Saints Row the Third Code uit de humble bundle. Saints Row had ik al, dus bij deze. Wel graag een berichtje achterlaten als je hem meeneemt.
37TPF-CGN47-5J0TW
37TPF-CGN47-5J0TW
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 30-11-2012 19:41 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ach, een gemiddelde app in een iOS / Play Store is ook rond de 89 cent dus soit.Hahn schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:21:
Ik zou het niet eens durven melden als ik er maar 1 dollar voor zou hebben betaald
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 01-12-2012 09:11 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is zeker de reden waarom het zo'n succes is, maar dan kan ik het nog wel jammer vinden dat mensen trots melden dat ze een whopping 1 dollar hebben betaald voor producten waar honderden mensen jaren aan hebben gewerktSagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:32:
Zoek is terug in de bundle topics, vroeger kochten mensen dit soort bundles zelfs voor 1 cent, en daar waren ze dan trots op![]()
![]()
1 dollar is ook niet veel, maar natuurlijk wel het succes van dit soort bundles, pay what you want.
...ik snap de vergelijking niet? Een gemiddelde app kost geen járen en tientallen mensen om te ontwikkelen. Bijvoorbeeld Darksiders, waarvoor jij 'm kocht, heeft miljoenen gekost om te maken en dan leg jij doodleuk 1 dollar neer 'want een gemiddelde app kost ook maar 89 cent'?vhal schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:10:
[...]
Ach, een gemiddelde app in een iOS / Play Store is ook rond de 89 cent dus soit.De rest heb ik niet geinstalleerd
Dit soort acties zijn succesvol omdat niet iedereen 1 dollar neerlegt, maar sommige mensen gelukkig ook wat meer op waarde kunnen schatten. Elk spel op zich is al 5 dollar waard, als het niet meer is.Neemt niet weg dat dit soort acties wel succesvol zijn gezien het aantal $$$ wat ze al hebben binnengehaald, of je nou 1 of 1000 dollar geeft.
The devil is in the details.
If it's worth doing, it's worth overdoing!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Winstgevend is imho niet het juiste woord, er komt opbrengst voor het goede doel, en met 1 dollar zijn de kosten voor geld transacties niet hoger dan het betaalde bedrag. Alle deelnemende partijen nemen hun verlies voor het goede doel......zo moet je het zien, hoewel je woordtechnisch misschien wel gelijk hebt.Compizfox schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:11:
Maar het mooie is dat ondanks dat mensen $1 betalen, het toch wel winstgevend blijft. Al die mensen zouden die games namelijk nooit los voor de volle prijs hebben gekocht.
10 second ninja DONE
PayPal kost niet 1$ hoor, zal in totaal niet veel meer zijn dan een 0.40$.Sagat schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:57:
[...]
Winstgevend is imho niet het juiste woord, er komt opbrengst voor het goede doel, en met 1 dollar zijn de kosten voor geld transacties niet hoger dan het betaalde bedrag. Alle deelnemende partijen nemen hun verlies voor het goede doel......zo moet je het zien, hoewel je woordtechnisch misschien wel gelijk hebt.
En het is altijd gevaarlijk om te spreken over 'al die mensen' er zijn mensen die al die games al hebben en nog steeds meedoen, daar ben ik van overtuigd.
Het idee van pay what u want is dat mensen naar draagkracht mee kunnen doen, maar ik denk dat de meerderheid van deelnemers idd zullen denken hoe ze voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk games&gemak (steam) kunnen krijgen. Maar goed, dat is natuurlijk net zo goed een aanname als de andere kant op.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bedankt, ik heb een voucher gekocht en voor mezelf en een vriend de bundle aangeschaft. Hartstikke bedankt!anandus schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Ja, hoor geen probleem.
Het gaat dan wel via Google Wallet, Amazon of Paypal als tussenpersoon, maar verder is het geen probleem, ik doe het zelf ook zo
Verwijderd
Thanks voor de tip! Heb ook maar even 15 euro gedoneerd aan THQanandus schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Ja, hoor geen probleem.
Het gaat dan wel via Google Wallet, Amazon of Paypal als tussenpersoon, maar verder is het geen probleem, ik doe het zelf ook zo
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Ik let er vanuit mijn kant vooral op welke spellen ik interessant vind en wat ik daar voor over heb. Bij die Humble Bundle is het eigenlijk één spel dat ik wilde hebben (en dan nog onder het motto als het in de budgetbak ligt), twee die ik waarschijnlijk wel even opstart om het te proberen en de rest boeit me niet. Daarop (samen met dat ik momenteel niet enorm veel tijd en geld te besteden heb aan dit soort dingen) heb ik mijn bedrag afgestemd en er 10 dollar van gemaakt.Sagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:32:
Zoek is terug in de bundle topics, vroeger kochten mensen dit soort bundles zelfs voor 1 cent, en daar waren ze dan trots op![]()
![]()
1 dollar is ook niet veel, maar natuurlijk wel het succes van dit soort bundles, pay what you want.
Verwijderd
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Vorige keer kreeg je TQ en die addon voor die andere game toch ook als je niet meer dan het gemiddelde had betaald. Mogelijk nu dus ook, kan het niet testenRyceck schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:57:
Warhammer 40k Dawn of War zit er nu ook in als je meer dan het gemiddelde (hebt) betaald.
Nee, ook als je voordat deze 3 dingen toegevoegd werden de bundle al had gekocht (Zelfs al heb je maar een euro betaald) kan je ze terugvinden onder je unieke code.Ryceck schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:57:
Eeennnnn er is weer een game toegevoegd aan de THQ Bundle.
Warhammer 40k Dawn of War zit er nu ook in als je meer dan het gemiddelde (hebt) betaald.
Op http://www.humblebundle.com/ staat het heel duidelijk, toch? De linker drie spellen krijg je pas als je meer dan het gemiddelde hebt betaald, de rest krijg je voor $1 of meer.anandus schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:33:
Volgens mij krijg je het inderdaad als je de Bundle al voorheen gekocht hebt, maar krijg je het vanaf nu alleen bij een nieuwe Bundle als je meer dan het gemiddelde betaalt?
Het staat daar wel correctHahn schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:52:
[...]
Op http://www.humblebundle.com/ staat het heel duidelijk, toch? De linker drie spellen krijg je pas als je meer dan het gemiddelde hebt betaald, de rest krijg je voor $1 of meer.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zal het vast verkeerd lezen, maar niemand beweerde dat het er fout stond, toch?
Oude kopers krijgen de nieuwe gelockte spellen ook pas als ze meer dan het gemiddelde (van toen) kochten, lijkt mij? Of krijgt iedereen die zelfs ook maar $1 heeft betaald ook die nieuwe gelockte spellen?Iedereen die de set voorheen heeft gekocht krijgt ze er bij. Nieuwe kopers krijgen het slechts vanaf de gemiddelde prijs.
Volgens mij alleen als je destijds meer dan avgerage hebt betaald.Hahn schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:48:
[...]
Oude kopers krijgen de nieuwe gelockte spellen ook pas als ze meer dan het gemiddelde (van toen) kochten, lijkt mij? Of krijgt iedereen die zelfs ook maar $1 heeft betaald ook die nieuwe gelockte spellen?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
KloptOrian schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:00:
Nee, ook de mensen die minder dan het gemiddelde hebben betaald krijgen alle games die erbij komen, zolang ze hem maar al eerder hadden gekocht.
En hoe unlock je die content?Sempy schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:00:
Je krijgt de extra's ook als je onder het gemiddelde betaald, net als bij voorgaande bundles. Dus als je helemaal aan het begin $1 hebt betaald, dan heb je op Saints Row na alle content.
[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 11-12-2012 11:01 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Is totaal niet waar (ook al meerder malen hierboven aangegeven). Ik zat onder het gemiddelde en heb ze ook. Maar je moet eerst naar de humble site, daar je key ophalen en die dan activeren in Steam.CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:00:
Nee, Je krijgt de extra's pas als je boven het gemiddelde hebt betaald. Nu of in het verleden. Je kan trouwens altijd je bijdrage verhogen om alsnog voor de extra's in aanmerking te komen.
Krijg je een extra key?, want de originele key heb ik uiteraard allang ingevoerd.maartend schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:
[...]
Is totaal niet waar (ook al meerder malen hierboven aangegeven). Ik zat onder het gemiddelde en heb ze ook. Maar je moet eerst naar de humble site, daar je key ophalen en die dan activeren in Steam.
Nee, het zijn aparte keyseL_Jay schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:55:
[...]
En hoe unlock je die content?
Ik had namelijk de bundel een week of wat terug voor 4 euro gekocht (wil saints row pas als GotY of niet), onder het gemiddelde, maar titan quest en WH40k DoW verschijnen niet in mijn steam lijst
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 11-12-2012 11:11 ]
Als je nu eens je mail zou lezen:CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:00:
Nee, Je krijgt de extra's pas als je boven het gemiddelde hebt betaald. Nu of in het verleden. Je kan trouwens altijd je bijdrage verhogen om alsnog voor de extra's in aanmerking te komen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dank, die dawn of war serie die wilde ik sowieso hebben, dus dat is fijn (zal waarschijnlijk voor mij de meest gespeelde game van de pack worden) zo zie je maar dat er vroeg bij zijn loont
Nee, helemaal niet. Ook 'vroeger' kreeg je altijd al de keys/mogelijkheid tot downloaden als je hem eerder had gekocht, zelfs als het onder het gemiddelde was:CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:47:
Hmm...zit blijkbaar verkeerd
Bij eerdere bundels moest je altijd boven het gemiddelde betalen om in aanmerking te komen voor de extra's ( saints row idg) en mogelijke toekomstige. Blijkbaar is de bundle hier van dit principe afgestapt. Dus mensen die de THQ dus eerder voor een fractie hebben aangeschaft krijgen dus toch bepaalde extra's.
Leuk als je het eerder hebt gekocht.
[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 11-12-2012 21:24 ]
Faalanandus schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:23:
Da's een oude Humble Bundle
[ Voor 23% gewijzigd door eL_Jay op 11-12-2012 21:25 ]
Ah, was een grapje, I suppose?
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 19-12-2012 21:47 ]
Steam/XBL: Avioto
Je krijgt alleen steam keys als je meer dan 1 dollar betaald.Avioto schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:11:
Dus als ik het goed begrijp krijg je ook gewoon steam keys voor alles games in de bundle?
En komen er nog extra games bij, zoals bij de THQ humble bundle, als je het gemiddelde of meer betaal?
Gewoon even zeker weten voordat ik geld uitgeef
[ Voor 44% gewijzigd door 10K op 19-12-2012 22:37 ]
"Above And Beyond The Call"
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
?10K schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:35:
Irritant dat ze nu opeens geen indirecte betalingen meer accepteren.
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 19-12-2012 22:42 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 08:09 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
In het verleden wel eens de vorige HIB gekregen.Orian schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:31:
Je krijgt alleen steam keys als je meer dan 1 dollar betaald.
Of er extra games bijkomen is natuurlijk nooit zeker. Wel is het zo dat bij (bijna) alle bundles tot nu toe later extra games zijn gekomen. Kans is dus groot dat dat nu weer gebeurd, maar niet 100%.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2012 01:26 ]
De bundel bevat ook de games Snapshot, Closure en Eff.
[ Voor 73% gewijzigd door True op 27-12-2012 22:56 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
Hmm, vanavond de PC maar weer even aanslingeren dan.True schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:51:
Nieuwe games toegevoegd aan de Humble Bundle 7: http://www.humblebundle.com/
The Basement Collection
Cave Story+
Offspring Fling
Incl. soundtracks.
[ Voor 79% gewijzigd door anandus op 31-12-2012 08:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 09-01-2013 22:53 ]
Chris_L schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:10:
Best een interessante bundel.3,75 ongeveer voor dat alles, niet slecht.
http://groupees.com/bma
Klik op het spel om te zien welke Steam DRM is.
MeltedForest schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:13:
http://www.indieroyale.com/
Nog een bundle waarbij Serious Sam 3, Shad'O en Doc Clock steam redeemable zijn.
Sempy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:10:
[...]
Zit ook in de nieuwe Indiegala-bunle, samen met wat andere onbekendere titels voor prijs naar keuze. Betaal je $5,60 dan krijg je oa. Uplink, Demigod, Hearts of Iron 3, Multiwinia, Defcon en later in de week nog een paar verrassingen erbij.
Verwijderd
Hmm, op zich interessant, al vraag ik me wel af wat de kwaliteit is. I know, meer productie staat niet noodzakelijk gelijk aan meer kwaliteit, maar tochGropah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:04:
Nieuw indie bundle in de vorm van:
Humble Indie Bundle: Mojang2
Zelfde principe volgens mij als de vorige keer, oftewel, de game wordt gemaakt tijdens de verkoop
Ja dat heb ik ook, je weet niet wat je uiteindelijk krijgt. Ben wel een beetje teleurgesteld, ik me net zo verheugd op een nieuwe humble bundle. Dat is toch de enige indie bundle die bijna (altijd) hoge kwaliteit games bevat en die ik standaard aanschaf.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 05:17:
[...]
Hmm, op zich interessant, al vraag ik me wel af wat de kwaliteit is. I know, meer productie staat niet noodzakelijk gelijk aan meer kwaliteit, maar toch
[ Voor 3% gewijzigd door 10K op 21-02-2013 09:30 ]
Er zullen natuurlijk wel geen steam keys bij zitten10K schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:17:
http://www.thefreebundle.com/
Niet veel aan, maar gratis.
[ Voor 63% gewijzigd door Bartske op 05-03-2013 21:42 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Thx, had niet verder gekeken dan de 'DRM-Free' en de android versies gedownloadAteq schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:09:
Je krijgt voor ieder spel een losse steam key
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
https://niels.nu
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 03:03 ]
[ Voor 13% gewijzigd door djunicron op 30-05-2013 03:34 ]
Verwijderd
Daar gaat het juist om. Geen avonturenspel zoals normaal, maar meer een ervaring. Een beetje rondhobbelen op een eiland en dingen ontdekken.djunicron schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 03:32:
Dear Esther: Duurt een uurtje, grafisch spektakel, soort van, alles voelt alleen te lineair, traag en leeg aan. Leuke manier van een verhaal vertellen, maar over het geheel niet gelukt naar mijn mening.
Zorg wel dat je de keys NIET activeert en je eigen account. Je krijgt namelijk geen gifts als je de game al hebt. Dus activeer alleen de serious sam games die je nog niet hebt en geef de rest wegrayhvh schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:00:
je krijgt keys voor elke game die je daar ziet.
en bij SS 3 deluxe zit ook de classics
Onnodig duur? Zelfs met grote betalers blijven de games nog zeer goedkoop. Ik betaal wat ik de games waard vind met in gedachte dat het ook nog voor een goed doel is. Als je de games daarmee duurder maakt, gaat er meer naar het goede doel. En het is niet eens 20 dollar. Je kunt alsnog wegkomen met 5 dollar, nog geen 4 euro.djunicron schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 03:32:
Dan over Humble in het algemeen:
Ik weet het nooit met dit soort acties, moet ik nou gewoon de $$$ neergooien die ik in gedachten had, waarmee ik voor anderen de twee *bonus games (onnodig?) duurder maak? Of kan ik beter zoals ik dat nu doe twee kleine bedragen neergooien en dan de 2e bundel (en 3e in dit geval) weggeven? Daar belast je Humble zelf dan weer wat meer mee...
[ Voor 51% gewijzigd door Hann1BaL op 07-06-2013 09:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq