PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 26 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Pheace schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:24:
[...]

Er zijn veel Steamworks games tegenwoordig. Die kan je zelfs niet anders spelen dan via Steam. Hitman Absolution is daar een van. Maakt niet uit waar je hem koopt, je zal hem moeten activeren via Steam en dan staat hij dus gewoon in je library.
Klopt, ik had een hardcopy kado gekregen maar walgde toen bleek dat het alleen maar via steam kon, dus dat doosje is gewoon nutteloos (die dvd idem )
Jammer genoeg zat er bij de benelux edition geen sniper challenge.. Dus hoop op een aardige tweaker die toch niks doet met die challenge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sando schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:07:
Dat kan? Een andere winkel verkoopt iets en dan krijg je dat spel in je Steam-account? Downloadable van de Steam-servers?
Yups. Zie deze lijst: https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Die Hitman ziet er echt supermooi uit. Maar als ik trailers bekijk vraag ik me af: Is het ook leuk?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Sando schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:54:
Die Hitman ziet er echt supermooi uit. Maar als ik trailers bekijk vraag ik me af: Is het ook leuk?
Van wat ik gehoord heb kan het best vermakelijk zijn, maar niet als je een Hitman game verwacht. Dus als je al bekend bent met de Hitman serie zal je dat uit je hoofd moeten zetten, zo is de game niet.

WTF Is... : Hitman : Absolution ?

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 18-01-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Dead Rising 2 opgepikt op GMG met voucher voor een totaal van €4 :)

http://www.greenmangaming...mes/action/dead-rising-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf Devil May Cry 4 gehaald bij greenmangaming voor 2,70. Best wat capcom games on sale daar. SSFAE voor slechts 7,50 :) (en er is nog eens een 20% off coupon die geldig is :9)

http://www.greenmangaming.com/capcom-deals/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MusicAddict schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:49:
[...]

Klopt, ik had een hardcopy kado gekregen maar walgde toen bleek dat het alleen maar via steam kon, dus dat doosje is gewoon nutteloos (die dvd idem )
Jammer genoeg zat er bij de benelux edition geen sniper challenge.. Dus hoop op een aardige tweaker die toch niks doet met die challenge :P
Ik had laatst iemand die had een hard copy gekocht en daar stond op de CD alleen de steam installer (van 3 mb ofzo) en een blaadje met de code voor steam. Dat was wel echt mega goedkoop :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Anno 2070 bvoor net geen 13 euro.

Leuke prijs toch?
http://www.zavvi.nl/games...c/anno-2070/10503598.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

Front Mission Evolved -70% €5,99
Warlock Master of the Arcane (en DLC) -66% €10,22 (voor game + DLC collectie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:11

C0nscious

Mysteryman.

Far Cry 3 is $35 (26 euro) of $30 (22 euro) met coupon (mocht je in okt/dec games hebben gekocht) op Amazon.com (Steam).

[ Voor 15% gewijzigd door C0nscious op 22-01-2013 12:38 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
C0nscious schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:37:
Far Cry 3 is $35 (26 euro) of $30 (22 euro) met coupon (mocht je in okt/dec games hebben gekocht) op Amazon.com (Steam).
Hij is bij g2play.net vandaag 19,99 (The Lost Expeditions Edition). 20 uur left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Zane11 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Hij is bij g2play.net vandaag 19,99 (The Lost Expeditions Edition). 20 uur left.
Jammer dat het geen Steam key is..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:15
Voor Far Cry 3 heb je niets aan een Steam key. Als je de game dan start, start Steam zelf Uplay op. Werkt hetzelfde alsof je een externe game toevoegt. Alleen maar extra ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Melkunie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:42:
Voor Far Cry 3 heb je niets aan een Steam key. Als je de game dan start, start Steam zelf Uplay op. Werkt hetzelfde alsof je een externe game toevoegt. Alleen maar extra ellende.
offtopic:
Veel mensen hebben hem toch nog steeds liever in hun Library staan bij Steam. Dat is geen extra ellende voor de mensen die Steam toch al gebruiken, maar juist extra gemak omdat ze niet ergens anders moeten gaan om de game te installeren en hij altijd netjes in je lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:05
Pheace schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:50:
[...]

offtopic:
Veel mensen hebben hem toch nog steeds liever in hun Library staan bij Steam. Dat is geen extra ellende voor de mensen die Steam toch al gebruiken, maar juist extra gemak omdat ze niet ergens anders moeten gaan om de game te installeren en hij altijd netjes in je lijst staat.
Dan kan je toch net zo goed een non-steam game toevoegen aan je library. Zelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Lee245 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:54:
[...]

Dan kan je toch net zo goed een non-steam game toevoegen aan je library. Zelfde effect.
offtopic:
Zelfde effect, zonder het gemak. Als je hem uninstalled verdwijnt hij uit je lijst, en de lijst is voor veel mensen het eerste waar ze kijken als ze een game willen spelen. Komt bovenop dat je hem dan in je lijst moet verwijderen, en dan handmatig moet uninstallen, en bij install weer handmatig moet toevoegen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En geen steam achievements ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Sando schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:54:
Het is een erg leuk spel. Kan erg moeilijk zijn, dus uitdagend. Je kunt uiteraard verschillende moeilijkheids graden selecteren, Purist voor de die-hards.

Min punten van absolution van een hitman fan:

Verhaal lijn is erg mooi, leuk bedacht. Maar het is anders dan de authentieke hitman games, vroeger: Je kreeg een job, voerde je uit kreeg je geld voor. Kon je zelf je wapens nog tweaken (wat helaas niet meer kan)

Nu word je dus echt meegesleept in een verhaal-lijn, waarin je zelf niet meer je wapens kunt selecteren, hoe jij in specifieke vorm deze job wilt uitvoeren. Kies je voor een close-attack, vergiftig jij de target, of houd je liever van afstand en kies je daarom voor het sluipschutters geweer? Hier kon je op dat moment ook nog een demper op monteren, voor extreme discretie.

Ik raad je aan, om Hitman Bloodmoney te kopen en daarna Hitman Absolution te kopen, dan begrijp je het verschil in gameplay.

Al met al, hoop plezier gehad van Hitman Absolution, andere twist dan normaal. Ik hoop wel dat ze het oude ''script'' zoals in Blood money weer laten gelden in een vervolg op deze ontzettend gave reeks.

P s ik ben ZEEER benieuwd hoe Splintercell Blacklist gaat zijn! :-) Conviction was ook weer een stuk anders dan de voorgangers :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Dr.Root op 22-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
boeles schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:57:
[...]

Het is een erg leuk spel. Kan erg moeilijk zijn, dus uitdagend. Je kunt uiteraard verschillende moeilijkheids graden selecteren, Purist voor de die-hards.

Min punten van absolution van een hitman fan:

Verhaal lijn is erg mooi, leuk bedacht. Maar het is anders dan de authentieke hitman games, vroeger: Je kreeg een job, voerde je uit kreeg je geld voor. Kon je zelf je wapens nog tweaken (wat helaas niet meer kan)

Nu word je dus echt meegesleept in een verhaal-lijn, waarin je zelf niet meer je wapens kunt selecteren, hoe jij in specifieke vorm deze job wilt uitvoeren. Kies je voor een close-attack, vergiftig jij de target, of houd je liever van afstand en kies je daarom voor het sluipschutters geweer? Hier kon je op dat moment ook nog een demper op monteren, voor extreme discretie.

Ik raad je aan, om Hitman Bloodmoney te kopen en daarna Hitman Absolution te kopen, dan begrijp je het verschil in gameplay.
offtopic:
Hier ook een fan sinds codename 47 toentertijd (al was dat meer een shooter met verschillende kleren :P)

Niet alleen voor de verschillen in gameplay, maar ook het verhaal sluit met absolution aan op blood money (zie het einde van BM) en ben zelf blij dat ze 'dit' er tussen hebben gedaan met een andere wending. Gezien blood money een best wel gesloten einde heeft (en absolution op een mooie manier er weer uiteindelijk een open game van maakt) zal de volgende waarschijnlijk gewoon weer het zelfde zijn als de andere hitmans, met een los verhaal er tussen uiteraard, is ook niks mis mee :P
Wapens kan je wel upgraden, maar volgens mij alleen in de 'contracts' modus, of je die ook dan in het verhaal hebt weet ik niet maar je hebt ze sowieso in de contracts game.

Waarom werd die site van die hitman aanbieding eigenlijk aangemerkt als grijze import (en dus modbreak)?
Hij geldt nu niet meer maar toch, wat is er mis met een site in de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 21:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

MusicAddict schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:36:
[...]

offtopic:
Hier ook een fan sinds codename 47 toentertijd (al was dat meer een shooter met verschillende kleren :P)

Niet alleen voor de verschillen in gameplay, maar ook het verhaal sluit met absolution aan op blood money (zie het einde van BM) en ben zelf blij dat ze 'dit' er tussen hebben gedaan met een andere wending. Gezien blood money een best wel gesloten einde heeft (en absolution op een mooie manier er weer uiteindelijk een open game van maakt) zal de volgende waarschijnlijk gewoon weer het zelfde zijn als de andere hitmans, met een los verhaal er tussen uiteraard, is ook niks mis mee :P
Wapens kan je wel upgraden, maar volgens mij alleen in de 'contracts' modus, of je die ook dan in het verhaal hebt weet ik niet maar je hebt ze sowieso in de contracts game.

Waarom werd die site van die hitman aanbieding eigenlijk aangemerkt als grijze import (en dus modbreak)?
Hij geldt nu niet meer maar toch, wat is er mis met een site in de UK?
Hij kwam van een Keysite, en die worden op tweakers als grijs gebied aangeduid, omdat het geen klassieke winkels zijn, en de bron waaruit zij hun keys halen niet altijd duidelijk is. Sinds Valve zijn ToS aangepast heeft, en ze je verbieden om keys uit een andere regio te activeren, markeert Tweakers ze ook als grijs gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
C0nscious schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:19:
[...]

Jammer dat het geen Steam key is..
Haalt niet het feit weg dat dit topic ''Budget Gaming'' wordt genoemd. Dus zeker noemenswaardig voor de gamer met een kleine beurs en het steam verhaal voor hem/haar geen toegevoegde waarde heeft. ;) (Begrijp me niet verkeerd, ook ik vind steam het ultieme platform voor ''game-management'' om het zo maar te noemen.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
edit:
anandus schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:33:
offtopic:
Het verschil is dat je bij dat andere topic weet dat je in een grijs gebied bezig bent.
In dit topic ben je te goeder trouw dat alle aanbiedingen legaal zijn.
offtopic:
okee, dat verklaard alles, al zou je eerst denken dat tweakers consistent is met die regeling.. :)

[ Voor 62% gewijzigd door MusicAddict op 22-01-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Het verschil is dat je bij dat andere topic weet dat je in een grijs gebied bezig bent.
In dit topic ben je te goeder trouw dat alle aanbiedingen legaal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 22-01-2013 21:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Op Amazon.com is Sims3 5,60 euro (te activeren op Origin). Vele expansions zoals Ambitions, Late Night en World Adventures zijn 7,50 euro per stuk ($10). Dit in verband met een pricematch op Steam (in dollars, dus nog goedkoper voor Europeanen). Mochten mods trouwens bezwaar hebben tegen mijn Amazon.com posts, geef het aan en ik kap ermee ;)

[ Voor 13% gewijzigd door C0nscious op 22-01-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 23:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

C0nscious schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:53:
Op Amazon.com is Sims3 5,60 euro (te activeren op Origin). Vele expansions zoals Ambitions, Late Night en World Adventures zijn 7,50 euro per stuk ($10). Dit in verband met een pricematch op Steam (in dollars, dus nog goedkoper voor Europeanen). Mochten mods trouwens bezwaar hebben tegen mijn Amazon.com posts, geef het aan en ik kap ermee ;)
Over het algemeen zetten de posters er expliciet bij dat je een Amerikaans adres moet opgeven. (en als je die niet hebt moet je dus creatief zijn)
Je kan zeggen dat het een klein beetje 'grijs' gebied is, van de andere kant geen reden om niet op super tips te wijzen. Zo ver ik weet worden ze vaker gepost, zie onder andere de 'recente' black friday sales.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

rockhopper schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:08:
[...]

Over het algemeen zetten de posters er expliciet bij dat je een Amerikaans adres moet opgeven. (en als je die niet hebt moet je dus creatief zijn)
Je kan zeggen dat het een klein beetje 'grijs' gebied is, van de andere kant geen reden om niet op super tips te wijzen. Zo ver ik weet worden ze vaker gepost, zie onder andere de 'recente' black friday sales.
In het begin zette ik het er wel constant bij, maar misschien voor de sporadische lurkers wel een idee. Amazon zelf schijnt er trouwens vooralsnog geen moeite mee te hebben, anders was die optie al veel eerder geblokkeerd geweest. Misschien dat devs op een gegeven moment er wel moeite mee gaan hebben ivm prijsverschil, maar dat zou je dan alleen op toekomstige bundels moeten gaan merken bij de aankoop zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Uitverkoop in Originwinkel, 5 euro p/s:

A Game of Thrones: Genesis
Alan Wake Collector's Edition
Alan Wake's American Nightmare
Bastion
Batman Arkham City: Game of the Year Edition
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
Battlefield: Bad Company™ 2
Burnout™ Paradise: The Ultimate Box
CIRCUS WORLD
Confrontation
Cristiano Ronaldo Freestyle
Crysis® 2 Maximum Edition
Darksiders
DCS: A-10C Warthog
Dead Space™ 2
Dragon Age™ II
Dragon Age™: Origins
DUNGEON LORDS MMXII
F.3.A.R.
FIFA 10
FIFA 12
FIFA Manager 12
Fortune Winds: Ancient Trader
Game of Thrones
Gas Guzzlers: Combat Carnage
Jagged Alliance: Back in Action
Kingdoms of Amalur: Reckoning™
Kung Fu Strike: The Warrior's Rise
Legends of Pegasus
Mass Effect™
Mass Effect™ 2
Mass Effect™ 2 Digital Deluxe Edition
Medal of Honor™
Men of War: Assault Squad Game of the Year Edition
Men of War: Condemned Heroes
Metro 2033
Oil Rush
Orcs Must Die!
Orcs Must Die! 2
Police Simulator 2
Scania: Truck Simulator
SimCity™ 4 Deluxe Edition
Spellforce 2: Faith in Destiny
Spellforce 2: Faith in Destiny Digital Deluxe Edition
Stellar Impact
Stronghold 3 Gold
Symphony
The Sims™ 2 Best of Business
The Sims™ 2 Double Deluxe
The Sims™ 2 FreeTime (Expansion Pack)
The Sims™ 2 Fun with Pets Collection
The Sims™ 2 Glamour Life Stuff
The Sims™ 2 Seasons (Expansion Pack)
The Sims™ 2 University Life Collection
Two Worlds II Velvet Ed.
Unstoppable Gorg
Wargame: European Escalation.

[ Voor 102% gewijzigd door C0nscious op 23-01-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
En Origin is alweer down @ kassa :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Dat zijn geen slechte prijzen voor sommige games. Helaas geen interesse in Origin als ik het ergens anders kan krijgen.

Wel weer een beetje triest dat zelfs op Origin zelf ze nog geen Mass Effect 2 bundle met DLC verkopen of zo. Dat mag allemaal top euro door hun DLC store natuurlijk... Hetzelfde met Dragon Age, dan kan je beter op een sale op Dragon Age Origins Ultimate wachten, dat was maar 7,50 laatst geloof ik.

ps: Vraag me af of Batman AC GOTY daar wel tussen moest staan aangezien hij ook los er in staat volgens die lijst? Als iemand interesse heeft zou ik die snel oppakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 23-01-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

The Walking Dead (Steam) - €12.48
(kan via mij eventueel voor €9,98 omdat ik 20% korting heb, ik hou er dan wat Blue coins aan over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
5 euro voor veel van die titels is nog steeds teveel. Als ze het nu gingen bundelen ofzo. Maar veel van die games zijn soms zelfs al gratis weggegeven of voor 1 euro. Hadden ze beter er bundels van kunnen maken. En over tweakers en online kopen, tja sommige mensen snappen er helemaal niks van en doen er heel krampachtig over en schieten helemaal in de stres. Net zoals sommige users hier die online kopen per definitie illegaal vinden. (behalve bij grote namen want die kan je altijd blind vertrouwen). Zulke vreemde instellingen heeft men hier. Online is legaal als het bedrijf maar groot genoeg is....lol anders is het nooit te vertrouwen...meer lol.

[ Voor 72% gewijzigd door Postius op 23-01-2013 15:37 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Postius schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:35:
[...]

5 euro voor veel van die titels is nog steeds teveel. Als ze het nu gingen bundelen ofzo. Maar veel van die games zijn soms zelfs al gratis weggegeven of voor 1 euro. Hadden ze beter er bundels van kunnen maken.
Het is een hele nette sale, ME2 Deluxe, Wargames: European Escalation, Warthog, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Jagged Alliance, Truck Simulator, etc. heb ik nooit goedkoper gezien.

Wargames: European Escalation is trouwens van de lijst weg zie ik, jammer. Hele recente release die zelfs bij Steam sale nog 20 euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Origin winkel is nog steeds niet werkend :P Kan niet inloggen/betalen! Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
C0nscious schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Het is een hele nette sale, ME2 Deluxe, Wargames: European Escalation, Warthog, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Jagged Alliance, Truck Simulator, etc. heb ik nooit goedkoper gezien.

Wargames: European Escalation is trouwens van de lijst weg zie ik, jammer. Hele recente release die zelfs bij Steam sale nog 20 euro was.
Jagged Alliance Back In action was pas (eerder in deze thread) $5.99 voor Back in Action + Crossfire DLC + game Skydrift, dus dat is wel al goedkoper geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:09
Trancentral schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:45:
Origin winkel is nog steeds niet werkend :P Kan niet inloggen/betalen! Meer mensen met dit probleem?
Ja, hier hetzelfde. Ik wou crysis 2 en DCS A10 kopen (beide 5,-), maar dat lukt dus niet. Toen bf3 net uit was was het ook altijd gedonder, dat is nog steeds niet gefixed dus. bagger.

edit: hij doet et weer hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 23-01-2013 17:43 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

offtopic: goed dat Origin een beetje agressiever sales doet nu, zal wel te maken hebben met Steam concurrentie. Kunnen we als consument alleen maar profijt van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Square Enix weekend @ Steam. Alle titels -50% en Tomb Raider op dit moment -75% als daily deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Na bijna een maand is nu dan eindelijk de Bethesda Bundel (die van 26 euro toentertijd ;)) gefixt! Ik kan mijn nog openstaande keys nu eindelijk claimen op gamersgate :) en de helft gaat weg want die boeien me niet :P

[ Voor 16% gewijzigd door MusicAddict op 25-01-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
MusicAddict schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:27:
Na bijna een maand is nu dan eindelijk de Bethesda Bundel (die van 26 euro toentertijd ;)) gefixt! Ik kan mijn nog openstaande keys nu eindelijk claimen op gamersgate :) en de helft gaat weg want die boeien me niet :P
Jammer dat het zo lang moest duren, maar alsnog netjes dat ze geleverd worden. Ik heb zelf de bundel puur voor Skyrim en Fallout New Vegas Ultimate gekocht. De rest heb ik bijna allemaal al verkocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Lee245 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Jammer dat het zo lang moest duren, maar alsnog netjes dat ze geleverd worden. Ik heb zelf de bundel puur voor Skyrim en Fallout New Vegas Ultimate gekocht. De rest heb ik bijna allemaal al verkocht :).
Ik zet ze ook nu as we speak ook te koop, naast alle TES (wachtte nog op Morrowind :(), dishonored en New Vegas vind ik het ook niet veel soeps voor mij :)

Jammer dat iedereen zo heeft moeten klagen (vooral op die facebook), gezien GG er niks aan kon doen en gewoon op die keys wachtte van Bethesda..

[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 25-01-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Gamersgate

King Arthur Serie -75%
The Guild serie -75%
Tales of Monkey Island -75% €8,24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 11:01

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Thanks. Jammer dat de meeste niet op Steam bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 11:01
Er is ook een AC sale, zie alleen niet of het steam is.
Staat DRM = serial activation.

http://www.getgamesgo.com/category/assassins-creed-sale

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Opzich zelf wel interessant. Zou ze zelf eigenlijk wel graag willen aangezien ik ze voor de PS had, maar die verkocht heb en deze games wel het hebben waard zijn. Zou ze zelf op Steam willen en helaas zijn deze games niet steamworks en kun je ze dus niet activeren bij steam.

Ook jammer dat AC2:B normal een not found geeft, maar de deluxe wel gevonden wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 25-01-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal weekend deals bij Green Man Gaming. Met onder andere:
Alan Wake voor €5,60 met code GMG20-PJFEW-Y16HK
The Lord of the Rings: War in the North voor 4 euro met dezelfde code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zijn er meer mensen die problemen hebben met betalen bij GreenManGaming? Ik heb daar nog nooit wat besteld maar wilde eigenlijk MK Collection hebben voor € 2 / $ 2. Maar zowel bij CC betaling als Paypal wordt er verwezen naar een foute pagina en gebeurt er dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 20:21
IceStorm schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:59:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met betalen bij GreenManGaming? Ik heb daar nog nooit wat besteld maar wilde eigenlijk MK Collection hebben voor € 2 / $ 2. Maar zowel bij CC betaling als Paypal wordt er verwezen naar een foute pagina en gebeurt er dus niks.
Klinkt als of je gebruik maakt van een proxy en dat werkt niet echt heel lekker bij greenmangaming. Heb het ook wel eens geprobeerd op die site maar toen kreeg ik het ook niet voor elkaar en kreeg ik de zelfde melding dus waarschijnlijk de makkelijkste manier om dit te fixen is om in euro's te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
6,50 voor Supreme Commander 2 en 2,50 voor de expansion. (steam)
Het gaat jeuken, maar aangezien ik maar 15 euro over heb voor de gehele franchise gaat dit hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chivalry is op dit moment ook 50% off bij Steam, i.c.m. een 4-pack nog voordeliger :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:39

MsG

Forumzwerver

Iemand in voor een 4-pack hiervan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Op dit moment is op IndieGala.com happy hour.

2, 3 of 4 gifts voor de prijs van een bundle.
Happy Hour! Double Gifts! During Happy Hour time NEW buyers for every BEAT THE AVERAGE gift purchase get a 2nd bonus BTA gift for free ( 2x1 ) ! All gifts are doubled! Remember to check 'IS IT A GIFT'!

And if you are an early buyer the deal is EVEN BIGGER!

Yes! If you already bought the current indiegala bundle and BEAT THE AVERAGE, you get 2 bonus BTA gifts for free for every BTA gift purchased ( 3 x 1 )

And if you bought and BEAT THE AVERAGE in the first week you get 3 BTA bonus gifts for free for every gift purchased ( 4 x 1 )

Remember to check 'IS IT A GIFT' ! if you want to take advantage of Happy Hour.
Heb nu dus 4 bundles voor de prijs van 1 erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MsG schreef op zondag 27 januari 2013 @ 01:23:
Iemand in voor een 4-pack hiervan?
Ik heb eventueel wel interesse in een 4-pack, maar dan zijn er nog meer mensen nodig :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Phyxion schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Ik heb eventueel wel interesse in een 4-pack, maar dan zijn er nog meer mensen nodig :+
Ik, wil evt ook wel een tradeable overhouden.

Op die manier zitten we dus al op 4. Weet alleen niet of het echt toegestaan is om het hierover op GoT te hebben.

Anders elkaar ff toevoegen? Of DMetjes?
http://steamcommunity.com/id/crizyz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze al langs gekomen? THQ megapack voor $24. Games zoals Saints Row, Supreme Commander, Warhammer 40k, etc zitten erin. 19 games!

http://www.amazon.com/gp/product/B00B1GFKCA/

[edit] IS NET OUT OF STOCK, het is al sinds 3 dagen online en echt op elke deal forum geweest. ETA van nieuwe batch (of deze nog komt) weten ze niet. Ik denk zelf van niet, aangezien THQ er niet meer is.. Voor wie wilt blijven volgen kan dit gerust doen!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headsup voor de mensen met Windows 8: http://apps.microsoft.com...21-4fb1-8e16-e250ccd46820

GUNSTRINGER GRATIS TOT MORGEN (28 Januari USA tijd). Heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik Windows 7 heb, feedback is dus wel handig. Ik heb gehoord van vrienden die in de US zitten het wel werkte (het is uiteraard aangeboden door Microsoft). Kan zo zijn dat er een region restriction op zit.

[edit] als downloaden niet werkt kan het zijn dat je IE moet gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHaXX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 15:01
Intertoys.nl heeft blijkbaar ook een soort van uitverkoop, waarbij je redelijk wat games voor weinig kan krijgen. Hier is een lijstje met bijna alle, niet-kinderachtige PC games voor 1.98 euro per stuk (die ik deelwaardig vind):

* = Games die je kunt activeren op Steam.
Geen aanduiding = geen Steam activatie.

- * Supreme Commander (deel 1, zonder Forged Alliance, als je hem op Steam invoert krijg je de Supreme Commander Gold Edition, dus dan krijg je er wel Forged Alliance bij!)
- * Metro 2033 (Steam activatie verplicht)
- Far Cry Collection
- Batman Arkham Asylum
- Call of Duty 2
- Burnout Paradise The Ultimate Box (Key is in te voeren in Origin)
- Lego Star Wars II Trilogy (Episode IV t/m VI)
- Theme Park
- Mercenaries 2: World in Flames
- Rainbow Six Vegas Collection bestaande uit Rainbow Six Vegas 1 en 2
- Hitman Collection (4 pack) bestaande uit Hitman 1, Hitman 2, Hitman Contracts, en Hitman Blood Money

- Rollercoaster Tycoon 6 pack bestaande uit Rollercoaster Tycoon 1 en 2, met voor elk spel de 2 uitbreidingen (ook voor 1.98 euro). Deze is niet te vinden op de site, maar in de Intertoys Zaandam heb ik er nog een paar zien liggen. Voor de verzamelaars onder ons natuurlijk een no-brainer. O-)

[ Voor 27% gewijzigd door DrHaXX op 29-01-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
DrHaXX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:17:
Intertoys.nl heeft blijkbaar ook een soort van uitverkoop, waarbij je redelijk wat games voor weinig kan krijgen. Hier is een lijstje met bijna alle, niet-kinderachtige PC games voor 1.98 euro per stuk (die ik deelwaardig vind):

- Supreme Commander (deel 1, zonder FA)
- Metro 2033
- Far Cry Collection
- Batman Arkham Asylum
- Call of Duty 2
- Burnout Paradise The Ultimate Box
- Lego Star Wars II Trilogy (Episode IV t/m VI)
- Theme Park
- Rainbow Six Vegas Collection
Waarvan Supreme Commander en Metro 2033 sowieso te claimen zijn op steam als 'bonus', metro is zelfs alleen maar via steam te doen :)
En Burnout Paradise kan je makkelijk op Origin registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Metro 2033 valt anders ook erg goedkoop op steamtrades te krijgen. Genoeg mensen die nog een key hebben van die facebook giveaway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MusicAddict schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:47:
En Burnout Paradise kan je makkelijk op Origin registeren.
Moet je juist helemaal niet doen : Toen het spel eenmaal klaar was hebben ze de hele game als DEMO gebruikt met tijdslimiet _O_ Dus als je de game kocht dan gooide je gewoon je serial erin en kon je meteen spelen :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:01:
Headsup voor de mensen met Windows 8: http://apps.microsoft.com...21-4fb1-8e16-e250ccd46820

GUNSTRINGER GRATIS TOT MORGEN (28 Januari USA tijd). Heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik Windows 7 heb, feedback is dus wel handig. Ik heb gehoord van vrienden die in de US zitten het wel werkte (het is uiteraard aangeboden door Microsoft). Kan zo zijn dat er een region restriction op zit.

[edit] als downloaden niet werkt kan het zijn dat je IE moet gebruiken
Ik kan hem in Nederland gewoon downloaden en starten. Heb hem nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Oeh, supreme commander 1 voor 2 euro. Daar ga ik toch even voor langs.
Zeker te weten in steam te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:05

koelebobes

Wen BTC €100K

eL_Jay schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:15:
Oeh, supreme commander 1 voor 2 euro. Daar ga ik toch even voor langs.
Zeker te weten in steam te activeren?
Ja en als je de DVD-key invoert op steam krijg je meteen FA ( Forged Alliance ) er gratis bij ;)

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
koelebobes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:26:
[...]

Ja en als je de DVD-key invoert op steam krijg je meteen FA ( Forged Alliance ) er gratis bij ;)
Wouw, ga nu direct naar de Intertoys.
Mocht die daar uitverkocht zijn, dan biedt ik bij deze 5 euro voor een werkende SC+FA key
Update:"
Het is schijnbaar ook nog eens 3 halen 2 betalen.
Heb zelf:
Hitman Collection (geen serial key :( ==> dus niet steam-activatable), Supreme commander (steam-activate = SC Gold :):):):):)) en Battle for Middleearth (niet steam-activatable) voor €3,98 in totaal:)

Aangezien ik voor steam SC al 5 euro over had een mooie koop. Ik denk niet dat ik hitman en BfME ga spelen. Maar vroeger met veel plezier gepiraat en ik kon ze dan ook niet laten liggen. Wellicht over 10jaar nog maar eens uit de kast trekken :

[ Voor 45% gewijzigd door eL_Jay op 28-01-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Microsoft 5 Game Indie Bundle - $9.99 ($4.99 after coupon, all activate on steam).

Contains:

Deadlight
Insanely Twisted Shadow Planet
Iron Brigade
Mark of the Ninja
Toy Soldiers

http://www.amazon.com/dp/B00B1ULJI0/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHaXX
Voor diegenen die zeiden dat je Supreme Commander en Metro 2033 voor niks/heel weinig kon krijgen:
Uiteraard ben ik daar van op de hoogte, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het spel nog niet hebben en/of graag een fysieke kopie willen hebben.
Bij de meeste games kan je idd de key van het spel in steam invoeren.
En bij Supreme Commander krijg je er dan blijkbaar ook meteen Forged Alliance bij op Steam, iets wat ik niet wist maar wel heel erg leuk vindt. :D

EDIT: Ik heb mn post er even voor geedit, zie hierboven.

Voor diegenen die vandaag nog niet op Steam gekeken hebben:
- Sleeping Dogs 75% korting -> 12.49 euro

[ Voor 21% gewijzigd door DrHaXX op 28-01-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
DrHaXX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:33:
Voor diegenen die zeiden dat je Supreme Commander en Metro 2033 voor niks/heel weinig kon krijgen:
Uiteraard ben ik daar van op de hoogte, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het spel nog niet hebben en/of graag een fysieke kopie willen hebben.
Bij de meeste games kan je idd de key van het spel in steam invoeren.
En bij Supreme Commander krijg je er dan blijkbaar ook meteen Forged Alliance bij op Steam, iets wat ik niet wist maar wel heel erg leuk vindt. :D

EDIT: Ik heb mn post er even voor geedit, zie hierboven.

Voor diegenen die vandaag nog niet op Steam gekeken hebben:
- Sleeping Dogs 75% korting -> 12.49 euro
Blijft jammer dat het niet online is, zittten hier in de buurt wel een paar kleine intertoys maar die hebben altijd al niks gehad :P Verder is metro effectief een steamkey in een doosje, moet je zelfs op steam registeren (dus niet dat je het kan, het moet) :)
RCT 6 pack en supreme commander zou ik willen maar de kans dat ik m hier vind is te klein om het te proberen (kom er zo niet langs)

Verder wel grappig dat een usb kabel bij de intertoys van 99 cent geclassificeerd wordt als leeftijd: Vanaf 8 jaar :+

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 28-01-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Jesh schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:09:
Microsoft 5 Game Indie Bundle - $9.99 ($4.99 after coupon, all activate on steam).

Contains:

Deadlight
Iron Brigade
Mark of the Ninja
Toy Soldiers

Bedankt, topdeal dit :) Mark of the Ninja zat ik al een tijdje op te azen, maar vond de 7,50 die ie in de steam sale kostte nog iets te duur. Nu heb ik voor ~4 euro MotN, en daarbij meteen nog 3 andere awesome games (Iron Brigade had ik al :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHaXX
MusicAddict schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:55:
[...]

Blijft jammer dat het niet online is, zittten hier in de buurt wel een paar kleine intertoys maar die hebben altijd al niks gehad :P Verder is metro effectief een steamkey in een doosje, moet je zelfs op steam registeren (dus niet dat je het kan, het moet) :)
RCT 6 pack en supreme commander zou ik willen maar de kans dat ik m hier vind is te klein om het te proberen (kom er zo niet langs)
Tja, dat is idd heel jammer. Als ik jou was zou ik het toch maar proberen, wie weet... :)
Ik heb de verplichte Steam activatie er even bij gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door DrHaXX op 28-01-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Jesh schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:09:

Contains:

Deadlight
Iron Brigade
Mark of the Ninja
Toy Soldiers

Welke coupon heb je daarvoor nodig? :+

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

10K schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:27:
[...]

Welke coupon heb je daarvoor nodig? :+
Die kreeg je automatisch aan je account toegevoegd als je in de kerstperiode iets gekocht hebt. In mijn geval was dat Scribblenauts Unlimited. Het is in ieder geval geen losse code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

DrHaXX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:17:

* = Games die je kunt activeren op Steam.
*? = Games die je waarschijnlijk wel kan activeren op Steam (ik weet het zelf niet zeker, dus let er zelf op!).
Geen aanduiding = geen Steam activatie.

- * Supreme Commander (deel 1, zonder Forged Alliance, als je hem op Steam invoert krijg je de Supreme Commander Gold Edition, dus dan krijg je er wel Forged Alliance bij!)
- * Metro 2033 (Steam activatie verplicht)
- *? Far Cry Collection
- *? Batman Arkham Asylum
- *? Call of Duty 2
- *? Burnout Paradise The Ultimate Box
- *? Lego Star Wars II Trilogy (Episode IV t/m VI)
- Theme Park
- *? Rainbow Six Vegas Collection bestaande uit Rainbow Six Vegas 1 en 2
- Hitman Collection (4 pack) bestaande uit Hitman 1, Hitman 2, Hitman Contracts, en Hitman Blood Money

- Rollercoaster Tycoon 6 pack bestaande uit Rollercoaster Tycoon 1 en 2, met voor elk spel de 2 uitbreidingen (ook voor 1.98 euro). Deze is niet te vinden op de site, maar in de Intertoys Zaandam heb ik er nog een paar zien liggen. Voor de verzamelaars onder ons natuurlijk een no-brainer. O-)
Ik zou ook even op deze supportsite van Steam kijken. Staat welke volgens henzelf te activeren valt op Steam. Veel verder dan Metro 2033 en Supreme Commander Gold kom je dus denk ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHaXX
crizyz schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 02:49:
[...]

Ik zou ook even op deze supportsite van Steam kijken. Staat welke volgens henzelf te activeren valt op Steam. Veel verder dan Metro 2033 en Supreme Commander Gold kom je dus denk ik niet...
Dank, heb mn post weer even geupdatet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist niet precies waar ik dit moest posten(ivbm topic), maar zag net dat er op de 1 van de game website die ik volg een giveaway geeft https://www.facebook.com/DirectGameCards misschien interresant :) vette is ze geven elke maand ofzo wel wat weg.. dit keer dus deadspace 3

edit: http://www.directgamecard...giveaway_directgamecards/
website link!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 26-09 22:51
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:05:
Wist niet precies waar ik dit moest posten(ivbm topic), maar zag net dat er op de 1 van de game website die ik volg een giveaway geeft https://www.facebook.com/DirectGameCards misschien interresant :) vette is ze geven elke maand ofzo wel wat weg.. dit keer dus deadspace 3

edit: http://www.directgamecard...giveaway_directgamecards/
website link!
Leuk hoor, maar dit lijkt bijna reclame, want er zijn meerdere cd-keystores die dit doen. Zo bijzonder is dit ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Bij mijn intertoys was het 5 spellen voor 5 euro.

Heb dus.

Supreme Commander
C&C 3
KOTOR2
Settlers 7
Far Cry 1 en 2

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
GreenManGaming:
Dead Island: GOTY € 5.44 i.c.m. code GMG20-PJFEW-Y16HK
http://www.greenmangaming...on/dead-island-game-year/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Secret Deal van g2play.net is vandaag Far Cry 3
Kost dan 16,99 euro.
http://www.g2play.net/store/
Je moet je registreren om de secret deal te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Awaken1 op 29-01-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:49:
Bij mijn intertoys was het 5 spellen voor 5 euro.

Heb dus.

Supreme Commander
C&C 3
KOTOR2
Settlers 7
Far Cry 1 en 2
Bedankt, ik zal FC1 en 2 oppikken morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Knight schreef op maandag 28 januari 2013 @ 05:43:
[...]

Ik kan hem in Nederland gewoon downloaden en starten. Heb hem nog niet gespeeld.
Ah vet! Hopelijk was het dan nuttig voor meerdere Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel fijn die Intertoys 5 voor 5 euro! Heb het volgende meegenomen;

Supreme Commander
Heroes of Might and Magic V Gold Edition
Metro 2033
Far Cry 1 + 2
Age of Empires Collection Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

In Groningen is Supreme Commander uitverkocht. Heb de laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Heb 15 games voor 15 euro... En ik heb de laatste Supreme Commander uit Maastricht...En de laatste van nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Awaken1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:03:
Secret Deal van g2play.net is vandaag Far Cry 3
Kost dan 16,99 euro.
http://www.g2play.net/store/
Je moet je registreren om de secret deal te zien.
Dat is vast geen steamkey of wel?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
MrVegeta schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:59:
[...]

Dat is vast geen steamkey of wel?
Nope, geen steamkey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:39

MsG

Forumzwerver

Gropah schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:41:
In Groningen is Supreme Commander uitverkocht. Heb de laatste :D
Een vriend van me heeft nog 2 exemplaren bij de Vismarkt kunnen regelen :-).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

shenr schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:56:
GreenManGaming:
Dead Island: GOTY € 5.44 i.c.m. code GMG20-PJFEW-Y16HK
http://www.greenmangaming...on/dead-island-game-year/
Hard Reset is anders ook geen verkeerde deal voor 3.59 met diezelfde code.
http://www.greenmangaming...games/shooter/hard-reset/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Inderdaad, ubisoft download manager.
Als bonus kan je XCOM: Enemy Unknown Steam Key erbij kopen voor 19 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Awaken1 op 30-01-2013 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Nogmaals Greenmangaming:
Mass Effect 3 € 7.04 i.c.m. code GMG20-PJFEW-Y16HK
Origin activatie natuurlijk
http://www.greenmangaming...games/rpgs/mass-effect-3/

[ Voor 9% gewijzigd door shenr op 30-01-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn online keys en is met dat betreft een grijs gebied en komen nog welleens problemen bij voor. Zie het online game key topic voor meer informatie.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 02-02-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
crizyz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:05:
[...]

Hard Reset is anders ook geen verkeerde deal voor 3.59 met diezelfde code.
http://www.greenmangaming...games/shooter/hard-reset/
Thanks, Na een playthough te hebben gezien met in de eerste minuut al een motion comic-style introfilmpje toch maar gekocht voor die 3.59 :D
Na invullen op steam krijg je de Extended Version (de enige die ze hebben anyway, maar zit dus wel de DLC bij zie ik nou)

Zo weer iets in de backlog :Y) (hoop vandaag wel klaar te zijn met crysis 2)

Edit: om er op terug te komen, grafisch zeer mooi op ultra settings, gameplay -> lekker hordes robots afmaken O+ Ik zou zeggen instant buy :D

[ Voor 30% gewijzigd door MusicAddict op 30-01-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 14:20
Grote Square Enix sale,
Just cause 2 3,74
Just cause 3,24
Lara Croft and the Guardian of Light 3,74
Thief: The Dark Project: Gold 2,49
Thief 3: Deadly Shadows 3,24
Quantum Conundrum 3,74
Conflict: Denied Ops 3,24
Final Fantasy VII 6,49
Kane and Lynch 2: Dog Days 3,74
Deus Ex: Invisible War 1,99
Hitman blood money 2,49
hitman - code 47 2,49
Sleeping dogs limited edition 12,49
En zo'n beetje alle Tomb raider games.

https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/

Je moet wel even goed opletten of het ook Steam is. Het moet dan bij ''System requirements'' staan. Enkele titels zijn namelijk DRM free. Tenzij je dit niets uitmaakt natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Vooral ook net na het Square Enix weekend op steam.. ik snap de logica niet helemaal :P 80% heeft het al of dus net uit die sale van het weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
MusicAddict schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Vooral ook net na het Square Enix weekend op steam.. ik snap de logica niet helemaal :P 80% heeft het al of dus net uit die sale van het weekend..
Dat zeg je wel, maar Hitman: Absolution is 12,50, vond m voor 17 tijdens de sale nog iets te duur. Voor 12,5 neem ik m wel mee denk ik.
Edit: Of toch niet... haha, m'n backlog is zo groot, laat m wel lekker liggen. Vooral ook omdat het niet heel hoog scoort.

[ Voor 13% gewijzigd door shenr op 30-01-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
shenr schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:13:
[...]

Dat zeg je wel, maar Hitman: Absolution is 12,50, vond m voor 17 tijdens de sale nog iets te duur. Voor 12,5 neem ik m wel mee denk ik.
Edit: Of toch niet... haha, m'n backlog is zo groot, laat m wel lekker liggen. Vooral ook omdat het niet heel hoog scoort.
Vooruit, maar naast absolution was alles wel 75% ook al in de sale :P
Absolution is een goeie game imho, maar de replaywaarde moet je vooral hebben uit die unlockables/achievements (die ook wat unlocken in game) Heb me er zeker mee vermaakt, al blijven de vorige hitmans (vooral blood money) beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 26-09 22:51
Zie ook nog staan dat er Couponcodes ingewisseld kunnen worden. Misschien kan je dan nog extra korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: was blijkbaar alleen beschikbaar voor US.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Cool man, ik ben al een paar jaar niet aan het gamen, en enkele games zien er zo vet uit tegenwoordig.

Heb toch maar even Deus Ex die nieuw en Hitman dinges gekocht. Nu maar hopen dat ik er tijd voor heb voordat ze in een nog goedkopere sale zitten!

Die nieuwe Tomb Raider (die nog uit moet komen) ziet er ook zo heerlijk gedetailleerd uit. Lijkt me ook wel wat.
Dat de games helemaal versuft worden zodat je niet eens een beetje moet zoeken en moeite doen enzo, eigenlijk vind ik dat alleen maar prettig. Want uren in een game stoppen, aint nobody got time fo that!

[ Voor 29% gewijzigd door Sando op 30-01-2013 19:50 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:04

vhal

ಠ_ಠ

Is FF7 een beetje de moeite waard op de PC (kijkend naar graphics e.d.)? Voor die 7 euro is het natuurlijk geen geld maar het zou mooi zijn als het spel ook een beetje is opgepoetst.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik heb hem toendertijd bij de opening van Mediamarkt rotterdam voor 10gulden of was het euro? gekocht.
En ik vond de ps1 versie beter, maar dat had met name te maken met het geluid.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Pagina: 1 ... 26 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic