Het grote 'Game Bundles'-topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saints Row the Third Code uit de humble bundle. Saints Row had ik al, dus bij deze. Wel graag een berichtje achterlaten als je hem meeneemt.

37TPF-CGN47-5J0TW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:28

D4NG3R

kiwi

:)

Code gebruikt! Nouwja gebruikt, weggegeven aan m'n neefje die de bundle graag wou kopen vanwege SR3 8)7 .

Notitie voor wie de rest van de games graag nog zou willen hebben: D4NG3R in "Geef hier je game vouchers weg!"

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 30-11-2012 19:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Hahn schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:21:
Ik zou het niet eens durven melden als ik er maar 1 dollar voor zou hebben betaald :+
Ach, een gemiddelde app in een iOS / Play Store is ook rond de 89 cent dus soit. :) De rest heb ik niet geinstalleerd

Neemt niet weg dat dit soort acties wel succesvol zijn gezien het aantal $$$ wat ze al hebben binnengehaald, of je nou 1 of 1000 dollar geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 01-12-2012 09:11 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Sagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:32:
Zoek is terug in de bundle topics, vroeger kochten mensen dit soort bundles zelfs voor 1 cent, en daar waren ze dan trots op 8)7 |:( ;(

1 dollar is ook niet veel, maar natuurlijk wel het succes van dit soort bundles, pay what you want.
Dat is zeker de reden waarom het zo'n succes is, maar dan kan ik het nog wel jammer vinden dat mensen trots melden dat ze een whopping 1 dollar hebben betaald voor producten waar honderden mensen jaren aan hebben gewerkt :)
vhal schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:10:
[...]

Ach, een gemiddelde app in een iOS / Play Store is ook rond de 89 cent dus soit. :) De rest heb ik niet geinstalleerd
...ik snap de vergelijking niet? Een gemiddelde app kost geen járen en tientallen mensen om te ontwikkelen. Bijvoorbeeld Darksiders, waarvoor jij 'm kocht, heeft miljoenen gekost om te maken en dan leg jij doodleuk 1 dollar neer 'want een gemiddelde app kost ook maar 89 cent'? 8)7
Neemt niet weg dat dit soort acties wel succesvol zijn gezien het aantal $$$ wat ze al hebben binnengehaald, of je nou 1 of 1000 dollar geeft.
Dit soort acties zijn succesvol omdat niet iedereen 1 dollar neerlegt, maar sommige mensen gelukkig ook wat meer op waarde kunnen schatten. Elk spel op zich is al 5 dollar waard, als het niet meer is.

En dat je 1 dollar hebt betaald, is waarschijnlijk alleen maar omdat dat het minimum was, is het niet?

Inmiddels Darksiders ruim 3 uur gespeeld en wat een fucking vet spel is dat zeg _o_ Ooit een keer de demo gespeeld op de Xbox 360, maar toen kwam ik vast te zitten in een level en was ik het snel zat, maar nu blijf ik maar spelen :P Ziet er heel vet uit, dikke actie, best veel afwisseling, af en toe beetje puzzelen, geweldig.

Enige jammere is dat het wel een overduidelijke consolepoort is qua menu's enzo, maar dat doet verder niks af aan het spel zelf.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Prachtbundeltje. Kan alleen Darksiders neit spelen; PC sluit zich dan vanzelf af. Verder werkt alles prima. Voor 20e zeker niet klagen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-03-2024
Prachtig die THQ bundle helaas kan ik em niet zelf krijgen wegens problemen met Paypal :(
Wie oh wie wil heeft en nog geen Cogs of Cryon Physics deluxe en wil mij willen helpen?

Hopelijk heeft de toekomst meer van dit soort bundles te bieden dan zoude zo veel oude games een 2de leven mee ingeblazen kunnen worden! Misschien een C&C bundle :D

If it's worth doing, it's worth overdoing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar het mooie is dat ondanks dat mensen $1 betalen, het toch wel winstgevend blijft. Al die mensen zouden die games namelijk nooit los voor de volle prijs hebben gekocht.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Compizfox schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:11:
Maar het mooie is dat ondanks dat mensen $1 betalen, het toch wel winstgevend blijft. Al die mensen zouden die games namelijk nooit los voor de volle prijs hebben gekocht.
Winstgevend is imho niet het juiste woord, er komt opbrengst voor het goede doel, en met 1 dollar zijn de kosten voor geld transacties niet hoger dan het betaalde bedrag. Alle deelnemende partijen nemen hun verlies voor het goede doel......zo moet je het zien, hoewel je woordtechnisch misschien wel gelijk hebt.

En het is altijd gevaarlijk om te spreken over 'al die mensen' er zijn mensen die al die games al hebben en nog steeds meedoen, daar ben ik van overtuigd.
Het idee van pay what u want is dat mensen naar draagkracht mee kunnen doen, maar ik denk dat de meerderheid van deelnemers idd zullen denken hoe ze voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk games&gemak (steam) kunnen krijgen. Maar goed, dat is natuurlijk net zo goed een aanname als de andere kant op.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:40
Tweakers,

Even een korte vraag waar ik waarschijnlijk al het antwoord op weeet, maar kan je met een 3V voucher ook de humble bundle kopen? Ik heb namelijk geen echte credit card en ook geen paypal en er nog weinig behoefte aan om 1 van deze twee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, hoor geen probleem.
Het gaat dan wel via Google Wallet, Amazon of Paypal als tussenpersoon, maar verder is het geen probleem, ik doe het zelf ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagat schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:57:
[...]

Winstgevend is imho niet het juiste woord, er komt opbrengst voor het goede doel, en met 1 dollar zijn de kosten voor geld transacties niet hoger dan het betaalde bedrag. Alle deelnemende partijen nemen hun verlies voor het goede doel......zo moet je het zien, hoewel je woordtechnisch misschien wel gelijk hebt.

En het is altijd gevaarlijk om te spreken over 'al die mensen' er zijn mensen die al die games al hebben en nog steeds meedoen, daar ben ik van overtuigd.
Het idee van pay what u want is dat mensen naar draagkracht mee kunnen doen, maar ik denk dat de meerderheid van deelnemers idd zullen denken hoe ze voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk games&gemak (steam) kunnen krijgen. Maar goed, dat is natuurlijk net zo goed een aanname als de andere kant op.
PayPal kost niet 1$ hoor, zal in totaal niet veel meer zijn dan een 0.40$.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:40
anandus schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Ja, hoor geen probleem.
Het gaat dan wel via Google Wallet, Amazon of Paypal als tussenpersoon, maar verder is het geen probleem, ik doe het zelf ook zo :)
Bedankt, ik heb een voucher gekocht en voor mezelf en een vriend de bundle aangeschaft. Hartstikke bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel waarom mensen posten dat ze voor een dollar de bundle kopen en dat posten. Omdat het een koopje is. Mensen zijn trots op koopjes.

En als de meerderheid 1 dollar betaald, so be it. Wanneer dat niet winstgevend/kostendekkend kan zijn, dan moeten ze simpelweg de optie niet aanbieden. Dat maakt het dus geen reet uit of er een game wordt aangeboden met een budget van miljoenen dollars waar 100 mensen jaren aan hebben gewerkt. Het is natuurlijk slim dat ze steeds met een optie komen om een game extra te krijgen als je het gemiddelde of meer betaald.

Persoonlijk kan ik de acties alleen al waarderen omdat de games veelal drm vrij worden aangeboden. (Let op de THQ bundle is dat dus niet, vanwege steam. Dat is niet echt vervelende drm maar toch drm.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
anandus schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Ja, hoor geen probleem.
Thanks voor de tip! Heb ook maar even 15 euro gedoneerd aan THQ :)
Jammer dat je games die je al hebt niet kan giften. Maar goed, wel weer wat leuke games erbij.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:32:
Zoek is terug in de bundle topics, vroeger kochten mensen dit soort bundles zelfs voor 1 cent, en daar waren ze dan trots op 8)7 |:( ;(

1 dollar is ook niet veel, maar natuurlijk wel het succes van dit soort bundles, pay what you want.
Ik let er vanuit mijn kant vooral op welke spellen ik interessant vind en wat ik daar voor over heb. Bij die Humble Bundle is het eigenlijk één spel dat ik wilde hebben (en dan nog onder het motto als het in de budgetbak ligt), twee die ik waarschijnlijk wel even opstart om het te proberen en de rest boeit me niet. Daarop (samen met dat ik momenteel niet enorm veel tijd en geld te besteden heb aan dit soort dingen) heb ik mijn bedrag afgestemd en er 10 dollar van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Indie Royale Winter Bundle

http://www.indieroyale.com/
Op het moment €3,46

Greed Corp [Steam]
Hamlet [Steam]
Bit.Trip Runner [steam (pc, mac), windows, mac, linux, desura]
Conquest Of Elysium 3 [steam (pc, mac), windows, mac, linux, desura]
Leave Home [windows, Desura]
They Breathe [windows, Desura]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Bundle in a Box

http://bundle-in-a-box.com/

$0.99 minimum
Shadows of the Vatican, Act:1 (Desura, DRM free)
Delve Deeper + DLC (Steam, Desura, DRM free)
War of the Human Tanks (Desura, DRM free)
Eversion (Steam, DRM free)
Fibrilation (Desura, DRM free)

BTA (Beat the Average)
The Adventures of Shuggy (Steam, Desura, DRM free)
Stay Dead (Desura, DRM free)
The 4'th Wall (DRM free)
Flibble (DRM Free)

Locked bonuses
Droidscape: Basilica OST
Sound of the Human Tanks
The Adventures of Shuggy Comic
The Adventures of Shuggy OST
Shadow of the Vatican OST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Indie Gala

The Classic Adventure Bundle

$1:
- Black Mirror 2 (DRM Free)
- Black Mirror 3 (DRM Free)
$3.99> ($2.99> if FULL IG11 Buyer ):
- Alter Ego (Steam)
- Mata Hari (Steam)

The Gothic Spell Bundle

$1:
- Spellforce - Platinum Edition (Steam)
$4.99> ( $2.99> if FULL IG11 Buyer ):
- Gothic II: Gold Edition (Steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Humble THQ Bundle gekocht voor mij en een vriend. Ik heb er uiteindelijk 30 dollar voor over gehad en ik hoop dat THQ daardoor net wat langer in de scene kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Eeennnnn er is weer een game toegevoegd aan de THQ Bundle.

Warhammer 40k Dawn of War zit er nu ook in als je meer dan het gemiddelde (hebt) betaald.

Ben erg blij dat ik deze bundle voor paar euro heb gescoord puur omdat ik Darksiders 1 wilde hebben... lotsa bang for bucks :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:23
Ryceck schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:57:
Warhammer 40k Dawn of War zit er nu ook in als je meer dan het gemiddelde (hebt) betaald.
Vorige keer kreeg je TQ en die addon voor die andere game toch ook als je niet meer dan het gemiddelde had betaald. Mogelijk nu dus ook, kan het niet testen
Is trouwens W40K:DOW-GOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Volgens mij krijg je het inderdaad als je de Bundle al voorheen gekocht hebt, maar krijg je het vanaf nu alleen bij een nieuwe Bundle als je meer dan het gemiddelde betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ryceck schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:57:
Eeennnnn er is weer een game toegevoegd aan de THQ Bundle.

Nee, ook als je voordat deze 3 dingen toegevoegd werden de bundle al had gekocht (Zelfs al heb je maar een euro betaald) kan je ze terugvinden onder je unieke code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
anandus schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:33:
Volgens mij krijg je het inderdaad als je de Bundle al voorheen gekocht hebt, maar krijg je het vanaf nu alleen bij een nieuwe Bundle als je meer dan het gemiddelde betaalt?
Op http://www.humblebundle.com/ staat het heel duidelijk, toch? De linker drie spellen krijg je pas als je meer dan het gemiddelde hebt betaald, de rest krijg je voor $1 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hahn schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:52:
[...]

Op http://www.humblebundle.com/ staat het heel duidelijk, toch? De linker drie spellen krijg je pas als je meer dan het gemiddelde hebt betaald, de rest krijg je voor $1 of meer.
Het staat daar wel correct ;)

Iedereen die de set voorheen heeft gekocht krijgt ze er bij. Nieuwe kopers krijgen het slechts vanaf de gemiddelde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Om eerlijk te zijn lijkt deze bundle echt alle records te breken, staat nu op bijna 800k sold bundles ter waarde van 4.3 Miljoen USD. En ze blijven ook content eraan toevoegen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
D4NG3R schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:02:
[...]

Het staat daar wel correct ;)
Ik zal het vast verkeerd lezen, maar niemand beweerde dat het er fout stond, toch? :P
Iedereen die de set voorheen heeft gekocht krijgt ze er bij. Nieuwe kopers krijgen het slechts vanaf de gemiddelde prijs.
Oude kopers krijgen de nieuwe gelockte spellen ook pas als ze meer dan het gemiddelde (van toen) kochten, lijkt mij? Of krijgt iedereen die zelfs ook maar $1 heeft betaald ook die nieuwe gelockte spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hahn schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:48:
[...]
Oude kopers krijgen de nieuwe gelockte spellen ook pas als ze meer dan het gemiddelde (van toen) kochten, lijkt mij? Of krijgt iedereen die zelfs ook maar $1 heeft betaald ook die nieuwe gelockte spellen?
Volgens mij alleen als je destijds meer dan avgerage hebt betaald.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nee, ook de mensen die minder dan het gemiddelde hebben betaald krijgen alle games die erbij komen, zolang ze hem maar al eerder hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 18:40
Je krijgt de extra's ook als je onder het gemiddelde betaald, net als bij voorgaande bundles. Dus als je helemaal aan het begin $1 hebt betaald, dan heb je op Saints Row na alle content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Orian schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:00:
Nee, ook de mensen die minder dan het gemiddelde hebben betaald krijgen alle games die erbij komen, zolang ze hem maar al eerder hadden gekocht.
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Sempy schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:00:
Je krijgt de extra's ook als je onder het gemiddelde betaald, net als bij voorgaande bundles. Dus als je helemaal aan het begin $1 hebt betaald, dan heb je op Saints Row na alle content.
En hoe unlock je die content?
Ik had namelijk de bundel een week of wat terug voor 4 euro gekocht (wil saints row pas als GotY of niet), onder het gemiddelde, maar titan quest en WH40k DoW verschijnen niet in mijn steam lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Nee, Je krijgt de extra's pas als je boven het gemiddelde hebt betaald. Nu of in het verleden. Je kan trouwens altijd je bijdrage verhogen om alsnog voor de extra's in aanmerking te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 11-12-2012 11:01 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:00:
Nee, Je krijgt de extra's pas als je boven het gemiddelde hebt betaald. Nu of in het verleden. Je kan trouwens altijd je bijdrage verhogen om alsnog voor de extra's in aanmerking te komen.
Is totaal niet waar (ook al meerder malen hierboven aangegeven). Ik zat onder het gemiddelde en heb ze ook. Maar je moet eerst naar de humble site, daar je key ophalen en die dan activeren in Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
maartend schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:
[...]

Is totaal niet waar (ook al meerder malen hierboven aangegeven). Ik zat onder het gemiddelde en heb ze ook. Maar je moet eerst naar de humble site, daar je key ophalen en die dan activeren in Steam.
Krijg je een extra key?, want de originele key heb ik uiteraard allang ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
eL_Jay schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:55:
[...]

En hoe unlock je die content?
Ik had namelijk de bundel een week of wat terug voor 4 euro gekocht (wil saints row pas als GotY of niet), onder het gemiddelde, maar titan quest en WH40k DoW verschijnen niet in mijn steam lijst :(
Nee, het zijn aparte keys :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/moQzrYPnFn4PpejYTWCg9OD9/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 11-12-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:00:
Als je nu eens je mail zou lezen:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/34gm2ht.png

Oftewel, als je hem al hebt gekocht krijg je de code. Als je hem nog niet had gekocht krijg je de code als je boven het gemiddelde betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Hmm...zit blijkbaar verkeerd

Bij eerdere bundels moest je altijd boven het gemiddelde betalen om in aanmerking te komen voor de extra's ( saints row idg) en mogelijke toekomstige. Blijkbaar is de bundle hier van dit principe afgestapt. Dus mensen die de THQ dus eerder voor een fractie hebben aangeschaft krijgen dus toch bepaalde extra's.

Leuk als je het eerder hebt gekocht.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Dank, die dawn of war serie die wilde ik sowieso hebben, dus dat is fijn (zal waarschijnlijk voor mij de meest gespeelde game van de pack worden) zo zie je maar dat er vroeg bij zijn loont :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
CapTVK schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:47:
Hmm...zit blijkbaar verkeerd

Bij eerdere bundels moest je altijd boven het gemiddelde betalen om in aanmerking te komen voor de extra's ( saints row idg) en mogelijke toekomstige. Blijkbaar is de bundle hier van dit principe afgestapt. Dus mensen die de THQ dus eerder voor een fractie hebben aangeschaft krijgen dus toch bepaalde extra's.

Leuk als je het eerder hebt gekocht.
Nee, helemaal niet. Ook 'vroeger' kreeg je altijd al de keys/mogelijkheid tot downloaden als je hem eerder had gekocht, zelfs als het onder het gemiddelde was:

De 3 voorgaande (game) bundels:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/6p20k2.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/311onqh.png

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/mcrjmr.png

En de oudste waarvan ik de mail met extra's die bij de bundel werden gevoegd nog heb (bundle 3) had het ook al:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2mzy6om.png

Waar deze onzin vandaan komt is me niet duidelijk, maar wat me meer stoort is dat mensen ook na een correctie het blijven verkondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Het is al sinds de eerste bundle zo dat als je de bundle al hebt, dat je de nieuwe content gewoon gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
[quote]anandus schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:07:
[...]

Nee, het zijn aparte keys :)

[/quote]
Helaas is hij bij mij niet upgedate :/ Wel jammer want ik had DoW graag gehad :|

[quote]MeltedForest schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:26:
Het is al sinds de eerste bundle zo dat als je de bundle al hebt, dat je de nieuwe content gewoon gratis krijgt.
[/quote]
Dat kan ik me van de vorige bundel nog wel herinneren ja.

[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 11-12-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Da's een oude Humble Bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Faal :+
Nee
Faal 8)7
Maar ik ben blij dat ik ze heb :)
Hopelijk krijg ik deze wel aan de praat.

[ Voor 23% gewijzigd door eL_Jay op 11-12-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ah, was een grapje, I suppose? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is een Whispered Cargo Bundle.
Voor $0.99 krijg je:
- Edna & Harvey: The Breakou (DRM Free)
- Airline Tycoon Deluxe (DRM Free)
En voor $3.99 ($2.99 als je IG11 al hebt) krijg je ook:
- The Whispered World (Steam)
- Cargo! The Quest For Gravity (Steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Jammer dat die oude humble bundles niet meer te koop zijn. :(

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HIB7 is sinds een uurtje uit, nu al ruim 39.000 sales! Heb net het pakketje ook gekocht. Ik had enkel Dungeon Defenders al (alleen niet met complete DLC, ik heb daarvan wat ik hebben moet). Dus hou (welgeteld) 1 key over. Hopelijk wordt op den duur HIB6 ook beschikbaar gesteld aan kopers! :)

EDIT:
Het gaat nu echt hard, je kijkt even niet en er zijn 1000 sales extra! Damn!

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 19-12-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Zodra de ING weer werkt maar eens kijken of ik wat geld op paypal kan zetten. Shank 2 is toch wel degene die mijn aandacht trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Dus als ik het goed begrijp krijg je ook gewoon steam keys voor alles games in de bundle?
En komen er nog extra games bij, zoals bij de THQ humble bundle, als je het gemiddelde of meer betaal?

Gewoon even zeker weten voordat ik geld uitgeef :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Avioto schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:11:
Dus als ik het goed begrijp krijg je ook gewoon steam keys voor alles games in de bundle?
En komen er nog extra games bij, zoals bij de THQ humble bundle, als je het gemiddelde of meer betaal?

Gewoon even zeker weten voordat ik geld uitgeef :)
Je krijgt alleen steam keys als je meer dan 1 dollar betaald.

Of er extra games bijkomen is natuurlijk nooit zeker. Wel is het zo dat bij (bijna) alle bundles tot nu toe later extra games zijn gekomen. Kans is dus groot dat dat nu weer gebeurd, maar niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Irritant dat ze nu opeens geen indirecte betalingen meer accepteren.
Eerst maar even me paypal saldo opwaarderen dus.

Ben ook eigenlijk alleen maar geïntereseerd in snapshot, isaac en closure + steam keys.
Die andere games trekken me niet zo, als schijnt legend of grimrock wel aardig te zijn ontvangen.

[ Voor 44% gewijzigd door 10K op 19-12-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Net zoals de vorige Humble Bundle: V&A aangeboden: Humble Bundle voor je aanschaffen

Was de 26ste die hem kocht :D

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
10K schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:35:
Irritant dat ze nu opeens geen indirecte betalingen meer accepteren.
?
Ik heb vanaf mijn Neteller-account zowel via Paypal als via Amazon betaald, geen probleem.
Of bedoel je dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 19-12-2012 22:42 ]

Verwijderd

Shank 2 en Dungeon Defenders heb ik al op de PS3, dus ik denk dat ik bij de aanschaf Shank 2 zal gaan ruilen. Dungeon Defenders is voor mij een twijfelgeval. Het kon me eigenlijk niet zo bekoren, maar met meerderen tegelijk schijnt het erg vermakelijk te zijn.

EDIT: Alweer bijna 140.000 bundels verkocht tegen een gemiddelde van $6.37.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 08:09 ]

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

HIB7 maar aangeschaft dan. Zit iedere steam-sale toch scheef te loeren naar Binding of Isaac en Legend of Grimrock. Dat daar nu Shank2, Closure en Indie Game: The Movie bijkomen is toch leuk.
Heb alleen Dungeon Defenders al wel zonder DLC voor Steam dus hou er nog een mooi ruilobject aan over voor tijdens de komende sale ook :)

Blijft leuk dit soort bundles!

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08 19:22
Vergeet niet de "End of the World" actie op http://www.gog.com/. Zitten een heel aantal mooie bundels bij. Niet allemaal indie trouwens, en veel oude games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Orian schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:31:
Je krijgt alleen steam keys als je meer dan 1 dollar betaald.

Of er extra games bijkomen is natuurlijk nooit zeker. Wel is het zo dat bij (bijna) alle bundles tot nu toe later extra games zijn gekomen. Kans is dus groot dat dat nu weer gebeurd, maar niet 100%.
In het verleden wel eens de vorige HIB gekregen. :) Ik hoop stiekem dat HIB6 dan dus 'unlocked' wordt. :) Bij HIB3 was dat toen best nice: niet alleen HIB2, maar ook nog andere games er extra bij, was erg gaaf. :) Hoe meer Humble Tips gegeven worden, hoe groter de kans op extra 'unlocks'. ;)

Overigens heeft Steam nu met de holiday sale ook een aantal indie bundles, maar die zijn (voor mij althans) minder interessant.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2012 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lol :P
De bundel bevat ook de games Snapshot, Closure en Eff.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Nieuwe games toegevoegd aan de Humble Bundle 7: http://www.humblebundle.com/

The Basement Collection
Cave Story+
Offspring Fling

Incl. soundtracks. >:)

[ Voor 73% gewijzigd door True op 27-12-2012 22:56 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Jammer dat Cave Story+ al in een oude bundle heeft gezeten. Maar goed, iets met een gegeven paard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vanavond de PC maar weer even aanslingeren dan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
edit:
knip, was offtopic :)

[ Voor 79% gewijzigd door anandus op 31-12-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
Er is een nieuwe bundel bij Indie Gala: Indie Gala Magicka: http://www.indiegala.com/
Alle games komen met steam-keys, behalve You are Empty.

Betaal bijna niets en krijg:
-You are Empty

Betaal 1 dollar en krijg:
-Trine

Betaal meer dan het gemiddelde (momenteel +- 4.5 euro) en krijg:
- Cities in Motion
- Deponia
- Magicka
- Painkiller
- Magicka Vietnam
- ? (waarschijnlijk Magicka-content wegens naam bundel)
- ? (waarschijnlijk Magicka-content wegens naam bundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Betere bundel dan de nieuwe Indieroyale: http://www.indieroyale.com/

[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 09-01-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Leuk als je Deponia nog wil waarschijnlijk, voor mij zijn beiden niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is ook een nieuwe Free Bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Uit het budget gaming topic:
Chris_L schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:10:
Best een interessante bundel. :P 3,75 ongeveer voor dat alles, niet slecht.
http://groupees.com/bma
Klik op het spel om te zien welke Steam DRM is.
MeltedForest schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:13:
http://www.indieroyale.com/

Nog een bundle waarbij Serious Sam 3, Shad'O en Doc Clock steam redeemable zijn.
Sempy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 01:10:
[...]

Zit ook in de nieuwe Indiegala-bunle, samen met wat andere onbekendere titels voor prijs naar keuze. Betaal je $5,60 dan krijg je oa. Uplink, Demigod, Hearts of Iron 3, Multiwinia, Defcon en later in de week nog een paar verrassingen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nieuw indie bundle in de vorm van:

Humble Indie Bundle: Mojang2

Zelfde principe volgens mij als de vorige keer, oftewel, de game wordt gemaakt tijdens de verkoop

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:04:
Nieuw indie bundle in de vorm van:

Humble Indie Bundle: Mojang2

Zelfde principe volgens mij als de vorige keer, oftewel, de game wordt gemaakt tijdens de verkoop
Hmm, op zich interessant, al vraag ik me wel af wat de kwaliteit is. I know, meer productie staat niet noodzakelijk gelijk aan meer kwaliteit, maar toch :p

• 10K

10K

10.000

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 05:17:
[...]

Hmm, op zich interessant, al vraag ik me wel af wat de kwaliteit is. I know, meer productie staat niet noodzakelijk gelijk aan meer kwaliteit, maar toch :p
Ja dat heb ik ook, je weet niet wat je uiteindelijk krijgt. Ben wel een beetje teleurgesteld, ik me net zo verheugd op een nieuwe humble bundle. Dat is toch de enige indie bundle die bijna (altijd) hoge kwaliteit games bevat en die ik standaard aanschaf.

[ Voor 3% gewijzigd door 10K op 21-02-2013 09:30 ]

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Nieuwe Indy Royal, met :

Strong Bad's Cool Game for Attractive People (for: steam (pc and mac), windows, mac, desura)
Guns of Icarus Online (for: steam (pc, mac and linux))
Kung Fu Strike: The Warrior's Rise (for: steam (pc))
KRUNCH (for: windows, mac, linux, desura)
Delve Deeper (for: steam (pc), windows, desura)

http://www.indieroyale.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

http://www.thefreebundle.com/

Niet veel aan, maar gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Er zullen natuurlijk wel geen steam keys bij zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Humble Bundle for android 5:

http://www.humblebundle.com/

De enige echt interessante game voor mij is super hexagon, en die heb ik al. Maar heb hem toch maar gekocht, want ik wil ze gewoon allemaal :P. Dit keer iets meer aan charity gegeven dan normaal dan maar.

[ Voor 63% gewijzigd door Bartske op 05-03-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoe is dungeon defenders een android exclusive? Anyways: bought it. Super hexagon lijkt mij erg tof. Rest heb ik voornamelijk al, maar ach, voor de best indie bundle wil ik best af en toe wat dubbele hebben of iets te veel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waar staat dan dat het een Android exclusive is?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wordt gezegd in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Gelijk gekocht zoals gewoonlijk met Humblebundles maar heb hem vooral gekocht vanwege de android versies. Ik ken eigenlijk geen een game, zit er wat leuks tussen, aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Krijg je voor iedere game een losse steam-key of is het net als bij een van de vorige androidbundels dat die gebundeld zitten per 3 games? Afgezien van dungeon defenders en nightsky trekken de andere games me niet echt, dus zou het mooi zijn als je de keys kon ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Laatst online: 12:56
Je krijgt voor ieder spel een losse steam key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tnx, gelijk maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Super Hexagon is echt een aanrader, en een behoorlijk verslavend spelletje om op je telefoon te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ateq schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:09:
Je krijgt voor ieder spel een losse steam key
Thx, had niet verder gekeken dan de 'DRM-Free' en de android versies gedownload :P, kan ik weer een paar dingen toevoegen aan mn steam >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 'ie nu klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
En de humble bundle is uitgebreid met:

Splice
Crayon Physics Deluxe
Sword & Sworcery EP

Voor alle bestaande kopers en nieuwe kopers die het gemiddelde betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
ja jammer dat die ook in de vorige pack zaten.
iemand nog meer indie sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:36
Indie detective bundle op Groupees. 3,95 volgens de huidige Paypal koers. Bestaande uit 7 titels (in de The Blackwell Bundle zitten namelijk ook nog eens drie games), een soundtrack van de The Blackwell Bundle en nog een geheime bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

De nieuwe Humble Bundle 8 ziet er imho best goed uit:
  • Little Inferno
  • Awesomenauts
  • Capsized
  • Thomas was alone
  • Dear Esther
  • Hotline Miami *
  • Proteus *
* = indien je meer dan gemiddeld betaalt ($5.11 op dit moment)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
FF kort: Little Inferno is awesome. Niet omdat het een enorm complex uitgebreid spel is, maar het was veel dieper dan ik verwacht had. En de soundtrack is fantastisch.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, Dear Esther wilde ik al eens proberen en Proteus ziet er ook veelbelovend uit. Geen spellen die je uitvoerig gaat spelen, maar altijd leuk om achter de hand te hebben. Het is altijd goedkoper dan Dear Esther los kopen.

Edit: hehe, Proteus is echt super zinloos, maar toch ook wel erg gaaf.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Een leuke bundel is dit.

Micro reviews van deze games (sommige had ik al - vandaar dat ik al zover ben):

Little Inferno: in 3 uur uit te spelen, maar wel erg schattig, redelijk wat diepgang, maar genoeg om het meer dan een sandbox game te maken? Je moet het hier echt van de grappige effecten en sfeer hebben.

Awesomenauts: Niet zelf gespeeld, bij een ander gezien, de conclusie was "Onreparabel IMBA". Vast wel leuk voor even solo, leuk voor lokaal multiplayeren, maar online is dit geen succes.

Capsized: Niets mis mee, de stijl is niet echt m'n ding.

Dear Esther: Duurt een uurtje, grafisch spektakel, soort van, alles voelt alleen te lineair, traag en leeg aan. Leuke manier van een verhaal vertellen, maar over het geheel niet gelukt naar mijn mening.

Hotline Miami: Heh, best wel gaaf, ik had gedacht dat het té grof zou zijn, en dat is het ook. Maar het weet wel "echte" combat neer te zetten, iets wat ik in veel shooters die "realistisch" zijn mis. Klap boem knal, jij bent dood of de ander. Lekker ouderwetse gameplay, realistisch en erg goed geluid. Story telling is ook nog wel aardig.

Thomas & Proteus moet ik nog gaan proberen, zullen voor mij persoonlijk geen toppers zijn denk ik, maar wel titels die ik zou willen proberen.

==

Dan over Humble in het algemeen:

Ik weet het nooit met dit soort acties, moet ik nou gewoon de $$$ neergooien die ik in gedachten had, waarmee ik voor anderen de twee *bonus games (onnodig?) duurder maak? Of kan ik beter zoals ik dat nu doe twee kleine bedragen neergooien en dan de 2e bundel (en 3e in dit geval) weggeven? Daar belast je Humble zelf dan weer wat meer mee...

[ Voor 13% gewijzigd door djunicron op 30-05-2013 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 03:32:
Dear Esther: Duurt een uurtje, grafisch spektakel, soort van, alles voelt alleen te lineair, traag en leeg aan. Leuke manier van een verhaal vertellen, maar over het geheel niet gelukt naar mijn mening.
Daar gaat het juist om. Geen avonturenspel zoals normaal, maar meer een ervaring. Een beetje rondhobbelen op een eiland en dingen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De Serious Sam Weekly, hoeveel Steam Keys krijg je precies? Aangezien ik het overgrote deel van de Serious Sam games al heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
je krijgt keys voor elke game die je daar ziet.
en bij SS 3 deluxe zit ook de classics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

rayhvh schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:00:
je krijgt keys voor elke game die je daar ziet.
en bij SS 3 deluxe zit ook de classics
Zorg wel dat je de keys NIET activeert en je eigen account. Je krijgt namelijk geen gifts als je de game al hebt. Dus activeer alleen de serious sam games die je nog niet hebt en geef de rest weg :)
djunicron schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 03:32:

Dan over Humble in het algemeen:

Ik weet het nooit met dit soort acties, moet ik nou gewoon de $$$ neergooien die ik in gedachten had, waarmee ik voor anderen de twee *bonus games (onnodig?) duurder maak? Of kan ik beter zoals ik dat nu doe twee kleine bedragen neergooien en dan de 2e bundel (en 3e in dit geval) weggeven? Daar belast je Humble zelf dan weer wat meer mee...
Onnodig duur? Zelfs met grote betalers blijven de games nog zeer goedkoop. Ik betaal wat ik de games waard vind met in gedachte dat het ook nog voor een goed doel is. Als je de games daarmee duurder maakt, gaat er meer naar het goede doel. En het is niet eens 20 dollar. Je kunt alsnog wegkomen met 5 dollar, nog geen 4 euro. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Hann1BaL op 07-06-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Humble Bundle heeft een nieuwe bundel:

-Dead Space
- Burnout Paradise: The Ultimate Box
- Crysis 2 Maximum Edition
- Mirror's Edge
- Dead Space 3
- Medal of Honor

Betaal meer dan het gemiddelde en krijg ook:

- Battlefield 3
- The Sims 3 + starter pack ( hier kijken alle tweakers natuurlijk naar uit ) ;)

Gokje dat bij de extra games die je volgende week krijgt, indien die er zijn, Dead Space 2 er wel tussen zou zitten.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Overigens zijn alle keys los voor elke game voor zowel Origin als Steam, dus je kan bijv. The Sims apart weggeven aan een vriend(in).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste