En euro's in plaats van dollars!
Ja, zat nog met de steam sale in mijn hoofd. Vandaar.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ah, zal ik ook even aanschaffen. De eeste en Clear Sky heb ik wel op disc maar voor dit geld doe ik ze gewoon toevoegen op Steam. Kan je via Steam dan nog wel gewoon mods gebruiken eigenlijkBad Brains schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:25:
Game S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl 75% $6.99 €1,74
Game S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky 75% $9.99 $2.49
Game S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat 75% $19.99 $4.99
Heb zelf SOC gekocht, wacht wel op de winter sale voor de rest.
Met de mod's moet deze wel lekker speelbaar zijn, zelfs na 7 jaar.
Kon er in 2007 geen geduld voor opbrengen, dus jay voor more backlog.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik hoop het wel, want met-of-zonder de complete mod maakt wel een groot verschil.
Op http://gamesrage.org/ nu pay-what-you-want voor een pakket poolse(-kurwa)-spellen.
King Arthur's Gold http://www.kag2d.com/en/
Nightmares From The Deep
The Few
OddPlanet
Cinders
minimaal 1$
King Arthur's Gold http://www.kag2d.com/en/
Nightmares From The Deep
The Few
OddPlanet
Cinders
minimaal 1$
De Command & Conquer games op Steam zijjn nu trouwens ook iets van 70% goedkoper.
En nog steeds te duur, thanks EA for killing a franchise.crizyz schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:57:
De Command & Conquer games op Steam zijjn nu trouwens ook iets van 70% goedkoper.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Square Enix heeft weer hun drie-wekelijkse sale, onder andere Hitman, Just Cause 2 en Sleeping Dogs.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik moest zelf even zoeken, want op de home page van Square Enix zelf kwam ik er niet uit in eerste instantie.Vrijdag schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:21:
Square Enix heeft weer hun drie-wekelijkse sale, onder andere Hitman, Just Cause 2 en Sleeping Dogs.
Ik denk dat je deze sale bedoelt?
https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Te duur? Op Origin zijn ze goedkoperBad Brains schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:57:
[...]
En nog steeds te duur, thanks EA for killing a franchise.
Wacht even tot amazon weer een bundel te koop heeft. Heb paar maanden geleden de complete Red Alert serie gekocht voor iets van 10 dollar.. Deze bundel is al vaker op Amazon langsgekomen. Wel ff USA adres invullenJerX schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:49:
[...]
Te duur? Op Origin zijn ze goedkoper5 euro voor RA3.
[ Voor 10% gewijzigd door thefox154 op 30-07-2013 08:54 ]
Weet wel dat die codes niet in Steam werken. Voor mij geen Origin/EA games meer.thefox154 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:53:
[...]
Wacht even tot amazon weer een bundel te koop heeft. Heb paar maanden geleden de complete Red Alert serie gekocht voor iets van 10 dollar.. Deze bundel is al vaker op Amazon langsgekomen. Wel ff USA adres invullen
Tja, dat had je van tevoren kunnen weten met even zoeken.zAo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:29:
[...]
Weet wel dat die codes niet in Steam werken. Voor mij geen Origin/EA games meer.
Dat bijna alle EA games die je in Steam hebt ook in Origin te activeren zijn betekent niet dat het andersom ook zo werkt. En dat vind ik eerder positief voor Origin dan Steam (al is dat uiteraard ook de reden dat ze dat doen, om een overstap naar Origin laagdrempeliger te maken).
Ik wil Origin toch wel een kans geven, heb al mijn EA games van Steam en een aantal retail keys in Origin weten te activeren. Voor sommigen heeft chat support me wel moeten helpen dan. Heb nu toch een 16-tal games in Origin, waarvan alleen Battlefield 3 expliciet al voor Origin was (van Amazon).
Overigens heeft het er alle schijn van dat als je de key van Command & Conquer 3: Tiberium Wars van Steam in Origin activeert, je ook meteen Kane's Wrath op Origin erbij krijgt. Op eigen risico natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door crizyz op 30-07-2013 11:25 ]
Oeps, site vergeten er bij te zetten inderdaadRoyeboi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 02:49:
[...]
Ik moest zelf even zoeken, want op de home page van Square Enix zelf kwam ik er niet uit in eerste instantie.
Ik denk dat je deze sale bedoelt?
https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/

Dat is 'm ja, alleen staan de afgeprijsde spellen een beetje her en der verspreid.
Humble Bundle Deep Silver Bundle:
http://www.humblebundle.com/
PWYW
Saints Row 2
Saints Row: the Third
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2 Gold
BTA ($4.40 op het moment)
Dead Island GOTY
SR3 Full Package
>$25
Dead Island Riptide
Includes soundtracks for:
Risen 2
Sacred 2
Dead Island Riptide (only for >$25)
En er is geen garantie maar er is een redelijke kans dit dit de komende bonussen zijn:
Sacred Citadel
Metro 2033
Risen
PWYW
Saints Row 2
Risen 2: Dark Waters
Sacred 2 Gold
BTA ($4.40 op het moment)
Dead Island GOTY
SR3 Full Package
>$25
Dead Island Riptide
Includes soundtracks for:
Risen 2
Sacred 2
Dead Island Riptide (only for >$25)
En er is geen garantie maar er is een redelijke kans dit dit de komende bonussen zijn:
Sacred Citadel
Metro 2033
Risen
[ Voor 31% gewijzigd door Pheace op 30-07-2013 21:02 ]
Ik heb Saints Row: The Third al... maar 19 euro voor de DLC + andere 4 games is zeeeeer aantrekkelijk.
(Mijn portomonne gaat voortaan een grondige hekel aan Juli hebben)
(Mijn portomonne gaat voortaan een grondige hekel aan Juli hebben)
Kaze Ni Nare
Saints Row gemist bij de Steam sales en nu dus met alle DLC
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Jezus man dat is echt goedkoop, is die dlc de moeite waard of vooral cosmetisch?
Anders voor minder dan 1 euro vier goede games hehe.
Anders voor minder dan 1 euro vier goede games hehe.
[ Voor 25% gewijzigd door Nostordici op 30-07-2013 21:32 ]
Let wel op dat je een Steam code krijgt voor alles van de $1 dollar serie en een Steam code krijgt voor alles van het gemiddelde. Dus als je enkele games al hebt, heb je pech. Kwam er helaas ook achter met Saints row 3. Maar goed, voor €0.78 mag je dan ook niet klagen. 
Ter verduidelijking van mijn berichtje, een screenshot.

Edit, vrij zuur dat er nu mensen proberen winst te halen aan deze bundle via mede Tweakers..
Ter verduidelijking van mijn berichtje, een screenshot.

Edit, vrij zuur dat er nu mensen proberen winst te halen aan deze bundle via mede Tweakers..
[ Voor 11% gewijzigd door Dynaw op 30-07-2013 22:16 ]
Wel vaag. Installeer net eerst de eerste key en daarna de tweede en heb niet saints row full package. maar wel dead island en saints row normal...
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 30-07-2013 21:58 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik verwacht dat je niet weet waar de DLC staat. Als je op Saints Row the Third rechtsklikt dan staat daar View Downloadable Content. Daar zal het allemaal wel onder zitten verwacht ik.JSchut schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:58:
Wel vaag. Installeer net eerst de eerste key en daarna de tweede en heb niet saints row full package. maar wel dead island en saints row normal...
Je hebt helemaal gelijk! Dom van me!Pheace schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 22:01:
[...]
Ik denk dat je niet weet waar de DLC staat. Als je op Saints Row the Third rechtsklikt dan staat daar View Downloadable Content. Daar zal het allemaal wel onder zitten verwacht ik.
Ik keek in steam bij the full package en daar stond niet dat ik hem al had.
Maar ze staan inderdaad allemaal onder DLC onder the game zelf.
Eerste bonus game van de Indy Gala is unlocked, een van tier 2 zie ook mijn eerdere post voor de complete lijst.
De Game die unlocked is: Aura: Fate of the Ages (steam)
er moeten er nog twee volgen.
De Game die unlocked is: Aura: Fate of the Ages (steam)
er moeten er nog twee volgen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik heb zitten zoeken op de site maar kan nergens iets over komende bonussen vinden? Waar zie je dat staan? En voor welke tier geldt het dan?Pheace schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:47:
Humble Bundle Deep Silver Bundle:
Sacred Citadel
Metro 2033
Risen
De link die hij geeft is een pakket op steam welke Deep Silver Bundle C heet. C is 3e letter van alphabet. Echter zijn er op dit moment maar 3 bundles van Deep silver, namelijk de "pay what you want" en "above average" (die laatste is geen bundle, maar een losse key). Daarom is het aannemelijk dat er nog een bundle komt, als bonus.Qpido80 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:50:
[...]
Ik heb zitten zoeken op de site maar kan nergens iets over komende bonussen vinden? Waar zie je dat staan? En voor welke tier geldt het dan?
Zijn er op dit moment maar 2 bundels bedoel je.
Laat maar..
er is 1 bundel, met 3 verschilende tiers die je kan unlocked naarmate je meer betaald.melk0r schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:26:
Zijn er op dit moment maar 2 bundels bedoel je.
1$ = tier 1 (ook wel als A gezien)
beat the average = tier 2 (ook wel als B gezien, je krijgt hier automatisch ook tier A bij)
25$ = tier 3 (maar deze wordt niet als bundle C gezien, maar gewoon als A+B+Dead island riptide)
Vandaar dat aannemelijk is dat bundle C later uitkomt - en gewoon toegevoegd word bij de mensen die of vanaf 1$ betaald hebben, of alleen bij de mensen die beat the average+ hebben (ze unlocken vaak meer content naarmate er meer tijd verstreken is)
[ Voor 15% gewijzigd door DrParanoid op 31-07-2013 12:32 ]
Ik heb toch maar de bundel genomen (BTA), ondanks dat ik SR3 en DI al heb, maar die 3,70€ zijn alle SR3 DLC's + risen 2 ook wel waard
Wel jammer dat Steam niet automatisch gifts maakt van de games die je al hebt.
Je slaat wel de plank mis door alles te kopen voor zo'n berag! De bedoeling van deze bundels is dat je geld geeft voor het goede doel. Met zulke bedragen maken de verstrekkers alleen maar verlies en dat komt ten nadele toekomstige bundels.shenr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:53:
Ik heb toch maar de bundel genomen (BTA), ondanks dat ik SR3 en DI al heb, maar die 3,70€ zijn alle SR3 DLC's + risen 2 ook wel waardWel jammer dat Steam niet automatisch gifts maakt van de games die je al hebt.
Ik zie geen reden om Amerikaanse goede doelen te gaan steunen. Ik geef altijd alles aan de uitgever en geef een kleine tip aan Humble Bundle.
Verlies??rikoos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Je slaat wel de plank mis door alles te kopen voor zo'n berag! De bedoeling van deze bundels is dat je geld geeft voor het goede doel. Met zulke bedragen maken de verstrekkers alleen maar verlies en dat komt ten nadele toekomstige bundels.
Hoe dan?
Dit zijn allemaal oudere games, waar of al een opvolger van is of binnenkort komt.
Gewoon verkapte reclame.
Bovendien hebben deze digitale verkopen op dit moment al 889K aan dollars opgehaald.
Behalve de al bestaande infrastructuur (die steam voor zich neemt) kost het ze helemaal niets.
Als je alles geeft aan het goede doel dan sla je de plank behoorlijk mis en komt dit ten nadele van toekomstige bundelsrikoos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Je slaat wel de plank mis door alles te kopen voor zo'n berag! De bedoeling van deze bundels is dat je geld geeft voor het goede doel. Met zulke bedragen maken de verstrekkers alleen maar verlies en dat komt ten nadele toekomstige bundels.
PS: Ik zelf geef vaak ook gewoon het minimum uit, waarom? Omdat het kan, maar ga anderen hier alsjeblieft niet op aanspreken hoe verwerpelijk je dat vind. Verder zijn er genoeg mensen die meer bieden, zelfs al één iemand 600 dollar
Iemand die mee wil doen met een Rising Storm 4-pack op Steam?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Er is een mogelijkheid om te geven aan goede doelen, maar het hoeft niet. Daarnaast maken ze alleen verlies bij bedragen van <1 us dollar (door paypal kosten). Ik neem aan dat die 3.7 euro ongeveer 5 dollar is, dus ze maken er winst op, alhoewel het niet erg veel is.rikoos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:52:
[...]
O ja? Hoe sla ik de plank dan mis? Begrijp je gedachtegang niet echt. Als ik aan het goede doel geef verdienen die verstrekkers toch ook niks? Ik laat gewoon de standaard verdeling. Goede doelen geef ik maandelijks al een aardig bedrag aan uit. Volgens mij sla jij de plank een beetje mis, want de bundles zijn ooit begonnen om indie games aan de man te brengen en niet om schenkingen voor goede doelen te krijgen, dat is bijzaak.rikoos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Ik geef altijd het average, want het zijn vaak spellen die ik toch niet zou kopen. In dit geval gaat het om spellen van een failliet bedrijf THQ, op deze manier proberen ze nog wat centen binnen te halen. Dat terzijde gelaten, ik heb SR3 ten tijde al voor een groter bedrag gekocht, rond de 18€. Ook heb ik al de season pass gekocht nu ik mijn administratie erop na sla + wat andere DLC's voor ongeveer 5€. Ik koop deze bundel alleen voor de rest van de DLC's + Risen 2 zoals ik zei en dat is toch weer €3,70 dat een failliet bedrijf verdient aan mij die al 23€ heeft verdient. Dead Island had ik ook al eerder gekocht voor € 5. Dus dat is al 31€ dat ik voor al deze spellen heb betaald.
Kan jij dat zeggen? Leuk dat je het goede doel steunt, maar ik steun gewoon de makers en koop nu de nog wat missende zaken. Goede doelen laat ik maandelijks al geld naar overschrijven ZONDER daar wat voor terug te verwachten.
Het is nu trouwens de Deep Silver bundle, en voor zover ik weet heeft Deep Silver de rechten op Saints Row overgekocht. Dus zullen de opbrengstenm ook daarnaartoe gaan neem ik aan, en niet naar het failliete THQ. 
Edit: Maar goed, die hele discussie is eigenlijk nogal offtopic.
Edit: Maar goed, die hele discussie is eigenlijk nogal offtopic.
[ Voor 13% gewijzigd door crizyz op 01-08-2013 12:07 ]
Go Humble! De weekly is minstens even tof. 
Betaal minstens $1 voor de volgende Steam keys:
King’s Bounty: The Legend
King’s Bounty: Armored Princess
Men of War
Men of War: Red Tide
Als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je de volgende twee Steam keys er nog bij:
King’s Bounty: Crossworlds
Men of War: Assault Squad - Game of the Year Edition
Betaal minstens $1 voor de volgende Steam keys:
King’s Bounty: The Legend
King’s Bounty: Armored Princess
Men of War
Men of War: Red Tide
Als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je de volgende twee Steam keys er nog bij:
King’s Bounty: Crossworlds
Men of War: Assault Squad - Game of the Year Edition
Ja, goede bundles deze keer. Ik heb me prima vermaakt met Death Island, maar de Weekly Bundle is ook zeker goed.
Ik raad iedereen aan om meer dan het gemiddelde te betalen om Men of War: Assault Squad te krijgen. Assault Squad is stukken beter dan de andere twee.
Ik raad iedereen aan om meer dan het gemiddelde te betalen om Men of War: Assault Squad te krijgen. Assault Squad is stukken beter dan de andere twee.
http://store.steampowered.com/sale/quakecon1
Enkele gouwe ouwe voor wènâhg
Ook Sleeping Dogs komt weer eens voorbij voor €6,24
http://store.steampowered.com/app/202170/
Enkele gouwe ouwe voor wènâhg
Ook Sleeping Dogs komt weer eens voorbij voor €6,24
http://store.steampowered.com/app/202170/
[ Voor 39% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2013 13:28 ]
Ik vind deze ook wel erg goed van Steam:
http://store.steampowered.com/sub/29703/
Totaalprijs wel stevig (€86,84) maar je krijgt er meer dan 45 games/DLC voor waaronder:
The Elder Scrolls: Morrowind
The Elder Scrolls: Oblivion GOTY
The Elder Scrolls: Skyrim + 3 DLC
Fallout 3
Fallout New Vegas + 5DLC
Doom Complete Collection
Dishonored + 3 DLC
HeXen I & II
Quake (denk dat alles er wel bij in zit van I t/m IV
RAGE + 1 DLC
Rogue Warrior
Heb niet alles opgenoemd, maar ik twijfel om het zelf aan te schaffen. Nogal dure pack, maar bij elkaar toch wel veel plezier van de komende paar jaar denk ik. Ik heb dan ook Fallout, Skyrim, Oblivion, Dishonored etc. nog nooit gespeeld of slechts max. een paar uurtjes.
http://store.steampowered.com/sub/29703/
Totaalprijs wel stevig (€86,84) maar je krijgt er meer dan 45 games/DLC voor waaronder:
The Elder Scrolls: Morrowind
The Elder Scrolls: Oblivion GOTY
The Elder Scrolls: Skyrim + 3 DLC
Fallout 3
Fallout New Vegas + 5DLC
Doom Complete Collection
Dishonored + 3 DLC
HeXen I & II
Quake (denk dat alles er wel bij in zit van I t/m IV
RAGE + 1 DLC
Rogue Warrior
Heb niet alles opgenoemd, maar ik twijfel om het zelf aan te schaffen. Nogal dure pack, maar bij elkaar toch wel veel plezier van de komende paar jaar denk ik. Ik heb dan ook Fallout, Skyrim, Oblivion, Dishonored etc. nog nooit gespeeld of slechts max. een paar uurtjes.
Green Man Gaming Rockstar sale! Op zich vrij aardige deals. 
+weer een 20% voucher, ik weet niet of deze ook werkt voor de Rockstar deals.
+weer een 20% voucher, ik weet niet of deze ook werkt voor de Rockstar deals.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Als jij denkt dat al het geld dat je stuurt naar het goede doel gaat dan sla je volledig de plank mis..shenr schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:54:
O ja? Hoe sla ik de plank dan mis? Begrijp je gedachtegang niet echt. Als ik aan het goede doel geef verdienen die verstrekkers toch ook niks? Ik laat gewoon de standaard verdeling. Goede doelen geef ik maandelijks al een aardig bedrag aan uit. Volgens mij sla jij de plank een beetje mis, want de bundles zijn ooit begonnen om indie games aan de man te brengen en niet om schenkingen voor goede doelen te krijgen, dat is bijzaak.
die topmannen van zo'n grote goede doelen zijn doorgaans een stuk rijker dan de gemiddelde mens
Daarnaast gaat veel geld naar marketing e.d. om meer geld in te kunnen zamelen.
Dan koop je eigenlijk beter zelf voedsel/medicijnen/... voor de mensen die je wilt helpen of kijk welke goede doelen het meeste van je geld aan een goed doel geeft.
(http://lifehacker.com/587...-be-spent-before-you-give / http://www.ibtimes.com/wo...money-fundraising-1298829)
anyways..
Amazon:
Sleepings Dogs $6,24 > http://www.amazon.com/Squ...s1-Sleeping/dp/B007VFH3BQ
[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 02-08-2013 23:05 ]
Ik ben opzoek naar een nieuwe FPS Shooter, is er iemand die mij er een kan aanraden?
Lijkt mij niet het juiste topic, probeer de gamelounge anders even.rolandos582 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:56:
Ik ben opzoek naar een nieuwe FPS Shooter, is er iemand die mij er een kan aanraden?
Nee. Tevens ben je geheel offtopic bezig hier; post het dan in het gamelounge topic oid.rolandos582 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:56:
Edit: ^
Ik ga hier niet op in omdat dit niet de topic hiervoor is. Maar blijf jezelf dat vooral wijs maken zou ik zeggen, dan hoef je niks te steunen.SmokingCrop schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:59:
[...]
Als jij denkt dat al het geld dat je stuurt naar het goede doel gaat dan sla je volledig de plank mis..
die topmannen van zo'n grote goede doelen zijn doorgaans een stuk rijker dan de gemiddelde mens
anyways..
JerX schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:16:
[...]
Lijkt mij niet het juiste topic, probeer de gamelounge anders even.
Gaan we dat even proberen.Lee245 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:17:
[...]
Nee. Tevens ben je geheel offtopic bezig hier; post het dan in het gamelounge topic oid.
Edit: ^
Bedankt!

Gamergate is bezig met een summersale, vandaag in de aanbieding:
http://www.gamersgate.co.uk/
Bastion 3,45 GBP
Hotline Miami 2,36 GBP
Reus 3,50 GBP
Torchlight II 3,74 GBP
Ook is Warhammer 40,000: Dawn of War - The Complete Collection voor maar € 1,73
Bastion 3,45 GBP
Hotline Miami 2,36 GBP
Reus 3,50 GBP
Torchlight II 3,74 GBP
Doe ik wel omdat het niet de bedoeling was/is en als iedereen het minimuum blijft geven houden ze snel op met dit soort bundels. Maar goed het is in onze NL aard om dit te doen schijnbaar.Shady15 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:30:
[...]
PS: Ik zelf geef vaak ook gewoon het minimum uit, waarom? Omdat het kan, maar ga anderen hier alsjeblieft niet op aanspreken hoe verwerpelijk je dat vind. Verder zijn er genoeg mensen die meer bieden, zelfs al één iemand 600 dollar
Of je scheert niet iedereen over één kam...rikoos schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:33:
[...]
Doe ik wel omdat het niet de bedoeling was/is en als iedereen het minimuum blijft geven houden ze snel op met dit soort bundels. Maar goed het is in onze NL aard om dit te doen schijnbaar.
Als ze nou het minimum verhogen heb je dit soort taferelen niet.
Dat de één wat minder geeft dan de ander... het zei zo. Ga aub niet lopen prediken hoe vroom je bent en dat je meer geeft dan het minimum. Doen farizeeërs ook....
Iemand die aan goede doelen geeft en er niets over zegt is de persoon die het meest respect verdient.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Verwijderd
Vanochtend na gequote post gaf de teller nog 22 uur aan voor deze deal...wil ik het zojuist aanschaffen (wist mijn login eerder niet meer) blijkt het al weer te laat te zijn, irritante siteshenr schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:22:
Gamergate is bezig met een summersale, vandaag in de aanbieding:
Bastion 3,45 GBP
Hotline Miami 2,36 GBP
Reus 3,50 GBP
Torchlight II 3,74 GBP
Ik heb net nog gewoon Torchlight II gekocht voor deze prijsVerwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:42:
[...]
Vanochtend na gequote post gaf de teller nog 22 uur aan voor deze deal...wil ik het zojuist aanschaffen (wist mijn login eerder niet meer) blijkt het al weer te laat te zijn, irritante site.
Indie Royale - Starry Nights Bundle
http://www.indieroyale.com/
De prijs varieert, op het moment €3,12
Sword of the Stars: The Pit
Bientôt l'été
Tower Wars
Sentinel
QRTH-PHYL
1 Mystery game
http://www.indieroyale.com/
De prijs varieert, op het moment €3,12
Sword of the Stars: The Pit
Bientôt l'été
Tower Wars
Sentinel
QRTH-PHYL
1 Mystery game
[ Voor 14% gewijzigd door Pheace op 05-08-2013 16:48 ]
Indie Gala heeft momenteel happy hour (extra gifts als je highest tier koopt)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dark Souls: PTDE €7.50
http://www.gamersgate.com...ls-prepare-to-die-edition
The Darkness II €7.50
http://store.steampowered.com/app/67370/
http://www.gamersgate.com...ls-prepare-to-die-edition
The Darkness II €7.50
http://store.steampowered.com/app/67370/
Bioshock 1 + 2 voor 5 dollars @ amazon: (heb ik paar maand geleden al eens gedaan en ging perfect, geen region lock of w/e)
http://www.amazon.com/Bio...Online-Game/dp/B0083W649I
[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 06-08-2013 22:18 ]
Had ik ook gekohct paar maanden terug.SmokingCrop schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:18:
Bioshock 1 + 2 voor 5 dollars @ amazon: (heb ik paar maand geleden al eens gedaan en ging perfect, geen region lock of w/e)
Bioshock 2 is bij velen niet werkend te krijgen op windows8

Bij mij werkte die gewoon nadat ik dit precies volgde:thefox154 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:18:
[...]
Had ik ook gekohct paar maanden terug.
Bioshock 2 is bij velen niet werkend te krijgen op windows8drm
games for windows live
http://steamcommunity.com...ons/0/846945955359058963/
Helaas al exact gevolgd samen met 10.051 andere zogenaamde oplossingen. Ben 'gelukkig' niet de enige waar het niet aan de praat te krijgen is.. Maar toch zonde geld, een kleine patch vanuit de fabrikant en het is gefixt maar de DRM is belangrijkerSmokingCrop schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 02:19:
[...]
Bij mij werkte die gewoon nadat ik dit precies volgde:
http://steamcommunity.com...ons/0/846945955359058963/

Groupees Doujin Bundle
http://groupees.com/doujin
Cherry Tree High Comedy Club (Steam)
Cafe O ~The Drowned Mermaid~
Ether Vapor Remaster (Steam)
Yousei
Yatagarasu
War of the Human Tanks
Croixleur
Yousei
Yatagarasu
War of the Human Tanks
Croixleur
lolwat, bioshcok 3 niet kopen omdat de drm het verziekt ... bioshock 3 = infinite he en deze heeft alleen steam drm niks andersthefox154 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:19:
[...]
Helaas al exact gevolgd samen met 10.051 andere zogenaamde oplossingen. Ben 'gelukkig' niet de enige waar het niet aan de praat te krijgen is.. Maar toch zonde geld, een kleine patch vanuit de fabrikant en het is gefixt maar de DRM is belangrijkerVoor mij een reden bioshock 3 nooit te kopen maar op een andere manier te bemachtigen.. gooien ze hun eigen ruiten in.
Dit is het budget gaming topic.rikoos schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:33:
[...]
Doe ik wel omdat het niet de bedoeling was/is en als iedereen het minimuum blijft geven houden ze snel op met dit soort bundels. Maar goed het is in onze NL aard om dit te doen schijnbaar.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vergeet niet dat die twee steam games samen minimaal 1,18€ zijn ongeveer en ze wel allebij trading cards hebben, dus je kan ze misschien 'gratis' hebben als je ze even speelt en de cards verkoopt;)Pheace schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:16:
Groupees Doujin Bundle
Yousei
Yatagarasu
War of the Human Tanks
Croixleur
Neemt niet weg dat ik Ether Vapor Remaster al eerder wou spelen, meteen die comedy club bij genomen, japanse games ftw
dat weet ik toch niet.. Ik ga er ook vanuit wanneer steam bioshock 2 verkoopt er geen problemen zijn die ze niet fixen en ik dit braaf kan spelen. Ga niet nog een keer het risico nemen geld weg te gooien voor niets... Wie weet wat er nu door die pr*tsers verzonnen is.TheAnthonyNL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:39:
[...]
lolwat, bioshcok 3 niet kopen omdat de drm het verziekt ... bioshock 3 = infinite he en deze heeft alleen steam drm niks anders...
Heb dit nog nooit bij een gekochte game gehad. Dus ja om bioshock 3 loop ik nu met een grote boog heen.
Er zijn trouwens 3 extra games toegevoegd aan de humble bundle: http://www.humblebundle.c...Humble+Deep+Silver+Bundle
Je krijgt nu ook Metro 2033, Risen 1, Sacred citadel als je meer dan het gemiddelde betaalt! ;}
Je krijgt nu ook Metro 2033, Risen 1, Sacred citadel als je meer dan het gemiddelde betaalt! ;}
Als je eerder 1$ of meer hebt betaald krijg je ze denk ik ook.
Dat was met de oude bundles wel altijd zo.
Civ V: Brave New World is 10 pond op amazon.co.uk (Steam).
[ Voor 43% gewijzigd door C0nscious op 08-08-2013 01:24 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Klopt,Sinned123 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:52:
Als je eerder 1$ of meer hebt betaald krijg je ze denk ik ook.
Ik heb nu 3 steam codes om te redeemen! Risen 1 lijkt me denk ik leuker dan 2, dus dat is mooi meegenomen. Nu nog internet hebben thuis....................
ja nu staat die humble silver bundle op 5.09USD ofzo, ik heb een paar dagen geleden meende ik 4.89 betaalt, maar toen zaten die extra games er nog niet bij. Denk je dat ik dan metro 2033 bijv nog met terugwerkende kracht erbij krijg om dat ik toen maar dan het gemiddelde betaalde?
Je kan extra geld overmaken, heb ik ook gedaan tijdje geleden, staat onder my account ergens als het goed is.nyssyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:41:
ja nu staat die humble silver bundle op 5.09USD ofzo, ik heb een paar dagen geleden meende ik 4.89 betaalt, maar toen zaten die extra games er nog niet bij. Denk je dat ik dan metro 2033 bijv nog met terugwerkende kracht erbij krijg om dat ik toen maar dan het gemiddelde betaalde?
EDIT:

[ Voor 5% gewijzigd door thorgal21 op 08-08-2013 08:44 ]
Als jij op het moment van aankopen meer dan het gemiddelde hebt betaald krijg je alle bundle-uitbreidingen er ook bij. Tenminste ik wel en ik heb het zwikkie op 4.48 gekochtnyssyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:41:
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Wanneer je de bundle hebt aangeschaft voordat de drie games werden toegevoegd, zul je de drie games ook krijgen. Ongeacht wat je betaald hebt.
Ik heb de bundle 2 maal gekocht. 1 keer voor $4,50 en 1 keer voor $1,00. Op beide dowloadpagina's staan nu nu de nieuwe games als steam key.
Klik op de link in je e-mail waar je eerder de steam keys opgehaald hebt. Hier staat dan een extra bundle bij.
Ik heb de bundle 2 maal gekocht. 1 keer voor $4,50 en 1 keer voor $1,00. Op beide dowloadpagina's staan nu nu de nieuwe games als steam key.
Klik op de link in je e-mail waar je eerder de steam keys opgehaald hebt. Hier staat dan een extra bundle bij.
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 08-08-2013 08:47 ]
Aah klopt, ik moest even inloggen en daar stonden mijn nieuwe steam keys.
ook nog die van een oudere bundel
Er is een nieuwe HB Weekly:
http://www.humblebundle.com/weekly
Games:
http://www.humblebundle.com/weekly
Games:
- Prison Architect (+19.99 of meer betalen, incl. Early Access)
- Uplink
- Darwinia
- Multiwinia
- Defcon
- Source Code Access (Uplink, Darwinia, Multiwinia and Defcon)
- Voxel Tech Demo (Windows Only)
- City Generator Demo (Windows Only)
Ik heb ze toevallig? Alle 4. Ze zijn dus al eerder in humblebundle packs terecht gekomen.
Beetje jammer inderdaad, en om nou $19,99 voor Prison Architect te betalen, hij is tijdens de Steam Summer Sale ook €17,15 geweest.
20 dollar is toch minder dan 17,15 met de huidige koers? Dan is het toch goedkoper dan tijdens steam sale PLUS zooi andere spellen (die ik allemaal al heb maar wel zou kunnen weggeven)
Ik denk dat ik er maar voor ga
Hiernaast kan je nu ook kiezen hoeveel er naar charity en humble gaat, dus is het spel zelf eigenlijk veel goedkoper als je dat wilt.. en dan ben je nog vrijgevig geweest naar een goed doel ook! (ik heb humble 2 usd gegeven charity 5 en 13 aan die gamestudio)
Ik denk dat ik er maar voor ga
Hiernaast kan je nu ook kiezen hoeveel er naar charity en humble gaat, dus is het spel zelf eigenlijk veel goedkoper als je dat wilt.. en dan ben je nog vrijgevig geweest naar een goed doel ook! (ik heb humble 2 usd gegeven charity 5 en 13 aan die gamestudio)
[ Voor 37% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-08-2013 14:02 ]
Supreme Commander 2 & DLC met 66% korting op Steam 
Supreme Commander 2 = €4,41
DLC = €1,69
Inmiddels al paar uurtjes gespeeld en vraag me eigenlijk af waarom ik het nooit eerder heb gespeeld
Supreme Commander 2 = €4,41
DLC = €1,69
Inmiddels al paar uurtjes gespeeld en vraag me eigenlijk af waarom ik het nooit eerder heb gespeeld
The devil is in the details.
SupCom2 is al heel lang regelmatig rond die prijs in de aanbieding, 'wij' (groep van 6 man) hebben em dan ook allemaal al 100+ uur op de teller staan in multiplayer 
Er word gezegd dat supcom2 vreselijk is in vergelijking met supcom1 maar ik vind het beide gewoon goede games.
Er word gezegd dat supcom2 vreselijk is in vergelijking met supcom1 maar ik vind het beide gewoon goede games.
The Incredible Adventures of Van Helsing: €7,49
Duke 3d Megaton Edition & Shadow Warrior Classic Redux: €4,76
Op Steam
Duke 3d Megaton Edition & Shadow Warrior Classic Redux: €4,76
Op Steam

De volgende aanbieding is enkel voor de komende 24 uur geldig bij Nuuvem!
LA Noire: The Complete Edition - €3,63
Kost op 't moment zo'n 40 euro op Steam.
Net gebruik van gemaakt, je krijgt een mooie steamcode!Chris_L schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:09:
[afbeelding]
You gotta be kidding me!Chris_L schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:09:
[afbeelding]

Ik lees je bericht nu net, nadat de aanbieding is afgelopen, huilie huilie. Ach, waarschijnlijk toch een *** spel!
An a day keeps the doctor away.
aanbieding is niet afgelopen, de prijs is in braziliaanse dollar, dat moet je delen door 3 ongeveer.
iApp schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:00:
[...]
You gotta be kidding me!
Ik lees je bericht nu net, nadat de aanbieding is afgelopen, huilie huilie. Ach, waarschijnlijk toch een *** spel!
Hetzelfde geldt voor GTA IV Complete Edition:Chris_L schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:09:
[afbeelding]
http://www.nuuvem.com.br/...-auto-iv-complete-edition
Overigens zal de key dan wel pas naar verwachting op 16/8/13 komen gezien de grote vraag.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorco op 10-08-2013 09:55 ]
PSN ID = Jorco
Hier kun je trouwens de volledige pagina van de huidige deals vinden. Let goed op of je een Steam key krijgt. Verder gebruik een browser met een ingebouwde vertaler zoals Chrome of je moet zelf Portugees kunnen lezen. 
Met de website wisselkoersen.nl kun je zien wat het je in Euro's gaat kosten.
Let wel op dat enkele GTA titels op het moment wat goedkoper kunnen zijn bij GMG.
Let wel op dat enkele GTA titels op het moment wat goedkoper kunnen zijn bij GMG.
http://www.indiegamebundl...stars-horror-fest-bundle/
Twee point-click horror adventures en een action rpg. Voor slechts $1,-
Twee point-click horror adventures en een action rpg. Voor slechts $1,-
Nice, ik had em nog niet!Chris_L schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:09:
[afbeelding]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
http://www.nuuvem.com.br/...-bureau-xcom-declassified
Kost die nou 23,- daar?
R$ is neem ik aan Brazil Real?
Kost die nou 23,- daar?
Je zit correct op beide vragen.Bad Brains schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:04:
Kost die nou 23,- daar?
Mocht iemand deze kopen of gekocht hebben, ik zou graag weten wat het dan zegt onder Licenses + Subscriptions in je account info na het toevoegen van de key.Bad Brains schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:04:
Kost die nou 23,- daar?
Ik heb die dan weliswaar niet gehaald.. wel LA Noire complete zo rond @01:00 vanochtend via die sitePheace schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:22:
[...]
Ik zou graag weten wat het dan zegt onder Licenses + Subscriptions in je account info na het toevoegen van de key.

Kortom.. gewoon retail verkoop volgens Steam. Maar wat zou het anders moeten/kunnen zeggen dan?
(RU) (ROW) (US) (BR) etc. Retail komt in vele varianten, en als je ergens tegen een region lock aan kan lopen, dan is dat vooral met retail Steam keys. Dat verschilt helaas per game maar toch bedankt voor de screenshotJoosie200 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:36:
[...]Kortom.. gewoon retail verkoop volgens Steam. Maar wat zou het anders moeten/kunnen zeggen dan?
Moet toegeven dat de Steam database geen aparte variant voor BR lijkt te hebben, enkel RU/CIS en TW/IN, maar het zou toch fijn zijn om het van iemand te zien mocht iemand hem toevallig hebben
[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 10-08-2013 16:42 ]
Zie ik dat trouwens goed dat de nieuwste games daar spotgoedkoop zijn? Klopt het dat Saints Row 4 , die nog verschijnen moet, omgerekend 24 euro kost? En Xcom 22 euro? Of heb ik een verkeerde koers?Chris_L schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:32:
Hier kun je trouwens de volledige pagina van de huidige deals vinden. Let goed op of je een Steam key krijgt. Verder gebruik een browser met een ingebouwde vertaler zoals Chrome of je moet zelf Portugees kunnen lezen.
Let op, dat als je met bijvoorbeeld paypal wil betalen, je een iets andere wisselkoers krijgt: iets van 2,74 real voor 1 euro, dus zullen die games iets duurder uitvallen!Qpido80 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:53:
[...]
Zie ik dat trouwens goed dat de nieuwste games daar spotgoedkoop zijn? Klopt het dat Saints Row 4 , die nog verschijnen moet, omgerekend 24 euro kost? En Xcom 22 euro? Of heb ik een verkeerde koers?
Als ik GTA IV koop (Steam versie), moet ik dan alsnog Games for Windows Live installeren?
An a day keeps the doctor away.
Bij www.g2a.com en www.go2arena.com kost ARMA 3 (pre-order versie, niet beta) nog € 24,99. Dezelfde prijs die je dus voor ARMA 3 Alpha betaalde.
Heeft iemand ervaring met G2A of Go2Arena?
Heeft iemand ervaring met G2A of Go2Arena?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ja, GfW is een verplicht onderdeel van GTAIViApp schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:04:
Als ik GTA IV koop (Steam versie), moet ik dan alsnog Games for Windows Live installeren?
Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic