Gelukkig al helemaal niets meer mis mee sinds die september/oktober update
(behalve als je natuurlijk al je games op steam wilt..)
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 07-01-2016 21:06 ]
Gelukkig al helemaal niets meer mis mee sinds die september/oktober update
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 07-01-2016 21:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door al capone226 op 14-01-2016 20:12 ]
Kan bevestigen dat Her Story wel een goed spel is. Je moet wel van dit type games houden. Via het bekijken van videos op basis van steekwoorden ga je door de game heen. Unieke ervaring.al capone226 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:11:
Nieuwe humble weekly bundle: Full Motion Video
clicky
Tier 1: minimum 1$:Tier 2: minimum 5$:
- MISSING: An Interactive Thriller - Episode One
- 7th Guest & 11th Hour Pack 7th Guest & 11th Hour Pack
- Tex Murphy Complete Pack Tex Murphy Complete Pack
- Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure
PS: Her Story schijnt zeer goed te zijn, wel een speciaal spel
- Roundabout
- Her Story
"I have many things to tell you and very little time... I come from a universe parallel to yours. My world is desperately in need of your help. Only YOU can save us."
Responding to the desperate pleas of a mysterious character from another dimension, your soul must enter the dark and futuristic city of Omikron. This heralds the beginning of an epic adventure through an increasingly strange and dazzling parallel world, trying to solve the many puzzles that prevent you escaping alive. Think, fight and interact with the immense gaming environment to defeat the menacing demons that have tried to trap you.
Helemaal mee eens! Het is even wennen, maar het is heel intrigerend!biert1982 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:16:
[...]
Kan bevestigen dat Her Story wel een goed spel is. Je moet wel van dit type games houden. Via het bekijken van videos op basis van steekwoorden ga je door de game heen. Unieke ervaring.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
An original, story-driven first-person role-playing experience. Take on the role of Consortium Bishop Six, a global peacekeeper in the year 2042, aboard the massive futuristic aircraft ZENLIL. You have an unprecedented amount of freedom to control how the story unfolds.
Op o.a. reddit is door de ontwikkelaar aangegeven dat het gratis voor altijd is (als je dit weekend op spelen klikt) maar dat door een foute instelling op Steam de game nog niet in je library word opgenomen, dit gaan ze nog fixen.guardian-spirit schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:39:
Volgens mij is CONSORTIUM nu ook gratis op steam, was voorheen betaald. Ik weet niet of het nu voor altijd gratis is.
[...]
[afbeelding]
Ik haat die website, kwam voor die bundle en eindig met in totaal 3 bundles:biert1982 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:31:
https://www.bundlestars.com/en/bundle/all-stars-5-bundle
Painkiller: Black Edition
Planetary Annihilation - Digital Deluxe Commander Bundle
100% Orange Juice
Divekick
Universe Sandbox
Silence of the Sleep
Rise of the Triad (2013)
Town of Salem
[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 19-01-2016 10:44 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Kaze Ni Nare
Niet duur voor saints row, maar heb ze beide (en nr 4) alRyuuPro schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:05:
Bundlestars Bundle Fest 4 Day 2
Saints Row vs Risen Bundle
https://www.bundlestars.c...aints-row-vs-risen-bundle
€4.49 voor Saints Row 2 + 3
€14.49 krijg je er ook nog Risen 1 t/m 3 erbij,
Saints Row 3, Risen 2 en Risen 3 zijn met de DLC.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Is het overigens zeker waard als je de games nog niet hebt. Mis zelf enkel Starship (enige game met slechte reviews) en enkele DLC's. Op basis van recente mutaties van de Steam Database zou is de verwachting dat volgende week de oudere X-com games en nog wat CIV DLC aan tier 2 worden toegevoegd. (Let op, niet officieel bevestigd, dus geen garantie!)tang14 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:57:
humble firaxis bundle
was al een keer langsgekomen.Dure tier 2 $7,3
Thanks voor het vermelden! Ik had saints 3 niet, mooie deal!RyuuPro schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:05:
Bundlestars Bundle Fest 4 Day 2
Saints Row vs Risen Bundle
https://www.bundlestars.c...aints-row-vs-risen-bundle
€4.49 voor Saints Row 2 + 3
€14.49 krijg je er ook nog Risen 1 t/m 3 erbij,
Saints Row 3, Risen 2 en Risen 3 zijn met de DLC.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Date: Friday, January 22nd, 2016 at 6:00 PM EST, dat is middernacht vanacht.BadpunK schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:59:
Sven Co-op (Half-Life standalone mod) schijnt vandaag gratis te zijn op Steam. (Zojuist gekeken wel bekend in de winkel, maar nog niet beschikbaar).
Ja, bundlestars is tegenwoordig dé bundle-site aan het worden. Vaak fijnere deals dan Humble.
Free until january 23 (tot of tot en met 23e?)....Bionic Dues is a tactical, turn-based roguelite with mech customization. Out-think wide-ranging tactical situations featuring robots with bad GPS, terrible aim, insecurity, a lack of focus, a tendency to backstab, and dozens of other maladies to exploit.
[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 28-01-2016 21:27 ]
[ Voor 44% gewijzigd door keverjeroen op 29-01-2016 15:40 . Reden: Verkeerde bron + nieuwe bronnen ]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
dit is een bericht van bijna een jaar geleden?keverjeroen schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:16:
Dit weekend gratis Fractured Space via Steam
Maar het mooie is, als je dit weekend het spel ook speelt, dan blijft hij gratis voor je!
Bron: http://www.pcgamer.com/pl...unlocks-permanent-access/
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Hij staat er wel gratis op tot maandag. Maar kan iig niet zien dat je hem gratis behoud.copywizard schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:22:
[...]
dit is een bericht van bijna een jaar geleden?
Apr 17, 2015
dus geen idee of wat je nu aanhaalt nog up to date is vanavond steam maar een checken
https://twitter.com/FracturedSpace/status/692771262624612353Arunia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:33:
[...]
Hij staat er wel gratis op tot maandag. Maar kan iig niet zien dat je hem gratis behoud.
Kaze Ni Nare
Thnx, heb hem zelf al, mijn broertje nog niet, zal die even blij maken.niels j schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:23:
Need for Speed Most Wanted tijdelijk gratis bij Origin:
https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/nfs-most-wanted-2013/pc-download/base-game/standard-edition
apollo13
Goeie tip. Hoe zit het met die Origin client tegenwoordig, scant ie nog steeds je hele PC?niels j schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:23:
https://www.origin.com/nl-nl/store/buy/nfs-most-wanted-2013/pc-download/base-game/standard-edition
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 94% gewijzigd door al capone226 op 02-02-2016 21:04 ]
Super, direct downloaden maar!!niels j schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:23:
En ik wou hem nog kopen met Halloween, was de aanbieding weg.
Dupe steamkey en ik schijn niet de enige te zijn als ik de reacties zo lees.icy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:31:
The mean green nu giveaway
http://www.gamespot.com/a...ll-giveaway/1100-6434433/
Ik merk het, ik had in 1 keer geluk blijkbaar.Sempy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:39:
[...]
Dupe steamkey en ik schijn niet de enige te zijn als ik de reacties zo lees.
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 02-02-2016 23:49 ]
Ik heb hetzelfde, hebben we nu pech of verwacht je dat ze een nieuwe code geven?Sempy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:39:
[...]
Dupe steamkey en ik schijn niet de enige te zijn als ik de reacties zo lees.
blijven proberen, browser history wissen en nog een keer. Zie de tip die ik al had gecopy pasted._Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:08:
[...]
Ik heb hetzelfde, hebben we nu pech of verwacht je dat ze een nieuwe code geven?
Oke bedankt, maar ze hebben die promotie helaas al offline gehaald, ik heb wel een (duplicated) key ontvangen, dus ga er vanuit dat ik in ruil voor mijn gegevens alsnog dit spel kan ontvangen.. Anders wil ik dat ze per direct mijn gegevens wissenicy schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:20:
[...]
blijven proberen, browser history wissen en nog een keer. Zie de tip die ik al had gecopy pasted.
[ Voor 9% gewijzigd door _Heisenberg_ op 03-02-2016 00:27 ]
_Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:22:
[...]
Edit: Ze hebben gewoon per direct de pagina offline gehaald, dit gaat een staartje krijgen!!!
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ja je krijgt de games uit tier 1 ook en je kan daarna eventueel tier 1 nog een keer kopen als je wil hoor_Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:48:
Ik heb een vraagje over de humble bundle, ben er namelijk nog niet volledig bekend mee hoe dit werkt. Als ik bijvoorbeeld tier 2 koop krijg ik dan ook de games uit tier 1? Zo nee, is het dan mogelijk om daarna tier 1 nog te kopen?
Ja,als je tier 2 of hoger koopt krijg je tier 1 ook._Heisenberg_ schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:48:
Ik heb een vraagje over de humble bundle, ben er namelijk nog niet volledig bekend mee hoe dit werkt. Als ik bijvoorbeeld tier 2 koop krijg ik dan ook de games uit tier 1? Zo nee, is het dan mogelijk om daarna tier 1 nog te kopen?
There is no place like 127.0.0.1
Prachtige bundel, maar helaas bijna alles UPlay. Ik sla hem over, ook al had ik de games graag aan mijn Steam library toegevoegd.XanderDrake schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:19:
https://www.humblebundle.com/
Ze hebben een Ubisoft bundel! Niet slecht, maar een echte gamer heeft al veel games. Plus, Tier 4: $75
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je kan toch gewoon games aan je lijst toevoegen? (ook niet Steam games bedoel ik). Doe ik zelf nooit, maar om die reden al meerdere (oudere) games dubbel gekocht dus ik heb ook de voorkeur om alleen maar Steamkeys te kopen.GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:37:
Ik wil ook mijn games altijd in mijn steamlijst hebben staan, ik sla daar zelfs zo ver in door dat ik games als Unreal Tournament waar ik een grote liefde voor heb niet speel omdat die niet in mijn steamlijst staat, het slaat inderdaad helemaal nergens op
UT3 Black is er wel voor steam en voor een prikkie bij g2aGluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:37:
Ik wil ook mijn games altijd in mijn steamlijst hebben staan, ik sla daar zelfs zo ver in door dat ik games als Unreal Tournament waar ik een grote liefde voor heb niet speel omdat die niet in mijn steamlijst staat, het slaat inderdaad helemaal nergens op
Je kan de game launchen vanuit steam, maar niet toevoegen als echte steam game. Dus enkel een snelkoppeling in Steam. Weet niet of de snelkoppelingen bij de the big picture zichtbaar zijn.GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:46:
Oja? kijk eens aan![]()
Dat wist ik dus niet, dus ik zou ook Sim City en Battlefield 4 (die op Origin staan), toe kunnen voegen aan mijn steamlijst?
[ Voor 47% gewijzigd door Meneer iCy op 03-02-2016 12:56 ]
Huh?GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:37:
[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 03-02-2016 13:55 ]
Ja, ook zichtbaar in Big picture mode.icy schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:54:
[...]
Je kan de game launchen vanuit steam, maar niet toevoegen als echte steam game. Dus enkel een snelkoppeling in Steam. Weet niet of de snelkoppelingen bij de the big picture zichtbaar zijn.
Ik heb hem gekregen bij PS plus. Is op zich wel een grappig spel.avec_style schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:40:
Rayman is idd echt goed. Daar ga je wel van genieten. Ik zit er aan te denken om de bundle te halen voor grow home. Heeft iemand ervaring met deze game?
[ Voor 26% gewijzigd door al capone226 op 04-02-2016 21:00 ]
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
[ Voor 90% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-03-2016 15:16 ]
-> Online Gamekeys kopen - Deel IIIl 2 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:21:
Zijn die sellers op Kinguin te vertrouwen? of hangt dat gewoon per seller af? Er staat nu namelijk witcher 3 voor zo'n 16 euro te koop, wat gewoon 50% goedkoper is dan steam, waar de game al een 50% discount heeft. Te goed om waar te zijn wellicht? Maar anders voel ik me ook wel een dief van mijn eigen portemoneee.
Ben nu niet thuis, maar krijg je dan een Steam code of hoe werkt het?mdkocak schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:32:
Voor diegene die Rise of The Tomb Raider voor 8,50 willen krijgen is er een trucje.
Verander je Regio in Windows 10 naar Ukraine en zoek naar het spel in de Windows Store.
Daar kan je dan met je credit card betalen en downloaden. Daarna kan je je regio veer terug draaien.
Ik hoop dat het nog werkt ik heb het hier al draaiend![]()
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Gaat via de Windows 10 Store, dus download en achievements via je xbox/microsoft account.Yorinn schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:47:
[...]
Ben nu niet thuis, maar krijg je dan een Steam code of hoe werkt het?
Verwijderd
Oke bedankt. Ik dacht omdat het goedkope prijzen waren en deze topic ''budget'' heette dat ik het hier kon posten.
Taking place entirely aboard a massive futuristic aircraft, CONSORTIUM is a first person science-fiction role-playing experience unlike any other. The story begins in our world - the "real world" - where we here at Interdimensional Games have developed a satellite (iDGi-1) capable of opening a digital rift through time and space.
[ Voor 19% gewijzigd door al capone226 op 16-02-2016 19:57 ]
3 spelpakketten, om de 48 uur, dit is de eersteal capone226 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:56:
3 gratis games + DLC's: http://store.steampowered.com/app/205950/
gewoon klikken op pakket installeren en alle games worden aan je account toegevoegd
PS:
Jet Set Radio
Golden Axe
Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
En dan kijken wie Make War Not Love 3 gewonnen heeft, die krijgen ook nog een gratis DLC, geloof ik?Round 2: Streets of Rage 2, Binary Domain, Condemned: Criminal Origins
Round 3: Gunstar Heroes, Renegade Ops, Viking: Battle for Asgard
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 16-02-2016 20:21 ]
[ Voor 235% gewijzigd door guardian-spirit op 16-02-2016 21:17 ]
Explore the worlds of Californium, a first person exploration game where you are a writer trapped into shifting realities. Will you find what’s behind the simulacra ?
[ Voor 7% gewijzigd door guardian-spirit op 18-02-2016 00:22 ]
[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 18-02-2016 19:46 ]
Nope, klopt, superdealIceStorm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:11:
Huidige HumbleBundle weekly is wel prima. Al was het maar omdat Grim Fandango Remastered volgens mij nog nooit zo cheap is geweest (net voor $ 2,80 gekocht).
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 18-02-2016 20:16 ]
Ik had 'm ook gekocht, voor Grim Fandango, altijd leuk om (weer) te hebben..IceStorm schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:11:
Huidige HumbleBundle weekly is wel prima. Al was het maar omdat Grim Fandango Remastered volgens mij nog nooit zo cheap is geweest (net voor $ 2,80 gekocht).
Voor die paar euro'tjes zou ik de gok nemen.anandus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:16:
[...]
Nope, klopt, superdeal
Ik twijfel nog, heb Grim Fandango al.
Is Dead State de moeite?
[ Voor 24% gewijzigd door Toewan op 19-02-2016 10:05 ]
Ik heb mij vanochtend ingeschreven, maar twee uur later nog geen mail met keys. Nog even geduld denk ik dan maar...anandus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:45:
Round 2 van Make war not Love is uit
(Streets of Rage 2, Binary Domain, Condemned: Criminal Origins)
Nog niet gedaan, maar speedrunners is zeker wel de moeite. Heb er zelfs de volle pond voor betaald op een keysite vorig jaaranandus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:16:
[...]
Nope, klopt, superdeal
Ik twijfel nog, heb Grim Fandango al.
Is Dead State de moeite?
Ik heb me gisteren aangemeld, maar ze zeggen dat het 24 uur kan duren. Nouja, geduld dan maaradamvansanten schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:16:
[...]
Ik heb mij vanochtend ingeschreven, maar twee uur later nog geen mail met keys. Nog even geduld denk ik dan maar...
Dan ligt het in ieder geval niet aan mijanandus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:25:
[...]
Ik heb me gisteren aangemeld, maar ze zeggen dat het 24 uur kan duren. Nouja, geduld dan maar
Krijg hem net binnen. Net niet binnen 24 uur, maar vooruit.anandus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:25:
[...]
Ik heb me gisteren aangemeld, maar ze zeggen dat het 24 uur kan duren. Nouja, geduld dan maar
Je bent bekend met de mogelijke censuur van Duitse spellen (of specifiek, Duitse versies van spellen) en eventuele taalbarrières? (als in alleen Duitse taal in te stellen). Ik weet niet of het specifiek op dit spel van toepassing is, maar ik ben met Duitse software games altijd een beetje huiverig.Tweaker36 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:53:
Call of Duty: Advanced Warfare (Special Edition) is op dit moment te koop bij MediaMarkt.de voor €6.
Retail dus, en ze verzenden niet naar NL/BE.
http://www.mediamarkt.de/...on-action-pc-1927341.html
Is er toevallig iemand van jullie die er vlakbij woont en voor mij een kopie kan scoren? DM me even
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Klopt, maar gezien er in de afbeelding "100% uncut" bij staat, ga ik ervan uit dat dit gewoon de volledige versie is.rockhopper schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:26:
[...]
Je bent bekend met de mogelijke censuur van Duitse spellen (of specifiek, Duitse versies van spellen) en eventuele taalbarrières? (als in alleen Duitse taal in te stellen). Ik weet niet of het specifiek op dit spel van toepassing is, maar ik ben met Duitse software games altijd een beetje huiverig.
Voor €6 ben ik ook wel geïnteresseerd :-)Tweaker36 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:53:
Call of Duty: Advanced Warfare (Special Edition) is op dit moment te koop bij MediaMarkt.de voor €6.
Retail dus, en ze verzenden niet naar NL/BE.
http://www.mediamarkt.de/...on-action-pc-1927341.html
Is er toevallig iemand van jullie die er vlakbij woont en voor mij een kopie kan scoren? DM me even
Wil je die dan voor de singleplayer? Het MP gedeelte is namelijk niet echt goed ontvangen.Roodey schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 23:30:
[...]
Voor €6 ben ik ook wel geïnteresseerd :-)
Ik heb niet veel tijd meer om te gamen, maar voor €6 wil ik het deel wel graag.Beakzz schreef op zondag 21 februari 2016 @ 02:21:
[...]
Wil je die dan voor de singleplayer? Het MP gedeelte is namelijk niet echt goed ontvangen.
Als je voor de Mp gaat ben je misschien beter af met het multiplayer starter pack van Black ops 3 voor €15. Je kan niet prestige, zombiemode of singleplayer spelen maar je kan wel lekker knallen(is tot de 29e beschikbaar trouwens)
[ Voor 14% gewijzigd door tang14 op 23-02-2016 20:56 ]
Die trok mij toch net niet over de streep. Heb Tier 1 gedaan en zie wel of er een leuke game bijkomt, maar alleen voor trine 3, mehtang14 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:56:
indie bundel 16
tier 1 met never alone
toch maar tier 2 gedaan DOOR KICKERS
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 23-02-2016 22:21 ]
Ja "het goede doel" spek ik al vaak genoeg. Ik zie wel wat er nog in de bundle komt en wellicht schaf ik hem nog aan als er een leuke bij komt en geef ik de geef je gamevoucher wel de tier 1 games die ik dan dubbel heb wel weg.tang14 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:23:
er komen meer games bij.
$6.04 voor goede doel
Die trok mij toch net niet over de streep. Heb Tier 1 gedaan en zie wel of er een leuke game bijkomt, maar alleen voor trine 3, meh
[/quote]
[ Voor 56% gewijzigd door al capone226 op 25-02-2016 20:07 ]
Heeft eventjes op 10 dollar gestaan. Waarschijnlijk doordat medewerkers dit ophoogde ofzo.MeltedForest schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:23:
Wat was de average dan gisteravond? Hij is nu rond de 4 dollar, wat mij niet te duur lijkt...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq