?)

In beide gevallen betrof het een app met kopieerbeveiliging. gevonden op deze site

Bij een van de twee reageerde de ontwikkelaar erg rap, hij heeft de copy protection eraf gehaald en vervangen voor een licentiemodel. Daarna kon ik ook de app weer updaten.

HTH

[ Voor 26% gewijzigd door _Calvin op 08-10-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Even mijn ervaring over de nieuwe market:
Oude market werkte prima.
Nieuwe market zeer traag, kon niets installeren.
Updates verwijderd, oude market was weer goed bruikbaar.
Automatisch is de nieuwe market er weer op gezet. Op de achtergrond gebeurd.
Nieuwe market is wat langzaam, maar alles werkt.

Misschien handig als jullie ook eens de update verwijderen? Lijkt mij veiliger dan niet door samsung ondersteunde versie installeren.

Lijkt mij een probleem met incrementele update...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Ik zoek naar een app die met een simele druk op een knop of een swipe bewegine oid mij toegang biedt toe:

- meest gebruikte apps
- running applicaties

Weten jullie een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je homeknop 2 seconden ingedrukt houden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
CLB schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:20:
Je homeknop 2 seconden ingedrukt houden
Dan krijg ik maar 6 recent, ik wil iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NeutraleGast schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:26:
Dan krijg ik maar 6 recent, ik wil iets meer.
GoLauncher laat het ook zien, maar neem niet aan dat je een andere Launcher wilt. Zo niet zou je een app als MultiTasking Pro / Lite kunnen proberen. Zoals deze zijn er trouwens heel veel te vinden in de Market.

Afbeeldingslocatie: https://www.gstatic.com/android/market/com.tkdtnek23.app.multitaskingpro/ss-480-0-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
NeutraleGast schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:15:
Ik zoek naar een app die met een simele druk op een knop of een swipe bewegine oid mij toegang biedt toe:

- meest gebruikte apps
- running applicaties

Weten jullie een goede?
Als het gaat om snel toegang te hebben tot een een aantal apps, ongeacht het scherm of applicatie waarin je je bevindt, zou je (het gratis) Swipepad kunnen proberen. Met een (betaalde) add-on kun je je running apps ook beheren. Geweldig progje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ben ik de enige die dit heeft opgemerkt? 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BCT5P.png

Commentaar kan nu worden gesorteerd op de webversie van de Android Market *O*
Wat betekent dat het ook niet heel erg lang kan duren voordat het in de nieuwe app zit!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee of er naast titanium backup nog meer apps zijn die netjes bepaalde applicaties aan de market kunnen koppelen of zelfs in je marketlijst kunnen zetten? De betaalde variant van Titanium kan het in ieder geval maar ik heb geen CC en ook geen zin om zo'n prepaidCC aan te maken. Ik heb gemerkt dat er bij de laatste versie van de market enkele van mijn koppelingen niet goed lopen en dat wil ik graag handmatig allemaal oplossen waardoor het wel weer goed loopt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:51
Titanium Backup ondersteunt ook PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oeh :D Morgen eens kopen! Hij is zelfs 30 eurocent goedkoper via paypall! *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Ik heb net mijn mobile-sessie uit facebook verwijderd via de computer, en elke keer als ik nu in probeer te loggen krijg ik de melding 'facebook verificatie geslaagd', maar vervolgens komt de melding binnen 1 seconde weer...ik krijg daarna een melding als '102/This session doesn not match the current session' of iets in die richting. Iemand enig idee hoe ik dit gefixt krijg? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Ik wil mijn contacten synchroniseren met facebook, maar kan dit ook zonder die app? Die verbruikt stiekem toch wel heel veel accu, dus vind ik niet waard om op mn telefoon te hebben. Alleen foto's bij contacten is dan wel weer relaxt om te hebben.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dekar1 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 01:25:
Ik wil mijn contacten synchroniseren met facebook, maar kan dit ook zonder die app? Die verbruikt stiekem toch wel heel veel accu, dus vind ik niet waard om op mn telefoon te hebben. Alleen foto's bij contacten is dan wel weer relaxt om te hebben.
Als het alleen om de foto's gaat: er zijn apps die eenmalig de foto's van je Facebook in je Google contacten zet. Geen idee welke ik gebruikt heb.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zoek in dit topic eens op "facebook".... :z

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app gebruiken jullie windows live messenger en vreet niet extreeem veel batterij?
Ebuddy doet extreem brak laatste tijd:(

Ook zoek ik een leuke twitter widget die een beetje de laatste tweet doorneemt, wel 1 die automatisch verandert ( beetje zoals de standaard genie widget)
Ik snap het nut van de officiële twitter app widget niet je ziet maar 1 tweet en er door heen gaan gaat dan toch traag:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03
SyncMyPix synct alleen contactfoto's en als je het gewoon eens in de 2 weken doet is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
RV schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:38:
Ik heb net mijn mobile-sessie uit facebook verwijderd via de computer, en elke keer als ik nu in probeer te loggen krijg ik de melding 'facebook verificatie geslaagd', maar vervolgens komt de melding binnen 1 seconde weer...ik krijg daarna een melding als '102/This session doesn not match the current session' of iets in die richting. Iemand enig idee hoe ik dit gefixt krijg? Thnx!
Je kan via instellingen => Applicaties => Toepassingen beheren => Facebook de "Gegevens wissen".van de applicatie. Werkte bij mij toen ik een nieuw wachtwoord had en de applicatie een beetje vreemd deed. Als dit niet werkt misschien ook "Cache wissen" even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ransom_nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:
Misschien nog een leuke tip voor de mensen die er nog niet bekend mee waren:
...
www.getjar.com/gold
Goede tip, tnx. Bizar dat je bij de toestellen geen Galaxy S2 kan kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:08

Quad

Doof

Strider schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:48:
Ik heb gisteren een nieuwe rom op mijn Desire geflashed, heb ik whatsapp terug geinstalleerd, en het oude whatsapp mapje terug op mijn SD kaart gezet. Alleen hij leest niets uit dat mapje, iemand een idee hoe dit komt? Want het heeft in het verleden bij mij wel gewerkt, wanneer ik alle fabrieksinstellingen had terug gezet.
Eerst whatsapp even verplaatsten naar SDkaart..?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

businka19 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:59:
[...]

Goede tip, tnx. Bizar dat je bij de toestellen geen Galaxy S2 kan kiezen :?
Je moet kiezen voor: Samsung GT i9100 Galaxy S II

Dat werkt voor mij iig.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Jeffroiscool schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:52:
Je moet kiezen voor: Samsung GT i9100 Galaxy S II

Dat werkt voor mij iig.
Ok...nou vind die hem wel terwijl ik ervoor "Galaxy S2", "i9100", "Samsung Galaxy ", "Galaxy S" heb geprobeerd zonder resultaat 8)7 zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:11
Hallo,

Ik heb https://market.android.co...cam&feature=search_result IP-webcam op mijn GSM geïnstalleerd om hem te gebruiken via mijn Wifi netwerk als webcam.

Is het nu ook mogelijk om de GSM als webcam te gebruiken en deze dan te koppelen aan b.v. MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

bruce the boss schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:46:
Hallo,

Ik heb https://market.android.co...cam&feature=search_result IP-webcam op mijn GSM geïnstalleerd om hem te gebruiken via mijn Wifi netwerk als webcam.

Is het nu ook mogelijk om de GSM als webcam te gebruiken en deze dan te koppelen aan b.v. MSN?
Mwah, de beschrijving in de market zegt het volgende:

"Videochat support (e.g. Skype, Chatroulette, only video stream for Windows only via an universal MJPG driver)"

doorklikken naar de website van de maker van deze software:
http://ip-webcam.appspot.com/static/doc.html

Denk het niet dus? |:( 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door woest85 op 10-10-2011 21:52 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

wmn79 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Je kan via instellingen => Applicaties => Toepassingen beheren => Facebook de "Gegevens wissen".van de applicatie. Werkte bij mij toen ik een nieuw wachtwoord had en de applicatie een beetje vreemd deed. Als dit niet werkt misschien ook "Cache wissen" even proberen.
Ja dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar heeft niet geholpen. Daarna ook nog eens Facebook gedeïnstalleerd, nogmaals geïnstalleerd, weer de 'Gegevens gewist' en vervolgens nogmaals gede- en ïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 18:39
bruce the boss schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:46:
Hallo,

Probeer deze app maar eens: DroidCam. Gebruik hem zelf ook en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Er is weer een nieuwe versie van Market gelekt: 3.2.0.
Hier de XDA-thread

Zo op het eerste gezicht niet veel wijzigingen tov 3.1.5/6. Een ander icon, en het werkt vrij vlot. Deze komt uit een Nexus Prime rom, dus hij gaat ook verschijnen in Ice Cream Sandwich. Hij werkt in ieder geval op mijn SGS2 met Android 2.3.5. Ik verwacht dat hij werkt vanaf 2.3, net als Market 3.0.25 en hoger

[ Voor 29% gewijzigd door gwystyl op 11-10-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
gwystyl schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:55:
Ik verwacht dat hij werkt vanaf 2.3, net als Market 3.0.25 en hoger
Fout. 3.0.25 werkt gewoon op 2.2.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stukfruit schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:24:
[...]

Fout. 3.0.25 werkt gewoon op 2.2.
weten we dat ook weer.... ik wist niet meer zeker of ik hem nou op mijn spica gedraaid had of niet. De nieuwe market wordt daar in ieder geval niet gepusht, op mijn SGS2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik heb hem op m'n bevroren yoghurt-Desire gewoon van Google gekregen :Y

Of ik daar ook blij mee ben is een tweede. Op zich is de indeling en de vernieuwing van alle toplijsten een stuk beter geregeld, maar het rampending crasht nog altijd iedere dag meerdere malen en is net zo vaak traag als derrie door een plastuit.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

Ik gebruik al een geruime tijd de widget Missed it! Hij bevalt prima maar ik ben eigenlijk op zoek naar een widget die hetzelfde doet alleen dan "iPhone style" . Dus dat ik zelf icoontjes uit kan kiezen en dat er dan zo'n rood bolletje bij komt te staan met het aantal gemiste oproepen/whatsapps/facebook berichten.

Nu bestaat SMS unread count wel etc.. maar die doen het allemaal niet met whatsapp en facebook etc.. Ook valt hier niet zoveel in te stellen.

Is er een app die dit wel allemaal kan? Anders lijkt me me voor developers een gat in markt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

dbzfan schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:26:
Ik gebruik al een geruime tijd de widget Missed it! Hij bevalt prima maar ik ben eigenlijk op zoek naar een widget die hetzelfde doet alleen dan "iPhone style" . Dus dat ik zelf icoontjes uit kan kiezen en dat er dan zo'n rood bolletje bij komt te staan met het aantal gemiste oproepen/whatsapps/facebook berichten.

Nu bestaat SMS unread count wel etc.. maar die doen het allemaal niet met whatsapp en facebook etc.. Ook valt hier niet zoveel in te stellen.

Is er een app die dit wel allemaal kan? Anders lijkt me me voor developers een gat in markt :P
Er zijn wel launchers die dit voor een klein deel kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Ik gebruik op mijn Samsung Galaxy S voor navigatie de standaard Google Navigator. Om op de hoogte te blijven van flitsers gebruikt ik Het Verkeer Pro. Sinds kort ben ik ook aan het testen met FlitsNav. Maar is het ook mogelijk dat FlitsNav tijdelijk over Google Navigator heen popt om te waarschuwen voor een flitser?

Ik heb binnen FlitsNav ingesteld dat FlitsNav in beeld moet komen bij een waarschuwing maar dit heeft tot nu toe nog niet het gewenste effect. Weet iemand misschien of dit mogelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Weet iemand een goede vervanger voor de standaard samsung taakbeheer widget?
Hier screenshot: http://imageshack.us/phot...taakbeheerscreenshot.png/

Reden dat ik een andere wil : Als ik bijvoorbeeld een launcher als launcherpro wil gaan gebruiken dan gaat die standaard widget weg. Ik wil graag een soortgelijke widget hebben. Maar ik kan niks vinden die zo 'mooi' is en fijn, misschien dat iemand van jullie wel eentje weet?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
annuh schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:31:
[...]

Probeer deze app maar eens: DroidCam. Gebruik hem zelf ook en het werkt perfect!
"Perfect" is niet het goeie woord, in de gratis versie loopt hij automatisch elke 5 minuten vast, omdat het de gratis versie is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jackazz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:47:
Ik gebruik op mijn Samsung Galaxy S voor navigatie de standaard Google Navigator. Om op de hoogte te blijven van flitsers gebruikt ik Het Verkeer Pro. Sinds kort ben ik ook aan het testen met FlitsNav. Maar is het ook mogelijk dat FlitsNav tijdelijk over Google Navigator heen popt om te waarschuwen voor een flitser?

Ik heb binnen FlitsNav ingesteld dat FlitsNav in beeld moet komen bij een waarschuwing maar dit heeft tot nu toe nog niet het gewenste effect. Weet iemand misschien of dit mogelijk is??
Ik heb Glob geïnstalleerd. Die zou ook pop-ups moeten kunnen geven volgens mij, maar dat heb ik niet geprobeerd. Hij praat wel door Waze heen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20
Voor BW zoek ik eigenlijk de weather skin die gebruikt wordt bij Simi Clock weather. Daar heb ik een weer status van op mijn homescreen staan maar op het scherm naar links heb ik gewoon de BW weersvoorspelling. Nu zou ik deze graag in het zelfde uiterlijk willen als die gehanteerd wordt bij Simi Clock weather maar ik weet niet of die skin wel ergens bestaat voor BW. Iemand enig idee? Google gaf mij het antwoord vooralsnog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Joster schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:40:
Voor BW zoek ik eigenlijk de weather skin die gebruikt wordt bij Simi Clock weather. Daar heb ik een weer status van op mijn homescreen staan maar op het scherm naar links heb ik gewoon de BW weersvoorspelling. Nu zou ik deze graag in het zelfde uiterlijk willen als die gehanteerd wordt bij Simi Clock weather maar ik weet niet of die skin wel ergens bestaat voor BW. Iemand enig idee? Google gaf mij het antwoord vooralsnog niet..
Heb je een plaatje van de skin die je wil? Bij BW kan je bij de instellingen alle skins doorscrollen. Dat duurt ff, maar je kan zelf het best beoordelen of hij je bevalt denk ik.
Als je handmatig wil klooien, kan je misschien wat plaatjes van simi clock weather verbouwen (resize, crop, goede bestandsformaat en naam) en die dan in \sdcard\data\beautifulwidgets\wskins gooien. Daar zit bij mij alleen WeatherHD.zip in, maar die kan je misschien gebruiken om er achter te komen hoe welk bestand heet en wat de afmetingen zijn. De maker van BW heeft ook een Skin dev kit gemaakt, misschien dat je daar wat aan hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
gwystyl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:21:
[...]

Heb je een plaatje van de skin die je wil? Bij BW kan je bij de instellingen alle skins doorscrollen. Dat duurt ff, maar je kan zelf het best beoordelen of hij je bevalt denk ik.
Als je handmatig wil klooien, kan je misschien wat plaatjes van simi clock weather verbouwen (resize, crop, goede bestandsformaat en naam) en die dan in \sdcard\data\beautifulwidgets\wskins gooien. Daar zit bij mij alleen WeatherHD.zip in, maar die kan je misschien gebruiken om er achter te komen hoe welk bestand heet en wat de afmetingen zijn. De maker van BW heeft ook een Skin dev kit gemaakt, misschien dat je daar wat aan hebt?
Het probleem is dat ik niet kan vinden waar de Simi Clock weer "plaatjes" staan zeg maar, anders zou ik die gewoon op eenzelfde manier verbouwen en opslaan als dat men doet voor de BW weather skin's.

En inderdaad, ik heb al meer skins in \wskins gegooid wat allemaal prima werkt. Alleen toen had ik een bepaalde site gevonden waar tig skins stonden voor BW maar die link ben ik nu kwijt :+ Zal nog eens verder zoeken op XDA want volgens mij had ik die daar wel vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een app waarmee je gemakkelijk benzineverbruik bij kunt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:55:
Weet iemand een app waarmee je gemakkelijk benzineverbruik bij kunt houden?
Daar zijn er vrij veel van: zoeken op de market naar brandstof verbruik of fuel levert een hele zooi op. Ik heb zelf Fuelage wel eens gebruikt, die werkte wel aardig. Ik weet niet hoe alle nieuwere programma's werken, ik houd het nu weer gewoon bij in Excel... Ligt er ook een beetje aan wat je wil. Als je alleen verbruik wil bijhouden zijn er heel veel, exporteren naar excel kunnen er al wat minder, en als je je km/ritten wil bijhouden voor de belastingdienst zijn er nog weer andere mogelijkheden
Joster schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:46:
[...]

Het probleem is dat ik niet kan vinden waar de Simi Clock weer "plaatjes" staan zeg maar, anders zou ik die gewoon op eenzelfde manier verbouwen en opslaan als dat men doet voor de BW weather skin's.
Ik had ze verwacht in /data/data/com.th.android.widget.gTabsimiClock, maar daar zie ik niets staan. Misschien zitten ze wel gewoon in de apk? Trek com.th.android.widget.gTabsimiClock-1.apk uit /data/app, hernoem hem naar zip en pak hem uit. Volgens mij staan ze dan in de map \res\drawable-hdpi (wc00.png t/m wc47.png)

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Over brandstofgebruik gesproken...

Ben eens aan het kijken naar een goede app om de goedkoopste pomp in de buurt te zoeken. Ik kom door heel Nederland en dan is het handig als je moet tanken je de app op kan starten en je direct op de kaart de goedkoopste pomp kan vinden.

Fuelnode doet zoiets, maar ik merk dat de prijs nooit klopt tussen wat de app aangeeft en de pomp, er zit soms wel 3 cent per liter verschil.
Zijn er gebruikers die een soortgelijke app hebben die aardig nauwkeurig is?

DirectLease Tankservice is er bijv 1, maar die is ook niet altijd actueel lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:37:
Over brandstofgebruik gesproken...

DirectLease Tankservice is er bijv 1, maar die is ook niet altijd actueel lees ik.
Deze gebruik ik meestal; bij mij in de buurt klopt het ook vrij goed. Fuelnode geeft ook aan op welke datum het laatst gewijzigd is, dus dan kan je in ieder geval zien hoe actueel het is. Voor beide geldt dat de goedkoopste in de buurt meestal ook wel de goedkoopste is als de prijs niet klopt. In dat geval hebben de anderen in de buurt vaak ook een andere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockplayer gratis tot vrijdag 12:00 uur voor degene die hem nog gratis wil hebben, na een refund... ($9,99)
Rockplayer schreef in de market:
Steve Jobs, 1955 - 2011

The passing of Steve Jobs is an unmeasurable loss in our era and industry. Every member in RockPlayer team, who was influenced and encouraged by Steve, has a dream of "Change this world with technologies". Now we all get into deep sadness.

To express our respects and memory, we decided to provide RockPlayer for Android freely in following 7 days, from 10/07/2011 12:00am to 10/14/2011 12:00am. Everyone who purchased RockPlayer at http://rockplayer.com through Paypal within this time period will get refund.

Let's remember: Think Different.

RockPlayer Team 10/6/2011

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:32:
Rockplayer gratis tot vrijdag 12:00 uur voor degene die hem nog gratis wil hebben, na een refund... ($9,99)

[...]
Leuk zeg. Wel jammer dat het alleen via Paypal kan :-(
Maar wel nobel in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 12-10-2011 21:55 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]
Goeie tip. Ik snap de logica erachter niet helemaal, maar rockplayer ad-free klinkt als een goed idee. Ben benieuwd hoe de refund werkt. Zal wel een bijschrijving op de online Paypal balans zijn?

Heeft iemand een idee welke download ik het best kan pakken voor de SGS2? Ik verwacht 1.7.2 for ARMv7 + Neon, omdat daar Nexus One, Galaxy S enzo bij staan?

[ Voor 44% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja denk het ook. Ik heb ook ARMv7 met een tegra2. (lg 2x)

Je krijgt het geld weer teruggeboekt naar PayPal als ik het goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:04:
[...]
Heeft iemand een idee welke download ik het best kan pakken voor de SGS2? Ik verwacht 1.7.2 for ARMv7 + Neon, omdat daar Nexus One, Galaxy S enzo bij staan?
Er is een appje voor op de Market (blabla for Rockplayer, ofzo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

anandus schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:09:
[...]
Er is een appje voor op de Market (blabla for Rockplayer, ofzo :) )
Know CPU for Rockplayer heet die app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Titanium Backup Pro ff een kans gegeven omdat My Backup Pro niet helemaal perfect is. Ik moet bekennen dat TBP toch een beetje achterblijft op MBP.

De nadelen bij TPB zijn onder andere: Lastig te navigeren om 1 en ander te kunnen backuppen (knop menu, batch, backup al mijn gegevens), bij MBP hebben ze dit simpeler gedaan (1 knop "backup" op de home screen). SMSjes worden vreemd genoeg niet bewaard, bij MBP wel. De systeeminstellingen zoals hoe ik mijn buroblad heb ingedeeld en welke iconen of widgets er staan worden ook al niet door TBP bewaard. MBP doet dit wel. TBP kan net als MBP marketlinks herstellen maar MBP kan ze ook verbreken en dat kan TBP niet.

TBP laat daartegenin wel goed de geheugen gebruik zien, daar schiet MBP toch weer tekort in.

Ik loop tegen 1 ding aan bij beide backuptools: angry birds adfree raakt ineens corrupt na 1 of 2 dagen. Heel raar. Dacht dat het aan de nieuwste market lag maar bij de oude market gebeurd dit ook.

Ik ga eens proberen de angry birds adfree opnieuw te installeren en de marketlinks te verbreken met MBP, ff kijken of ie dan nog corrupt raakt na paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:39:
De systeeminstellingen zoals hoe ik mijn buroblad heb ingedeeld en welke iconen of widgets er staan worden ook al niet door TBP bewaard. MBP doet dit wel.
Widgets worden door geen enkele app gebackupped. Ja, de locatie, maar de daadwerkelijke widget zelf niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dang it, ik heb mijn telefoon niet bij me en ga 'm ook niet voor 12 uur morgen hebben. Was nou precies een handige app geweest die ik normaal net wat te duur vind voor wat je er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]
Ik heb hem net ook gekocht. Wanneer zou je ongeveer een refund kunnen ontvangen? Ik moet wel zeggen dat het een fijne speler is! Wel jammer dat ik de geoptimaliseerde versie van de website moet downloaden en niet de ene uit de market kan gebruiken maar he het is gratis software :+

het enige wat ik wel echt storend vind is dat je een licentie koop per IMEI... Vermoedelijk kan je dus je licentie niet meenemen naar je volgende toestel. Wat ik erg irritant en storend vind...

Kan ik van het teruggestorte geld weer de Titanium Backup app kopen :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 13-10-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Floris-K schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:48:
[...]

Know CPU for Rockplayer heet die app
Grappig, dat daar zelfs een app voor is :). De app gaf aan dat V7 geschikt is voor mijn toestel, dus ik had goed gegokt.
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:13:
[...]

Dang it, ik heb mijn telefoon niet bij me en ga 'm ook niet voor 12 uur morgen hebben. Was nou precies een handige app geweest die ik normaal net wat te duur vind voor wat je er voor krijgt.
Als je je IMEI weet is dat ook niet nodig. Je kan de download van de site gewoon doen. Als je op activate drukt, wordt je naar deze pagina geleid: http://www.rockplayer.com/buy_en.jsp
Vanaf daar maak je geld over met Paypal, en als je dan in rockplayer na het overmaken weer op activate drukt, wordt hij geactiveerd. Het gaat er dus vooral om dat je IMEI aan je gmail account gekoppeld wordt, het installeren kan volgens mij best later. Als je je IMEI niet weet zou ik dus iemand anders vragen die even op te zoeken op je telefoon en iig vast de betaling te doen.

[ Voor 60% gewijzigd door gwystyl op 13-10-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:13:
[...]

Ik heb hem net aangeklikt in de desktop versie en hij staat nu keurig geïnstalleerd op mijn Desire zonder de Desire te hebben aangeraakt. Als je toestel dus op een plek ligt waar hij internetverbinding heeft, kun je de link gewoon aanklikken en installeert de app zich automagisch op je toestel :)

edit: je moet dan wel je IMEI weten, dat dan weer wel ...

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 13-10-2011 08:49 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:44:
[...]

Widgets worden door geen enkele app gebackupped. Ja, de locatie, maar de daadwerkelijke widget zelf niet :)
Je hebt gelijk, de snelkoppelingen en keuze burobladplaatje worden wel door MBP opgeslagen maar de widgets werken nooit, ik moet ze dan nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Missed It! ook meteen de melding op mijn notificatie balk en in het meldingen scherm verwijdert als ik er op klik? Bij whatsapp / mail / sms / gemiste oproep gaat dat natuurlijk goed want dan open je het desbetreffende meteen. Bij notifo echter ga ik naar de app waar ik de meldingen zie (voor mij prima) maar de melding blijft ook staan op mijn notificatie bal en in mijn meldingen scherm. Als ik daar vervolgens op klik kom ik gewoon op een lompe blank internet pagina terecht (en niet in de app of iets dergelijks) en dus wis ik die standaard. Nu kan je er voor kiezen om een notifo melding niet weer te geven in je notificatie balk maar dan pikt Missed It! hem ook niet op ;)
gwystyl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Ik had ze verwacht in /data/data/com.th.android.widget.gTabsimiClock, maar daar zie ik niets staan. Misschien zitten ze wel gewoon in de apk? Trek com.th.android.widget.gTabsimiClock-1.apk uit /data/app, hernoem hem naar zip en pak hem uit. Volgens mij staan ze dan in de map \res\drawable-hdpi (wc00.png t/m wc47.png)
Dank, zo heb ik de weer iconen inderdaad gevonden. Ze zaten alleen in Simi.apk (en niet in Simi-1.apk, bij mij heten de apk's gewoon anders) maar de map en de nummers heb je goed :)

Zo eens kijken met die eerder gegeven link of ik deze kan gaan inzetten voor BW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:35:
[...]

Ik heb hem net ook gekocht. Wanneer zou je ongeveer een refund kunnen ontvangen?
Weet ik niet maar gok een week. Kan langer zijn als er veel is gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

edit: begint ongeveer rond 55 seconden.

[ Voor 27% gewijzigd door quartex op 13-10-2011 12:34 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Laatst online: 15-03-2024
gwystyl schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:04:
[...]

Goeie tip. Ik snap de logica erachter niet helemaal, maar rockplayer ad-free klinkt als een goed idee. Ben benieuwd hoe de refund werkt. Zal wel een bijschrijving op de online Paypal balans zijn?

Mag ik vragen wat voor voordelen Rockplayer heeft ten opzichte van de standaard videoplayer op de Galaxy S2? Tot nu toe speelt de standaard speler bij mij echt alles af en werkt ook met ondertitels. Just curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ransom_nl schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Mag ik vragen wat voor voordelen Rockplayer heeft ten opzichte van de standaard videoplayer op de Galaxy S2? Tot nu toe speelt de standaard speler bij mij echt alles af en werkt ook met ondertitels. Just curious.
Voor mij in ieder geval in combinatie met upnplay. Ik kan nu video's afspelen op mijn telefoon die ik stream vanaf mijn Iomega Home media network drive. Met de standaard speler lukt dat niet. Ook heb je iets meer mogelijkheden om dingen in te stellen. Dat hij nu ad-free is, is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Heb net ook ff Rockplayer Lite van de market geïnstalleerd, en via de link hierboven ergens 10 dollar gePayPal'd. Rockplayer is netjes geïnstalleerd, maar ik zie nergens waar ik 'm nou zou moeten activeren; wel nog steeds een advertentie. Hoe moet ik dat ding verder activeren? Zie niks staan in de Options van RP.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:14:
Heb net ook ff Rockplayer Lite van de market geïnstalleerd, en via de link hierboven ergens 10 dollar gePayPal'd. Rockplayer is netjes geïnstalleerd, maar ik zie nergens waar ik 'm nou zou moeten activeren; wel nog steeds een advertentie. Hoe moet ik dat ding verder activeren? Zie niks staan in de Options van RP.
Ik geloof dat je niet Rockplayer Lite moet nemen, maar de ad-free-versie van de website moet downloaden.
(Maar ik weet het ook allemaal niet, ik heb hem niet gekocht, namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
anandus schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:16:
[...]
Ik geloof dat je niet Rockplayer Lite moet nemen, maar de ad-free-versie van de website moet downloaden.
(Maar ik weet het ook allemaal niet, ik heb hem niet gekocht, namelijk)
Jep, via de market lukt het niet. Met de ARMv7 neon versie kan je activeren.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tnx mannen, gelukt! :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Laatst online: 10-09 15:12

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ik heb lopen zoeken op m'n SGSII en op internet, maar ik kom niet echt op het juiste antwoord. Mijn telefoon (met stock software) heeft de vervelende neiging om m'n berichtentoon ook te laten horen als ik aan het bellen ben. Is er een manier om dat uit te zetten?

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Geen nieuwe app, maar de Facebook mobile site ziet er vanaf vandaag wel heel gelikt uit en hoewel ik al maanden de Android app niet meer gebruik (veel wakelocks) i s de keuze nu nog makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Hoihoi,

Ik heb al geprobeerd het in dit topic of op Google te vinden, maar kom er niet echt uit:

Sinds een aantal dagen heb ik (eindelijk) de nieuwe android market op m'n SGS2, en nu
viel me op dat alle comments en de meeste van de populaire apps allemaal in het Nederlands zijn.

(Misschien was dat ook al bij de oude market, maar had ik het daar niet door.)

De apps die ik van oudsher beschouw als nuttig en goed (zoals Opera Mobile, dropbox etc), komen pas
vanaf plek 150 ofzo in de lijst, terwijl troep als The Voice van Holland helemaal bovenaan staat.
Mijn vraag: is er een manier om van deze lokalisatie af te komen, dat de lijst populaire apps
bv gebaseerd is op wereldwijde verkopen (of USA desnoods).

Ik heb mn tel nog niet geroot en hou dit ook eigenlijk graag zo...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 09:25
Het kan helpen om de taal van je toestel in het Engels te zetten, dan filtert hij in ieder geval op engelse comments, al weet ik niet wat dat met de ranking doet.Maar dat is het proberen waard.

Als je de market op USA wilt zetten moet je Market Enabler gebruiken, maar daar heb je root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

k.olfers schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:36:
Hoihoi,

Ik heb al geprobeerd het in dit topic of op Google te vinden, maar kom er niet echt uit:

Sinds een aantal dagen heb ik (eindelijk) de nieuwe android market op m'n SGS2, en nu
viel me op dat alle comments en de meeste van de populaire apps allemaal in het Nederlands zijn.

(Misschien was dat ook al bij de oude market, maar had ik het daar niet door.)

De apps die ik van oudsher beschouw als nuttig en goed (zoals Opera Mobile, dropbox etc), komen pas
vanaf plek 150 ofzo in de lijst, terwijl troep als The Voice van Holland helemaal bovenaan staat.
Mijn vraag: is er een manier om van deze lokalisatie af te komen, dat de lijst populaire apps
bv gebaseerd is op wereldwijde verkopen (of USA desnoods).

Ik heb mn tel nog niet geroot en hou dit ook eigenlijk graag zo...

Alvast bedankt!
Appbrain installeren. Klaar!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Jep, gewoon de taal op Engels zetten, dan is de Market ook weer bruikbaar wanneer je graag Engelse apps gebruikt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
of proberen met Localized Apps de market in het Engels op de starten. Kan de rest van je telefoon in het Nederlands blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Top! Bedankt voor de tips allemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 20-08 14:54
Ik heb een vaag probleem met mijn Facebook app op de Sensation XE. Ik heb mijn pw gewijzigd op de computer, maar nu kan ik, met de juiste gegevens, niet inloggen op mijn telefoon en/of ipod. Als ik het wachtwoord op de telefoon wijzig/herstel dan kan ik op de telefoon inloggen, maar niet op de computer.. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
'k heb een vraagje. Ik ga morgen naar Tsjechië, daar zou ik graag mijn navigatie op mijn galaxy s2 gebruiken.
Ik heb Synic navigatie eropstaan maar werkt deze ook als je geen internet hebt. Zodat je geen dure kosten hebt als je terug komt. Dus werkt deze ook offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 17:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Nismod schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 08:54:
Ik heb een vaag probleem met mijn Facebook app op de Sensation XE. Ik heb mijn pw gewijzigd op de computer, maar nu kan ik, met de juiste gegevens, niet inloggen op mijn telefoon en/of ipod. Als ik het wachtwoord op de telefoon wijzig/herstel dan kan ik op de telefoon inloggen, maar niet op de computer.. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt?
Is er ergens een optie dat je maar op 1 lokatie tegelijk aangemeld kan zijn oid?
Riklommert schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 09:56:
'k heb een vraagje. Ik ga morgen naar Tsjechië, daar zou ik graag mijn navigatie op mijn galaxy s2 gebruiken.
Ik heb Synic navigatie eropstaan maar werkt deze ook als je geen internet hebt. Zodat je geen dure kosten hebt als je terug komt. Dus werkt deze ook offline
Synic ken ik niet, maar zolang de kaarten op je SD-kaart staan hoef je waarschijnlijk geen netwerk te gebruiken. Anders test je het eens door je internet uit te zetten op je S2 en dan een stukje te navigeren?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 20-08 14:54
Facebook blijkt het op wonderbaarlijke wijze weer te doen.... Misschien dat je uit veiligheidsredenen niet overal meteen kunt inloggen na een pw change?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
Mad Marty schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Is er ergens een optie dat je maar op 1 lokatie tegelijk aangemeld kan zijn oid?

[...]

Synic ken ik niet, maar zolang de kaarten op je SD-kaart staan hoef je waarschijnlijk geen netwerk te gebruiken. Anders test je het eens door je internet uit te zetten op je S2 en dan een stukje te navigeren?
Ervaring met een ander navigatie app dan?? Die offline is kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35
sygic kan 100% offline,no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
Oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Riklommert schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Ervaring met een ander navigatie app dan?? Die offline is kan
Zie Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.
is er ook een app die de tv bedient?
het is een lcd van lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:49:
ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.
is er ook een app die de tv bedient?
het is een lcd van lg
Heb jij ir op je telefoon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel een android app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hoe wil je met je tv communiceren dan? Dat zal toch via IR moeten, of je TV moet 'n andere mogelijkheid hebben. Dat is wat MikeyMan vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
:o

Ik heb een app voor de Android welke me'n Dreambox kan bedienen. (geen TV maar toch)
Dat is dus een kabelontvanger welke via IP is te bedienen. Dan is me'n telefoon gewoon de afstandsbediening indien deze via WiFi is verbonden.

Zonder dat gaat het niet werken en zal je IR op je telefoon moeten hebben :P

[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 16-10-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eric_Cantona schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:56:
Hoe wil je met je tv communiceren dan? Dat zal toch via IR moeten, of je TV moet 'n andere mogelijkheid hebben. Dat is wat MikeyMan vraagt.
Ik heb wel apps gevonden voor Samsung en Panasonic TV's waarme je de TV kan bedienen als de TV en de telefoon op dezelfde router zitten. Ik neem aan dat m113 zoiets bedoelt. Deze zou moeten werken voor LG TV's uit 2011. Je zal dus even moeten zoeken of jouw toestel ondersteund wordt.

edit: hier ook een voor Sony en Philips TV's en blue ray spelers. Sharp heeft er ook één, maar die is in het Japans oid

@m113: geen dank. De truc is zoeken naar "<merknaam> tv remote" bij market.android.com, en dan scrollen en beschrijvingen doorlezen tot je tegenkomt wat je zoekt :)

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 16-10-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij snapt me gwystyl
thnk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 00:57
Ik kan opeens niets meer downloaden via de market op mijn Galaxy S2.
Ik kan wel gewoon de apps kiezen maar als ik op downloaden druk gebeurt er niks.
Heeft iemand anders dit ook of een oplossing hiervoor?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Thenotorious schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:22:
Ik kan opeens niets meer downloaden via de market op mijn Galaxy S2.
Ik kan wel gewoon de apps kiezen maar als ik op downloaden druk gebeurt er niks.
Heeft iemand anders dit ook of een oplossing hiervoor?
Heb ik al vaker gehad met die nieuwe market.
Later weer proberen hielp bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Ben al een tijdje op zoek naar een app die de 3G aan zet als ik Gmail/Internet/Twitter of Msn ga openen,
en als ik deze weer uit zet 3G ook weer uit zet, welke app is hier geschikt voor ?

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 17-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Tasker - deel 1 uiteraard :)

(Market: https://market.android.co...erm&feature=search_result)

[ Voor 50% gewijzigd door Mad Marty op 17-10-2011 11:36 ]

Rail Away!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.