Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 21:27
Ik heb Backup master problemen, ik heb mn xperia arc gereset maar terugzetten via backup heeft slechts gewerkt voor 40 van de 120 apps en al het overige is niet terug gezet. Ik kan op internet, hier niets over vinden en als je via de market naar de website van de ontwikkelaar gaat wordt je naar een andere ontwikkelaar doorgestuurd.

Iemand die er een oplossing voor weet? En anders zou ik zeggen backup master niet gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:12
racinfo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:57:
Over batterijen gesproken; kan ik een ervaring met jullie delen? Ik gebruik vrijwel vanaf het begin dat ik android heb de apps "batterij monitor widget" . Wat ik zo geweldig aan dit proggie vind is dat je het stroomverbruik van je apps kunt controleren in een history lijst; op elk moment van de dag. Je kunt zelfs instellen de interval waarmee hij het stroomverbruik peilt. Ook kun je de max capaciteit van je accu instellen; goddelijk mooi; de verhoudingen zijn daarmee ook gelijk veel inzichtelijker. Mooie grafische weergave van tal van dingen die je daarin zou willen zien, bijv. hoelang je met iets hebt gedaan bijv. en wanneer er de pieken in verbruik waren.

Een regelrechte aanrader voor de technicus die alles qua stroom en spanningsverbruik wilt weten. Er is een gratis en betaalde versie in Android Market voorhanden. Ik gebruik de gratis versie. Ik bezit 3 soorten batterijen, de originele a 1300 (dun), een mugen 1800 (dun) en een veritas 2400 (dik) mAh batterij.

Wanneer je de verbruiksstatistieken achtereenvolgends opslaat en nadien terugkijkt kun je vrijwel exact de werkelijke gebruiksduur van een bepaald type accu bepalen; voorwaarde is wel dat je steeds dezelfde handelingen (lees gebruikte apps) uitvoert op je smartphone. (ik heb een HDZ)
Ik heb deze widget ook, maar wat ik zo jammer vind is dat ik niet kan zien welke app de oorzaak is van de verschillende neerwaartse pieken in mijn grafiekjes. En DAT vind ik nou juist zo interessant, want ik heb last van een app die mijn toestel binnen een ruimte van een uur of twee van 98% power naar 2% brengt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:55
Vads schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:
Ik heb deze widget ook, maar wat ik zo jammer vind is dat ik niet kan zien welke app de oorzaak is van de verschillende neerwaartse pieken in mijn grafiekjes. En DAT vind ik nou juist zo interessant, want ik heb last van een app die mijn toestel binnen een ruimte van een uur of twee van 98% power naar 2% brengt... :(
BetterBatteryStats geeft ook geen uitkomst?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
@racinfo; geinstalleerd, ik ben benieuwd, ziet er alvast interessant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 11:19
Vads schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:
ik heb last van een app die mijn toestel binnen een ruimte van een uur of twee van 98% power naar 2% brengt... :(
powertutor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Nice, laatste update van LinkedIn zorgt ervoor dat eindelijk ook de contact pictures worden gesynced. Hoezee!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 06:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik loop tegen een vreemd probleem aan, ik draai ruim een maand met de app Autoblog.nl op mijn Sensation, deze werkt probleemloos. Nu heb ik vandaag mij Sensation geroot en een custom rom (ARHD 3.5.1) geinstalleerd. Alles maar dan ook alles werkt, behalve de Autoblog app. De Markert geeft aan dat deze app niet compatible is met mijn telefoon.... Wie weet raad?

Is er iemand met een HTC Sensation die heb nog niet eerder heeft geinstalleerd en hem voor mij zou willen uitproberen?

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 17-09-2011 00:22 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:20

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wellicht kun je het eens met Market Enabler proberen? Ik heb zelf geen ervaring met die app, maar dat is in ieder geval wat ik zou proberen.

Rail Away!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Sinds een aantal weken heb ik problemen met de GMail app. Mijn e-mails worden niet meer automatisch gesynchroniseerd, of soms een paar uur later. Hiermee wordt de app nutteloos, want ik moet hem handmatig gaan synchroniseren.

Op internet lees ik wel meer gebruikers met dezelfde problemen, maar nergens is een oplossing te vinden. Dit kan toch geen structureel probleem zijn? Anders had Google het vast wel opgelost. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

PSN: Rich_E1988

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Cache/Data cleared van je GMail app?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Vandaag kreeg ik op de Desire (stock 2.2 ROM) van mijn vrouw ineens een compleet updated market met een soort windows phone tiles en helemaal andere layout. Ik kan op internet ook wel over vinden dat dit al eens als beta is uitgebracht. Op mijn Desire HD (stock 2.3 ROM) krijg ik de update maar niet (force close, clear cache, reboot etc.). Zijn er nog meer mensen met een compleet nieuwe market? Al met al zal het wel gewoon afwachten zijn totdat ik hem ook krijg.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Brad Pitt
aardbeix15 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:08:
Zijn er nog meer mensen met een compleet nieuwe market? Al met al zal het wel gewoon afwachten zijn totdat ik hem ook krijg.
Denk dat 99% van de mensen met een custom Rom hem sowieso al lang hebben, 99% van de mensen met een rooted Android telefoon ook wel. Of in ieder geval hebben geprobeerd en als het niets was weer verwijderd, maar deze Market kan je letterlijk al máánden in gebruik hebben gehad.
Het is even wennen maar op een wat krachtigere telefoon loopt het allemaal gewoon soepel en lekker vind ik.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

@Brad Pitt: fantastisch dat mensen hem al maanden hebben. Maar ik draai stock en vroeg me juist af hoe je een update kon forceren zonder een custom ROM, die mensen zijn er ook genoeg.

• Brad Pitt
aardbeix15 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:14:
@Brad Pitt: fantastisch dat mensen hem al maanden hebben. Maar ik draai stock en vroeg me juist af hoe je een update kon forceren zonder een custom ROM, die mensen zijn er ook genoeg.
Gewoon de apk downloaden en installeren en klaar. Duurt een minuut.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 17-09-2011 18:33 ]

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 19:44
Ik heb gisteren voor mijn werk een HTC desire s gekregen. Keurig werkmail via activesync exchange ingesteld en alles werkt prima. Is mijn 1e kennismaking met android. Ik heb er ook een andere launcher overheen gezet: GO Launcher EX

Wat ik nu mis is de email widget van HTC sense (is neem ik aan verdwenen door de andere launcher aan te zetten?) en ik zoek een vervanging. Ik heb al in de market gezocht maar niks gevonden, eigenlijk wil ik hetzelfde als de persoon in deze thread:
http://www.incredibleforu...ivesync-email-widget.html

Hebben jullie een oplossing? Als de oplossing is een betaalde emailclient die alles dan doet, dan hoor ik graag welke versie jullie aanraden?

[ Voor 4% gewijzigd door vandermark op 17-09-2011 18:57 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Brad Pitt schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:22:
[...]

Gewoon de apk downloaden en installeren en klaar. Duurt een minuut.
Dank je, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Vraagje:

Ik heb een app gekocht via Paypal, dus niet via de market. (Omdat ik geen CC heb.)
Nu zie ik in de Market een update staan. Wil ik deze hebben dan moet ik hem kopen zegt market.
Is er een manier om bij de market aan te geven dat ik hem al gekocht heb en dat ik hem gewoon via de market kan upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

Bullet NL schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:21:
Ik loop tegen een vreemd probleem aan, ik draai ruim een maand met de app Autoblog.nl op mijn Sensation, deze werkt probleemloos. Nu heb ik vandaag mij Sensation geroot en een custom rom (ARHD 3.5.1) geinstalleerd. Alles maar dan ook alles werkt, behalve de Autoblog app. De Markert geeft aan dat deze app niet compatible is met mijn telefoon.... Wie weet raad?

Is er iemand met een HTC Sensation die heb nog niet eerder heeft geinstalleerd en hem voor mij zou willen uitproberen?
ARHD 3.5.1 oftewel XE .... je toestel is nu zogenaamd een htc sensation xe with dre beats (heb ik ook) en toevallig staat dat niet in de supported list van autoblog.nl ...simpel probleempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06 15:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

sjansen schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:31:
Vraagje:

Ik heb een app gekocht via Paypal, dus niet via de market. (Omdat ik geen CC heb.)
Nu zie ik in de Market een update staan. Wil ik deze hebben dan moet ik hem kopen zegt market.
Is er een manier om bij de market aan te geven dat ik hem al gekocht heb en dat ik hem gewoon via de market kan upgraden ?
Nee dat kan niet, neem contact op met de maker van de app. Die zou je 'n nieuwe versie moeten toesturen of in-app 'n update kunnen laten toestaan. Of je bent genaaid en moet opnieuw de app kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:42
Weet er iemand een goede versie van "Picross" of de "Japanse puzzel"? Ik heb zelf nu meerdere hits uit de market geprobeerd, maar ze blinken niet echt uit in gebruiksvriendelijkheid.

Iemand die wellicht al een goede app heeft gevonden hiervoor?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-06 14:02
sjansen schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:31:
Vraagje:

Ik heb WidgetLocker ook gekocht via PayPal, maar in de email die ik daarvan kreeg stond er dat als er een nieuwe versie beschikbaar was, ik die kon downloaden via de link uit de email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Het gaat bij mij om de app Extreme call blocker.

Op zich kan ik hem wel krijgen via de maker, maar het was makkelijker geweest als deze gewoon update via de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sjansen schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:34:
Het gaat bij mij om de app Extreme call blocker.

Op zich kan ik hem wel krijgen via de maker, maar het was makkelijker geweest als deze gewoon update via de market.
Soms kan je de gratis versie installeren en activeren met een gekochte serial, waarna je de gratis versie kan blijven updaten via de market. Dit werkt bij LauncherPro bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 13:55

Satom

Verzamel ervaringen

Ik ben eens opzoek geweest naar een Wake-up light App, want met een wekker wakker worden om 5 uur 5 dagen lang is niets..

Nu heb ik dus al deze zoekopdracht gedaan in de Market, en nu vroeg ik mij dus af of hier iemand is, die toevallig ook een Wake-up light App gebruikt, want ik zie sommige in het lijstje staan die GPS permission willen, geen zuivere koffie .. of zie ik het verkeerd? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GPS-toestemming lijkt me zinvol voor locatiegebaseerde advertenties. Maar verder ken ik de app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421266

Vliegtuig02 schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:59:
Ik ben eens opzoek geweest naar een Wake-up light App, want met een wekker wakker worden om 5 uur 5 dagen lang is niets..

Nu heb ik dus al deze zoekopdracht gedaan in de Market, en nu vroeg ik mij dus af of hier iemand is, die toevallig ook een Wake-up light App gebruikt, want ik zie sommige in het lijstje staan die GPS permission willen, geen zuivere koffie .. of zie ik het verkeerd? _/-\o_
Zelf gebruik ik tasker voor dit doel. ik gebruik voor een aantal zaken en m'n wekker is er een van. Is een betaalde app maar erg leuk om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirono
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08-2024
Iemand enig idee of er een app is die remote applications van windows server kan weergeven?
er zijn genoeg appjes die rdp bieden, maar de functionaliteit van remote applications heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 11:09
Ik zit met een vervelend probleem. Telkens ik een oproep krijg terwijl mijn Desire HD in mijn broekzak zit, neem ik ofwel meteen op of erger weiger ik per ongeluk de oproep.
De vraag is simpel: hoe kan ik dit vermijden? (En zeg niet: "Steek hem niet meer in je broekzak") :+

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

CK3v1N schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:01:
Ik zit met een vervelend probleem. Telkens ik een oproep krijg terwijl mijn Desire HD in mijn broekzak zit, neem ik ofwel meteen op of erger weiger ik per ongeluk de oproep.
De vraag is simpel: hoe kan ik dit vermijden? (En zeg niet: "Steek hem niet meer in je broekzak") :+
Bijvoorbeeld met Widgetlocker

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Ga deze meteen eens installeren. Bedankt!

Edit: Is hier geen gratis alternatief voor?

[ Voor 7% gewijzigd door CK3v1N op 20-09-2011 11:24 ]

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CK3v1N schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:17:
Edit: Is hier geen gratis alternatief voor?
Ik gebruik zelf tot grote tevredenheid de betaalde versie van Agile Lock maar daar is ook een gratis versie van.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110920-112908.png

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 20-09-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Meteen gedownload. Even kijken of het zijn werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
sirono schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:39:
Iemand enig idee of er een app is die remote applications van windows server kan weergeven?
er zijn genoeg appjes die rdp bieden, maar de functionaliteit van remote applications heb ik nog niet kunnen vinden.
De 2X Client kan het sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hier een paar handige apps:

Browser: Dolphin Browser Mini
SD-kaart: SD Booster (root)
Launcher: Go Launcher Ex
Toetsenbord: A.I. Type Keyboard
Foto's: Quickpic
Lockscreen: WidgetLocker (zn geld meer dan waard!)
Klok: mClock
Weer, batterij ed: Minimalistic Text

[ Voor 10% gewijzigd door Gerjannn op 20-09-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

RoD schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 02:28:
GPS-toestemming lijkt me zinvol voor locatiegebaseerde advertenties. Maar verder ken ik de app niet.
Hmm, ja als je het zo bekijkt is het totaal niet gek, maar dan komt de volgende vraag; is het mogelijk met een app om te monitoren naar waar een App verbinding maakt, om zo te kunnen kijken of het alleen om reclame gaat..?
Anoniem: 421266 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:27:
[...]

Zelf gebruik ik tasker voor dit doel. ik gebruik voor een aantal zaken en m'n wekker is er een van. Is een betaalde app maar erg leuk om mee te spelen...
Vrij prijzig zie ik, maar ga zeker de Trial even proberen en dan nog even goed nadenken wat ik ga doen, want je kan er wel veel mee zie ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwe app van de week op Theregister is Elixer 2.
Dat ziet er allemaal erg handig uit, maar ik twijfel toch of ik het wel wil installeren. De punten die me doen twijfelen zijn het grote aantal permissies (wel enigszins verklaarbaar als je ziet wat de app allemaal kan) en ik vraag me af of dit vlekkeloos samenwerkt met Sense (Sensation, stock 2.3.4, sense 3.0).
Heeft iemand al ervaringen met elixer 2 te delen ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Hmm, niet alle apps zijn eng hoor ;)
elixir is goed te vertrouwen, en heeft deze permissies ook nodig. En aangezien hij gratis is, gewoon proberen, 95% dat ie werkt. En op theregister is deze app ook getest op sense, dus moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vliegtuig02 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:44:
[...]
Hmm, ja als je het zo bekijkt is het totaal niet gek, maar dan komt de volgende vraag; is het mogelijk met een app om te monitoren naar waar een App verbinding maakt, om zo te kunnen kijken of het alleen om reclame gaat..?
Iets terug werd gesproken over een app die kan laten zien welke permissies een app allemaal nodig heeft. Ik ben alleen vergeten welke dat was. Ik weet ook niet of die specifieke connecties kan laten zien (app xx probeert host y gegevens zzz te sturen).

lekker behulpzaam zo, maar ik kan ff niet op de naam komen

edit: gevonden! Is al wel een eindje terug genoemd :). LBE privacy guard

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 20-09-2011 19:52 ]

• Dwazer
  • Nu online
gwystyl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:
[...]
[knip]
Heb je deze zelf ook geprobeerd? Het lijkt me een app die (tot irritatie aan toe) overal tussen zit (denk aan die paperclip van Word of UAC op 2008)

[ Voor 23% gewijzigd door Dwazer op 21-09-2011 11:37 ]

[Heb je deze zelf ook geprobeerd? Het lijkt me een app die (tot irritatie aan toe) overal tussen zit (denk aan die paperclip van Word of UAC op 2008)
Voor alle apps moeten eenmalig de permissies ingesteld worden.
Tenzij je aangeeft dat het een trusted app is moet dit opnieuw na elke update, dit is wel hinderlijk.
Wel mooi is dat als je een add app hebt die je toegang tot internet verbiedt je geen advertenties te zien krijgt.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dwazer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:36:
[...]

Heb je deze zelf ook geprobeerd? Het lijkt me een app die (tot irritatie aan toe) overal tussen zit (denk aan die paperclip van Word of UAC op 2008)
Ik heb hem nav mijn zoekactie gelijk maar weer geïnstalleerd. Hij is minder irritant dan ik verwacht had. Natuurlijk ben je de eerste tijd bezig met popups wegdrukken, maar als je ongeveer je hele lijst geïnstalleerde programma's hebt goedgekeurd of geblokkeerd voor bepaalde acties (toegang tot sms/contactlijst/gps/internet enz) heb je er geen last meer van.
Je kan de eerste schifting net na het installeren ook al zelf maken door de permissies even door te lopen en wat bekende dingen toekennen. Whatsapp mag bij mij best mijn contactlijst inkijken, maar ik vind het bijvoorbeeld niet nodig dat Winamp mijn IMEI gaat uitlezen.
Vergelijk het met een firewall: in het begin rete-irritant, maar na een inregelperiode werkt het gewoon. Voor specifieke toegang tot een bepaalde site kan je uiteraard een firewall installeren
Anoniem: 421266 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:49:
[...]

Voor alle apps moeten eenmalig de permissies ingesteld worden.
Tenzij je aangeeft dat het een trusted app is moet dit opnieuw na elke update, dit is wel hinderlijk.
Wel mooi is dat als je een add app hebt die je toegang tot internet verbiedt je geen advertenties te zien krijgt.
Dat dus (ik typ te langzaam of te veel). Dat geen ads laten zien werkt niet bij alles. Bij Angry Birds Rio werkte het hele programma ineens niet meer toen ik internet-toegang uitzette :(

[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 21-09-2011 11:51 ]

• rick de groot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 10:09
Groentenboer schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:07:
Weet er iemand een goede versie van "Picross" of de "Japanse puzzel"? Ik heb zelf nu meerdere hits uit de market geprobeerd, maar ze blinken niet echt uit in gebruiksvriendelijkheid.

Iemand die wellicht al een goede app heeft gevonden hiervoor?
Mijn vriendin heeft op de SGS2 in de market gezocht naar Nonogram, dan komt je een paar optie tegen..

• 87Vortex87
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:36
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de app MyPOD, van Android. Deze app is een gratis vodcast catcher waarbij op basis van feeds tv programma's kunnen worden gedownload als men is aangesloten op een WiFi-netwerk. Deze kunnen dan later offline worden teruggekeken. Ideaal dus voor in de trein en om dataverkeer te beperken.

Echter, de feeds van DWDD, PenW en NOS Journaal kunnen niet worden gedownload. Wel lukt het om ze toe te voegen. Het lukt wel om talks van TEDtalk te downloaden en te bekijken, maar dus niet van de eerstgenoemde drie. Daarbij krijg ik namelijk een 'error 307'.

(Her)kent iemand dit probleem of heeft iemand een andere oplossing die goed werkt, het liefst een oplossing zoals beschreven in de eerste alinea (gratis als het kan, dus niet de app 'nederlands tv nieuws', heb namelijk geen CC).

Alvast bedankt!

p.s.: Gisteren een draadje geopend, maar kan de vraag denk ik beter hier stellen.

Dat dus (ik typ te langzaam of te veel). Dat geen ads laten zien werkt niet bij alles. Bij Angry Birds Rio werkte het hele programma ineens niet meer toen ik internet-toegang uitzette :(
Rio heb ik nog niet geprobeerd maar bij de gewone angry birds werkt het als je toestemming geeft voor internet, angry birds starten en na de eerste keer opstarten internettoegang weer weghalen.

• frye
  • Laatst online: 08:56
Is er nog nieuws van ChatON applicatie? :)
Hij zou deze maand normaal gereleased worden volgens nieuwsberichten op 29 augustus.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rick de groot schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:54:
[...]

Mijn vriendin heeft op de SGS2 in de market gezocht naar Nonogram, dan komt je een paar optie tegen..
Grapipg, ik wist niet dat die dingen zo heetten. Ik had voor windows (mobile) al wel versies gevonden, maar voor Android nog niet. Ik ga er ook eens een paar proberen :)
Anoniem: 421266 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:54:
[...]
Rio heb ik nog niet geprobeerd maar bij de gewone angry birds werkt het als je toestemming geeft voor internet, angry birds starten en na de eerste keer opstarten internettoegang weer weghalen.
Rio liep volgens mij helemaal vast. Heb 'm nu niet meer geinstalleerd staan, maar zal het vanavond nog even proberen.
frye schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:55:
Hij zou deze maand normaal gereleased worden volgens nieuwsberichten op 29 augustus.
Volgens mij is hij er nu alleen voorgeinstalleerd op de nieuwe wave toestellen; ik heb nog geen android versie gezien.

[ Voor 57% gewijzigd door gwystyl op 21-09-2011 15:12 ]

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

gwystyl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:
[...]

Iets terug werd gesproken over een app die kan laten zien welke permissies een app allemaal nodig heeft. Ik ben alleen vergeten welke dat was. Ik weet ook niet of die specifieke connecties kan laten zien (app xx probeert host y gegevens zzz te sturen).

lekker behulpzaam zo, maar ik kan ff niet op de naam komen

Super bedankt _/-\o_ Wist niet dat er zo'n App bestond, had begrepen dat alleen Cyanogen Mod dat kon :X

• Hmmbob
rick de groot schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:54:
[...]
Dát had ik ook al gedaan ;), maar ik vond de apps die daaruit kwamen niet zo bijster fraai vormgegeven of handig in gebruik. Daarom ben ik op zoek naar de gouden tip van een gebruiker :)

• TifKag
  • Laatst online: 24-05 13:20
frye schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:55:
Volgens een bericht op AndroidWorld van 29-8, komt hij begin oktober !

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Gerjannn schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:27:
Hmm, niet alle apps zijn eng hoor ;)
elixir is goed te vertrouwen, en heeft deze permissies ook nodig. En aangezien hij gratis is, gewoon proberen, 95% dat ie werkt. En op theregister is deze app ook getest op sense, dus moet werken ;)
Is er nog een reden waarom hij (dev) ipv. Elixir updaten een Elixir 2 uitbrengt?

• Gerjannn
businka19 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:26:
Is er nog een reden waarom hij (dev) ipv. Elixir updaten een Elixir 2 uitbrengt?
Tzou kunnen dat de nieuwe versie niet voor alle Androidversies geschikt is en daarom deze tweede versie apart in de market heeft gezet, maar dat weet ik ook niet.

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 19:44
Hmm, dat elixir 2 ziet er erg goed uit. Super om 7 icoontjes naast elkaar te kunnen plaatsen. Ik loop tegen één manco aan:

shortcut --> direct bellen en dan een contactpersoon zoeken & nummer selecteren werkt niet via Elixir 2. Als ik gewoon een shortcut via widget toevoegen werkt het wel, als ik er één binnen een elixir widget plaatst gebeurt er helemaal niets als ik daar op druk. Heeft iemand enig idee?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik maak met veel plezier gebruik van Launch-X Pro, http://www.appbrain.com/a...haron.android.launchx.pro

Werkt erg goed en bied qua multi-icons bijna het zelfde als Elixer 2........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 11-06 10:55
Hebben meer mensen problemen met Swype Beta nu?
Krijg de melding dat ik een nieuwe versie moet installeren, maar als ik de Swype Installer opstart zeurt hij alleen maar over de licentie die vernieuwd moet worden.
Ik heb geen behoefte om net als vorige keer alles van Swype te verwijderen, want dan ben ik weer mijn eigen aangelegde woordenboek kwijt. Of is er een manier om het woordenboek veilig te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 11-06 10:55
Ossi schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:14:
Hebben meer mensen problemen met Swype Beta nu?
Krijg de melding dat ik een nieuwe versie moet installeren, maar als ik de Swype Installer opstart zeurt hij alleen maar over de licentie die vernieuwd moet worden.
Ik heb geen behoefte om net als vorige keer alles van Swype te verwijderen, want dan ben ik weer mijn eigen aangelegde woordenboek kwijt. Of is er een manier om het woordenboek veilig te stellen?
Alsnog maar gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Dan maar weer een nieuw woordenboek aanleggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4x
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-04 15:57

M4x

Ossi schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:18:
[...]

Alsnog maar gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Dan maar weer een nieuw woordenboek aanleggen :(
Tip: https://market.android.com/details?id=ch.zimmbi.sms2swype
Scheelt me toch altijd weer tijd bij nieuwe update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335189

Dag allemaal,

Ik heb een vraagje over Launcher Pro Plus. Als ik de widget van de contacten wil gebruiken krijg ik hierbij niet de foto te zien terwijl ik wel alle contacten heb gekoppeld aan facebook enz. Weet iemand hoe dit wel werkt en of het eventueel bij een andere app wel kan? Ziet er beetje saai uit om zo'n standaard grijze afbeelding te zien bij elke contactpersoon.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Weet iemand een goed programma om je werkuren mee bij te houden? Ik ben nogal laks hierin en soms heb ik het idee als ik mijn salaris krijg dat ik gewoon uren mis maar check het nooit. Kortom misschien dat een mooi programma hierbij kan helpen ;-)

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283615

Verkeerde topic, dus weg.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 26-09-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 21:02
Pollore schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:29:
Weet iemand een goed programma om je werkuren mee bij te houden? Ik ben nogal laks hierin en soms heb ik het idee als ik mijn salaris krijg dat ik gewoon uren mis maar check het nooit. Kortom misschien dat een mooi programma hierbij kan helpen ;-)
http://tinyurl.com/62emutx

Geen dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Gebruik nu grof weg een week lang LBE Privacy Guard, het is een gratis app waarmee je permissies van applicaties kan blokkeren, echt perfect.

Gebruik op het moment ook Eset Mobile Security (heb ook de pc versie), en ik ben er tevreden over, ook qua batterij leven. Heb nog geen virus of iets dergelijks op mijn telefoon gehad, maar elke bestand word bij openen netjes gescant zelfs bij het openen van mp3tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ik vraag me eigenlijk het volgende af:

Zijn er mensen hier die hun telefoon hebben gerooted, en toen apps met push notifications op hun SD-kaart gezet, ipv intern geheugen? (Denk hierbij aan Whatsapp, Facebook, Handcent SMS)

Werken deze dan nog goed ? Dus notifications komen gewoon door enzo ...??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Ja mijn telefoon is geroot, en mijn Whatsapp, Handcent, Facebook staan op mn SD-kaart.

HOI.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb sinds gisteren de nieuwste versie (3.1.5) van de Android Market op mijn HTC Legend.
Deze werd automatisch geinstalleerd toen ik de market opende.

Ik vind de nieuwe market erg traag en onoverzichtelijk, dus ik zou graag de oude versie terug willen.
Nu heb ik deze tip van watercoolertje al geprobeerd, maar dat werkt niet bij mij, Iemand anders nog tips?

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 28-09-2011 09:12 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 335189 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:30:
Dag allemaal,

Ik heb een vraagje over Launcher Pro Plus. Als ik de widget van de contacten wil gebruiken krijg ik hierbij niet de foto te zien terwijl ik wel alle contacten heb gekoppeld aan facebook enz. Weet iemand hoe dit wel werkt en of het eventueel bij een andere app wel kan? Ziet er beetje saai uit om zo'n standaard grijze afbeelding te zien bij elke contactpersoon.

Bedankt!
Schijnt ermee te maken te hebben dat de widget zijn foto's van een andere plek haalt dan andere apps, of zoiets. ;) Ik heb 't vrij goed kunnen verhelpen met Syncmypix. Heb 'm een keer of drie, vier moeten laten draaien, en m'n telefoon een keer resetten, maar daarna had ie 't allemaal netjes verwerkt.

Nomen nescio

• Gerjannn
Hallo, ik heb een vraagje.
Met mn DHD kan ik via 3g een hotspot aanzetten. Dit kan helaas alleen met mijn 3g-verbinding en niet met wifi. Dus ik vroeg me af of er een app is die dat wel kan, dat je telefoon een soort repeater wordt laat maar zeggen.

Alvast bedankt!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:23

Koppensneller

winterrrrrr

Gerjannn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:55:
Met mn DHD kan ik via 3g een hotspot aanzetten. Dit kan helaas alleen met mijn 3g-verbinding en niet met wifi. Dus ik vroeg me af of er een app is die dat wel kan, dat je telefoon een soort repeater wordt laat maar zeggen.

Alvast bedankt!
Volgens mij kan dat niet, omdat je Wifi-unit dan zowel een verbinding met het netwerk als met andere clients moet onderhouden.

• Gerjannn
tweaker2010 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:11:
Ik vind de nieuwe market erg traag en onoverzichtelijk, dus ik zou graag de oude versie terug willen.
Iemand anders nog tips?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1231358

en anders kijken op 4shared.com ofzo of de oude market daar op staat en proberen die te installeren ;)
voor die tutorial van XDA heb je wel root nodig volgens mij.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-06 19:19

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gerjannn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:55:

Alvast bedankt!
Het signaal van de hotspot is al niet echt denderend, dus echt als een repeater zal het nooit goed kunnen fungeren.

• Brad Pitt
Als je na het verwijderen van de Market updates verder niets doet zal de Market zich automatisch weer updaten. Je zal ook MarketUpdater.apk moeten freezen dan wel verwijderen. Kan alleen indien rooted.

• Cartman!
  • Niet online
Wat moet je doen als je een fake app gekocht hebt? Ik heb voor 69ct Plants vs Zombies gekocht maar als ik em start staat er "Error" en eronder dat als er error staat dat ze t gaan fixen... right. Ik heb via een moeilijk bereikbare link binnen de market een klacht ingediend bij die partij maar daar heb ik niks van gehoord, dit is een paar weken geleden. Hoe ga ik nu via Google zorgen dat die app uit de market verdwijnt, dat ik mijn geld terugkrijg en anderen ook hun geld terugkrijgen ?

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ligt 't aan mij of faalt de Market vandaag weer ? Apps downloaden, installeren en installen gaat goed. Maar bestaande Apps updaten niet. Blijft maar 'Laden' zeggen...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Brad Pitt
Freekers schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:26:
Ligt 't aan mij of faalt de Market vandaag weer ? Apps downloaden, installeren en installen gaat goed. Maar bestaande Apps updaten niet. Blijft maar 'Laden' zeggen...
Doet het hier prima... Wat jij ervaart heb ik uiteraard ook wel eens, maar niet nú :P

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 18:42
Had ik gisteren ook problemen mee. Als ik 1 app wilde updaten bleef hij hangen op laden, maar toen ik meerdere apps tegelijk ging updaten lukte het wel.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• Hmmbob
Hier ook problemen met de Market, ook alleen met updaten. Straks nog maar eens proberen...

Anoniem: 221425

Ik heb sinds gisteren de nieuwste versie (3.1.5) van de Android Market op mijn HTC Legend.
Deze werd automatisch geinstalleerd toen ik de market opende.

Nu heb ik deze tip van watercoolertje al geprobeerd, maar dat werkt niet bij mij, Iemand anders nog tips?

Alvast bedankt!
Als je root hebt, kan je dit installeren. Werkt perfect!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1240344

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Brad Pitt schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:02:
[...]

Als je na het verwijderen van de Market updates verder niets doet zal de Market zich automatisch weer updaten. Je zal ook MarketUpdater.apk moeten freezen dan wel verwijderen. Kan alleen indien rooted.
Oei, ik vermoedde al zoiets... mijn toestel is niet geroot dus dat wordt lastig.

@ Gerjannn & GZFan: bedankt voor de tips! :)

Anoniem: 8504

Ik weet niet of het ergens al eerder is gevraagd, maar het volgende.. Enkele dagen geleden is mijn SGS2 gestolen. Deze (en mijn nieuwe) zie ik nog wel terug in market.

Nu had ik het idee om remote via de market een applicatie op het toestel te installeren die mij mailt wat het adres is waarop de gestolen telefoon zich bevindt.. Weet iemand ook of er een dergelijke app bestaat? Dus remote installeren en direct via gmail mailen waar hij is.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:55:
Ik weet niet of het ergens al eerder is gevraagd, maar het volgende.. Enkele dagen geleden is mijn SGS2 gestolen. Deze (en mijn nieuwe) zie ik nog wel terug in market.

Nu had ik het idee om remote via de market een applicatie op het toestel te installeren die mij mailt wat het adres is waarop de gestolen telefoon zich bevindt.. Weet iemand ook of er een dergelijke app bestaat? Dus remote installeren en direct via gmail mailen waar hij is.
www.samsungdive.com? kan dat al standaard met een sgs2
(mits het is geactiveerd)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Prey
http://preyproject.com/

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Helaas, dit gaat niet werken. Je kan via de market inderdaad je (gestolen) telefoon nog zien, maar dit is ook het geval wanneer je telefoon door de gene die hem nu heeft is terug gebracht naar fabrieksstatus. (helemaal leeg dus.....

market.android.com checkt niet alsof een telefoon online is, hier heb je inderdaad de apps nodig zoals hier boven. Deze dien je alleen te installeren op het moment dat jij de telefoon in het bezit hebt. Een account aanmaken e.d. gaan met deze telefoons namelijk in veel gevallen ook via de app op de telefoon.
Daarbij moet je een veel gevallen de app bepaalde rechten geven. Het is dus niet zo dat jij dit op afstand nog kan doen..... Alle goed bedoelde adviezen hier boven gaan alleen werken op moment dat je telefoon in bezit hebt.

Je hebt dus pech, jammer genoeg voor jou.... Mij advies installeer locatie en diefstal apps direct op moment dat jij je telefoon ontvangt, zoals je nu op een vervelende manier hebt ervaren ben je hem nu gewoon kwijt.........

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 20:42
Ik vroeg me af of meer mensen last hebben van dit probleem; Ik krijg mijn WhatsApp berichten soms pas vrij laat (Soms pas enkele uren later..). Voorbeeld: Telefoon staat standby, iemand stuurt mij een bericht om 12:00 als ik om 13:00 mijn telefoon weer gebruik of ik open whatsapp komt het bericht na enkele seconden binnen. Op achtergrond syncen etc. staat aan. Gmail push werkt wel gewoon goed, ik heb dit probleem dus alleen bij WhatsApp. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hier een oplossing op gevonden, of is het gewoon een fout in WhatsApp?

Dit is overigens niet altijd het geval, hij werkt soms namelijk wel gewoon goed, dat ik op tijd een melding krijg etc.

(Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy S2)

[ Voor 3% gewijzigd door _PloppeR_ op 28-09-2011 21:29 ]

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-05 15:11
_PloppeR_ schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:28:
Ik vroeg me af of meer mensen last hebben van dit probleem; Ik krijg mijn WhatsApp berichten soms pas vrij laat (Soms pas enkele uren later..). Voorbeeld: Telefoon staat standby, iemand stuurt mij een bericht om 12:00 als ik om 13:00 mijn telefoon weer gebruik of ik open whatsapp komt het bericht na enkele seconden binnen. Op achtergrond syncen etc. staat aan. Gmail push werkt wel gewoon goed, ik heb dit probleem dus alleen bij WhatsApp. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hier een oplossing op gevonden, of is het gewoon een fout in WhatsApp?

Dit is overigens niet altijd het geval, hij werkt soms namelijk wel gewoon goed, dat ik op tijd een melding krijg etc.

heb ik ook last van (htc wildfire)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 08:12

jmk

Ik wil graag door middel van RSS op de hoogte worden gehouden van de beste Apps en Games die er zijn, vooral de nieuwe releases en aankondigingen.

Nu weet ik dat er op Google natuurlijk tal van dit soort sites te vinden zijn die ook RSS hebben, maar wat is nou de beste? :) En dit topic volg ik al!

Ik ga trouwens ook mijn SGS rooten en de oude market erop zetten, want installeren lukt niet eens. blijft laden.

Yippie kayak, other buckets!

Anoniem: 345029

Ik heb al op google en in dit topic gezocht en in de vorige maar kan het niet vinden. Ik wil graag mijn naam veranderen die bij een reactie in de market komt te staan. Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen. Kan 't eigenlijk wel?
jmk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:43:
Ik ga trouwens ook mijn SGS rooten en de oude market erop zetten, want installeren lukt niet eens. blijft laden.
Je kan bij applicaties -> alles, ook de update verwijderen. Dan heb je weer de oude market.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 345029 op 28-09-2011 22:14 ]

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-06 23:10
Ik heb sinds de laatste update van Missed It! dat deze geen twitter berichten, Whatsapp berichten en Gmail mails weer geeft. Alleen gemiste oproepen en sms wordt nog weergegeven.
Ken iemand dit probleem of weet iemand de oplossing?

ps. Voordat iemand gaat zeuren, applicatie is gewoon aangeschaft (legaal)

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 22:39

TRaSH

koffie ?

heb ik nog nooit last van gehad,
heb wel eens een vertraging gehad van enkele secondes maar nooit meer dan een minuut.
slechts ontvangst bij je in de buurt ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Anoniem: 135195

Heb ik ook op m'n Desire HD. Eigenlijk nogal onbetrouwbaar, dat Whatsapp... Als het ECHT nodig is dat een bericht overkomt, sms ik altijd. Ik gebruik Whatsapp voornamelijk voor zaken die niet echt haast hebben.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 22:39

TRaSH

koffie ?

Sms wil ook niet direkt aankomen.
T mobile wil ze nog wel eens later versturen.
Heb dat al een paar keer gehad met vrienden van me die bij tmobile zitten.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Anoniem: 172410

Gerjannn schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:03:
Lockscreen: WidgetLocker (zn geld meer dan waard!)
Waarom? :)

• Mad Marty

Mad Marty

sanderdw schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:18:
Kon geen algemeen Android topic vinden (behalve het nieuws topic die al oud is). Dus dan plaats ik het even hier.

Ice Cream gelekt: http://www.engadget.com/2...ur-courtesy-of-a-lucky-e/
En toch kan het gewoon in Het grote Android-nieuws topic
Het heeft namelijk niets te maken met de Market of applicaties ;)
Anoniem: 345029 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:46:
Ik heb al op google en in dit topic gezocht en in de vorige maar kan het niet vinden. Ik wil graag mijn naam veranderen die bij een reactie in de market komt te staan. Maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen. Kan 't eigenlijk wel?

[...]
Dan moet je je naam in je Google-account aanpassen.

Rail Away!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 20:42
TRaSH schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:09:
[...]

heb ik nog nooit last van gehad,
heb wel eens een vertraging gehad van enkele secondes maar nooit meer dan een minuut.
slechts ontvangst bij je in de buurt ?
Nee, ik heb op die momenten gewoon goede wifi ontvangst en als ik geen wifi meer heb schakelt hij over naar mobiel internet.

• avec_style
  • Laatst online: 14:00
Dutchmania schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:52:
Ik heb sinds de laatste update van Missed It! dat deze geen twitter berichten, Whatsapp berichten en Gmail mails weer geeft. Alleen gemiste oproepen en sms wordt nog weergegeven.
Ken iemand dit probleem of weet iemand de oplossing?

ps. Voordat iemand gaat zeuren, applicatie is gewoon aangeschaft (legaal)
Dit heb ik uit het forum:

Widget is not showing any notification for my applications!
First of all, check that you have enabled Missed It! as an Accessibility Service in System Settings ("Settings > Accessibility > Accessibility services"), and that the "Accesibility" checkbox in the same page is also enabled. I have noticed that this option becomes sometimes unchecked after an application update. Check also that you have included the application(s) your are interested in both a) the monitored elements list and b) the output format string. Please pay attention that the parameters you include in the output format string are correct. See the application help and, in doubt, post your string here

Bovenstaande heeft bij mij gewerkt. Je moet MissedIt dus nog extra rechten geven. Dan ziet het namelijk alle apps die een notificatie geven.

• Fox51Mulder
  • Laatst online: 16-02-2022

Misschien dat de app "plan b" van lookout mobile security in de android market is wat je zoekt.

Anoniem: 8504

Fox51Mulder schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:38:
[...]

[...]

Misschien dat de app "plan b" van lookout mobile security in de android market is wat je zoekt.
Yeah! Thanks! Even geprobeerd op mijn nieuwe toestel en dit werkt gewoon! Nu maar hopen dat de knakker die mijn toestel heeft hem eens koppelt aan internet.. Dan.. Kick in the doors!

Anoniem: 345029

Mad Marty schreef op donderdag 29 september 2011 @ 06:35:
Dan moet je je naam in je Google-account aanpassen.
Oke bedankt, ik zal er vanavond eens naar kijken. Heb dat in het verleden ook al eens gedaan maar heb het toen niet gevonden. Gewoon de naam die ook bij mijn verstuurde emails komt te staan? Of in een apart tabje. Dit omdat ik de eerste keer mijn naam in kon voeren toen de Market voor het eerst opstarte en die is anders dan mijn emailnaam. Ik zie het vanavond wel.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:28
@us11111 Op de Samsung SGS2 zit ook standaard een tracking app geïnstalleerd, die je wel zelf had moeten activeren.

Je kan de telefoon tracken, locken, wipen, uitlezen via http://www.samsungdive.com

Anoniem: 286128

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:06:
[...]

Yeah! Thanks! Even geprobeerd op mijn nieuwe toestel en dit werkt gewoon! Nu maar hopen dat de knakker die mijn toestel heeft hem eens koppelt aan internet.. Dan.. Kick in the doors!
Hoop ik wel dat Lookout 'rechten' heeft om de GPS te starten :). Het werkt verder
goed hoor, daar niet van, maar dat wel 1 van de voorwaarden. En volgens mij gaat
deze niet altijd op ;).

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:06:
[...]

of hij is slim en zet er een nieuwe rom op zonder beveiligings apps

ora et labora

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:31

dbzfan

Nee.

Ik heb seekdroid geinstalleerd op m'n phone.. werkt ook prima.

Het vergroot de kansen dat je je telefoon vind toch weer met een aantal %..
En ook fijn dat je alles kan wipen..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.