Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben al heel lang een tweaker, ben wereldwijs en ben een geek, maar ik wist hier toch echt niet van...CLB schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:10:
[...]
Dat ik het niet in de TS ga verwerken nu, omdat een WireCard / 3VCard enzovoort imho algemeen bekend zijn.
Moet je voor de grap toch maar eens de topicwaarschuwing lezen voordat je wat post, daar staat het creditcard verhaal in.418O2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:14:
[...]
Ik ben al heel lang een tweaker, ben wereldwijs en ben een geek, maar ik wist hier toch echt niet van...
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Die heb ik wel gelezen vriend, maar ik opper ook alleen maar om die info in de SP op te nemen opdat mensen dat makkelijk kunnen vinden.janvanduschoten schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:18:
[...]
[mbr] Moet je voor de grap toch maar eens de topicwaarschuwing lezen voordat je wat post, daar staat het creditcard verhaal in.[/mbr]
En aangezien jullie de moeite hebben genomen om het in de waarschuwing op te nemen, ben ik vast niet de eerste die dit niet wist.
Anoniem: 286128
[ Voor 92% gewijzigd door pven op 07-09-2011 13:49 ]
[ Voor 92% gewijzigd door CLB op 07-09-2011 13:50 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 07-09-2011 16:59 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Dit lijkt me nou een ideale setup i.c.m. een SG Tablet 10.1i7x schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:10:
Vandaag VLC Direct Pro geinstalleerd. Wat een vet programma zeg! Je kunt zowel VLC besturen vanaf je mobiel (inclusief het browsen naar bestanden op je PC om af te spelen) als streamen naar je mobiel. Een 720p tv aflevering is binnen enkele seconden gebuffert en speelt moeiteloos af op m'n EVO 3D. Standaard wordt getranscode naar 1mbit maar de max is 4 en dat trekt m'n mobiel ook nog makkelijk (op 960x540). Voor audio is in te stellen dat deze niet omgezet wordt en dat is ook helemaal niet nodig. Ik heb 'm voor de grap ook even een 1080p film laten streamen en dat ging nog net.
Tasker.sander817 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:53:
is er een app om je telefoon zeg om 23:00 uur uit te schakelen?
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke PDF-reader.
Ik heb nu Adobe Reader (want stond toch al op telefoon), maar dat is echt vre-se-lijk langzaam. Scrollen en in- en uitzoomen gaat enorm traag (en aan de telefoon ligt het niet).
Wie weet een goed alternatief?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb rocker al geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter.
Anoniem: 404512
Bedoel je echt geheel uitschakelen of gewoon bepaalde zaken uitschakelen? Want Sweet Dreams is wellicht ook wel wat anders.sander817 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:53:
is er een app om je telefoon zeg om 23:00 uur uit te schakelen?
Zou iemand die app ook eens kunnen installeren en via 2G/3G eens reisadvies opvragen (Hamburg-Berlijn ofzo), dan weet ik in ieder geval of het aan mijn telefoon ligt. Ik snap er geen fluit meer van.
Weet je via welke server de app deze aanvraag wil doen? Wellicht dat Hi deze toegang blokkeert i.v.m. rechten?Frank Martin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:08:
Ik heb de DB Navigator (Duitse reisplanner) geinstalleerd (https://market.android.com/details?id=de.hafas.android.db ). Via WiFi loopt het opvragen van reisadviezen zonder enig probleem; via 2G/3G (Hi) krijg ik continu een 'server error - request failed' te zien op mijn Galaxy S2 (Android 2.3.3)
Zou iemand die app ook eens kunnen installeren en via 2G/3G eens reisadvies opvragen (Hamburg-Berlijn ofzo), dan weet ik in ieder geval of het aan mijn telefoon ligt. Ik snap er geen fluit meer van.
/edit
ik heb trouwens eens wat zitten proberen. Op het moment dat ik in een browser http://m.bahn.de opvraag via Hi krijg ik direct een 404 voor m'n kiezen. op het moment dat ik dat via KPN doe werkt het wel. Het lijkt er dus op Hi iets tegenhoudt of blokkeert.
[ Voor 58% gewijzigd door Frank Martin op 08-09-2011 12:57 ]
Concreet: mijn moeder heeft een Galaxy Tab en ik heb er zelf ook 1, is er een app die ik mijn Tab kan zetten zodat ik haar Tab op afstand kan overnemen als haar iets niet lukt en ze mijn hulp nodig heeft. Uiteraard mag het ook een app zijn waarmee ik via mijn laptop haar Tab kan overnemen.
Ik heb al binnen de market gezocht maar kan daar eigenlijk niet zo wat vinden, misschien dat hier iemand een idee heeft?
Heb je wel root-toegang voor nodig op het tablet, maar dat is natuurlijk uit veiligheidsoverwegingen. Zou nogal gek zijn als elke willekeurige app je scherm kan bedienen
Nu heb ik go launcher er op staan en weet iemand of die widget daar ook op kan draaien want ik vindt hem erg mooi. Ik weet dat dit standaard niet gaat, help graag.
[google=htc photo widget]td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:14:
In de htc sense op mijn htc desire hd zit een foto widget waar je door je album heen flipt op groot formaat.
Nu heb ik go launcher er op staan en weet iemand of die widget daar ook op kan draaien want ik vindt hem erg mooi. Ik weet dat dit standaard niet gaat, help graag.
Zo te zien willen wel meer mensen dat. Ik zou zeggen kijk wat rond bij de eerste paar hits op XDA of androidforums, en probeer wat je mooi / handig vind. Ik weet zo uit mijn hoofd geen widget die foto's weer kan geven.
Natuurlijk heb ik dat al gedaan maar daar was ook niets te vinden behalve mensen die het zelfde willen.gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:41:
[...]
[google=htc photo widget]
Zo te zien willen wel meer mensen dat. Ik zou zeggen kijk wat rond bij de eerste paar hits op XDA of androidforums, en probeer wat je mooi / handig vind. Ik weet zo uit mijn hoofd geen widget die foto's weer kan geven.
Sorry dat ik dat was vergeten te vermelden
Heb je ook al wat van die programma's geprobeerd? Ik neem aan dat er niet alleen maar gezegd wordt dat ze het graag willen maar dat het niet kan? Er moeten wel verschillende foto widgets zijn neem ik aan. Of ze net zo goed / mooi werken als die van Sense weet ik niet. Iets breder is zoeken naar picture widget, maar dan krijg je op het eerste gezicht ongeveer dezelfde programma's. Foto's zijn immers ook gewoon plaatjes....td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:18:
[...]
Natuurlijk heb ik dat al gedaan maar daar was ook niets te vinden behalve mensen die het zelfde willen.
Sorry dat ik dat was vergeten te vermelden
Zoals ik vanmorgen al heb gemeld in je topic, Foto widget , graag meer eigen inzet tonen. Ik bedoelde niet dat je exact dezelfde vraag moet copy&pasten in een ander topic, ik bedoelde zelf zoeken in de market en probeer er een aantal.td1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:14:
In de htc sense op mijn htc desire hd zit een foto widget waar je door je album heen flipt op groot formaat.
Ja ik heb er al diverse geprobeerd de enige die er in de buurt komt is Turle Photoframe widget, de rest zijn voornamelijk slide shows en dat wil ik nou juist niet.gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:22:
[...]
Heb je ook al wat van die programma's geprobeerd? Ik neem aan dat er niet alleen maar gezegd wordt dat ze het graag willen maar dat het niet kan? Er moeten wel verschillende foto widgets zijn neem ik aan. Of ze net zo goed / mooi werken als die van Sense weet ik niet. Iets breder is zoeken naar picture widget, maar dan krijg je op het eerste gezicht ongeveer dezelfde programma's. Foto's zijn immers ook gewoon plaatjes....
Welke eisen stel je aan de widget? Tussen de regels door lees ik ongeveer het volgendetd1964 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:31:
[...]
Ja ik heb er al diverse geprobeerd de enige die er in de buurt komt is Turle Photoframe widget, de rest zijn voornamelijk slide shows en dat wil ik nou juist niet.
- moet handmatig naar een volgende foto kunnen gaan
- moet foto's weergeven (dus niet alle plaatjes --> je moet mappen kunnen selecteren waar hij foto's uit leest?)
- overgangseffecten (flippen) is leuk?
Welke heb je precies geprobeerd en waarom voldoen ze niet?
- slideshow (<widget naam 1>, <widget naam 2>, <widget naam 3>)
- niet in te stellen
- lelijk (en waarom? dikke rand, stomme kleur, chinese tekens enz.)
Wat mis je nog in Turle Photoframe waardoor je toch verder zoekt?
als je dat soort info geeft, laat je zien wat je geprobeerd hebt, en geven mensen geen suggesties die voor jou al afgevallen zijn. Ook is het met gedetailleerdere vragen makkelijker om een specifiek antwoord te geven.
verder met janvandusschoten.....
Even je APN instellingen aanpassen. Voor mobiel internet in plaats van portalmmm.nl alleen een . invoeren.Frank Martin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:50:
Nee, dat weet ik niet? Hoe zou ik daar achter kunnen komen en waarom zou Hi zoiets blokkeren?
/edit
ik heb trouwens eens wat zitten proberen. Op het moment dat ik in een browser http://m.bahn.de opvraag via Hi krijg ik direct een 404 voor m'n kiezen. op het moment dat ik dat via KPN doe werkt het wel. Het lijkt er dus op Hi iets tegenhoudt of blokkeert.
Dan loopt het verkeer niet meer via de proxy van hi en word er ook niets meer geblokkeerd.
Anoniem: 103399
zodra ik ong 5 minuten wil skippen springt ie terug....
en ik hoef geen cover flow.
na kiss music player en nog een ander te hebben gebruikt lijkt winamp een goede
@gen c mijn "contactenlijst" heeft bij ieder contact de optie "blokeer deze gebruiker telefoon"
al geprobeerd? geen app voor nodig
[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 10-09-2011 18:16 ]
ora et labora
even getest met een nummer wat niet in mijn tel.lijst staat, en die kan ik ook niet bellen als ik dit bij de antsam heb ingesteld.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
• Contacten: ik gebruik Go Contacts Ex waarin ik twee groepen kan maken: werk en prive. Dit werkt, maar de software laadt soms traag.
• Bellen: ook hiervoor gebruik ik Go Contacts. Ook soms traag met starten.
• Sms: hiervoor gebruik ik de standaard Android SMS app. Werkt goed, alleen ondersteunt deze geen groepen. Alternatieven: Go SMS Pro en Handcent, de twee populairste apps. Beide werken met groepen, maar versturen alleen via sim1. Edit: ook maar even chompSMS en pansiSMS geprobeerd, maar die ondersteunen groepen en twee sim kaarten allebei niet goed.
Dus wie helpt mij aan een mooie dual sim app om te sms'en en bellen. Vereiste: werken met groepen en met twee sims overweg kunnen. Als bonus graag een snelle app
[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 10-09-2011 23:59 ]
bij mij geeft vrijwel alles storing (538, 3FM etc.) alleen heel soms als ik goed zit geeft hij geluid maar zo snel ik beweeg is er weer storing =/
als je een foto neemt dat je op je scherm dan zo een oudewetste lens open dicht ziet in een cirkel form.
moeilijk uitleggen hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
heb gezocht op de market met verschillende termen maar kon niks vinden,
kreeg veelal gewoon camara apps/replacements
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Teamviewer ?? of kan die nou alleen maar vanaf een Android een PC / mac overnemen ?Retir schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:37:
Ik ben op zoek naar een goed app waarmee ik een andere Tab kan overnemen.
Concreet: mijn moeder heeft een Galaxy Tab en ik heb er zelf ook 1, is er een app die ik mijn Tab kan zetten zodat ik haar Tab op afstand kan overnemen als haar iets niet lukt en ze mijn hulp nodig heeft. Uiteraard mag het ook een app zijn waarmee ik via mijn laptop haar Tab kan overnemen.
Ik heb al binnen de market gezocht maar kan daar eigenlijk niet zo wat vinden, misschien dat hier iemand een idee heeft?
*checkt - ja dus, android toestel aleen als remote beheerder
[ Voor 10% gewijzigd door JAMF op 11-09-2011 14:01 ]
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen
de app heet Unified Remote en je kunt er je pc mee besturen via je WLAN netwerk. Vertraging is echt véél minder dan ik gedacht had (bijna niet merkbaar) en je hebt verschillende remotes tot je beschikking. Echt een heerlijke app
http://www.unifiedremote.com/faq
Er is een free version en een betaalde versie. Zeker de moeite waard om eens te kijken ^^
Sijz,sijz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:39:
[...]
Ik snap de reacties wel, het is heerlijk om af te kunnen geven op een product. Die chinezen maken ook heel veel troep. Heb daar verscheidene producten gekocht en tot nu toe was de kwaliteit goed. Maar heb zat andere ervaringen gelezen. Maar goed on topic:
Begrijp dat android zelf ook een batterijbeheer heeft. Echter geeft deze niet de ampere aan en dat is nou net wat ik zoek. Heb vele battery apps uit de market geprobeerd. Ook zaten er apps tussen die de voltage toonde, maar net niet de ampere.
Ik weet dat je met een digitale multimeter de ampere ook moet kunnen testen. Alleen heb ik zo'n meter niet in mijn bezit. Vandaar dat ik een app zoek die hetzelfde kan.
ik heb vandaag de ES Taskmanager app geinstalleerd en als je de app start kun je ook info over je telefoon opvragen. Ga vervolgens naar het tabje, battery. En daar kan ik in ieder geval de batterij details zien. Zo geeft hij bij mijn samsung galaxy s2 aan: 3868 mV.
Klopt als een bus, maar hij zoekt de amperes, kijken maar naar je quoteDVRIES schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:27:
[...]
Sijz,
ik heb vandaag de ES Taskmanager app geinstalleerd en als je de app start kun je ook info over je telefoon opvragen. Ga vervolgens naar het tabje, battery. En daar kan ik in ieder geval de batterij details zien. Zo geeft hij bij mijn samsung galaxy s2 aan: 3868 mV.
(over de accu) is dat via ES Taskmanager wel zó of? Of enkel de gezondheid?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 12-09-2011 14:18 ]
In de OP staat bij de widgets de "Battery Monitor Widget", die geeft het Voltage, Amperage, Temperatuur, Wattage, Resterende tijd en de procenten aan !sijz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:39:
[...]
Ik snap de reacties wel, het is heerlijk om af te kunnen geven op een product. Die chinezen maken ook heel veel troep. Heb daar verscheidene producten gekocht en tot nu toe was de kwaliteit goed. Maar heb zat andere ervaringen gelezen. Maar goed on topic:
Begrijp dat android zelf ook een batterijbeheer heeft. Echter geeft deze niet de ampere aan en dat is nou net wat ik zoek. Heb vele battery apps uit de market geprobeerd. Ook zaten er apps tussen die de voltage toonde, maar net niet de ampere.
Ik weet dat je met een digitale multimeter de ampere ook moet kunnen testen. Alleen heb ik zo'n meter niet in mijn bezit. Vandaar dat ik een app zoek die hetzelfde kan.
oh lol, je hebt gelijkjanvanduschoten schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:17:
[...]
Klopt als een bus, maar hij zoekt de amperes, kijken maar naar je quote
naja, TifKag heeft al een mooie oplossing gegeven die ik later eens ga bekijken.
En als ik nou een app zoek en geen widget?TifKag schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:49:
[...]
In de OP staat bij de widgets de "Battery Monitor Widget", die geeft het Voltage, Amperage, Temperatuur, Wattage, Resterende tijd en de procenten aan !
á la MIUI batterij meter
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 12-09-2011 16:02 ]
Anoniem: 404512
Bedankt voor de tip! Ik wilde een VLC remote maar deze app is nog veel beter! Je kunt in feite gewoon je hele pc besturen, briljant! Zeker omdat ik ook winamp en zo gebruik. En voor slideshows/ppt presentatie etc. is het ook zeker handig. Kortom, ideaal!SomerenV schreef op maandag 12 september 2011 @ 02:14:
Geen idee of het hier al langs is gekomen maar ik ben vandaag via via bij een hele gave app terecht gekomen:
de app heet Unified Remote en je kunt er je pc mee besturen via je WLAN netwerk. Vertraging is echt véél minder dan ik gedacht had (bijna niet merkbaar) en je hebt verschillende remotes tot je beschikking. Echt een heerlijke appZelf kijk ik regelmatig series of films vanuit m'n bed en moet ik opstaan als ik iets anders op wil zetten, het uit wil zetten, etc, maar nu gaat dat gewoon vanaf m'n telefoon =D
http://www.unifiedremote.com/faq
Er is een free version en een betaalde versie. Zeker de moeite waard om eens te kijken ^^
Thnx SomerenV
Dan zoek je nog even doorAnoniem: 286128 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:02:
[...]
En als ik nou een app zoek en geen widget?
á la MIUI batterij meter
Misschien is mClock iets voor je, of Make Your Clock WidgetimeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:25:
Weet er iemand een flip clock die daadwerkelijk de HTC-achtige/MIUI-achtige animatie heeft? Ik heb een live wallpaper gehad (ik wil echter gewoon een widget), en Animating Flip clock (die is helaas te klein), maar nog niet het gewenste resultaat verkregen. Iemand die weet of er zo iets bestaat?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, maar die geeft die animatie niet (naar mijn weten). Daar gaat het me juist omPierre61 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:00:
[...]
Misschien is mClock iets voor je, of Make Your Clock Widget
http://market.android.com/details?id=net.androgames.level
[ Voor 32% gewijzigd door mrc4nl op 12-09-2011 23:51 ]
ora et labora
Anoniem: 16328

Even rondgekeken in de Android Market en ik vind de prijzen eigenlijk best hoog zo op het eerste gezicht vergeleken met de App Store.
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 13-09-2011 04:08 ]
Dus:
lied 1 | artiest 1 | album 1 | 1:11
lied 2 | artiest 1 | album 1 | 2:22
De spelers voor android hebben zover ik kan niet deze functie niet. De nummers komen in één kolom onder elkaar te staan met ook de artiest eronder geschreven.
Dus:
lied 1 | 1:11
artiest 1
-----------------
lied 2 | 2:22
artiest 2
Dit laatste is leuk op ene klein schermpje, maar op de archos met ik 7" ter beschikking en moeten de nummers ook gewoon naast elkaar passen.
Heetf iemand een tip?
Al gebruikt: standaard android speler, winamp, music player pro. En anderen in de market wel bekeken.
Heb je deze ook gezien? De eerste afbeelding lijkt toch verdacht veel op HTC. Heb zelf een HTC dus nooit geprobeerd, maar hebben er naar gezocht voor een vriend die DE Samsung had.imeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:49:
[...]
Ja, maar die geeft die animatie niet (naar mijn weten). Daar gaat het me juist omToch bedankt
https://market.android.com/details?id=com.anddoes.fancywidgets&feature=search_result
Ook de Beautiful Widgets uit de Market doet zoiets.
Download de Weather & Toggle WidgetimeR schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:49:
[...]
Ja, maar die geeft die animatie niet (naar mijn weten). Daar gaat het me juist omToch bedankt
Download IN het programma de H7C Skin
Download de Weather Widget Forecast Addon voor de animaties.
Echt waar? Heb je wat voorbeelden van prijsvergelijkingen van vergelijkbare apps?Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 00:08:
Even rondgekeken in de Android Market en ik vind de prijzen eigenlijk best hoog zo op het eerste gezicht vergeleken met de App Store.
http://serve.infoteur.nl
leugenaar
ok ik ben op zoek naar een notifier voor bijv mail sms, gemiste oproepen, ( gekleurd rondje met daarin cijfer)
ik gebruik ADW launcher, en heb dus niet de standaard iconen, dus de standaard notifiers werken niet.
ik heb ADW noitifier geinstallerd, maar dat is niet je van het.... dus iemand anders nog enige opties?
ja, daag.
ja sms unread count is alleen voor sms dus... dat schiet niet heel erg veel opAnoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:08:
SMS unread count
Of MissedIT (als je een widget wilt)
(of een andere launcher)
en welke launcher heeft dit standaard als optie...?
[ Voor 8% gewijzigd door [Remmes] op 13-09-2011 11:10 ]
ja, daag.
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar zó ziet het er
nu bij mij uit:
http://fc08.deviantart.ne...__by_hetratje-d47bhuu.jpg
(groen bolletje met count)
is kleur aan te passen of niet? en welke launcher is dat?Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:11:
Ik wilde dat dus ook, dus ben op een andere launcher overgestapt.
Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar zó ziet het er
nu bij mij uit:
http://fc08.deviantart.ne...__by_hetratje-d47bhuu.jpg
(groen bolletje met count)
ja, daag.
decompiled, verandert en weer een installeerbaar maakt. Weet niet of je dat
helemaal moet willen, maar als ik moet assisteren kan ik mogelijk wel helpen
(als je op CM7 zit dan hè
google moet het makkelijker maken zelf dingen aan te passen..
heb zelf geprobeerd ADW thema te veranderen, zodat eigen gemaakte iconen in app lijst komen, heb aantal programma's geprobeerd om te signen, maar lukt op 1 of andere manier niet echt ( kan komen omdat Java files niet openen, dus moet via .bat openen, terwijl op VM wel gewoon opent.. dus misschien daar op maar eens proberen te signen)
[ Voor 20% gewijzigd door [Remmes] op 13-09-2011 11:23 ]
ja, daag.
Kan echt alles doen verder als ik iets wil aanpassen. Helaas is 't wel
afhankelijk van welke launcher je gebruikt, welke widgets je hebt etc.
ja ok, veel vrijheid, maar om alles goed te benutten moet je telefoon eigenlijk gewoon geroot zijn... HTC moet opschieten XDAnoniem: 286128 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:24:
Google is het meest tweakable/customizable van alle mobiele OS'en.
Kan echt alles doen verder als ik iets wil aanpassen. Helaas is 't wel
afhankelijk van welke launcher je gebruikt, welke widgets je hebt etc.
ja, daag.
Om een andere Launcher te gebruiken is root niet nodig. Probeer GoLauncher eens, ook thema's zat voor.Remmes_NT schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:26:
ja ok, veel vrijheid, maar om alles goed te benutten moet je telefoon eigenlijk gewoon geroot zijn... HTC moet opschieten XD
Nickname does not reflect reality
dat snap ik, maar ik bedoel meer om echt de telefoon volledig te benutten...Brad Pitt schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:32:
[...]
Om een andere Launcher te gebruiken is root niet nodig. Probeer GoLauncher eens, ook thema's zat voor.
ik zal wel eens andere launchers proberen,en anders heb ik maar pech
ja, daag.
Nog even een nawee op de Rabo Internet Bankieren verhaal. Bij het intoetsen van de inlogcode zie je eerst snel het nummer en dan verdwijnt dit achter een * . Is het ook mogelijk om dit uit te zetten? Zodat je bij wachtwoorden en inlogcodes geen preview te zien krijgt als je deze intoetst. Lijkt mij Android gedrag of is dat applicatie afhankelijk?Groentenboer schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:27:
[...]
Dat is al eerder behandeld: Groentenboer in "Android Market en applicaties - Deel 12"
[...]
[...]
Je kan de inlogcode niet opslaan.
Android:M.I.G. schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:01:
[...]
Nog even een nawee op de Rabo Internet Bankieren verhaal. Bij het intoetsen van de inlogcode zie je eerst snel het nummer en dan verdwijnt dit achter een * . Is het ook mogelijk om dit uit te zetten? Zodat je bij wachtwoorden en inlogcodes geen preview te zien krijgt als je deze intoetst. Lijkt mij Android gedrag of is dat applicatie afhankelijk?
"Instellingen --> Locatie en beveiliging --> Wachtwoorden --> Wachtwoorden zichtbaar" uitzetten
Anoniem: 16328
Eigenlijk valt het reuze mee. Zo zie je maar dat eerste indruk niet altijd correct isjoep doei schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:21:
[...]
Echt waar? Heb je wat voorbeelden van prijsvergelijkingen van vergelijkbare apps?
In de App store zijn ze 0,79 cent.
Sprinkle - 1,01 euro
Fruit Ninja - 0,89 euro
Uno - 2,39
Documents to Go - normaal 22 euro oid nu (13,99 App store)
Goedkoper van enkele centen tot meer dan een euro:
Cut the rope
Doodle jump
Shazam Encore
Tunnel In Radio Pro
Reckless Getaway
Soundhound
Asphalt 5
Angry Birds gratis
Iemand een idee hoe ik dit kan uitzetten?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tnx voor de link. Wat wel vreemd is dat er geen enkele geschreven review bij staat, alleen cijfersanandus schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
Met LBE Privacy Guard kan je per app aangeven wat ze wel en niet mogen (GPS, telefooninfo, internetverbinding, contacts bekijken, etc).
Mijn toestel is helaas niet geroot.anandus schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:16:
Met LBE Privacy Guard kan je per app aangeven wat ze wel en niet mogen (GPS, telefooninfo, internetverbinding, contacts bekijken, etc).
Iemand die een andere oplossing heeft?
niemand?kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:09:
Ik ben op zoek naar een muziekspeler voor mijn Archos 70. Wat ik wil is een speler zoals Winamp op de pc. Dus met kolommen met daarin artiest, titel, album, duur van nummer. En deze kan ik liefst dan ook per stuk sorteren.
Dus:
lied 1 | artiest 1 | album 1 | 1:11
lied 2 | artiest 1 | album 1 | 2:22
De spelers voor android hebben zover ik kan niet deze functie niet. De nummers komen in één kolom onder elkaar te staan met ook de artiest eronder geschreven.
Dus:
lied 1 | 1:11
artiest 1
-----------------
lied 2 | 2:22
artiest 2
Dit laatste is leuk op ene klein schermpje, maar op de archos met ik 7" ter beschikking en moeten de nummers ook gewoon naast elkaar passen.
Heetf iemand een tip?
Al gebruikt: standaard android speler, winamp, music player pro. En anderen in de market wel bekeken.
Een regelrechte aanrader voor de technicus die alles qua stroom en spanningsverbruik wilt weten. Er is een gratis en betaalde versie in Android Market voorhanden. Ik gebruik de gratis versie. Ik bezit 3 soorten batterijen, de originele a 1300 (dun), een mugen 1800 (dun) en een veritas 2400 (dik) mAh batterij.
Wanneer je de verbruiksstatistieken achtereenvolgends opslaat en nadien terugkijkt kun je vrijwel exact de werkelijke gebruiksduur van een bepaald type accu bepalen; voorwaarde is wel dat je steeds dezelfde handelingen (lees gebruikte apps) uitvoert op je smartphone. (ik heb een HDZ)
[ Voor 23% gewijzigd door racinfo op 15-09-2011 09:10 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb ik soms ook ja. Lijkt vrij willekeurig ook; bij bijwerken ene applicatie gaat het gewoon goed en dan bij een andere app steeds niet. Paar uur later wil het dan bijvoorbeeld weer wel.Ewivis schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
Zijn er mensen met problemen met bijwerken van applicaties? Als ik bijwerken kies dan zal hij accepteren pagina moeten laten zien, maar daar blijft hij maar laden. Heb al gezocht op dit probleem op Google en GOT, maar niks kunnen vinden hierover...
En wat voegt dit toe aan de standaard batterij weergave?racinfo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:57:
Over batterijen gesproken; kan ik een ervaring met jullie delen? Ik gebruik vrijwel vanaf het begin dat ik android heb de apps "batterij monitor widget" . Wat ik zo geweldig aan dit proggie vind is dat je het stroomverbruik van je apps kunt controleren in een history lijst; op elk moment van de dag. Je kunt zelfs instellen de interval waarmee hij het stroomverbruik peilt. Ook kun je de max capaciteit van je accu instellen; goddelijk mooi; de verhoudingen zijn daarmee ook gelijk veel inzichtelijker. Mooie grafische weergave van tal van dingen die je daarin zou willen zien, bijv. hoelang je met iets hebt gedaan bijv. en wanneer er de pieken in verbruik waren.
Een regelrechte aanrader voor de technicus die alles qua stroom en spanningsverbruik wilt weten. Er is een gratis en betaalde versie in Android Market voorhanden. Ik gebruik de gratis versie. Ik bezit 3 soorten batterijen, de originele a 1300 (dun), een mugen 1800 (dun) en een veritas 2400 (dik) mAh batterij.
Wanneer je de verbruiksstatistieken achtereenvolgends opslaat en nadien terugkijkt kun je vrijwel exact de werkelijke gebruiksduur van een bepaald type accu bepalen; voorwaarde is wel dat je steeds dezelfde handelingen (lees gebruikte apps) uitvoert op je smartphone. (ik heb een HDZ)
Die kan dat ook allemaal...
mijn toestel wil sinds kort helemaal niks meer updaten en ook installeren doet hij niet. Heel vaag. kan er ook niks over vinden.Ewivis schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
Zijn er mensen met problemen met bijwerken van applicaties? Als ik bijwerken kies dan zal hij accepteren pagina moeten laten zien, maar daar blijft hij maar laden. Heb al gezocht op dit probleem op Google en GOT, maar niks kunnen vinden hierover...
Ik selecteer update, zie hem starten met downloaden en hij stopt er direct mee voordat de download werkelijk is gestart.
Dat is natuurlijk pure onzin. Je kan er misschien veel mee, echter bij lange na niet zoveel als met die app.MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:16:
En wat voegt dit toe aan de standaard batterij weergave?
Die kan dat ook allemaal...
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dus soms duurder, soms goedkoper. Ik vroeg me al af waar de prijsverschillen door werden veroorzaakt, maar dat is dus niet aan de orde.Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:28:
[...]
Eigenlijk valt het reuze mee. Zo zie je maar dat eerste indruk niet altijd correct is.
In de App store zijn ze 0,79 cent.
Sprinkle - 1,01 euro
Fruit Ninja - 0,89 euro
Uno - 2,39
Documents to Go - normaal 22 euro oid nu (13,99 App store)
Goedkoper van enkele centen tot meer dan een euro:
Cut the rope
Doodle jump
Shazam Encore
Tunnel In Radio Pro
Reckless Getaway
Soundhound
Asphalt 5
Angry Birds gratis
http://serve.infoteur.nl
Misschien helpt het om de cache en gegevens te verwijderen van de Market.djwb schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:19:
[...]
mijn toestel wil sinds kort helemaal niks meer updaten en ook installeren doet hij niet. Heel vaag. kan er ook niks over vinden.
Ik selecteer update, zie hem starten met downloaden en hij stopt er direct mee voordat de download werkelijk is gestart.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Bij mij niet iigjelmervos schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:22:
[...]
Misschien helpt het om de cache en gegevens te verwijderen van de Market.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Anoniem: 88453
Dan root je de telefoon toch gewoon.ChiMan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:21:
[...]
Mijn toestel is helaas niet geroot.
Iemand die een andere oplossing heeft?
Voor een Tweaker moet dat toch zeker geen probleem zijn.
Niet iedereen die een voetbalsite bezoekt kan voetballen, niet iedereen die een gerechtensite bezoekt is een kok en zeker niet iedereen die deze site bezoekt is een "tweaker". Was dat maar zoAnoniem: 88453 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:10:
Voor een Tweaker moet dat toch zeker geen probleem zijn.
nee en ook clear data werkte niet.jelmervos schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:22:
[...]
Misschien helpt het om de cache en gegevens te verwijderen van de Market.
Heb het ook sporadisch en doe dan meestal even Wifi uit/aan, of andersom. Werkt (hier) ook wel eens.djwb schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:15:
nee en ook clear data werkte niet.
Ze zijn ook bezig met het brengen van betalen via telefoon rekening toch? heb altijd 3vcash gebruikt trouwens.gwystyl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:08:
[...]
Gezien de hoeveelheid vragen hierover in elk topic, lijkt het noemen van het bestaan van virtuele creditcards me in ieder geval wel handig. Nog beter zou zijn als google checkout met PayPal en/of iDeal zou werken, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren (iig iDeal niet, PayPal zijn ze mee bezig?)
Dit exacte probleem heb ik vorige week ook gehad, donderdag en vrijdag en in het weekend had ik er last van. Op maandag heb ik een nieuwe update van mijn ROM geflashed en sindsdien gelukkig geen last meer.Ewivis schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:56:
toestel, 3g, wifi aan uit helpt ook nietBrad Pitt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:16:
[...]
Heb het ook sporadisch en doe dan meestal even Wifi uit/aan, of andersom. Werkt (hier) ook wel eens.
Anoniem: 88453
Dat klopt, maar het rooten van een telefoon is tegenwoordig zo simpel.Brad Pitt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:13:
[...]
Niet iedereen die een voetbalsite bezoekt kan voetballen, niet iedereen die een gerechtensite bezoekt is een kok en zeker niet iedereen die deze site bezoekt is een "tweaker". Was dat maar zo
Met een paar klikken is de telefoon geroot en zelfs dat proces staat op verschillende websites beschreven.
wat verder in de speurtocht, nieuwe versie van de market geinstalleerd en ik krijg nu iig een melding:
error there is insufficient space on the device
betwijfel echter of hij klopt, a de oplossing op google (cache clearen van de market) werkt niet +
device memory 669 used 1.3 gb free
RAM 206 used 506 free
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf in het topic (en de voorgaande delen) voordat je een vraag stelt. Kijk ook eerst zelf in de Android market voordat je een vraag stelt. Vragen over credit cards worden direct in het vagevuur gemod, die zijn al te vaak gesteld.