Heb je misschien een app om de duur van je batterij te verlengen? Zoals juicedefender, deze schakelen vaak internet uit wanneer je scherm uit staat. Zodoende ontvang je geen whatsapp berichten of andere dingen die via internet gaan._PloppeR_ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:28:
Ik vroeg me af of meer mensen last hebben van dit probleem; Ik krijg mijn WhatsApp berichten soms pas vrij laat (Soms pas enkele uren later..). Voorbeeld: Telefoon staat standby, iemand stuurt mij een bericht om 12:00 als ik om 13:00 mijn telefoon weer gebruik of ik open whatsapp komt het bericht na enkele seconden binnen. Op achtergrond syncen etc. staat aan. Gmail push werkt wel gewoon goed, ik heb dit probleem dus alleen bij WhatsApp. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hier een oplossing op gevonden, of is het gewoon een fout in WhatsApp?
Dit is overigens niet altijd het geval, hij werkt soms namelijk wel gewoon goed, dat ik op tijd een melding krijg etc.
(Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy S2)
Ik gebruik Go Launcher, en je hebt daarbij standaard die witte icoontjes onderin voor bellen, mail, etc.
Nou is op magische wijze mijn mail-icoontje vervangen door een plusje (leeg veldje zeg maar) waar ik dus weer een nieuwe shortcut of app kan neerzetten.
Ik wil gewoon m'n GMail app met dat witte envelopje van Go Launcher daar weer hebben, maar ik kan er niet achterkomen waar Go Launcher die icoontjes verstopt of hoe je die shortcut opnieuw maakt met dat icoontje.
Wie weet wel hoe dat moet?
Nou is op magische wijze mijn mail-icoontje vervangen door een plusje (leeg veldje zeg maar) waar ik dus weer een nieuwe shortcut of app kan neerzetten.
Ik wil gewoon m'n GMail app met dat witte envelopje van Go Launcher daar weer hebben, maar ik kan er niet achterkomen waar Go Launcher die icoontjes verstopt of hoe je die shortcut opnieuw maakt met dat icoontje.
Ik gebruik wel Android Assistant, maar deze schakelt zover ik weet niks zelf uit en daarbij werkt gmail wel gewoon instant.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:09:
[...]
Heb je misschien een app om de duur van je batterij te verlengen? Zoals juicedefender, deze schakelen vaak internet uit wanneer je scherm uit staat. Zodoende ontvang je geen whatsapp berichten of andere dingen die via internet gaan.
Eerst op dat plusje drukken, kies dan 'application'. Zoek GMail op en klik hem aan. Vervolgens GMail icon lang indrukken, en kiezen voor 'replace'. Dan voor 'theme's icon'. Kies dan de icon uit die je graag wil hebben en tik hem aan.AzzKickah schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:17:
Ik gebruik Go Launcher, en je hebt daarbij standaard die witte icoontjes onderin voor bellen, mail, etc.
Iemand enig idee of er een leuke app is om je CD's te scannen aan de hand van de barcode en daar een database van maken? Die je bij voorkeur ook weer kan exporteren naar Excel of SQL
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
WhatsApp faalt ook gewoon regelmatig hoor. Misschien net toevallig als jij dat een keer hebt. Mijn berichten komen soms ook pas paar uur later binnen, maar dat komt gewoon door de slechte uptime van WhatsApp zelf._PloppeR_ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:48:
[...]
Ik gebruik wel Android Assistant, maar deze schakelt zover ik weet niks zelf uit en daarbij werkt gmail wel gewoon instant.
Hallo allemaal,
ik zit met een probleem. Ik heb een LG Optimus 2X op stock android 2.2.2. Ik heb 3 dagen geprobeerd Xpress Droid te installeren, alleen ik kreeg en melding dat dit geweigerd werd. Ik heb toen de market afgesloten. Toen ik de market echter opnieuw opende kreeg ik weer een melding dat het downloaden van Xpress droid is geweigerd. Toen ik naar de pagina van de applicatie wou gaanom de download te annuleren, kon ik deze niet meer vinden in de market. Ook via mn laptop kon ik de applicatie niet meer in de market vinden. Als ik google op Xpress droid kan ik wel de market pagina vinden en dan wordt er aangegeven dat de applicatie is geinstalleerd. Als ik bij mijn apps kijk (zowel op mn telefoon als webpagina) staat er niet dat deze is geinstalleerd. Nu krijg ik telkens een melding dat xpress droid wordt geweigerd om te downloaden. Ik heb de telefoon gereboot, maar dit hielp niet. Ook heb ik de cache van de market gewist, maar ook dit hielp niet. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Bij voorbaat dank!
Hier een screenshot van de notification:
ik zit met een probleem. Ik heb een LG Optimus 2X op stock android 2.2.2. Ik heb 3 dagen geprobeerd Xpress Droid te installeren, alleen ik kreeg en melding dat dit geweigerd werd. Ik heb toen de market afgesloten. Toen ik de market echter opnieuw opende kreeg ik weer een melding dat het downloaden van Xpress droid is geweigerd. Toen ik naar de pagina van de applicatie wou gaanom de download te annuleren, kon ik deze niet meer vinden in de market. Ook via mn laptop kon ik de applicatie niet meer in de market vinden. Als ik google op Xpress droid kan ik wel de market pagina vinden en dan wordt er aangegeven dat de applicatie is geinstalleerd. Als ik bij mijn apps kijk (zowel op mn telefoon als webpagina) staat er niet dat deze is geinstalleerd. Nu krijg ik telkens een melding dat xpress droid wordt geweigerd om te downloaden. Ik heb de telefoon gereboot, maar dit hielp niet. Ook heb ik de cache van de market gewist, maar ook dit hielp niet. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Bij voorbaat dank!
Hier een screenshot van de notification:

Daar heb je toch Google Shelves voor oid?Touchdomex schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:05:
Iemand enig idee of er een leuke app is om je CD's te scannen aan de hand van de barcode en daar een database van maken? Die je bij voorkeur ook weer kan exporteren naar Excel of SQL
Een mooi programmatje. Moet ik eigenlijk ook een keer gaan gebruiken om mijn media te invenatriseren.
Probleem was dat-ie vaak Nederlandse barcodes nog niet herkende.
Edit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ex2fhYm2ToM]
Edit:
Hmm.. Is het niet meer van Google? Weird.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 29-09-2011 21:58 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb wel iets genaamd Shelves gevonden als je dat bedoelt. Doet inderdaad precies wat ik bedoelde. Nu alleen nog eventjes gaan testenanandus schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:55:
[...]
Daar heb je toch Google Shelves voor oid?
Een mooi programmatje. Moet ik eigenlijk ook een keer gaan gebruiken om mijn media te invenatriseren.
Probleem was dat-ie vaak NEderlandse barcodes nog niet herkende.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat was 'm! Ik dacht replace de hele shortcut zou vervangen! Haha thanx!gwystyl schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:05:
[...]
Da
Eerst op dat plusje drukken, kies dan 'application'. Zoek GMail op en klik hem aan. Vervolgens GMail icon lang indrukken, en kiezen voor 'replace'. Dan voor 'theme's icon'. Kies dan de icon uit die je graag wil hebben en tik hem aan.
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 29-09-2011 22:46 ]
ik vroeg mij eigenlijk af of het al weer tijd word voor nieuwe verkiezingen?
hij dateert van 29-3 ,7 maanden geleden
hij dateert van 29-3 ,7 maanden geleden
ora et labora
Nou voorlopig nog niet echt behoefte aan, kost heeeeeeel veel tijd en heel veel moeite
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb overal gezocht, maar echt nergens wordt er gesproken over vodcast catchers in de android market. Er zijn wel apps zoals MyPOD, maar die krijg ik niet werkend met feeds als DWDD, PenW en het NOS journaal. Feedscribe werkt dan weer wel met DWDD, PenW en het NOS journaal, maar kan dan weer niet automatisch precatchen via WiFi. Kent iemand een gratis app die vodcasts kan precatchen met de optie om dit alleen automatisch via WiFi te doen zodat ze offline (of in elk geval zonder mobiel dataverkeer) kunnen worden bekeken?
Dat zou echt ideaal zijn en ik heb op dit moment nog geen oplossing voor dit probleem (geen app gevonden die aan deze eisen voldoet).
Dat zou echt ideaal zijn en ik heb op dit moment nog geen oplossing voor dit probleem (geen app gevonden die aan deze eisen voldoet).
Weet iemand met welke app waarmee ik alle flash filmpje kan afspelen op internet?
Zelf heb ik al Adobe flash 10.3 geinstalleerd. Maar het komt nog met regelmaat voor dat ik bepaalde filmpjes niet kan afspelen.
Zelf heb ik al Adobe flash 10.3 geinstalleerd. Maar het komt nog met regelmaat voor dat ik bepaalde filmpjes niet kan afspelen.
je kan Moboplayer installeren, als je deze voor de eerste keer opstart installeert hij als het goed is een aantal codecs. Als het goed is kan je dan ook filmpjes van internet streamen via moboplayer.PCMedic schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:46:
Weet iemand met welke app waarmee ik alle flash filmpje kan afspelen op internet?
Zag dat mijn vriendin een nieuwe App store heeft met haar Samsung maar ik heb nog een oude met mijn HTC. Is dat afhankelijk van je toestel? Vind de nieuwe layout van de App store erg onoverzichtelijk.
Misschien nog een leuke tip voor de mensen die er nog niet bekend mee waren:
De Appstore van Getjar:
Onder de categorie Gold Apps worden hier verschillende goede en bekende apps gratis en volkomen legaal aangeboden.
o.a. : Beautiful Widgets, Swiftkey X, TuneinRadioPro,
www.getjar.com/gold
De Appstore van Getjar:
Onder de categorie Gold Apps worden hier verschillende goede en bekende apps gratis en volkomen legaal aangeboden.
o.a. : Beautiful Widgets, Swiftkey X, TuneinRadioPro,
www.getjar.com/gold
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een widget, waarmee ik de evenementen in Nederland krijg te zien.
Dus zoals het Leids ontzet aankomend weekend en het World Statues 2011 vorige week in Arnhem.
Op een overzicht van rommelmarkten en braderieën zit ik uiteraard niet te wachten.
Tot nu toe heb ik nog geen goeie app of widget kunnen vinden op de market.
Day Trips Holland crasht bij mij en gezien de reacties ook bij andere mensen, dus die valt al af.
Dus zoals het Leids ontzet aankomend weekend en het World Statues 2011 vorige week in Arnhem.
Op een overzicht van rommelmarkten en braderieën zit ik uiteraard niet te wachten.
Tot nu toe heb ik nog geen goeie app of widget kunnen vinden op de market.
Day Trips Holland crasht bij mij en gezien de reacties ook bij andere mensen, dus die valt al af.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 13:36 ]
Check bij je bank of deze je creditcard wellicht heeft geblokkeerd. Had ik ook. Hoort eigenlijk niet thuis in dit topic, maar ik hoop dat het je helpt.Wouter64 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:47:
Hallo allemaal, blabla probleem
[ Voor 13% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 30-09-2011 13:47 ]
Bedankt voor je reactie, maar dit kan niet het probleem zijn. Ik heb namelijk geen creditcard. Bovendien is het een gratis applicatie. Ik kwam erachter dat de app uit de market is gehaald, dus misschien is dit gebeurd toen ik aan het downloaden was? Ik kan de download ook nergens annuleren.NoUseWhatsoever schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:47:
[...]
Check bij je bank of deze je creditcard wellicht heeft geblokkeerd. Had ik ook. Hoort eigenlijk niet thuis in dit topic, maar ik hoop dat het je helpt.
Ik heb sinds een aantal dagen een HTC Sensation.
Wat ik vervelend vind is het volgende.
Mijn scherm is geblokkeerd, ik ontvang een berichtje, druk op het knopje aan de bovenkant van de telefoon, het scherm licht op en laat zien dat ik een sms (inc eerste paar woorden) heb ontvangen.
Als ik vervolgens mijn telefoon ontgrendel meot ik het sms weer helemaal opzoeken om hem te lezen.
De melding die ik krijg vóór ik mijn telefoon ontgrendel zou ik ook graag willen zien als ik hem ontrgendel.
Bestaat dit? Welke app/setting kan hiervoor pakken? Er zijn zó veel 'system edit' apps...
Mijn scherm is geblokkeerd, ik ontvang een berichtje, druk op het knopje aan de bovenkant van de telefoon, het scherm licht op en laat zien dat ik een sms (inc eerste paar woorden) heb ontvangen.
Als ik vervolgens mijn telefoon ontgrendel meot ik het sms weer helemaal opzoeken om hem te lezen.
De melding die ik krijg vóór ik mijn telefoon ontgrendel zou ik ook graag willen zien als ik hem ontrgendel.
Bestaat dit? Welke app/setting kan hiervoor pakken? Er zijn zó veel 'system edit' apps...
[ Voor 15% gewijzigd door MauriX op 30-09-2011 14:55 ]
Je kan een third party SMS app installeren zoals Handcent of Chomp of GoSMS en daarin de preview aanzetten.MauriX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:47:
Nickname does not reflect reality
Waarom opzoeken, je kan toch ook gewoon het item in je notification bar aanklikken?
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb een naar probleem met de market, op één of andere manier is een secundair gmail account ook als market account verschenen op mijn HTC Desire S. Het probleem is nu dat wanneer ik een notificatie krijg van updates en ik de notificatie aanklik, dat hij dan de market opent met het verkeerde account waar geen apps onder geinstalleerd zijn.
Heeft iemand een idee hoe ik beide accounts kan verwijderen en mijn hoofd gmail adres weer als enige kan invoeren? Ik had al wat gezocht op internet en kwam uit op dat ik onder 'Manage Applications' naar de app 'Google Apps' moet zoeken en daar op de 'Clear Data'-knop moet drukken. Echter bestaat deze app waarschijnlijk niet meer in Gingerbread, waardoor ik de accounts niet kan deleten.
-edit-
Het is gelukt door onder 'Accounts & Sync' het account helemaal weg te gooien ook al staat er helemaal niets met betrekking tot de market.
-edit-
Toch iets te vroeg gejuicht...
Als ik het account weer toevoeg staat hij er ook weer bij in de market, dat terwijl ik alleen mail wil syncen van dat account. Lijkt me dat de market enabled is in dat account, dat kan ik niet verwijderen helaas. De marketvoorwaarden niet accepteren voor dat account helpt ook niet, dan sluit de market af ipv door te gaan op het andere account. Beetje jammer dit...
Heeft iemand een idee hoe ik beide accounts kan verwijderen en mijn hoofd gmail adres weer als enige kan invoeren? Ik had al wat gezocht op internet en kwam uit op dat ik onder 'Manage Applications' naar de app 'Google Apps' moet zoeken en daar op de 'Clear Data'-knop moet drukken. Echter bestaat deze app waarschijnlijk niet meer in Gingerbread, waardoor ik de accounts niet kan deleten.
-edit-
Het is gelukt door onder 'Accounts & Sync' het account helemaal weg te gooien ook al staat er helemaal niets met betrekking tot de market.
-edit-
Als ik het account weer toevoeg staat hij er ook weer bij in de market, dat terwijl ik alleen mail wil syncen van dat account. Lijkt me dat de market enabled is in dat account, dat kan ik niet verwijderen helaas. De marketvoorwaarden niet accepteren voor dat account helpt ook niet, dan sluit de market af ipv door te gaan op het andere account. Beetje jammer dit...
[ Voor 27% gewijzigd door Dubbeldrank op 01-10-2011 13:10 ]
It takes one to know one...
Verwijderd
Ik gebruik nu Y5 maar erg handig is ie niet omdat ik niet zelf handmatig WiFi uit kan zetten want Y5 zet het doodleuk meteen weer aan.
Ik weet zeker dat er een ander app was die dit probleem niet had maar wel hetzelfde kon als Y5, wie weet de naam daarvan?
Weet iemand overigens hoe ik de nieuwste market van LeeDroid HD wegkrijg en de oude market terugkrijg? Ik heb al updates geuninstalleerd maar hij installeert vervolgens automatisch de nieuwste market.
Ik weet zeker dat er een ander app was die dit probleem niet had maar wel hetzelfde kon als Y5, wie weet de naam daarvan?
Weet iemand overigens hoe ik de nieuwste market van LeeDroid HD wegkrijg en de oude market terugkrijg? Ik heb al updates geuninstalleerd maar hij installeert vervolgens automatisch de nieuwste market.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 13:03 ]
https://market.android.com/details?id=com.kebab.LlamaVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:01:
Ik gebruik nu Y5 maar erg handig is ie niet omdat ik niet zelf handmatig WiFi uit kan zetten want Y5 zet het doodleuk meteen weer aan.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
De applicatie MyPOD is inmiddels geüpdate en ook DWDD, PenW, NOS journaal en nieuwsuur kunnen worden gecatcht via WiFi, dus zonder mobiele data te verstoken. Kent iemand nog een goede site waar vodcasts staan verzamelt?
En als je nou eerst de account instelt waarmee je wel de market op wil, daarmee market voorwaarden accepteert, en dan pas de tweede account toevoegt?Dubbeldrank schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:13:
Ik heb een naar probleem met de market, op één of andere manier is een secundair gmail account ook als market account verschenen op mijn HTC Desire S. Het probleem is nu dat wanneer ik een notificatie krijg van updates en ik de notificatie aanklik, dat hij dan de market opent met het verkeerde account waar geen apps onder geinstalleerd zijn.
-edit-
-edit-
Zo. Net mijn recensie geplaatst op de Market over het niet opslaan van van mijn reis in de App van NS. Dat voelt lekker!
Op de SGS met de nieuwste officiële Kies Firmware
#niettemild #nsfail
#niettemild #nsfail
Yippie kayak, other buckets!
@JMK Probeer mijn nieuwe (in beta) app eens!
TreinVerkeer
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
heb ik gisteen geen last van gehad. kon mn reis gewoon opslaan.jmk schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:53:
Zo. Net mijn recensie geplaatst op de Market over het niet opslaan van van mijn reis in de App van NS. Dat voelt lekker!Op de SGS met de nieuwste officiële Kies Firmware
#niettemild #nsfail
melding instellen wanner eindbestemming nadert.werkt perfect
ora et labora
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:01:
Ik gebruik nu Y5 maar erg handig is ie niet omdat ik niet zelf handmatig WiFi uit kan zetten want Y5 zet het doodleuk meteen weer aan. Ik weet zeker dat er een ander app was die dit probleem niet had maar wel hetzelfde kon als Y5, wie weet de naam daarvan?
Of: https://market.android.co...ifi&feature=search_result
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is er een app om apps te verbergen uit je app list.
Dit kan met bijv. launcher-pro (maar die wil ik niet meer gebruiken)
Ook is het niet de bedoeling om apps te sorteren ofzo.
Gewoon niet zichtbaar in de list (denk aan HTC hub enz.)
www.casarodriguillo.com
Heeft je telefoon root of niet? Er zijn wel apps die bepaalde apps kunnen "bevriezen" waardoor ze niet meer te starten zijn en niet meer te zien zijn in je applijst maar er nog wel opstaan.Pinin schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:50:
Welke launcher gebruik je nu dan? Met Go Launcher kan het bijvoorbeeld ook, en waarschijnlijk met ADW launcher ook wel.Pinin schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:50:
Zoals hierboven al genoemd kan bijvoorbeeld Titanium backup een app bevriezen, maar dan kan je hem ook niet meer opstarten.
Welke app om je telefoon te beveiligen bij diefstal of verlies gebruiken jullie? (Misschien een apart topic waard, aangezien redelijk belangrijk onderwerp i.v.m. privacygevoeligheid van de data op je telefoon).
Deze apps gebruik ik zelf, maar hebben wat beperkingen en lijken ook niet zo uitgebreid als andere apps.
- Lost Phone (https://market.android.co...one&feature=search_result)
- Wheres My Droid (https://market.android.co...roid&feature=related_apps)
Een veelbelovende app is volgens mij deze: Phonelocator Pro (https://market.android.co...pro&feature=search_result). Iemand hier ervaringen mee? Ik overweeg om die te kopen.
Deze apps gebruik ik zelf, maar hebben wat beperkingen en lijken ook niet zo uitgebreid als andere apps.
Een veelbelovende app is volgens mij deze: Phonelocator Pro (https://market.android.co...pro&feature=search_result). Iemand hier ervaringen mee? Ik overweeg om die te kopen.
Graag, ga je gangchevchelios schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
Welke app om je telefoon te beveiligen bij diefstal of verlies gebruiken jullie? (Misschien een apart topic waard, aangezien redelijk belangrijk onderwerp i.v.m. privacygevoeligheid van de data op je telefoon).
*knip*
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Als je een apart topic gaat openen, neem dan ook de meegeleverde oplossingen van HTC (via www.htcsense.com?) en Samsung (www.samsungdive.com) mee. Ik gebruik die laatste aangezien die meegeleverd werd met mijn Galaxy S2. Activeren is even lastig; als je daar een stappenplan voor nodig hebt moet je me maar even DM-en.chevchelios schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
Toestel heeft root, maar bevriezen is niet wat ik wil (sommige apps moeten gewoon uit de lijst)Touchdomex schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:44:
[...]
Heeft je telefoon root of niet? Er zijn wel apps die bepaalde apps kunnen "bevriezen" waardoor ze niet meer te starten zijn en niet meer te zien zijn in je applijst maar er nog wel opstaan.
Ik gebruik sense (bewust) als launcher, maar sommige apps van HTC of meegeleverd met rom wil ik niet zichtbaar maken.
www.casarodriguillo.com
Tadaaaa: chevchelios in "Beveilig je Android device" !
Ik gebruik seekdroid..chevchelios schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
Heb je de app SMS Popup al geprobeerd?MauriX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:47:
Ik heb sinds een aantal dagen een HTC Sensation.
Ik zou graag een app (of functie binnen een bestaande app) zien die bij treinstoringen op "mijn traject" een *pling* geeft waardoor ik kan overwegen om eerder te vertrekken i.v.m. omreizen of langere reistijd door bus etc.
Omdat het me vrij complex lijkt om te bouwen is het misschien iets voor de NS om in te bouwen in hun app
Zoiets zou bij files vast al wel bestaan gok ik.
Omdat het me vrij complex lijkt om te bouwen is het misschien iets voor de NS om in te bouwen in hun app
\\reboot_the_planet
Ik zag bij een vriend van me bij de Galaxy S2 dat er in het notificatiescherm een extra balk is verwerkt met knoppen om data, sync en wifi aan/uit te schakelen (zoals de energiebeheer widget, maar dan dus in het notificatiescherm). Is er zoiets ook om op een Nexus S te krijgen via een app?
[ Voor 7% gewijzigd door Leauwie op 03-10-2011 22:38 ]
Widgetsoid en Extended controls kunnen dat, maar die vind ik persoonlijk wel minder fijn werken dan de notificatiebalk van de SGS2. Als je bij widgetsoid op een notificatieknop drukt, krijg je een popup met dezelfde knoppen, waarna je nog een keer die knop in moet drukken die je hebben wil.Leauwie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:37:
Ik zag bij een vriend van me bij de Galaxy S2 dat er in het notificatiescherm een extra balk is verwerkt met knoppen om data, sync en wifi aan/uit te schakelen (zoals de energiebeheer widget, maar dan dus in het notificatiescherm). Is er zoiets ook om op een Nexus S te krijgen via een app?
Voor de Nexus S kan je misschien CyanogenMod installeren, die heeft dat volgens mij ongeveer op de zelfde manier als de SGS2 geregeld.
[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 03-10-2011 23:47 ]
Een topic report is voldoende.
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 04-10-2011 00:01 ]
Nogmaals, TreinVerkeernumm!e schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:34:
Ik zou graag een app (of functie binnen een bestaande app) zien die bij treinstoringen op "mijn traject" een *pling* geeft waardoor ik kan overwegen om eerder te vertrekken i.v.m. omreizen of langere reistijd door bus etc.
Voeg de desbetreffende stations toe aan 'mijn stations' en je wordt automatisch op de hoogte gehouden van storingen / werkzaamheden op het traject waaraan deze stations zijn aangesloten.
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik gebruikt http://www.androidlost.com/chevchelios schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:57:
Die maakt op de een of andere manier gebruik van je google account. Ofwel, geen extra service die moet draaien en geen extra batterij verbruik. Je moet natuurlijk wel de app uit de market halen.
Werkt best goed, alles is te doen vanaf die site. Lock, Wipe, Location met kaart, SMS wanneer SIM veranderd, WiFi/GPS control, Laatste SMSjes lezen, bericht sturen, Alarm en ook via SMS commando's sturen die automatisch hidden zijn.
Klinkt haast te mooi om waar te zijn. Je kunt er een hoop mee, als ik het zo lees. Interessant. Nog meer mensen ervaring met deze app?FunFair schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:45:
[...]
Ik gebruikt http://www.androidlost.com/
Die maakt op de een of andere manier gebruik van je google account. Ofwel, geen extra service die moet draaien en geen extra batterij verbruik. Je moet natuurlijk wel de app uit de market halen.
Werkt best goed, alles is te doen vanaf die site. Lock, Wipe, Location met kaart, SMS wanneer SIM veranderd, WiFi/GPS control, Laatste SMSjes lezen, bericht sturen, Alarm en ook via SMS commando's sturen die automatisch hidden zijn.
Overigens quote + mijn reactie (ook) hier geplaatst in topic 'Beveilig je Android device'.
[ Voor 9% gewijzigd door heutsm op 04-10-2011 15:05 ]
Heb de app net geïnstalleerd.
Zitten erg veel functies op. Positie al laten bepalen gaat snel en accuraat.
aan- en uitzetten wifi en gps bijna meteen.
Voor het opvragen call log geld het zelfde/
Zeker wel een aanrader in de zeer korte tijd dat ik de app heb.
Zitten erg veel functies op. Positie al laten bepalen gaat snel en accuraat.
aan- en uitzetten wifi en gps bijna meteen.
Voor het opvragen call log geld het zelfde/
Zeker wel een aanrader in de zeer korte tijd dat ik de app heb.
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Iets technischer hoe dat die app werkt: Google heeft voor android een push-protocol, namelijk C2DM. Elke ontwikkelaar kan die gratis gebruiken als ze zich daarvoor aanmelden. Op deze manier hoeft er dus niets te draaien, en als er via hun servers naar jou telefoon een bericht wordt gepusht, dan start er pas een service.FunFair schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:45:
[...]
Dat geld ook voor SMS ontvangen, SIM veranderd en zo nog een heleboel dingen. Zodra dat een van die dingen veranderd, wordt die service gestart en op dat moment zal de service dus een SMS versturen.
Hierdoor spaart het veel accu en is het bovendien ook nog eens sneller.
Heb je verhalen gehoord over Siri bij de iPhone 4S? Probeer dan Edwin eens in de Android Market
https://market.android.co...win&feature=search_result
https://market.android.co...win&feature=search_result
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
In het Samsung TV topic krijg ik geen antwoord, dus bij deze een crosspost:
Vraagje voor mensen met een D5000- TV en een Android telefoon;
De beschrijving van de Android App Samsung remote zegt dat 2011 modellen met AllShare vanaf de D5500 ondersteund worden. De D5000 heeft wel AllShare, maar het typenummer is lager dan 5500.
De specificatiepagina van Samsung zegt namelijk dat hij wel Smart Phone Remote support heeft. De verdere extra features van de D5500 of D5700 vind ik niet zo boeiend, maar ik wil wel graag mijn toekomstige TV bedienen met mijn SGS2.
Ik heb het via twitter aan Samsung_NL gevraagd, en die zeiden dat het inderdaad niet werkt op de D5000.
Kan iemand testen of dat inderdaad zo is of dat de D5000 gewoon ondersteund wordt? Ik weet namelijk niet of AllShare/DLNA de enige vereiste is of dat er nog softwarematige verschillen zitten waardoor de D5000 het niet zou doen en de D5500 wel. Als dat het geval is, is er een mogelijkheid om die functionaliteit met andere software/firmware toe te voegen aan een D5000?
Vraagje voor mensen met een D5000- TV en een Android telefoon;
De beschrijving van de Android App Samsung remote zegt dat 2011 modellen met AllShare vanaf de D5500 ondersteund worden. De D5000 heeft wel AllShare, maar het typenummer is lager dan 5500.
De specificatiepagina van Samsung zegt namelijk dat hij wel Smart Phone Remote support heeft. De verdere extra features van de D5500 of D5700 vind ik niet zo boeiend, maar ik wil wel graag mijn toekomstige TV bedienen met mijn SGS2.
Ik heb het via twitter aan Samsung_NL gevraagd, en die zeiden dat het inderdaad niet werkt op de D5000.
Kan iemand testen of dat inderdaad zo is of dat de D5000 gewoon ondersteund wordt? Ik weet namelijk niet of AllShare/DLNA de enige vereiste is of dat er nog softwarematige verschillen zitten waardoor de D5000 het niet zou doen en de D5500 wel. Als dat het geval is, is er een mogelijkheid om die functionaliteit met andere software/firmware toe te voegen aan een D5000?
Ik gebruik nu de HTC Sensation. Waar ik me aan stoor is dat als je een foto van jezelf (in een groep) wil maken dat de ‘trigger’ op het beeldscherm zo klein is dat het haast niet te doen is (je ziet deze trigger immers niet omdat je je toestel omdraait).
Weet iemand of er een appje bestaat voor de bestaande camera functie waardoor het hele scherm een trigger wordt?
Weet iemand of er een appje bestaat voor de bestaande camera functie waardoor het hele scherm een trigger wordt?
Verwijderd
FunFair schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:45:
[...]
Bedankt, deze app is echt geweldig!
Ik heb meteen SeekDroid verwijderd.
Ondanks een wissel van de SIM kaart, kun je zelfs de telefoon vergrendelen met een code en GPS en Wifi op afstand inschakelen en daarna een telefoonnummer laten bellen.
Een foto laten maken en een boodschap op het scherm laten zien en zelfs laten uitspreken is geen probleem.
Enig minpuntje is dat je de app wel kunt verwijderen van de telefoon, zonder wachtwoord.
Voor pinin:
Heb je All Apps Organizer al bekeken?
Hier kunt je een indeling maken in je apps en ook progs hiden. Als je iets weer nodig hebt haal je'm weer tevoorschijn.
succes!
Heb je All Apps Organizer al bekeken?
Hier kunt je een indeling maken in je apps en ook progs hiden. Als je iets weer nodig hebt haal je'm weer tevoorschijn.
succes!
Gisteren de officiele Hotmail app geinstalleerd. Tot nu toe lijkt het de eerste mail applicatie te zijn die goed werkt met Hotmail icm push. Had hiervoor al de standaard samsung e-mail client, K9 en Maildroid geprobeerd, maar deze werkten allemaal niet optimaal.
[ Voor 30% gewijzigd door ScorpionNL op 05-10-2011 17:18 ]
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Wat ik een nadeel vind is dat je maximaal 30 dagen als termijn kan kiezen, en niet "alles" zoals in de standaard mailappScorpionNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:17:
Gisteren de officiele Hotmail app geinstalleerd. Tot nu toe lijkt het de eerste mail applicatie te zijn die goed werkt met Hotmail icm push. Had hiervoor al de standaard samsung e-mail client, K9 en Maildroid geprobeerd, maar deze werkten allemaal niet optimaal.
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb een vraag over de apps en ik kan mijn antwoord niet een twee drie vinden.
Ik heb door omstandigheden mijn xperia mini pro moeten omruilen.
Daarop stonden een aantal apps en een aantal stonden op de sd kaart. Echter als ik de sd kaart er in stop dan zie ik ze niet.
Ook kan ik via de android market mijn apps niet opnieuw downloaden.
Heeft iemand een oplossing hoe je dit doet?
Ik heb door omstandigheden mijn xperia mini pro moeten omruilen.
Daarop stonden een aantal apps en een aantal stonden op de sd kaart. Echter als ik de sd kaart er in stop dan zie ik ze niet.
Ook kan ik via de android market mijn apps niet opnieuw downloaden.
Heeft iemand een oplossing hoe je dit doet?
Verwijderd
Snap ik het goed dat ik alleen androidlost hoef te installeren en ik ben klaar? Heb geen ervaring met zulke phoneterugvindprogrammaatjes...
Ik heb die betaalde vi app op android. Velen van jullie waarschijnlijk ook en nu is mijn vraag of jullie er ook last van hebben dat steeds die radio aan springt op de meest onmogelijke momenten. Zoals diep in de nacht bijvoorbeeld.
Ik krijg er verder niets over te vinden online...
Ik krijg er verder niets over te vinden online...
Dat had ik afgelopen zondag opeens ook ja. Heel vaag.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik had de gratis VI app op mijn Sensation staan, maar heb die dus weer verwijderd vanwege hetzelfde probleem.
Ik ben dus niet de enige, schrok me rot. Twee weken geleden zaterdag op zondag stond die radio keihard te bleren. En in mn slaap dacht ik dat het mn wekkerradio was dus daar op alle knoppen geramd en vervolgens de stekker eruit getrokken maar het geluid bleef doorgaan. Toen was ik wel zo wakker dat ik doorhad dat het m'n telefoon was.
Die VI app heeft er uiteindelijk dus maar 1 dag op gestaan. (HTC Desire S)
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Verwijderd
Ik heb me ziek gelachen hierom...Dutch Lion schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:38:
Ik ben dus niet de enige, schrok me rot. Twee weken geleden zaterdag op zondag stond die radio keihard te bleren. En in mn slaap dacht ik dat het mn wekkerradio was dus daar op alle knoppen geramd en vervolgens de stekker eruit getrokken maar het geluid bleef doorgaan. Toen was ik wel zo wakker dat ik doorhad dat het m'n telefoon was.
Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat je alles moet doen via die site. Handiger zou zijn wanneer je het via je google account kon doenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:47:
[...]
![]()
Bedankt, deze app is echt geweldig!
Ik heb meteen SeekDroid verwijderd.
Ondanks een wissel van de SIM kaart, kun je zelfs de telefoon vergrendelen met een code en GPS en Wifi op afstand inschakelen en daarna een telefoonnummer laten bellen.
Een foto laten maken en een boodschap op het scherm laten zien en zelfs laten uitspreken is geen probleem.
Enig minpuntje is dat je de app wel kunt verwijderen van de telefoon, zonder wachtwoord.
Ik heb echt precies hetzelfde gehad. Ik kreeg dan ook nog een beuk van mijn vrouw die er helemaal niet van gecharmeerd was. Maar gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb de ontwikkelaar gemailt. Nu maar hopen dat hij er iets mee doet...Dutch Lion schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:38:
Verwijderd
Enhanced Email is een uitstekende app voor live en hotmail accounts . Uiteraard ook voor pop en exchange. Is wel een betaalde, maar naar lang speurwerk voor een echte top-emailclient had ik daar wel € 7,48 voor over.ScorpionNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:17:
Voor live en hotmail-accounts, doe je de setup handmatig en gebruik je als server: m.hotmail.com
Nogmaals echt een toppertje...
Geringe wakelocks en drain dus ook? Anders is ook deze (Exchange-) mail app nogal nutteloos IMHO
Verwijderd
Heb nu niet echt het idee dat deze byzonder draint of buitengewone wakelocks heeft. Gebruik m al geruime tijd op mijn Galaxy-Tab 10.1 en HTC-Sensation. Doe anders even de probeer-versie om te testen.Brad Pitt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:12:
[...]
Geringe wakelocks en drain dus ook? Anders is ook deze (Exchange-) mail app nogal nutteloos IMHO
* Please see my support forum to obtain a trial copy!
http://quantumsolutions.u...ac21c4cb88701b5856f62abef
Ah okay, dat is mooiVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:29:
Heb nu niet echt het idee dat deze byzonder draint of buitengewone wakelocks heeft. Gebruik m al geruime tijd op mijn Galaxy-Tab 10.1 en HTC-Sensation.
Mja op de standaard Samsung mail is de "Exchange" drain nu ook minder aangezien ik van Push naar elk uur checken ben gegaan en vind die app helaas echt supermooi. Mocht er weer drain zijn zal ik zeker doen!Doe anders even de probeer-versie om te testen.
Verwijderd
Eens, op de Tab is de standaard mail-client prima. Ik merk trouwens geen drain op de Tab bij push....
Is dat ook Android 2.3.x dan?Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:37:
Ik merk trouwens geen drain op de Tab bij push....
Misschien moet je even updaten naar versie 1.1.1, dan zou deze bug gefixt moeten zijnkbloem schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Ik heb echt precies hetzelfde gehad. Ik kreeg dan ook nog een beuk van mijn vrouw die er helemaal niet van gecharmeerd was. Maar gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb de ontwikkelaar gemailt. Nu maar hopen dat hij er iets mee doet...
"Recently changed in this version:
- Bug VI Radio opgelost
Of het was een andere bug, óf de bug is weer teruggekomen, want met 1.1.1 is het nog niet opgelost.
Ok zelf opgelost, door de gegevens te wissen van de market app (instellingen/applicaties/applicaties beheren)Ok ff een vraagje:
in m'n market bij "mijn apps" staan onderaan bij "niet geïnstalleerd" 2 apps die volgens de market niet zijn geïnstalleerd. Dat zijn de boekenbol (bol.com) en google search, het rare is dat die wel geïnstalleerd staan. Als ik die apps dan wil bijwerken/installeren, kan ik deze alleen maar openen en niet installeren/bijwerken.
Hoe krijg ik die 2 apps uit de lijst?
Samsung Galaxy S Plus
Firmware 2.3.3 Gingerbread
Market 3.1.5

[ Voor 27% gewijzigd door Eraser127 op 06-10-2011 20:46 ]
Ben flink aan het zoeken geweest naar een goede timer+stopwatch+tijd (zoek dus eigenlijk precies hetzelfde qua layout enzo als wat HTC Sense heeft), die er nog een beetje mooi uit ziet.
Tot nu toe eigenlijk alleen maar apps gevonden met een drukke layout (kleuren enzo, wil gewoon zwart) of onlogische knoppen...
Tot nu toe eigenlijk alleen maar apps gevonden met een drukke layout (kleuren enzo, wil gewoon zwart) of onlogische knoppen...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Weet iemand een launcher voor mijn telefoon waar de dock aan de onderkant kan in landscape-modus? Of die optie heeft?
Ik kan er geen vinden, of ik zoek niet goed.
Sense, Launcherpro, ADW, Go Launcher en Zeam hebben dat niet. VTL heeft het wel, maar die is voor tablets en werkt niet fijn op een telefoon. Iemand een suggestie?
Sense, Launcherpro, ADW, Go Launcher en Zeam hebben dat niet. VTL heeft het wel, maar die is voor tablets en werkt niet fijn op een telefoon. Iemand een suggestie?
Ik heb een app genaamd Stopwatch & Timer die precies doet wat jij wiltTimocos schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:30:
Ben flink aan het zoeken geweest naar een goede timer+stopwatch+tijd (zoek dus eigenlijk precies hetzelfde qua layout enzo als wat HTC Sense heeft), die er nog een beetje mooi uit ziet.
Of bedoel je echt dat dat ook de alarmclock verwerkt in die app

Launcherpro heeft landscape mode.anandus schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:32:
Weet iemand een launcher voor mijn telefoon waar de dock aan de onderkant kan in landscape-modus? Of die optie heeft?
Pas nog getest.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
klopt het dat apps die zijn geinstalleerd buiten market om onbruikbaar worden na de nieuwste market een keer aan te hebben gezet? Dit gebeurd oa bij Angry Birds ADFREE (alle 3 versies) en Sygic die ik pas eergisteren heb uitgeprobeerd, vandaag doet ie het niet meer. AB ADFREE had ik al vaker opnieuw geinstalleerd omdat ik niet zeker wist of ik iets fout had gedaan maar nu zijn ze ook niet meer geinstalleerd volgens mijn phone.
Dit betekent dus dat men via Market nog wijzigingen aan mijn phone kan aanbrengen terwijl ze geen van alle 4 aangevinkt staan om zelfstandig te updaten/installeren? Is dit niet illegaal? Gaan ze dankzij de nieuwste market volledige controle over mijn phone krijgen over wat ik wel of niet kan doen en laten?
Dit betekent dus dat men via Market nog wijzigingen aan mijn phone kan aanbrengen terwijl ze geen van alle 4 aangevinkt staan om zelfstandig te updaten/installeren? Is dit niet illegaal? Gaan ze dankzij de nieuwste market volledige controle over mijn phone krijgen over wat ik wel of niet kan doen en laten?
Vrijwel elke Launcher heeft dat hè... Het gaat om: "waar de dock aan de onderkant kan in landscape-modus".
Ik ga straks een weekendje naar Belgie en kan mijn internet op reis blox via Vodafone niet aanzetten omdat mijn abonnement afloopt. Nu wil ik internet blokkeren met APNdroid maar helaas moet je nu betalen voor deze app. De gratis variant is niet te vinden in de market.
Iemand anders goede ervaringen met een gratis tooltje die je internet blocked in het buitenland?
Iemand anders goede ervaringen met een gratis tooltje die je internet blocked in het buitenland?
Waarom een tooltje, gewoon via Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Gegevensroaming. Klaar.Binnetie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:26:
Ik ga straks een weekendje naar Belgie en kan mijn internet op reis blox via Vodafone niet aanzetten omdat mijn abonnement afloopt. Nu wil ik internet blokkeren met APNdroid maar helaas moet je nu betalen voor deze app. De gratis variant is niet te vinden in de market.
Is dat afdoende voor alles? Je hoord wel eens van apps die toch verbinding zoeken en krijgen met internet.
Je kan ook gewoon je APN instelling zelf even verwijderen.
Ps4/switch gamer
Dat weet ik. We gaan met 42 mensen naar de Ardennen en zeker de helft heeft een android toestel, helaas weten ze niet hoe ze die verwijderen. Maar opnieuw toevoegen van de APN gaat veel meer problemen opleveren. Daarom dacht ik van is er misschien een simpele app hiervoor
Ja, maar dan zit de dock rechts, en ik wil de dock beneden hebben.TRaSH schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:48:
[...]
Launcherpro heeft landscape mode.
Pas nog getest.
Of ik heb niet goed gekeken naar de instellingen, ik zal er zo nog een keer naar kijken
Hoeft niet, werkt niet.anandus schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:42:
Of ik heb niet goed gekeken naar de instellingen, ik zal er zo nog een keer naar kijken
Zou voldoende moeten zijn, maar ik vertrouw het ook niet en gebruik daarom APN OnOff. Werkt uitstekend.Binnetie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:31:
Is dat afdoende voor alles? Je hoord wel eens van apps die toch verbinding zoeken en krijgen met internet.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
die ingebouwde functie werkt perfect hoor. Ik heb een shitload aan vage appz op m'n telefoon staan, en die hebben tijdens 1 maand vakantie in de USA nog geen 1 Kb aan data verstookt.
Hier staat tekst
Ik ben deze zomer in een aantal verschillende buitenlanden geweest, en gegevensroaming uitzetten is genoeg om te zorgen dat er geen data gebruikt wordt.Binnetie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:33:
Dat weet ik. We gaan met 42 mensen naar de Ardennen en zeker de helft heeft een android toestel, helaas weten ze niet hoe ze die verwijderen. Maar opnieuw toevoegen van de APN gaat veel meer problemen opleveren. Daarom dacht ik van is er misschien een simpele app hiervoor
Vertrouw je er toch niet op, dan hoef je echt niet je hele instellingen te verwijderen, maar kunt ook de APN renamen naar APN_iets en als je in Nederland bent weer terug renamen naar APN, dit is ook wat APNdroid doet.
Rail Away!
Werkt voor alles. Ik heb veel apps en widgets die automatisch syncen of op andere manier contact zoeken met internet. 3 weken vakantie in Zwitserland was geen probleem. Je ziet ook in je notification bar dat er geen H/3G/E of G aanwezig is.Binnetie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:31:
[ Voor 8% gewijzigd door jelmervos op 07-10-2011 15:54 ]
Die doet hetzelfde als APNDroid he? Die heb ik er op staan, maar is niet zo heel gebruiksvriendelijk (ik weet niet of 3G nou uit staat wanneer het lampje brandt, of aan...Milly schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:07:
[...]
Zou voldoende moeten zijn, maar ik vertrouw het ook niet en gebruik daarom APN OnOff. Werkt uitstekend.
Nomen nescio
Verwijderd
Heeft 1 van jullie meegemaakt dat de nieuwste market apps onbruikbaar maakt die al reeds waren geinstalleerd buiten market om en die je dus niet heb geupdated of zo?
Nee, wel dat de nieuwe market niet alle apps standaard update maar dat ik wel in de market zelf zie dat er een update voor die app is...Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:31:
Heeft 1 van jullie meegemaakt dat de nieuwste market apps onbruikbaar maakt die al reeds waren geinstalleerd buiten market om en die je dus niet heb geupdated of zo?
Verwijderd
Volgens Gparted was mijn ext4 corrupted? Er stond iig een uitroeptekentje en een heel lang verhaal met woordjes vast aan mekaar. Bij mijn fat32 partitie stond er niks.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:31:
Hoe dan ook, ik heb een andere rom geinstalleerd en een daarbij horende zipje waarin oude market zit. (kwijl ervan om de oude market weer terug te zien, vind de nieuwst echt niks, er is niks mis met de oude market)
Hoe zorg ik ervoor dat android niet achter mijn rug om de market updated naar de allernieuwste versie, hoe forceer ik dat dat niet kan?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 21:29 ]
Verwijderd
Heb je alle apps aangevinkt dan dat ze automatisch geupdated moeten worden? (bij sommige zal staan: handmatig updaten en dat is dus omdat je expliciet toestemming moet geven, er veranderd dan iets waar je misschien niet mee eens bent...Touchdomex schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:34:
[...]
Nee, wel dat de nieuwe market niet alle apps standaard update maar dat ik wel in de market zelf zie dat er een update voor die app is...
Ik heb niets op automatisch updaten staanVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:31:
[...]
Heb je alle apps aangevinkt dan dat ze automatisch geupdated moeten worden? (bij sommige zal staan: handmatig updaten en dat is dus omdat je expliciet toestemming moet geven, er veranderd dan iets waar je misschien niet mee eens bent...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.