Dit is het PC Budget Gaming topic, ik denk dat je hier moet zijnCopyman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:15:
Bij www.g2a.com en www.go2arena.com kost ARMA 3 (pre-order versie, niet beta) nog € 24,99. Dezelfde prijs die je dus voor ARMA 3 Alpha betaalde.
Heeft iemand ervaring met G2A of Go2Arena?
Online Gamekeys kopen - Deel II
Daar zullen ze het wel weten
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 10-08-2013 22:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nahja, ik had m'n post al verkapt opgesteld met "hier is ARMA 3 nog goedkoop".
Thanks!
Overigens net bij Nuuvem nog L.A. Noire - The Complete Edition gekocht. De website is wel traag, maar verwerking van de order (via PayPal in mijn geval) ging vlekkeloos. Mochten mensen hierdoor gaan twijfelen.
[ Voor 39% gewijzigd door Copyman op 10-08-2013 22:26 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
L.A. Noire Complete is nog wel in de aanbieding voor die lage prijs, maar GTA IV Complete helaas niet meer en ik wilde vooral GTA eigenlijk hebben
Ach ja volgende keer beter.
Speed limits are like herpes.
Zo te zien heb je mazzel.Plato112 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:27:
Ik heb gisteren ook geprobeerd GTA IV Complete en L.A. Noire Complete te kopen op Nuuvem. Maar helaas had ik nog maar 45 min. voordat de aanbieding afgelopen was en de site was dermate traag dat ik het niet meer haalde voor middernacht omdat ik ook nog een account aan moest maken. Het laden van een pagina duurde makkelijk meer dan 5 min.
L.A. Noire Complete is nog wel in de aanbieding voor die lage prijs, maar GTA IV Complete helaas niet meer en ik wilde vooral GTA eigenlijk hebben![]()
Ach ja volgende keer beter.
Grand Theft Auto IV: Complete Edition - €3,63. Is nu terug voor de komende 6 uur. Steam key krijg je niet direct maar pas op 16 augustus. Dit in verband met de grote vraag.
[ Voor 5% gewijzigd door Dynaw op 12-08-2013 17:59 ]
- Sniper: Ghost Warrior
- Men of War: Condemned Heroes
- AirBuccaneers
- Numen: Contest of Heroes
- Tower Wars
- Dogfight 1942
- Chaser
- Really Big Sky
- Genesis Rising
- Pid
Ghost warrior 1 blijft een draak van een spel, raar genoeg is condemned heroes ook een slechte variant in de franchise als je de klachten mag geloven..crizyz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:03:
Heroes of Conflict Bundle (Bundle Stars) voor € 4,49
- Sniper: Ghost Warrior
- Men of War: Condemned Heroes
- AirBuccaneers
- Numen: Contest of Heroes
- Tower Wars
- Dogfight 1942
- Chaser
- Really Big Sky
- Genesis Rising
- Pid
Zelf toch gekocht omdat ik er 6 van de 10 interessant vond om ooit eens te spelen en opzich nog wel goede reviews van heb gevonden. (zie dikgedrukt hierboven
Zo kijk ik altijd naar bundles, welke wil ik, welke heb ik, en wat kost het. Krijg je altijd een mooie stukprijs
Als side note, Dogfight 1942 activeerd in steam als versie mét beide DLC packs, dus schijnbaar compleet
[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 12-08-2013 20:56 ]
Laat maar..
Werkt, net gekocht en de key werkt gewoon in Nederland en is onder andere engels taligmelk0r schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:14:
Hoe weten jullie dat GTA IV Complete en L.A. Noire Complete op Nuuvem engelstalig zijn? En dat de steam key zeker werkt in onze regio?
Dank u voor de heads-up. Kan ik nog een poging wagenChris_L schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:58:
[...]
Zo te zien heb je mazzel.![]()
Grand Theft Auto IV: Complete Edition - €3,63. Is nu terug voor de komende 6 uur. Steam key krijg je niet direct maar pas op 16 augustus. Dit in verband met de grote vraag.
Nog even een algemene vraag over Steam als dat hier kan/mag..kun je ook zelf gekochte keys als gift toevoegen aan je eigen account als je voorlopig toch nog niet van plan bent te gaan spelen zodat je eventueel later een uitgebreidere versie van een spel bijvoorbeeld inclusief DLCs kan aanschaffen zonder dat de eerste key al bij voorbaat verloren is gegaan of heb je daar speciale giftkeys voor nodig?
Laat maar..
Nope, keys kan je niet als gift toevoegen, de games worden direct in je library gezet. Echter, als je ze alleen wil bewaren dan maakt het toch niet veel uit of je dat als gift of key doet? Alhoewel een gift wel een stuk makkelijker is om te ruilen.melk0r schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:07:
Bedankt voor de reacties. Heb ook net gekocht.
Nog even een algemene vraag over Steam als dat hier kan/mag..kun je ook zelf gekochte keys als gift toevoegen aan je eigen account als je voorlopig toch nog niet van plan bent te gaan spelen zodat je eventueel later een uitgebreidere versie van een spel bijvoorbeeld inclusief DLCs kan aanschaffen zonder dat de eerste key al bij voorbaat verloren is gegaan of heb je daar speciale giftkeys voor nodig?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee kan helaas niet, steam gifts zijn steam gifts, deze kan je (voor zover ik weet) alleen maar op steam zelf aanvinken tijdens het bestellen. Keys van andere sites en bundles zijn altijd voor eigen gebruik. (neemt niet weg dat je niet persé de key meteen moet activeren op steam, dus zelfde idee van bewaren tot latermelk0r schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:07:
Bedankt voor de reacties. Heb ook net gekocht.
Overigens direct de key ontvangen van zowel GTA IV als L.A. Noire!Chris_L schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:58:
[...]
Zo te zien heb je mazzel.![]()
Dus niet wachten tot 16 aug. in mijn geval
http://www.bundlestars.co...eroes-of-conflict-bundle/
* Sniper: Ghost Warrior
* Men of War: Condemned Heroes
* Airbuccaneers
* Numen: Conquest of Heroes
* Tower Wars
* Dogfight 1942
* Chaser
* really Big Sky
* Genesis Rising
* Pid
Voor een lousy €4,49
Allemaal Steamgames trouwens.
[ Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 13-08-2013 11:14 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Weet niet of GTA dat alleen heeft maar LA noire keys had ik na 3 minuten al in mijn mail box staan.Plato112 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:20:
[...]
Overigens direct de key ontvangen van zowel GTA IV als L.A. Noire!
Dus niet wachten tot 16 aug. in mijn geval
Rollercoaster Tycoon 3 Platinum (STEAM) voor maar $5.
Indien je nog referral credits had is deze game nu gratis.
Ik had ergens gelezen dat ze alleen binnen Brazilie verzenden, maarja, heb me er verder nooit in verdiept.wildcardxl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:49:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik wat koop op Nuuvem? Ik krijg namelijk de melding: This product is not available for youre region.
Werkt dat ook als je geen Mac hebt?C0nscious schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 01:12:
Civ V: Brave New World is 10 pond op amazon.co.uk (Steam).
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Lees de reviews even, het is tenslotte ook een steam key en die games zijn meestal wel multiplatform.Bananenplant schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:23:
[...]
Werkt dat ook als je geen Mac hebt?
HOI.
DankjeBananenspin schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Lees de reviews even, het is tenslotte ook een steam key en die games zijn meestal wel multiplatform.
Dat is niet waar. Zo goed als alle games op steam zijn windows, een significant gedeelte werkt op Mac, maar linuxondersteuning is bijvoorbeeld erg beperkt.Bananenspin schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:33:
[...]
Lees de reviews even, het is tenslotte ook een steam key en die games zijn meestal wel multiplatform.
Steam is wel multi-platform als in je hoeft maar 1 key te hebben om ze op alledrie de platformen te kunnen spelen (indien die platformen worden ondersteund)
Wilde hem gaan kopen (xcom), krijg ik not available in your region region.Pheace schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:22:
[...]
Mocht iemand deze kopen of gekocht hebben, ik zou graag weten wat het dan zegt onder Licenses + Subscriptions in je account info na het toevoegen van de key.
Vervelend, ff zoeken hoe dat moet.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Steam- én Origin-keys Al zou ik niet weten wat iemand met Origin-keys zou moeten
PWYW:
• Dead Space
• Burnout Paradise: The Ultimate Box
• Crysis 2 Ultimate Edition
• Mirror's Edge
• Dead Space 3
• Medal Of Honor
PMTA:
• Battlefield 3
• The Sims 3 + Starter Pack
[ Voor 83% gewijzigd door anandus op 14-08-2013 20:12 ]
[list]
• Dead Space™
• Burnout™ Paradise: The Ultimate Box
• Crysis® 2 Maximum Edition
• Mirror's Edge
• Dead Space™ 3
• Medal of Honor™
•
[/list]
Pay more than the average (momenteel minder dan $5) to unlock!
[list]
• Battlefield 3™
• The Sims™ 3 + Starter Pack
[/list]
Heb drie kwart al gespeeld, maar dan nog!
Te laat...
Ja maar alles wat boeiend is dat gaat via Origin.anandus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:09:
Holymoly, da's een mooie humblebundle!
Steam- én Origin-keys Al zou ik niet weten wat iemand met Origin-keys zou moeten![]()
PWYW:
• Dead Space
• Mirror's Edge
• Dead Space 3
• Medal Of Honor
PMTA:
• Battlefield 3
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
So what? voor dat geld kan je moeilijk klagen...Touchdomex schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:12:
[...]
Ja maar alles wat boeiend is dat gaat via Origin.
Dus een gratis hoer vol met soa's neem je ook want die is toch gratis?Xtuv schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:14:
[...]
So what? voor dat geld kan je moeilijk klagen...
Okay alle keys zijn los per spel. Dus niet per groep spellen of wat dan ook! Dit is stiekem best nog netjes ook
[ Voor 20% gewijzigd door Touchdomex op 14-08-2013 20:19 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Sterker nog, ik zie nergens de mogelijkheid om geld naar EA te laten gaan dus deze bundle is ook nog eens volledig voor de liefdadigheid en humblebundleTouchdomex schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:16:
[...]
Dus een gratis hoer vol met soa's neem je ook want die is toch gratis?
Okay alle keys zijn los per spel. Dus niet per groep spellen of wat dan ook! Dit is stiekem best nog netjes ook
Dat geld krijgen ze wel van de Expansions/DLC/Premium packs die je nog moet kopen voor die gamesrockmanz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:23:
[...]
Sterker nog, ik zie nergens de mogelijkheid om geld naar EA te laten gaan dus deze bundle is ook nog eens volledig voor de liefdadigheid en humblebundle
Heb hem ook gekocht, heb BF3 al, ga die doorspelen aan een vriend waarschijnlijk ^^
[ Voor 42% gewijzigd door azerty op 14-08-2013 20:46 ]
Er staan er nu al 2 op voor 5 euro, evenveel als de hele bundle. ^^wsitedesign schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:
Ik voorspel een overvloed aan Battlefield 3 keys op V&A
Heb hem ook gekocht, heb BF3 al, ga die doorspelen aan een vriend waarschijnlijk ^^
Ik voorspel wel meer games van deze bundle op de V&A trouwens.
Toch echt triest om te zien hoe ze mensen zo proberen af te zetten, 5+ games los voor €5,- ... En dan waarschijnlijk nog zelf de Steam keys redeemed..., en waarschijnlijk voor $1 voor alles betaald.crizyz schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Er staan er nu al 2 op voor 5 euro, evenveel als de hele bundle. ^^
Ik voorspel wel meer games van deze bundle op de V&A trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 14-08-2013 21:14 ]
Ik ben al 2 tegengekomen die niet claimbaar zijn. Die laat ik gewoon staan en regel het vrijdag wel. Ben morgen de hele dag wegMeessen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:04:
Werkt bij jullie de Origin key redeem wel? Bij mij blijft hij nonstop laden.
Deze gaat zo belachelijk veel verkopen..
Edit:
Vaak komen er later nog games bij trouwens toch? Spannend!
[ Voor 15% gewijzigd door Melkunie op 14-08-2013 21:08 ]
Voor 1 dollar dollar?
An a day keeps the doctor away.
Alleen BF3, Sims en Deadspace 3 zijn origin only, voor zover ik het moet geloveniApp schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:
Huh? Welke keys zijn te activeren via Steam? Ik zie alleen de mogelijkheid om ze te activeren via Origin... klopt dat?
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 14-08-2013 21:19 ]
Mag volgens mij niet van zeef, laatmaar dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 14-08-2013 21:20 ]
Je hebt een tweede tabblad voor de Steam keysiApp schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:
Huh? Welke keys zijn te activeren via Steam? Ik zie alleen de mogelijkheid om ze te activeren via Origin... klopt dat?
Yups, ik vermoed dat-ie het tabblad "Steam" niet gezien heeftMusicAddict schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:19:
[...]
Alleen BF3, Sims en Deadspace 3 zijn origin only, voor zover ik het moet gelovenDus de rest kan op beiden, ook steam.
Kijk eens of hier misschien iets tussenstaat?Stef602 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:19:
Verdorie, ik kan hem niet kopen omdat ik geen paypal o.i.d. heb... Wil iemand anders hem niet halen dat ik 1 euro naar je rekening stort?
http://tweakers.net/categorie/638/games/aanbod/
Voor alle liefhebbers die keys willen weggeven:Safaci schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
LOL, Crysis 2 Steam key toegevoegd en nu heb ik ook nog eens een Origin key die ik kan weggeven
Geef hier je game vouchers weg!
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 14-08-2013 21:21 ]
Haha, thanks!Melkunie schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
[...]
Je hebt een tweede tabblad voor de Steam keys
Op de redeem pagina is een tablad voor Origin en één voor Steam.iApp schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:
Oh ja, dat klopt, de keys die je van steam krijgt zijn ook origin redeemableSafaci schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:20:
LOL, Crysis 2 Steam key toegevoegd en nu heb ik ook nog eens een Origin key die ik kan weggeven
[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 14-08-2013 21:24 ]
Holy shit!anandus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:09:
Holymoly, da's een mooie humblebundle!
Steam- én Origin-keys Al zou ik niet weten wat iemand met Origin-keys zou moeten![]()
PWYW:
• Dead Space
• Mirror's Edge
• Dead Space 3
• Medal Of Honor
PMTA:
• Battlefield 3
Verkopen of ruilen met iemand anders voor steam keys?anandus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:09:
Al zou ik niet weten wat iemand met Origin-keys zou moeten
[ Voor 41% gewijzigd door Meessen op 14-08-2013 21:32 ]
Edit: Sorry Meessen

[ Voor 38% gewijzigd door pclinde op 14-08-2013 21:42 ]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
[ Voor 100% gewijzigd door Asgaro op 14-08-2013 23:14 ]
Laat maar..
Ik heb origin inmiddels geaccepteerd als tweede platform.. Dit wordt zo gepusht met bijvoorbeeld Battlefield dat ik er toch niet onderuit kan. Uplay daarintegen is echt een stap tever voor mijmelk0r schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:02:
Ik volg dit allemaal nog niet zo lang...wat is er precies "mis" met een Origin game tov een Steam game? Moet ik hieruit begrijpen dat de meesten hier niet meer betalen dan het gemiddelde bij de Humble Bundle voor BF3 en Sim3 omdat dat Origin only games zijn en dus niet interessant?
Vind die keys niets minder, alhoewel steam prettiger is.
Zelfde verhaal hier. Ik gebruik Origin ook als tweede platform, maar vind Steam gewoon een stuk socialer en interactiever tijdens het gamen.thefox154 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:04:
[...]
Ik heb origin inmiddels geaccepteerd als tweede platform.. Dit wordt zo gepusht met bijvoorbeeld Battlefield dat ik er toch niet onderuit kan. Uplay daarintegen is echt een stap tever voor mij![]()
Vind die keys niets minder, alhoewel steam prettiger is.
Toch heb ik de Humble Bundle ook gescoord voor $ 4,54.
Burnout Paradise, Medal Of Honor en Battlefield 3 op de PS3 gewend, nu PC versie eens testen. :-)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
EA is een ranzig bedrijf en de privacy policy van Origin is/was zeer slecht. Dan maar geen BF3.
Verder toffe bundle!
Alles gaat bij deze bundle naar charity, je kunt niet eens wat aan EA geven al wou je het.lampekap06 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:57:
Beetje jammer dat humble zich steeds vaker leent voor dit soort marketing. Remember: de optie CHARITY staat er niet voor niets!
Gehaat op origin of andere non-deal gerelateerde praat mag imo elders, is al te veel besproken.Origin and EA are donating their share of the proceeds from this bundle to the following charities!
[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 14-08-2013 23:02 ]
Volgens mij krijgt EA geen ene cent en gaat alles (behalve Humble tip) naar het goede doel. Dat EA zich kan profileren in ruil voor de gratis keys, lijkt me redelijk.lampekap06 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:57:
Beetje jammer dat humble zich steeds vaker leent voor dit soort marketing. Remember: de optie CHARITY staat er niet voor niets!
Jammer genoeg is de Average Price altijd zeer laag bij Humble Bundles. Het is dus niet echt een boycot tegen EA.melk0r schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:02:
Ik volg dit allemaal nog niet zo lang...wat is er precies "mis" met een Origin game tov een Steam game? Moet ik hieruit begrijpen dat de meesten hier niet meer betalen dan het gemiddelde bij de Humble Bundle voor BF3 en Sim3 omdat dat Origin only games zijn en dus niet interessant?
Zelf snap ik niet waarom ze bij de Humble Bundle geen minimum prijs instellen? Ik bedoel: als je bv. 5 euro als minimumprijs zet voor die Bundles, worden die Bundles toch nog allemaal massaal verkocht?
En 5 euro tov 1 euro maakt direct nog eens 4 euro extra winst per aankoop, wat in totaal een massaal groot bedrag is.
Daarnaast kwam ik dit tegen:
http://hitboxteam.com/dustforce-sales-figures

Ik vond het eerst wat gek, dat concept van die Humble Bundle: waarom zou je je eigen games voor zo weinig aanbieden? Maar nu realiseer ik me dat men zo klanten lokt die anders die games nooit zouden gekocht hebben. Op zich zijn het dus geen verloren sales want iedereen die een bepaalde game wou, heeft die al lang voor een hogere prijs gekocht. De rest van de gamers die nu een Bundle kopen, hadden nooit aandacht voor bepaalde games maar door de lage prijs smijten ze er nu toch geld tegenaan.
Slim
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door iFrost op 14-08-2013 23:55 ]
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Vind het wel gek dat ik bij steam geen enkel probleem hadSempy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:11:
Gewoon laten zitten tot morgen. Ze hebben in een paar uur tijd 350.000 bundles met ieder 8 keys verkocht, zeer waarschijnlijk hebben ze nog nooit zo veel traffic gehad.
Servers gaan dan collectief down geloof ik
Steam heeft het wat dat betreft stukken beter geregeld, al kon het in het verleden met de sales ook drama zijn.
Je moet trouwens wel rekening houden dat EA meer moet doen dan alleen voldoende download capacieit bieden.
Nee, als je de key al hebt ingevoerd in Origin dan kan je hem niet opnieuw gebruiken.E.R.Y. schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:09:
Kan je die origin keys ook gewoon weg geven als je het spel al speelt bijvoorbeeld?
have fun voor de 1e die deze verzilverd
Battlefield 3 Origin Key- GFSS-JXXS-RQZU-F29H-D4AH
Wel even laten weten als je hem verzilverd hebt
[ Voor 1% gewijzigd door E.R.Y. op 15-08-2013 09:34 . Reden: typo - verzilverd ]
Thnx!E.R.Y. schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:12:
oke, ik heb het nog niet ingevoerd, aangezien dit de budget gamaing topic is en ik battlefield 3 al grijs heb gespeelt.
have fun voor de 1e die deze verzilverd
Battlefield 3 Origin Key- GFSS-JXXS-RQZU-F29H-D4AH
Wel even laten weten als je hem verzilverd hebt
Heb hem verzilverd!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik draai hier nog bewust XP.
Da's zuur en dan toch maar gaan upgraden. Heb W7 al sinds introductie origineel liggen
Als je XP nog nodig hebt voor bepaalde programma's (van werk?) is het misschien een idee om XP in een virtualisatieprogramma zoals Virtualbox te draaien
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 15-08-2013 09:24 ]
Overigen's heb ik nog een steam key over voor Mirror's edge. Deze heb ik al op steam, maar wil ik nog wel toevoegen aan origin.
[ Voor 48% gewijzigd door JSchut op 15-08-2013 09:39 ]
1. Als een spel je twee keys biedt, steam en origin, en jij bent van plan het spel te activeren op steam, kan ik dan die origin key aan een vriend van mij geven die dan op origin kan spelen? Werkt dat?
2. Mirror's edge heb ik al op steam. Kan ik die steam key dan gewoon aan een vriend geven? Werkt dat?
Alvast dank!
1. In theorie moet dat werken, je krijgt namelijk 2 losse keys voor Steam en Origin. Origin of Steam zal zelf nooit de onderliggende relatie snappen (en het spel zelf al helemaal niet).Qpido80 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:37:
hey 2 vraagjes... Heb de Humble Bundle natuurlijk gekocht maar twee dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk:
1. Als een spel je twee keys biedt, steam en origin, en jij bent van plan het spel te activeren op steam, kan ik dan die origin key aan een vriend van mij geven die dan op origin kan spelen? Werkt dat?
2. Mirror's edge heb ik al op steam. Kan ik die steam key dan gewoon aan een vriend geven? Werkt dat?
Alvast dank!
2. Ja, het zijn allemaal losse keys. Geef de mirrors edge key aan je vriend en vraag een pilsje terug.
Mirror's Edge Origin Key.
Laat even weten wanneer je hem redeemed.
Dat zou dus betekenen dat je een aantal van die spellen gewoon dubbel krijgt. Wow. Das helemaal gaaf.MMaster23 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:48:
[...]
1. In theorie moet dat werken, je krijgt namelijk 2 losse keys voor Steam en Origin. Origin of Steam zal zelf nooit de onderliggende relatie snappen (en het spel zelf al helemaal niet).
Dit kan ik bevestigen. Heb zojuist de steam keys gewoon geactiveerd nadat de origin keys gebruikt zijn.Qpido80 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:59:
[...]
Dat zou dus betekenen dat je een aantal van die spellen gewoon dubbel krijgt. Wow. Das helemaal gaaf.
nog 2 andere deals:
- Reus voor $5 @ GoG
- Grand Theft Auto III + San Andreas + Vice City + IV Complete voor €10 @ GMG met code GMG20-4B9NY-L4FEN
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic