PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 40 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ook de bundle maar gekocht. $5 vertaalt zich naar €3.90, dus dat is wel te doen. Iemand interesse om een key te ruilen tegen een Source Engine game op Steam? Wil misschien Garry's Mod een keer uitproberen, maar heb geen Source games.

---RAWE CEEK!!!---

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 20:45
Dan kun je toch Team Fortress twee nemen? Die is gratis ;)

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 20:26
Die bundle kon ik ook niet laten liggen, heb het naar boven afgerond naar $5. Hier kan ik nog even mee vooruit denk ik... :)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Dit is het Budget gaming topic, het doel om hier leuke aanbiedingen te posten en niet om

1. Keys te gaan vergeven want daarvoor is er het Geef hier je game vouchers weg! topic maar ook is Duidelijkheid weggeven Humble keys van kracht
2. Discussies omtrent games van aanbiedingen is prima maar alle offopic reacties horen hier niet thuis dat kan in De Gamelounge

Terug naar de aanbiedingen dus!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
GTA bundle gekocht voor 10 euro, bedankt voor de tip

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04
Ik zag nog de GTA4 complete edition voor iets minder, € 7,20 met de code, dus die maar genomen omdat ik die oude games niet hoef :-) Bedankt voor de kortingscode!

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Cheap Dungeon & Dragon Games voor de mensen die het graag spelen:

http://www.gog.com/promo/dnd_gems (-75% op vele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik heb net ook even de HubleBundle gekocht :)
Leuke spellen.

Ik heb al een tijdje niet ge-gamed, ik zie zowel steam als origin.
Zit er nog een wezelijk verschil tussen de 2? Of is het allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
Op game.co.uk:

Batman Arkham City GOTY: €5,86
Batman Arkham Asylum GOTY: €2,93

Beide spellen zijn Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Don Roberto schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:24:
Op game.co.uk:

Batman Arkham City GOTY: €5,86
Batman Arkham Asylum GOTY: €2,93

Beide spellen zijn Steam.
Let wel, deze spellen hebben naast Steam ook Securom als DRM.
Dat is een van de ergste, want die houd in dat je het spel maar vier keer kan installeren/valideren.

Zo jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zodat iedereen het zich nog even herinnert... :9
psychoclown schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:07:
Modbreak:Dit is het Budget gaming topic, het doel om hier leuke aanbiedingen te posten en niet om

1. Keys te gaan vergeven want daarvoor is er het Geef hier je game vouchers weg! topic maar ook is Duidelijkheid weggeven Humble keys van kracht
2. Discussies omtrent games van aanbiedingen is prima maar alle offopic reacties horen hier niet thuis dat kan in De Gamelounge

Terug naar de aanbiedingen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Niet bepaald mijn type spel maar:
Cube Tractor voor € 5,10 op Green Man Gaming met code: GMG25-OGRUH-7SM8H

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 17-08-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Weet niet of dit ook op dit forum mag, maar het is zeker interessant voor degene die volgende week naar Gamescom gaan.

Saturn heeft namelijk een beursstand op de Gamescom en heeft behoorlijk goede aanbiedingen.

Far Cry 3(PC, PS3 en XBox) is bijvoorbeeld €15.
Crysis 3 €10
Fifa 13 €10
SimCity + 1 van de 3 uitbreidingen €29
En nog veel meer aanbiedingen.

Andere leuke aanbieding die hier niet echt hoort. De nieuwe(nieuw design) Xbox 360 wordt voor €88 verkocht inclusief volgende game naar keuze: fable 2, Nfs Shift of Mass effect 2.

Dus voor degene die naar de gamescom gaan, lijkt mij dit zeker wel interessant. In deze folder vindt je nog meer aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zit er serieus geen addertje onder t gras bij die humble bundle? Als ik voor 5 dollar die games kan halen ook al ga ik ze niet spelen.... :P Daarnaast kan ik mooi wat keys weggeven / verkopen. Maar dat haalt ook wel weer wat van de charme van de bundel weg natuurlijk.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
[b][message=40721508,noline]Daarnaast kan ik mooi wat keys weggeven / verkopen. Maar dat haalt ook wel weer wat van de charme van de bundel weg natuurlijk.
Zoals in de mod post staat boven mag je de keys zeker niet op dit forum weggeven en de mensen bij Humble zeggen ook dat dit voor eigen gebruik is en dat als je iemand anders een gift wil geven je dit hoort te doen door een bundle voor hun als gift copy te kopen.

Verder is het inderdaad slechts ~5 minimum voor de bundle. Dat halen ze er wel weer uit door de DLC/Expansions, en de vernieuwde interesse voor sommige game franchises (met Mirror's Edge 2 die er aan komt bijvoorbeeld), en door Steam sales af te nemen met het weggeven van de basegame van de Sims bijvoorbeeld, want je hebt de base game op Steam nodig om DLC op Steam te spelen, en waarom zou je die nog een keer kopen als je hem al hebt op Origin?

@Below, Niet dit topic, niet dit forum en niet de V&A blijkbaar dus pas op :)

[ Voor 37% gewijzigd door Pheace op 17-08-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Pheace schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:40:
[...]

Zoals in de mod post staat boven mag je de keys zeker niet op dit forum weggeven en de mensen bij Humble zeggen ook dat dit voor eigen gebruik is en dat als je iemand anders een gift wil geven je dit hoort te doen door een bundle voor hun als gift copy te kopen.
Niet in dit topic dat snap ik, maar het ging me even om de rest van de info. Bedankt, ik weet voldoende!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Don Roberto schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:31:
Weet niet of dit ook op dit forum mag, maar het is zeker interessant voor degene die volgende week naar Gamescom gaan.

Saturn heeft namelijk een beursstand op de Gamescom en heeft behoorlijk goede aanbiedingen.

Crysis 3 €10
Fifa 13 €10
SimCity + 3 uitbreidingen €29

Andere leuke aanbieding die hier niet echt hoort. De nieuwe(nieuw design) Xbox 360 wordt voor €88 verkocht inclusief fable 2, Nfs Shift en Mass effect 2.

Dus voor degene die naar de gamescom gaan, lijkt mij dit zeker wel interessant. In deze folder vindt je nog meer aanbiedingen.
Dank voor deze post! Hoe zit het precies met die vorverkaufsboxen van 5 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:06
Je krijgt een preorder item voor 5€ zoals die tshirt of poster, die 5 euro wordt dan in mindering gebracht op het bedrag als je het gaat ophalen/kopen als het uit is.

De preorders voor xbox one en ps4 zijn interessant waar je een spel der bij krijgt. Alleen moet je dan wel naar duitsland.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Hummed schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:44:
[...]

Dank voor deze post! Hoe zit het precies met die vorverkaufsboxen van 5 euro?
Ik neem aan dat je het over fifa 14 en BF4 hebt?
Volgens mij kan je beide spellen preorderen voor de normale prijs. Door tijdens gamescom te preorderen en €5 meer te betalen, krijg je dus extra goodies en in-game spullen. Weet dit niet zeker, maar dat begrijp ik uit de folder. €5 wordt uiteindelijk verrekend bij het ontvangen van het spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Don Roberto op 17-08-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Crysis 3 €10
Fifa 13 €10
SimCity + 3 uitbreidingen €29 Simcity + keuze uit 1 van de 3 uitbreidingen €29

Andere leuke aanbieding die hier niet echt hoort. De nieuwe(nieuw design) Xbox 360 wordt voor €88 verkocht inclusief fable 2, Nfs Shift en of Mass effect 2.

Je krijgt bij Simcity dus maar 1 uitbreiding en niet 3. Zelfde geldt voor de Xbox 360 aanbieding, hier krijg je ook maar 1 spel bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 18-08-2013 11:45 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 08:44

Crysis 3 €10
Fifa 13 €10
SimCity + 3 uitbreidingen €29

Andere leuke aanbieding die hier niet echt hoort. De nieuwe(nieuw design) Xbox 360 wordt voor €88 verkocht inclusief fable 2, Nfs Shift en Mass effect 2.

Let wel goed op en vraag of er niet alleen de Duitse versie op de schijf staat. Bij PS3 blu rays staat de Engelse versie er vaak op. Bij Xbox games soms en bij pc games zelden/eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Far Cry 3 en Crysis 3 zijn toch wel instant deal. Is BF4 nu €5,- euro? :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:47

g0tanks

Moderator CSA
iApp schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:26:
Far Cry 3 en Crysis 3 zijn toch wel instant deal. Is BF4 nu €5,- euro? :P
De pre-order wel ja. Hoe je later nog bij moet betalen, geen idee.

edit: Zie:
Tjiwa schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:20:
Je krijgt een preorder item voor 5€ zoals die tshirt of poster, die 5 euro wordt dan in mindering gebracht op het bedrag als je het gaat ophalen/kopen als het uit is.

De preorders voor xbox one en ps4 zijn interessant waar je een spel der bij krijgt. Alleen moet je dan wel naar duitsland.

[ Voor 55% gewijzigd door g0tanks op 18-08-2013 16:31 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Nieuwe groupees bundle op groupees.com

Keuze uit 27 games, keuze minimaal 3 voor 1$, elke die je vervolgens meer kiest is een extra 0,33$ ongeveer :)

Misschien zit er iets tussen voor iemand, zelf moet ik zeggen dat ik met Wasteland Angel en Post Apocalyptic Mayhem al eerder gewoon vermakelijke uurtjes heb gehad dus dat vind ik de 'pareltjes' van deze bundle ;)
Wasteland Angel
Post Apocalyptic Mayhem + DLC
Tank Universal
Nikopol: Secrets of the Immortals
Robin Hood: The Legend of Sherwood
Stellar Impact
Trapped Dead
Grotesque Tactics: Evil Heroes
Grotesque Tactics 2 – Dungeons and Donuts
Chrome + SpecForce
Crash Time 2
Pacific Storm
Pacific Storm Allies
Chains
Penguins Arena: Sedna’s World
Scratches – Director’s Cut
Rhiannon
Deadly 30
Bridge Constructor
Hot Dog King
Holy Avatar vs Maidens of the Dead
Astroslugs
Bus Driver
Big Rig Europe
The Chosen
Stalin Subway
Stalin Subway – Red Veil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 14:45

Compizfox

Bait for wenchmarks

NoFearCreations schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:48:
Ook de bundle maar gekocht. $5 vertaalt zich naar €3.90, dus dat is wel te doen. Iemand interesse om een key te ruilen tegen een Source Engine game op Steam? Wil misschien Garry's Mod een keer uitproberen, maar heb geen Source games.
Maar Garry's Mod is tegenwoordig geen mod meer hè ;) Het is nu gewoon een betaalde, standalone (Source) game.

offtopic:
Trouwens, geen Source-games? Geen Portal, Half-Life 2 of TF2? Schaam je :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Jullie hebben inderdaad gelijk. Zal mijn post veranderen.

[ Voor 92% gewijzigd door Don Roberto op 19-08-2013 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis 3 €10
Fifa 13 €10
SimCity + 1 van de 3 uitbreidingen €29

Andere leuke aanbieding die hier niet echt hoort. De nieuwe(nieuw design) Xbox 360 wordt voor €88 verkocht inclusief volgende game naar keuze: fable 2, Nfs Shift of Mass effect 2.

In Keulen zelf zitten btw verschillende vestigingen van Saturn/Mediamarkt. Let alleen op dat spellen niet alleen in Duitse taal te spelen zijn of gecensureerd zijn (geen bloed oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
MusicAddict schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:40:
Nieuwe groupees bundle op groupees.com

Keuze uit 27 games, keuze minimaal 3 voor 1$, elke die je vervolgens meer kiest is een extra 0,33$ ongeveer :)

Misschien zit er iets tussen voor iemand, zelf moet ik zeggen dat ik met Wasteland Angel en Post Apocalyptic Mayhem al eerder gewoon vermakelijke uurtjes heb gehad dus dat vind ik de 'pareltjes' van deze bundle ;)

[...]
Detail, Greed unlocked bij 4500 verkochte bundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:20
Compizfox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:05:
[...]

Maar Garry's Mod is tegenwoordig geen mod meer hè ;) Het is nu gewoon een betaalde, standalone (Source) game.

offtopic:
Trouwens, geen Source-games? Geen Portal, Half-Life 2 of TF2? Schaam je :+
Is het alleen niet zo dat Garry's Mod veel content uit de source games haalt?
Ik weet dat er zelf ook wel aardig wat content in de game zelf zit, maar zonder CS:S, Half-Life etc ben je volgens mij behoorlijk gelimiteerd als je kijkt naar online servers en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Nieuwe indieroyale bundle met een aantal games :).

http://www.indieroyale.com/

Minimum prijs op het moment 4.09€

OA:

Retrovirus
for: Steam, Desura, Windows,

Signal Ops
for: Desura, Windows, Greenlight

Zack Zero
for: Steam, Desura, Windows

Vox
for: Desura, Windows, Greenlight

Sol Survivor
for: Steam, Desura, Windows

Retrovirus staat al even in mijn wishlist dus voor die prijs koop ik m sowieso, veel goedkoper dan in de sale van laatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynnyS
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 06:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:43

Vrijdag

De Zwarte

Ha, Sol Survivor staat op mijn wishlist op Steam, komt mooi uit want daar is ie nu €8,99

[ Voor 40% gewijzigd door Vrijdag op 20-08-2013 15:32 . Reden: Te grote quote :) ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Spam verwijderd.

We kunnen weer door! Iedereen bedankt voor de topic reports. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 14:45

Compizfox

Bait for wenchmarks

Flapperbol schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Is het alleen niet zo dat Garry's Mod veel content uit de source games haalt?
Ik weet dat er zelf ook wel aardig wat content in de game zelf zit, maar zonder CS:S, Half-Life etc ben je volgens mij behoorlijk gelimiteerd als je kijkt naar online servers en dergelijke.
Ja klopt, als je op maps wilt spelen uit HL2, TF2 of CS:S moet je die betreffende games wel hebben AFAIK.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Was vandaag bij de Mediamarkt in heerlen, daar zijn alle XCOM: Enemy Unknown (PC special edition, Xbox, PS3) voor 9,99.

Was er toevallig juist voor die game naar binnen gelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Hmm, ik dacht te wachten met CoD Black Ops 2 te kopen tot die onder de 20 euro komt, maar blijkbaar gaan CoD games nooit zo laag. :(
En aangezien er bijna een nieuwe CoD verschijnt, denk ik dat na die release er veel mensen overstappen. Dus er zit niets anders op om de game nu nog te kopen om wat fun te hebben.

Ik heb op http://isthereanydeal.com...lain=callofdutyblackopsii gekeken en blijkbaar heeft Amazon de beste deal momenteel: 36.99 US Dollar equals 27.57 Euro
http://www.amazon.com/Cal...Online-Game/dp/B007Z3RN2I

Daarom zou ik willen vragen: kan iemand mij op Amazon deze CoD Black Ops 2 kopen?
Ik kan onmiddellijk via Paypal het bedrag overschrijven. En ik doe er nog een euro bij voor de moeite.

(Graag alleen mensen die ik hier soms in dit topic zie posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 11-10 23:03
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:39:
Hmm, ik dacht te wachten met CoD Black Ops 2 te kopen tot die onder de 20 euro komt, maar blijkbaar gaan CoD games nooit zo laag. :(
En aangezien er bijna een nieuwe CoD verschijnt, denk ik dat na die release er veel mensen overstappen. Dus er zit niets anders op om de game nu nog te kopen om wat fun te hebben.

Ik heb op http://isthereanydeal.com...lain=callofdutyblackopsii gekeken en blijkbaar heeft Amazon de beste deal momenteel: 36.99 US Dollar equals 27.57 Euro
http://www.amazon.com/Cal...Online-Game/dp/B007Z3RN2I

Daarom zou ik willen vragen: kan iemand mij op Amazon deze CoD Black Ops 2 kopen?
Ik kan onmiddellijk via Paypal het bedrag overschrijven. En ik doe er nog een euro bij voor de moeite.

(Graag alleen mensen die ik hier soms in dit topic zie posten)
Is dit niks voor je? http://cdkeyprices.com/pr...k-Ops-2-CD-Key-Steam.html

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Handige site, het kon zelfs nog goedkoper dan bij Amazon :D
Ik heb het direct daar bij de goedkoopste store gekocht voor totaal van €26,51 en had direct de key, thanks!

En bedankt aan melk0r die intussen de game voor mij al wou kopen, maar het is bij deze dus opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Origin heeft een sale tot 27 augustus (niet altijd even goedkoop, maar goed..):
https://www.origin.com/nl...se/on-sale/pc-download#60
(172 spellen, al is het moeilijk om ze allemaal te bekijken door hun insane buggy/trage nieuwe website..)

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 21-08-2013 20:33 ]

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Tropico bundle
- Tropico reloaded
- Tropico 3 Steam Special Edition
- Tropico 4 Steam Special Edition

Voor $ 5 (beat the average)

http://store.indiegala.co...s/the-tropico-bundle.html

• anandus
  • Niet online
C&C 4, gratis. Je kan direct downloaden of key in Origin invoeren.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:53:
Doet het hier niet :(
Betaling geweigerd

Controleer of uw gegevens correct zijn ingevoerd. Als dit het geval is, wordt uw betaling wellicht geblokkeerd door ons veiligheidssysteem.

[ Voor 22% gewijzigd door Touchdomex op 22-08-2013 12:59 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• anandus
  • Niet online
De link? De key? Het spel?
Je 'betaling' dus. Weird, ik heb dat niet gezien. Misschien even een nieuw accountje proberen?

[ Voor 66% gewijzigd door anandus op 22-08-2013 13:01 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het betalen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
Zodra je probeert te betalen krijg je het volgende:
Betaling geweigerd
Controleer of uw gegevens correct zijn ingevoerd. Als dit het geval is, wordt uw betaling wellicht geblokkeerd door ons veiligheidssysteem.
Als uw gegevens correct zijn ingevoerd en uw betaling wordt geweigerd, verwijzen wij u naar onze FAQ. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
kutagh schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:01:

[...]
Krijg ook de melding. Ik vermoed dat ze er achter zijn gekomen en dat het een foutje is.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:00:
De link? De key? Het spel?
Je 'betaling' dus. Weird, ik heb dat niet gezien. Misschien even een nieuw accountje proberen?
Ook al gedaan. Denk dat ze hem door hebben gehad en alles direct gestopt hebben.

• Nostordici
  • Laatst online: 07-10 12:06
Aangezien de betaling geweigerd wordt, neem ik aan dat dit een prijsfout is. Wel slim van Mediamarkt om prijzen van 0 euro automatisch te weigeren. Of heeft iemand het gratis kunnen bestellen?

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:38
kutagh schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:01:

[...]
Apart, om 12:56 werkte mijn bestelling nog. Het lijkt wel of er een automatische blokkade op is komen te staan omdat er teveel bestellingen voor 0 euro weggingen ofzo.

• Nostordici
Hmmm als je een ander digitaal product toevoegt, dan kun je wel afrekenen. Misschien is het een cadeau bij een bestelling?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:49
Door de download knop te gebruiken ipv in de winkelwagen, kon ik de aankoop wel afronden.

• eL_Jay
Klopt het dat de Complete C&C ooit voor 10 euro is langsgekomen in de origin store?
If so, dan wacht ik op een toekomstige sale (aangezien het nog wel even duurt voor ik origin ga installeren)

• anandus
  • Niet online
eL_Jay schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:27:
Klopt het dat de Complete C&C ooit voor 10 euro is langsgekomen in de origin store?
If so, dan wacht ik op een toekomstige sale (aangezien het nog wel even duurt voor ik origin ga installeren)
Er is nu een sale op Origin, 50% korting, dan is-ie €15,-

• Avioto
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:08:
[...]

Handige site, het kon zelfs nog goedkoper dan bij Amazon :D
Ik heb het direct daar bij de goedkoopste store gekocht voor totaal van €26,51 en had direct de key, thanks!
Geen probleem :)

Ik kreeg net deze mail over Final Fantasy XIV: A Realm Reborn:
Reserveer nu een Final Fantasy exemplaar en ontvang meteen een early access key. Met deze code kun je zaterdag al beginnen met gamen! (er zijn nog ongeveer 100 van deze keys op voorraad OP = OP)

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn €22,98 (Release 27 Augustus 2013)
• EARLY ACCESS: krijg al voor de officiële lancering toegang tot de game servers en betreed met voorsprong het rijk Eorzea!
• De Early access key worden al ruim voor de release via e-mail geleverd.
• We zullen ook de Timecard voor deze game gaan leveren!
Van Gamecardwinkel.nl. Misschien leuk voor sommigen :)

• MeltedForest
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Lizard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:05:
Door de download knop te gebruiken ipv in de winkelwagen, kon ik de aankoop wel afronden.
Ik zie alleen maar een download knop, volgens mij hebben ze het al geblokkeerd.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
eL_Jay schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:27:
Dit was op amazon.com, maar inderdaad compleet en allemaal origin keys.
geniet er zelf af en toe ook nog van ;)

Verwijderd

Total series, zeer goedkoop op Steam.

Total War Master collection:
Empire: Total War™, Medieval II: Total War™, Napoleon: Total War™, Rome: Total War™, Total War Battles: SHOGUN, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Viking: Battle for Asgard

EUR 21,24

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:34
anandus schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:53:
Thanks heb hem net 'aangeschaft', kan ik hem nu downloaden en dan in de toekomst nog apart activeren via origin?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:43

Vrijdag

De Zwarte

http://www.gog.com/news/s...the_witcher_series_75_off
The Witcher 1 & 2 voor $7.48, of respectievelijk $2.49 en $4.99 voor als je de Steam sales hebt gemist

http://www.gog.com/game/blade_of_darkness
Severance: Blade of Darkness voor $5.99
Hakken en slashen zoals het hoort 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 23:23

JSchut

.....

xminator schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:36:
[...]

Thanks heb hem net 'aangeschaft', kan ik hem nu downloaden en dan in de toekomst nog apart activeren via origin?
Ik heb hem net "gekocht" en enkel de key in Origin geredeemed. In Origin heb ik nu de mogelijkheid hem te downloaden. Dus je hoeft niet perse via mediamarkt te downloaden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Nostordici
xminator schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:36:
[...]

Vraag me af hoe, mijn 'betaling' wordt nog steeds geweigerd :(

Overigens is het geloof ik geen fout, want er staat ook:
Aanbieding
Koop dit speel voor 26/08/2013 en ontvang 100% KORTING! *

* Zolang de voorraad strekt

Verwijderd

Shady15 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

Vraag me af hoe, mijn 'betaling' wordt nog steeds geweigerd :(

Overigens is het geloof ik geen fout, want er staat ook:
Aanbieding
Koop dit speel voor 26/08/2013 en ontvang 100% KORTING! *

* Zolang de voorraad strekt
Heb zelf ook dezelfde foutmelding, weet iemand hier een oplossing voor of wil hem desnoods cadeau aan me doen? O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:30:
Total series, zeer goedkoop op Steam.

Total War Master collection:
Empire: Total War™, Medieval II: Total War™, Napoleon: Total War™, Rome: Total War™, Total War Battles: SHOGUN, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Viking: Battle for Asgard

EUR 21,24
Valt wel mee. Total War Grandmaster Collection is al 2 keer 35 euro geweest @ GMG.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
ach, maak je er niet druk om... je mist niets :D (@C&C4)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 22-08-2013 17:56 ]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:49
In de humble bundle Origin zijn nu 2 games toegevoegd: Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising en Populous.

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Lizard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:46:
In de humble bundle Origin zijn nu 2 games toegevoegd: Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising en Populous.
Geen mail van gekregen, maar als je naar de key redeem pagina gaat staat het inderdaat nieuw er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:53:
[...]

Heb zelf ook dezelfde foutmelding, weet iemand hier een oplossing voor of wil hem desnoods cadeau aan me doen? O-)
Yep ik ook "Betaling geweigerd".. :( Heb gemaild naar nl.support.mediamarkt@metaboli.com..

[ Voor 8% gewijzigd door keverjeroen op 23-08-2013 10:45 ]

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

keverjeroen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:35:
[...]

Yep ik ook "Betaling geweigerd".. :( Heb gemaild naar nl.support.mediamarkt@metaboli.com..
Achja ... krijg ik ook niks aan te doen ... zelfs als ik adres verander dan nog niks...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:14

EiT

http://www.getloadedgo.com/ Ubisoft games. 2 voor 8

[ Voor 9% gewijzigd door EiT op 23-08-2013 20:36 ]

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Zijn dat keys voor uPlay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 20:04
Door op de game te klikken kan je de drm zien. Op de mobiel iig. Sommige zijn steam, sommige uplay, sommige niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Bestaande uit:

Tropico Reloaded
Tropico 3
Tropico 4

Waarvan je Tropico Reloaded voor 1 dollar kan krijgen (mocht je dat om de een of andere reden willen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Theatre of War for cheap @ http://www.indiegala.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
+1 voor http://www.greenmangaming.com/ !
Onlangs kreeg ik van hen per e-mail een survey ingestuurd. Ik had daar als suggestie gezet dat het wel leuk zou zijn als je de kortingscode rechtstreeks kon selecteren vanuit de e-mail. Vroeger was dat namelijk een link naar de site en kon je met geen mogelijkheid die code gewoon copy-pasten.

Zonet gemerkt dat ze dit hebben aangepast in de nieuwste e-mail! Top webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Volledige dungeon siege collectie @ steam voor 5 euro
(tenminste wat steam aanbied, want legends of aranna ontbreekt afaik)
TheAnthonyNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:44:
[...]

legends of aranna was nooit op steam beschikbaar...
Dat zeg ik toch ;). Ontbreken LoA is de reden waarom ik hem niet koop

[ Voor 54% gewijzigd door eL_Jay op 29-08-2013 10:36 ]

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

eL_Jay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:53:
legends of aranna was nooit op steam beschikbaar...

Add me on Steam

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

eL_Jay schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:53:
Dank voor je tip. Die moet ik even meepakken, hoewel ik vrij zeker weet dat ik het nooit ga aanraken.
Vroeger Dungeon Siege (I) wel plat gespeeld via minder legale wegen.

Microsoft doet tegenwoordig weinig goeds met Live for Windows meuk, maar hier mogen ze best met terugwerkende kracht mijn geld voor hebben!

Dividend for Starters

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

PromWarMachine schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Dank voor je tip. Die moet ik even meepakken, hoewel ik vrij zeker weet dat ik het nooit ga aanraken.
Vroeger Dungeon Siege (I) wel plat gespeeld via minder legale wegen.

Microsoft doet tegenwoordig weinig goeds met Live for Windows meuk, maar hier mogen ze best met terugwerkende kracht mijn geld voor hebben!
Geen van de titels = GFWL dus ik weet niet waar je nou precies mee aankomt.

Add me on Steam

• anandus
  • Niet online
Is Dungeon Siege de moeite als leuke RPG om co-op te spelen?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

TheAnthonyNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:07:
[...]

Geen van de titels = GFWL dus ik weet niet waar je nou precies mee aankomt.
Mijn punt was dat DS released is, vóór MS een groot aantal titels via hun vreselijke GFWL platform ging uitgeven.

Dat betekent dat ik het prettig vind dat deze DS reeks inderdaad zonder dit verplichte pakket wordt geleverd. ;)
anandus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:13:
Is Dungeon Siege de moeite als leuke RPG om co-op te spelen?
De eerste Dungeon Siege is duidelijk de beste uit de serie. Die is absoluut de moeite waard.

Deel 3 heeft ook co-op, maar staat in de reviews niet al te best te boek.

edit
Thanks El_Jay, dat kon ik me dan niet goed herinneren :)

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 29-08-2013 15:04 ]

Dividend for Starters

• eL_Jay
PromWarMachine schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:36:
[...]
De eerste Dungeon Siege is duidelijk de beste uit de serie. Die heeft geen co-op, maar is wel zeker de moeite waard.
Deel 3 heeft wel co-op, maar staat in de reviews niet al te best in de boeken.
Eens dat het de beste is, maar hoezo zit er geen co-op op? Ik heb een vanilla illegale DS 1 2,5aar terug nog ge-co-opt (Hij op pentium 3, ik op i5 2500k :)).

Overigens is 2 ook nog wel enigzins vermakelijk, 3 is echter een bagger game met grote B

Edit: Blijkt dat de steam-versie niet native lan-co-op ondersteund. Hoe en wat weet ik niet precies, maar let hierop bij aanschaf, ergo zoek het uit en deel het met ons ;) (want het begint toch wel te kriebelen nu ik steeds meer aan DS 1 terugdenkt

Edit 2: How to Co-op DS1 http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1888541

Edit 3: Kon me toch niet inhouden want DS 1 is werkelijk waar 1 van de beste RPG's die ik ooit heb gespeeld.

Voor diegene die twifjelen DS1 is Awesome: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZdH0GLEaRIk]

[ Voor 28% gewijzigd door eL_Jay op 29-08-2013 16:27 ]

Verwijderd

Bij Kinguin.net zijn de PC games wel erg goedkoop en zijn bijvoorbeeld Splinter Cell Blacklist voor maar €4,95 .
Nu is mijn vraag of deze site wel betrouwbaar is ???
http://www.kinguin.net/

• MusicAddict
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:59:
Bij Kinguin.net zijn de PC games wel erg goedkoop en zijn bijvoorbeeld Splinter Cell Blacklist voor maar €4,95 .
Nu is mijn vraag of deze site wel betrouwbaar is ???
http://www.kinguin.net/
Dat is de upper echelon DLC van Blacklist voor 4,95, dus niet de game zelf ;) (vandaar ook maar 4.95)

Maar over kinguin.net; gewoon betrouwbaar en prima service, dus dat zit wel snor als je daar iets koopt.

• anandus
  • Niet online
Humble Weekly Sale: Paradox Interactive

PWYW:
• Europa Universalis III Complete
• War of the Roses: Kingmaker
• Warlock: Master of the Arcane
• Leviathan: Warships
• Dungeonland
• The Showdown Effect

PMTA:
• Crusader Kings II
• Magicka

Edit:
En betaal meer dan $125 "to unlock 48 Paradox games and 20 soundtracks!"

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 29-08-2013 21:16 ]

• Lee245
  • Laatst online: 11-10 16:06
anandus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:43:
Humble Weekly Sale: Paradox Interactive

PWYW:
• Europa Universalis III Complete
• War of the Roses: Kingmaker
• Warlock: Master of the Arcane
• Leviathan: Warships
• Dungeonland
• The Showdown Effect

PMTA:
• Crusader Kings II
• Magicka
Jammer dat er geen Hearts of Iron III ofzo bij zit. Dan had ik hem wel gekocht; misschien dat die volgende week nog toegevoegd wordt.

• anandus
  • Niet online
Lee245 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:
[...]

Jammer dat er geen Hearts of Iron III ofzo bij zit. Dan had ik hem wel gekocht; misschien dat die volgende week nog toegevoegd worden.
Volgende week zal er weer iets anders zijn. Dat is het punt van een weekly sale :P
En je kan altijd nog $125 betalen, dan krijg je HOI3 wel :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 29-08-2013 21:20 ]

• Lee245
anandus schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:16:
[...]

Voglende week zal er weer iets anders zijn. Dat is het punt van een weekly sale :P
Oh wacht, de weekly is een aparte bundel. Ik was even in de war met de 'gewone' Humble Bundle. 8)7

• Avioto
Een heleboel greenlight games in de sale:

http://store.steampowered...nlightsale?snr=1_4_4__118

Heb zelf Bleed en Kentucky Route Zero opgepikt :)
Papers Please en Rogue Legacy zijn ook aanraders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Hier het gehele overzicht van de Amazon sales.

[ Voor 8% gewijzigd door Lee245 op 30-08-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:15

MsG

Forumzwerver

Het topic is niet voor dit soort vragen.

[ Voor 76% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2013 16:17 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
MsG schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:08:
Iemand een creditcard? Ik wil Bioshock 1 en 2 wel. Kan het wel eerst overmaken.
Zijn genoeg mogelijkheden om het zonder CC te fixen. (prepaidCC)

Verder wel geniaal, twijfelde van de week nog om C&C complete voor 15euries te halen. Nu is ie voor de helft te krijgen.Ik ga zelf vanacht of morgen C&C complete halen. Dan wil ik wel Bioshock 1&2 voor je erbij bestellen. DM me maar als je wil dat ik het voor je haal.

BTW geen idee hoe lang deze sale loopt....

Slightly offtopic:
Wilde laatst wat titels activeren (Humble) op origin. Alleen toen vroeg ie welke region ik wilde kiezen.
Kreeg ik vier opties waarbij Duitsland de dichts bijzijnde is (maar geloof dat Duitsland gekuiste versies heeft) Welke region raden jullie mij aan om te kiezen bij de gory humble bundle titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik heb een normaal NL adres, maar heb nu een US account geprobeerd aan te maken en te betalen via CC. Alles gaat goed, pas nadat ik mijn Origin account wil koppelen, krijg ik de volgende foutmelding:

We're sorry. We cannot complete your purchase because the account "<User name van Origin>" is not eligible for this item.
Manage Your Linked Accounts

Heeft iemand deze foutmelding ook gehad? Het lijkt erop alsof mijn Origin account niet geschikt is. Dit geldt overigens alleen voor de Command & Conquer aanbieding. Mass Effect Trilogy werkt wel zonder problemen (US adress + Origin koppeling NL account).

[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 30-08-2013 16:35 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Is er iemand op de hoogte waarom alle Steam aanbiedingen zijn verdwenen op Steamgamesales.com? Er staat werkelijk geen enkele Steam game meer tussen... echt alles weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Royeboi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Ik heb een normaal NL adres, maar heb nu een US account geprobeerd aan te maken en te betalen via CC. Alles gaat goed, pas nadat ik mijn Origin account wil koppelen, krijg ik de volgende foutmelding:

We're sorry. We cannot complete your purchase because the account "<User name van Origin>" is not eligible for this item.
Manage Your Linked Accounts

Heeft iemand deze foutmelding ook gehad? Het lijkt erop alsof mijn Origin account niet geschikt is. Dit geldt overigens alleen voor de Command & Conquer aanbieding. Mass Effect Trilogy werkt wel zonder problemen (US adress + Origin koppeling NL account).
Fuck, lijkt op een region lock. Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Want ik wil die C&C complete wel voor cheap.
Edit, fuck blij met een dooie mus
(download- North America ONLY)
Deze doet het als het goed is wel buiten de USA, maar is dubbel zo duur :(

[ Voor 13% gewijzigd door eL_Jay op 30-08-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ik dacht gelezen te hebben dat de Origin games op Amazon inderdaad region locked zijn/kunnen zijn, maar ik kan het zo snel niet vinden.

Maar goed, daar heb je dus een goed voorbeeld waarom ik zelf niet Amazon US deals probeer te posten. Ze hoeven het er niet eens bij te zetten dat het alleen voor US werkt, want ze verkopen immers officieel alleen aan US, als je dat niet bent is dat jouw probleem want dan heb je op zijn minst gelogen tijdens je registratie. Ik zou daar dus ook niet zo snel iets kopen zonder je eerst op fora heel goed in te lezen of die game wel of niet region locked is, liefst door ervaringen van anderen tijdens die specifieke sale.

[ Voor 26% gewijzigd door Pheace op 30-08-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik had dead island een poosje geleden gekocht op amazon.com en kon deze inderdaad niet koppelen aan mijn steam account.
Een mailtje naar de klantenservice was voldoende en ze hebben vrij vlug daarna gewoon het geld terug gestuurd.
Vond ik vrij netjes, ondanks dat het mijn eigen fout was.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Pheace schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:57:
Ik dacht gelezen te hebben dat de Origin games op Amazon inderdaad region locked zijn/kunnen zijn, maar ik kan het zo snel niet vinden.

Maar goed, daar heb je dus een goed voorbeeld waarom ik zelf niet Amazon US deals probeer te posten. Ze hoeven het er niet eens bij te zetten dat het alleen voor US werkt, want ze verkopen immers officieel alleen aan US, als je dat niet bent is dat jouw probleem want dan heb je op zijn minst gelogen tijdens je registratie. Ik zou daar dus ook niet zo snel iets kopen zonder je eerst op fora heel goed in te lezen of die game wel of niet region locked is, liefst door ervaringen van anderen tijdens die specifieke sale.
Mijn ervaring is toch dat het altijd werkt, bij C&C complete staat het redelijk duidelijk in de kleine lettertjes (lees:expliciter vermeld)
Pagina: 1 ... 40 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic