PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 65 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
MeltedForest schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:23:
Wat was de average dan gisteravond? Hij is nu rond de 4 dollar, wat mij niet te duur lijkt...
Toen ik postte rond de $5,5. Dan is $4,5 voor 2 DLC en een game die me interesseert net even te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

4pack rocket league voor een leuke prijs:

https://www.bundlestars.com/en/bundle/rocket-league-4-pack

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Humble Star Wars Bundle 2

1$ tier:
- Rebellion,
- X-Wing Alliance,
- X-Wing vs TIE Fighter,
- Galactic Battlegrounds

BTA:
- X-Wing Special Edition,
- Tie Fighter Special Edition,
- KOTOR 1
- KOTOR 2
- Meer games volgende week dinsdag

$10
- Empire at War Gold
- Lego Star Wars: The Complete Saga

Rebellion en Galactic Battlegrounds zijn nieuwe 'releases' van vandaag op Steam, na een jaar GOG toch gekomen. Mijn dag kan niet meer stuk, want Galactic Battlegrounds is een klassieker.
(het had net zo goed Age of Empires 2: Star Wars kunnen heten. :+ )

[ Voor 21% gewijzigd door MusicAddict op 01-03-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Awesome *O*
Denk dat ik driekwart van de bundle op mijn wishlist heb staan :D

Edit:
Okee, driekwart is misschien overdreven, maar nog :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YbUauy6G4DNSVwPt8uksPvoC/full.jpg

Edit:
Oh, Empire at War had ik ook staan op mijn wishlist :P

[ Voor 60% gewijzigd door anandus op 01-03-2016 20:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

MusicAddict schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:10:
Humble Star Wars Bundle 2

1$ tier:
- Rebellion,
- X-Wing Alliance,
- X-Wing vs TIE Fighter,
- Galactic Battlegrounds

BTA:
- X-Wing Special Edition,
- Tie Fighter Special Edition,
- KOTOR 1
- KOTOR 2
- Meer games volgende week dinsdag

$10
- Empire at War Gold
- Lego Star Wars: The Complete Saga

Rebellion en Galactic Battlegrounds zijn nieuwe 'releases' van vandaag op Steam, na een jaar GOG toch gekomen. Mijn dag kan niet meer stuk, want Galactic Battlegrounds is een klassieker.
(het had net zo goed Age of Empires 2: Star Wars kunnen heten. :+ )
Eindelijk weer een bundel waar ik blij van word, bestellen!

Edit: X wing VS Tie fighter! Oh de nostalgie. En de nieuwe versie van Kotor 2 is blijkbaar een Star wars Mass effect kruising, helemaal op opgepoetst sinds 2005!

[ Voor 9% gewijzigd door XanderDrake op 01-03-2016 20:46 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
Zou BTA nog zakken in prijs?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Zit een t-shirt in de 35 dollar tier, dus.. kan de prijs opdrijven. (want SW t-shirt enzo :9~ )
Maar het daalt nog een beetje, al moet je geen euro winst verwachten denk ik.

Tip: Heb twee tabbladen open en refresh om beurten de pagina's na een minuut of 10-20 oid. Je kunt namelijk de gemiddelde prijs betalen die er staat op de pagina, dus stijgt het gemiddelde heb je de andere pagina nog, daalt hij, kan je dit blijven doen. = profit op een 10tal centen. :+

Edit: Jammer dat Galactic Battlegrounds niet goed werkt, raar omdat de GOG versie dat wel doet. Single player spelen, neuh, insert CD please. :+ En al ga je zoeken in de files kom je een GOG Video Player tegen. Lazy Disney be Lazy. Gelukkig verkoopt die humble zoveel dat ze er wel iets aan moeten doen . :)

[ Voor 24% gewijzigd door MusicAddict op 01-03-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo te zien is de BTA naar bijna 8 dollar gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Star Wars, ben de enige nerd in mijn regio die dit niks vind dus ik skip deze bundle 8)

Maar wel leuk voor de Fans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
KOTOR 1&2 en Lego Starwars heb ik al, dat maakt de top-tier net even te duur voor enkel Empire at War. T1 lijkt me wel leuk, maar zo te zien zijn er vooral problemen om die games op de huidige hardware aan de praat te krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door Sempy op 02-03-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik heb de meesten ook al. KOTOR al op CD en in Steam, X-Wing, TIE-Fighter, X vs T, X-Wing Alliance ook allemaal. Maar ja, luiheid. :+ Vooral antieke X-Wing draaiend krijgen is geen feest. Dan nog is een 320x240 resolutie misschien niet meer van deze tijd. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Weet iemand of die humble montly 10% off voucher stacked en ik dus 2,40 ipv 1,20 korting krijg op deze monthly?
(van de indie 16 en SW bundle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

eL_Jay schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:58:
Weet iemand of die humble montly 10% off voucher stacked en ik dus 2,40 ipv 1,20 korting krijg op deze monthly?
(van de indie 16 en SW bundle)
https://www.reddit.com/r/...e_1_for_rebellion/d0jolwf

Volg die even, zelfde vraagstuk maar kan niet een duidelijk antwoord krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
icy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:34:
[...]

https://www.reddit.com/r/...e_1_for_rebellion/d0jolwf

Volg die even, zelfde vraagstuk maar kan niet een duidelijk antwoord krijgen.
Thanks,
Nope. I was wondering also so I checked the fine print and it says identical coupons cannot be used together.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Señor Sjon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:51:
Ik heb de meesten ook al. KOTOR al op CD en in Steam, X-Wing, TIE-Fighter, X vs T, X-Wing Alliance ook allemaal. Maar ja, luiheid. :+ Vooral antieke X-Wing draaiend krijgen is geen feest. Dan nog is een 320x240 resolutie misschien niet meer van deze tijd. ;)
Ja de issues van de oudere games zijn wel duidelijk merkbaar.. X-Wing Alliance werkt nog wel redelijk, maar die is ook iets jonger dan de rest.

Bizar trouwens ook hoe Disney die twee nieuwe releases durft uit te brengen.
Star Wars: Rebellion -> Nog steeds alle icoontjes omgedraaid in fullscreen, want windows 64bit bug.
Star Wars: Galactic Battlegrounds -> Laad niet, vervolgens vragen om een CD wanneer je geen CD speler in je pc hebt zitten.
En het ergste, beide games zijn niet eens volledig geinteregreerd in Steam, geen +1 count & gametime wordt niet eens getracked op je profiel. Beide games bestaan eigenlijk niet :D 8)7

On Topic:

Helemaal vergeten maar de Humble Indie Bundle 16 had nog twee nieuwe games toegevoegd, krijg je als er tegenwoordig twee lopen tegelijk. :+

- Duet
- Forced

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 02-03-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

MusicAddict schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:27:
[...]

Ja de issues van de oudere games zijn wel duidelijk merkbaar.. X-Wing Alliance werkt nog wel redelijk, maar die is ook iets jonger dan de rest.

Star Wars: Rebellion -> Nog steeds alle icoontjes omgedraaid in fullscreen, want windows 64bit bug.
Star Wars: Galactic Battlegrounds -> Laad niet, vervolgens vragen om een CD wanneer je geen CD speler in je pc hebt zitten.
En het ergste, beiden games zijn niet eens volledig geinteregreerd in Steam, geen +1 count & gametime wordt niet eens getracked op je profiel. Beide games bestaan eigenlijk niet :D 8)7
Dit is voor mij echt meer dan genoeg reden om deze bundel niet te kopen. Wel zo leuk als je games koopt dat je ze ook kan spelen. Zat er nog over te twijfelen, dus bedankt voor deze informatie!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MusicAddict schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:27:
[...]

En het ergste, beide games zijn niet eens volledig geinteregreerd in Steam, geen +1 count & gametime wordt niet eens getracked op je profiel. Beide games bestaan eigenlijk niet :D 8)7

On Topic:

Helemaal vergeten maar de Humble Indie Bundle 16 had nog twee nieuwe games toegevoegd, krijg je als er tegenwoordig twee lopen tegelijk. :+

- Duet
- Forced
Ik had de Quake CD nog in de lade liggen, kreeg ik die soundtrack onder Battlegrounds. :+

Maar voor de oude jaren '90 games zou ik het niet doen tenzij je de gok waagt om het zelf te fixen. Jammer dan weer dat het de Steam versies zijn en niet die van GoG.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Gundogan schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:06:
[...]

Ik had de Quake CD nog in de lade liggen, kreeg ik die soundtrack onder Battlegrounds. :+

Maar voor de oude jaren '90 games zou ik het niet doen tenzij je de gok waagt om het zelf te fixen. Jammer dan weer dat het de Steam versies zijn en niet die van GoG.
Het bizarre is dat het gewoon de game van GoG is en in de Steam folder geplakt.. :+ Alleen de GoG versie werkt wel prima, dus wat Disney nu gedaan heeft is een raadsel..Ik mijd ook tegenwoordig de echte oude games ook, want de kans dat het niet werkt is aanzienlijk.

Gelukkig heeft iemand al een redelijke fix in elkaar gezet, vrij simpel een combinatie van de widescreen fix, een no-cd patch en Steam even de goede .exe laten starten.

Maar helaas zijn er al weer mensen die zeggen dat het bij hun niet werkt, dus universeel is het niet.. Gewoon puur zonde, want classics kunnen gewoon goed geld opleveren wanneer er wat meer tijd in word gestoken. En dat is gewoon win-win voor iedereen. (zie Microsoft met AoE2, AoM en RoN )

EDIT: Steam heeft het gefixt dat de game(s) niet 'bestonden' in je account. Heb je de game al geactiveerd heb je waarschijnlijk geen +1 voor de game gekregen. Verwijder de game en voeg hem in hetzelfde support menu gewoon weer toe en dan werkt de telling ook goed.

[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 03-03-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Nieuwe Humble Bundle Weekly met DLC voor de Pinball FX2

Pay $1
Pinball FX2 Zen Studios F.C., Pinball FX2 Guardians of the Galaxy, Pinball FX2 Star Wars Pinball Balance of the Force Pack, Pinball FX2 Iron & Steel Pack, Pinball FX2 Marvel's Avengers: Age of Ultron, and Pinball FX2 Venom.

Pay $5
Pinball FX2 The Walking Dead, Pinball FX2 Civil War, Pinball FX2 Ant-Man, and Pinball FX2 Star Wars Pinball: Star Wars Rebels.

T1 is een leuke collectie extra tables, de $5-tier is in mijn ogen wat aan de dure kant. Civil War is was de laatste sale $0.74 en de anderen $1.49 per stuk. Zeker als je slechts in een of twee tables geintresseerd bent, is het voordeliger deze in een sale mee te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch het duurdere Pinball pack gekocht. Daarmee is mijn collectie weer nagenoeg compleet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
De nieuwe pre-order van de Humble Monthly van volgende maand geeft je alvast South Park; The Stick of Truth en This War of Mine. Dat is voor de prijs van een maand (12$ of zelfs maar 10,80$ als je de 1 dollar Star Wars 2 bundle hebt door 10% kortingscode) is een prima deal. Krijg je er volgende maand gewoon nog 4 games bij. :)

Off Topic:

Travellers Tales; (die studio die al die lego games maakt) eergisteren een mailtje gestuurd dat ze even naar een aantal van hun games moesten kijken op Steam. Want kon het niet hebben dat een aantal games met kleine letters stonden weergegeven in je account, terwijl de Store name wél klopte. En die 5 minuten kon ik wel missen. :+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/CkDA6v7jinaXW5ryd0KeaE0s/full.jpg

Zie ik nu dat star wars is aangepast, dus dat is 1 :D

(nu alleen wachten op harry potter, dat moet gewoon minimaal LEGO Harry Potter: Years 1-4 zijn. :( )

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 05-03-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Star Wars Battlefront nu $19 (18,75 EUR) in de Mexicaanse Origin store.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ndbaas schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:18:
Star Wars Battlefront nu $19 (18,75 EUR) in de Mexicaanse Origin store.
:o werkt dat nog steeds :) , had verwacht dat ze dat die truc wel zouden dichten maar niet dus. Heb zo destijds Titanfall aangeschaft omdat ik eigenlijk dacht dacht het mijn type spel niet zo zijn. Verkeerd gedacht, mega goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:47
Need for Speed Most Wanted

gratis op origin !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:10:
Ik heb toch het duurdere Pinball pack gekocht. Daarmee is mijn collectie weer nagenoeg compleet. :)
Idem. 5 USD is geen geld voor al die tafels, en ik had ze allemaal nog niet. Meteen voor 1 USD Retro City Rampage en Never Alone gekocht. Normaal deed ik average matchen, maar die spellen konden me niet bekoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57
humble jumbo 6
alweer een leuke bundel
magica 2,shadowrun2,dreamfall tier 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

tang14 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:05:
humble jumbo 6
alweer een leuke bundel
magica 2,shadowrun2,dreamfall tier 2
Dreamfall Chapters, wishlist hier

Directbuy en magica 2 uiteraard ook niet verkeerd.

6 dollar 12 voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tier 1: $1
Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas, Shadowrun Chronicles - Boston Lockdown, and WARMACHINE Tactics - Standard Edition + Mercenaries Faction Bundle.

Tier 2: $BTA
Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut, Dreamfall Chapters, and Magicka 2 & extra games volgende week

Tier 3: $12
Grey Goo Definitive Edition

Compleet lijstje ;)

T1 bevat 10% coupon voor monthly bundle, als je die toch al wilde kopen heb je in feite de games van T1en 20 cent cadeau.

Neem zelf BTA voor nu zo'n $6

[ Voor 14% gewijzigd door Sempy op 08-03-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Alleen voor Grey Goo had ik al €11,25 over dus voor tier 3 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bij de Star Wars Bundle zijn er ook spellen bijgekomen (tier 2):
Star Wars™: Dark Forces
Star Wars™ Jedi Knight Dark Forces II
Star Wars™ Battlefront™ II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:28
anandus schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:35:
Bij de Star Wars Bundle zijn er ook spellen bijgekomen (tier 2):
Star Wars™: Dark Forces
Star Wars™ Jedi Knight Dark Forces II
Star Wars™ Battlefront™ II
Yup, die zaten allemaal in de vorige keer dat ze een Star Wars bundle hadden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sempy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:11:
Tier 1: $1
Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas, Shadowrun Chronicles - Boston Lockdown, and WARMACHINE Tactics - Standard Edition + Mercenaries Faction Bundle.

Tier 2: $BTA
Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut, Dreamfall Chapters, and Magicka 2 & extra games volgende week

Tier 3: $12
Grey Goo Definitive Edition

Compleet lijstje ;)

T1 bevat 10% coupon voor monthly bundle, als je die toch al wilde kopen heb je in feite de games van T1en 20 cent cadeau.

Neem zelf BTA voor nu zo'n $6
Ik ben voor T1 gegaan. Oceanhorn ziet er bijzonder uit. Had nog nooit van de game gehoord, maar het lijkt wel een 1:1 kopie van The Wind Waker (en daar heb ik hele mooie herinneringen aan).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 19:48
De Dixons heeft wat scherpe aanbiedingen..

Alleen afhalen ! (en niet zoveel voorraad geloof ik)

oa:
[PC] Project Cars voor 10,-
[X1, PS3] Destiny voor 10,-
[PC] The Crew voor 10,-

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanCM op 12-03-2016 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 22:57

Zalmanman

So long,

Ik heb de waarschuwing hierboven over grijze gamekeys gezien, maar, aangezien Green Man Gaming volgens mij wel legitimate is i.t.t. G2A en Kinguin, durf ik dit hier wel neer te zetten (ook aangezien developer Psyonix de aanbieding van GMG op Facebook deelt: https://www.facebook.com/Psyonix/posts/1084600381561580):
Rocket League en alle DLC is daar nu -40%. Echter is er nu ook de code MAR20 actief, die daar nog eens 20% vanaf haalt. Dus de game zelf gaat van €19,99 naar €9,60. Inclusief alle DLC wordt het dan €16,32, wat nog altijd lager is dan de basisprijs van €19,99 voor de game zelf. De code die je krijgt kan je in Steam invoeren.
URL: http://www.greenmangaming.com/rocket-league-titles/

[ Voor 3% gewijzigd door Zalmanman op 12-03-2016 16:17 ]

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Als iemand nog voor mij zo'n gratis key van PA heeft, hoor ik het graag.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
InF.Inc schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:53:
Als iemand nog voor mij zo'n gratis key van PA heeft, hoor ik het graag.
Het is gratis, je kan er zelf ook gewoon eentje aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

anandus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:54:
[...]

Het is gratis, je kan er zelf ook gewoon eentje aanvragen :)
Mja, zal eerlijk zijn; ik heb geen zin in die newsletter en dat ik me op Steam bij die groep moet aanmelden. Mocht er toch iemand zijn key kwijt willen, denk dan aan mij. Dat is alles :)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54

MsG

Forumzwerver

De newsletter moet je nog bevestigen, als je dat niet doet krijg je ook geen SPAM. De enige actie die je daadwerkelijk moet doen is in de steamgroep gaan. Maar na die check dat heeft opgepakt kan je er ook meteen weer uit. Die checklist kan maar heel weinig daadwerkelijk verifiëren. Die aanbiedingen is ook een kwestie van linkje openen en meteen weer sluiten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 11:02
MsG schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:19:
De newsletter moet je nog bevestigen, als je dat niet doet krijg je ook geen SPAM. De enige actie die je daadwerkelijk moet doen is in de steamgroep gaan. Maar na die check dat heeft opgepakt kan je er ook meteen weer uit. Die checklist kan maar heel weinig daadwerkelijk verifiëren. Die aanbiedingen is ook een kwestie van linkje openen en meteen weer sluiten.
Dat kan ik bevestigen. Je kan eventueel een niet-bestaand e-mail adres gebruiken.

Hoewel in de algemene voorwaarden staat dat de actie geldt tot 14/3 12:00pm werkte het een uur geleden nog voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik moest ook nog mijn steam profiel openbaar maken voor de site om te kunnen checken dat ik lid ben van de groep. Daarna uiteraard profiel weer op privé, groep verlaten en fake email voor de newsletter gebruikt.

Je moest alleen inloggen via de Steam API op de site. Kan je die authorisatie ergens ook weer intrekken?

Ik heb iig een key 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 11:02
MeltedForest schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:05:
[...]
Je moest alleen inloggen via de Steam API op de site. Kan je die authorisatie ergens ook weer intrekken?
Ik moest even zoeken, maar er is een voorbeeld competitie bij gleam.io (de website die de giveaway regelt): https://gleam.io/ikYyW/steam-example-competition

Als je daar naartoe gaat staat er een klein logout linkje boven "Enter using Steam".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Nieuwe toevoegingen aan de Humble Jumbo Bundle 6:
- TransOcean: The Shipping Company
- Holy Potatoes! A Weapon Shop?!
- Shadowrun Returns (ook drm free)

Om 21:00 komt er ook weer een nieuwe Humble (wat verlaat deze keer), dus houd jullie beurzen maar weer vast :+

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 15-03-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MusicAddict schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:45:
Om 21:00 komt er ook weer een nieuwe Humble (wat verlaat deze keer), dus houd jullie beurzen maar weer vast :+
Oh noes, not again

Wou al gaan zoeken waar Shadowrun Returns vandaan kwam op SG, maar hoef nu niet meer te zoeken en heb hem inmiddels :+

Edit: Meh, closed wallet }:O

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 15-03-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Humble CryEngine Bundle

Misschien geen 'echte' games, maar wel genoeg assets om zelf je games te maken :+ :D
Edit, toch nog 1 game :+ .

- Nexuiz (steam)

''Crytek just announced that they're making their acclaimed CRYENGINE free to use. Included in this bundle are over 20,000 files that took three years and cost millions of dollars to make, and now they can be all yours. Want to sell your game? All assets included are yours to use as many times as you'd like in any commercial project and are completely royalty free''

off topic; spaart weer geld uit deze week, vooral omdat de weekly bundle er uit is gesloopt ;w

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 15-03-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
MusicAddict schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:45:
Nieuwe toevoegingen aan de Humble Jumbo Bundle 6:
- TransOcean: The Shipping Company
- Holy Potatoes! A Weapon Shop?!
- Shadowrun Returns (ook drm free)

Holy Potatoes staat al enige tijd op de wishlist, dus heel mooie uitbreiding! :)

De liefhebbers van gratis games moeten Origin de komende dagen in de gaten houden, Medal of Honor Pacific Assault wordt de volgende feebie: https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house

[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 15-03-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Sempy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:25:
[...]

De liefhebbers van gratis games moeten Origin de komende dagen in de gaten houden, Medal of Honor Pacific Assault wordt de volgende feebie: https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house
Super, wist niet dat ze die game digital gereleased hadden :D _/-\o_

*hoopt nog steeds op een digital release van Simcity 3000, Battlefield Vietnam, NFS: Most Wanted (2005) en NFS: Carbon*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MusicAddict schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:48:
[...]

*hoopt nog steeds op een digital release van Simcity 3000, Battlefield Vietnam, NFS: Most Wanted (2005) en NFS: Carbon*
Oeh dat is een lijstje wat ik ook wel zou willen O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
MusicAddict schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:48:
[...]

NFS Most Wanted was een paar weken terug nog gratis op Origin.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Sempy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:28:
[...]

NFS Most Wanted was een paar weken terug nog gratis op Origin.....
Hij zegt toch de 2005 editie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
jeroenboeve1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Hij zegt toch de 2005 editie..
idd dit is de 2012 editie

Floksor

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MusicAddict
Mooie deal op Borderlands: The Pre Sequel, wanneer je Borderlands 1 en 2 ook hebt.

Door het nieuwe systeem dat je bepaalde games in een bundle niet hoeft te betalen, krijg je wanneer je beiden bezit ineens extra korting op de game zelf.

Dus voor 4,80€ ipv 15,99€ :D

http://store.steampowered.com/app/261640/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airconine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 06:24
Goede tip MusicAddict! Voor €4,80 kan ik hem niet laten schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 06:42
Hmm twijfel of ik dan Borderlands 1 GOTY voor 7,49 + TPS voor 4,80 zal halen. Heb nu namelijk alleen Borderlands 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Uitstekende tip MusicAddict :D Nu weet ik alleen nog niet of ik dat ga kopen aangezien ik BL2 niet eens heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Laatste dag voor de Easter Square Enix suprise bundel... De laatste bundel viel erg tegen, de voorgaande waren wel goed, dus voor wie een gokje wilt wagen voor 6,49...

https://store.eu.square-e...ter-Surprise-Box-2016.php

Met een beetje mazzel zit er iets van JC3 of Rise of the Tomb Raider in.. maar zal wel weer niet. De pluszijde is wel dat je een refund kunt aanvragen mocht de bundel kut zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

The Inquisitor schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:33:
Laatste dag voor de Easter Square Enix suprise bundel... De laatste bundel viel erg tegen, de voorgaande waren wel goed, dus voor wie een gokje wilt wagen voor 6,49...
Ik ga hem zelf overslaan. Naar mijn idee is de lijn wat dalende. En het lijkt mij te vroeg voor JC3 (die ik al heb) en Rise of the Tomb Raider.

Maar wie weet wat er vanavond uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
IceStorm schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:40:
[...]

Ik ga hem zelf overslaan. Naar mijn idee is de lijn wat dalende. En het lijkt mij te vroeg voor JC3 (die ik al heb) en Rise of the Tomb Raider.

Maar wie weet wat er vanavond uitkomt ;)
keys ontvangen:

FINAL FANTASY VIII
FINAL FANTASY XIII-2
Sleeping Dogs - Definitive Edition
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut
Quantum Conundrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

De nieuwe Humble Mobile Bundel staat op de site.
https://www.humblebundle.com/mobile

Uitstekende set Games. Lara Croft Go alleen al is 5€ in de Stores. Grim Fandango :) alleen al daar zou ik het doen. Nostalgie ten top, om te bedenken dat mijn top of the line Pentium 133mhz met 24mb Edo Ram zich helemaal kapot rekende om dat spel haperend te draaien, nu soepel draait op mijn 3 jaar oude smartphone!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:50
razerBE schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:23:
[...]

keys ontvangen:

FINAL FANTASY VIII
FINAL FANTASY XIII-2
Sleeping Dogs - Definitive Edition
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut
Quantum Conundrum
Oeh mooi dat ik hem vergeten ben, want op de laatste na heb ik die allemaal al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 18-09 18:23
Beakzz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:48:
[...]

Oeh mooi dat ik hem vergeten ben, want op de laatste na heb ik die allemaal al :)
net andersom hier :)

erg tevreden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tang14
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 09:57

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
This is a Premium Giveaway, which means:
You need to have 5 HRK Gems in order to receive this game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-08-2024
is nu op gog.com insomnia sale. voor wie nog wakker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

OkkeB schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:58:
is nu op gog.com insomnia sale. voor wie nog wakker is
Niet bepaald denderend goede aanbiedingen, maar wel leuke games die voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Op Humble Bundle nu een SEGA-bundle.
WAARSCHUWING: Het is een key per tier (althans voor de PWYW en de BTA).

Ik had het meeste al en wilde het weggeven, maar helaas :-(
Alleen Fall of the Samurai wilde ik hebben, de rest had ik al

PWYW:
• Company of Heroes Complete Edition
• Warhammer 40,000: Dawn of War - Master Collection
• Medieval II: Total War Collection
• Rome: Total War™ Collection
• SEGA Genesis/Megadrive Strategy Pack

BTA:
• Valkyria Chronicles
• Warhammer 40000: Dawn of War II - Grand Master Collection
• Eastside Hockey Manager
• Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Collection

[ Voor 58% gewijzigd door anandus op 22-03-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

anandus schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:20:

BTA:
• Valkyria Chronicles
Valkyria wou ik geel graag end aarnaast leek WH40000 me ook leuk

Had weinig tot niets uit deze bundle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
icy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:29:
[...]

Valkyria wou ik geel graag end aarnaast leek WH40000 me ook leuk

Had weinig tot niets uit deze bundle :)
Dan is het een goede deal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
anandus schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:20:

Ik had het meeste al en wilde het weggeven, maar helaas :-(
Alleen Fall of the Samurai wilde ik hebben, de rest had ik al

PWYW:
• Company of Heroes Complete Edition
• Warhammer 40,000: Dawn of War - Master Collection
• Medieval II: Total War Collection
• Rome: Total War™ Collection
• SEGA Genesis/Megadrive Strategy Pack

BTA:
• Valkyria Chronicles
• Eastside Hockey Manager
• Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai Collection
:( Zie nu pas dat het combi keys zijn. Voor mij een instant refund aan Humble. Dit terwijl ik alleen Valkyria wilde hebben, maar achteraf die hockey simulator ook wel cool leek :+

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 22-03-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik pik voor alleen T1 mee, dat is geen geld natuurlijk. BTA ook gelijk gelocked op $4,77 en dan kijken of er volgende week wat leuks wordt toegevoegd. Valkyria lijkt me leuk, maar niet genoeg om de meerprijs voor neer te leggen en je kan dus blijkbaar niet de rest traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:
en dan kijken of er volgende week wat leuks wordt toegevoegd [...]
Volgens mij komt er niets bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkeB
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-08-2024
voor wie het leuk vind, bundlestars.com heeft eastern sales. veel goede aanbiedingen (skyrim met korting etc).

zat endless space gold edition bij ^^ zit ik al een tijdje naar te zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SneH51y.png

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vele games van ubisoft hebben korting in de steam store. Rayman Legends = 5 euro daar nu.

Vriendinlief blij gemaakt en dat voor 5 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

icy schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:47:
Vele games van ubisoft hebben korting in de steam store. Rayman Legends = 5 euro daar nu.

Vriendinlief blij gemaakt en dat voor 5 euro :p
Tja, het zijn de kleine dingen die het doen he? :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:34:
De nieuwe Humble Mobile Bundel staat op de site.
https://www.humblebundle.com/mobile

Uitstekende set Games. Lara Croft Go alleen al is 5€ in de Stores. Grim Fandango :) alleen al daar zou ik het doen. Nostalgie ten top, om te bedenken dat mijn top of the line Pentium 133mhz met 24mb Edo Ram zich helemaal kapot rekende om dat spel haperend te draaien, nu soepel draait op mijn 3 jaar oude smartphone!
Desktop dungeons is ook een vermakelijk spel. Is er ook voor steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

The Escapist heeft 66% korting. Leuke game en heb nu alle DLC's maar aangeschaft :)

http://store.steampowered.com/app/298630/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 21:18
Tomb Raider (2013) voor een minimum bedrag van 1$ via gamechanger. Kortom een topdeal! En daarbovenop steun je charity!
clicky

UITVERKOCHT! :-(

[ Voor 53% gewijzigd door al capone226 op 30-03-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
al capone226 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:30:
Tomb Raider (2013) voor 1$ via gamechanger is een topdeal! Bovendien steun je charity!
Link? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
Staat er nu wel op, ik had te snel op "verstuur" geklikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:55
al capone226 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:30:
Tomb Raider (2013) voor een minimum bedrag van 1$ via gamechanger. Kortom een topdeal! En daarbovenop steun je charity!
clicky
Absoluut een aanrader, helemaal voor zo'n belachelijk laag bedrag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Uitverkocht ;w

[ Voor 17% gewijzigd door MeltedForest op 30-03-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

http://store.steampowered.com/sub/12467/ Flatout in de aanbieding en als complete pack is die extra goedkoop.

Leuke games zijn het :)
In geef je gamevoucher weg worden er aardig wat weggegeven via steamgift.com.

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 30-03-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Denk dat er momenteel een prijsfout is bij GOG.com. Baldur's Gate II Enhanced edition is in de sale, als je op de actiepagina drukt voor de bundel staat er een prijs van €7.19, echter als je dan op de link van de spel in kwestie drukt komt er een prijs van € 2.69

https://www.gog.com/game/baldurs_gate_2_enhanced_edition

Net gekocht voor € 2.69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
OssieW schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:02:
Denk dat er momenteel een prijsfout is bij GOG.com. Baldur's Gate II Enhanced edition is in de sale, als je op de actiepagina drukt voor de bundel staat er een prijs van €7.19, echter als je dan op de link van de spel in kwestie drukt komt er een prijs van € 2.69

Net gekocht voor € 2.69
Niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ook niet voor mij. Maar geniet maar voor 3 ~.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Dat is vreemd. Ik zie het nu nog steeds voor die prijs:

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/9v84l9vkn/Baldur.jpg

Geen idee waarom dit alleen voor mij zou moeten gelden, maar wel leuk inderdaad. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Laatst online: 22:02

Dutch_Celt

Jollygood

OssieW schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:02:

Net gekocht voor € 2.69
Thanks voor de tip!

Geld overigens voor de enhanced edities van beide Baldur's Gates en Icewind Dale (1)

edit:

verklaring extra korting:
https://www.gog.com/news/...gate_siege_of_dragonspear
Siege of Dragonspear requires Baldur's Gate: Enhanced Edition on GOG.com. You can pick up Baldur's Gate: Enhanced Edition at 75% off, or 85% off if you own the original saga

Baldur's Gate: Enhanced Edition will be 75% off until April 4 11:59 PM PDT / April 5 2:59 AM EDT/ 7:59 BST and 60% off until April 29 10:59 AM PDT / 1:59 PM EDT / 18:59 BST. The 85% discount for owners of the original saga will last until April 29 10:59 AM PDT / 1:59 PM EDT / 18:59 BST.

[ Voor 33% gewijzigd door Dutch_Celt op 04-04-2016 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• al capone226
Nieuwe humble bundle: staff picks! <3
https://www.humblebundle.com/glens-staff-picks-games

Tier 1: min 1$:
  • Chivalry: Medieval Warfare
  • Brothers - A Tale of Two Sons _/-\o_
  • Ultimate General: Gettysburg Ultimate General: Gettysburg
Tier 2: beat the average:
  • Tropico 5
  • GRAV (Early Access)
  • Victor Vran Victor Vran
  • More games coming soon!
Tier 3: 12$:
Homeworld Remastered Collection

Individuele keys, niet per tier! :)

Brothers - A Tale of Two Sons is een fantastische co-op game, tropico 5, GRAV veel potentieel, ... aanrader als je het mij vraagt :p

[ Voor 88% gewijzigd door al capone226 op 06-04-2016 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

al capone226 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:02:

• Tropico 5
  • GRAV (Early Access)

Brothers - A Tale of Two Sons is een fantastische co-op game, tropico 5, GRAV veel potentieel, ... aanrader als je het mij vraagt :p
Kut bundles, daar gaat weer 4 euro 53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54

MsG

Forumzwerver

Crazy Machines bundle bij BundleStars: https://www.bundlestars.c...-machines-bundle-reloaded

Alle Crazy Machines games en DLC voor €2.99

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

al capone226 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:02:

• Tropico 5
  • GRAV (Early Access)

Krijg je 1 key per tier of per game? Heb sommige games namelijk al.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
Yorinn schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:34:
[...]

Krijg je 1 key per tier of per game? Heb sommige games namelijk al.
Neen alle keys zijn apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Deze deal is wel erg goed ja. Heb al een behoorlijke tijd de verleiding bij het kopen van een Humble Bundle kunnen weerstaan, maar deze keer was het raak.

Heb me meteen de hele avond vermaakt als El Presidente, dus dat was die €4.75 dubbel en dwars waard :)
'k Had Tropico 5 eerder gespeeld tijdens een free to play weekend, dus ik wist al dat het een leuke game was.

Dividend for Starters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Speelt niet via 1080p en da's niet fijn :(

EDIT:
Toch wel: YouTube: Medal of Honor Pacific Assault (1080p fix) :)
Je moet iets aanpassen in de Config/Setting file.

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 06-04-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

PromWarMachine schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:37:
Heb me meteen de hele avond vermaakt als El Presidente, dus dat was die €4.75 dubbel en dwars waard :)
'k Had Tropico 5 eerder gespeeld tijdens een free to play weekend, dus ik wist al dat het een leuke game was.
Had hem nog net iets goedkoper, maar heb hem direct unlocked enkel vanwege tropico 5 :)

Daarnaast vind mijn vriendin me lief vanwege Brother A tale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

IMHO is de bundel enkel voor Homeworld het al waard. Wat een waardige remaster is dat.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mosin schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:00:
[...]

EDIT:
Toch wel: YouTube: Medal of Honor Pacific Assault (1080p fix) :)
Je moet iets aanpassen in de Config/Setting file.
Klopt, oudere games zoals deze serie en bijv Wolvenstein kan je gewoon 1080 spelen dmv het aanpassen vd config. Het is raadzaam om, als je tevreden bent met de config, die op read-only te zetten als je klaar bent ermee.

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 65 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic