ah mooi, mooi een paar meepakken danMusicAddict schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:58:
[...]
Day 1: 12pm to 4pm UTC
80% off - Sine Mora
66% off - Farming Simulator 2013 titanium edition
50% off - Rise of Venice
50% off - Formula1 2013
Ik zie nu wel dat de lijst hier een steekje heeft laten vallen, op GMG zelf is farming simulator -25% en niet -66% zoals wordt vermeld. Ben benieuwd waar dat aan ligt
Al gespeeld op de PS3... maar 1 euro? Voor dat geld ga ik het echt niet laten liggen. Thanksasndrag0n schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:21:
battlefield bad company 2 kost nu nog maar 1 euro op origin
Hehe eindelijk Alice voor een leuk bedrag: €2,49 bij Origin. Dat scheelt een tientje met steam.
Op Bundlestars.com al hun huidig lopende bundles nu -25% korting omdat het black friday is (korting tot 3 december)
Heb ik nog nooit meegemaakt, korting op al zo goedkope bundles
Dus voor de liefhebbers bespaar je zo een tiental centjes mee
Heb ik nog nooit meegemaakt, korting op al zo goedkope bundles
X Com declassified +2x DLC voor 14 nogwat met die voucher. (steam)MusicAddict schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:20:
Bioshock Infinite voor 6 euro op Greenmangaming (tot 8 uur)
wel met 20% off (op de al 7,50 kostende game vs 15 euro op steam zelf ) -> TAREM-4PLAY-VOUCH
Op steam 32 euri. (met 50% korting)
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dishonored voor 3,19!!
SNEL KOPEN!!!
SNEL KOPEN!!!
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Na aanleiding van de tijd en het bericht heb ik op steam gekeken en daar is de GOTY inderdaad 3 euro nog wat. Kans is echter groot dat het een verkeerde prijs is. Daarnaast hoort dit in het Steam Sale topic
[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 19:07 ]
EDIT: Nu weer terug naar 66% op steam voor 13,59. Was dus inderdaad een prijsfout, maar ik heb hem nog kunnen kopen voor 3,19
[ Voor 34% gewijzigd door rubensollie op 29-11-2013 19:12 ]
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
Ik zie dat Dishonored bij Amazon €3,67 kost, maar ik weet niet of je daar kunt kopen als je niet in de US woont.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
officieel niet. Daarom heb ik residentie gekozen op het adres van het Witte HuisCompizfox schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:27:
Ik zie dat Dishonored bij Amazon €3,67 kost, maar ik weet niet of je daar kunt kopen als je niet in de US woont.
Staat genoeg over in dit topic.Compizfox schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:27:
O.a. deze reactie
Ik heb zelf Dishonored toch al. Ik hoopte eigenlijk meer dat de DLC van Dishonored wat meer afgeprijsd zouden zijn in Steam. (die zijn maar -33%)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Counter Strike: Global Offensive is voor aankomende 45uur (-75%) €3,49.
http://store.steampowered.com/app/730/
http://www.twitch.tv/dreamhackcs lan is atm bezig+steam sales.
http://store.steampowered.com/app/730/
http://www.twitch.tv/dreamhackcs lan is atm bezig+steam sales.
Aanwinst van vandaag: http://i.imgur.com/HAq2w5A.jpg werkt goed op Linux! 
Ik zag laatst dat PlayOnLinux de mogelijkheid heeft om (bepaalde) games te downloaden en installeren van Gog.com!
Ik zag laatst dat PlayOnLinux de mogelijkheid heeft om (bepaalde) games te downloaden en installeren van Gog.com!
[ Voor 41% gewijzigd door Kwastie op 29-11-2013 22:20 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
23:10 werkt deaze nog steeds hoor!MusicAddict schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:20:
Bioshock Infinite voor 6 euro op Greenmangaming (tot 8 uur)
wel met 20% off (op de al 7,50 kostende game vs 15 euro op steam zelf ) -> TAREM-4PLAY-VOUCH
Dan neem je hem wel mee
(durf hem alleen nog niet te activeren, zit op 499 games)
Dat artikel had ik nog niet gezien maar ik wordt een beetje in verwarring gebracht doordat op de downloadpage bij de steam key gewoon 'DD + DLC' staat en bij de DRM-free download 'DD + ALL DLC'. Heb maar even gemaild.JSchut schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:58:
Misschien weet je het al maar ze hebben het aangepast op Humble. Dit zit er bij aan DLC: http://support.humblebundle.com/customer/portal/articles/1380397-dungeon-defenders-anniversary-pack
[edit]Ondertussen een ander artikel gevonden:
http://support.humblebund...er/portal/articles/898192
Alleen Dungeon Defenders - The Tinkerer's Lab DLC lijkt te ontbreken.
[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 30-11-2013 10:57 ]

ShinyLoot sale! Sale loopt nog twee dagen.
Zelf Children of the Nile Complete Edition (Steam key) opgepikt voor $1.
Zit erg veel DRM-free/Desura tussen dus let even goed op wat voor key je krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door Dynaw op 30-11-2013 23:13 ]
Toch maar even Empire: Total War Complete gekocht in de 4-play deal op GMG van nu, (tot 5 uur in de nacht volgens mij) altijd fijn zo laat nog wakker zijn
, scheelt me wel 7,50 met de prijs op steam
(ook euro truck 2 meegepakt voor die 4 euro
, al is dat wat minder denderend met de prijs van 5 euro op steam)
Edit: Ook Medievel 2: Total war collection gekocht voor 3,60, echt nét nadat ik hem heb gekocht is hij weer volle prijs in de op GMG, foutje bedankt

Edit: Ook Medievel 2: Total war collection gekocht voor 3,60, echt nét nadat ik hem heb gekocht is hij weer volle prijs in de op GMG, foutje bedankt
[ Voor 24% gewijzigd door MusicAddict op 01-12-2013 02:05 ]
Nuuvem heeft ook een sale. http://www.nuuvem.com.br/
Als je de prijzen deelt door drie, zit je ongeveer op het bedrag in euri.
Onder andere Warhammer Space Marine voor €3,15. Ik denk niet dat Steam daaraan gaat tippen en daar komt hij ook zeker langs.
Onder andere Warhammer Space Marine voor €3,15. Ik denk niet dat Steam daaraan gaat tippen en daar komt hij ook zeker langs.
Probleem is alleen dat je vanuit Europa niet (meer) bij Nuuvem kan bestellenGodDamage schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:30:
Nuuvem heeft ook een sale. http://www.nuuvem.com.br/
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Euhhh vanochtend nog de metro madness adonn daar gekocht. Gewoon vanuit NL en helemaal niets aan de hand. Je kan gewoon vanuit NL bestellen. Dus volgens mij doe je iets verkeerdRincewind schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:44:
[...]
Probleem is alleen dat je vanuit Europa niet (meer) bij Nuuvem kan bestellenIk heb daar in het verleden heel wat vandaan gehaald en wilde gisteren Borderlands 2 kopen voor €5 maar nie-lukken-nie... Straks maar eens proberen via een braziliaanse proxy.
en op 01-12 om 14:48 ook nog steeds
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Volgens mij kun je inderdaad nog steeds bestellen bij Nuuvem. Het kan zo zijn dat er voor bepaalde spellen, een regiorestrictie geldt.
Ze hebben bij Nuuvem Battlefield 3 voor omgerekend €6,30. Zo goedkoop is hij nog niet geweest. Moet uiteraard bij Origin worden geactiveerd.
Ze hebben bij Nuuvem Battlefield 3 voor omgerekend €6,30. Zo goedkoop is hij nog niet geweest. Moet uiteraard bij Origin worden geactiveerd.
2 woorden: Humble Bundle.GodDamage schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:30:
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
En ja hoor, de steam sale is nog niet eens voorbij en we kunnen al weer genieten van nieuwe bundles
Nieuwe Codemasters IndieGala bundle
voor 1 dollar:
Damnnation
Jericho
Voor 5,99
Overlord
Overlord Raising Hell
Overlord 2
Flashpoint: dragon rising
Flashpoint: red river
+ Bonus game volgende week (?)
Allemaal steam, maar let wel op flashpoint is sowieso (nog) GFWL naast steam todat codemasters het naar steamworks patched (wat iig wel met Dirt 3 gaat gebeuren, de rest van hun games hopelijk dus ook)

voor 1 dollar:
Damnnation
Jericho
Voor 5,99
Overlord
Overlord Raising Hell
Overlord 2
Flashpoint: dragon rising
Flashpoint: red river
+ Bonus game volgende week (?)
Allemaal steam, maar let wel op flashpoint is sowieso (nog) GFWL naast steam todat codemasters het naar steamworks patched (wat iig wel met Dirt 3 gaat gebeuren, de rest van hun games hopelijk dus ook)
[ Voor 25% gewijzigd door MusicAddict op 03-12-2013 13:45 ]
Oh man... wilde Overlord toch nog al hebben op Steam 
De rest is een leuk bonusje
De rest is een leuk bonusje
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Als je bij Steam nu company of heroes 2 koopt. Krijg je een 40% kortingsbon... Alleen als je hem koopt.. dus je kan iemand een cadeau geven.
Indie Royale - The Gaming Tuesday Bundle
http://www.indieroyale.com/ op het moment €2.44
Rush Bros
Bad Bots
Who's That Flying?!
Defy Gravity
Aeternum
http://www.indieroyale.com/ op het moment €2.44
Rush Bros
Bad Bots
Who's That Flying?!
Defy Gravity
Aeternum
Humbo Jumbo Bundle bij Humble Bundle:
Natural Selection 2
Sanctum 2
Magicka + DLC
BTA:
Orcs Must Die 2: Complete Pack
Garry's Mod
Serious Sam 3 BFE
Natural Selection 2
Sanctum 2
Magicka + DLC
BTA:
Orcs Must Die 2: Complete Pack
Garry's Mod
Serious Sam 3 BFE
[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 03-12-2013 20:14 ]
Mooie selectie games weer in de nieuwe Humble Bundle
Ben blij dat ik gisteren niet besloten heb Garry's Mod te kopen in de autumn sale op Steam.
Dat dacht ik net dus ook! Wel stom dat Sanctum 2 niet bij BTA staat. Daarom is de BTA op het moment van schrijven maar $3,89. Zo laag heb ik een BTA nog nooit gezien bij Humble Bundles...IceStorm schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:15:
Mooie selectie games weer in de nieuwe Humble BundleBen blij dat ik gisteren niet besloten heb Garry's Mod te kopen in de autumn sale op Steam.
Top, die is weer binnen, al heb ik het puur voor Garry's en orcs must die gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door MeltedForest op 03-12-2013 20:56 ]
Ik natuurlijk gisteren Gmod gekocht. En Overlord vorige keer op steam. En de FEAR bundle op steam voordat die humble bundle kwam.
Gaat lekker bij mij
Gaat lekker bij mij
I feel your painThe Inquisitor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:36:
Ik natuurlijk gisteren Gmod gekocht. En Overlord vorige keer op steam. En de FEAR bundle op steam voordat die humble bundle kwam.
Gaat lekker bij mij
Gister Natural selection 2 gekocht. Deze gaat nu naar een maatje van me. Het valt nog mee aangezien ik ook bijna Magica en Orcs must die 2 in de sale had gekocht.The Inquisitor schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:36:
Gaat lekker bij mij
Nu dus de BTA gekocht.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Betalen kan daar enkel met Paypal of Google Wallet? Zo ja dan valt me dat goed tegen.MusicAddict schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:59:
En ja hoor, de steam sale is nog niet eens voorbij en we kunnen al weer genieten van nieuwe bundles![]()
Bij Humblebundle gebruik ik altijd Amazon Payments (Want een Amazon account heb ik immers al voor .co.uk en .de) en dat bevalt me zeer goed, Paypal heb ik ooit gehad en wil ik absoluut niet meer.
Een Google Wallet aan maken voor een enkele aankoop heb ik ook geen behoefte aan, Dan moet ik mijn creditcard gegevens weer invullen en dat ding ligt niet bepaald binnen handbereik. (Ik heb namelijk geen Google Android Smartphone of Tablet in gebruik.)
Nouja Humblebundle is ook minder 'humble' en meer commercieel dan voorheen, dus uiteraard dat je daar (toevallig) een extra payment optie hebt?Sato schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:16:
[...]
Betalen kan daar enkel met Paypal of Google Wallet? Zo ja dan valt me dat goed tegen.
Bij Humblebundle gebruik ik altijd Amazon Payments (Want een Amazon account heb ik immers al voor .co.uk en .de) en dat bevalt me zeer goed, Paypal heb ik ooit gehad en wil ik absoluut niet meer.
Persoonlijk al jaren tevreden paypal gebruiker, kunt er echt overal mee terecht en wordt haast overal geaccepteerd. Zelf heb ik het probleem juist dat ik nooit iets op amazon kan kopen omdat ik geen creditcard heb dus alles heeft zo zn voordelen en nadelen
On topic:
Planes, Train(z), en Automobiles Bundle (paypal)
voor 3,53€ het volgende:
- Agricultural Simulator 2013 Gold
- Combat Wings: Battle of Brittain
- GTR 2: FIA GT Racing Game
- Off-Road Drive (meer een echt fatsoenlijke off road simulator!)
- Pacific Storm: Allies
- Race On (Race 2007 + Race On DLC + STCC The Game 1 Expantion Pack)
- STCC The game 2 Expantion pack voor bovenstaande
- Trainz: Classic Cabon city
- Trainz: Settle & Carlisle
Nog heel even offtopic dan:MusicAddict schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:48:
[...]
Nouja Humblebundle is ook minder 'humble' en meer commercieel dan voorheen, dus uiteraard dat je daar (toevallig) een extra payment optie hebt?Je koopt zeker verder ook niks bij andere indie bundles gezien die vaak alleen maar paypal of eventueel een andere methode extra hanteren.
Persoonlijk al jaren tevreden paypal gebruiker, kunt er echt overal mee terecht en wordt haast overal geaccepteerd. Zelf heb ik het probleem juist dat ik nooit iets op amazon kan kopen omdat ik geen creditcard heb dus alles heeft zo zn voordelen en nadelen
Schuldig aan het tweede dik gedrukte deel door het eerste dik gedrukte deel
Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld heb ik ooit gehad maar vond ik geen prettig idee om die reden heb ik dat ook afgebroken, Inmiddels heb ik een CC dus kan ik nu een Paypal account maken die aan mijn CC gekoppeld zit. Zal er eens over nadenken want die bundel die je zojuist post is ook niet verkeerd.
Voouit, die laatste zin was iets meer vragender bedoelt dan hij er staatSato schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:05:
[...]
Nog heel even offtopic dan:
Schuldig aan het tweede dik gedrukte deel door het eerste dik gedrukte deel(Was voornamelijk een console gamer maar daar stap ik langzaamaan van af, PC heeft veel voordelen en het grootste nadeel gaat al lang niet meer op (Hardware) alleen nog even een nieuwe PC bouwen (en die vlakbij de tv zetten en er op aansluiten.) en ik kan gaan genieten van de vele aankopen van afgelopen maanden.)
Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld heb ik ooit gehad maar vond ik geen prettig idee om die reden heb ik dat ook afgebroken, Inmiddels heb ik een CC dus kan ik nu een Paypal account maken die aan mijn CC gekoppeld zit. Zal er eens over nadenken want die bundel die je zojuist post is ook niet verkeerd.
Maar inderdaad, PC gaming is prima te doen, vooral als je zo nu en dan ook de leuke bundles meepakt. Zit vaak veel verstopt plezier in games die eigenlijk niet zo bekend zijn. Op een bepaald moment weet je de roulatie wel van een aantal sites in hoe snel er een nieuwe bundle komt, dus echt rekening er mee houden noem ik het zelf niet (en al die mails helpen ook)
Maar het verschil tussen Humblebundle en bijvoorbeeld iets als Groupees is dat ze bij groupees al blij zijn als ze aan het eind van (een goede) bundle 10,000 verkopen zijn geweest terwijl humble lekker na 1 dag weer bijna 300,000 verkopen heeft gedaan. Neemt niet weg dat veel voor weinig altijd leuk is natuurlijk
Trouwens kijk maar eens naar de andere bundles op bundlestars die op het moment nog lopen
[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 04-12-2013 21:32 ]
Nieuwe Humble weekly bundle:
Pay what you want:
Pay what you want:
- Multimedia Fusion 2
- Vincere Totus Astrum
- OddPlanet
- Splotches
- Faerie Solitaire
- MANOS: The Hands of Fate
- Pitiri 1977
- Knytt Underground
- Really Big Sky
- NightSky
[ Voor 6% gewijzigd door Greenpearl op 05-12-2013 21:44 ]
Verwijderd
thx voor de tip, vlug gekocht, GTR2 met oude nurburgring is al de moeite alleenOn topic:
Planes, Train(z), en Automobiles Bundle (paypal)
voor 3,53€ het volgende:
- Agricultural Simulator 2013 Gold
- Combat Wings: Battle of Brittain
- GTR 2: FIA GT Racing Game
- Off-Road Drive (meer een echt fatsoenlijke off road simulator!)
- Pacific Storm: Allies
- Race On (Race 2007 + Race On DLC + STCC The Game 1 Expantion Pack)
- STCC The game 2 Expantion pack voor bovenstaande
- Trainz: Classic Cabon city
- Trainz: Settle & Carlisle
Zal ze eens gaan installeren dan als het zo boeiend isVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:44:
[...]
thx voor de tip, vlug gekocht, GTR2 met oude nurburgring is al de moeite alleen
Maar simbin, verdomme wat een bende hebben ze er van gemaakt op steam en vooral in mijn library. Ik heb alle Race 07 games/dlc of wat dan ook, maar logisch is het nog steeds niet als je games in de store DLC zijn terwijl ze als losse 'games' in je library verschijnen

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 06-12-2013 00:53 ]
Je hebt nog wel eventjesVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:44:
[...]
thx voor de tip, vlug gekocht, GTR2 met oude nurburgring is al de moeite alleen
Ook al heb ik hem ook gekocht
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Steam houdt een speciale VGX-uitverkoop. De volgende games zijn in de aanbieding:
BioShock: Infinite - van €29,99 naar €7,49 (75% korting)
Tomb Raider - van €49,99 naar €9,99 (80% korting)
Call of Duty: Ghost - van €59,99 naar €47,79 (17% korting)
Metro: Last Light - van €29,99 naar €10,19 (66% korting)
NBA 2K14 - van €29,99 naar €14,99 (50% korting)
Gone Home - van €18,99 naar €9,49 (50% korting)
Kentucky Route Zero - van €22,99 naar €11,49 (50% korting)
Papers, Please - van €8,99 naar €4,49 (50% korting)
The Stanley Parable - van €11,99 naar €7,19 (40% korting)
DiveKick - van €9,99 naar €4,99 (50% korting)
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - van €49,99 naar €24,99 (50% korting)
F1 2013 - van €44,99 naar €22,49 (50% korting)
GRID 2 - van €39,99 naar €9,99 (75% korting)
Brothers: A Tale of Two Sons - van €13,99 naar €6,99 (50% korting)
Rayman Legends - van €29,99 naar €14,99 (50% korting)
Borderlands 2: Tiny Tina’s Assault on Dragonkeep - van €9,99 naae €6,69 (33% korting)
Dishonored: The Knife of Dunwall - van €9,99 naar €4,99 (50% korting)
Far Cry 3: Blood Dragon - van €14,99 naar €5,09 (66% korting)
BioShock: Infinite - van €29,99 naar €7,49 (75% korting)
Tomb Raider - van €49,99 naar €9,99 (80% korting)
Call of Duty: Ghost - van €59,99 naar €47,79 (17% korting)
Metro: Last Light - van €29,99 naar €10,19 (66% korting)
NBA 2K14 - van €29,99 naar €14,99 (50% korting)
Gone Home - van €18,99 naar €9,49 (50% korting)
Kentucky Route Zero - van €22,99 naar €11,49 (50% korting)
Papers, Please - van €8,99 naar €4,49 (50% korting)
The Stanley Parable - van €11,99 naar €7,19 (40% korting)
DiveKick - van €9,99 naar €4,99 (50% korting)
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - van €49,99 naar €24,99 (50% korting)
F1 2013 - van €44,99 naar €22,49 (50% korting)
GRID 2 - van €39,99 naar €9,99 (75% korting)
Brothers: A Tale of Two Sons - van €13,99 naar €6,99 (50% korting)
Rayman Legends - van €29,99 naar €14,99 (50% korting)
Borderlands 2: Tiny Tina’s Assault on Dragonkeep - van €9,99 naae €6,69 (33% korting)
Dishonored: The Knife of Dunwall - van €9,99 naar €4,99 (50% korting)
Far Cry 3: Blood Dragon - van €14,99 naar €5,09 (66% korting)
Gelukkig dezelfde prijzen als tijdens de sale afaik
Zie het niet in die lijst staan, maar Dishonored zelf kost nu ook maar €7,49. Wordt toch wel heel verleidelijk om Bioshock: Infinite en Dishonored te kopen
The devil is in the details.
Dishonered staat niet bij de VGX deals, maar inderdaad een interessante deal.Hahn schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:56:
Zie het niet in die lijst staan, maar Dishonored zelf kost nu ook maar €7,49. Wordt toch wel heel verleidelijk om Bioshock: Infinite en Dishonored te kopen
Greenmangaming
Grand Theft Auto III Trilogy - €4.99
en daar kan de coupon nog bovenop als het goed is, GMG20-CV2W4-DSYBT
Toch maar even melden, de Just Cause 2 Multiplayer Mod is nu eindelijk op steam beschikbaar (wel nog beta).
Zelf nu samen met 1500(!) andere mensen in de ene de server aan het kloten
Zelf nu samen met 1500(!) andere mensen in de ene de server aan het kloten
Nice one, coupon werkte inderdaad. 4 euro voor de 3 beste GTA games is een koopje.Pheace schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:37:
Greenmangaming
Verwijderd
Ff in de opruimbak gekeken bij Bart Smit.
3 games voor 6 euro.
Star Wars - The Force Unleashed (PC)
Borderlands (PC)
Borderlands - 'The Zombie Island of Dr. Ned' uitbreiding (PC)
online besteld:
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (PC) 7,99
LEGO Lord of the Rings (PC) 7,99
Gratis verzenden boven 15 euro.
3 games voor 6 euro.
Star Wars - The Force Unleashed (PC)
Borderlands (PC)
Borderlands - 'The Zombie Island of Dr. Ned' uitbreiding (PC)
online besteld:
LEGO Batman 2: DC Super Heroes (PC) 7,99
LEGO Lord of the Rings (PC) 7,99
Gratis verzenden boven 15 euro.
Feitelijk 2 euro voor Borderlands is niet mis
http://store.steampowered.com/sub/402/?snr=1_7_7_204_150_5
€ 2,50 voor Titan Quest & de uitbreiding. Als je het nog niet hebt is dit een aanrader
€ 2,50 voor Titan Quest & de uitbreiding. Als je het nog niet hebt is dit een aanrader
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Humble Jumbpo Bundle heeft 3 nieuwe games toegevoegd.
Cities in Motion 2
Orcs Must Die GOTY
Sanctum Collection
Vreemde is, ik zie ze niet tevoorschijn komen, heb echt wel meer betaald dan avarage.
Heb nl. de eerste extra games ook.
Cities in Motion 2
Orcs Must Die GOTY
Sanctum Collection
Vreemde is, ik zie ze niet tevoorschijn komen, heb echt wel meer betaald dan avarage.
Bij mij staan ze er gewoon bij hoor, misschien eens ctrl+F5 proberen / browser gegevens wissen?maartend schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:28:
Humble Jumbpo Bundle heeft 3 nieuwe games toegevoegd.
Cities in Motion 2
Orcs Must Die GOTY
Sanctum Collection
Hij laat bij mij niet eens zien hoeveel ik heb betaald. Ik zou de volle mep moeten betalen.Greenpearl schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:36:
[...]
Bij mij staan ze er gewoon bij hoor, misschien eens ctrl+F5 proberen / browser gegevens wissen?
Ik ga hier maar eens een topic over openen.
Cities in Motion 2 is echt een aanrader als je van OV sims houdt. Ik ben er zelfs een klein beetje aan verslaafd geweest, met alle DLC is er een grote variatie in het soort voertuigen dat je kunt toevoegen aan je lijnen. Echt een leuke game!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Toch moet ik zeggen dat deel 1 beter is.Royeboi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:54:
Cities in Motion 2 is echt een aanrader als je van OV sims houdt. Ik ben er zelfs een klein beetje aan verslaafd geweest, met alle DLC is er een grote variatie in het soort voertuigen dat je kunt toevoegen aan je lijnen. Echt een leuke game!
Allebei leuke spellen maar erg verschillend. Deel 1 kon mij persoonlijk uiteindelijk een stuk beter bekoren. (zonder mods)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
nvm solved
[ Voor 95% gewijzigd door Greenpearl op 12-12-2013 12:55 ]
Fallout 1, 2 en Tactics gratis (48 uur lang) op GOG.Com bij de start van hun Wintersale vandaag.
Dit waarschijnlijk omdat de rechten van deze games eind dit jaar vervallen voor de huidige eigenaren en naar een andere publisher gaan.
Dit waarschijnlijk omdat de rechten van deze games eind dit jaar vervallen voor de huidige eigenaren en naar een andere publisher gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 12-12-2013 15:49 ]
SupertofPheace schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:11:
Fallout 1, 2 en Tactics gratis (48 uur lang) op GOG.Com bij de start van hun Wintersale vandaag.
Heb ze al op Steam, maar op waarom niet ook op GoG
Toffe actie voor ons, maar wel naaistreek voor de nieuwe eigenaren
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Op GetGames nu de complete Dishonored collection (game + 4x DLC) voor €12,39 als kick-off van hun Christmas Deals:
http://getgamesgo.com/product/dishonored-complete-collection
http://getgamesgo.com/product/dishonored-complete-collection
En de server liggen plat.... Altijd hetzelfde bij GoG als ze iets gratis weggeven. Volgens mij gebruiken ze ook Good Old ServersPheace schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:11:
volharden!!msnguy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:42:
[...]
En de server liggen plat.... Altijd hetzelfde bij GoG als ze iets gratis weggeven. Volgens mij gebruiken ze ook Good Old Servers
Eindelijk kan ik deze games van de serie is gaan testen. Goeie voorbereiding op Wasteland 2
Inderdaad - gewoon refresh spammen...

In mijn geval voor Fallout 1, 2 en tactics enigszins overbodig aangezien ik ze voor € 2,50 ooit in de koopjesbak van Mediamarkt heb gekocht. Wel leuk van die freebie games die je krijgt voor het registreren. Tyrian,Ultima etc....
[ Voor 37% gewijzigd door Flozem op 12-12-2013 21:00 ]
https://www.humblebundle.com/
Hier kun je soms ook meerdere games halen voor minder als $1,00 ofzo, Garry's mod en Natural Selection 2. Garry's mod kent iedereen wel maar kijk op Youtube eens NS2, spel ziet er leuk uit voor een budget game!
Hier kun je soms ook meerdere games halen voor minder als $1,00 ofzo, Garry's mod en Natural Selection 2. Garry's mod kent iedereen wel maar kijk op Youtube eens NS2, spel ziet er leuk uit voor een budget game!
Gog.com is begonnen met een wintersale, en op de eerste dag al gelijk een goede actie.
De klassieke Fallout-games (fallout 1, fallout 2 en Tactics zijn gratis.
http://www.gog.com/
De klassieke Fallout-games (fallout 1, fallout 2 en Tactics zijn gratis.
http://www.gog.com/
Let wel dat je als je het via hun site koopt, je geen Steam key krijgt.wwwhizz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:07:
Kerbal Space Program is -40% op Steam (€14,99), maar op de website kun je in dollars betalen, wat neerkomt op €12,16
Jawel, je kunt hem laten transferren op hun site.soulcrusher schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:35:
[...]
Let wel dat je als je het via hun site koopt, je geen Steam key krijgt.
I see red pixels.
* Please note that the Steam version can only be purchased through Steam. For more information, check out [..]wwwhizz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:12:
[...]
Jawel, je kunt hem laten transferren op hun site.
&&
Q. Does everybody get a Steam Key?
A. No, only customers who bought the game before it was available on Steam, the deadline is March 20th 2013 at 1:00 pm GMT -6:00
Kortweg, kan dus niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Lee245 op 13-12-2013 14:53 ]
Square enix doet aan ''boxes''

Linkje naar de pagina: **klik
Voor €6,49 zul je dus 4 Steam keys ontvangen ter waarde van minstens €75 euro.De games zijn echter wel random en je kan hem maar tot 20 december kopen.

Voor €6,49 zul je dus 4 Steam keys ontvangen ter waarde van minstens €75 euro.De games zijn echter wel random en je kan hem maar tot 20 december kopen.
Hallo Tweakers,
Ik heb ook een soort van goede aanbieding hier. Games voor enkele euro's. En nog voor een goed doel ook! Ik heb van mijzelf, een vriend en wat hele aardige tweakers een hele boel codes van o.a. steam en origin verzameld. De opbrengst gaat voor 100% naar een goed doel.
Het goede doel is van een vriend van mij die drie maanden naar Malawi gaat. Hij gaat daar heen om de mensen daar dingen te leren over lesgeven. Hij kijkt dan niet alleen naar hoe hij het zelf geleerd krijgt maar ook naar de situatie daar en geeft tips om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
Hij heeft daarnaast via Edukans een inzamelingsactie opgezet voor materialen die hard nodig zijn daar!
Voor meer info kan je kijken op de website van de actie.
http://lucbulten.inactievooredukans.nl/
Zie hier de link naar de advertentie. Ik heb al 33,37 opgehaald maar dat moet beter kunnen!
V&A aangeboden: Games voor een goed doel!

Disclaimer: Mijn ad kreeg minder aandacht dan verwacht, vandaar dat ik de admins om hulp heb gevraagd en deze gaven eenmalige toestemming omdat het non profit is enzo.
Ik heb ook een soort van goede aanbieding hier. Games voor enkele euro's. En nog voor een goed doel ook! Ik heb van mijzelf, een vriend en wat hele aardige tweakers een hele boel codes van o.a. steam en origin verzameld. De opbrengst gaat voor 100% naar een goed doel.
Het goede doel is van een vriend van mij die drie maanden naar Malawi gaat. Hij gaat daar heen om de mensen daar dingen te leren over lesgeven. Hij kijkt dan niet alleen naar hoe hij het zelf geleerd krijgt maar ook naar de situatie daar en geeft tips om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
Hij heeft daarnaast via Edukans een inzamelingsactie opgezet voor materialen die hard nodig zijn daar!
Voor meer info kan je kijken op de website van de actie.
http://lucbulten.inactievooredukans.nl/
Zie hier de link naar de advertentie. Ik heb al 33,37 opgehaald maar dat moet beter kunnen!
V&A aangeboden: Games voor een goed doel!

Disclaimer: Mijn ad kreeg minder aandacht dan verwacht, vandaar dat ik de admins om hulp heb gevraagd en deze gaven eenmalige toestemming omdat het non profit is enzo.
Iemand een idee op wat voor games wij kunnen rekenen? Nieuwe AAA games of oude games?Chris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
Square enix doet aan ''boxes''![]()
[afbeelding]
An a day keeps the doctor away.
Ik verwacht redelijk recente titels. Maar er zijn nergens echt sterke geruchten te vinden. Ik ga het maar afwachten en kijken wat er binnen komtiApp schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:13:
Iemand een idee op wat voor games wij kunnen rekenen? Nieuwe AAA games of oude games?
Wel netjes, de prijzen in andere valuta zijn (omgerekend) redelijk gelijk.
Opzich wel tof, alleen zit ik niet te wachten op 4 keer final fantasyChris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
[afbeelding]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Desnoods kunnen we onderling ruilen (tenzij de surprise box identiek is voor iedereen)Postius schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:25:
[...]
Opzich wel tof, alleen zit ik niet te wachten op 4 keer final fantasy.
De surprise box is helaas voor iedereen hetzelfde.
Ik verwacht Deus Ex, Tomb Raider, Hitman en Sleeping DogsiApp schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:13:
[...]
Iemand een idee op wat voor games wij kunnen rekenen? Nieuwe AAA games of oude games?
Hoewel het een leuke deal is heb ik vrijwel alle Square Enix games, alleen de FF serie heb ik niet.
Overigens kan je Thief via Radeon Gold reward krijgen als je nog zo'n bon heb liggen.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Leuk die box. Ze hebben 37 Windows games uitgegeven.
Veel heb ik al, veel wil ik niet, uiteindelijk 3 games gevonden die ik wil:
Gyromancer (B-titel in samenwerking met Popcap)
Thief (voor de backlog)
Call of Duty: Ghost (voor de heb / backlog)
Die laatste kunnen we uiteraard op ons buik schrijven.
Erg jammer dat hij voor iedereen gelijk is, totally random is veel leuker.
Thief (voor de backlog)
Ik zou graag Call of Duty Ghosts willen aanschaffen voor €6,49!PromWarMachine schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:46:
Leuk die box. Ze hebben 37 Windows games uitgegeven.
Thief (voor de backlog)
Er is dus nog niets over bekend?
An a day keeps the doctor away.
Square Enix is alleen uitgever van COD in Japan, dus lijkt me niet dat Activision even tegen dumprijzen die games weg gaat geven gezien we hier in Europa zitten en dus niks te maken hebben met SE 
Ik gok een Tomb Raider, Hitman, of Just Cause 2 dat die er wel bij zit. Maar of je daar nou zo blij van wordt gezien die best al cheap zijn in de steam sale is een tweede.
Ik gok een Tomb Raider, Hitman, of Just Cause 2 dat die er wel bij zit. Maar of je daar nou zo blij van wordt gezien die best al cheap zijn in de steam sale is een tweede.
[ Voor 30% gewijzigd door MusicAddict op 14-12-2013 15:24 ]
Mocht iemand van pure nostalgie houden en oud genoeg zijn,
Amiga Forever + C64 Forever Bundle voor € 9.99
Amiga Forever + C64 Forever Bundle voor € 9.99
Nice, ik zou graag wat FF games in m'n Steam lijst zien.Chris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
[..]
Enigszins goede actie en ben wel benieuwd alleen heb al een legio aan Square games en vrees dubbele titels. Nu kan je voor 6,49 de gok wel wagen natuurlijkChris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
[afbeelding]
Tomb Raider alleen al is, uit mijn hoofd, 9,99 in de steamsale, dat maakt deze box al goedkoper.MusicAddict schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:23:
Square Enix is alleen uitgever van COD in Japan, dus lijkt me niet dat Activision even tegen dumprijzen die games weg gaat geven gezien we hier in Europa zitten en dus niks te maken hebben met SE
Ik gok ook op:
Tomb Raider
Deus Ex
Sleeping Dogs
Hitman Absolution
De minimum specs matchen Tomb Raider erg goed dus een grote kans dat die erin zit.
Edit: alhoewel dat wel een mooie deal zou zijn. Ook mogelijk:
Sleeping Dogs Limited 27.99€
Deus Ex Human Revolution 19.99€
Just Cause 2 14.99€
Final Fantsy 12.99€
[ Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 16-12-2013 13:43 ]
Niemand die de SE bundel gekocht heeft? Heb een hoopSE games al (van de genoemde games hoef ik alleen TR, FF en Hitman nog).
Steam Winter Sale 2013 topic is live. Er is altijd behoefte aan co-auteurs die willen helpen de TS actueel te houden (komt erop neer screens van de diverse sales (daily/flash/community etc.) te maken en in de TS te archiveren. Mocht je interesse hebben stuur me een DM.
Gelieve dit topic schoon te houden en alle Steam Sale gerelateerde talk in het genoemde topic te houden, want ik kan je voorspellen dat het hard gaat.
Steam Winter Sale 2013 topic is live. Er is altijd behoefte aan co-auteurs die willen helpen de TS actueel te houden (komt erop neer screens van de diverse sales (daily/flash/community etc.) te maken en in de TS te archiveren. Mocht je interesse hebben stuur me een DM.
Gelieve dit topic schoon te houden en alle Steam Sale gerelateerde talk in het genoemde topic te houden, want ik kan je voorspellen dat het hard gaat.
Hij word pas de 20e uitgeleverdeL_Jay schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:56:
Niemand die de SE bundel gekocht heeft? Heb een hoopSE games al (van de genoemde games hoef ik alleen TR, FF en Hitman nog).
Oh zitten er Steam-keys in?Chris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:17:
[afbeelding]
Als ik dubbele heb ik de doos dan zie je me wel weer verschijnen in het voucher topic @20 dec
Als er idd Tomb Raider en Sleeping Dogs in zitten ben ik al blij; deze 2 stonden nog op de longlist genaamd "ooit eens kopen maar niet voor meer dan 5 euro".
[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 16-12-2013 15:57 ]
https://www.humblebundle.com/ heeft weer een nieuwe.
Little Inferno
AAAAAh for the Awesome
Gemini Rue
Jack Lumber
bta:
Anomaly 2
Hero Academy.
Little Inferno
AAAAAh for the Awesome
Gemini Rue
Jack Lumber
bta:
Anomaly 2
Hero Academy.
verkeerde thread
[ Voor 122% gewijzigd door Pheace op 17-12-2013 23:26 ]
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic