It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Verwijderd
Als er nog een bundle komt en ik heb het al zal ik hier even een message achterlaten!
De frequentie is dan ook een stuk omhoog gegaan. Vroeger zat er zoveel meer tijd tussen bundles, dus ik vind het niet zo erg als ik sommige bundles kan overslaan.Stronkie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:12:
Ik vind dat , sinds de origin bundle, niet echt leuke bundels voorbij komen.. Die bundle store is ook 10 x niets
Speed limits are like herpes.
Ik vond de WB bundle anders stukken beter dan die Origin bundle... Het mooie aan de bundlestore, vind ik dat we in usd tegen us prijzen kunnen kopen. Soms zelfs met een redelijke aanbieding.Stronkie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:12:
Ik vind dat , sinds de origin bundle, niet echt leuke bundels voorbij komen.. Die bundle store is ook 10 x niets
[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 07-12-2013 15:29 ]
To the Moon
Joe Danger 2:The Movie (ziet er lachen uit)
Papo & Yo (zeer benieuwd naar
Runner2
Reus (wilde ik proberen)
Surgeon Simulator 2013
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 07-01-2014 21:06 ]
How do you save a random generator ?
http://www.bundlestars.com/all-bundles/fusion-bundle/
O.a AI War Collection, Thunder Wolves, BlockLand, Pressure, The Cat Lady & Luxor.
Iemand zin om deze samen te kopen? (heb zelf enkel interesse in Thunder Wolves, BlockLand en Pressure)
Vet schraal dat World in Conflict niet met een goeie korting voorbij kwam tijdens de Ubi sale
[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 25-02-2014 17:59 ]
- Gentlemen!
- Survivor Squad
- Eleusis
- Gimbal
- Talisman
- Bad Hotel (ook android!)
- ??? Mystery Title
2,54€ (en waarschijnlijk stijgende)
€2,99 voor blockland, AI war, Luxor evolved, thunder wolves, the cat lady, Realms of Arcadia, Eryi's Action, Pressure en Time GentleMan Please.
Niet zo spectaculair allemaal maar wel leuk
Is Victory; Age of Racing nogsteeds niet uit ? Ik kan me nog wel herinneren ooit in de Beta toegelaten te zijn onder GamersFirst... toen nog gewoon G1 volgensmij.eL_Jay schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:26:
Indiegala Rise bundle
http://www.indiegala.com/rise
1ste 12 uur $3,99
Twijfelend nu want het lijkt wel een heel leuk spel, alhoewel, gezien die "2014" trailer de zelfde is als toen van g1 kan het nog even duren voor het echt wat is.
Verwijderd
stefspee schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:35:
Is Victory; Age of Racing nogsteeds niet uit ? Ik kan me nog wel herinneren ooit in de Beta toegelaten te zijn onder GamersFirst... toen nog gewoon G1 volgensmij.
Twijfelend nu want het lijkt wel een heel leuk spel, alhoewel, gezien die "2014" trailer de zelfde is als toen van g1 kan het nog even duren voor het echt wat is.
Ik heb Victory op gamescom 2012 al gezien. Toen wilden de makers de game eigenlijk direct releasen zonder enige reclame. Gelukkig zijn ze daar van teruggekomen.

Humble Bundle: Devolver Digital Double Delux
Betaal minstens $1 voor de Steam keys of minder, maar dan geen Steam keys voor het volgende:
-Duke Nukem 3D: Megaton Edition
-Shadow Warrior Classic Redux
-Austin High (Film)
-The Poisoning (Film)
-One Couch at a Time (Film)
Betaal $10 of meer voor:
-Defense Technica
-Marc Eckō's Getting Up: Contents Under Pressure
-Cosmic DJ (Enkel DRM-Free)
-Good Game (Film)
-Mars (Film)
Films zijn uiteraard niet op Steam.
Hoe heb je deze link gevonden ?
HumbleBundle heeft wel vaker acties die niet vindbaar zijn via de homepage.
http://www.indiegamebundles.com/
Op deze kwam ik ook een leuke aanbieding op Gamefly tegen voor
"Metro: Last Light" met in 1e instantie 70% korting en daarna met coupon nog eens 20% daarbovenop, dus uiteindelijk voor 7,20EUR. (couponcode = "MAR20OFF")
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 11-03-2014 20:06 ]
30 Indie games voor $25, dat komt neer op $0,83 cent per game. Bundle bestaat uit de volgende games:
Actual Sunlight
AirMech
Auralux
Bagfull of Wrong
BitTrip Beat + Soundtrack
BitTrip Fate + Soundtrack
BitTrip Runner + Soundtrack
Blocks That Matter + Soundtrack
Castles in the Sky + Soundtrack
Dynamite Jack
Ethan: Meteor Hunter
Fancy Skulls
God of Blades + Soundtrack
Goscurry + Soundtrack
Mazing
McPixel + Soundtrack
MouseCraft
Paragon
POP: Methodology Experiment One + Soundtrack
Proteus
QbQbQb
Sepulchre
Shipwreck
Sokobond
Stacking + Soundtrack
Thomas Was Alone + Soundtrack
VVVVVV + Soundtrack
Waking Mars + Soundtrack
Warp Juggler
Wizorb + Soundtrack
World of Goo + Soundtrack
En er komen later meer games bij zelfs.
Verwijderd
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
*steekt hand op en rent heel hard weg*anandus schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:33:
Mooie bundle!![]()
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben)
Ik heb er maar 2 van de 10. (CoH en Shogun 2)
Die ga ik deze week ff halen.
Bundlestars Reboot 2.0 is online (aka spellen uit eerdere bundles):
http://www.bundlestars.com/all-bundles/reboot-bundle-2/
Komende +- 40 uur nog voor slecht €1,79.
(Alhoewel ik hem waarsch enkel haal voor GoF 2 en Weird Worlds)
Kaze Ni Nare
Edit: Humble Weekly bedoel ik dan
[ Voor 6% gewijzigd door The Inquisitor op 13-03-2014 22:45 ]
Ik heb gemerkt dat het een beetje wisselend is. Normaal kun je niet op redeem klikken als je spel al hebt, maaaaaar..The Inquisitor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:45:
Wanneer je al een game had van de bundle krijg je de melding 'you already have this game' oid. Maar je kunt vervolgens weer op redeem/gift drukken....wat gebeurt er dan? Is het nou al 'op' en staat het verkeerd, of kun je de game die je al had nog redeemen?
Edit: Humble Weekly bedoel ik dan
1) ik had al plants vs zombies en via humble bundle kreeg ik plants vs zombies game of the year. Deze kon ik gewoon redemen en hij verdween gewoon in mijn steam. Terwijl ik de normale versie al had.
2) Soms zitten er meerdere games onder 1 redeem knop. Als je al één van deze games hebt dan ben je deze ook gewoon kwijt.
3) als je spel al hebt dan krijg je een melding en kun je hem via de mail verzenden naar iemand anders.
als je game geredeemd hebt staat er iets van "redeemed on account <je accountnaam>".
Misschien is het jouw optie 3, en zit dat spel nog in deze redeemkey.
[ Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 13-03-2014 23:15 ]
Pay what you want:
Saints row 2
Sants row 3
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2: Gold
Pay more then average
Dead Island Goty
Saints row Full dlc package
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Pay more then 9 bucks
Dead island riptide
https://www.humblebundle.com/
An a day keeps the doctor away.
Leuke bundle inderdaad, ik had m al, maar dit is toch geen indie bundle?seez schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:40:
De komende twee weken is er op humblebundle.com elke dag een ander bundle met vandaag een re-release van De Deepsilver bundle. (weliswaar geen indie)
Pay what you want:
Saints row 2
Sants row 3
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2: Gold
Pay more then average
Dead Island Goty
Saints row Full dlc package
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Pay more then 9 bucks
Dead island riptide
https://www.humblebundle.com/
Verwijderd

Ik koop alles wat me wat lijkt wel voor 0,79 cent (1 dollar), geen idee of ik het ga spelen. Probleem is wel dat ik steeds moet checken of ik die bundle of games al een keer op een andere manier gekocht heb. Niet handig dat ik honderden games op steam gekocht heb de afgelopen jaren, maar de titels niet paraat heb.
Nou, hopelijk nog wat leuke bundels voor een dollar en als er iets met adventures komt koop ik wel de extra games erbij. Idem voor strategy. Rest boeit me niet zo, maar voor 0,79 eurocent laat je het ook niet liggen.
Edit: zie net dat een echte parel bij zit dit keer: Thomas Was Alone
Gisteren op de ipad gezien (via twitch), dat is echt perfect
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 20:16 ]
Edit; never mind, heb de meeste games al, alleen hotline lijkt interessant
[ Voor 47% gewijzigd door The Inquisitor op 16-05-2014 22:19 ]
Verwijderd
Volgens mij heb ik er geen. Er springt ook niets uit dat ik zo gelijk zou willen hebben, al kan dat prima aan mij of mijn ontwetendheid liggen.anandus schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:33:
Mooie bundle!![]()
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben)
Ja, die is goedVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:14:
Edit: zie net dat een echte parel bij zit dit keer: Thomas Was Alone
Gisteren op de ipad gezien (via twitch), dat is echt perfect

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 03:16 ]
Guncraft (PWYW)
Ravaged Zombie Apocalypse (Beat Average)
Orc Attack (>$9)
Ravaged is in ieder geval geen aanrader en guncraft krijgt matige reviews.

Groupees - Be Mine 13
Betaal minimaal $1 voor de volgende Steam keys:
-Legend of Dungeon
-Antisquad
-Alpha Kimori™ 1
Betaal minstens $4 voor de volgende Steam keys:
-Nekro
-Miasmata
-The Longest Journey
-Spate
-Mystery Game, wordt later unlocked
-Alles van de $1 tier
Uiteraard krijg je zoals altijd bij de $1 en $4 tier alle bonussen er gratis bij.
PWYW:
• Sang-Froid: Tales of Werewolves
• Stronghold Crusader HD
• Cubetractor
$6:
• Unity of Command: Stalingrad Campaign
• Eador: Masters of the Broken World
• Space Hulk
$9:
• Ironclad Tactics
https://www.humblebundle.com
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.anandus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:12:
Bij HB is nu een Square Enix-bundle.
https://www.humblebundle.com
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Volgens mij is het wel vaker geen indien. Misschien is een titelverandering op z'n plek.rockhopper schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:02:
[...]
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja, behalve dat ik de meeste al wel heb, of op steam of op gogrockhopper schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:02:
[...]
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Deux Ex heb ik misschien ook nog wel liggen. Maar wel vette bundel eigenlijk, toch eens over nadenken.
YouTube: Let's NOT Play Deus Ex: The Fall
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
2K bundle was ook top, alleen jammer dat de bonus allemaal oude troep XCOM games waren. Maar dat maakt de bundle niet slechter imo
De originele XCOMs zijn anders behoorlijke leuke spellen, hoor. Het ziet er wat oud uit, maar de gameplay staat als een huis. Het is wel moeilijk, very much.The Inquisitor schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:01:
[...] oude troep XCOM games waren. Maar dat maakt de bundle niet slechter imo
Yes, zwaar gehypet, zware teleurstelling.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:10:
Was Daikatana niet ook al zo'n spel wat toen een dikke teleurstelling was?
Volgens mij zou die oorspronkelijk op de Quake 1 engine draaien, is uiteindelijk omgebouwd naar Q2 engine en was zo lang vertraagd dat Q3 allang uit was en die engine dus veroudert.
Volgens mij was het spel niet zo heel erg slecht, maar voldeed het gewoon niet aan de hele hype die eromheen gecreëerd was en was het outdated op zijn release.
Overigens lijkt de book bundle me ook wel tof (berg Transformer comics), morgen toch eens goed naar kijken
Hoooo even! Deus Ex is wel van Ion Storm, maar niet van de studio waar Romero bij zat hoorKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:35:
Yup, John Romero, samen met Carmack de 'helden' van iD software, was eruit gestapt om zijn eigen toko op te zetten als ultieme gamestudio (Ion storm) en heeft daar oa Deus Ex mee opgeleverd, maar ook Daikatana.
The devil is in the details.
Dacht dat Romero gelieerd was aan heel Ion storm, vandaar de Deus Ex link... of was het dan alleen Dallas?
The devil is in the details.
Ik ben vooral blij met beide Hitmans, daar heb ik goede herinneringen aan

Editie en een reboot 6.0 bundel met o.a. postal at bundelstars
[ Voor 33% gewijzigd door eL_Jay op 01-08-2014 18:50 ]
Groupees - Build a be mine bundle
Zelf samenstellen met een aantal van de volgende [steam] games.
Lili: Child of Geos
100% Orange Juice
The Campaign Series: Fall Weiss
Little Big Adventure
99 Spirits
99 Spirits - Cage of Night (DLC)
BloodRayne
Isomer
The Book of Legends
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
- SteamWorld Dig
- Hammerwatch
- Gunpoint
Pay more than the average to unlock:
- Papers, Please
- LUFTRAUSERS
- Gone Home
More games coming soon!
Pay $10 or more to unlock:
- Prison Architect (Early Access)
Gisteren toegevoegd aan de bundel:MadForiT schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:03:
Humble Indie Bundle 12
- SteamWorld Dig
- Hammerwatch
- Gunpoint
Pay more than the average to unlock:
- Papers, Please
- LUFTRAUSERS
- Gone Home
More games coming soon!
Pay $10 or more to unlock:
- Prison Architect (Early Access)
- The Bridge
- Monaco
- Race to the sun
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door MeltedForest op 22-09-2014 07:47 ]
Verwijderd
Kan je losse games ook giften?MeltedForest schreef op maandag 22 september 2014 @ 07:46:
Je krijgt geen keys meer omdat er teveel in werd gehandeld. Je moet hem nu gelijk zelf activeren of je kan hem giften aan een ander (er is nog steeds wel handel in, maar de koper ziet nu dat ie een bundle game koopt).
Ja, dat kan je doen door op het kado-icoontje rechts te klikken, je krijgt dan een url die je aan iemand anders kan geven zodat iemand anders hem op zijn account kan activeren.
Edit:

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 22-09-2014 07:59 ]
[ Voor 91% gewijzigd door roviaro op 09-12-2014 07:27 ]
Om maar nieuw leven in te blazen:
Vandaag worden als het goed is nieuwe titels toegevoegd aan de Star Wars bundle.
Op dit moment is het 12,00 voor 9 star wars games, ik vraag me af wat het wordt
Ik hoop; Galactic Battleground. Dat was een awesome spel
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 12-02-2015 03:43 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Deze werkt instant op moderne OSen als Windows 8 en werkt ook goed op hoge resoluties en high-DPI schermen. Verwacht er niet teveel van, maar je kan tenminste iets anders dan 800x600 instellen zonder vage hacks! Wel enkel 4:3 aspect ratio though
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Niet helemaal. De hoogste resolutie haalbaar was 1280x960.Gamebuster schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:01:
De Command en Conquer Generals: Zero Hour is gepatch't die je kan krijgen in de humble bundle!
Deze werkt instant op moderne OSen als Windows 8 en werkt ook goed op hoge resoluties en high-DPI schermen. Verwacht er niet teveel van, maar je kan tenminste iets anders dan 800x600 instellen zonder vage hacks! Wel enkel 4:3 aspect ratio though
Gelukkig bestaat er gentools waarbij je dat soort aspecten kunt aanpassen met een 3rd party tool. Die werkt prima met de C&C Generals (Zero Hour) in Origin.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Volgens mij is dit de eerste uPlay-bundle, niet? Ik laat hem dan ook lekker links liggen
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Bedankt voor de tip. Zojuist deze bundle aangeschaft.anandus schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:30:
Op Humble Bundle een Might & Magic bundle.
Volgens mij is dit de eerste uPlay-bundle, niet? Ik laat hem dan ook lekker links liggen
Klopt, eerste bundle met uPlay games en een paar steam games.
Volgende games met een key voor steam
Dark Messiah of Might & Magic (Heb ik al op steam en ga ik straks ook nog weggeven)
Might & Magic: Clash of Heroes + I Am the Boss DLC
Heroes of Might & Magic 3 - HD Edition
uPlay is misschien niet zo goed als steam maar voor Ubisoft games best goed te doen.
Vooral de uPoints zijn wel leuk om extra's te unlocken voor dezelfde / andere games.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
$1:
Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: Oberkommando West
Warhammer 40,000: Dawn of War II
Warhammer 40,000: Dawn of War - Game of the Year Edition
Company of Heroes Complete Edition
PWYW:
Company of Heroes 2
Company of Heroes 2 - The Western Front Armies: US Forces
Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution
Warhammer 40,000: Space Marine
$15:
Company of Heroes 2 - Ardennes Assault
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 28-05-2015 21:15 ]
- Nam,
- F-117A Nighthawk Stealth Fighter 2.0
- Command H.Q.
- Sid Meier's Pirates! Gold Plus (Classic)
- Sid Meier's Colonization (Classic)
- Darklands
- Sid Meier's Covert Action (Classic)
- Sword of the Samurai
https://www.humblebundle.com/weekly
$1
-Borderlands
-Borderlands: The Zombie Island of Dr. Ned
-Borderlands: Mad Moxxi's Underdome Riot
-Borderlands: The Secret Armory of General Knoxx
BTA
-Borderlands 2
-Borderlands 2: Psycho Pack
-Borderlands 2: Mechromancer Pack
-Borderlands 2: Creature Slaughterdome
-Humble Store 75% korting op Borderlands: The Pre-Sequel
>$15
-Borderlands 2: Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2
-Borderlands 2: Headhunter 5: Son of Crawmerax
-Borderlands 2 Season Pass
-2K Store 25% korting op fysieke merch
I don't want no cake, I want me some pie!
Thanks, BTA gedaanFlotterPower schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:05:
De huidige bundle is voor een boel mensen vast ook wel interessant:
$1
-Borderlands
-Borderlands: The Zombie Island of Dr. Ned
-Borderlands: Mad Moxxi's Underdome Riot
-Borderlands: The Secret Armory of General Knoxx
BTA
-Borderlands 2
-Borderlands 2: Psycho Pack
-Borderlands 2: Mechromancer Pack
-Borderlands 2: Creature Slaughterdome
-Humble Store 75% korting op Borderlands: The Pre-Sequel
>$15
-Borderlands 2: Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2
-Borderlands 2: Headhunter 5: Son of Crawmerax
-Borderlands 2 Season Pass
-2K Store 25% korting op fysieke merch
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ja zo te zien wel, maar ik had er niet meer dan 5 euro voor over en vermaak me sowieso wel met wat ik met de BTA bundel krijg (en heb nog genoeg games uit andere bundles/steam sales die ik nog uit moet spelen/actief moet bespelen)MeltedForest schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:31:
Als je nog niks van BL2 hebt (deel 1 GOTY heb ik wel op xbox) is $15 gelijk het meest interessante toch?
BTA staat nu op $6.MeltedForest schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:31:
Als je nog niks van BL2 hebt (deel 1 GOTY heb ik wel op xbox) is $15 gelijk het meest interessante toch?
Hangt er vanaf natuurlijk, stel je zou alleen Borderlands 1 en 2 spelen en dan ben er wel klaar mee (of misschien waarschijnlijker: je komt gewoon nooit toe aan de rest door tijdgebrek/andere games), dan is die $9 extra nergens goed voor.
Bij sommige bundles zit de fixed extra maar een paar dollar boven de BTA, dan is het een ander verhaal. Wil je alleen maar kennis maken met BL en weet je niet of je het lang gaat spelen, dan zou ik BTA doen. (of zelfs minder als je ook BL1 niet kent)
Voor de duidelijkheid trouwens: met BTA krijg je ook de niet-BTA tier en met $15 krijg je ook BTA en niet-BTA tiers. Dus BL1 is bij die $15 ook inbegrepen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mentalist op 24-06-2015 16:40 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Als je van plan bent bl2 te gaan spelen is de season pass het echt wel waard.MeltedForest schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 07:53:
Dat snap ik, maar ik vraag me af of de season pass de extra $9 waard is...
https://www.humblebundle.com/weekly
Gemiddelde ligt ook laag dus voor 3,5 euro heb je Arma II en alles dat daar bij hoort (als ik snel tel).
https://www.bundlestars.com/en/bundle/all-stars-5-bundle
XCOM: Enemy Unknown
Sid Meier's Pirates!
Ace Patrol Bundle
Sid Meier's Civilization III: Complete
BTA:
Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition
Sid Meier's Civilization V
Sid Meier's Starships
XCOM: Enemy Unknown - Elite Soldier Pack
XCOM: Enemy Unknown - Slingshot Pack
XCOM: Enemy Within
10% off Humble Monthly
More games coming soon!
Pay $15 or more to unlock
Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - Exoplanets Map Pack
33% off for Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - Rising Tide DLC
(ik en vele met mij posten de bundels alleen daar)
OT:
Bundlestars heeft momenteel bundlefest. Elke dag een nieuwe bundel.
De huidige killer 6All Star 5 bundel is erg dik met Planetairy Annihilation en de Reboot van Rise of the Triad
Thanks Icy, ik zie door de bundels het bos niet meer
[ Voor 39% gewijzigd door eL_Jay op 20-01-2016 16:30 ]
AllStar 5 bundle bedoel je ipv Killer 6 ;-)eL_Jay schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:28:
Heeft dit topic nog wel bestaansrecht? is de overlap met PC budget gaming niet dusdanig dat dit topic beter 'ondergebracht kan worden in PC budget?
(ik en vele met mij posten de bundels alleen daar)
OT:
Bundlestars heeft momenteel bundlefest. Elke dag een nieuwe bundel.
De huidige killer 6 bundel is erg dik met Planetairy Annihilation en de Reboot van Rise of the Triad
LET OP met die bundel, de codes zijn niet per game maar per deel van de bundel (dus als je die van 1 dollar koopt heb je een 1 code voor de 1 dollar bundel, 1 code voor die van 9 dollar nog wat, en 1 code voor die van 15 dollar.IceStorm schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:06:
Er is een nieuwe Humble Bundle - Firaxis Bundle:
XCOM: Enemy Unknown
Sid Meier's Pirates!
Ace Patrol Bundle
Sid Meier's Civilization III: Complete
BTA:
Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition
Sid Meier's Civilization V
Sid Meier's Starships
XCOM: Enemy Unknown - Elite Soldier Pack
XCOM: Enemy Unknown - Slingshot Pack
XCOM: Enemy Within
10% off Humble Monthly
More games coming soon!
Pay $15 or more to unlock
Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - Exoplanets Map Pack
33% off for Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - Rising Tide DLC
Kwam ik net achter, uiteindelijk de bundel 2x moeten kopen omdat ik de ene game miste en mijn partner de 2de terwijl de in de 9 dollar bundel zaten.
Dus als ik het goed begrijp, want het staat er een beetje raar, 1 code per tier, dus drie in totaal als je de volle mep betaald?Mizgala28 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:34:
[...]
LET OP met die bundel, de codes zijn niet per game maar per deel van de bundel (dus als je die van 1 dollar koopt heb je een 1 code voor de 1 dollar bundel, 1 code voor die van 9 dollar nog wat, en 1 code voor die van 15 dollar.
Kwam ik net achter, uiteindelijk de bundel 2x moeten kopen omdat ik de ene game miste en mijn partner de 2de terwijl de in de 9 dollar bundel zaten.
Yuprockhopper schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:10:
[...]
Dus als ik het goed begrijp, want het staat er een beetje raar, 1 code per tier, dus drie in totaal als je de volle mep betaald?
Dat is al tijden zo bij Humble. Ze hebben dit gedaan omdat er veel misbruik van werd gemaakt (door mensen die bundles goedkoop opkochten en de keys van games weer doorverkochten).Mizgala28 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:34:
[...]
LET OP met die bundel, de codes zijn niet per game maar per deel van de bundel (dus als je die van 1 dollar koopt heb je een 1 code voor de 1 dollar bundel, 1 code voor die van 9 dollar nog wat, en 1 code voor die van 15 dollar.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Valt mee, zo nu en dan doen ze dit. Ligt puur aan de ontwikkelaar(s) ook.Compizfox schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:48:
[...]
Dat is al tijden zo bij Humble. Ze hebben dit gedaan omdat er veel misbruik van werd gemaakt (door mensen die bundles goedkoop opkochten en de keys van games weer doorverkochten).
De Humble Square Enix Bundle 3! had nog gewoon losse keys, net als de Gambitious Digital Entertainment! bundle.
Is niet altijd het geval, maar dit is wel irritant aangezien wij dus 2x 15 dollar kwijt zijn omdat die games die wij missen in dat ene tier zatenCompizfox schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:48:
[...]
Dat is al tijden zo bij Humble. Ze hebben dit gedaan omdat er veel misbruik van werd gemaakt (door mensen die bundles goedkoop opkochten en de keys van games weer doorverkochten).
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Humble Civilization Bundle
BTA is best wel worth it als je nog niets van Civilization hebt, want je krijgt er namelijk Civ5 met alle DC en expensions voor, waarbij de expensions toch wel soort van een must zijn voor de echt goede gameplay bij Civ5
$1 Ride
Ampersand
Calcu-Late
Catch a Falling Star
Clergy Splode
Cosmic Dust & Rust
Deep Space Dash GREENLIT
Drayt Empire
Drive Megapolis GREENLIT
Eaten Alive GREENLIT
Escape Machines
Final Quest
Final Quest II
Flesh Eaters
Freebie GREENLIT
Germ Wars
Hyper color ball
Joana's Life GREENLIT
Kivi, Toilet and Shotgun
Laraan
Lup
Midnight Carnival
Monster Puzzle
Neon Hardcorps
New kind of adventure
OR GREENLIT
Project Druid - 2D Labyrinth Explorer-
ShapeShifter
Spikit
Star Drifter
Star Fields
Star Chronicles: Delta Quadrant
Stellar 2D
Stone Age Wars
Super Mega Neo Pug
Super Mustache GREENLIT
Super Space Pug
Terra Incognita ~ Chapter One: The Descendant
The Land of Dasthir GREENLIT
Tin Boy
Tower of Elements
Town of Night
Turbo Pug
Turbo Pug 3D
Turbo Pug DX
Warriors of Vilvatikta
Weer tijd om je Idle Master te laten draaien
De Humble Bundle van april staat online, dit maal zijn er alvast 3 spellen vrijgegeven, de rest volgt de eerste vrijdag van april.
Al vrijgegeven:
Deus EX: Mankind Divided
GOD EATER 2: Rage Burst (Mocht iemand deze willen ruilen, ik heb er nog 2 codes van)
Mafia III + Sign of Times
Al met al niet de minste spellen.
En de eerste vrijdag van de maand is achter de rug, wat betekent dat de rest van de Humble Bundle is ge-unlockt en de Early Unlock van mei al weer klaar staat.
Voor mij was het een instant buy omdat KSP hoog op mijn verlanglijst stond.
De Early Unlocks van mei:
- Kerbal Space Program
- Dead Rising 4
- Ruiner
Voor 12 dollar (iets meer dan 10,- krijg je deze games, en op 4 mei volgt de rest.
*De april bundel zag er als volgt uit:
De Early Unlocks die al bekend waren:
- Mafia 3
- God Eater 2 Rage Burst (inclusief deel 1)
- Deus Ex Mankind Divided
Gister geunlocked:
- Outlast 2
- Lara Croft Go
- Subterrain
- AER Memories of Old
- Laser League
- Lyric Sonata (Humble Trove)
Snellink naar de Humble Bundle van mei:
https://www.humblebundle.com/monthly
Referral verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 08-04-2018 12:24 ]
Humble fight for racial justice
Humble springt ook op de hypetrain, maar voor €28 een heel mooie manier om je game-collectie uit te breiden.
De volgende games (steam) (en nog wat ebooks etc als bonus):
Baba Is You
Hyper Light Drifter
The Jackbox Party Pack 4
Spelunky
Football Manager 2020
Kerbal Space Program
Titan Quest Anniversary Edition
observer_
NBA 2K20
Sonic & SEGA All-Stars Racing
FTL: Advanced Edition
BioShock™ Remastered
This War of Mine
Endless Space® - Collection
Armello
Age of Wonders III
Overlord II
Surviving Mars
Kingdom: Classic
Eastside Hockey Manager
GoNNER BLüEBERRY EDiTION
Overgrowth
Company of Heroes 2
The Ball
SUPER TIME FORCE ULTRA
System Shock: Enhanced Edition
System Shock 2
Broken Age
Newt One
All You Can Eat
A New Beginning - Final Cut
No Time to Explain Remastered
Knights of Pen & Paper 2
StarCrossed
Vertiginous Golf
EarthNight
Plunge
Pesterquest
Realpolitiks
Elite Dangerous
My Memory of Us
MirrorMoon EP
In Between
Gunscape Standard Edition
Neo Cab
Regular Human Basketball
Planet of the Eyes
Crowntakers
FRAMED Collection
Darkest Dungeon: The Shieldbreaker
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
https://www.humblebundle....t-deadly-night-gog-bundle
11,43€ voor de hele bundel
- Sclash: https://www.gog.com/en/game/sclash
- Kunai: https://www.gog.com/en/game/kunai
- They Always Run: https://www.gog.com/en/game/they_always_run
- Aragami: https://www.gog.com/en/game/aragami
- Furi: https://www.gog.com/en/game/furi
- Aragami 2: https://www.gog.com/en/game/aragami_2
- Slave Zero X: https://www.gog.com/en/game/slave_zero_x