Android Market en applicaties - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:52:
En wat bedoel je hier dan mee? Hoe wil jij een 3VCard noemen dan?
Dat ik het niet in de TS ga verwerken nu, omdat een WireCard / 3VCard enzovoort imho algemeen bekend zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36
CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:10:
[...]

Dat ik het niet in de TS ga verwerken nu, omdat een WireCard / 3VCard enzovoort imho algemeen bekend zijn.
Ik ben al heel lang een tweaker, ben wereldwijs en ben een geek, maar ik wist hier toch echt niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

418O2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:14:
[...]

Ik ben al heel lang een tweaker, ben wereldwijs en ben een geek, maar ik wist hier toch echt niet van...
Moet je voor de grap toch maar eens de topicwaarschuwing lezen voordat je wat post, daar staat het creditcard verhaal in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36
janvanduschoten schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:18:
[...]

[mbr] Moet je voor de grap toch maar eens de topicwaarschuwing lezen voordat je wat post, daar staat het creditcard verhaal in.[/mbr]
Die heb ik wel gelezen vriend, maar ik opper ook alleen maar om die info in de SP op te nemen opdat mensen dat makkelijk kunnen vinden.

En aangezien jullie de moeite hebben genomen om het in de waarschuwing op te nemen, ben ik vast niet de eerste die dit niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hier op GoT hebben we rechts bovenin je scherm een oldskool zoekvakje, daar kun je het makkelijk op vinden, vriend. Omdat dit al zeer vaak is besproken en offtopic is hier heb ik het in de topicwaarschuwing gezet. Deze discussie hoort hier ook niet thuis, die mag per dm of het feedback topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

*weg* commentaar op bijsturing mag via DM of mail

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 07-09-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: That's fine :)

[ Voor 92% gewijzigd door CLB op 07-09-2011 13:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Voor de laatste keer; Discussies over een betaalmethode horen hier niet niet thuis. Ook discussies over hoe of wat en welke andere online betaalmogelijkheden er zijn horen hier niet, het staat jullie vrij een topic te starten in het Shopping Forum. Zoals in de Topic Waarschuwing staat zal er actief worden gemod op berichten van users die zich niet aan de topic regels houden!

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 07-09-2011 16:59 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Weg, zie hierboven.

[ Voor 98% gewijzigd door janvanduschoten op 07-09-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 22:00

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Vandaag VLC Direct Pro geinstalleerd. Wat een vet programma zeg! Je kunt zowel VLC besturen vanaf je mobiel (inclusief het browsen naar bestanden op je PC om af te spelen) als streamen naar je mobiel. Een 720p tv aflevering is binnen enkele seconden gebuffert en speelt moeiteloos af op m'n EVO 3D. Standaard wordt getranscode naar 1mbit maar de max is 4 en dat trekt m'n mobiel ook nog makkelijk (op 960x540). Voor audio is in te stellen dat deze niet omgezet wordt en dat is ook helemaal niet nodig. Ik heb 'm voor de grap ook even een 1080p film laten streamen en dat ging nog net.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 22:03
i7x schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:10:
Vandaag VLC Direct Pro geinstalleerd. Wat een vet programma zeg! Je kunt zowel VLC besturen vanaf je mobiel (inclusief het browsen naar bestanden op je PC om af te spelen) als streamen naar je mobiel. Een 720p tv aflevering is binnen enkele seconden gebuffert en speelt moeiteloos af op m'n EVO 3D. Standaard wordt getranscode naar 1mbit maar de max is 4 en dat trekt m'n mobiel ook nog makkelijk (op 960x540). Voor audio is in te stellen dat deze niet omgezet wordt en dat is ook helemaal niet nodig. Ik heb 'm voor de grap ook even een 1080p film laten streamen en dat ging nog net.
Dit lijkt me nou een ideale setup i.c.m. een SG Tablet 10.1 :)

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:18

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is er een app om je telefoon zeg om 23:00 uur uit te schakelen?

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:59
sander817 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:53:
Tasker.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tasker O+

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke PDF-reader.
Ik heb nu Adobe Reader (want stond toch al op telefoon), maar dat is echt vre-se-lijk langzaam. Scrollen en in- en uitzoomen gaat enorm traag (en aan de telefoon ligt het niet).

Wie weet een goed alternatief?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik EZpdf reader. kost wel 1 of 2 euro. Maar ik vind het het zeker waard. Zeer prettig en goed imho.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik -a la sony ericsson- door het gedrukt houden van de volumeknop naar het volgende nummer kan skippen.

Heb rocker al geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter.

• sander817

sander817

is er niet een simpele app voor die taak?
Volgens mij bestaat er wel zoiets als 'buttonchanger' ofzo...

sander817 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:53:
Bedoel je echt geheel uitschakelen of gewoon bepaalde zaken uitschakelen? Want Sweet Dreams is wellicht ook wel wat anders.

• sander817

sander817

geheel uitschakelen bedoel ik

• Frank Martin
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Ik heb de DB Navigator (Duitse reisplanner) geinstalleerd (https://market.android.com/details?id=de.hafas.android.db ). Via WiFi loopt het opvragen van reisadviezen zonder enig probleem; via 2G/3G (Hi) krijg ik continu een 'server error - request failed' te zien op mijn Galaxy S2 (Android 2.3.3)

Zou iemand die app ook eens kunnen installeren en via 2G/3G eens reisadvies opvragen (Hamburg-Berlijn ofzo), dan weet ik in ieder geval of het aan mijn telefoon ligt. Ik snap er geen fluit meer van.

• Dwazer
Frank Martin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:08:
Ik heb de DB Navigator (Duitse reisplanner) geinstalleerd (https://market.android.com/details?id=de.hafas.android.db ). Via WiFi loopt het opvragen van reisadviezen zonder enig probleem; via 2G/3G (Hi) krijg ik continu een 'server error - request failed' te zien op mijn Galaxy S2 (Android 2.3.3)

Zou iemand die app ook eens kunnen installeren en via 2G/3G eens reisadvies opvragen (Hamburg-Berlijn ofzo), dan weet ik in ieder geval of het aan mijn telefoon ligt. Ik snap er geen fluit meer van.
Weet je via welke server de app deze aanvraag wil doen? Wellicht dat Hi deze toegang blokkeert i.v.m. rechten?

• Frank Martin
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Nee, dat weet ik niet? Hoe zou ik daar achter kunnen komen en waarom zou Hi zoiets blokkeren?

/edit
ik heb trouwens eens wat zitten proberen. Op het moment dat ik in een browser http://m.bahn.de opvraag via Hi krijg ik direct een 404 voor m'n kiezen. op het moment dat ik dat via KPN doe werkt het wel. Het lijkt er dus op Hi iets tegenhoudt of blokkeert.

[ Voor 58% gewijzigd door Frank Martin op 08-09-2011 12:57 ]

• Retir
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ik ben op zoek naar een goed app waarmee ik een andere Tab kan overnemen.

Concreet: mijn moeder heeft een Galaxy Tab en ik heb er zelf ook 1, is er een app die ik mijn Tab kan zetten zodat ik haar Tab op afstand kan overnemen als haar iets niet lukt en ze mijn hulp nodig heeft. Uiteraard mag het ook een app zijn waarmee ik via mijn laptop haar Tab kan overnemen.

Ik heb al binnen de market gezocht maar kan daar eigenlijk niet zo wat vinden, misschien dat hier iemand een idee heeft?

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-06 20:12
Ja, op XDA developers staat daar een applicatie voor: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=748914

Heb je wel root-toegang voor nodig op het tablet, maar dat is natuurlijk uit veiligheidsoverwegingen. Zou nogal gek zijn als elke willekeurige app je scherm kan bedienen ;)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:42

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een andere mogelijkheid is een VNC server bij je moeders Tab en client op je eigen Tab installeren. Dan kan je ook vanuit elke browser of vnc-client je moeder helpen. Voor de server heb je ook root-toegang nodig.

• Retir
  • Laatst online: 12-05 17:48
Dank je wel allebei voor de reacties! De vnc server-client oplossing is denk ik goed genoeg wat ik ermee van plan ben. Ik ga ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09-2021
In de htc sense op mijn htc desire hd zit een foto widget waar je door je album heen flipt op groot formaat.
Nu heb ik go launcher er op staan en weet iemand of die widget daar ook op kan draaien want ik vindt hem erg mooi. Ik weet dat dit standaard niet gaat, help graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:14:
In de htc sense op mijn htc desire hd zit een foto widget waar je door je album heen flipt op groot formaat.
Nu heb ik go launcher er op staan en weet iemand of die widget daar ook op kan draaien want ik vindt hem erg mooi. Ik weet dat dit standaard niet gaat, help graag.
[google=htc photo widget]
Zo te zien willen wel meer mensen dat. Ik zou zeggen kijk wat rond bij de eerste paar hits op XDA of androidforums, en probeer wat je mooi / handig vind. Ik weet zo uit mijn hoofd geen widget die foto's weer kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:41:
[...]

[google=htc photo widget]
Zo te zien willen wel meer mensen dat. Ik zou zeggen kijk wat rond bij de eerste paar hits op XDA of androidforums, en probeer wat je mooi / handig vind. Ik weet zo uit mijn hoofd geen widget die foto's weer kan geven.
Natuurlijk heb ik dat al gedaan maar daar was ook niets te vinden behalve mensen die het zelfde willen.
Sorry dat ik dat was vergeten te vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:18:
[...]

Natuurlijk heb ik dat al gedaan maar daar was ook niets te vinden behalve mensen die het zelfde willen.
Sorry dat ik dat was vergeten te vermelden
Heb je ook al wat van die programma's geprobeerd? Ik neem aan dat er niet alleen maar gezegd wordt dat ze het graag willen maar dat het niet kan? Er moeten wel verschillende foto widgets zijn neem ik aan. Of ze net zo goed / mooi werken als die van Sense weet ik niet. Iets breder is zoeken naar picture widget, maar dan krijg je op het eerste gezicht ongeveer dezelfde programma's. Foto's zijn immers ook gewoon plaatjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:14:
Zoals ik vanmorgen al heb gemeld in je topic, Foto widget , graag meer eigen inzet tonen. Ik bedoelde niet dat je exact dezelfde vraag moet copy&pasten in een ander topic, ik bedoelde zelf zoeken in de market en probeer er een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• td1964
gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:22:
[...]

Heb je ook al wat van die programma's geprobeerd? Ik neem aan dat er niet alleen maar gezegd wordt dat ze het graag willen maar dat het niet kan? Er moeten wel verschillende foto widgets zijn neem ik aan. Of ze net zo goed / mooi werken als die van Sense weet ik niet. Iets breder is zoeken naar picture widget, maar dan krijg je op het eerste gezicht ongeveer dezelfde programma's. Foto's zijn immers ook gewoon plaatjes....
Ja ik heb er al diverse geprobeerd de enige die er in de buurt komt is Turle Photoframe widget, de rest zijn voornamelijk slide shows en dat wil ik nou juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:31:
[...]

Ja ik heb er al diverse geprobeerd de enige die er in de buurt komt is Turle Photoframe widget, de rest zijn voornamelijk slide shows en dat wil ik nou juist niet.
Welke eisen stel je aan de widget? Tussen de regels door lees ik ongeveer het volgende
- moet handmatig naar een volgende foto kunnen gaan
- moet foto's weergeven (dus niet alle plaatjes --> je moet mappen kunnen selecteren waar hij foto's uit leest?)
- overgangseffecten (flippen) is leuk?

Welke heb je precies geprobeerd en waarom voldoen ze niet?
- slideshow (<widget naam 1>, <widget naam 2>, <widget naam 3>)
- niet in te stellen
- lelijk (en waarom? dikke rand, stomme kleur, chinese tekens enz.)

Wat mis je nog in Turle Photoframe waardoor je toch verder zoekt?

als je dat soort info geeft, laat je zien wat je geprobeerd hebt, en geven mensen geen suggesties die voor jou al afgevallen zijn. Ook is het met gedetailleerdere vragen makkelijker om een specifiek antwoord te geven.

verder met janvandusschoten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 12:15
Frank Martin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:50:
Nee, dat weet ik niet? Hoe zou ik daar achter kunnen komen en waarom zou Hi zoiets blokkeren?

/edit
ik heb trouwens eens wat zitten proberen. Op het moment dat ik in een browser http://m.bahn.de opvraag via Hi krijg ik direct een 404 voor m'n kiezen. op het moment dat ik dat via KPN doe werkt het wel. Het lijkt er dus op Hi iets tegenhoudt of blokkeert.
Even je APN instellingen aanpassen. Voor mobiel internet in plaats van portalmmm.nl alleen een . invoeren.
Dan loopt het verkeer niet meer via de proxy van hi en word er ook niets meer geblokkeerd.

Anoniem: 103399

ben op zoek naar een app die een specifieke telefoonnummer kan blokkeren zowel uitgaand als inkomend..heb al een enkele apps geprobeerd die beweren dat ze het kunnen .. maar wanneer ik de nummer dial gaat het gewoon over :(.. dus: callfilter en oproep blocker zijn a no go

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben op zoek naar een goede muziekspeler, heb er al een paar geprobeerd, maar alle lijken ze moeite te hebben met nummers van meer dan 2 uur.

zodra ik ong 5 minuten wil skippen springt ie terug....
en ik hoef geen cover flow.

na kiss music player en nog een ander te hebben gebruikt lijkt winamp een goede :)

@gen c mijn "contactenlijst" heeft bij ieder contact de optie "blokeer deze gebruiker telefoon"
al geprobeerd? geen app voor nodig :) ik heb get standaard op mn htc

[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 10-09-2011 18:16 ]

ora et labora

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
@GenC eset kan dit. zelfs voor sm/mms en ook voor telefoonnummers. https://market.android.co...ems&feature=search_result

even getest met een nummer wat niet in mijn tel.lijst staat, en die kan ik ook niet bellen als ik dit bij de antsam heb ingesteld.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wie o wie heeft er handige apps voor Dual Sim telefoons :? Met name bij elkaar passende apps voor contacten, bellen en sms.

• Contacten: ik gebruik Go Contacts Ex waarin ik twee groepen kan maken: werk en prive. Dit werkt, maar de software laadt soms traag.
• Bellen: ook hiervoor gebruik ik Go Contacts. Ook soms traag met starten.
• Sms: hiervoor gebruik ik de standaard Android SMS app. Werkt goed, alleen ondersteunt deze geen groepen. Alternatieven: Go SMS Pro en Handcent, de twee populairste apps. Beide werken met groepen, maar versturen alleen via sim1. Edit: ook maar even chompSMS en pansiSMS geprobeerd, maar die ondersteunen groepen en twee sim kaarten allebei niet goed.

Dus wie helpt mij aan een mooie dual sim app om te sms'en en bellen. Vereiste: werken met groepen en met twee sims overweg kunnen. Als bonus graag een snelle app :P.

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 10-09-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
hoe werkt de fm radio bij jullie.
bij mij geeft vrijwel alles storing (538, 3FM etc.) alleen heel soms als ik goed zit geeft hij geluid maar zo snel ik beweeg is er weer storing =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:22

TRaSH

koffie ?

ben eigenlijk opzoek naar een photo/camara shutter app/add on.
als je een foto neemt dat je op je scherm dan zo een oudewetste lens open dicht ziet in een cirkel form.
moeilijk uitleggen hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

heb gezocht op de market met verschillende termen maar kon niks vinden,
kreeg veelal gewoon camara apps/replacements

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 15:34

JAMF

010 the number of the best

Retir schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:37:
Ik ben op zoek naar een goed app waarmee ik een andere Tab kan overnemen.

Concreet: mijn moeder heeft een Galaxy Tab en ik heb er zelf ook 1, is er een app die ik mijn Tab kan zetten zodat ik haar Tab op afstand kan overnemen als haar iets niet lukt en ze mijn hulp nodig heeft. Uiteraard mag het ook een app zijn waarmee ik via mijn laptop haar Tab kan overnemen.

Ik heb al binnen de market gezocht maar kan daar eigenlijk niet zo wat vinden, misschien dat hier iemand een idee heeft?
Teamviewer ?? of kan die nou alleen maar vanaf een Android een PC / mac overnemen ?

*checkt - ja dus, android toestel aleen als remote beheerder

[ Voor 10% gewijzigd door JAMF op 11-09-2011 14:01 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 23:52

SomerenV

It's something!

Geen idee of het hier al langs is gekomen maar ik ben vandaag via via bij een hele gave app terecht gekomen:
de app heet Unified Remote en je kunt er je pc mee besturen via je WLAN netwerk. Vertraging is echt véél minder dan ik gedacht had (bijna niet merkbaar) en je hebt verschillende remotes tot je beschikking. Echt een heerlijke app :) Zelf kijk ik regelmatig series of films vanuit m'n bed en moet ik opstaan als ik iets anders op wil zetten, het uit wil zetten, etc, maar nu gaat dat gewoon vanaf m'n telefoon =D

http://www.unifiedremote.com/faq

Er is een free version en een betaalde versie. Zeker de moeite waard om eens te kijken ^^

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
sijz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:39:
[...]

Ik snap de reacties wel, het is heerlijk om af te kunnen geven op een product. Die chinezen maken ook heel veel troep. Heb daar verscheidene producten gekocht en tot nu toe was de kwaliteit goed. Maar heb zat andere ervaringen gelezen. Maar goed on topic:

Begrijp dat android zelf ook een batterijbeheer heeft. Echter geeft deze niet de ampere aan en dat is nou net wat ik zoek. Heb vele battery apps uit de market geprobeerd. Ook zaten er apps tussen die de voltage toonde, maar net niet de ampere.
Ik weet dat je met een digitale multimeter de ampere ook moet kunnen testen. Alleen heb ik zo'n meter niet in mijn bezit. Vandaar dat ik een app zoek die hetzelfde kan.
Sijz,
ik heb vandaag de ES Taskmanager app geinstalleerd en als je de app start kun je ook info over je telefoon opvragen. Ga vervolgens naar het tabje, battery. En daar kan ik in ieder geval de batterij details zien. Zo geeft hij bij mijn samsung galaxy s2 aan: 3868 mV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

DVRIES schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:27:
[...]

Sijz,
ik heb vandaag de ES Taskmanager app geinstalleerd en als je de app start kun je ook info over je telefoon opvragen. Ga vervolgens naar het tabje, battery. En daar kan ik in ieder geval de batterij details zien. Zo geeft hij bij mijn samsung galaxy s2 aan: 3868 mV.
Klopt als een bus, maar hij zoekt de amperes, kijken maar naar je quote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DVRIES, uitgebreide info? Ik zit op CM7, maar mis toch de wat gedetailleerdere informatie
(over de accu) is dat via ES Taskmanager wel zó of? Of enkel de gezondheid?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 12-09-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
sijz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:39:
[...]

Ik snap de reacties wel, het is heerlijk om af te kunnen geven op een product. Die chinezen maken ook heel veel troep. Heb daar verscheidene producten gekocht en tot nu toe was de kwaliteit goed. Maar heb zat andere ervaringen gelezen. Maar goed on topic:

Begrijp dat android zelf ook een batterijbeheer heeft. Echter geeft deze niet de ampere aan en dat is nou net wat ik zoek. Heb vele battery apps uit de market geprobeerd. Ook zaten er apps tussen die de voltage toonde, maar net niet de ampere.
Ik weet dat je met een digitale multimeter de ampere ook moet kunnen testen. Alleen heb ik zo'n meter niet in mijn bezit. Vandaar dat ik een app zoek die hetzelfde kan.
In de OP staat bij de widgets de "Battery Monitor Widget", die geeft het Voltage, Amperage, Temperatuur, Wattage, Resterende tijd en de procenten aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
janvanduschoten schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:17:
[...]

Klopt als een bus, maar hij zoekt de amperes, kijken maar naar je quote ;)
oh lol, je hebt gelijk :D tja, ik had zijn vraag een paar dagen gelezen en vandaag liep ik hier tegenaan dus dacht ik het goede antwoord te kunnen geven :p

naja, TifKag heeft al een mooie oplossing gegeven die ik later eens ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TifKag schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:49:
[...]

In de OP staat bij de widgets de "Battery Monitor Widget", die geeft het Voltage, Amperage, Temperatuur, Wattage, Resterende tijd en de procenten aan !
En als ik nou een app zoek en geen widget? ;)
á la MIUI batterij meter

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 12-09-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SomerenV schreef op maandag 12 september 2011 @ 02:14:
Geen idee of het hier al langs is gekomen maar ik ben vandaag via via bij een hele gave app terecht gekomen:
de app heet Unified Remote en je kunt er je pc mee besturen via je WLAN netwerk. Vertraging is echt véél minder dan ik gedacht had (bijna niet merkbaar) en je hebt verschillende remotes tot je beschikking. Echt een heerlijke app :) Zelf kijk ik regelmatig series of films vanuit m'n bed en moet ik opstaan als ik iets anders op wil zetten, het uit wil zetten, etc, maar nu gaat dat gewoon vanaf m'n telefoon =D

http://www.unifiedremote.com/faq

Er is een free version en een betaalde versie. Zeker de moeite waard om eens te kijken ^^
Bedankt voor de tip! Ik wilde een VLC remote maar deze app is nog veel beter! Je kunt in feite gewoon je hele pc besturen, briljant! Zeker omdat ik ook winamp en zo gebruik. En voor slideshows/ppt presentatie etc. is het ook zeker handig. Kortom, ideaal!

Thnx SomerenV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Anoniem: 286128 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:02:
[...]

En als ik nou een app zoek en geen widget? ;)
á la MIUI batterij meter
Dan zoek je nog even door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 13:14
Weet er iemand een flip clock die daadwerkelijk de HTC-achtige/MIUI-achtige animatie heeft? Ik heb een live wallpaper gehad (ik wil echter gewoon een widget), en Animating Flip clock (die is helaas te klein), maar nog niet het gewenste resultaat verkregen. Iemand die weet of er zo iets bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TifKag schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:27:
[...]

Dan zoek je nog even door :)
Maar geen suggesties dus?

Bedankt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

imeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:25:
Weet er iemand een flip clock die daadwerkelijk de HTC-achtige/MIUI-achtige animatie heeft? Ik heb een live wallpaper gehad (ik wil echter gewoon een widget), en Animating Flip clock (die is helaas te klein), maar nog niet het gewenste resultaat verkregen. Iemand die weet of er zo iets bestaat?
Misschien is mClock iets voor je, of Make Your Clock Widget

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 13:14
Pierre61 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:00:
[...]

Misschien is mClock iets voor je, of Make Your Clock Widget
Ja, maar die geeft die animatie niet (naar mijn weten). Daar gaat het me juist om :9 Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb nog een leuke app voor in het lijstje: waterpas
http://market.android.com/details?id=net.androgames.level

[ Voor 32% gewijzigd door mrc4nl op 12-09-2011 23:51 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Weet iemand misschien of je Layar ook kunt gebruiken als je geen camera hebt op je apparaat, maar wel externe GPS? Dom van mij Layar werkt volgens mij sowieso niet als je geen internet verbinding hebt :) :/.

Even rondgekeken in de Android Market en ik vind de prijzen eigenlijk best hoog zo op het eerste gezicht vergeleken met de App Store.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 13-09-2011 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:27
Ik ben op zoek naar een muziekspeler voor mijn Archos 70. Wat ik wil is een speler zoals Winamp op de pc. Dus met kolommen met daarin artiest, titel, album, duur van nummer. En deze kan ik liefst dan ook per stuk sorteren.

Dus:
lied 1 | artiest 1 | album 1 | 1:11
lied 2 | artiest 1 | album 1 | 2:22

De spelers voor android hebben zover ik kan niet deze functie niet. De nummers komen in één kolom onder elkaar te staan met ook de artiest eronder geschreven.

Dus:
lied 1 | 1:11
artiest 1
-----------------
lied 2 | 2:22
artiest 2

Dit laatste is leuk op ene klein schermpje, maar op de archos met ik 7" ter beschikking en moeten de nummers ook gewoon naast elkaar passen.

Heetf iemand een tip?
Al gebruikt: standaard android speler, winamp, music player pro. En anderen in de market wel bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
imeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:49:
[...]

Ja, maar die geeft die animatie niet (naar mijn weten). Daar gaat het me juist om :9 Toch bedankt :)
Heb je deze ook gezien? De eerste afbeelding lijkt toch verdacht veel op HTC. Heb zelf een HTC dus nooit geprobeerd, maar hebben er naar gezocht voor een vriend die DE Samsung had.
https://market.android.com/details?id=com.anddoes.fancywidgets&feature=search_result

Ook de Beautiful Widgets uit de Market doet zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
imeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:49:
[...]

Download de Weather & Toggle Widget
Download IN het programma de H7C Skin
Download de Weather Widget Forecast Addon voor de animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Laatst online: 26-06 14:43
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:08:
Even rondgekeken in de Android Market en ik vind de prijzen eigenlijk best hoog zo op het eerste gezicht vergeleken met de App Store.
Echt waar? Heb je wat voorbeelden van prijsvergelijkingen van vergelijkbare apps?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:31
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36673440

leugenaar :+)

ok ik ben op zoek naar een notifier voor bijv mail sms, gemiste oproepen, ( gekleurd rondje met daarin cijfer)
ik gebruik ADW launcher, en heb dus niet de standaard iconen, dus de standaard notifiers werken niet.

ik heb ADW noitifier geinstallerd, maar dat is niet je van het.... dus iemand anders nog enige opties?

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMS unread count
Of MissedIT (als je een widget wilt)

(of een andere launcher ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:08:
SMS unread count
Of MissedIT (als je een widget wilt)

(of een andere launcher ;))
ja sms unread count is alleen voor sms dus... dat schiet niet heel erg veel op :P

en welke launcher heeft dit standaard als optie...?

[ Voor 8% gewijzigd door [Remmes] op 13-09-2011 11:10 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wilde dat dus ook, dus ben op een andere launcher overgestapt ;).
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar zó ziet het er
nu bij mij uit:

http://fc08.deviantart.ne...__by_hetratje-d47bhuu.jpg

(groen bolletje met count)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:11:
Ik wilde dat dus ook, dus ben op een andere launcher overgestapt ;).
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar zó ziet het er
nu bij mij uit:

http://fc08.deviantart.ne...__by_hetratje-d47bhuu.jpg

(groen bolletje met count)
is kleur aan te passen of niet? en welke launcher is dat?

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QQLauncher! En kleuren kun je aanpassen ja, als je je .APK van de launcher
decompiled, verandert en weer een installeerbaar maakt. Weet niet of je dat
helemaal moet willen, maar als ik moet assisteren kan ik mogelijk wel helpen
(als je op CM7 zit dan hè ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
heb geprobeerd foon te rooten, niet gelukt, geen CM dus

google moet het makkelijker maken zelf dingen aan te passen..
heb zelf geprobeerd ADW thema te veranderen, zodat eigen gemaakte iconen in app lijst komen, heb aantal programma's geprobeerd om te signen, maar lukt op 1 of andere manier niet echt ( kan komen omdat Java files niet openen, dus moet via .bat openen, terwijl op VM wel gewoon opent.. dus misschien daar op maar eens proberen te signen)

[ Voor 20% gewijzigd door [Remmes] op 13-09-2011 11:23 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Google is het meest tweakable/customizable van alle mobiele OS'en.
Kan echt alles doen verder als ik iets wil aanpassen. Helaas is 't wel
afhankelijk van welke launcher je gebruikt, welke widgets je hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:24:
Google is het meest tweakable/customizable van alle mobiele OS'en.
Kan echt alles doen verder als ik iets wil aanpassen. Helaas is 't wel
afhankelijk van welke launcher je gebruikt, welke widgets je hebt etc.
ja ok, veel vrijheid, maar om alles goed te benutten moet je telefoon eigenlijk gewoon geroot zijn... HTC moet opschieten XD

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:28
Remmes_NT schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:26:
ja ok, veel vrijheid, maar om alles goed te benutten moet je telefoon eigenlijk gewoon geroot zijn... HTC moet opschieten XD
Om een andere Launcher te gebruiken is root niet nodig. Probeer GoLauncher eens, ook thema's zat voor.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:32:
[...]

Om een andere Launcher te gebruiken is root niet nodig. Probeer GoLauncher eens, ook thema's zat voor.
dat snap ik, maar ik bedoel meer om echt de telefoon volledig te benutten... :P

ik zal wel eens andere launchers proberen,en anders heb ik maar pech :+

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 04:53

M.I.G.

[like an alien]

Groentenboer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:27:
[...]

Dat is al eerder behandeld: Groentenboer in "Android Market en applicaties - Deel 12"

[...]

[...]

Je kan de inlogcode niet opslaan.
Nog even een nawee op de Rabo Internet Bankieren verhaal. Bij het intoetsen van de inlogcode zie je eerst snel het nummer en dan verdwijnt dit achter een * . Is het ook mogelijk om dit uit te zetten? Zodat je bij wachtwoorden en inlogcodes geen preview te zien krijgt als je deze intoetst. Lijkt mij Android gedrag of is dat applicatie afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
M.I.G. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:01:
[...]

Nog even een nawee op de Rabo Internet Bankieren verhaal. Bij het intoetsen van de inlogcode zie je eerst snel het nummer en dan verdwijnt dit achter een * . Is het ook mogelijk om dit uit te zetten? Zodat je bij wachtwoorden en inlogcodes geen preview te zien krijgt als je deze intoetst. Lijkt mij Android gedrag of is dat applicatie afhankelijk?
Android:

"Instellingen --> Locatie en beveiliging --> Wachtwoorden --> Wachtwoorden zichtbaar" uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

joep doei schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:21:
[...]

Echt waar? Heb je wat voorbeelden van prijsvergelijkingen van vergelijkbare apps?
Eigenlijk valt het reuze mee. Zo zie je maar dat eerste indruk niet altijd correct is :).

In de App store zijn ze 0,79 cent.
Sprinkle - 1,01 euro
Fruit Ninja - 0,89 euro
Uno - 2,39
Documents to Go - normaal 22 euro oid nu (13,99 App store)

Goedkoper van enkele centen tot meer dan een euro:
Cut the rope
Doodle jump
Shazam Encore
Tunnel In Radio Pro
Reckless Getaway
Soundhound
Asphalt 5
Angry Birds gratis

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:08
Sinds de laatste update van Facebook te hebben geinstalleerd zie ik zo nu en dan dat er GPS connectie wordt gemaakt.

Iemand een idee hoe ik dit kan uitzetten?
GPS uitschakelen lijkt me =)

• ChiMan
Ik wil dat Facebook niet aan de haal gaat met GPS. Voor andere apps heb ik geen moeite ermee.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met LBE Privacy Guard kan je per app aangeven wat ze wel en niet mogen (GPS, telefooninfo, internetverbinding, contacts bekijken, etc).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
anandus schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
Met LBE Privacy Guard kan je per app aangeven wat ze wel en niet mogen (GPS, telefooninfo, internetverbinding, contacts bekijken, etc).
Tnx voor de link. Wat wel vreemd is dat er geen enkele geschreven review bij staat, alleen cijfers

• ChiMan
anandus schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
Mijn toestel is helaas niet geroot.
Iemand die een andere oplossing heeft?

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:27
kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:09:
Ik ben op zoek naar een muziekspeler voor mijn Archos 70. Wat ik wil is een speler zoals Winamp op de pc. Dus met kolommen met daarin artiest, titel, album, duur van nummer. En deze kan ik liefst dan ook per stuk sorteren.

Dus:
lied 1 | artiest 1 | album 1 | 1:11
lied 2 | artiest 1 | album 1 | 2:22

De spelers voor android hebben zover ik kan niet deze functie niet. De nummers komen in één kolom onder elkaar te staan met ook de artiest eronder geschreven.

Dus:
lied 1 | 1:11
artiest 1
-----------------
lied 2 | 2:22
artiest 2

Dit laatste is leuk op ene klein schermpje, maar op de archos met ik 7" ter beschikking en moeten de nummers ook gewoon naast elkaar passen.

Heetf iemand een tip?
Al gebruikt: standaard android speler, winamp, music player pro. En anderen in de market wel bekeken.
niemand?

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Over batterijen gesproken; kan ik een ervaring met jullie delen? Ik gebruik vrijwel vanaf het begin dat ik android heb de apps "batterij monitor widget" . Wat ik zo geweldig aan dit proggie vind is dat je het stroomverbruik van je apps kunt controleren in een history lijst; op elk moment van de dag. Je kunt zelfs instellen de interval waarmee hij het stroomverbruik peilt. Ook kun je de max capaciteit van je accu instellen; goddelijk mooi; de verhoudingen zijn daarmee ook gelijk veel inzichtelijker. Mooie grafische weergave van tal van dingen die je daarin zou willen zien, bijv. hoelang je met iets hebt gedaan bijv. en wanneer er de pieken in verbruik waren.

Een regelrechte aanrader voor de technicus die alles qua stroom en spanningsverbruik wilt weten. Er is een gratis en betaalde versie in Android Market voorhanden. Ik gebruik de gratis versie. Ik bezit 3 soorten batterijen, de originele a 1300 (dun), een mugen 1800 (dun) en een veritas 2400 (dik) mAh batterij.

Wanneer je de verbruiksstatistieken achtereenvolgends opslaat en nadien terugkijkt kun je vrijwel exact de werkelijke gebruiksduur van een bepaald type accu bepalen; voorwaarde is wel dat je steeds dezelfde handelingen (lees gebruikte apps) uitvoert op je smartphone. (ik heb een HDZ)

[ Voor 23% gewijzigd door racinfo op 15-09-2011 09:10 ]

• Ewivis
  • Laatst online: 26-06 15:28
Zijn er mensen met problemen met bijwerken van applicaties? Als ik bijwerken kies dan zal hij accepteren pagina moeten laten zien, maar daar blijft hij maar laden. Heb al gezocht op dit probleem op Google en GOT, maar niks kunnen vinden hierover...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
Ewivis schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
Zijn er mensen met problemen met bijwerken van applicaties? Als ik bijwerken kies dan zal hij accepteren pagina moeten laten zien, maar daar blijft hij maar laden. Heb al gezocht op dit probleem op Google en GOT, maar niks kunnen vinden hierover...
Heb ik soms ook ja. Lijkt vrij willekeurig ook; bij bijwerken ene applicatie gaat het gewoon goed en dan bij een andere app steeds niet. Paar uur later wil het dan bijvoorbeeld weer wel.

• MikeyMan
  • Laatst online: 16:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

racinfo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:57:
Over batterijen gesproken; kan ik een ervaring met jullie delen? Ik gebruik vrijwel vanaf het begin dat ik android heb de apps "batterij monitor widget" . Wat ik zo geweldig aan dit proggie vind is dat je het stroomverbruik van je apps kunt controleren in een history lijst; op elk moment van de dag. Je kunt zelfs instellen de interval waarmee hij het stroomverbruik peilt. Ook kun je de max capaciteit van je accu instellen; goddelijk mooi; de verhoudingen zijn daarmee ook gelijk veel inzichtelijker. Mooie grafische weergave van tal van dingen die je daarin zou willen zien, bijv. hoelang je met iets hebt gedaan bijv. en wanneer er de pieken in verbruik waren.

Een regelrechte aanrader voor de technicus die alles qua stroom en spanningsverbruik wilt weten. Er is een gratis en betaalde versie in Android Market voorhanden. Ik gebruik de gratis versie. Ik bezit 3 soorten batterijen, de originele a 1300 (dun), een mugen 1800 (dun) en een veritas 2400 (dik) mAh batterij.

Wanneer je de verbruiksstatistieken achtereenvolgends opslaat en nadien terugkijkt kun je vrijwel exact de werkelijke gebruiksduur van een bepaald type accu bepalen; voorwaarde is wel dat je steeds dezelfde handelingen (lees gebruikte apps) uitvoert op je smartphone. (ik heb een HDZ)
En wat voegt dit toe aan de standaard batterij weergave?
Die kan dat ook allemaal...

• djwb
  • Laatst online: 07-02 16:33
mijn toestel wil sinds kort helemaal niks meer updaten en ook installeren doet hij niet. Heel vaag. kan er ook niks over vinden.

Ik selecteer update, zie hem starten met downloaden en hij stopt er direct mee voordat de download werkelijk is gestart.

• Brad Pitt
MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:16:
En wat voegt dit toe aan de standaard batterij weergave?
Die kan dat ook allemaal...
Dat is natuurlijk pure onzin. Je kan er misschien veel mee, echter bij lange na niet zoveel als met die app.

• joep doei
  • Laatst online: 26-06 14:43
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:28:
[...]

Eigenlijk valt het reuze mee. Zo zie je maar dat eerste indruk niet altijd correct is :).

In de App store zijn ze 0,79 cent.
Sprinkle - 1,01 euro
Fruit Ninja - 0,89 euro
Uno - 2,39
Documents to Go - normaal 22 euro oid nu (13,99 App store)

Goedkoper van enkele centen tot meer dan een euro:
Cut the rope
Doodle jump
Shazam Encore
Tunnel In Radio Pro
Reckless Getaway
Soundhound
Asphalt 5
Angry Birds gratis
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dus soms duurder, soms goedkoper. Ik vroeg me al af waar de prijsverschillen door werden veroorzaakt, maar dat is dus niet aan de orde.

http://serve.infoteur.nl

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

djwb schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:19:
[...]

mijn toestel wil sinds kort helemaal niks meer updaten en ook installeren doet hij niet. Heel vaag. kan er ook niks over vinden.

Ik selecteer update, zie hem starten met downloaden en hij stopt er direct mee voordat de download werkelijk is gestart.
Misschien helpt het om de cache en gegevens te verwijderen van de Market.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Ewivis
  • Laatst online: 26-06 15:28
jelmervos schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:22:
[...]

Bij mij niet iig

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Anoniem: 88453

ChiMan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:21:
[...]

Mijn toestel is helaas niet geroot.
Iemand die een andere oplossing heeft?
Dan root je de telefoon toch gewoon.
Voor een Tweaker moet dat toch zeker geen probleem zijn.

• Brad Pitt
Anoniem: 88453 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:10:
Voor een Tweaker moet dat toch zeker geen probleem zijn.
Niet iedereen die een voetbalsite bezoekt kan voetballen, niet iedereen die een gerechtensite bezoekt is een kok en zeker niet iedereen die deze site bezoekt is een "tweaker". Was dat maar zo ;)

• djwb
jelmervos schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:22:
[...]

nee en ook clear data werkte niet.

• Brad Pitt
djwb schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:15:
nee en ook clear data werkte niet.
Heb het ook sporadisch en doe dan meestal even Wifi uit/aan, of andersom. Werkt (hier) ook wel eens.

• Minaaj
gwystyl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:08:
[...]

Gezien de hoeveelheid vragen hierover in elk topic, lijkt het noemen van het bestaan van virtuele creditcards me in ieder geval wel handig. Nog beter zou zijn als google checkout met PayPal en/of iDeal zou werken, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren (iig iDeal niet, PayPal zijn ze mee bezig?)
Ze zijn ook bezig met het brengen van betalen via telefoon rekening toch? heb altijd 3vcash gebruikt trouwens.

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 18:32
Dit exacte probleem heb ik vorige week ook gehad, donderdag en vrijdag en in het weekend had ik er last van. Op maandag heb ik een nieuwe update van mijn ROM geflashed en sindsdien gelukkig geen last meer.

• djwb
Brad Pitt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:16:
[...]

Heb het ook sporadisch en doe dan meestal even Wifi uit/aan, of andersom. Werkt (hier) ook wel eens.
toestel, 3g, wifi aan uit helpt ook niet :( :'(

Anoniem: 88453

Brad Pitt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:13:
[...]

Niet iedereen die een voetbalsite bezoekt kan voetballen, niet iedereen die een gerechtensite bezoekt is een kok en zeker niet iedereen die deze site bezoekt is een "tweaker". Was dat maar zo ;)
Dat klopt, maar het rooten van een telefoon is tegenwoordig zo simpel.
Met een paar klikken is de telefoon geroot en zelfs dat proces staat op verschillende websites beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
djwb schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:33:
[...]

toestel, 3g, wifi aan uit helpt ook niet :( :'(
wat verder in de speurtocht, nieuwe versie van de market geinstalleerd en ik krijg nu iig een melding:
error there is insufficient space on the device

betwijfel echter of hij klopt, a de oplossing op google (cache clearen van de market) werkt niet +
device memory 669 used 1.3 gb free
RAM 206 used 506 free
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.