Niet allemaal via Steam. Dead space 3 en Battlefield 3 zijn enkel voor Origin. Maar desondanks weer een mooie bundelMeltedForest schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:04:
Overigens zijn alle keys los voor elke game voor zowel Origin als Steam, dus je kan bijv. The Sims apart weggeven aan een vriend(in).
Iemand nog de Paradox bundle unlocked? Crusader Kings II lijkt me helemaal niets en Magicka lijkt nog wel grappig, maar iemand ervaring ermee?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Anoniem: 304426
Ik zal eens kijken of de met bloatware volgepompte (serieus, niet_te_doen) vaio van mijn zusje sims3 trekt. Dan mag ze die van me overnemen. Zeker een mooie bundel! Heb al lekker wat uurtjes in RA3 gestoken.
Magicka is zeer leuk als je van melige (local) co-op houdt.iCy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:08:
Iemand nog de Paradox bundle unlocked? Crusader Kings II lijkt me helemaal niets en Magicka lijkt nog wel grappig, maar iemand ervaring ermee?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
De nieuwe Humble Indie Bundle 9 is ook wel weer erg goed:
Brütal Legend
Eets Munchies
Mark of the Ninja
Trine 2: Complete Story
En als je meer betaalt dan het gemiddelde:
FEZ
FTL: Faster than Light
Brütal Legend
Eets Munchies
Mark of the Ninja
Trine 2: Complete Story
En als je meer betaalt dan het gemiddelde:
FEZ
FTL: Faster than Light
Even een vraagje, is het toegestaan om de keys van games die je al hebt weg te geven? Heb Fez en FTL namelijk al en had meer dan gemiddeld betaald
.
Volgens deze pagina van de support van HIB mag dat nietBlaming schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:03:
Even een vraagje, is het toegestaan om de keys van games die je al hebt weg te geven? Heb Fez en FTL namelijk al en had meer dan gemiddeld betaald.
Een -waanzinnig- goede humblebundle deze keer, naar mijn mening een van de beste ooit
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zat al te zoeken naar een billige Brutal.
Trine2 en Mark of the Ninja zien er trouwens ook erg leuk uit.
btw iemand enige speculaas over, What`s in the Box ???
btw @TS sommige links werken niet meer.
Trine2 en Mark of the Ninja zien er trouwens ook erg leuk uit.
btw iemand enige speculaas over, What`s in the Box ???
btw @TS sommige links werken niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 11-09-2013 21:52 ]
How do you save a random generator ?
Super bundle...
@rayhvh
Soms moet je Steam sluiten en opnieuw starten. Kreeg zelf pas na een restart de Trine 2 dlc....
@rayhvh
Soms moet je Steam sluiten en opnieuw starten. Kreeg zelf pas na een restart de Trine 2 dlc....
Ik heb hem ook maar gekocht. Het standaard tientje wat ik voor de meeste gekochte bundles heb betaald.
Brutal legend ooit op de 360 gespeeld, maar nooit ver gekomen. Sowieso wou ik FTL en Trine 2 graag hebben. FTL heb ik al helemaal kapot gespeeld met een Torrent, maar ik vergat hem telkens te kopen bij sales enz
.
Brutal legend ooit op de 360 gespeeld, maar nooit ver gekomen. Sowieso wou ik FTL en Trine 2 graag hebben. FTL heb ik al helemaal kapot gespeeld met een Torrent, maar ik vergat hem telkens te kopen bij sales enz
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik denk dat Valve wat in Steam veranderd heeft, hij vraagt nl ook niet meer of je het spel meteen wil installeren.rayhvh schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:27:
Trine 2 start niet op.
de rest van de spellen uit de bundle verschijen niet eens in mijn game lijst
Bij mij waren ze btw ook pas allemaal zichtbaar nadat ik steam opnieuw had gestart.
Kan ik hier uit opmaken dat je de spellen in steam moet activeren? Op de pagina van de bundle staan meestal icoontjes voor welk platform de keys gebruikt kunnen worden, echter staan ze er bij de HB9 niet bij? Wat bedoelen met cross-platform games, nouja welke platformen hebben we het dan over?rayhvh schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:27:
Trine 2 start niet op.
de rest van de spellen uit de bundle verschijen niet eens in mijn game lijst
--------------
Ik moet beter kijken!
" Unlock on Steam
Pay $1 or more and you’ll get a Steam key in addition to DRM-free direct downloads."
[ Voor 13% gewijzigd door seez op 12-09-2013 13:40 ]
Heb je echt minder als 1 dollar betaaldseez schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:40:
Ik moet beter kijken!
" Unlock on Steam
Pay $1 or more and you’ll get a Steam key in addition to DRM-free direct downloads."

Als je minder dan 5 dollar betaalt voor zulke bundels betaalt mag je jezelf wel eens diep gaan schamen, en dan nog is het weinig.
Serieus wat een haters altijd hiero.
Als iemand dan een euro wil betalen mag dat, want dat is de Humble policy, wie zijn jullie moraalridders om zo'n persoon hier aan de schandpaal te nagelen.
Als iemand dan een euro wil betalen mag dat, want dat is de Humble policy, wie zijn jullie moraalridders om zo'n persoon hier aan de schandpaal te nagelen.
Dit inderdaad, het hele idee is dat iemand zelf kan bepalen hoeveel hij/zij voor de spellen over heeft. Als je echt zo nodig de developers wil supporten had je de games gewoon los gekocht.eL_Jay schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:59:
Serieus wat een haters altijd hiero.
Ik koop trouwens even geen Humble Bundles meer. Het enige wat ik er aan over gehouden na al die tijd is een handjevol spellen die ik gespeeld heb en een Steam categorie genaamd "Indie Bundle" met 50+ spellen die ik nog nooit gespeeld hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Preau op 12-09-2013 18:30 ]
eL_Jay schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:59:
wie zijn jullie moraalridders om zo'n persoon hier aan de schandpaal te nagelen.
offtopic:
Wie haalt het dan ook in z'n hoofd dit te posten op een forum..
Welke regels worden er volgens jou overtreden dan?D4NG3R schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:27:
[...]
offtopic:
Geen, maar deze discussie is al vaak genoeg langs gekomen: Veel mensen (Waaronder ik) vinden het niet netjes - misschien zelfs asociaal - om de bundels voor zo weinig geld te kopen.hyptonize schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:34:
[...]
Welke regels worden er volgens jou overtreden dan?
Met dezelfde argumentatie kun je zeggen dat het kopen van een bundel voor 10 euro asociaal is. Los hadden de spellen veel meer opgebracht. Trine 2 is alleen al 17 euro (op Steam).D4NG3R schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:37:
[...]
Geen, maar deze discussie is al vaak genoeg langs gekomen: Veel mensen (Waaronder ik) vinden het niet netjes - misschien zelfs asociaal - om de bundels voor zo weinig geld te kopen.
Dus vindt je me ook asociaal als ik 20 euro voor de bundel neerleg, maar er wel voor kies om dit volledige bedrag aan het goede doel te geven, en niets aan de developers?D4NG3R schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:37:
[...]
Geen, maar deze discussie is al vaak genoeg langs gekomen: Veel mensen (Waaronder ik) vinden het niet netjes - misschien zelfs asociaal - om de bundels voor zo weinig geld te kopen.
Nee. Het gaat me om het algemene idee, en dit is alleen maar versterkt door het feit dat ik iemand ken welke elke keer weer 10 a 15 bundels koopt voor het minimum, om ze vervolgens weer te verkopen nadat de bundle is afgelopen.hyptonize schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:41:
Dus vindt je me ook asociaal als ik 20 euro voor de bundel neerleg, maar er wel voor kies om dit volledige bedrag aan het goede doel te geven, en niets aan de developers?
Deze discussie kunnen we wel gaan voortzetten, maar persoonlijk vind ik het gewoon niet netjes dat er minder word betaald als het average bedrag.
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2013 18:44 ]
Inderdaad het is simpelweg een mening, als je zelf zo'n schraper bent en daar aanstoot aan neemt moet je toch eens gaan nadenken wat je fout doet.D4NG3R schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:42:
[...]
Nee. Het gaat me om het algemene idee, en dit is alleen maar versterkt door het feit dat ik iemand ken welke elke keer weer 10 a 15 bundels koopt voor het minimum, om ze vervolgens weer te verkopen nadat de bundle is afgelopen.
Deze discussie kunnen we wel gaan voortzetten, maar persoonlijk vind ik het gewoon niet netjes dat er minder word betaald als het average bedrag.
Er zijn geen regels voor, maar het is net zoiets als een dubbeltje fooi geven bij een restaurant.. geef dan niks.
Of lui die stampij gaan maken om een foutieve prijs in een webshop alsnog te krijgen...
Ik vind het allemaal niet correct.
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 12-09-2013 19:21 ]
Maar heeft het nut om die discussie aan te gaan met mensen die je nog nooit gezien hebt? RL vrienden, familie, soit. Maar hier? Laat lekker gaan, zij doen hun ding, jij het jouwe. No amount of forum "discussion" will change anything.
Ik ben het eens met Bundin. Iedereen denkt er anders over. Sommige mensen vinden het mooi om te laten zien hoeveel ze er voor betaald hebben, anderen vinden dat je dat voor je zelf moet houden en weer andere vinden alles onder X* het gemiddelde te weinig en vinden het "pauper". Hoewel het misschien wel een discussie waard is, is dit niet de plek
kan ik iemand blij maken met een code van Eets Munchies? speel het zelf niet
theuberdude14 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:20:
kan ik iemand blij maken met een code van Eets Munchies? speel het zelf niet
Gropah schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:22:
[...]
Volgens deze pagina van de support van HIB mag dat niet
Weekly Humble Bundle is ook mooi!
https://www.humblebundle.com/weekly
Serious Sam HD: The First Encounter
Serious Sam HD: The Second Encounter
Shadow Warrior Classic Redux
Duke Nukem 3D: Megaton Edition
Hard Reset Extended Edition
System Shock 2
https://www.humblebundle.com/weekly
Serious Sam HD: The First Encounter
Serious Sam HD: The Second Encounter
Shadow Warrior Classic Redux
Duke Nukem 3D: Megaton Edition
Hard Reset Extended Edition
System Shock 2
Dus als je er maar vroeg genoeg bij bent kan je betalen wat je wilt, maar hoe later je bent hoe duurder het wordt, en diegenen die dat wel zouden willen maar niet kunnen betalen moeten maar wat minder eten die week.D4NG3R schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:42:
[...]
Persoonlijk vind ik het niet kunnen anderen jouw moraal op te willen dringen.
Bundlestars.com heeft ook weer een bundle, het kan niet op deze week met al die bundles 
-Rush Bros (cards)
-Velvet Assassin
-Lunar Flight (cards) -> maanlanding simulator
-Tiny Bang Story
-GlowFish
-Mystery Game? (unlocks next week)
Op het moment kost het 3,14€ -> 3,26 nadat paypal geld schooit
-Rush Bros (cards)
-Velvet Assassin
-Lunar Flight (cards) -> maanlanding simulator
-Tiny Bang Story
-GlowFish
-Mystery Game? (unlocks next week)
Op het moment kost het 3,14€ -> 3,26 nadat paypal geld schooit
[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 13-09-2013 00:21 ]
offtopic:
Ik hou het wel kort! Ik heb gewoon voor zowel bundle 9 als weekly sale meer betaalt dan de gemiddelde, omdat ik perse FEZ en SS2 wou hebben (overigens wat een geniale OST). Daar bovenop komt nog het feit dat ik de HIB9 nog een keer heb gekocht voor mijn vriendin
De reden dat ik mijn vraag stelde was dat op de games van de HIB9 geen steam logo te zien was, zoals ze dat later wel hebben gefixed in de weeklysale. Even later kwam ik erachter dat ze het eronder hadden gezet... Ik snap dan ook niet dat mijn post suggereert maar $1 te hebben betaald!!!!
Ik heb totaal $15.21 betaald. En dat vind ik ruim aangezien ik de DRM free games ook gewoon op mijn vriendin's pc kon installeren.
Ontopic:
Iemand anders opgevallen dat als je Serious Sam HD: First Encounter Humble Weeklysale steam key invoert je ook een licentie krijgt voor The Second Encounter terwijl je ook een losse key heb ontvangen voor de Second encounter?
Normaal gesproken ga ik niet in op persoonlijke opmerkingen en probeer ik ze zelf ook niet te maken, vandaar dat ik maar even de quotes heb gebundeld.Je wilt toch niet zeggen dat je minder dan 1 dollar hebt betaald?
Heb je echt minder als 1 dollar betaald![]()
Als je minder dan 5 dollar betaalt voor zulke bundels betaalt mag je jezelf wel eens diep gaan schamen, en dan nog is het weinig.
Ik hou het wel kort! Ik heb gewoon voor zowel bundle 9 als weekly sale meer betaalt dan de gemiddelde, omdat ik perse FEZ en SS2 wou hebben (overigens wat een geniale OST). Daar bovenop komt nog het feit dat ik de HIB9 nog een keer heb gekocht voor mijn vriendin
De reden dat ik mijn vraag stelde was dat op de games van de HIB9 geen steam logo te zien was, zoals ze dat later wel hebben gefixed in de weeklysale. Even later kwam ik erachter dat ze het eronder hadden gezet... Ik snap dan ook niet dat mijn post suggereert maar $1 te hebben betaald!!!!
Ik heb totaal $15.21 betaald. En dat vind ik ruim aangezien ik de DRM free games ook gewoon op mijn vriendin's pc kon installeren.
Ontopic:
Iemand anders opgevallen dat als je Serious Sam HD: First Encounter Humble Weeklysale steam key invoert je ook een licentie krijgt voor The Second Encounter terwijl je ook een losse key heb ontvangen voor de Second encounter?
[ Voor 18% gewijzigd door seez op 17-09-2013 09:41 ]
Ik hoop zelf op een bundel met Scribblenauts Unmasked, maar die zal wel te nieuw zijn 
Humble Bundle geeft in ieder geval geen Steam keys meer, dus de mods hier kunnen opgelucht adem halen.
Humble Bundle geeft in ieder geval geen Steam keys meer, dus de mods hier kunnen opgelucht adem halen.
Steam/XBL: Avioto
Toch zou ik liever gewoon [weer] de keus hebben wat ik krijg, dus koppelen aan Steam of gewoon een losse download [zoals GOG heeft] aanbieden.
People as things, that’s where it starts.
Als je zag hoeveel keys er verkocht/weggegeven werden...daar worden developers niet zo vrolijk van geloof ikVasZaitsev schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:34:
Toch zou ik liever gewoon [weer] de keus hebben wat ik krijg, dus koppelen aan Steam of gewoon een losse download [zoals GOG heeft] aanbieden.
Steam/XBL: Avioto
Ben benieuwd
Scribblenauts Unlimited heb ik zelf al, maar verder staan er een boel games in dat lijstje die ik wel zou willen.
Voor Scribblenauts alleen al vind ik het al de moeite waard, met nog een lego-game erbij wordt het helemaal geweldig.
Als er maar geen F.E.A.R. inkomt want die heb ik net gekochtChris_L schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:02:
Humble bundle leaked.Deze gaat vanavond live. ^^
[afbeelding]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151968257189469
De mogelijke games: *klik*
Ik hoop zelf op een Batman game/Lego game maar dat moest haast wel zo.
Waar staat dit?Zingo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:41:
En je mag de games nu giften! Heerlijk!
Xbox Live: MarkH
nou het icoontje van het kadootje lijkt me overduidelijk
Toch enkel en alleen als een volledig pakket? http://support.humblebund...extra-copy-in-the-bundle-Zingo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:41:
En je mag de games nu giften! Heerlijk!
edit: blijkt dus wel mogelijk te zijn, zoals al wordt aangegeven in het topic.
Beetje off topic, maar ik hoop dat de oplossing voor de activatiecodes omtrent de GFWL hier niet mee in het gedrang komen. Na meer dan twee weken is dat nog steeds niet opgelost. Mijn Batman AC retail is nog steeds niet te activeren...
[ Voor 31% gewijzigd door HannesB op 05-11-2013 22:41 ]
Klopt, ze worden nu direct gekoppeld aan je account. Op het moment dat je een game wil activeren moet je inloggen op je Steam account en worden ook gelijk alle andere games in je bundle geactiveerd. Ik vind het goede manier om de resale van gamekeys tegen te gaan. Wat nadrukkelijk niet toegestaan is als je daadwerkelijk de regels doorleest voor de Humble bundle.Avioto schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:27:
Ik hoop zelf op een bundel met Scribblenauts Unmasked, maar die zal wel te nieuw zijn
http://blog.humblebundle....mes-to-your-steam-library
Today, we implemented a new system for Steam key redemption on Humble Bundle. The new system simplifies the process of key redemption and allows you to redeem your games on Steam with one click after the initial setup.
Humble Bundle created the new key redemption process to make it easier to redeem keys for personal use and harder to resell Humble purchases. Reducing game resale will enhance our ability to bring newer and bigger games to future Humble Bundles while still letting consumers pay what they want, get great games and support charity.
Please find our official FAQ here:
http://support.humblebund...-steam-key-redemption-faq
If you have any questions or are experiencing any issues with the new system, please feel free to email us at contact@humblebundle.com. We are actively working on the user experience and we’d love to hear your feedback!
[ Voor 43% gewijzigd door CapTVK op 05-11-2013 22:31 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Volgens mij niet, je kan nu games uit je bundle giften (zie het kado-icoontje rechts ervan). Ik snap het niet helemaal hoe het zit.CapTVK schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:29:
[...]
Klopt ze worden nu direct gekoppeld aan je account. Op het moment dat je een game wil activeren moet je inloggen op je Steam account en worden ook gelijk alle andere games in je bundle geactiveerd.
Heb Humble Bundle Support een tweetje gestuurd om te vragen hoe het zit, hopen dat ze reageren
Edit:
Ah, dank voor de quote, even de FAQ checken
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 05-11-2013 22:33 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zie het nu, maar je moet dan oppassen niet eerst te redeemen maar voor het cadeau icon te kiezen.
http://support.humblebund...356336-gifting-steam-keys
http://support.humblebund...356336-gifting-steam-keys
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Kun je me ook een link naar die tweet geven, want die kan ik niet terug vinden en zonder dat vind ik het persoonlijk nog steeds een beetje twijfelachtig of je de keys mag giften, omdat het ongeveer een 180 graden draai is tov wat ze de laatste tijd lieten horen en implementeerde (direct steam linking etc)anandus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:38:
Humble Bundle Support heeft net naar me getweet dat je inderdaad games kan giften (ja, wel logisch met de gift icon enzo, maar even voor de duidelijkheid)
Edit: Ook even dit topic een schop verkocht
@hieronder: Thanks. Ik zal het ook even intern melden zodat hier niet meer op gemod wordt.
[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 05-11-2013 22:54 ]
Dit is het antwoord op mijn vraag (verwijzend naar het eerder genoemde "not gifting"-article) hoe dat zit met gift boxes en of je mag giften: https://twitter.com/humblesupport/status/397839768383266816
Ikke:
Humble Support:
Ikke:
Ja, gebrekkig Engels, maar 140 karakters, hè?@humblesupport Are we allowed to gift games in the bundle? This says not: http://support.humblebund...-extra-copy-in-the-bundle …, but right of the Steam key is a gift box?
Humble Support:
Maar dit onderwerp past beter in dit topic: Duidelijkheid weggeven Humble keys@anandus Yes, we've just implemented a new system for gifting keys! Read about it here: http://support.humblebund...356336-gifting-steam-keys …
[ Voor 119% gewijzigd door anandus op 05-11-2013 22:53 ]
Anoniem: 172410
Met de Humble Bundle heb ik deze nu allemaal. Arkham Asylum had ik al en de Fears boeien me niet zo, maar die komen vast nog wel eens van pas bij een mooie ruildeal. Het bedrag dat ik nu betaald heb voor Arkham City is op zichzelf al mooiChris_L schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:22:
In ieder geval, ze hebben weer een paar mooie aanbiedingen:
Batman Arkham City - Game of the Year Edition - €4,95
Batman Arkham Asylum GOTY - €3,30
Fallout: New Vegas Ultimate Edition - €3,62
Fallout 3: Game of the Year Edition - €3,62
The Elder Scrolls IV: Oblivion GOTY Edition - €3,62

Ik moet nu echt maar eens ophouden met kopen en eindelijk eens wat meer gaan spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 06-11-2013 03:20 ]
Ruilen kan volgens mij niet meer.....een key voor alles toch? (heb mijne uiteraard nog niet geactiveerd, backlog gamer signing off
)

10 second ninja DONE
Nee is ondertussen wéér een ander systeem, nu heb je weer losse 'keys', alleen deze worden meteen geachtiveerd in steam zonder dat je ze hoeft in te voeren. Kunt ze ook individueel giften vanaf nu (het mag eindelijk hehe) dus opties te overSagat schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:46:
Ruilen kan volgens mij niet meer.....een key voor alles toch? (heb mijne uiteraard nog niet geactiveerd, backlog gamer signing off)
Pas nog op de T.net FP en nu in de Humble Mobile Bundle 3: Ridiculous Fishing van vlambeer. Netjes!
Nog in deze bundel:
EPOCH, rymdkapsel, SpellTower, Swordigo, Kingdom Rush
Nog in deze bundel:
EPOCH, rymdkapsel, SpellTower, Swordigo, Kingdom Rush
[ Voor 25% gewijzigd door EektheMan op 20-11-2013 01:04 . Reden: linkje toegevoegd ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Anoniem: 483123
Heb inderdaad ook recentelijk van een vriend een Humblebundle link gekregen, daarmee kon ik gewoon de game activeren zonder het te hebben gekocht.
Als er nog een bundle komt en ik heb het al zal ik hier even een message achterlaten!
Als er nog een bundle komt en ik heb het al zal ik hier even een message achterlaten!
Ik vind dat , sinds de origin bundle, niet echt leuke bundels voorbij komen.. Die bundle store is ook 10 x niets
De frequentie is dan ook een stuk omhoog gegaan. Vroeger zat er zoveel meer tijd tussen bundles, dus ik vind het niet zo erg als ik sommige bundles kan overslaan.Stronkie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:12:
Ik vind dat , sinds de origin bundle, niet echt leuke bundels voorbij komen.. Die bundle store is ook 10 x niets
Speed limits are like herpes.
Ik vond de WB bundle anders stukken beter dan die Origin bundle... Het mooie aan de bundlestore, vind ik dat we in usd tegen us prijzen kunnen kopen. Soms zelfs met een redelijke aanbieding.Stronkie schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:12:
[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 07-12-2013 15:29 ]
Weer een nieuwe Humble Bundle.
To the Moon
Joe Danger 2:The Movie (ziet er lachen uit)
Papo & Yo (zeer benieuwd naar
)
Runner2
Reus (wilde ik proberen)
Surgeon Simulator 2013
To the Moon
Joe Danger 2:The Movie (ziet er lachen uit)
Papo & Yo (zeer benieuwd naar
Runner2
Reus (wilde ik proberen)
Surgeon Simulator 2013
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 07-01-2014 21:06 ]
Bundlestars Fusion Bundle 2,99
http://www.bundlestars.com/all-bundles/fusion-bundle/
O.a AI War Collection, Thunder Wolves, BlockLand, Pressure, The Cat Lady & Luxor.
Iemand zin om deze samen te kopen? (heb zelf enkel interesse in Thunder Wolves, BlockLand en Pressure)
O.a AI War Collection, Thunder Wolves, BlockLand, Pressure, The Cat Lady & Luxor.
Iemand zin om deze samen te kopen? (heb zelf enkel interesse in Thunder Wolves, BlockLand en Pressure)
offtopic:
Vet schraal dat World in Conflict niet met een goeie korting voorbij kwam tijdens de Ubi sale
Vet schraal dat World in Conflict niet met een goeie korting voorbij kwam tijdens de Ubi sale
[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 25-02-2014 17:59 ]
Indieroyale Pancake Bundle

2,54€ (en waarschijnlijk stijgende)
- Gentlemen!
- Survivor Squad
- Eleusis
- Gimbal
- Talisman
- Bad Hotel (ook android!)
- ??? Mystery Title
2,54€ (en waarschijnlijk stijgende)
€2,99 voor blockland, AI war, Luxor evolved, thunder wolves, the cat lady, Realms of Arcadia, Eryi's Action, Pressure en Time GentleMan Please.
Niet zo spectaculair allemaal maar wel leuk
Twijfelend nu want het lijkt wel een heel leuk spel, alhoewel, gezien die "2014" trailer de zelfde is als toen van g1 kan het nog even duren voor het echt wat is.
€2,99 voor blockland, AI war, Luxor evolved, thunder wolves, the cat lady, Realms of Arcadia, Eryi's Action, Pressure en Time GentleMan Please.
Niet zo spectaculair allemaal maar wel leuk
Is Victory; Age of Racing nogsteeds niet uit ? Ik kan me nog wel herinneren ooit in de Beta toegelaten te zijn onder GamersFirst... toen nog gewoon G1 volgensmij.eL_Jay schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:26:
Indiegala Rise bundle
http://www.indiegala.com/rise
1ste 12 uur $3,99
Twijfelend nu want het lijkt wel een heel leuk spel, alhoewel, gezien die "2014" trailer de zelfde is als toen van g1 kan het nog even duren voor het echt wat is.
Anoniem: 406530
stefspee schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:35:
Is Victory; Age of Racing nogsteeds niet uit ? Ik kan me nog wel herinneren ooit in de Beta toegelaten te zijn onder GamersFirst... toen nog gewoon G1 volgensmij.
offtopic:
Ik heb Victory op gamescom 2012 al gezien. Toen wilden de makers de game eigenlijk direct releasen zonder enige reclame. Gelukkig zijn ze daar van teruggekomen.
Ik heb Victory op gamescom 2012 al gezien. Toen wilden de makers de game eigenlijk direct releasen zonder enige reclame. Gelukkig zijn ze daar van teruggekomen.

Humble Bundle: Devolver Digital Double Delux
Betaal minstens $1 voor de Steam keys of minder, maar dan geen Steam keys voor het volgende:
-Duke Nukem 3D: Megaton Edition
-Shadow Warrior Classic Redux
-Austin High (Film)
-The Poisoning (Film)
-One Couch at a Time (Film)
Betaal $10 of meer voor:
-Defense Technica
-Marc Eckō's Getting Up: Contents Under Pressure
-Cosmic DJ (Enkel DRM-Free)
-Good Game (Film)
-Mars (Film)
Films zijn uiteraard niet op Steam.
Hoe heb je deze link gevonden ?
HumbleBundle heeft wel vaker acties die niet vindbaar zijn via de homepage.
Ik heb een site gevonden die alles wat bundles betreft bijhoudt nl. Misschien handig voor TS.
http://www.indiegamebundles.com/
Op deze kwam ik ook een leuke aanbieding op Gamefly tegen voor
"Metro: Last Light" met in 1e instantie 70% korting en daarna met coupon nog eens 20% daarbovenop, dus uiteindelijk voor 7,20EUR. (couponcode = "MAR20OFF")
http://www.indiegamebundles.com/
Op deze kwam ik ook een leuke aanbieding op Gamefly tegen voor
"Metro: Last Light" met in 1e instantie 70% korting en daarna met coupon nog eens 20% daarbovenop, dus uiteindelijk voor 7,20EUR. (couponcode = "MAR20OFF")
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 11-03-2014 20:06 ]
Humble Bundle - A Bundle of Love for Brandon
30 Indie games voor $25, dat komt neer op $0,83 cent per game. Bundle bestaat uit de volgende games:
Actual Sunlight
AirMech
Auralux
Bagfull of Wrong
BitTrip Beat + Soundtrack
BitTrip Fate + Soundtrack
BitTrip Runner + Soundtrack
Blocks That Matter + Soundtrack
Castles in the Sky + Soundtrack
Dynamite Jack
Ethan: Meteor Hunter
Fancy Skulls
God of Blades + Soundtrack
Goscurry + Soundtrack
Mazing
McPixel + Soundtrack
MouseCraft
Paragon
POP: Methodology Experiment One + Soundtrack
Proteus
QbQbQb
Sepulchre
Shipwreck
Sokobond
Stacking + Soundtrack
Thomas Was Alone + Soundtrack
VVVVVV + Soundtrack
Waking Mars + Soundtrack
Warp Juggler
Wizorb + Soundtrack
World of Goo + Soundtrack
En er komen later meer games bij zelfs.
30 Indie games voor $25, dat komt neer op $0,83 cent per game. Bundle bestaat uit de volgende games:
Actual Sunlight
AirMech
Auralux
Bagfull of Wrong
BitTrip Beat + Soundtrack
BitTrip Fate + Soundtrack
BitTrip Runner + Soundtrack
Blocks That Matter + Soundtrack
Castles in the Sky + Soundtrack
Dynamite Jack
Ethan: Meteor Hunter
Fancy Skulls
God of Blades + Soundtrack
Goscurry + Soundtrack
Mazing
McPixel + Soundtrack
MouseCraft
Paragon
POP: Methodology Experiment One + Soundtrack
Proteus
QbQbQb
Sepulchre
Shipwreck
Sokobond
Stacking + Soundtrack
Thomas Was Alone + Soundtrack
VVVVVV + Soundtrack
Waking Mars + Soundtrack
Warp Juggler
Wizorb + Soundtrack
World of Goo + Soundtrack
En er komen later meer games bij zelfs.
Anoniem: 406530
Mooie bundel, maar heeft iemand deze al gekocht? Ik vraag me namelijk af of het 1 key is of allemaal losse keys, omdat ik een deel al heb.
Mooie bundle!
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben
)
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben
*steekt hand op en rent heel hard weg*anandus schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:33:
Mooie bundle!![]()
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben)
Ik heb er maar 2 van de 10. (CoH en Shogun 2)
Die ga ik deze week ff halen.
Bundlestars Reboot 2.0 is online (aka spellen uit eerdere bundles):
http://www.bundlestars.com/all-bundles/reboot-bundle-2/
Komende +- 40 uur nog voor slecht €1,79.
(Alhoewel ik hem waarsch enkel haal voor GoF 2 en Weird Worlds)
Kaze Ni Nare
Wanneer je al een game had van de bundle krijg je de melding 'you already have this game' oid. Maar je kunt vervolgens weer op redeem/gift drukken....wat gebeurt er dan? Is het nou al 'op' en staat het verkeerd, of kun je de game die je al had nog redeemen?
Edit: Humble Weekly bedoel ik dan
[ Voor 6% gewijzigd door The Inquisitor op 13-03-2014 22:45 ]
Ik heb gemerkt dat het een beetje wisselend is. Normaal kun je niet op redeem klikken als je spel al hebt, maaaaaar..The Inquisitor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:45:
Wanneer je al een game had van de bundle krijg je de melding 'you already have this game' oid. Maar je kunt vervolgens weer op redeem/gift drukken....wat gebeurt er dan? Is het nou al 'op' en staat het verkeerd, of kun je de game die je al had nog redeemen?
1) ik had al plants vs zombies en via humble bundle kreeg ik plants vs zombies game of the year. Deze kon ik gewoon redemen en hij verdween gewoon in mijn steam. Terwijl ik de normale versie al had.
2) Soms zitten er meerdere games onder 1 redeem knop. Als je al één van deze games hebt dan ben je deze ook gewoon kwijt.
3) als je spel al hebt dan krijg je een melding en kun je hem via de mail verzenden naar iemand anders.
als je game geredeemd hebt staat er iets van "redeemed on account <je accountnaam>".
Ja precies, maar ik heb nu dus geredemeed, en de games zitten netjes op mijn account. Alpha Protocol had ik al en daarvandaan moet dan de 'error'/message komen dat ik het spel al had. Het gekke is dat er nu dus nog steeds staat: "Click the button to redeem on Steam". Dus ik ben benieuwd wat dit is 
Misschien is het jouw optie 3, en zit dat spel nog in deze redeemkey.
Misschien is het jouw optie 3, en zit dat spel nog in deze redeemkey.
[ Voor 10% gewijzigd door The Inquisitor op 13-03-2014 23:15 ]
De komende twee weken is er op humblebundle.com elke dag een ander bundle met vandaag een re-release van De Deepsilver bundle. (weliswaar geen indie)
Pay what you want:
Saints row 2
Sants row 3
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2: Gold
Pay more then average
Dead Island Goty
Saints row Full dlc package
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Pay more then 9 bucks
Dead island riptide
https://www.humblebundle.com/
Pay what you want:
Saints row 2
Sants row 3
Pay more then average
Dead Island Goty
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Pay more then 9 bucks
Dead island riptide
Nette bundel, ben benieuwd wat voor bundel vanavond in de aanbieding is!
An a day keeps the doctor away.
Leuke bundle inderdaad, ik had m al, maar dit is toch geen indie bundle?seez schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:40:
De komende twee weken is er op humblebundle.com elke dag een ander bundle met vandaag een re-release van De Deepsilver bundle. (weliswaar geen indie)
Pay what you want:
Saints row 2
Sants row 3
Pay more then average
Dead Island Goty
Metro 2033
Risen
Sacred Citadel
Pay more then 9 bucks
Dead island riptide
Anoniem: 32279
zo, net de humble bundle van vandaag (na 20:00) gekocht, die van gisteren leek me niks en die van eergisteren was ik vergeten
, eerste wel gekocht.
Ik koop alles wat me wat lijkt wel voor 0,79 cent (1 dollar), geen idee of ik het ga spelen. Probleem is wel dat ik steeds moet checken of ik die bundle of games al een keer op een andere manier gekocht heb. Niet handig dat ik honderden games op steam gekocht heb de afgelopen jaren, maar de titels niet paraat heb.
Nou, hopelijk nog wat leuke bundels voor een dollar en als er iets met adventures komt koop ik wel de extra games erbij. Idem voor strategy. Rest boeit me niet zo, maar voor 0,79 eurocent laat je het ook niet liggen.
Edit: zie net dat een echte parel bij zit dit keer: Thomas Was Alone
Gisteren op de ipad gezien (via twitch), dat is echt perfect

Ik koop alles wat me wat lijkt wel voor 0,79 cent (1 dollar), geen idee of ik het ga spelen. Probleem is wel dat ik steeds moet checken of ik die bundle of games al een keer op een andere manier gekocht heb. Niet handig dat ik honderden games op steam gekocht heb de afgelopen jaren, maar de titels niet paraat heb.
Nou, hopelijk nog wat leuke bundels voor een dollar en als er iets met adventures komt koop ik wel de extra games erbij. Idem voor strategy. Rest boeit me niet zo, maar voor 0,79 eurocent laat je het ook niet liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-05-2014 20:16 ]
Het zijn dit keer losse keys? Geen combi's?
Edit; never mind, heb de meeste games al, alleen hotline lijkt interessant
Edit; never mind, heb de meeste games al, alleen hotline lijkt interessant
[ Voor 47% gewijzigd door The Inquisitor op 16-05-2014 22:19 ]
Helaas de deepsilver bundle gemist
Anoniem: 172410
Volgens mij heb ik er geen. Er springt ook niets uit dat ik zo gelijk zou willen hebben, al kan dat prima aan mij of mijn ontwetendheid liggen.anandus schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:33:
Mooie bundle!![]()
(al vraag ik me af of er nog mensen op de planeet zijn die de meeste spellen nog niet hebben)
Ja, die is goedAnoniem: 32279 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:14:

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-05-2014 03:16 ]
Guncraft (PWYW)
Ravaged Zombie Apocalypse (Beat Average)
Orc Attack (>$9)
Ravaged is in ieder geval geen aanrader en guncraft krijgt matige reviews.
Guncraft (PWYW)
Ravaged Zombie Apocalypse (Beat Average)
Orc Attack (>$9)
Ravaged is in ieder geval geen aanrader en guncraft krijgt matige reviews.
Ik dacht dat ik redelijk wat kwijt zou zijn aan de dailybundles, maar er is vooralsnog voor mij geen leuke games voorbij gekomen. Op zich geen ramp --> Steam summer sale http://www.reddit.com/r/S...er_sale_within_next_month

Groupees - Be Mine 13
Betaal minimaal $1 voor de volgende Steam keys:
-Legend of Dungeon
-Antisquad
-Alpha Kimori™ 1
Betaal minstens $4 voor de volgende Steam keys:
-Nekro
-Miasmata
-The Longest Journey
-Spate
-Mystery Game, wordt later unlocked
-Alles van de $1 tier
Uiteraard krijg je zoals altijd bij de $1 en $4 tier alle bonussen er gratis bij.
Er is weer een interessante Humble Weekly Bundle, thema is strategie:
PWYW:
• Sang-Froid: Tales of Werewolves
• Stronghold Crusader HD
• Cubetractor
$6:
• Unity of Command: Stalingrad Campaign
• Eador: Masters of the Broken World
• Space Hulk
$9:
• Ironclad Tactics
PWYW:
• Sang-Froid: Tales of Werewolves
• Stronghold Crusader HD
• Cubetractor
$6:
• Unity of Command: Stalingrad Campaign
• Eador: Masters of the Broken World
• Space Hulk
$9:
• Ironclad Tactics
Bij HB is nu een Square Enix-bundle.
https://www.humblebundle.com
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.anandus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:12:
Bij HB is nu een Square Enix-bundle.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Volgens mij is het wel vaker geen indien. Misschien is een titelverandering op z'n plek.rockhopper schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:02:
[...]
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.
Titel aangepast: "Het grote 'Game Bundles'-topic",
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ja, behalve dat ik de meeste al wel heb, of op steam of op gogrockhopper schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:02:
[...]
Da's toch geen indie? Wel een leuke bundel verder.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb volgens mij alleen Daikatana... destijds nog in kartonnen doos, maar eigenlijk nooit gespeeld.
Deux Ex heb ik misschien ook nog wel liggen. Maar wel vette bundel eigenlijk, toch eens over nadenken.
Deux Ex heb ik misschien ook nog wel liggen. Maar wel vette bundel eigenlijk, toch eens over nadenken.
Ik vind het toch wel belachelijk dat ze een game als Deux Ex: The Fall erin hebben gegooid. Haalt het niveau toch wel omlaag eigenlijk.
YouTube: Let's NOT Play Deus Ex: The Fall
YouTube: Let's NOT Play Deus Ex: The Fall
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Lekker belangrijk dat het erbij zit. Je hoeft het toch niet te activeren op Steam? Het zijn losse keys, dus je kunt het net zo goed weggeven aan iemand. Kwaliteit van de bundel gaat toch echt niet omlaag door een of meerdere slechte games?
2K bundle was ook top, alleen jammer dat de bonus allemaal oude troep XCOM games waren. Maar dat maakt de bundle niet slechter imo
2K bundle was ook top, alleen jammer dat de bonus allemaal oude troep XCOM games waren. Maar dat maakt de bundle niet slechter imo
De originele XCOMs zijn anders behoorlijke leuke spellen, hoor. Het ziet er wat oud uit, maar de gameplay staat als een huis. Het is wel moeilijk, very much.The Inquisitor schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:01:
[...] oude troep XCOM games waren. Maar dat maakt de bundle niet slechter imo
Yes, zwaar gehypet, zware teleurstelling.Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 11:10:
Was Daikatana niet ook al zo'n spel wat toen een dikke teleurstelling was?
Yup, John Romero, samen met Carmack de 'helden' van iD software, was eruit gestapt om zijn eigen toko op te zetten als ultieme gamestudio (Ion storm) en heeft daar oa Deus Ex mee opgeleverd, maar ook Daikatana.
Volgens mij zou die oorspronkelijk op de Quake 1 engine draaien, is uiteindelijk omgebouwd naar Q2 engine en was zo lang vertraagd dat Q3 allang uit was en die engine dus veroudert.
Volgens mij was het spel niet zo heel erg slecht, maar voldeed het gewoon niet aan de hele hype die eromheen gecreëerd was en was het outdated op zijn release.
Overigens lijkt de book bundle me ook wel tof (berg Transformer comics), morgen toch eens goed naar kijken
Volgens mij zou die oorspronkelijk op de Quake 1 engine draaien, is uiteindelijk omgebouwd naar Q2 engine en was zo lang vertraagd dat Q3 allang uit was en die engine dus veroudert.
Volgens mij was het spel niet zo heel erg slecht, maar voldeed het gewoon niet aan de hele hype die eromheen gecreëerd was en was het outdated op zijn release.
Overigens lijkt de book bundle me ook wel tof (berg Transformer comics), morgen toch eens goed naar kijken
Hoooo even! Deus Ex is wel van Ion Storm, maar niet van de studio waar Romero bij zat hoorKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:35:
Yup, John Romero, samen met Carmack de 'helden' van iD software, was eruit gestapt om zijn eigen toko op te zetten als ultieme gamestudio (Ion storm) en heeft daar oa Deus Ex mee opgeleverd, maar ook Daikatana.
The devil is in the details.