Het opstarten van Leedroid ziet eruit alsof je de bios van je pc ziet opstarten. Mwhehe....
De instelpagina's rollen erg mooi uit, ik geloof dat ze Fly in animation heten. Ietwat laggy maar oogt verder wel mooi.
Over het algemeen reageert mijn Desire wat laggy, komt misschien door de doorzichtige paginas. Of omdat er op de achtergrond tig downloads aan het lopen zijn. Ik post straks wel hoe het verder bevalt...
>> Please note, 1st boot may take up to 10 minutes as every application in /data will be Zip Aligned, the time it takes depends on how many applications you have installed.. DO NOT PULL THE BATTERY <<
Tot nu toe moet ik zeggen dat hij erg veel op InsertCoin lijkt. Ik mis wel de lockscreen van Sense 3.0 dat standaard wel in InsertCoin zit maar ik zie dat dat in een mapje zit dat los te downen is bij Leedroid HD. Ga ik zo installeren....
Edit 2: Zodra ik Sense3.0_Kingdom_LockScreen_MMS_Weather-V4-Bravo-Data naar de SDcard kopieer crasht de phone fftjes en vervolgens herstelt ie zich maar is de partitie niet meer zichtbaar in windows verkenner.... Uiteindelijk toch gelukt. Geen idee wat er aan de hand is.
Edit 3: De originele Leedroid HD heeft Sense 2.1 aan boord en daar ben ik eigenlijk op uitgekeken. Daarom voelt dit aan als een oude rom, ook de lockscreen roept het gevoel op een oud toestel in handen te hebben. De upgradepakketje Sense 3.0 biedt hiervoor uitkomst, Maar wat is nu precies de meerwaarde van Leedroid HD tov InsertCoin? Ik zie minimale verschilletjes zoals de iconen in de taakbalk bovenin en het flyin animation is een leuke toevoeging en aeroachtige menus.
Maar veel meer dan dit zie ik niet...
[
Voor 69% gewijzigd door
Verwijderd op 16-09-2011 16:04
]