Thanks!Arjunsm schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:12:
Heb nog een grid 2 key
FEZDA-YD3P2-KBI30
Even melden als je deze hebt gebruikt
Ik zie beiden nu voor 2,50 per stuk staan, wil je ze nog goedkoper?Musta schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:46:
Hmm ik twfijfel of ik fallout 3 en new vegas moet kopen voor de collectie, waarschijnlijk zullen ze neit goedkoper worden? Maar heb al zo een lange backlogg
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
En GOTY edities voor 3.40 bij Gamesplanet.devuurtjih schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
[...]
Ik zie beiden nu voor 2,50 per stuk staan, wil je ze nog goedkoper?
Premium Random Steam Key voor het lutelle bedrag van €0,00. http://www.kinguin.net/pr...mium-random-steam-cd-key/
Wel even Buyer Protection uitzetten.
Zelf net Grim Legends: The Forsaken Bride gekregen. Geen idee wat voor spel het is.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Zelf net Grim Legends: The Forsaken Bride gekregen. Geen idee wat voor spel het is.
[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2015 19:12 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Eigenaardig. De code werkt, maar zodra ik ingelogd ben is 'ie 'invalid'...Yorinn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:09:
Premium Random Steam Key voor het lutelle bedrag van €0,00. http://www.kinguin.net/pr...mium-random-steam-cd-key/
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Inderdaad, zelfde error hier.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Zou de code dan alleen bruikbaar zijn voor Kinguin Premium members? Leek me een generieke code namelijk.
Farming Simulator 15 -60% (9,99)anandus schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:44:
Het is herfst-sale bij Steam, eindigt op 1 december
Assetto Corsa -50% (22,49)
Niet echt random waarschijnlijk, kreeg dezelfde.Yorinn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:09:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Had deze nog niet dus altijd leuk om te krijgen toch
Website geeft aan:shaiwa887 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:29:
[...]
Niet echt random waarschijnlijk, kreeg dezelfde.
Had deze nog niet dus altijd leuk om te krijgen toch
Doe ik iets fout?Coupon code "FREERANDOM" is not valid.
Edit: blijkbaar meer mensen last van
[ Voor 5% gewijzigd door iamzero456 op 26-11-2015 21:50 ]
Late reactie maar verwacht maar niet dat dat terugkomt. De hoofdreden waarom ze dat nu vast niet hebben is omdat ze nu de refund policy hebben, wat betekent dat je tijdens een grote sale een berg support tickets krijgt van mensen die zodra de sale begint de games die ze willen kopen en dan een paar dagen later erachter komen dat het goedkoper kon.Zeara schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:43:
[...]
Nope.
http://www.pcgamer.com/st...ly-deals-and-flash-sales/
Alhoewel, misschien als er een groot genoeg probleem van wordt gemaakt dat ze het voor de winter sale weer terug draaien.
Hier precies hetzelfde. Is het misschien voor nieuwe accounts?iamzero456 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:43:
[...]
Website geeft aan:
[...]
Doe ik iets fout?
Edit: blijkbaar meer mensen last van
Code werkt ook voor mij niet, het was leuk geweest maar volgens mij werkt het niet langer.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
vuurtjih schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
[...]
Ik zie beiden nu voor 2,50 per stuk staan, wil je ze nog goedkoper?
Haha mag altijd goedkoperjameskond schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:00:
[...]
En GOTY edities voor 3.40 bij Gamesplanet.de
En zag toevallig toen ik inlogde dat ik fallout3 GOTY al had gekocht in 2012 xD Nog New Vegas GOTY dus
NS FC: SW 2742 0448 8213
Kan zelf handmatig uk aanpassen in de. Anders betaal je £5.10Musta schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:59:
...
Haha mag altijd goedkoperDank jullie wel, die gamesplanet.de redirect me naar een uk site?
...
There is no place like 127.0.0.1
Nee, alleen voor premium members.Saybia schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:02:
[...]
Hier precies hetzelfde. Is het misschien voor nieuwe accounts?
http://www.kinguin.net/blog/black-friday-premium/
Hier is de direct link: https://de.gamesplanet.co...edition-steam-key--1060-2Musta schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:59:
[...]
[...]
Haha mag altijd goedkoperDank jullie wel, die gamesplanet.de redirect me naar een uk site?
En zag toevallig toen ik inlogde dat ik fallout3 GOTY al had gekocht in 2012 xD Nog New Vegas GOTY dus
en als je nog interesse hebt hier een overzicht van de sale: https://www.reddit.com/r/...s_on_sale_full_list_with/
Thank you! Heb m gekochtjameskond schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:26:
[...]
Hier is de direct link: https://de.gamesplanet.co...edition-steam-key--1060-2
en als je nog interesse hebt hier een overzicht van de sale: https://www.reddit.com/r/...s_on_sale_full_list_with/
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb de retail versie bij Gamemania gekocht, er zit bij mij geen losse GoG key bij (alleen voor wat extra's). M'n PC heeft geen dvd drive dus ik moet even op zoek naar een externe dvd speler of dingen gaan kopieren vanaf m'n laptopMusicAddict schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:06:
[...]
Retail werkt standalone maar zit ook een losse GoG key bij. Zo is het altijd al geweest met de retail versies van Witcher 3. (imho nog nut om de game te hebben in een doosje) Lijkt me dat Gamemania dus gewoon de retail in de aanbieding heeft.
Edit: Die GoG key was blijkbaar niet alleen voor de extra's maar ook voor het hele spel
[ Voor 7% gewijzigd door Arm1n op 28-11-2015 20:14 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Raar, zou er namelijk wel bij moeten zitten..Arm1n schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:46:
[...]
Ik heb de retail versie bij Gamemania gekocht, er zit bij mij geen losse GoG key bij (alleen voor wat extra's). M'n PC heeft geen dvd drive dus ik moet even op zoek naar een externe dvd speler of dingen gaan kopieren vanaf m'n laptop
''Each retail PC copy of Wild Hunt will contain an additional GOG.com game code for The Witcher 3: Wild Hunt'
http://en.cdprojektred.co...-the-witcher-3-wild-hunt/
Zal me niks verbazen als die extra's code gewoon de game + DLC + extra's activeerd op GoG..
Je hebt gelijk! De key bevat ook het hele spel. Vreemd dat er dan op staat "Enter this code while launching to acces extra features"MusicAddict schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:09:
[...]
Raar, zou er namelijk wel bij moeten zitten..
''Each retail PC copy of Wild Hunt will contain an additional GOG.com game code for The Witcher 3: Wild Hunt'
http://en.cdprojektred.co...-the-witcher-3-wild-hunt/
Zal me niks verbazen als die extra's code gewoon de game + DLC + extra's activeerd op GoG..
Scheelt me in ieder geval flink wat tijd
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Origin, Jade Empire Special edition:
https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house
On the house (gratis)
edit: Was een paar weken geleden ook gratis, maar de game kon toen niet door een of andere reden toegevoegd worden aan je library. Ik heb hem net wel binnen gehaald. (Het zou dus nu wel moeten werken).
https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house
On the house (gratis)
edit: Was een paar weken geleden ook gratis, maar de game kon toen niet door een of andere reden toegevoegd worden aan je library. Ik heb hem net wel binnen gehaald. (Het zou dus nu wel moeten werken).
Epic games geeft het spel Shadow Complex remastered weg:
https://www.epicgames.com/shadowcomplex/
Als je de Epic Games Launcher al geïnstalleerd hebt dan kan je hem daar direct downloaden.
Als je de Epic Games Launcher al geïnstalleerd hebt dan kan je hem daar direct downloaden.
Is de game op mac uit? Lijkt namelijk niet, maar bij de download knop kan ik voor mac kiezenADDG schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:46:
Epic games geeft het spel Shadow Complex remastered weg:
Edit: Dank voor de info ADDG
[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 04-12-2015 14:43 ]
Volgens mij niet beschikbaar op mac maar wat je via de download knop download is de Epic Games Launcher en die is wel beschikbaar op mac.eL_Jay schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:17:
[...]
Is de game op mac uit? Lijkt namelijk niet, maar bij de download knop kan ik voor mac kiezen
Assassin's Creed Syndicate in de aanbieding op Steam
40% korting tot morgenavond 19.00 uur.
40% korting tot morgenavond 19.00 uur.
[ Voor 4% gewijzigd door SgtTitanium op 04-12-2015 21:48 ]
Bundlestars Killer Bundle 6 voor $4,99
Lichdom: Battlemage,
3D Realms Anthology - Steam Edition,
Monstrum,
GemCraft - Chasing Shadows,
Battle vs Chess,
CrossCode,
Super 3-D Noah's Ark,
Flying Tigers: Shadows Over China,
Cast of the Seven Godsends
Horizon Shift
Deze bundle is voor de oudere gamers onder ons zijn geld alleen al waard voor 3D Realms Anthology met 32 klassiekers van Apogee/3D realms. Waarschijnlijk de laatste kans om deze collectie in deze samenstelling op de kop te tikken aangezien de rechten van Duke Nukem verkocht zijn en dit pakket (in ieder geval in deze samenstelling) dan niet meer verkrijgbaar zal zijn.
Op Steamgifts een mooie tabel met ook de info van de andere games. Alle games voor het eerste gebundled en naast de 3dRealms nog eens 6 games met een rating van 85%+. Met recht een killerbundle
Monstrum,
Battle vs Chess,
CrossCode,
Super 3-D Noah's Ark,
Horizon Shift
Deze bundle is voor de oudere gamers onder ons zijn geld alleen al waard voor 3D Realms Anthology met 32 klassiekers van Apogee/3D realms. Waarschijnlijk de laatste kans om deze collectie in deze samenstelling op de kop te tikken aangezien de rechten van Duke Nukem verkocht zijn en dit pakket (in ieder geval in deze samenstelling) dan niet meer verkrijgbaar zal zijn.
Op Steamgifts een mooie tabel met ook de info van de andere games. Alle games voor het eerste gebundled en naast de 3dRealms nog eens 6 games met een rating van 85%+. Met recht een killerbundle
[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 08-12-2015 18:29 ]
Komt die anthology als 1 key of 1 key per game? Heb de bulk namelijk al (en om voor alleen Terminal Velocity die bundel aan te schaffen vind ik wat te gortig)Sempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:25:
Monstrum,
Battle vs Chess,
CrossCode,
Super 3-D Noah's Ark,
Horizon Shift
Anthology is 1 key.eL_Jay schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:51:
[...]
Komt die anthology als 1 key of 1 key per game? Heb de bulk namelijk al (en om voor alleen Terminal Velocity die bundel aan te schaffen vind ik wat te gortig)
Bundlestars heeft een bundle waar die 3d realms anthology ook in zit voor 4,79 euro. Veel betere prijs. 
Las de vorige poster verkeerd.
Las de vorige poster verkeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 08-12-2015 20:58 ]
Bundlestars heeft meestal bagger bundles, maar dit is wel een toppertje!
Als men 3D Realms Anthology - Steam Edition, nog wil hebben zou ik dat nu doen, na 31 december verdwijnt deze van Steam namelijk. Ik neem m wel mee, altijd een keer leuk 
Voor de mensen die ooit eens bagger games hebben gekocht en dachten bah, je kunt sinds een aantal dagen je games met 1 klik laten verwijderen van je account in de het help menu. (yes, niet meer weken wachten op steam support) En nee, bundle keys kan je niet los verwijderen, alles of niets.
Voor de mensen die ooit eens bagger games hebben gekocht en dachten bah, je kunt sinds een aantal dagen je games met 1 klik laten verwijderen van je account in de het help menu. (yes, niet meer weken wachten op steam support) En nee, bundle keys kan je niet los verwijderen, alles of niets.
[ Voor 45% gewijzigd door MusicAddict op 08-12-2015 20:29 ]
Nou, die ga ik mooi aanschaffen alleen om de Apogee spellen. Hocus Pocus, Monsterbash, Major Stryker, Raptor, Crystal Caves en BiomenaceSempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:25:
Monstrum,
Battle vs Chess,
CrossCode,
Super 3-D Noah's Ark,
Horizon Shift
Vroegâh uuuuuren doorgebracht met de shareware versies van de Zwarte Markt Beverwijkse Bazaar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij werd die bundlestars transactie via visa geblokkeerd, iets met dat het bedrijf soms abonnementsvormen bij je keys verkopen (ze gaven me met nadruk aan dat ik uiterst nauwkeurig de voorwaardes moest doorlezen voordat ze de transactie wilden goedkeuren).
Voor mij reden genoeg om de aankoop niet door te laten gaan, misschien ga ik het dit weekend alsnog kopen maar dan via een prepaid card. Iemand hier slechte ervaringen met bundlestars? Betalen jullie altijd via cc of paypal?
(excuses mochten deze vragen en opmerkingen offtopic zijn, maar ik ben een dergelijke blokkade via visa nog niet eerder tegengekomen)
Voor mij reden genoeg om de aankoop niet door te laten gaan, misschien ga ik het dit weekend alsnog kopen maar dan via een prepaid card. Iemand hier slechte ervaringen met bundlestars? Betalen jullie altijd via cc of paypal?
(excuses mochten deze vragen en opmerkingen offtopic zijn, maar ik ben een dergelijke blokkade via visa nog niet eerder tegengekomen)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik koop regelmatig bundles op bundlestars en heb nog nooit problemen gehad met de betaling. Betaal wel altijd met Paypal.rockhopper schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:08:
Bij mij werd die bundlestars transactie via visa geblokkeerd, iets met dat het bedrijf soms abonnementsvormen bij je keys verkopen (ze gaven me met nadruk aan dat ik uiterst nauwkeurig de voorwaardes moest doorlezen voordat ze de transactie wilden goedkeuren).
Heb trouwens deze bundle ook gekocht.
Bundlestars is gewoon officiele e-tailer van een rits game developers, dus je visa is een beetje té voorzichtig. Maar vooruit, wat voorzichtigheid is altijd fijn.rockhopper schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:08:
Maar nee, nooit problemen met bundlestars gehad. Kunt in principe gewoon veilig bestellen met CC.
[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 09-12-2015 00:34 ]
Ok, bedankt voor de feedback. Ik heb zelf liever een cc bedrijf die iets te voorzichtig is dan omgekeerd. Maar ik denk dat ik dus ook even via een andere methode ga betalen. Wel een leuke tip verder, ik wist geeneens dat de oude duke nukem op steam stond
Humble Bundle en Bundle Stars zijn naar mijn weten en uit ervaring gewoon legit, nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Terminal Velocity, Whacky Wheels en Death Rally... Ok! Ik ben om en ik ga even tijdreizenSempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:25:
HumbleBundle heeft een NeoGeo 25th anniversary Bundle. Persoonlijk niet helemaal mijn ding maar wel ook prima games 
Is er ergens een overzicht van wat er van Steam af gaat?MusicAddict schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:27:
Als men 3D Realms Anthology - Steam Edition, nog wil hebben zou ik dat nu doen, na 31 december verdwijnt deze van Steam namelijk.
Deze bundle gaat van Steam omdat de rechten van de oude Duke Nukems naar een andere partij gaan. Er is nog niet bekend of er een nieuwe bundle zonder deze games voor in de plaats komt.IceStorm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:02:
Is er ergens een overzicht van wat er van Steam af gaat?
Wat betreft die CC discussie. Bundlesites trekken wat vaker activiteiten aan van fraude. Mensen die met een gestolen CC en hotmailadres bundles/games inslaan en doorverkopen. Bundlestars is een keurig bedrijf maar ik kan me voorstellen dat een CC maatschappij wat voorzichtiger is.
Het verhaal dat ik van visa kreeg is dat er "onregelmatigheden" voorkwamen na het gebruik bij bundlestars. Daar wilde ik natuurlijk meer van weten dus ik vroeg door over welke onregelmatigheden. Vervolgens werd me verteld dat er mensen dus scherpe aanbiedingen kopen met de cc (lees: iemand koopt een gamebundle voor een klein bedrag) en na enige tijd (weken/maanden later) er opeens een abonnementsvorm achter zit die hoog in de kosten loopt.Sempy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:13:
[...]
Wat betreft die CC discussie. Bundlesites trekken wat vaker activiteiten aan van fraude. Mensen die met een gestolen CC en hotmailadres bundles/games inslaan en doorverkopen. Bundlestars is een keurig bedrijf maar ik kan me voorstellen dat een CC maatschappij wat voorzichtiger is.
Met andere woorden een beetje een verhaal a la die boekenwinkel van vroeger waar je voor 5 gulden een boek kreeg en vervolgens iedere maand een boek mocht uitzoeken (of niet) en die maandelijks betalen. Je koopt met de bundle een abonnementsvorm zo kwam het over. Er werd me daarom dus ook met hevige nadruk geadviseerd uiterst nauwkeurig de acceptatie voorwaarden te lezen voor aanschaf. (iets wat ik niet gedaan had (en nog steeds niet heb gedaan omdat ik momenteel iets drukker ben met andere zaken
Er is dus geen uitspraak gedaan over onbetrouwbaar bedrijf, voor hetzelfde geld ging het over de aanschaf van een mmorpg uit de bundlestore waar dus echt een abonnement aanhangt en dat de koper dit niet door heeft gehad. (wat mij het meest waarschijnlijke scenario lijkt)
Zo te horen hebben de vaste mensen hier die al eerder zaken gedaan hebben met bundlestars nergens last van gehad, dus het zal niet zo'n vaart lopen met louche praktijken, maar ik vind het altijd fijn om feedback van anderen te horen als ik iets vreemds tegenkom online in combinatie met mijn cc-gebruik.
Wel jammer dat ideal er nog steeds niet is in Europese vorm. Al zou je dan met een abonnementsvorm misschien nog wel in een lastiger pakket zitten omdat je ideal niet kan laten storneren. Ik denk dat de cc-discussie hier wel duidelijk is voor mij, wederom iedereen bedankt voor de bijdrages
Blijven de spellen dan nog downloadbaar of zijn ze hierna ook al zitten ze in je lijst niet meer downloadbaar? Want dat kan ik niet vinden.Sempy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:13:
[...]
Deze bundle gaat van Steam omdat de rechten van de oude Duke Nukems naar een andere partij gaan. Er is nog niet bekend of er een nieuwe bundle zonder deze games voor in de plaats komt.
Lijkt me handig om dan die spellen te downloaden en veilig te stellen.
Kleine waarschuwing, dit spel schijnt een vreselijke DRM te hebben.Sempy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:25:
[...]
Battle vs Chess,
Bij activatie willen ze vanalles van je weten (zoals bijv adres), en je hebt maar 1 activatie (

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 09-12-2015 14:24 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Spellen die uit de verkoop gaan worden wel blijvend aangeboden en zijn gewoon te downloaden vanuit je games bibliotheek. Of ze bijgewerkt worden is een ander verhaal (patches e.d.) maar daar hoef je je met spellen uit de vorige eeuw niet druk over te makenArunia schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:49:
[...]
Blijven de spellen dan nog downloadbaar of zijn ze hierna ook al zitten ze in je lijst niet meer downloadbaar? Want dat kan ik niet vinden.
Lijkt me handig om dan die spellen te downloaden en veilig te stellen.
Dus de regel eens gekocht blijft gekocht en speelbaar blijft geldig op steam. Dit gebaseerd op sommige spellen die nu nog alleen via origin te verkrijgen zijn maar die vroeger ook steam te koop waren.
Kijk, daar wordt ik iig heel blij van.rockhopper schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:00:
[...]
Spellen die uit de verkoop gaan worden wel blijvend aangeboden en zijn gewoon te downloaden vanuit je games bibliotheek. Of ze bijgewerkt worden is een ander verhaal (patches e.d.) maar daar hoef je je met spellen uit de vorige eeuw niet druk over te maken
Dus de regel eens gekocht blijft gekocht en speelbaar blijft geldig op steam. Dit gebaseerd op sommige spellen die nu nog alleen via origin te verkrijgen zijn maar die vroeger ook steam te koop waren.
Bedankt voor de uitleg!
Hm, bedankt voor de extra info. Ik kan hem ook niet weggeven via Steamgifts... Nou ga ik twijfelen of ik hem gewoon via het topic moet weggeven, of toch maar aan mijn eigen Steam toevoegen (ga hem waarschijnlijk toch nooit spelen).anandus schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:51:
[...]
Kleine waarschuwing, dit spel schijnt een vreselijke DRM te hebben.
Bij activatie willen ze vanalles van je weten (zoals bijv adres), en je hebt maar 1 activatie (), mocht je later het spel weer willen installeren, dan moet je contact opnemen met het bedrijf.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Helaas,IceStorm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:02:
HumbleBundle heeft een NeoGeo 25th anniversary Bundle. Persoonlijk niet helemaal mijn ding maar wel ook prima games
[...]
Is er ergens een overzicht van wat er van Steam af gaat?
Er zijn wel een aantal steamgroepen die dat actief bijhouden. Kan zo even niet kijken op steam voor een linkje. Krijg er altijd meldingen van
Uiteraard zijn er bepaalde uitgevers/games waar het altijd risico is, o.a games van Activision staan er bekend om hun laksheid met licenties. (Deadpool anyone? Gelukkig nu weer terug voor de nieuwe film
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 09-12-2015 14:34 ]
Op Steamgifts heet het Check vs Mate (AppID: 211070) is de US version, Battle vs Chess (AppID: 211050) is de EU version. Wordt ook direct door gelinkt naar de EU versie als je op de link klikt.adamvansanten schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:19:
[...]
Hm, bedankt voor de extra info. Ik kan hem ook niet weggeven via Steamgifts... Nou ga ik twijfelen of ik hem gewoon via het topic moet weggeven, of toch maar aan mijn eigen Steam toevoegen (ga hem waarschijnlijk toch nooit spelen).
Exact hetzelfde spel, slechts andere titel en trading cards bij EU versie.
[ Voor 0% gewijzigd door Kiha op 09-12-2015 15:01 . Reden: -t ]
Dank voor de info! Kan ik er toch nog een giveaway voor maken!Kiha schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:01:
[...]
Op Steamgifts heet het Check vs Mate (AppID: 211070) is de US version, Battle vs Chess (AppID: 211050) is de EU version. Wordt ook direct door gelinkt naar de EU versie als je op de link klikt.
Exact hetzelfde spel, slechts andere titel en trading cards bij EU versie.
Ook gehaald, alleen voor de 3D Realms Anthology: brings back memoriesVrijdag schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:48:
[...]
Nou, die ga ik mooi aanschaffen alleen om de Apogee spellen. Hocus Pocus, Monsterbash, Major Stryker, Raptor, Crystal Caves en Biomenace
Vroegâh uuuuuren doorgebracht met de shareware versies van de Zwarte Markt Beverwijkse Bazaar.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dat is ook de enige reden dat ik hem heb gehaald2Dutch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:58:
[...]
Ook gehaald, alleen voor de 3D Realms Anthology: brings back memoriesKoopje, heerlijk voor de donkere dagen..
Willekeurige Square Enix games ter waarde van 70+ euro voor 6,49:
https://store.eu.square-e...-Holiday-Surprise-Box.php
Je kan inloggen met je Steam account. De codes worden geleverd op 18 december.
Steam/XBL: Avioto
Inhoud van vorig jaar (2014):Avioto schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:22:
- Nosgoth Founders - Warlord Pack
- Murdered: Soul Suspect
- Lara Croft and The Guardian of Light
- Deus Ex - The Fall
- Thief - The Master Thief Edition
- The Last Remnant
- Dungeon Siege III
- Tomb Raider
- Hitman: Blood Money
- Just Cause 2
`Avioto schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:22:
Denk dat ik het er een keertje op waag, vorige bundles zagen er goed uit en ik heb niet zo heel veel van Square Enix. In de Easter bundle zat de 1e episode van Life is Strange, ik heb de stille hoop dat de season pass of misschien de hele serie in deze bundle zit.
Square Enix pc games van 2015:
Life Is Strange
Final Fantasy Type-0
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster
Final Fantasy XIV: Heavensward
Just Cause 3
En de wat oudere games van 2014:
Lara Croft and the Temple of Osiris
Sleeping Dogs
The Walking Dead
Ik gok dus op de 3 games van 2014, met een Final Fantasy en misschien Life is Strange
Life Is Strange
Final Fantasy Type-0
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster
Final Fantasy XIV: Heavensward
Just Cause 3
En de wat oudere games van 2014:
Sleeping Dogs
The Walking Dead
Ik gok dus op de 3 games van 2014, met een Final Fantasy en misschien Life is Strange
Hmm, misschien dat ik het dit jaar dan ook maar waag, het is wel grappig natuurlijk. Life is Strange wil ik sowieso hebben, en ik denk dat er een grote kans is dat deze er in zit (ep. 1 dan).
Ik ga het denk ik ook maar proberen. Heb helaas al ziek veel SE games, maar wat ik dubbel heb hoop ik via de GroupBuys steamgroep te kunnen verkopen.
Al voor de 4e keer proberen te bestellen, maar het wil niet lukken. Ik krijg continu de foutmeldingAvioto schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:22:
"We are unable to process your request at this time. The customer support has already been informed about this situation and will get in touch with you if necessary. (Error ID: 5003)"
Addblock uitzetten is de oplossing
[ Voor 4% gewijzigd door The Inquisitor op 11-12-2015 22:23 ]
Vanochtend even een beetje Hocus Pocus en Monsterbash gespeeld. Heerlijk, wat een nostalgie2Dutch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:58:
[...]
Ook gehaald, alleen voor de 3D Realms Anthology: brings back memoriesKoopje, heerlijk voor de donkere dagen..
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Destijds nog voor de volle mik gehaald, wat een prachtige game was dat voor die tijd...guardian-spirit schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:00:
Giants: Citizen Kabuto , gratis:
https://www.gog.com/
nog ongeveer 40 uur
https://www.humblebundle.com/weekly
aantrekkelijke rome bundle, alle rome games behalve attila (waar je 66% korting bon voor krijgt) voor 15 dollar.
aantrekkelijke rome bundle, alle rome games behalve attila (waar je 66% korting bon voor krijgt) voor 15 dollar.
Worms Forts: Under Siege, gratis (GOG):
http://www.gog.com/game/worms_forts_under_siege
http://www.gog.com/game/worms_forts_under_siege
[ Voor 7% gewijzigd door guardian-spirit op 14-12-2015 18:36 ]
offtopic:
Hier stond een lange 'soap' over hoe veel moeite het me kostte om de Square enix kerstbundel te kopen.
(4 SQ accounts, 1CC, 2 Paypal accounts, 3 browser, VPN, het lukte me niet, na 45 min toch gelukt maar vraag me niet hoe/waarom
)
Daar reageerde rockhopper op.
Omdat ik een hekel heb aan offtopic in dit topic (en giveaway topic) had ik dat verwijderd en ontopic info toegevoegd.
Hier stond een lange 'soap' over hoe veel moeite het me kostte om de Square enix kerstbundel te kopen.
(4 SQ accounts, 1CC, 2 Paypal accounts, 3 browser, VPN, het lukte me niet, na 45 min toch gelukt maar vraag me niet hoe/waarom

Omdat ik een hekel heb aan offtopic in dit topic (en giveaway topic) had ik dat verwijderd en ontopic info toegevoegd.
Een kerstbundel van groupees
Voor iedere $ die je 'doneert' geeft groupees samen met Destructoid 1 maaltijd aan UNFP
Vanaf $1 een bundel met 6 steamgames +2 greenlights en wat muziek (flac).
Betaal je $3 dan krijg je er de steamgame Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today + $1 coin van groupees.com.
Nieuwe humble weekly
Met o.a. sportfriends, op een bta van 3.14
Dying light voor 16.99 + Call of Juarez op indiegala
'Gratis' games:
http://www.vg247.com/2015...steam-keys-pc-dogfighter/
http://www.pcgamer.com/gr...rcade-shooter-enemy-mind/
[ Voor 170% gewijzigd door eL_Jay op 17-12-2015 21:52 ]
Doet me denken aan alle hoepels waar ik doorheen mocht springen voordat ze mijn abonnementsgeld wilden in de tijd dat ik nog FFXI speelde. SE loopt echt geld mis door het zo moeilijk te maken.
Ik probeerde het vanmorgen hier vanuit London ook, zat de store te mekkeren dat ik niet in de service regio zit en het was ook met geen mogelijkheid aan te passen... Nouja dan maar geen geld voor Square

eL_Jay schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:45:
offtopic:
(4 SQ accounts, 1CC, 2 Paypal accounts, 3 browser, VPN, het lukte me niet, na 45 min toch gelukt maar vraag me niet hoe/waarom)
Een kerstbundel van groupees
Voor iedere $ die je 'doneert' geeft groupees samen met Destructoid 1 maaltijd aan UNFP
Vanaf $1 een bundel met 6 steamgames +2 greenlights en wat muziek (flac).
Betaal je $3 dan krijg je er de steamgame Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today + $1 coin van groupees.com.
Nieuwe humble weekly
Met o.a. sportfriends, op een bta van 3.14
Dying light voor 16.99 + Call of Juarez op indiegala
'Gratis' games:
http://www.vg247.com/2015...steam-keys-pc-dogfighter/
http://www.pcgamer.com/gr...rcade-shooter-enemy-mind/
Voor zover ik het begreep waren er een tweetal 'problemen' met de SE site.Jaguar645 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:51:
Ik probeerde het vanmorgen hier vanuit London ook, zat de store te mekkeren dat ik niet in de service regio zit en het was ook met geen mogelijkheid aan te passen... Nouja dan maar geen geld voor Square
1. Als je een adblocker of iets had aanstaan werkte de Pay Now button niet
2. In Duitsland kon men geen EU bundle kopen en vice versa. Beide waren toegankelijk via de eu.store
Misschien dat jullie 1 van de 2 bovenstaande ervaren hebben.
Rocket League bij Bundlestars voor een leuk bedrag:
Complete met alle DLC voor €26,57
€13,99 voor basis spel
Uiteraard kun je alle DLC ook los met korting aanschaffen.
€13,99 voor basis spel
Dit is dezelfde prijs die 2 weken terug in de Steam Sale was, dinsdag begint de Winter Sale. Ik schat de kans 99% dat je deze deal vanaf maandag dus ook op Steam hebt en misschien zelfs nog voordeliger.Arunia schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:10:
Rocket League bij Bundlestars voor een leuk bedrag:
€13,99 voor basis spel
Laat je uiteraard niet weerhouden als je dit een goede deal vindt, maar er is een redelijke kans dat er maandag al een betere deal te krijgen is. Deze game staat bij mij ook bovenaan de wishlist, maar ik wacht toch de winter sale af, ook omdat ik een kleine 50 euro steamtegoed heb van kaartverkoop.
[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 18-12-2015 12:16 ]
Wow, wist niet je door kaarten te verkopen op steam aan €50 kan komen. Ik betaal vaak nooit meer dan €0.10/kaart.
Wat denk je dat 500 kaarten van 10 cent bij elkaar opleveren?nielsvv schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
Wow, wist niet je door kaarten te verkopen op steam aan €50 kan komen. Ik betaal vaak nooit meer dan €0.10/kaart.
Cunning linguist.
Ik koop veel bundles en gebruik vervolgens Idle Master om op de achtergrond de cards te farmen. Zeker als je op groupbuys een indiegala bundle in happy hour koopt ($1 12 games), haal je de aanschafprijs er vaak aan cards al uit en met een beetje mazzel een foil card waarvoor je zo 0,50-1 vangt. Voor mij is het vooral een stukje cash back op de bundle kosten, maar er zijn op Steam diverse echte card farmers actief met vaak tientallen accounts.nielsvv schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:19:
Dus je gaat farmen voor kaarten van 10 cent? Ben benieuwd wat daar van overblijft als je de stroomrekening krijgtSempy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:44:
[...]
Ik koop veel bundles en gebruik vervolgens Idle Master om op de achtergrond de cards te farmen. Zeker als je op groupbuys een indiegala bundle in happy hour koopt ($1 12 games), haal je de aanschafprijs er vaak aan cards al uit en met een beetje mazzel een foil card waarvoor je zo 0,50-1 vangt. Voor mij is het vooral een stukje cash back op de bundle kosten, maar er zijn op Steam diverse echte card farmers actief met vaak tientallen accounts.
2 thuiswerkdagen en de laptop waarop ik dan werk zijn voldoende. Idle master verbruikt nauwelijks resources dus de elektrarekening is ook safe. Zoals gezegd het is een extraatje als je geld wilt verdienen zijn er idd andere opties.Beakzz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:45:
[...]
Dus je gaat farmen voor kaarten van 10 cent? Ben benieuwd wat daar van overblijft als je de stroomrekening krijgtHeb zelf ongeveer €1200,- aan TF2 hats verkocht dus ik zou aanraden dat spel te gaan spelen
Kan ik nog wel wat steamsales mee vooruit.
Square Enix Bundle is bekend:
Thief
Final Fantasy XIII
Life is Strange Episode 1
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (not Steam)
Ik ben zelf blij met Thief, Lara en het 1e deel van Life is Strange (al is dit een repeat voor wie de vorige bundle heeft gekocht). Dat is mij de 6,5 euro wel waard.
Final Fantasy games is totaal niet mijn soort game, dus hopelijk dat ik die 2 nog kan traden.
Thief
Final Fantasy XIII
Ik ben zelf blij met Thief, Lara en het 1e deel van Life is Strange (al is dit een repeat voor wie de vorige bundle heeft gekocht). Dat is mij de 6,5 euro wel waard.
Final Fantasy games is totaal niet mijn soort game, dus hopelijk dat ik die 2 nog kan traden.
[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 18-12-2015 16:35 ]
Wat is je bron? Had wel een mailtje verwacht of is het gewoon in je Steam gezet?Sempy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:33:
Thief
Final Fantasy XIII
http://eu.square-enix.com...rprise-box-opens%E2%80%A6Beakzz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:38:
[...]
Wat is je bron? Had wel een mailtje verwacht of is het gewoon in je Steam gezet?
Mail zal er nog wel komen, keys zijn ook nog niet toegevoegd aan mijn account.
FFXIV is een mmorpg waar abonnementskosten aan zitten, verder wel een leuk spel maar niet bepaald een "gift" eerder een time & money sink. FFXIII en XIV heb ik reeds dus ik heb er denk ik goed aan gedaan deze over te slaan.
Ondertussen zijn ze wel binnen. Karige bundel imo. Had toch wel 5 steamgames verwacht en niet 4+1 mmo.Sempy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:40:
[...]
http://eu.square-enix.com...rprise-box-opens%E2%80%A6
Mail zal er nog wel komen, keys zijn ook nog niet toegevoegd aan mijn account.
Probeer hem nu te verkopen. Lara Croft wil ik op zich nog wel hebben, maar aangezien ik moeilijk van de losse games (m.u.v. FF13) afkom, probeer ik het met de gehele bundel voor kostprijs. Mocht je interesse hebben: V&A aangeboden: €6,50 Square Enix Box (FF13, FF14, Life is Strange, Thief, La...
OT: Gratis the ship https://gleam.io/p2nz3/embed (gleam
[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 18-12-2015 19:23 ]
Ik heb de FF-games beide via Groupbuys verkocht voor splitprice van 2,60 euro. Gewoon vermeldt dat ik het enkel als combi verkocht. Andere 3 had ik wel interesse in. Zou je eventueel ook op die manier kunnen proberen?eL_Jay schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:02:
[...]
Ondertussen zijn ze wel binnen. Karige bundel imo. Had toch wel 5 steamgames verwacht en niet 4+1 mmo.
Probeer hem nu te verkopen. Lara Croft wil ik op zich nog wel hebben, maar aangezien ik moeilijk van de losse games (m.u.v. FF13) afkom, probeer ik het met de gehele bundel voor kostprijs. Mocht je interesse hebben: V&A aangeboden: €6,50 Square Enix Box (FF13, FF14, Life is Strange, Thief, La...
OT: Gratis the ship https://gleam.io/p2nz3/embed (gleam
Hmm toch blij dat ik de bundel niet gekocht heb. Zou het alleen voor FFXIII doen want de rest heb ik al/ wil ik niet. Geluk bij een ongeluk is ik m vast ergens voor een paar euro kan halen 
(en daarnaast wil Square mijn account al zeker n jaar niet meer recoveren, ja dan niet, spendeer niet weer een alias daaraan)
(en daarnaast wil Square mijn account al zeker n jaar niet meer recoveren, ja dan niet, spendeer niet weer een alias daaraan)
[ Voor 26% gewijzigd door MusicAddict op 18-12-2015 19:40 ]
Kan je me misschien uitleggen hoe dat happy hour precies werkt i.c.m. group buy (de steam groep toch?) Ik kom er niet echt uit hoe ze op group buy de prijs dan bepalen en wat je dan precies krijgt :-)Sempy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:44:
[...]
Ik koop veel bundles en gebruik vervolgens Idle Master om op de achtergrond de cards te farmen. Zeker als je op groupbuys een indiegala bundle in happy hour koopt ($1 12 games), haal je de aanschafprijs er vaak aan cards al uit en met een beetje mazzel een foil card waarvoor je zo 0,50-1 vangt. Voor mij is het vooral een stukje cash back op de bundle kosten, maar er zijn op Steam diverse echte card farmers actief met vaak tientallen accounts.
Groupbuy is inderdaad de steamgroup. Er zijn hosts die zodra een nieuwe bundle verschijnt alvast een reserveertopic aanmaken waar je kan intekenen. De host moet zelf een maal de bundle voor de volle prijs kopen om tijdens happy hour recht te hebben om tegen het voordeligst tarief te kopen (dat is bij 20 stuks). De prijs die je dan betaald wordt dan: volle prijs + HH-prijs voor 20 bundles / 21. Het is toegestaan dat de host een kleine winst maakt voor de moeite, in de praktijk wordt er dan meestal $1 gerekend.Rylo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:18:
[...]
Kan je me misschien uitleggen hoe dat happy hour precies werkt i.c.m. group buy (de steam groep toch?) Ik kom er niet echt uit hoe ze op group buy de prijs dan bepalen en wat je dan precies krijgt :-)
Bij Happy Hour is het een kwestie van via paypal (sommigen accepteren ook steamwallet of TF2-keys) die $1 over te maken en je krijgt via Indiegala een link toegestuurd waarmee je bij je bundle kan. Voor die prijs is het zelfs interessant als je van de 12 games er slechts een paar interessant vind.
Teleurstellende bundel. Final Fantasy XIII hoef ik niet op de PC. Lara Croft and the Temple of Osiris en Thief kan denk mijn PC niet aan. Life is Strange is maar 1/5 van het spel.Sempy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:33:
Thief
Final Fantasy XIII
En Final Fantasy XIV: A Realm Reborn begin ik niet meer aan. Geen tijd voor en slechte ervaring met support gehad bij launch.
Voor diegene die fan zijn van Square Enix, er loopt nu een Square Enix Humbe Bundle!
clicky
Tier 1 - $1
The Last Remnant
Life Is Strange Episode 1
Tomb Raider I
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Murdered: Soul Suspect
Tier 2 BTA
Final Fantasy XIV
Just Cause Collection
Front Mission Evolved
Gyromancer
Yosumin
Extra games
Tomb Raider: Anniversary
Tomb Raider: Legends
Tomb Raider: Underworld
+ 20% off Just Cause 3
Tier 3 - $8.99
Tomb Raider GOTY Edition
Hitman Absolution: Elite Edition
clicky
Tier 1 - $1
The Last Remnant
Tomb Raider I
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Tier 2 BTA
Final Fantasy XIV
Just Cause Collection
Front Mission Evolved
Gyromancer
Yosumin
Extra games
Tomb Raider: Anniversary
Tomb Raider: Legends
Tomb Raider: Underworld
+ 20% off Just Cause 3
Tier 3 - $8.99
Tomb Raider GOTY Edition
[ Voor 92% gewijzigd door al capone226 op 29-12-2015 20:52 ]
Jammer dat een deel van de spellen ook in de Square Enix Holiday bundle zaten. En de hoogste tier is $8,99 niet $13,-al capone226 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:29:
Voor diegene die fan zijn van Square Enix, er loopt nu een Square Enix Humbe Bundle!
clicky
Tier 1 - $1
The Last Remnant
Tomb Raider I
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Tier 2 BTA
Final Fantasy XIV
Just Cause Collection
Front Mission Evolved
Gyromancer
Yosumin
+ 20% off Just Cause 3
+ na één week worden nog spellen toegevoegd
Tier 3 - $8,99
Tomb Raider GOTY Edition
Damn, dat is een mooie $1-tier, zeg!al capone226 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:29:
clicky
Tier 1 - $1
The Last Remnant
Tomb Raider I
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Tier 2 BTA
Final Fantasy XIV
Just Cause Collection
Front Mission Evolved
Gyromancer
Yosumin
+ 20% off Just Cause 3
+ na één week worden nog spellen toegevoegd
Tier 3 - $13
Tomb Raider GOTY Edition
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
VOor 2,50 meer heb je hier wel loop veel meer value. Ben blij dat ik mijn gift box heb weten te slijten (voor aankoopprijs)Yorinn schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:55:
[...]
Jammer dat een deel van de spellen ook in de Square Enix Holiday bundle zaten. En de hoogste tier is $8,99 niet $13,-
Gisteren was de hoogste tier ook echt 13 dollar aan het begin 
Ik was net ook verbaasd dat ze de prijs verlaagd hebben naar 8,99.
Imho betere prijs, verhoog ik mijn BTA nog wel voor
Ik was net ook verbaasd dat ze de prijs verlaagd hebben naar 8,99.
Imho betere prijs, verhoog ik mijn BTA nog wel voor
[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 23-12-2015 14:19 ]
Offtopic: Je kon via de SE website een refund proces starten. Ik had binnen 24 uur mijn geld terug op PayPal.eL_Jay schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:17:
[...]
VOor 2,50 meer heb je hier wel loop veel meer value. Ben blij dat ik mijn gift box heb weten te slijten (voor aankoopprijs)
ubisoft shop Far Cry 4: shop.ubi.com/store/ubiemea/nl_NL/pd/productID.304141200/
PC: 10 euro
Xbox One: 7.50
Xbox 360: 7.50
PS4: niet op voorraad
PS3: niet op voorraad
Let op met Far Cry 4!
Er is een Gold Edition voor 28,- deze bestaat uit Far Cry 4 Limited Edition & Season Pass. Maar die kosten los minder.
Limited Edition: 10,
Season Pass: 12,-
Dus dat scheelt je 6,- als je ze los haalt.
Er is een Gold Edition voor 28,- deze bestaat uit Far Cry 4 Limited Edition & Season Pass. Maar die kosten los minder.
Limited Edition: 10,
Season Pass: 12,-
Dus dat scheelt je 6,- als je ze los haalt.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Yup, eens. Beetje spijt van mijn aankoop en al helemaal als ze de dag erna een Humblebundle starten.. Beetje jammer..eL_Jay schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:17:
[...]
VOor 2,50 meer heb je hier wel loop veel meer value. Ben blij dat ik mijn gift box heb weten te slijten (voor aankoopprijs)
Prijsfout oid? Na een dag zijn de prijzen alweer verhoogd?Resinman schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:47:
ubisoft shop Far Cry 4: shop.ubi.com/store/ubiemea/nl_NL/pd/productID.304141200/
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
ubisoft heeft op steam ook beperkte aanbiedingstijd, bijna alles op steam loopt door tot 4 januari, maar sommige ubi titels lopen maar tot 25 december. Het lijkt me dus zeer waarschijnlijk dat de aanbiedingen tijdelijk zijn geweest. Het goede nieuws is dat ze bij oud en nieuw misschien weer op herhaling gaan komen.InF.Inc schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:28:
[...]
Prijsfout oid? Na een dag zijn de prijzen alweer verhoogd?
Nieuwe humble bundle, eigenlijk rebundle:
Tom Clancy bundle
Tier 1: $1
Tom Clancy bundle
Tier 1: $1
- Tom Clancy's Rainbow Six®
- Tom Clancy's Rainbow Six® 3 Gold
- Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas
- Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory®
- Tom Clancy's Ghost Recon®.
- Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2
- Tom Clancy's Splinter Cell Conviction Deluxe Edition
- Tom Clancy's The Division Beta
- Tom Clancy's Splinter Cell®
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
- Tom Clancy's Splinter Cell® Blacklist
- Tom Clancy's The Division when it's released
- exclusive Tom Clancy's The Division t-shirt,
- coupon for 66% off HB

[ Voor 4% gewijzigd door al capone226 op 07-01-2016 20:43 ]
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic